muistaaks tätä kukaa? sehä sano muutama vuos sitte jotta nokia romahtaa ja se huutokaupataa, ja sit kohta perää suomi putoo puusta ku mätä omena. onks tää jo pelottavanki totta?
iivarin ennustus!
32
114
Vastaukset
- Ei..
voisi..
vähempää..
kiinnostaa..- muistelo
ko tää ei koske sua? sikskö?
- Huoks*
Kaihoilla muistelen. Lempeä viikinki.
- muistelo
et oo ainoo
- ikävä :'(
iivari
- myyntieuroja
Tuleeko iivarista nokiamiljonääri? Omg...
- rek.pusk.
Muistan tämän. Siinä oli iivari vastaan palstan kokkarit, siis ratikka ja rela jotka väitteli vastaan. Taisi käydä juuri niin kuin i-r sanoi ;)
Ei se ollu niin kuin iivari sanoi, mutta ei se ollut niinkuin minäkään sanoin. Väärässä kaikki.
- rek.pusk.
relaxed_eyes kirjoitti:
Ei se ollu niin kuin iivari sanoi, mutta ei se ollut niinkuin minäkään sanoin. Väärässä kaikki.
Niin. Olet oikeassa silloinkin kun olet väärässä? Omasta mielestäsi ;)
rek.pusk. kirjoitti:
Niin. Olet oikeassa silloinkin kun olet väärässä? Omasta mielestäsi ;)
Ei väärässä olemisen myöntäminen ole automaattisesti oikeassa olemista.
Enpä mä nyt tässä tämän enempää tällä kertaa jaksa joutavia jutella, tulin vain katsomaan autoetu-keskustelua, mutta oli näköjään poistettu koko ketju, joten hyvää yötä.
Vallan omaperäinen ennustus kertakaikkiaan...
- LOOPPI
muistelo kirjoitti:
tää on parempi! nuo kädet uuuhhh http://www.youtube.com/watch?v=rcgV_DE36zU
VITUN HYVÄ SILMUKKA JA VIDEO!
- PUUSEPPÄ
NUO KAAPINOVET EI OLE PUUTA!
- tjoop
ol siinä rimpsus jotain muutahi viel..ei vaan muista enää mitä..
- palstan naiset
Ei muisteta sun ennustuksia, painu muualle.
- tjoop
kyl mää muista.. huanosti tosi,jäi ny iha tätä miettämää
- wa eede ny?
Kuka Iivari?? Nevö hööd
- palstan naiset
Ihana iivari-runoilija. Palstan komein viikinki. Me naiset vaan huokailtiin sen perään.
- palstan naiset
palstan naiset kirjoitti:
Ihana iivari-runoilija. Palstan komein viikinki. Me naiset vaan huokailtiin sen perään.
Hyhyh, veit vielä nikkimme itserakkaudessasi, iivari.
- blondimiessucks
Rekkaa uusi nikki, jos noin paljon huomiota kaipaat.
- muistelo
mä en oo kylläkää iivari, mut annetaa sun luulla nii! tää palstan mieste kusisukkasuus on ihailtavaa :)
- Minä taas
muistelo kirjoitti:
mä en oo kylläkää iivari, mut annetaa sun luulla nii! tää palstan mieste kusisukkasuus on ihailtavaa :)
muistelon, että iivari ei käyttänyt koskaan isoja kirjaimia. Mutta hymiöitä taas käytti:
https://www.google.fi/search?q=OLET IIVAR-RUNOILIJA!&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=MNyLUuPDOIrD4gT3pYDgCQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=642 - Fakta!
Minä taas kirjoitti:
muistelon, että iivari ei käyttänyt koskaan isoja kirjaimia. Mutta hymiöitä taas käytti:
https://www.google.fi/search?q=OLET IIVAR-RUNOILIJA!&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=MNyLUuPDOIrD4gT3pYDgCQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=642False! Se aloitti aina pisteillä...ja lopetti pisteillä....sellainen ärsytti ihan vitusti! Siksi asian myös muistan
- Pah
Minä taas kirjoitti:
https://www.google.fi/search?q=OLET IIVAR-RUNOILIJA!&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=MNyLUuPDOIrD4gT3pYDgCQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=642Ir käytti tätä =)
- muistelo
Minä taas kirjoitti:
https://www.google.fi/search?q=OLET IIVAR-RUNOILIJA!&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=MNyLUuPDOIrD4gT3pYDgCQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=642no hyvä on, myönnän olevani iivari, mutta olinko silti väärässä nokian suhteen, mitä..
- HÄHÄ:D
Olen mies ja myönnän laittaneeni kehuja iivarille esittäen naista joskus hänen kirjoitellessaan. Ihan vittuillakseni mm. Geniolle ja nähdäkseni miten Iivari alkaa pullistella.
- Pushkiss
Tämän täytyy olla totta!
- keu keu
Genio. Olet nolo.
- full pull
Oukkei. Mitä sit?
- _Snellmanni
Makkarako ennustaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612