Miksi nainen pukeutuu seksikkäästi?

mies3

Heittäkääpä ajatuksia tähän, varsinkin naisilta haluaisin kuulla kommentteja. Tarkoitan tässä nyt lähinnä sitä, että miksi varattu nainen pukeutuu äärimmäisen seksikkäästi töihin lähtiessään vaikka työtehtävän vuoksi se ei olisi tarpeen. Pukeutuuko nainen vain itseään varten niinkuin väitetään? Kun ymmärtääkseni varatulla naisella (eikä miehellä) pitäisi olla tarvetta hakea sensuuntaista huomiota vastakkaiselta sukupuolelta.

58

3694

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pääkkis

Miksei nainen sais pukeutua seksikkäästi? Oletko mustasukkainen mikkihiiri? Säälin jo nyt tulevaa naistasi (jos sellaista tulet koskaan edes saamaan). Muuta saudi-arabiaan jos naisen seksikkyys ahdistaa!

• mies3

No hehheh :D

• *nainen*

Pitäisi tuon olla mielestäni itsestäänselvyys.
      Tottakai varattu nainen hakee nautintoa itselleen. Sen hän saa siitä vallantunteesta, kun huomaa kuinka mies kuin mies olisi kierrettävissä hänen pikkusormensa ympärille.

Miksiköhän muuten varatut miehet osoittavat näille seksikkäästi pukeutuville naisille huomiotaan? Eihän heillä pitäisi olla tarvetta siihen?

• mies3

Mielenkiintonen kysymys onkin se, että miks näin pitäis tehdä, siis miehen tai naisen, JOS elää oikeesti onnellisessa parisuhteessa?

• 10+6

Juuri näin. Se on valtapeliä, vähän samoin kuin miesten keskinäiset sarvienkolistelut. Nainen vaan osoittaa valtansa kauneudellaan ja käyttää hyväkseen saamaansa huomiota. Sillä saa myös kanssasisaret kateellisiksi.

Minusta on jo aika ajanut ohitse, mutta muistan ajan, jolloin sain miehet muuttumaan idiooteiksi. Siinä on jotain miltei liikuttavaa :)

• *nainen*
        mies3 kirjoitti:

Mielenkiintonen kysymys onkin se, että miks näin pitäis tehdä, siis miehen tai naisen, JOS elää oikeesti onnellisessa parisuhteessa?

Elätkö itse onnellisessa parisuhteessa, vai haaveiletko siitä vain?
        Jos elät, voitko ihan rehellisesti väittää ettei seksikkäästi pukeutunut vieras nainen varasta huomiotasi ilmestyessään näkökenttääsi?
        Minä nimittäin naisena uskallan varmasti sanoa, ettet ole rehellinen, jos sellaista väität.

Varatut miehet aina sanovat, ettei katsomisessa mitään pahaa ole, koska eivät aio pettää, nauttivat vain tilanteesta. Mitäs pahaa sitten katsottavana olemisessakaan olisi? Eihän seksikkäästi pukeutuva nainenkaan aio pettää. Hänkin vain nauttii tilanteesta. Mikäs sen nautinnollisempaa kuin saada miehet muuttumaan liikuttavalla tavalla idiootiksi ("10 6" nikkiä mukaellen).

• mies3
        *nainen* kirjoitti:

Elätkö itse onnellisessa parisuhteessa, vai haaveiletko siitä vain?
        Jos elät, voitko ihan rehellisesti väittää ettei seksikkäästi pukeutunut vieras nainen varasta huomiotasi ilmestyessään näkökenttääsi?
        Minä nimittäin naisena uskallan varmasti sanoa, ettet ole rehellinen, jos sellaista väität.

Varatut miehet aina sanovat, ettei katsomisessa mitään pahaa ole, koska eivät aio pettää, nauttivat vain tilanteesta. Mitäs pahaa sitten katsottavana olemisessakaan olisi? Eihän seksikkäästi pukeutuva nainenkaan aio pettää. Hänkin vain nauttii tilanteesta. Mikäs sen nautinnollisempaa kuin saada miehet muuttumaan liikuttavalla tavalla idiootiksi ("10 6" nikkiä mukaellen).

Itseasiassa elän kyllä onnellisessa parisuhteessa upean naisen kanssa. Ja usko tai älä, en ole kiinnostunut muista naisista, koska kukaan vastaantulevista ei ole omani veroinen.

Tosiasiahan on, että jos miehen pää pyörii muiden naisten perään, niin ei silloin vain nautita näkymistä vaan halutaan päästä pöksyihin.

Mutta mistä on kysymys tässä "miehet liikuttavalla tavalla idiooteiksi" -leikissä. Se ainakin kuullostaa katkeroituneen ja miehiä vihaavan naisen toiminnalta.

• 10 + 6
        mies3 kirjoitti:

Itseasiassa elän kyllä onnellisessa parisuhteessa upean naisen kanssa. Ja usko tai älä, en ole kiinnostunut muista naisista, koska kukaan vastaantulevista ei ole omani veroinen.

Tosiasiahan on, että jos miehen pää pyörii muiden naisten perään, niin ei silloin vain nautita näkymistä vaan halutaan päästä pöksyihin.

Mutta mistä on kysymys tässä "miehet liikuttavalla tavalla idiooteiksi" -leikissä. Se ainakin kuullostaa katkeroituneen ja miehiä vihaavan naisen toiminnalta.

Olet ihan väärillä jäljillä, minä ainakin pidän suuresti miehistä edelleen :) Nuoruudessa on kyse ehkä markkina-arvon mittaamisesta vastakkaisen sukupuolen keskuudessa, yleensä hyödystä (alkaen renkaanvaihdosta, herrasmiehen apu on aina tervetullutta) ja päättyen umpinaisellisen nokkimisjärjestyksen luomiseen muiden naisten kanssa - yhdessä paikassa voi olla vain yksi kuningatarkerrallaan. Valitsin ehkä sanani huonosti, mutta "liikuttavalla tavalla idiootti" on hyväntahtoinen ilmaisu, lempeä, nykyään varmaan jo äidillinenkin - tyttäreni on se, joka nykyään testailee naisellisia avujaan.
        Mitä minuun tulee, renkaani on jo vuosia vaihtanut sama mies, jonka kanssa aikanaan vaihdoin renkaat :)

• mies3 kirjoitti:

"Tosiasiahan on, että jos miehen pää pyörii muiden naisten perään, niin ei silloin vain nautita näkymistä vaan halutaan päästä pöksyihin."

-Puhu ihan vain omasta puolestasi äläkä yleistä, koska moinen väittämä on kaikkea muuta kuin "tosiasia".

• huoltokatko

Minusta ainoa kiinnostava kysymys on se, miksi töihin pitää pukeutua seksikkäästi, ellei ole erotiikka-alalla. Viis siitä, onko parisuhteessa vai ei.

Omalla alallani odotetaan asiallista ja tilanteen mukaista pukeutumista enkä usko, että monessa muussakaan ammatissa työnantajan toiveena on seksikäs pukeutuminen.

• 6ri75t4opki

No naisille se ainakin antaa valtaa. Joillain miehillä on paha tapa olla arvostamatta naisen työtä ja sanoja jos nainen on mitättömän tai jopa ruman näköinen. Se on ikävää, mutta täysi fakta.

• 6ri75t4opki
        6ri75t4opki kirjoitti:

No naisille se ainakin antaa valtaa. Joillain miehillä on paha tapa olla arvostamatta naisen työtä ja sanoja jos nainen on mitättömän tai jopa ruman näköinen. Se on ikävää, mutta täysi fakta.

Niin, ja seksikkään ei tarvitse olla halvan näköistä tai liian paljastavaa. Tyylikäs on paljon seksikkäämpää.

• nainen myös

Mitä väliä,miks mietit muiden pukeutumista?keskity töihis

• huoltokatko
        6ri75t4opki kirjoitti:

Miksi minua pitäisi kiinnostaa karvankaan vertaa se, arvostavatko jotkut miehet työtäni? :-o Minulle riittää, että työnantajani ja asiakkaani arvostavat ja että arvostus näkyy palkassa ja työilmapiirissä. Ei tehtäväni ole miellyttää kaikkia maailman miehiä.

• huoltokatko
        6ri75t4opki kirjoitti:

Niin, ja seksikkään ei tarvitse olla halvan näköistä tai liian paljastavaa. Tyylikäs on paljon seksikkäämpää.

Ja silloin puhutaan tyylikkäästä pukeutumisesta, ei seksikkäästä.

• realisti
        huoltokatko kirjoitti:

Miksi minua pitäisi kiinnostaa karvankaan vertaa se, arvostavatko jotkut miehet työtäni? :-o Minulle riittää, että työnantajani ja asiakkaani arvostavat ja että arvostus näkyy palkassa ja työilmapiirissä. Ei tehtäväni ole miellyttää kaikkia maailman miehiä.

Sinun työnantajasi ja asiakkaasi ovat mitä ilmeisimmin naisia.
        Jos he olisivat miehiä, sinulle olisi tärkeätä, että juuri miehet arvostavat työtäsi, koska se vaikuttaisi tilipussiisi. Valitettavasti miehiltä tuota arvostusta saa pääasiassa työhön liittymättömillä seikoilla, kuten sillä onko nainen "pantavan näköinen".

• prno

Mistä sä tiiät mikä on kenenki toive???

• u6yhuyh

Määrittele, millaista on "äärimmäisen seksikäs" pukeutuminen?

... Oletko kenties mustis näyttävän näköisestä naisestasi ja mietit, mahtaako hänellä olla jokin "ketun häntä kainalossa"...?

• nainen

Haluan pukeutua hyvin, seksikkyydelleni en voi mitään.

• 3+8

Koska suurinosa naisista on valmiita pettämään heti jos kotioloissa on ongelmia. Näin he varmistavat selustan. On heti jonka kelkkaan hypätä. Ainiin olen nainen ja kyllä tämä lähipiirissä näin menee. Asioita joista ei puhuta ääneen. Toimivassa parisuhteessa on ykshailee laittautuuko arkeen. Ainoastaan juhlaan on eriasia pukeutua kauniisti.

• mies3

Samaa mieltä tuosta laittautumisesta. Sama se on miehilläkin, että pää alkaa pyöriä toisten naisten perään, kun ongelmia ilmaantuu.

• ...
        mies3 kirjoitti:

Samaa mieltä tuosta laittautumisesta. Sama se on miehilläkin, että pää alkaa pyöriä toisten naisten perään, kun ongelmia ilmaantuu.

Kyllä meillä ainakin miehen pää pyörii toisten naisten perään ilman ongelmiakin. On aina pyörinyt. Silti tuo rakkauttaan vakuuttaa, ja vielä ihan oma-aloitteisesti. Minun on vain vähän vaikea ottaa niitä vakuutteluja täysin todesta, kun se pää kerran kääntyy niin herkästi muiden perään.

Enkä muuten usko, ettet sinäkin vilkuilisi, vaikka muuta väität.

• Ei säkkiä päälle
        mies3 kirjoitti:

Säkkiinkö pitäisi sitten töihin pukeutua. Pidän mieluiten töissä ja myös vapaa-ajalla farkkuja ja puseroa, joskus hametta. Puserot eivät koskaan ole paljastavia, voivat olla jopa ihan löysiä, mutta farkut tietysti istuvia. Hameet vähän yläpuolelle polven. Ja kyllä säännöllisesti saa töissä vaeltelevia katseita ja kommentteja vartalosta varatuilta miehiltä. Työpaikka on siis miesvaltainen. Että ilmeisesti se on sitten miesten mielestä seksikästä, kun naisen vartalo tulee jollakin tapaa vaatteiden alta esille ja vartalo on vähänkään treenattu. Itse en ainakaan pukeutumistyyliäni kutsuisi seksikkääksi, enkä ole mikään nuorikaan enää.

• 14+8
        Ei säkkiä päälle kirjoitti:

Säkkiinkö pitäisi sitten töihin pukeutua. Pidän mieluiten töissä ja myös vapaa-ajalla farkkuja ja puseroa, joskus hametta. Puserot eivät koskaan ole paljastavia, voivat olla jopa ihan löysiä, mutta farkut tietysti istuvia. Hameet vähän yläpuolelle polven. Ja kyllä säännöllisesti saa töissä vaeltelevia katseita ja kommentteja vartalosta varatuilta miehiltä. Työpaikka on siis miesvaltainen. Että ilmeisesti se on sitten miesten mielestä seksikästä, kun naisen vartalo tulee jollakin tapaa vaatteiden alta esille ja vartalo on vähänkään treenattu. Itse en ainakaan pukeutumistyyliäni kutsuisi seksikkääksi, enkä ole mikään nuorikaan enää.

Sitä nyt tuskin väität ettetkö vasiten keräisi huomiota juuri pukeutumalla tiukkoihin farkkuihin? Tiedät tasan tarkkaan että suurinosa miehistä kuolaa persiistä ja haaroista kireitä farkkuja ja jos totta puhutaan ei ne kireät farkut mitkään mukavat päällä ole. Henki ei kulje autolla ajettaessa saati istuessa ja muutenkin rajoittavat liikkumista tiukkuudellaan. Niiden on todettu aiheuttavan myös verenkierron ongelmia. Eihän korsettikaan mukava ole mut se on vaan seksikästä. Mutta eihän kukaan mukaviin löysiin vaatteisiin halua pukeutua koska ne kuolaavat katseet jäävät silloin pois

• Herää Pahvi!!!

Toimivassa parisuhteessa on ykshailee laittautuuko arkeen. Ainoastaan juhlaan on eriasia pukeutua kauniisti.

Ohhoh, olet kertakaikkisen väärässä!!

• nykyfarkku
        14+8 kirjoitti:

Sitä nyt tuskin väität ettetkö vasiten keräisi huomiota juuri pukeutumalla tiukkoihin farkkuihin? Tiedät tasan tarkkaan että suurinosa miehistä kuolaa persiistä ja haaroista kireitä farkkuja ja jos totta puhutaan ei ne kireät farkut mitkään mukavat päällä ole. Henki ei kulje autolla ajettaessa saati istuessa ja muutenkin rajoittavat liikkumista tiukkuudellaan. Niiden on todettu aiheuttavan myös verenkierron ongelmia. Eihän korsettikaan mukava ole mut se on vaan seksikästä. Mutta eihän kukaan mukaviin löysiin vaatteisiin halua pukeutua koska ne kuolaavat katseet jäävät silloin pois

Nykyajan kireät farkut ovat kylläkin ihan mukavia, ne joustavat oikein hyvin. Ovat usein lisäksi leggins-tyyppisiä, eli vyötärössä on kuminauha eikä mitään nappeja ja muita.

• t4rasewtfasew

Missähän tunkion reunalla mahdat työpäiväsi viettää?
        Suurelle osalle meistä on kuitenkin huoliteltu ulkomuoto itsestään selvä asia, koska töissä joutuu olemaan tekemisissä muiden ihmisten kanssa. Ei tarvitse olla edes suoranaisesti asiakaspalvelutehtävissä, vaan kyllä suurella, "näkyvällä" työpaikalla on äärimmäisen noloa, jos joku työkaveri esiintyy suttuisena.
        Ihmettelen sitäkin, että millaisissa piireissä asustelet, jos naiset ovat tuollaisia...

• mies3
        ... kirjoitti:

Kyllä meillä ainakin miehen pää pyörii toisten naisten perään ilman ongelmiakin. On aina pyörinyt. Silti tuo rakkauttaan vakuuttaa, ja vielä ihan oma-aloitteisesti. Minun on vain vähän vaikea ottaa niitä vakuutteluja täysin todesta, kun se pää kerran kääntyy niin herkästi muiden perään.

Enkä muuten usko, ettet sinäkin vilkuilisi, vaikka muuta väität.

Siinähän teillä on jo ongelma, kun et täysin usko miehesi rakastavan, kun on niin kiinnostunut muista naisista. Anteeksi, että sanon suoraan.

Ja kyllä myös minun pääni on pyörinyt tämän parisuhteen aikana silloin, kun meillä on mennyt oikein huonosti ja on tuntunut, että tällä suhteella ei ole tulevaisuutta. Nykyään, kun asiat on saatu selvitettyä ja suhde on asettunut, niin ei vain ole tarvetta tuijotella muita. Usko tai älä!

• ...
        mies3 kirjoitti:

Siinähän teillä on jo ongelma, kun et täysin usko miehesi rakastavan, kun on niin kiinnostunut muista naisista. Anteeksi, että sanon suoraan.

Ja kyllä myös minun pääni on pyörinyt tämän parisuhteen aikana silloin, kun meillä on mennyt oikein huonosti ja on tuntunut, että tällä suhteella ei ole tulevaisuutta. Nykyään, kun asiat on saatu selvitettyä ja suhde on asettunut, niin ei vain ole tarvetta tuijotella muita. Usko tai älä!

Juu, kyllähän melko tuoreessa suhteessa tuo tuijottelemattomuus toki aina muutaman kuukauden kestääkin. Minä siis uskon kyllä, että sinulla "ei vain ole tarvetta tuijotella muita", koska satut par'aikaa olemaan niin rakastuneessa mielentilassa. Odotas kun se laantuu, niin ei tarvita parisuhdeongelmia pääsi kääntymiseen.

En minäkään seurusteluaikana huomannut mieheni muita vilkuilevan. Oli kai niin rakastunut silloin. Melko pian vihkimisen- ja yhteen muuton jälkeen (=suhteen vakiinnuttua) sitä rupesi esiintymään ihan peitelemättä. Ei kai meistä avioparia olisi tullutkaan, jos hän olisi jo seurusteluaikana oikean karvansa näyttänut.

Tule sinäkin vasta 20v:n kuluttua kuuluttamaan, ettei ole tarvetta muita tuijottaa.

• ...
        ... kirjoitti:

Juu, kyllähän melko tuoreessa suhteessa tuo tuijottelemattomuus toki aina muutaman kuukauden kestääkin. Minä siis uskon kyllä, että sinulla "ei vain ole tarvetta tuijotella muita", koska satut par'aikaa olemaan niin rakastuneessa mielentilassa. Odotas kun se laantuu, niin ei tarvita parisuhdeongelmia pääsi kääntymiseen.

En minäkään seurusteluaikana huomannut mieheni muita vilkuilevan. Oli kai niin rakastunut silloin. Melko pian vihkimisen- ja yhteen muuton jälkeen (=suhteen vakiinnuttua) sitä rupesi esiintymään ihan peitelemättä. Ei kai meistä avioparia olisi tullutkaan, jos hän olisi jo seurusteluaikana oikean karvansa näyttänut.

Tule sinäkin vasta 20v:n kuluttua kuuluttamaan, ettei ole tarvetta muita tuijottaa.

ps. Kuuluta sitä vain siinä tapauksessa, että olet kestänyt 20v saman naisen kanssa, etkä koko aikan vilkuillut muita. Kaikissa tuoreissa uusiosuhteissa jokainen mies tuohon aluksi pystyy.

• mies3
        ... kirjoitti:

ps. Kuuluta sitä vain siinä tapauksessa, että olet kestänyt 20v saman naisen kanssa, etkä koko aikan vilkuillut muita. Kaikissa tuoreissa uusiosuhteissa jokainen mies tuohon aluksi pystyy.

Mutta miksi miehet alkavat katselemaan muita naisia? Miksi parisuhde laantuu? Ovatko miehet niin huonoja sitoutumaan? Entäpä jos syy ei olekaan kokonaan tai lainkaan miesten?

• ...
        mies3 kirjoitti:

Mutta miksi miehet alkavat katselemaan muita naisia? Miksi parisuhde laantuu? Ovatko miehet niin huonoja sitoutumaan? Entäpä jos syy ei olekaan kokonaan tai lainkaan miesten?

Ai sä oot syyllistäjä/syyllisen etsijä. Tuohon lankaan en mene, että naisessa täytyy olla jotain vikaa, jos mies vilkuilee muita. Ei tarvitse olla.

Miehet alkavat katselemaan muita siksi, koska voimakkain rakkaudenhuuma on laantunut. Oma nainen ei ole enää "huumausainetta" miehen aivoille.

Parisuhde laantuu siksi, etteivät tunnehuumat yksinkertaisesti voi kestää ikuisesti. Eihän normaalielämästä tulisi mitään, jos ihmiset olisivat jatkuvasti kuin jossain pirissä.

En tiedä miten tuo vilkuilu liittyy sitoutumiseen. Ainakin minun mieheni on kuulemma erittäin sitoutunut. Minua kauniimpia-/seksikkäämpiä naisia on vain koko avioliittomme ajan tullut näköpiiriin.

Silloin kun itse olin vielä "jonkun" näköinen (en tosin pukeutunut mitenkään seksikkäästi, mutta en säkkiinkään), miehet kyllä osoittivat huomiotaan, siitä huolimatta kävelivätkö rakastuneesti käsikädessä naisensa kanssa, vai ei. Jos minä olin nätimpi/saman tasoinen miehen omaan naiseen verrattuna (eikä nainen huomannut) niin mies varmasti kiinnitti minuun huomiota. Etkä kyllä saa minua aivopestyä sellaiseen olettamukseen, että kaikki nuo miehet olisivat eläneet parhaillaan jotain parisuhdekriisiä.

• mä vaan
        mies3 kirjoitti:

Ehkä alkuhuumassa näkökenttä on kapea eikä muita huomaakaan, mutta mielestäni on normaalia, että kauneus vetää puoleensa. Ei sen tarvitse tarkoittaa, että olisi tyytymätön suhteeseensa saati että yrittäisi mitään. Saatan itsekin jäädä katsomaan komeita miehiä, mutta en haaveile mitään kenenkään muun suhteen kuin oman mieheni. Ja jos saan positiivisia, ulkonäkööni liittyviä kommentteja muilta miehiltä, olen lähinnä vaivaantunut.

Tunnen mieheni jo niin hyvin, että tiedän hänen makunsa. Miksi yrittäisin kieltää häneltä silmänruoan? Toki pitää ottaa puoliso huomioon ja olla riittävän hienotunteinen. Tiedän, että minua kauniimpia naisia on pilvin pimein, mutta tiedän olevani mieheni silmissä kaunis - muutenkin kuin fyysisesti. Tiedän, että hän on tyytyväinen minuun ja minä olen tyytyväinen häneen.

• 18+17
        mies3 kirjoitti:

Sopiihan sitä kysyä että miksi tämä juttu on sinulle niin tärkeää? Etteikö toisiin vilkuileminen on jo alkanut? Minä ainakin katson kauniita ihmisiä ihan mielelläni, sekä naisia että miehiä eikä tee yhtään mieli vaihtaa kumppania.
        Itsekin pukeudun ja laittaudun kauniisti ja tyylikkäästi, ei tulis mieleenkään lähteä ihmisten ilmoille rasvaisissa hiuksissa, naama meikkaamatta ja likaisissa vetimissä. Jos se tyyli on jollekin merkki siitä että vain silloin on parisuhde hyvä niin olkoon, minusta ei. Se on lähinnä merkki siitä ettei enää välitä miltä näyttää edes kumppaninsa silmissä.
        Makunsa kullakin. Minua ei häritse jos muut ei laittaudu edes omaa kumppania varten, paitsi silloin kannattais ehkä pitää suunsa kiinni jos kaverin pää kääntyy sen kauniimman perään.

• Ihailija

Mun mielestäni on mahtavaa, kun tyttöystäväni pukeutuu nätiksi töihin - tai mihin tahansa! Omasta puolestani saa kaikki halukkaat ihailla niin kauan kuin se ei häntä itseään ärsytä. Päivän päätteeksi hän on kuitenkin edelleen mun kaunis tyttöystäväni, eikä kenenkään muun. Nam! :)

• LLL

Ihailija,hyvä kommentti,samaa mieltä miehenikin on :)en ole koskaan pukeutunut säkkiin enkä niin aio tehdä,olen niissä vaatteissa jotka ovat mukavia ja istuvia. Onhan siisti mieskin istuvassa puvussa seksikäs. En oikein ymmärrä miksi täällä takapajulassa ollaan noin tiukkapipoja.mitään muotoja ei saa näkyä! Joku mättää tässä maassa ja pahasti!

• Villisti...

Tiesittekö te että MIES n u s s i i myös silmillään! Seksikkäät naiset ovat upeita, varsinkin toisten vaimot.

• realisti

Tiesimme.
        Siksi teiltä onkin niin helppo pummata kaikenlaista pientä hyödyllistä palvelusta.

• justjoo
        realisti kirjoitti:

Tiesimme.
        Siksi teiltä onkin niin helppo pummata kaikenlaista pientä hyödyllistä palvelusta.

Toihan on pahimman luokan hyväksikäyttöä! :-)
        Mitä jos mies luuleekin, että oot kiinnostunut ja alkaa lämpenemään, koska olemuksellasi viestit, että olet halukas?

• MikäMIkä?
        justjoo kirjoitti:

Toihan on pahimman luokan hyväksikäyttöä! :-)
        Mitä jos mies luuleekin, että oot kiinnostunut ja alkaa lämpenemään, koska olemuksellasi viestit, että olet halukas?

Mies tulkitsee aina miten haluaa sen mitä nainen olemuksellaan viestii. Ei kai se väärin tee joka toiselta jotakin palvelusta pyytää(tai prostituoitu rahaa) jos toinen kerran antaa. Niin kauan kun miehiin tehoaa tuo naisen muka olemuksen viestiminen voi kyllä minun mielestäni sen kautta pyytää ihan mitä vaan. Mies luulee jo pelkästä hymystäkin että nainen on kiinnostunut jos se mies niin haluaa luulla. Ei se ole naisten ongelma jos mies sekoaa seksikkäistä vaatteista. Mä en edes osaa vastata mikä on seksikästä? Joskus se on ollut ihan verkkaritkin...olen huomannut. Minä en sekoa jos vastaan kävelee mies stringeissä =) Kuolen ehkä nauruun.

• mä vaan

Mikä on äärimmäisen seksikästä pukeutumista?

En meikkaa kuin poikkeustapauksissa, mutta haluan olla siisti ja huolitellun näköinen. Käytän hyvin istuvia vaatteita, mutta ei niitä paljastaviksi voi sanoa. Työpaikkani on naisvaltainen, joten siellä ei ole tarvetta näyttää, enkä pukeutumisellani hae muiden miesten kuin omani huomiota.

Nuorempana olin tosi sovinnainen, mutta nyt vanhempana olen sinut kroppani kanssa. Viihdyn tässä kropassa ja näen peilistä hoikan, nätin ja nauravaisen naisen. Itsetuntoni ei ole ulkonäöstä kiinni, mutta kyllä olo monesti tuntuu varmemmalta, kun on hyvin istuvat, toisiinsa sointuvat vaatteet ja asusteet. Ryhtikin on erilainen. Kun olen tyytyväinen itseeni, se heijastuu olemukseeni. Kotona käytän vaatteita, joiden tiedän olevan mieheni mieleen.

• mies3

Herättääpä suuria tunteita tämä aihe :D

Alkuperäisen kysymyksenhän oli tarkoitus olla, että miksi nainen pukeutuu seksikkäästi. Ja varsinkin, että pukeutuuko vain itseään varten niinkuin usein kuulee väitettävän. Kysymyksessäni ei arvostella seksikästä pukeutumista niinkuin jotkut luulivat. Suuttumus viesteissä kertoonee siitä, että taisi osua arkaan paikkaan.

• t4t5er

Et ole vaivautunut kertomaan, mikä sinusta on "äärettömän seksikästä" pukeutumista?

Suuttumus... Hah, siinäpähän luulet. Taidat olla niitä miehiä, joiden mielestä naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä, talvet ilman kenkiä ja kesät paksuna?

• *nainen*

No jaa. En minä nyt niin kovin suuria tunnepurkauksia ole tässä ketjussa lukenut. Pääkkis ja huoltokatko vähän pillastuivat, päinvastaisista syistä.

Oikeastaan voitaisiin keskustella siitäkin, mitä tarkoittaa "vain itseään varten". Ihmiset kun ovat sosiaalisia eläimiä, ja kaikki meidän tekemisemme nivoutuvat enemmän tai vähemmän kanssaihmisiimme.

Uskon, että naiset huolehtivat ulkonäöstään etupäässä siksi, että saavat siitä itselleen jotakin mielihyvää. Miehet ovat välineitä tuon mielihyvän saavuttamisessa. Toiset nauttivat näiden huomiosta ja se näkyy heidän pukeutumisessaan. Toisia se inhottaa, ja se näkyy sitten heidän pukeutumisessaan.

Naiset jotka saavat vapaasti päättää pukeutumisestaan, sonnustautuvat sellaisiin vaatteisiin, jotka heidän omaa silmäänsä miellyttävät peilistä katsottaessa. Ei kukaan nainen pukeudu seksikkäästi VAIN miehiä varten, muuten kuin pakotettuna. Kyllä hän itse viihtyy siinä seksipommin roolissa. Hän saa siitä nautintoa nimenomaan itselleen. Ei hän suhtaudu näin: "nauttikaa te miehet minun kustannuksellani".

Jos on pakko valita näin yksioikoisesti: pukeutuuko nainen seksikkäästi 1)VAIN ITSEÄÄN- vai 2)VAIN MIEHIÄ varten, niin valinta on tuo ensimmäinen.
        Ja jokainen järkevä ihminen tietää, ettei kumpikaan noista ole täydellinen vastaus. Jokainen järkevä ihminen tietää myös sen, että näihin asioihin liittyvät mm. valta-, hyöty- ja itsetunto näkökulmat.

• mies3
        t4t5er kirjoitti:

Et ole vaivautunut kertomaan, mikä sinusta on "äärettömän seksikästä" pukeutumista?

Suuttumus... Hah, siinäpähän luulet. Taidat olla niitä miehiä, joiden mielestä naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä, talvet ilman kenkiä ja kesät paksuna?

Olet kovasti väärässä suhtautumisestani naisia kohtaan. Mutta se on ymmärrettävää tietenkin, koska emme tunne toisiamme. Kunniotan ja arvostan naisia hyvinkin paljon. Ikävää jos koet miesten olevan tuollaisia.

• hot horror

Pukeudun vain tietyissä tilanteissa koska olen seksuaalien ja haluan tuoda sitäkin puolta itsestäni esille. Sen teen hyvällä maulla enkä kuitenkaan horahtavalla pukeutumisella.Seksuaalisella naisella on valtaa johon miehet eivät koskaan yllä.

• mies3

Onko nainen niin alistetussa asemassa Suomessa, että on pakko saada valtaa päästäkseen miesten yläpuolelle? En ymmärrä kyllä sitäkään, että miksi kukaan mies luulee olevansa arvokkaampi kuin nainen

• Arvaa kuka
        mies3 kirjoitti:

Onko nainen niin alistetussa asemassa Suomessa, että on pakko saada valtaa päästäkseen miesten yläpuolelle? En ymmärrä kyllä sitäkään, että miksi kukaan mies luulee olevansa arvokkaampi kuin nainen

Mies tietää varmaan kyllä omat heikkoutensa jos ne on nuo seksikkäät naiset sitten? Miehet usein peloissaan haukkuvatkin liian seksikkäitä naisia horoiksi juuri sen vallan takia. Sehän se on juurikin uhka miehen vallalle. Halutaan vaan ei haluta ja otetaan sitten stressiä jos vaimo näyttää liian seksikkäältä? Oletko sinä huolissasi että naisellasi on tällä tavoin valtaa työpaikkansa miehiin? Siksi että tiedät miesten ajatukset ja heikkouden sen edessä? Onko jotenkin ihmeellistä se että naiset hyödyntävät seksikkyytään koska sen on jo todistettu tehoavan ja jopa edesauttavan uraputkea? Mitä luulet työhaastattelussa jos valitsijana on mies ja viivalla tasan kaksi saman koulutuksen omaavaa naista joissa on vain se ero että toinen on hyväperseinen ja toinen huonopersseinen. Kumpi valitaan 99 % varmuudella?

• Tarkennuskysymys

Ap., minkälaista on mielestäsi äärimmäisen seksikäs pukeutuminen tarkalleen ottaen?

• Mies42Ee

Kaunis nainen jolla on hyvän itsetunnon omaava mies,voi pukeutua tyylikkään seksikkäästi,mutta aina tietysti tilanteen mukaan.
        Näin meillä,eikä minulle ole mikään ongelma jos toisenkin miesten huomio kohdistuu hetkeksi vaimooni.
        Hei,elämäähän tämä vain on,eikä pieni seksikkyys kuin piristä ihmisten päivää.

• Mistä kyse?

Ap. väität että: "Alkuperäisen kysymyksenhän oli tarkoitus olla, että miksi nainen pukeutuu seksikkäästi. Ja varsinkin, että pukeutuuko vain itseään varten niinkuin usein kuulee väitettävän. Kysymyksessäni ei arvostella seksikästä pukeutumista niinkuin jotkut luulivat. Suuttumus viesteissä kertoonee siitä, että taisi osua arkaan paikkaan."

Aloitusviestissäsi väitit kuitenkin, että
      "Tarkoitan tässä nyt lähinnä sitä, että miksi varattu nainen pukeutuu äärimmäisen seksikkäästi töihin lähtiessään vaikka työtehtävän vuoksi se ei olisi tarpeen. Pukeutuuko nainen vain itseään varten niinkuin väitetään? Kun ymmärtääkseni varatulla naisella (eikä miehellä) pitäisi olla tarvetta hakea sensuuntaista huomiota vastakkaiselta sukupuolelta."

Et kysynyt, miksi nainen ylipäätään pukeutuu seksikkäästi, mikä sekin on puhtaasti jokaisen tulkinnanvarainen asia. Kysyit, miksi varattu nainen pukeutuu äärimmäisen seksikkäästi töihin lähtiessään.

Et ole määritellyt konkretian tasolla mitä sinun mielestäsi on äärimmäisen seksikäs pukeutuminen.
      Mahdollisesti joku lähipiiriisi kuuluva nainen pukeutuu sinua kiihottavasti? Etkä halua myöntää, että kiihottuminen on sinussa tapahtuva ilmiö, eikä naisen tarkoitushakuista toimintaa lainkaan. - Onko kyseessä jokin tällainen ilmiö?

Aloitusviestisi on erittäin johdatteleva, mikä sinänsä aiheuttaa ärtymystä. Kysymys ei olisi lainkaan arkaan paikkaan osuva, mikäli tarkentaisit sitä, mitä edes olet kysymässä.

• vaimo nuorekas

Vaimoni on minua vähän nuorempi ja vikittelee minut monena iltana viikossa stau-up-sukilla , korkokenkillä j, minihameella jne..
      Tietysti tykkään että hän laittaa näitä samoja jo toihinkin niin innolla odota kun hän saapuu kotiin niin saan heti ihailla häntä eteisessä.

• krabazukIsDead

parantaa itsetuntoa kun on niin helvetin hyvännäköinen. naiset pitää koruja miehet naisia koruina.

• Se että on varattu ei tarkoita, että olisi kuollut.

Kaipa jokainen haluaa tuntea olonsa halutuksi vastakkaisen sukupuolen silmissä. Ei se silti tarkoita, että olisi lähdössä vieraisiin pöytiin katselemaan.. ;)

• eräsex

Nainen kohottaa itsetuntoaan pukeutumalla.

• joulusuu

Näin on ja niin tekee kyllä mieskin. Ainakin osa miehistä.
        Ihan kivaltahan se tuntuu kun saa ulkonäöstään positiivista palautetta vastakkaiselta sukupuolelta.

• Kauneutta

Taitaa olla niin, että ne naisten vaatteiden suunnittelijat ovat suurelta osin miehiä, joten eiköhän aivopesu tapahdu sieltä.

Tosin pidän itsekin asiallisesta pukeutumisesta tilanteen mukaan, mutta liian seksinen pukeutuminen luo halvan näköisyyttä.
      Esim. nuo nykyisin vallalla olevat valtavan minit hamoset kun eivät sovi kuin lapsille, kyllä ne kaksikymppisenkin päällä ovat aika irvokkaita ja jos on vähänkin pullukat sääret tai pattipolvet, väärät sääret on suorastaan hirvittävän näköisiä.
      Ja sanotaan yli kolmekymppisellä jo suorastaan irvokkaan näköistä.
      Eli helmaa alaspäin iän mukaan, monella on polven ylälaitaan oleva hyvin sopiva ja kaunis.
      Samoin on puseroiden kaula-aukkojen laita, pursuavat ryntäät ovat kauheita katsottavia.

• vaatefriikki

pukeudun aina kauniisti ja seksikkäästi. en kuitenkaan liian paljastavia asuja käyttäen. tyylikäs pitää olla. se kohottaa itsetuntoa. viihtyy paremmin kun tietää olevansa pukeutunut hyvin. katseet eivät haittaa ainakaan minua eikä myöskään miestäni. päästä varpaisiin tyylillä ja alusasut pitävät myös miehen hereillä!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe