tenniskaveri turku/raisio

tennis2013

Hei,
Haluaisin aloittaa tenniksen peluun ja mieluimmin sellaisen kanssa joka on kans ihan alkeissa tenniksen kanssa. Olen aiemmin käynyt peruskurssin ja pelaillut muutamia vuosia kerran viikossa. Nyt kunto nolla ja sen tasoisen pelikaverin haluaisin. Jos kiinnostuit niin laita viestiä :)

6

489

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jan_83

Itseä kans kiinostais aloittaa tenniksen peluu, joskus vuosia sitten tullut käytyä silloin tällöin pelaamassa. En siis mikään hyvä ole ja kunto on nolla. Laitas sähköpostis jos vielä kiinostaa. :)

• sancs

Täällä ois kanssa pelikavereita hakusessa :) Olen pelaillut useamman vuoden epäsäännöllisesti ja perusteet siis hallussa. Kuitenkin kunto on huono ja pelivarmuuttakin ois kiva saada lisää. Jos Turun seudulta joku haluaisi lähteä pallottelemaan niin laitapa viestiä [email protected] :)

• HP_89

Vieläkö oot tenniskaveria vailla? Itseäni kiinnostais kanssa ruveta pelaamaan ja voisin olla suunnilleen sun tasoinen pelaaja.

• NainenTurku3

Hei! Etsin itse tenniskaveria Turusta. Perusteet osaan, mutta viimeksi pelannut 10vuotta sitten eli ihan alkeissa ollaan. Nyt kova hinku päästä kentälle!

• BAC1

Pelikavereita ois ittelläki haussa. Oon kans ihan aloittelija, sillointällöin tullu käytyä pelailemassa ja nyt tekis mieli käydä hieman useammin. Eli taidot ei oo mitkään kummoset ja saman tasoista peliseuraa olis haussa.

Mikäli kiinostaa niin mailia tänne: [email protected] :)

• vinkkari

Vinkki: käykää jättämässä ilmoitus Impivaaran/Manhattanin/Kaarinan tennishallien ilmoitustauluille!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1742
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      913
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      107
      734
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      664
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      628
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      51
      585
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      562
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      19
      558
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    Aihe