Hei,
Haluaisin aloittaa tenniksen peluun ja mieluimmin sellaisen kanssa joka on kans ihan alkeissa tenniksen kanssa. Olen aiemmin käynyt peruskurssin ja pelaillut muutamia vuosia kerran viikossa. Nyt kunto nolla ja sen tasoisen pelikaverin haluaisin. Jos kiinnostuit niin laita viestiä :)
tenniskaveri turku/raisio
6
474
Vastaukset
- jan_83
Itseä kans kiinostais aloittaa tenniksen peluu, joskus vuosia sitten tullut käytyä silloin tällöin pelaamassa. En siis mikään hyvä ole ja kunto on nolla. Laitas sähköpostis jos vielä kiinostaa. :)
- sancs
Täällä ois kanssa pelikavereita hakusessa :) Olen pelaillut useamman vuoden epäsäännöllisesti ja perusteet siis hallussa. Kuitenkin kunto on huono ja pelivarmuuttakin ois kiva saada lisää. Jos Turun seudulta joku haluaisi lähteä pallottelemaan niin laitapa viestiä [email protected] :)
- HP_89
Vieläkö oot tenniskaveria vailla? Itseäni kiinnostais kanssa ruveta pelaamaan ja voisin olla suunnilleen sun tasoinen pelaaja.
- NainenTurku3
Hei! Etsin itse tenniskaveria Turusta. Perusteet osaan, mutta viimeksi pelannut 10vuotta sitten eli ihan alkeissa ollaan. Nyt kova hinku päästä kentälle!
- BAC1
Pelikavereita ois ittelläki haussa. Oon kans ihan aloittelija, sillointällöin tullu käytyä pelailemassa ja nyt tekis mieli käydä hieman useammin. Eli taidot ei oo mitkään kummoset ja saman tasoista peliseuraa olis haussa.
Mikäli kiinostaa niin mailia tänne: [email protected] :) - vinkkari
Vinkki: käykää jättämässä ilmoitus Impivaaran/Manhattanin/Kaarinan tennishallien ilmoitustauluille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2642404Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."712383- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis431406Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999