iivarin ennustus!

muistelo

muistaaks tätä kukaa? sehä sano muutama vuos sitte jotta nokia romahtaa ja se huutokaupataa, ja sit kohta perää suomi putoo puusta ku mätä omena. onks tää jo pelottavanki totta?

32

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei..

      voisi..

      vähempää..

      kiinnostaa..

      • muistelo

        ko tää ei koske sua? sikskö?


    • Huoks*

      Kaihoilla muistelen. Lempeä viikinki.

      • muistelo

        et oo ainoo


    • ikävä :'(

      iivari

    • myyntieuroja

      Tuleeko iivarista nokiamiljonääri? Omg...

    • rek.pusk.

      Muistan tämän. Siinä oli iivari vastaan palstan kokkarit, siis ratikka ja rela jotka väitteli vastaan. Taisi käydä juuri niin kuin i-r sanoi ;)

      • Ei se ollu niin kuin iivari sanoi, mutta ei se ollut niinkuin minäkään sanoin. Väärässä kaikki.


      • rek.pusk.
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Ei se ollu niin kuin iivari sanoi, mutta ei se ollut niinkuin minäkään sanoin. Väärässä kaikki.

        Niin. Olet oikeassa silloinkin kun olet väärässä? Omasta mielestäsi ;)


      • rek.pusk. kirjoitti:

        Niin. Olet oikeassa silloinkin kun olet väärässä? Omasta mielestäsi ;)

        Ei väärässä olemisen myöntäminen ole automaattisesti oikeassa olemista.

        Enpä mä nyt tässä tämän enempää tällä kertaa jaksa joutavia jutella, tulin vain katsomaan autoetu-keskustelua, mutta oli näköjään poistettu koko ketju, joten hyvää yötä.


    • Vallan omaperäinen ennustus kertakaikkiaan...

    • tjoop

      ol siinä rimpsus jotain muutahi viel..ei vaan muista enää mitä..

    • palstan naiset

      Ei muisteta sun ennustuksia, painu muualle.

      • tjoop

        kyl mää muista.. huanosti tosi,jäi ny iha tätä miettämää


    • wa eede ny?

      Kuka Iivari?? Nevö hööd

      • palstan naiset

        Ihana iivari-runoilija. Palstan komein viikinki. Me naiset vaan huokailtiin sen perään.


      • palstan naiset
        palstan naiset kirjoitti:

        Ihana iivari-runoilija. Palstan komein viikinki. Me naiset vaan huokailtiin sen perään.

        Hyhyh, veit vielä nikkimme itserakkaudessasi, iivari.


    • blondimiessucks

      Rekkaa uusi nikki, jos noin paljon huomiota kaipaat.

      • muistelo

        mä en oo kylläkää iivari, mut annetaa sun luulla nii! tää palstan mieste kusisukkasuus on ihailtavaa :)


      • Minä taas
        muistelo kirjoitti:

        mä en oo kylläkää iivari, mut annetaa sun luulla nii! tää palstan mieste kusisukkasuus on ihailtavaa :)

        muistelon, että iivari ei käyttänyt koskaan isoja kirjaimia. Mutta hymiöitä taas käytti:



        https://www.google.fi/search?q=OLET IIVAR-RUNOILIJA!&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=MNyLUuPDOIrD4gT3pYDgCQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=642


      • Fakta!
        Minä taas kirjoitti:

        muistelon, että iivari ei käyttänyt koskaan isoja kirjaimia. Mutta hymiöitä taas käytti:



        https://www.google.fi/search?q=OLET IIVAR-RUNOILIJA!&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=MNyLUuPDOIrD4gT3pYDgCQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=642

        False! Se aloitti aina pisteillä...ja lopetti pisteillä....sellainen ärsytti ihan vitusti! Siksi asian myös muistan


      • Pah
        Minä taas kirjoitti:

        muistelon, että iivari ei käyttänyt koskaan isoja kirjaimia. Mutta hymiöitä taas käytti:



        https://www.google.fi/search?q=OLET IIVAR-RUNOILIJA!&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=MNyLUuPDOIrD4gT3pYDgCQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=642

        Ir käytti tätä =)


      • muistelo
        Minä taas kirjoitti:

        muistelon, että iivari ei käyttänyt koskaan isoja kirjaimia. Mutta hymiöitä taas käytti:



        https://www.google.fi/search?q=OLET IIVAR-RUNOILIJA!&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=MNyLUuPDOIrD4gT3pYDgCQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=642

        no hyvä on, myönnän olevani iivari, mutta olinko silti väärässä nokian suhteen, mitä..


    • HÄHÄ:D

      Olen mies ja myönnän laittaneeni kehuja iivarille esittäen naista joskus hänen kirjoitellessaan. Ihan vittuillakseni mm. Geniolle ja nähdäkseni miten Iivari alkaa pullistella.

      • Pushkiss

        Tämän täytyy olla totta!


      • keu keu

        Genio. Olet nolo.


    • full pull

      Oukkei. Mitä sit?

    • _Snellmanni

      Makkarako ennustaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe