Kamunaisen mielenosoitus

Täytyy taas todeta, että en ymmärrän naisia päivä päivältä vähemmän. Minulla on tai oli eräs naispuolinen kaveri, jonka olen tuntenut jo vuosia. Olemme viettäneet silloin tällöin aikaa yhdessä ja olen autellut häntä ajoittain ns. ”miesten töissä”. Olemme siis vain kavereita ja minulla on ollut kaveruutemme aikana erinäisiä naissuhteita, mutta en ole ollut varsnaisesti rakastunut kehenkään heistä, ehkä alussa korkeintaan ihastunut. Pari kuukautta sitten tapasin naisen, johon rakastuin kertaheitolla ja tunne on molemminpuolinen. Nyt kamunainen on katkaissut välit minuun ja laittanut sekä minut että naisystäväni estolistalle facebookissa. Laittoi vaan viestin, ettei halua enää ikinä kuulla minusta. Se voi olla tietysti vaikeaa, koska meillä on aika paljon yhteistä kaveripiiriä.

Luulisi olevan iloinen asia, jos ystävä rakastuu ja alkaa seurustelemaan. Eihän se ole häneltä pois vai onko? Kertokaa te, jotka ymmärrätte paremmin naisen logiikkaa, miksi aikuinen nainen käyttäytyy noin lapsellisesti? Tiedän, että naiset ovat kateellisia toisilleen, mutta tämä meni kyllä yli hilseen.

11

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akkain jorina

      Tämä nainen olisi halunnut pitää sinut itsellään eikä kestänyt onneasi.Koville hänellä ottaa että sinulla on nainen ja vielä kovemmalle jos nainen on kaunis. Eli tämä sinun onnesi oli hänelle kateuden aihe .Sori mutta naiset eivät kestä jos miehellä on joku muukin vaikka olisitte ystäviä.Totuus on että kavereita ei voi omia itselleen yksityiskäyttöön..

    • Nainen 49

      Kyllähän se sille haiskahtaa, että kamusi on kuitenkin salaa toivonut, että suhteenne muuttuisi aikaa myöten rakkaudeksi ja nyt hän tuntee tulleensa petetyksi ja jäävänsä yksin.

    • 3+54

      Naiset, jotka käyttäytyy noin ovat pahimpia selkäänpuukottajia ja manipuloijia.
      Eri asia, jos nainen olisi vuodattanut sinulle rakkauttaan jo ennen kun tuon uuden tapasitte.

      Älä luota kamunaiseesi enää, hän taitaa olla susi lampaan vaatteissa.

    • Kamusuhteemme laatu on ollut aivan selvä alusta alkaen molemmille. Naisystäväni on kaunis, hoikka ja hyvän itsetunnon omaava nainen. Välitän oikeesti kamunaisestakin, en tätä vuodatusta olisi laittatanut muutoin. Kamuni ei ole rakkaani eikä intohimoni, mutta täällä olis ollut sylin täydeltä ystävyyttä, mutta ei oo mun valinta :/

      • Miksi haluat

        Olla tekemisissä jonkun "kamunaisen" kanssa? Tosimies ei mitään kamunaisia tarvitse.


      • etkä välitä

        mikä on naisystävän ja kamunaisen suhde. Et varmaan taida tietää. Tuskimpa hän tulee kertomaan jos naisystäväsi on aiheuttanut välirikon, naisystäväsihän on ihanin ihminen maailmassa. Siksi voi vain lopettaa välinne. Etkä sinä ole edesk iinnostunut kamunaiselta asiaa kysymään. noin paljon välität ystävästäsi. Ei sinua oikeasti kiinnosta yhtään muu kuin naisystäväsi hoikkuus ja hyväitsetuntoisuus=kovaluontoisuus.


    • Sattuhan se

      Ehkä hän odotti että sinun tunteesi olis herännyt häneen.

      Sinulla ei tunne herännyt ja löysit uuden.

      Se sattuu todella. Hän väisti suosiolla poistumalla kuvioista, etkä sinä edelleenkään osannut lukea häntä? Toisen onnea on vaikea katsella.

    • Saapa nähdä, millainen episodi syntyy kun ollaan lauantaina samoissa bileissä, minä tietysti naisystäväni kanssa. Toivottavasti hän ei järjestä mitään kohtausta.

      • joopajooo

        Jaa että kohtauksen järjestämisenkin vaara on olemassa! No sittenhän mimmi on päivänselvästi rakastunut sinuun. Taisit tuon oikeastaan tietääkin, kun kerran kohtausta osaat pelätä.


    • trdffsfds

      Voi vittu mitä teinimeininkiä. Oli kuinka hyvä kaveri tahansa niin jos ei tule anteeksi pyytämään typerää käytöstään niin olkoon. Itse en ainakaan tuollaista kaveria jaksaisi katsella.

    • keiju2

      Ystävyyssuhteessa ollaan aidosti onnellisia ystävän pariutumisesta. Mietit, onko, sinun onnesi ole häneltä pois. Mikä on muuttunut hänen ja sinun suhteessasi? Menettikö hän kenties hyvän bile-/fb-seuran?

      Tuskin hän teistä parina haaveili, jos kerran sinulla on ollut ystävyyden aikana muitakin suhteita. Tai mistä sitä tietää, jos nainen ei saa vain sanotuksi asioita.
      Lauantainahan se selviää. Kysy suoraan.

      En voi ymmärtää, miksi joku olisi kateellinen siitä, että toinen on löytänyt onnensa. Liekö vain semiystävyyttä tai lapsellista vouhotusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      258
      2386
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2085
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      100
      1805
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1639
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      175
      1203
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1190
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      117
      1048
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      65
      1042
    9. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1036
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1033
    Aihe