Sinkkunaiset kiven alla? Vai missä?

vai onko?

Mikä siinä on, että vapaat, täysipäiset sinkkunaiset ovat kiven alla? Ihan oikeasti, on hyvin vaikea löytää "kunnollista" 25-30 -vuotiasta naista, joka olisi sinkku. Yksi toisensa jälkeen paljastuvat enemmän tai vähemmän varatuiksi, tai ainakin joku poikakuvio paljastuu taustalta. Siis ihan uskomatonta!

AT-miehiä syytetään saamattomiksi, mutta kerta toisensa jälkeen minä törmään siihen, että vapaaksi luulemani nainen onkin jotain ihan muuta kuin vapaa. Tuntuu, että kaikilla "normaaleilla" naisilla on peliä ja sutinaa, edes sen verran, ettei heitä voi sanoa oikeasti sinkuiksi/vapaiksi!

Ainoat vapaat 25-30 -vuotiaat naiset ovat uskonlahkoihin kuuluvia, joiden säännöt pakottavat minimoimaan seurustelun ja kehottavat hyppäämään melkein suoraan avioliittoon. Tällaiset naiset ovat joko täysin vapaita eivätkä seurustele, tai sitten ovat naimisissa. Mutta "tavallisten" naisten harrastama jatkuva säätöjen harrastelu ja seurustelusuhteissa roikkuminen, ihan vaikka huvin vuoksi, puuttuu kokonaan.

Mistä siis täysipäistä 25-30 vuotiasta naista hakemaan? Ei taida laatunaista olla paljon sinkkuina? Oikeasti vapaina sinkkuina?

75

2709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei taida olla

      Eipä näitä taida enää olla - harmi kyllä. Naisten moraali on tippunut kuin lehmän häntä nykyaikana feministisen seksuaalisen vapautumisen seurauksena. Poikkeuksena juurikin nuo uskovat, jotka kyllä menevät jo sitten nuorina naimisiin.

      Ei tuollainen ympäriinsä nussiminen ja säätäminen voi olla mielenterveydellekään loppujen lopuksi kovin hyvä juttu. Oli sitten kyseessä mies tai nainen. Ei osata enää sitoutua keneenkään, vaan jahdataan hetken huumaa.

      • vai onko?

        Aloituksessa tarkoitan termillä sinkku ennemminkin, että VAPAA. Tarkoitan naista, jota voi pyytää treffeille, ja joka lähtee, koska ei ole mitään säätöjä tai muita kuvioita.

        Tuntuu, että kaikilla "nomaaleilla" naisilla on jotain peliä koko ajan. Etsin aidosti vapaita sinkkunaisia, mutta ei oikein tunnu löytyvän! Alan pian luovuttaa. Ei vaan löydy! Yritän ja yritän, ja aina löytyy joku mies vapaaksi luulemani naisen taustalta...


      • Anonyymi
        vai onko? kirjoitti:

        Aloituksessa tarkoitan termillä sinkku ennemminkin, että VAPAA. Tarkoitan naista, jota voi pyytää treffeille, ja joka lähtee, koska ei ole mitään säätöjä tai muita kuvioita.

        Tuntuu, että kaikilla "nomaaleilla" naisilla on jotain peliä koko ajan. Etsin aidosti vapaita sinkkunaisia, mutta ei oikein tunnu löytyvän! Alan pian luovuttaa. Ei vaan löydy! Yritän ja yritän, ja aina löytyy joku mies vapaaksi luulemani naisen taustalta...

        Näinhän tuo on. Ja jos oikeasti on vapaa, niin on niin traumatisoitunut, ettei kukaan kelpaa, tuskin edes hyvänpäivän tutuksi.
        Todistaa 80 v ikisinkuksi jäänyt täysin kunnollinen mies.


    • -M-

      Joskus tuntuu että kaikki naiset ovat haluamassaan tilanteessa. Ne, jotka haluavat seurustella, myös seurustelevat. Ne, jotka haluavat elää yksin, tekevät sen tyytyväisinä. Ne, jotka haluavat harrastaa sitoutumiskammoista säätämistä, ovat sitä myös kiitettävästi onnistuneet hankkimaan. En muista koska olisin tavannut naisen jonka tilanne olisi hänen omasta mielestään ei-tyydyttävä.

      • vai onko?

        Erittäin hyvä huomio. Miehellä on paljon vaikeampaa päästä siihen ihannetilanteeseen. Yleistäen voi taas todeta, että naiset tuntuvat saavan aina sen, mitä haluavat.


      • ....
        vai onko? kirjoitti:

        Erittäin hyvä huomio. Miehellä on paljon vaikeampaa päästä siihen ihannetilanteeseen. Yleistäen voi taas todeta, että naiset tuntuvat saavan aina sen, mitä haluavat.

        Tai sitten naiset sopeutuvat helpommin omaan tilanteeseensa ja uskovat sen olevan juuri paras heille. Oman mielenterveyden kannalta niin kai onkin paras tehdä. Itse esim. kun olen asunut eri paikoissa, niin on huvittavaa näin jälkikäteen ajatella että jokaista paikkaa pidin juuri oikeana minulle. Sama kai se on myös miesten ja yleensä suhteiden kanssa.


      • Sopeutuva nainen

        Naiset sopeutuvat tilanteeseen, jossa ovat. Eivät valita kaikesta ja ruikuta, vaan kääntävät asian mielessään edukseen. Naisten lasi on samassa tilanteessa puolitäysi siinä kun miesten puolityhjä.


      • Anonyymi
        Sopeutuva nainen kirjoitti:

        Naiset sopeutuvat tilanteeseen, jossa ovat. Eivät valita kaikesta ja ruikuta, vaan kääntävät asian mielessään edukseen. Naisten lasi on samassa tilanteessa puolitäysi siinä kun miesten puolityhjä.

        Tyytyväisyys passivoittaa ja sen kyllä huomaa naisista.


    • Unicorn

      Minä, 30v, en ole seurustellut viimeiseen 6 vuoteen. En ole sinkuuteni aika edes suudellut ketään.

      Kannatan feminismiä eli sukupuolten välistä tasoarvoa. En ole hullu. En ole YH. BMI:ni on 23. En polta. Juon kohtuudella alkoholia. Käyn josku baareissa/ulkona. Asun isossa kaupungissa. En ole uskossa. Harrastan paria lajia laiskemman puoleisesti. Olen seurustellut aikaisemmin, joten en kai ihan susirumakaan ole.

      Oliko siinä tarpeekisi myytin murtajia 25-30 vuotisiaista sinkkunaisista?

      Tunnen muitakin "normaaleja" noin 30 v. naisia, jotka ovat varsin säyseästi olleet sinkkukja pari vuotta kunnes sopivia poikaystävä on löytynyt.

      Missä olen? Siellä missä muutkin. Eniten töissä ja kotona.

      • suomihuora=15nussima

        No siinä huomaa naisen käyttöiän umpeutumisen. 24v olit vielä sen näköinen, että kelpasit edes lyhyeen seurusteluun.

        Olisit vaan vähän miettiny kenelle annat neitsyytesi. Nyt olet enää rupsahtanut käytetty huoranpillu. Syytä itseäsi tai ilmoita tällä sinun omistajallesi, että olet vapaana. Ehkä tämä YTM ottaa sinut jalkavaimoksi


      • suomihuora=15nussima
        suomihuora=15nussima kirjoitti:

        No siinä huomaa naisen käyttöiän umpeutumisen. 24v olit vielä sen näköinen, että kelpasit edes lyhyeen seurusteluun.

        Olisit vaan vähän miettiny kenelle annat neitsyytesi. Nyt olet enää rupsahtanut käytetty huoranpillu. Syytä itseäsi tai ilmoita tällä sinun omistajallesi, että olet vapaana. Ehkä tämä YTM ottaa sinut jalkavaimoksi

        Ja 23 bmi on tosiaan aika "normaali" joten melkoista venymistä vaaditaan aisurilta senkin suhteen vaikka naama olisikin kunnossa.


      • suomihuora=15nussima kirjoitti:

        No siinä huomaa naisen käyttöiän umpeutumisen. 24v olit vielä sen näköinen, että kelpasit edes lyhyeen seurusteluun.

        Olisit vaan vähän miettiny kenelle annat neitsyytesi. Nyt olet enää rupsahtanut käytetty huoranpillu. Syytä itseäsi tai ilmoita tällä sinun omistajallesi, että olet vapaana. Ehkä tämä YTM ottaa sinut jalkavaimoksi

        Ei kannata välittää kenenkään näistä naisasialuuserin typeristä kirjoituksista, sillä kyseinen mies kun ei ole mikään normaalijärkinen, vaan pahoista mielenterveysongelmista kärsinyt sekopää.

        Se kun on asia kuitenkin niin, että ne parhaat nuoruusvuodet ovat edessä kolmenkympin jälkeen niin miehillä kun myös naisillakin, joten ei kannata missään tapauksessa stressata mistään ikääntymisestä joskus kolmekymppisenä.


      • Unicorn
        suomihuora=15nussima kirjoitti:

        Ja 23 bmi on tosiaan aika "normaali" joten melkoista venymistä vaaditaan aisurilta senkin suhteen vaikka naama olisikin kunnossa.

        Täytyy kyllä olla aika paha olo kun tuollaisia kirjoittelee ja erttäin vääristynyt maailman kuva. Todella kylmä ja raaka. Kuinkakohan julma sinun elämäsi on ollut, oletkohan ollut pahoinpidelty pitkään?

        Hulluhan se kieltämättä on, joka koneen ääressä kiroittaa nettiin juttuja vain siinä mielessä, että loukkaa toisia ja aiheuttaa yleisesti pahaa mieltä.

        Onneksi me muut, terveet ihmiset, tiedämme ettei rakastaminen ja seksin harrastaminen ketään kuluta. Elämän vastoin käymisen voi katkeroitaa ja sisälle padoittu suru sekä viha mustaa sydämen.

        Mistä sinun kirjoitukseksi ovat oiva esimerkki.

        Minä voin hymyssä suin todeta, että olen varsin kiva pakkaus monenkin miehen mielestä. En kyllä kaikkien mutta osan kylläkin. Olen perusnätti ja söpösti seksikäs. Sydämeni on kultainen ja mielni fiksu. Itsetuntoni on hyvä. Elän tasapainossa.

        Tämä on hyvää elämää. Olen samaa mieltä aikaisempien kirjoittajien kanssa, että naisena on ollut helppo tottua sinkkuuteen ja saavuttaa uusi tyytyväisyyden tila.

        Niin tylyä kun se onkin, en tarvitse miestä mihinkään. Parisuhde olisi kiva extra elämään, niin kuin uusi ystävä mutta ei mikään pakko.

        Ehkä naisena on helpompi kokoa olevansa yhteiskunnasa "riittävä" ja "hyvä" kuin miehen. Suomalaiset miehet kun aika hyvin todistavat (kuten tälläkin palstalla), että hulluksi se yksinäisyys ja rakkauden puute miehet ajaa.


      • Unicorn kirjoitti:

        Täytyy kyllä olla aika paha olo kun tuollaisia kirjoittelee ja erttäin vääristynyt maailman kuva. Todella kylmä ja raaka. Kuinkakohan julma sinun elämäsi on ollut, oletkohan ollut pahoinpidelty pitkään?

        Hulluhan se kieltämättä on, joka koneen ääressä kiroittaa nettiin juttuja vain siinä mielessä, että loukkaa toisia ja aiheuttaa yleisesti pahaa mieltä.

        Onneksi me muut, terveet ihmiset, tiedämme ettei rakastaminen ja seksin harrastaminen ketään kuluta. Elämän vastoin käymisen voi katkeroitaa ja sisälle padoittu suru sekä viha mustaa sydämen.

        Mistä sinun kirjoitukseksi ovat oiva esimerkki.

        Minä voin hymyssä suin todeta, että olen varsin kiva pakkaus monenkin miehen mielestä. En kyllä kaikkien mutta osan kylläkin. Olen perusnätti ja söpösti seksikäs. Sydämeni on kultainen ja mielni fiksu. Itsetuntoni on hyvä. Elän tasapainossa.

        Tämä on hyvää elämää. Olen samaa mieltä aikaisempien kirjoittajien kanssa, että naisena on ollut helppo tottua sinkkuuteen ja saavuttaa uusi tyytyväisyyden tila.

        Niin tylyä kun se onkin, en tarvitse miestä mihinkään. Parisuhde olisi kiva extra elämään, niin kuin uusi ystävä mutta ei mikään pakko.

        Ehkä naisena on helpompi kokoa olevansa yhteiskunnasa "riittävä" ja "hyvä" kuin miehen. Suomalaiset miehet kun aika hyvin todistavat (kuten tälläkin palstalla), että hulluksi se yksinäisyys ja rakkauden puute miehet ajaa.

        Tällä palstalla on vaan valitettavan paljon näitä mielenterveysongelmaisia sekopäitä, jotka sitten purkavat pahaa oloaan kirjoittelemalla tänne näitä epäasiallisia kirjoituksiaan ja olettavat vielä sitä, että kaikki miehet olisivat just samaa mieltä heidän kanssaan.

        Mutta ei kannata välittää näistä idiooteista, jotka eivät osaa asiallisesti keskustella. Kyllä täältä onneksi löytyy myös meitä fiksuja, suvaitsevaisia ja normaalijärkisiä miehiä, jotka osaavat keskustella asiallisesti, ilman että tarvitsee keskittyä koko ajan vaan siihen toisten haukkumiseen.


      • 19+17
        Unicorn kirjoitti:

        Täytyy kyllä olla aika paha olo kun tuollaisia kirjoittelee ja erttäin vääristynyt maailman kuva. Todella kylmä ja raaka. Kuinkakohan julma sinun elämäsi on ollut, oletkohan ollut pahoinpidelty pitkään?

        Hulluhan se kieltämättä on, joka koneen ääressä kiroittaa nettiin juttuja vain siinä mielessä, että loukkaa toisia ja aiheuttaa yleisesti pahaa mieltä.

        Onneksi me muut, terveet ihmiset, tiedämme ettei rakastaminen ja seksin harrastaminen ketään kuluta. Elämän vastoin käymisen voi katkeroitaa ja sisälle padoittu suru sekä viha mustaa sydämen.

        Mistä sinun kirjoitukseksi ovat oiva esimerkki.

        Minä voin hymyssä suin todeta, että olen varsin kiva pakkaus monenkin miehen mielestä. En kyllä kaikkien mutta osan kylläkin. Olen perusnätti ja söpösti seksikäs. Sydämeni on kultainen ja mielni fiksu. Itsetuntoni on hyvä. Elän tasapainossa.

        Tämä on hyvää elämää. Olen samaa mieltä aikaisempien kirjoittajien kanssa, että naisena on ollut helppo tottua sinkkuuteen ja saavuttaa uusi tyytyväisyyden tila.

        Niin tylyä kun se onkin, en tarvitse miestä mihinkään. Parisuhde olisi kiva extra elämään, niin kuin uusi ystävä mutta ei mikään pakko.

        Ehkä naisena on helpompi kokoa olevansa yhteiskunnasa "riittävä" ja "hyvä" kuin miehen. Suomalaiset miehet kun aika hyvin todistavat (kuten tälläkin palstalla), että hulluksi se yksinäisyys ja rakkauden puute miehet ajaa.

        Uranaiset onkin täysin turhia, varatut naiset sentään tuovat jotain iloa edes yhdelle miehelle. Sinusta ei edes sitä.


      • AbbedissaTotuudelle
        DarkFear kirjoitti:

        Tällä palstalla on vaan valitettavan paljon näitä mielenterveysongelmaisia sekopäitä, jotka sitten purkavat pahaa oloaan kirjoittelemalla tänne näitä epäasiallisia kirjoituksiaan ja olettavat vielä sitä, että kaikki miehet olisivat just samaa mieltä heidän kanssaan.

        Mutta ei kannata välittää näistä idiooteista, jotka eivät osaa asiallisesti keskustella. Kyllä täältä onneksi löytyy myös meitä fiksuja, suvaitsevaisia ja normaalijärkisiä miehiä, jotka osaavat keskustella asiallisesti, ilman että tarvitsee keskittyä koko ajan vaan siihen toisten haukkumiseen.

        Fiksuja, normaalijärkisiä, suvaitsevaisia ja asiallisesti keskustelevia? Vähän niinku tyyppejä jotka jaksaa vuodesta toiseen märistä siitä ettei mihinkään voi mennä yksin? Tai että laivamatkat kiinnostaa vähän enemmän kuin tarpeeksi verrattuna oikeastaan mihinkään muuhun koko elämässä?

        Mieti nyt itekin itseäs ulkopuolisen näkökulmasta. Tuntuis vähän siltä että sä olet yks niistä joilla on vähiten tsargaa ketään muuta alkaa mielenterveysongelmaiseks haukkua. Jos olisit selväpäinen niin tajuaisit tämän, mutta veikkaan että joko A) jätät vastaamatta tähänkin tai B) selität jotain "en mä ole mielenvikainen vaan oon oikeassa ja usko sinä se!!!" -pas-kaa. Selväpäinen tyyppi ei vetäis kierroksia kaikesta silleen kuin sä teet. Vuodesta toiseen samaa sontaa laivamatkoista, säästeliäästi elämisestä, muiden alentamisesta mielenterveysongelmaisiksi haukkuen samalla itseään naisille ylentäen ja siitä että elämä alkaa vasta 50-vuotiaana aikuisten oikeasti ja sitä ennen on vasta nuori teini.

        Luulet että kirjoitan pahalla, mutta jos ajattelisit asioita niin huomaisit että tässäkin piilee totuuden siemen. Pystyykö DumbFart katsomaan itseään introspektiivisesti silmiin? Jää nähtäväksi, jännitys tiivistyy...


      • Hämmästelijäinen
        AbbedissaTotuudelle kirjoitti:

        Fiksuja, normaalijärkisiä, suvaitsevaisia ja asiallisesti keskustelevia? Vähän niinku tyyppejä jotka jaksaa vuodesta toiseen märistä siitä ettei mihinkään voi mennä yksin? Tai että laivamatkat kiinnostaa vähän enemmän kuin tarpeeksi verrattuna oikeastaan mihinkään muuhun koko elämässä?

        Mieti nyt itekin itseäs ulkopuolisen näkökulmasta. Tuntuis vähän siltä että sä olet yks niistä joilla on vähiten tsargaa ketään muuta alkaa mielenterveysongelmaiseks haukkua. Jos olisit selväpäinen niin tajuaisit tämän, mutta veikkaan että joko A) jätät vastaamatta tähänkin tai B) selität jotain "en mä ole mielenvikainen vaan oon oikeassa ja usko sinä se!!!" -pas-kaa. Selväpäinen tyyppi ei vetäis kierroksia kaikesta silleen kuin sä teet. Vuodesta toiseen samaa sontaa laivamatkoista, säästeliäästi elämisestä, muiden alentamisesta mielenterveysongelmaisiksi haukkuen samalla itseään naisille ylentäen ja siitä että elämä alkaa vasta 50-vuotiaana aikuisten oikeasti ja sitä ennen on vasta nuori teini.

        Luulet että kirjoitan pahalla, mutta jos ajattelisit asioita niin huomaisit että tässäkin piilee totuuden siemen. Pystyykö DumbFart katsomaan itseään introspektiivisesti silmiin? Jää nähtäväksi, jännitys tiivistyy...

        Sarjassamme kirjoituksa, joiden tarkoitus on tuottaa toiselle pahaa mieltä. Miksi ilkeillä, kun asiat saa yleensä paremmin perille kauniisti sanottuna?


      • Itsekeskeisyyttä?
        Unicorn kirjoitti:

        Täytyy kyllä olla aika paha olo kun tuollaisia kirjoittelee ja erttäin vääristynyt maailman kuva. Todella kylmä ja raaka. Kuinkakohan julma sinun elämäsi on ollut, oletkohan ollut pahoinpidelty pitkään?

        Hulluhan se kieltämättä on, joka koneen ääressä kiroittaa nettiin juttuja vain siinä mielessä, että loukkaa toisia ja aiheuttaa yleisesti pahaa mieltä.

        Onneksi me muut, terveet ihmiset, tiedämme ettei rakastaminen ja seksin harrastaminen ketään kuluta. Elämän vastoin käymisen voi katkeroitaa ja sisälle padoittu suru sekä viha mustaa sydämen.

        Mistä sinun kirjoitukseksi ovat oiva esimerkki.

        Minä voin hymyssä suin todeta, että olen varsin kiva pakkaus monenkin miehen mielestä. En kyllä kaikkien mutta osan kylläkin. Olen perusnätti ja söpösti seksikäs. Sydämeni on kultainen ja mielni fiksu. Itsetuntoni on hyvä. Elän tasapainossa.

        Tämä on hyvää elämää. Olen samaa mieltä aikaisempien kirjoittajien kanssa, että naisena on ollut helppo tottua sinkkuuteen ja saavuttaa uusi tyytyväisyyden tila.

        Niin tylyä kun se onkin, en tarvitse miestä mihinkään. Parisuhde olisi kiva extra elämään, niin kuin uusi ystävä mutta ei mikään pakko.

        Ehkä naisena on helpompi kokoa olevansa yhteiskunnasa "riittävä" ja "hyvä" kuin miehen. Suomalaiset miehet kun aika hyvin todistavat (kuten tälläkin palstalla), että hulluksi se yksinäisyys ja rakkauden puute miehet ajaa.

        " Parisuhde olisi kiva extra elämään, niin kuin uusi ystävä mutta ei mikään pakko."

        Kuinkahan moni mies haluaisi parisuhteen olevan vain kiva pikku extra elämässäsi. Sinä kuitenkin itse odotat että mies pitäisi sinua ihanana ja tärkeänä, mutat mies olisi sinulle vain kiva pikku extra.


      • AbbedissaTotuudelle kirjoitti:

        Fiksuja, normaalijärkisiä, suvaitsevaisia ja asiallisesti keskustelevia? Vähän niinku tyyppejä jotka jaksaa vuodesta toiseen märistä siitä ettei mihinkään voi mennä yksin? Tai että laivamatkat kiinnostaa vähän enemmän kuin tarpeeksi verrattuna oikeastaan mihinkään muuhun koko elämässä?

        Mieti nyt itekin itseäs ulkopuolisen näkökulmasta. Tuntuis vähän siltä että sä olet yks niistä joilla on vähiten tsargaa ketään muuta alkaa mielenterveysongelmaiseks haukkua. Jos olisit selväpäinen niin tajuaisit tämän, mutta veikkaan että joko A) jätät vastaamatta tähänkin tai B) selität jotain "en mä ole mielenvikainen vaan oon oikeassa ja usko sinä se!!!" -pas-kaa. Selväpäinen tyyppi ei vetäis kierroksia kaikesta silleen kuin sä teet. Vuodesta toiseen samaa sontaa laivamatkoista, säästeliäästi elämisestä, muiden alentamisesta mielenterveysongelmaisiksi haukkuen samalla itseään naisille ylentäen ja siitä että elämä alkaa vasta 50-vuotiaana aikuisten oikeasti ja sitä ennen on vasta nuori teini.

        Luulet että kirjoitan pahalla, mutta jos ajattelisit asioita niin huomaisit että tässäkin piilee totuuden siemen. Pystyykö DumbFart katsomaan itseään introspektiivisesti silmiin? Jää nähtäväksi, jännitys tiivistyy...

        Omat omituisuutensa ne on itse kullakin, ja jos joskus on oikeasti saanut erittäin huonoja kokemuksia jostain asiasta niin traumat voi jäädä pitkäksi aikaa, jopa loppuelämäksi. Ei se yksi trauma tee ihmisestä hullua tai parisuhdekelvotonta.

        Minusta darkkis on kuitenkin ihan sympaattinen hahmo, eikä sentään henkilökohtaisia solvauksia täällä kenellekään esittele.


      • eryjueyuje
        DarkFear kirjoitti:

        Ei kannata välittää kenenkään näistä naisasialuuserin typeristä kirjoituksista, sillä kyseinen mies kun ei ole mikään normaalijärkinen, vaan pahoista mielenterveysongelmista kärsinyt sekopää.

        Se kun on asia kuitenkin niin, että ne parhaat nuoruusvuodet ovat edessä kolmenkympin jälkeen niin miehillä kun myös naisillakin, joten ei kannata missään tapauksessa stressata mistään ikääntymisestä joskus kolmekymppisenä.

        Voi olla terveempi kuin sinä. Ainakin hänen teksteistään voi havaita, että huumoria on vähän mukana. Sinä taas tunnut olevan omien trollauksiesi kanssa täysin tosissaan.

        Oletko DF ajatellut, että naisasialooseri saattaa tahallaan ärsyttää kirjoitelemalla viestejään saadakseen liian totiset hölmöt ylikierroksille? Naisasialooseri on hieman lapsellinen, kun kiusaa hölmöjä. Kyllä se sinunkin kiusaamisen lopettaa kun saavuttaa henkisen iän 20v.


      • AbbedissaTotuudelle kirjoitti:

        Fiksuja, normaalijärkisiä, suvaitsevaisia ja asiallisesti keskustelevia? Vähän niinku tyyppejä jotka jaksaa vuodesta toiseen märistä siitä ettei mihinkään voi mennä yksin? Tai että laivamatkat kiinnostaa vähän enemmän kuin tarpeeksi verrattuna oikeastaan mihinkään muuhun koko elämässä?

        Mieti nyt itekin itseäs ulkopuolisen näkökulmasta. Tuntuis vähän siltä että sä olet yks niistä joilla on vähiten tsargaa ketään muuta alkaa mielenterveysongelmaiseks haukkua. Jos olisit selväpäinen niin tajuaisit tämän, mutta veikkaan että joko A) jätät vastaamatta tähänkin tai B) selität jotain "en mä ole mielenvikainen vaan oon oikeassa ja usko sinä se!!!" -pas-kaa. Selväpäinen tyyppi ei vetäis kierroksia kaikesta silleen kuin sä teet. Vuodesta toiseen samaa sontaa laivamatkoista, säästeliäästi elämisestä, muiden alentamisesta mielenterveysongelmaisiksi haukkuen samalla itseään naisille ylentäen ja siitä että elämä alkaa vasta 50-vuotiaana aikuisten oikeasti ja sitä ennen on vasta nuori teini.

        Luulet että kirjoitan pahalla, mutta jos ajattelisit asioita niin huomaisit että tässäkin piilee totuuden siemen. Pystyykö DumbFart katsomaan itseään introspektiivisesti silmiin? Jää nähtäväksi, jännitys tiivistyy...

        Olen Stellaria81:n kanssa samaa mieltä Dark.Fearistä.

        DF ei myöskään pistä naisia yhteen muottiin ja hauku naisia. Tuossa yllä vielä lohduttaa naista, jolle sanottu ilkeästi.

        DF:n haukkuminen ei muuta hänen mielipiteitään, vaan se on pelkkää ilkeyttä.


      • mies32
        femnerd kirjoitti:

        Olen Stellaria81:n kanssa samaa mieltä Dark.Fearistä.

        DF ei myöskään pistä naisia yhteen muottiin ja hauku naisia. Tuossa yllä vielä lohduttaa naista, jolle sanottu ilkeästi.

        DF:n haukkuminen ei muuta hänen mielipiteitään, vaan se on pelkkää ilkeyttä.

        Minäkin tulen tähän lipittämään samanmielisyyttäni ihanien naistemme kanssa. Tarkemmin eritellen, onhan Darkkis lievän kajahtanut mantroineen, mutta vielä assburgerimpaa on jatkuva nälviminen hänelle siitä.


      • FixusMixus
        mies32 kirjoitti:

        Minäkin tulen tähän lipittämään samanmielisyyttäni ihanien naistemme kanssa. Tarkemmin eritellen, onhan Darkkis lievän kajahtanut mantroineen, mutta vielä assburgerimpaa on jatkuva nälviminen hänelle siitä.

        Minäkin olen samaa mieltä kanssasi tänäänkin :)


    • nainen 26

      Minä 26v sinkkunainen. Kivannäkönen ja ihan hauska ja reilu luonnekkin löytyy. Kotona ja töissä pääasiassa myös olen. Baareissa ei enään ketään tapaa. urpoja humalaisia vaan. Ei ole kohdalle sattunut ketään sopivaa ja alan kohta luovuttamaan ettei osukkaan.

      • Mr Täydellisyys

        Se on kyllä kumma kun sinkkunaiset ovat mielestään aina niin ihania ja mukavia ja vähintään perusnättejä (yleensä kauniita), mutta silti ollaan vuodesta toiseen sinkkuna.

        Onko vika naisen virheellisessä minäkuvassa, eli luullaan olevansa paljon tasokkaampia kuin mitä oikeasti ollaan miesten silmissä ja siksi tavoitellaan parempia miehiä mihin on mahdollisuus? Vai onko kyse siitä että niiden miljoonan hyvän ja hienon puolen lisäksi onkin myös paljon huonoja puolia,kuten todella vaikea luonne, itsekeskeisyys, ilkeys, statuksenpalvonta jne. jne.

        Todella todella harva oikeasti hyväluonteinen ja kaunis nainen on sinkkuna, jos ei itse tarkoituksella välttele miesten tapailua ja seurustelua. Ja ei, vika ei ole siinä että olette liian kauniita ja ihania ja miehet pelkäävät. Ei oikeasti ole.


      • Sinkkunainen
        Mr Täydellisyys kirjoitti:

        Se on kyllä kumma kun sinkkunaiset ovat mielestään aina niin ihania ja mukavia ja vähintään perusnättejä (yleensä kauniita), mutta silti ollaan vuodesta toiseen sinkkuna.

        Onko vika naisen virheellisessä minäkuvassa, eli luullaan olevansa paljon tasokkaampia kuin mitä oikeasti ollaan miesten silmissä ja siksi tavoitellaan parempia miehiä mihin on mahdollisuus? Vai onko kyse siitä että niiden miljoonan hyvän ja hienon puolen lisäksi onkin myös paljon huonoja puolia,kuten todella vaikea luonne, itsekeskeisyys, ilkeys, statuksenpalvonta jne. jne.

        Todella todella harva oikeasti hyväluonteinen ja kaunis nainen on sinkkuna, jos ei itse tarkoituksella välttele miesten tapailua ja seurustelua. Ja ei, vika ei ole siinä että olette liian kauniita ja ihania ja miehet pelkäävät. Ei oikeasti ole.

        Olet oikeassa olen nätti ja miehet ovat kimpussani tämän tästä. Kadulla, kaupassa, kirjastossa, pankissa, missä vain saan pitkiä katseita miehiltä. Aina kun kirjaudun Facebookiin on ainakin 2-3 miestä aloittamassa keskustelua seksuaalisesti vihjaillen. En valita vientiä siis on mutta en tällä hetkellä olisi valmis suhteeseen, joten voitte uskoa miten ahdistavia tuollaiset yhteydenotot ovat.


      • Koville ottaa
        Sinkkunainen kirjoitti:

        Olet oikeassa olen nätti ja miehet ovat kimpussani tämän tästä. Kadulla, kaupassa, kirjastossa, pankissa, missä vain saan pitkiä katseita miehiltä. Aina kun kirjaudun Facebookiin on ainakin 2-3 miestä aloittamassa keskustelua seksuaalisesti vihjaillen. En valita vientiä siis on mutta en tällä hetkellä olisi valmis suhteeseen, joten voitte uskoa miten ahdistavia tuollaiset yhteydenotot ovat.

        Rumat naiset näköjään miinustaneet tuota kommenttia.


    • sinkku.

      Naiset ei halua edes seurustella ellei mies ole joku unelmien poikamies. Sen huomaa jo siitä et suomes on ainakin miljoona sinkkua josta puolet naisia. Tavallinen mies ei kelpaa enään lainkaan.

      • ...

        Minäkin olen sinkku sen tilaston mukaan, vaikka siis olenkin varattu.

        Naisia on muuten myös enemmän sinkkuina. Mutta kuten täällä on monesti todettu, niin sinkkuina olevat miehet ja naiset eivät kohtaa, koska sinkkunaiset asuvat enimmäkseen kaupungeissa, miehet maaseudulla, ikäero, koulutusero, alkoholin käytösero (sinkkumiehillä usein alko-ongelmia) jne.


      • ätmi
        ... kirjoitti:

        Minäkin olen sinkku sen tilaston mukaan, vaikka siis olenkin varattu.

        Naisia on muuten myös enemmän sinkkuina. Mutta kuten täällä on monesti todettu, niin sinkkuina olevat miehet ja naiset eivät kohtaa, koska sinkkunaiset asuvat enimmäkseen kaupungeissa, miehet maaseudulla, ikäero, koulutusero, alkoholin käytösero (sinkkumiehillä usein alko-ongelmia) jne.

        Asun pääkaupungissa, olen korkeasti koulutettu kolmekymppinen, en käytä alkoholia. En kohtaa naisia.


      • keskitason nainen
        ätmi kirjoitti:

        Asun pääkaupungissa, olen korkeasti koulutettu kolmekymppinen, en käytä alkoholia. En kohtaa naisia.

        käytkö missään?


      • Hytmi
        keskitason nainen kirjoitti:

        käytkö missään?

        Huorissa on tullut käytyä.


      • Tarkennan vähän
        ... kirjoitti:

        Minäkin olen sinkku sen tilaston mukaan, vaikka siis olenkin varattu.

        Naisia on muuten myös enemmän sinkkuina. Mutta kuten täällä on monesti todettu, niin sinkkuina olevat miehet ja naiset eivät kohtaa, koska sinkkunaiset asuvat enimmäkseen kaupungeissa, miehet maaseudulla, ikäero, koulutusero, alkoholin käytösero (sinkkumiehillä usein alko-ongelmia) jne.

        tuosta nais"sinkkujen" enemmistöstä suuri osa on vanhoja naisia, miehistä taas nuoria miehiä.

        Nuoria miehiä on muutenkin enemmän kuin naisia ja naiset usein seurustelevat hieman vanhempien miesten kanssa. Nuorista sinkuista enemmistö on miehiä ja heissä on paljon sellaisia jotka eivät ole koskaan seurustelleet. Lähes kaikilla naisilla on ollut jotain säätöjä, vakipanoja tai lomaromansseja.


      • pakit aina uudelleen
        Tarkennan vähän kirjoitti:

        tuosta nais"sinkkujen" enemmistöstä suuri osa on vanhoja naisia, miehistä taas nuoria miehiä.

        Nuoria miehiä on muutenkin enemmän kuin naisia ja naiset usein seurustelevat hieman vanhempien miesten kanssa. Nuorista sinkuista enemmistö on miehiä ja heissä on paljon sellaisia jotka eivät ole koskaan seurustelleet. Lähes kaikilla naisilla on ollut jotain säätöjä, vakipanoja tai lomaromansseja.

        Osut täysin asian ytimeen!

        "Nuorista sinkuista enemmistö on miehiä ja heissä on paljon sellaisia jotka eivät ole koskaan seurustelleet. Lähes kaikilla naisilla on ollut jotain säätöjä, vakipanoja tai lomaromansseja."

        Aivan tavallisille naisille on kysyntää ja teffipyyntöjä satelee. Tavallisen miehen rooli on statistina seurata, miten on vaikeaa tai jopa mahdotonta löytää naisseuraa.


      • ätmi
        keskitason nainen kirjoitti:

        käytkö missään?

        Missä pitäisi käydä?


    • niinpä...

      No ihan sama 17 - 25 vuotiaissakin, vapaita ei ole, ainakaan täysipäisiä...

    • miehet valitsevat

      Kyllä ovat kiven alla kuule. Yli nelikymppisiä on sitten enemmän tarjolla markkinoilla, sellaisia joilla ei niin menekkiä. Ehkä juuri vähemmän täysipäisiä,..

      • H.imuri

        Täytyy kyllä sanoa, että ei ainakaan palstan miestarjonta kovin täyspäiseltä vaikuta .


      • 18+14
        H.imuri kirjoitti:

        Täytyy kyllä sanoa, että ei ainakaan palstan miestarjonta kovin täyspäiseltä vaikuta .

        mikset sitten siirry suosilla sinne homojen puolelle


    • vai onko?

      Kuin kohtalon ivaa, sain pakit viime viikonloppuna. Pyysin ulos naista, jonka piti olla vapaa sinkku.

      Pakit tuli. Naisella ilmeisesti jokin säätö meneillään. Ei siteen ollutkaan vapaa.

      Missä helkkarissa ovat oikeasti vapaat sinkkunaiset?

    • bagel me

      Ei niitä ole. Naiset viettävät parisuhde-sapattiaan näiden suulaiden baareissa mölyävien miesten panoringeissä nauraen päin naamaa treffi ehdotuksille ellei mies ole Beckham tai edes Cheek.

      • vai onko?

        Sen olen huomannut, että vaikeaa on päästä edes yksille treffeille!


    • turha katkeroitua

      Ne ainoat vapaat jotka jossain piilossa ovat niin jäävät myös piiloon. Niin monesti miesten taholta tulleet kusetetuksi.
      Niin se vain on.

    • sinkku.

      Sain pakit ihan tavis naiselta täs viikko sitten. Nainen valitteli et on yksinäinen ja sit pyysin ulos ja pakit tuli 2 sekunnissa

      • nainen4

        Kuulostaa vähän hassulta. Ensin vihjaa haluavansa seuraa ja sitten onki jo löytyny joku/ei kiinnostakaan. Jotkut on.


    • 22 cm suonikas

      Kaupungin muutamat panosonnit tyydyttää kaikkien vapaiden naisten tarpeet. Ei ätmeillä ole niihin mitään jakoja.

    • Pöllöpää

      Minä olen suht täyspäinen noin 25vuotias nainen ja sinkku. Olin kerran pitkässä huonossa parisuhteessa, jonka jälkeen oli muutamia "juttuja", ja nyt pysyttelen vain omissa oloissani. Tiedän, että sinkkuuteni johtuu ujoudestani ja pessimistisyydestäni, ja siitä, että minun on hyvin vaikea tutustua miehiin, vaikka monet aina erehtyvät luulemaan, että tapailen miehiä tai seurustelen vakavasti. Luonteeni sekä ulkoisen olemukseni takia monet eivät meinaa uskoa sitä että olen ollut sinkku pitkään... Olen tavallinen (en mikään lahkolainen) ja pidän myös hyvää huolta ulkonäöstäni, mutta olen vain ujo, enkä uskalla ottaa kontaktia kiinnostaviin ihmisiin.

      • lottamari.

        Taas yksi keksitty tarina tähänkin viestiketjuun. Joopa joo. Ujoja me kaikki sinkut ollaan, mutta niin hemmetin hyvännäköisiä, silti pysyttelemme omissa oloissamme kotikoloissamme ja kirjoittelemma vaan sinkku palstalle kaikille tiedoksi, että oomma kauniita, mutta emma rohkeita.

        Juu..tavallisia ollaan :)


      • Terve vaan
        lottamari. kirjoitti:

        Taas yksi keksitty tarina tähänkin viestiketjuun. Joopa joo. Ujoja me kaikki sinkut ollaan, mutta niin hemmetin hyvännäköisiä, silti pysyttelemme omissa oloissamme kotikoloissamme ja kirjoittelemma vaan sinkku palstalle kaikille tiedoksi, että oomma kauniita, mutta emma rohkeita.

        Juu..tavallisia ollaan :)

        Mitä sinäkään kenestäkään anonyymista tiedät yhtään mitään? Ihmeellinen tarve tuli aukoa päätä, sitä täällä kyllä osataan, ei mitään muuta. Sorry vaan mutta kyllä hyvännäköisiä sinkkuja on, et ehkä itse kuulu heihin. On todella törkeää vähätellä toisen ujoutta ja kokemuksia, jos joku on ujo niin sitten on, sille ei voi mitään. Olen itsekin ujo enkä häpeä myöntää sitä.


    • Pöllöpää

      Niin juu keksitty tarina tietäisitpä mistä puhut :) Haluaisin tehdä pienen korjauksen :) En tarkoittanut kohdassa "pysyttelen omissa oloissani" sitä, että olen neljän seinän sisällä piilossa, enkä näyttäydy kansalle ollenkaan. Sen ehkä ilmaisin väärin. Lähinnä tarkoitin sitä miesten ja tapailun ja seurustelun kannalta. Käyn töissä ja kaupungilla ja näen kavereita. Jokapäiväisessä elämässäni en oikeastaan ole kovinkaan monen miehen kanssa tekemisissä, enkä ole tapaillut ketään pitkään aikaan. Myönnän että vaikutan viileältä ja etäiseltä. Mutta se siitä.

    • kukkis

      Minulla taas on ollut suuria vaikeuksia löytää miestä jolla olisi kyky empatiaan. Siis ihan vaan sellainen mies joka osaisi edes vähän myötäelää ja ajatella toisenkin tunteita oikeasti. Tunnun löytävän aina ne tapaukset jotka ovat kilttejä mutta eivät silti oikein kykene. Tuntuu kuin olisi seurustellessaankin ihan yksin kaikkien asioiden kanssa. Olen itse kokenut kovia ja tarttis jonkun joka vähän ymmärtäis ja osais samaistua.

      Pitkää suhdetta ei ole ollut vielä koskaan mutta enpä oo kenenkään kanssa vihoissakaan eronnut niistä muutamista lyhyistä suhteista. Nyt olen vaan jotenkin elämäni pohjalla, läheisen kuoleman jälkeen vaikea masennus, sitten takaisin töihin läskin hirviöakan työpaikkakiusattavaksi. Nyt sitten työpaikkakin hakusessa... ei jaksa pitää yhteyttä oikeen keneenkään ystäviin, ainakaan vielä.

      Ehkä se vielä joskus löytyy...

      nainen 29v

      • Missy.

        Voin niin yhtyä tohon puheeseen empatiakykyisistä miehistä, ikävää mutta totta! Olen vielä sinuakin nuorempi, mutta siitä huolimatta elämältä kerennyt saamaan kovia kolhuja enemmän kuin moni koko elämänsä aikana..Se ei voi olla jättämättä jälkiä, joten tsemppiä kovasti lähettelen sinnekin suuntaan "kukkis".


    • Satanistististi

      Minä olen 25-30-vuotias nainen, ja olen joko aidosti vapaa tai sitten rehellisesti sanon tapailevani/seurustelevani jo tahollani, jos niin on. Tällä hetkellä "säädän" eli tapailen yhtä miestä. Samaan aikaan en tapaile useampia. En edes ymmärrä, miten joillakin ihmisillä on energiaa tapailla useampia yhtä aikaa. Silloin kun olin aidosti sinkku, saatoin välillä hypätä sänkyyn exäni kanssa, mutta molemmat tiesimme mikä on homman nimi. Nyt kun olemme molemmat menneet elämässämme eteenpäin, olemme vain ystäviä.

      • etsintä jatkuu

        Eippä yllätä, että sinulla on joku säätö. "Kaikilla" kolmekymppisillä naisilla on!

        Kyselen edelleen, mistä löytää vapaita naisia? Tuntuu kuin hakkkaisin päätäni seinään. Törmään kuuakudesta toiseen, koko ajan, vain varatuuihin naisiin. En koko KAUPUNGISTA ole löytänyt yhtään vapaata sinkkunaista, joka ei olisi "lahkolainen". Normaaleja naisia ei ole vapaana.


      • VAIHDALEVYÄ
        etsintä jatkuu kirjoitti:

        Eippä yllätä, että sinulla on joku säätö. "Kaikilla" kolmekymppisillä naisilla on!

        Kyselen edelleen, mistä löytää vapaita naisia? Tuntuu kuin hakkkaisin päätäni seinään. Törmään kuuakudesta toiseen, koko ajan, vain varatuuihin naisiin. En koko KAUPUNGISTA ole löytänyt yhtään vapaata sinkkunaista, joka ei olisi "lahkolainen". Normaaleja naisia ei ole vapaana.

        Vapaita ok naisia eikäytännössä ole.Siksi suosittelen, että alat pelaamaan jonkun "varatun" kanssa. Ihan oikeasti, tämä ei ole vittuilua. Itse aikoinaan totesi, että sinkuista ei löydy. Siirryin "varattuihin", paljon kivoja varattuja haluineen on.


    • Valkovuokko

      Missä on kaikki normaalit tavismiehet jotka ovat kilttejä ja mukavia?

      Itse en jaksa säätää jos tiedän, että jutusta ei tule enempää. Olen täysin normaali töissäkäyvä nainen, ikää 28 vuotta ja asun kaupungissa. Harrastan ja kuljen ulkona kavereiden kanssa, enkä kuulu mihinkään uskoonkaan. Huomiota ja treffikutsuja saan miehiltä, mutta jostain syystä onnistun keräämään kaikki nämä pelimies tai muuten vaan traumatisoituneet tapaukset ympärilleni ja oma mielenkiintoni ei tällaisiin treffeihin riitä. Haluan tavallisen miehen joka osaa olla mies. Joten kysymys lienee kuuluu missä tavalliset miehet ovat ja miksi he eivät uskalla lähestyä?

      • ätmille jämät

        Luuletko todella, että joku ikäisesi kiltti ja mukava (mies), joka on jo periaatteessa ikäluokassasi hyvinkin syrjäytynyt parisuhdemarkkinoilta uskaltaa tehdä aloitteen, joka KELPAA sinulle.


    • lottamari.

      Samaa ihmettelen miehistä, missä ovat kaikki mukavat, järkevät vapaat miehet, heitä ei yksinkertaisesti enää ole? vaihtoehtona on vain sekalainen seurakunta mitä erilaisempia ongelmaisia.

      • ätmille jämät

        ..mukavat ja kivat eivät KELPAA. Vain jännä jyystärikarju on naiselle kiinnostava. Näinpä ovat mukavat ja kivat syrjäytyneet parisuhdemarkkinoilta ja menettäneet viimeisetkin rippeet todellisesta naisia kiihottavasta miehisyydestä.


      • lottamari<3
        ätmille jämät kirjoitti:

        ..mukavat ja kivat eivät KELPAA. Vain jännä jyystärikarju on naiselle kiinnostava. Näinpä ovat mukavat ja kivat syrjäytyneet parisuhdemarkkinoilta ja menettäneet viimeisetkin rippeet todellisesta naisia kiihottavasta miehisyydestä.

        jätit nyt huomiotta nuo muut vaatimattomat kriteerini "järkevät ja vapaat" Mukava ei vielä yksin riitä, jos järki ei paljon päätä pakota ja toinen ongelmaläjä on nämä vankasti varatut seksivonkaaja pettäjä luuserit.

        Mukavia, järkeviä ja vapaita miehiä ei yksinkertaisesti ole. Mitään jännää ei kukaan nainen kaipaa vaan ihan tavallista reilua kunnon miestä....niitä vaan ei enää ole, kun kaikki haluavatkin olla vain niitä JÄNNIÄ MIEHIÄ, jotka asustaa jossain BB-talossa tai Sinkut Homosaarella tai-laivalla - ohjelmissa...tai tanssii parketilla Jorman kanssa, tai Kokkaa kuppilat nurin Jyrki Sukulan kanssa....jännäää..Suomi on täynnä jännämiehiä...


      • ätmille jämät
        lottamari<3 kirjoitti:

        jätit nyt huomiotta nuo muut vaatimattomat kriteerini "järkevät ja vapaat" Mukava ei vielä yksin riitä, jos järki ei paljon päätä pakota ja toinen ongelmaläjä on nämä vankasti varatut seksivonkaaja pettäjä luuserit.

        Mukavia, järkeviä ja vapaita miehiä ei yksinkertaisesti ole. Mitään jännää ei kukaan nainen kaipaa vaan ihan tavallista reilua kunnon miestä....niitä vaan ei enää ole, kun kaikki haluavatkin olla vain niitä JÄNNIÄ MIEHIÄ, jotka asustaa jossain BB-talossa tai Sinkut Homosaarella tai-laivalla - ohjelmissa...tai tanssii parketilla Jorman kanssa, tai Kokkaa kuppilat nurin Jyrki Sukulan kanssa....jännäää..Suomi on täynnä jännämiehiä...

        Onneksi sentään naiset ovat seksuaalisesti vapautuneet, ja jännämiehillä riittää kysyntää. Järkevä mies muuten on jo aikoja sitten ryhtynyt jännämieheksi. Ylipäätään,ei kai ns. "vapaita" hyviä tapauksia taida olla kummassakaan sukupuolessa, siis keskimäärin. Ätmit ei kelpaa naisille.. ja naiset ei kelpaa jännää pidempään käyttöön ytmeille. Tämähän se on seksuaalisen vapautumisen luonnollinen ja pysyvä lopputulos;)


      • 16+15
        ätmille jämät kirjoitti:

        ..mukavat ja kivat eivät KELPAA. Vain jännä jyystärikarju on naiselle kiinnostava. Näinpä ovat mukavat ja kivat syrjäytyneet parisuhdemarkkinoilta ja menettäneet viimeisetkin rippeet todellisesta naisia kiihottavasta miehisyydestä.

        Muista syödä sun lääkkeet!


      • lottamari<3
        ätmille jämät kirjoitti:

        Onneksi sentään naiset ovat seksuaalisesti vapautuneet, ja jännämiehillä riittää kysyntää. Järkevä mies muuten on jo aikoja sitten ryhtynyt jännämieheksi. Ylipäätään,ei kai ns. "vapaita" hyviä tapauksia taida olla kummassakaan sukupuolessa, siis keskimäärin. Ätmit ei kelpaa naisille.. ja naiset ei kelpaa jännää pidempään käyttöön ytmeille. Tämähän se on seksuaalisen vapautumisen luonnollinen ja pysyvä lopputulos;)

        Tuossa taitaakin olla se ongelma, että eletään liian seksivapaasti. Tänään kuulin, että erään perheen 14-vuotias poika oli kertonut vanhemmilleen aloittaneensa tupakanpolton, johon vanhemmat olivat jyrkästi sanoneet, että se peli on heti vihellettävä loppuun, Seuraavana päivänä tämä poika oli juonut itsensä humalaan ja saanut poliisit niskaansa. Tällä pojalla oli jo ollut monta tyttöystävää joiden kanssa oli harrastanut seksiä.

        Niin,..mitä vanhemmat edellä sitä lapset perässä..tai kun ei välitetä ja ollaan piittaamattomia...

        Tämä sama piittaamattomuus ja välinpitämättömyys näkyy aikuistenkin suhteissa, ollaan vaan hetken läsnä sen aikaa, kun omat tarpeet saadaan tyydytettyä, sitten häivytään..ja siirrytään seuraavaan...pinnallista ja toivotonta.


      • ätmille jämät
        lottamari<3 kirjoitti:

        Tuossa taitaakin olla se ongelma, että eletään liian seksivapaasti. Tänään kuulin, että erään perheen 14-vuotias poika oli kertonut vanhemmilleen aloittaneensa tupakanpolton, johon vanhemmat olivat jyrkästi sanoneet, että se peli on heti vihellettävä loppuun, Seuraavana päivänä tämä poika oli juonut itsensä humalaan ja saanut poliisit niskaansa. Tällä pojalla oli jo ollut monta tyttöystävää joiden kanssa oli harrastanut seksiä.

        Niin,..mitä vanhemmat edellä sitä lapset perässä..tai kun ei välitetä ja ollaan piittaamattomia...

        Tämä sama piittaamattomuus ja välinpitämättömyys näkyy aikuistenkin suhteissa, ollaan vaan hetken läsnä sen aikaa, kun omat tarpeet saadaan tyydytettyä, sitten häivytään..ja siirrytään seuraavaan...pinnallista ja toivotonta.

        Naisella se seksuaalinen valta on kuitenkin. Ja tämän vallankäytön seurauksena jännämiehet ilakoivat.Pieni YTM joukko parittelee suurimman osan naisista.Ihan kuin luonnossa tuleekin tapahtua. Ätmeille ei jää juuri mitään mahdollisuuksia naiseen, paitsi tietysti elättää jännämiesten jälkeläiset.


    • Mä oon 28 v., enpä muista millon joku ois ihan treffeille pyytäny. Kaikkia muita ehotuksia kyllä tulee 15 v vanhemmilta, varatuilta miehiltä... En sitten vissiin oo täyspäinen :/

      • VARATTUSIKA

        Olet muuten tosi kivannäköinen. Pyytäisin sinut heti treffeille, mutta en kelpaa sinulle kun olen varattu ja sinua yli 15v vanhempi..


    • Anonyymi

      Ne vapaat sinkkunaiset ovat kotona neljän seinän sisällä.

    • Anonyymi

      Hyvää pitää olla sinkkuja tpauli

    • Anonyymi

      Mä ainakin olen ihan kotonani, enkä missään kivien alla.

    • Anonyymi

      Ainakin Tinderin perusteella naisia on kauhea määrä jo kilometrin säteellä. Mutta eipä se paljon auta kun ei heihin saa mitään kontaktia.

      • Anonyymi

        Niin ovatko vain feikkiprofiileita? Aika moni taitaa olla.


      • Anonyymi

        Niin ovatko vain feikkiprofiileita? Aika moni taitaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ovatko vain feikkiprofiileita? Aika moni taitaa olla.

        Kyllä ne ihan aidoilta useimmat näyttää eli kyllä naisia kaupungeissa on kauhea määrä, myös vapaita tai puolivapaita. Mutta eivät he ole minun tavoitettavissa.


    • Anonyymi

      Turpeeen alla kai.

      Texmies.

    • Kiven alta löytää kyllä mielenkiintoisia (ja hieman ällöttäviä) ötököitä.
      Mutta että naisia🤔

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1885
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1710
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      121
      1557
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1551
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      121
      1306
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      311
      1116
    7. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1063
    8. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      166
      1028
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1014
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      995
    Aihe