MP3-soitin uintiin?

Uiskeri

Onkos kellään kokemuksia, mikä laite toimisi?

8

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5-16

Ylen Kuningaskuluttajassa testasivat niitä jokin aika sitten. Katso löytyykö testitulokset vielä netistä.

• Nopeasti tuon vinkin pohjalta löysin seuraavan sivun:

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/02/02/vesitiiviit-mp3-soittimet-uimareiden-testissa

Vaikuttaisi, että joukosta yksi on poissa, nimittäin Finiksen soitin (Finis SwiMP3). SwiMP3:ssa ei ole kuulokkeita, vaan soitin tulee kiinni uimalaseihin ja käyttää kalloa kaikukoppana. Tällöin ilmeisesti kuuluvuus ilmassa on vähän heikompi, mutta toimii vedessä kuulemma hyvin. Tosin siinä missä tuossa Kuningaskuluttajan testissä kalleimmaksi mainittu Speedon soitin irtoaa alle satasella pahimmillaankin, niin tästä saa pulittaa swimshop.fi-verkkokaupassa noin 160 euroa.

Omakohtaista kokemusta ei valitettavasti noista mistään ole.

• Uiskeri

Kiitos näistä vinkeistä!

• tunne

Eikö ole mp3 soittimista uidessa muita kokemuksia?Käytetäänkö niitä niin vähän?

• msssmms

Eikö mitään laji voi harrastaa ilman musiikkia?

• Uiskeri
        msssmms kirjoitti:

Eikö mitään laji voi harrastaa ilman musiikkia?

Jotkut eivät voi.

Tämä laite ei toiminut ainakaan minulla:

http://www.sony.fi/product/walkman-mp3-soittimet/nwz-w273

Voi olla fillaroidessa tai imuroidessa tai autotallirassauksissa hyvä joten ei tullut turhaan hankittua.

• Uiskeri kirjoitti:

Jotkut eivät voi.

Tämä laite ei toiminut ainakaan minulla:

http://www.sony.fi/product/walkman-mp3-soittimet/nwz-w273

Voi olla fillaroidessa tai imuroidessa tai autotallirassauksissa hyvä joten ei tullut turhaan hankittua.

Näistä kun tuntuu olevan jonkin verran keskustelua (tämän palstan ulkopuolellakin), niin voisitko tarkentaa, mikä tuossa ei toiminut? Hankala käyttää vedessä? Ei pysy päällä? Musiikki ei kuulu veden alla?

• Uiskeri

Ai sori, no mulla toi korvanappi ei pitäny vettä vaan vesi pääsi korvakäytävään joten musiikki vaimeni sen myötä. Enpä itselleni uintiin tuota hankkinutkaan mutta kaveri halus käyttökokemuksia.
      Itselläni tuo tulee pyöräilyyn ja imurointiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe