Korkokengät miehellä

marja

Varkaudessa kaupungilla käydessäni shoppailureisulla satuin huomaamaan miehen, jolla oli korkokengät jalassa. Jalassa oli myös mustat ohuet sukat tai vaihtoehtoisesti sukkahousut.
Epäilisin sukkahousuja kun senverran viileät kelit.
Omasta mielestäni sopi hyvin.
Onko kukaan muu törmännyt korkeakorkoisia kenkiä käyttäviin miehiin?

248

10497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JussiBoy

      Mitä noloa siinä on, jos miehellä on korot? :)

      • Ghrrr

        Tai sukkahousut ?


      • Kysyt ja vastaat
        Ghrrr kirjoitti:

        Tai sukkahousut ?

        Lähtöoletuksenasi on käsitys siitä, että jokin on noloa. Asenteellinen kysymyksesi vastaa itse itselleen.


      • Möhveli
        Ghrrr kirjoitti:

        Tai sukkahousut ?

        Niin ja hame tai jokin sen tapainen. Kulkeehan nuo öljysheikit mekon tapaisessa kaavussa. Ja skotit kiltissä jne.


      • Ristiinpukeutuja

        Olen reilu 50 v koulutettu fiksu mies. Aviossa jo 28 v. Olen esteetikko ja pidän kovasti kaikesta kauniista . Pidän kauniista naisten asuista joihin kuuluvat myös korkokengät.
        Pukeudunkin kotioloissa pari kolme kertaa viikossa naisten asuihin ja tunnen suurta mielihyvää siitä. Vaimoni hyväksyy tämän ja yhteiset shoppailu retkemme ovatkin meidän yhteinen harrastuksemme . Näitä shoppailu reissuja teemme myös euroopan kaupunkeihin joista löytyy todella kauniita asuja. Olemmepa yhdessä käyneet teettämässä minulle pari kaunista korsettia ja myös pari peruukkia.
        En todella laittaisi pahakseni vaikka miehet saisivat pukeutua yhtä vapaasti naisten asuihin kuin naiset miesten asuihin. Siis tasa-arvo kunniaan tässäkin asiassa !


      • glkh
        Ristiinpukeutuja kirjoitti:

        Olen reilu 50 v koulutettu fiksu mies. Aviossa jo 28 v. Olen esteetikko ja pidän kovasti kaikesta kauniista . Pidän kauniista naisten asuista joihin kuuluvat myös korkokengät.
        Pukeudunkin kotioloissa pari kolme kertaa viikossa naisten asuihin ja tunnen suurta mielihyvää siitä. Vaimoni hyväksyy tämän ja yhteiset shoppailu retkemme ovatkin meidän yhteinen harrastuksemme . Näitä shoppailu reissuja teemme myös euroopan kaupunkeihin joista löytyy todella kauniita asuja. Olemmepa yhdessä käyneet teettämässä minulle pari kaunista korsettia ja myös pari peruukkia.
        En todella laittaisi pahakseni vaikka miehet saisivat pukeutua yhtä vapaasti naisten asuihin kuin naiset miesten asuihin. Siis tasa-arvo kunniaan tässäkin asiassa !

        Onpa sitten koulutus hukkaan mennyt totaalisesti, olen mies ja pysyn miehenä minulle eitulisi mieleenikään ryhtyä kuvittelemaan pukeutumaan naisten vaatteisiin koska olen kooltai se nverra suuri kokoinen, lihaksikas ja erittäin hyvässä iskussa.


      • Suloinen
        Ristiinpukeutuja kirjoitti:

        Olen reilu 50 v koulutettu fiksu mies. Aviossa jo 28 v. Olen esteetikko ja pidän kovasti kaikesta kauniista . Pidän kauniista naisten asuista joihin kuuluvat myös korkokengät.
        Pukeudunkin kotioloissa pari kolme kertaa viikossa naisten asuihin ja tunnen suurta mielihyvää siitä. Vaimoni hyväksyy tämän ja yhteiset shoppailu retkemme ovatkin meidän yhteinen harrastuksemme . Näitä shoppailu reissuja teemme myös euroopan kaupunkeihin joista löytyy todella kauniita asuja. Olemmepa yhdessä käyneet teettämässä minulle pari kaunista korsettia ja myös pari peruukkia.
        En todella laittaisi pahakseni vaikka miehet saisivat pukeutua yhtä vapaasti naisten asuihin kuin naiset miesten asuihin. Siis tasa-arvo kunniaan tässäkin asiassa !

        Ziisus kraist tätä maailman menoa *reps*


      • kaamoskaappi

        Joo, kansa alkaa pikkuhiljaa seota. Ei mikään ihme kun hallituksessa istuu pelkkiä pellejä


      • mies kaks-kasi
        Ristiinpukeutuja kirjoitti:

        Olen reilu 50 v koulutettu fiksu mies. Aviossa jo 28 v. Olen esteetikko ja pidän kovasti kaikesta kauniista . Pidän kauniista naisten asuista joihin kuuluvat myös korkokengät.
        Pukeudunkin kotioloissa pari kolme kertaa viikossa naisten asuihin ja tunnen suurta mielihyvää siitä. Vaimoni hyväksyy tämän ja yhteiset shoppailu retkemme ovatkin meidän yhteinen harrastuksemme . Näitä shoppailu reissuja teemme myös euroopan kaupunkeihin joista löytyy todella kauniita asuja. Olemmepa yhdessä käyneet teettämässä minulle pari kaunista korsettia ja myös pari peruukkia.
        En todella laittaisi pahakseni vaikka miehet saisivat pukeutua yhtä vapaasti naisten asuihin kuin naiset miesten asuihin. Siis tasa-arvo kunniaan tässäkin asiassa !

        Ensinnäkään koulutuksella ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä tai älykyydellä.Kyse on jostain tunnepuolen asiasta,en tiedä vain mistä.

        Saanko kysyä että tiesikö vaimosi kun menitte naimisiin että harastat tuota tyttöilyä...Lähinnä nimittäin tulee mieleen näkökulma mistä vaimosi voisi nähdä asian...luullut menevänsä naimisiin aidon,110% täyden miehen kanssa ja sitten paljastuisi jotain tuommoista.Se on vähän sama asia kuin vaimosi haluasikin vetää bokserit jalkaan ja "vaimohakkaaja"-paidan päälle,ottais kaljan käteen,menisi television ääreen möristen niin matalalta kuin pystyy sinulle jotain, kirosanojen säestämänä.

        Ja jooo, kyllä minäkin olen esteettikko ja pidän naisten kauniista vaatteista...naisten päällä! En itseni.


      • eitranssu

        Yleensä niillä on ollut myös aataminomena ja parransänki. Transsuja ovat korkkareita käyttäneet olleet ja OMASTA mielestään niin naisellisia, niin naisellisia että. Hyi fittu sanon minä.

        Mieheksi syntynyt ei koskaan, koskaan ole nainen! Keikuttaa sitten miten tahansa pyrstöään. Syntyperäinen nainen ei normaalisti keikuta, vaan kävelee ja liikehtii luonnollisesti, mitä transsut ei osaa.


      • et taida tietaa mita sana MIES tarkoittaa


      • eitranssu kirjoitti:

        Yleensä niillä on ollut myös aataminomena ja parransänki. Transsuja ovat korkkareita käyttäneet olleet ja OMASTA mielestään niin naisellisia, niin naisellisia että. Hyi fittu sanon minä.

        Mieheksi syntynyt ei koskaan, koskaan ole nainen! Keikuttaa sitten miten tahansa pyrstöään. Syntyperäinen nainen ei normaalisti keikuta, vaan kävelee ja liikehtii luonnollisesti, mitä transsut ei osaa.

        Voisin veikata että "eitranssulle" kelpaisi mununkin tiukka sheivattu pylly kun on 2 promillen humalassa eikä saanut taaskaan nais seuraa ja saattaisin pusunkin kaupanpäälle saada ;) !


    • Yksi mies
    • nahkasaappaat 1 eurolla

      Helsingissä olen nähnyt todella rähjäisiä asunnottomia spugeja tonkimassa roskiksia, jalassa vähän käytetyt ja hienot naisten korkosaappaat. Ilmeisesti löytyneet roskiksesta tai hankittu uffista euron päiviltä, miesten kenkiä siellä on niin huonosti saatavilla mutta hyväkuntoisia naisten kenkiä kirpparit pullollaan.

    • w.h.

      Onhan meitä, miehiä joiden kengissä saattaa olla korkoa välillä vähän enemmän.

      • manitou

        Tom Cruise,Danny De Vito..


    • Anu

      Olen minäkin tavannut miehiä, joilla korkokengät
      Ihan hyvin voi miehetkin pitää korollisia kenkiä
      Ei siinä mitään pahaa ole
      Minusta miehet voisivat ruveta enempikin kulkemaan
      korollisissa kengissä

      • sexsaara

        Hei!
        Kiva, kun edes Anulla on ymmärrystä meitä korkkarimiehiä kohtaan.
        Oli pakko laittaa 5" pleaserit jalkaan ja alkaa kirjoittamaan, kuinka mukavat ovatkaan jalassa. Ja sexyt, kun on sukkanauhaliivit ja nailonit koristeena.
        Tapaisin näissä merkeissä "kohtalotovereitani" mielelläni. Jossain??


      • ymmärtäväinen
        sexsaara kirjoitti:

        Hei!
        Kiva, kun edes Anulla on ymmärrystä meitä korkkarimiehiä kohtaan.
        Oli pakko laittaa 5" pleaserit jalkaan ja alkaa kirjoittamaan, kuinka mukavat ovatkaan jalassa. Ja sexyt, kun on sukkanauhaliivit ja nailonit koristeena.
        Tapaisin näissä merkeissä "kohtalotovereitani" mielelläni. Jossain??

        Aivan. Hyvä kun on vielä positiivisia ja ymmärtäväisiä ihmisiä olemassa, eikä aina pienestä nipottajija.
        Olisi ihan mukava itsekkin tavata korkokenkiä käyttäviä miehiä ja miksi ei naisiakin.


      • Ratto-Raili

        Hi,hi mutta tulloinhan työantajat joutuisivat käyttämään henkilöiden palkkauksessakin kaksihintajärjästelmää sukupuoleen katsomatta.


      • Ne ei ole ollut miehia


      • Vai oletko provo?
        sexsaara kirjoitti:

        Hei!
        Kiva, kun edes Anulla on ymmärrystä meitä korkkarimiehiä kohtaan.
        Oli pakko laittaa 5" pleaserit jalkaan ja alkaa kirjoittamaan, kuinka mukavat ovatkaan jalassa. Ja sexyt, kun on sukkanauhaliivit ja nailonit koristeena.
        Tapaisin näissä merkeissä "kohtalotovereitani" mielelläni. Jossain??

        Ei ole olemassa korkkarimiehiä.
        Sellaiset miehet jotka pukeutuvat naisten vaatteisiin ovat totaalisesti hakoteillä elämästä. Heitä on joko lapsena hyljeksitty sukupuolen takia tai sitten käytetty seksuaalisesti hyväksi.
        Sellainen mies joka pukeutuu naisten vaatteisiin viestittää muille ihmisille vain rikkinäisestä sisimmästään.
        Miehellä joka pukeutuu naisten vaatteisiin on itsetunto nollassa ja halu olla jotain muuta kuin on.

        Korkkarimiehiä ei ole olemassa vaan miehet korkkareissa ovat säälittävä näky ja heitä pidetään friikkeinä hinttareina joilla ei ole ihmisarvoa. Etkö näe miten sinua katsotaan?


      • ....................
        Vai oletko provo? kirjoitti:

        Ei ole olemassa korkkarimiehiä.
        Sellaiset miehet jotka pukeutuvat naisten vaatteisiin ovat totaalisesti hakoteillä elämästä. Heitä on joko lapsena hyljeksitty sukupuolen takia tai sitten käytetty seksuaalisesti hyväksi.
        Sellainen mies joka pukeutuu naisten vaatteisiin viestittää muille ihmisille vain rikkinäisestä sisimmästään.
        Miehellä joka pukeutuu naisten vaatteisiin on itsetunto nollassa ja halu olla jotain muuta kuin on.

        Korkkarimiehiä ei ole olemassa vaan miehet korkkareissa ovat säälittävä näky ja heitä pidetään friikkeinä hinttareina joilla ei ole ihmisarvoa. Etkö näe miten sinua katsotaan?

        No siinähän on taas eräs asiantuntija, jee jee. Transvestiiteillä ei ensinnäkään naiseksi pukeutumisessa ole mitään seksuaalista, vaan silloin on kyseessä jonkinlainen fetisismi. Toisekseen, luulisi että jos itsetunto on maassa, ei ensimmäinen ajatus olisi tällätä itseään sellaiseen kuosiin, joka jossain määrin ainakin saisi muilta ihmisiltä aikaan lyttääviä kommentteja.

        Eiköhän aika monella ns. tosimiehelläkin ole suuri halu olla jotain muuta, kuin on, koska joka puolella näkee näitä onnettomia tribaalitatuoituja parrakkaita ja punaniskaisia klanipäitä, jotka kulkevat lookissa, joka on 2000-luvun aikana noussut hitiksi. Ihanko itse he keksivät, miltä haluavat näyttää, vai olisiko näillä wannabe -orhilla välähtänyt päässä jotain Sons of Anarchya katsoessa? Tämä myöskin on yleisesti hyväksytty tyyli, joka ei vaadi minkäänlaista vahvaa itsetuntoa, vaan sillä varmistetaan muiden hyväksyntä, koska itsetunto ei riitä mihinkään muuhun.

        Nuo seksuaaliset hyväksikäytöt voi sivuttaa sanomalla, että nämä klanipäät taitavat olla niitä hyväksikäytettyjä, kun täytyy todistella niin kovasti olevansa mies ja vihainen sellainen.

        Tsiigaa, mitkä hirveät korot ja tukkakin noin pitkä, ilmiselvä homo siis?
        http://wasppictures.webs.com/Blackie Lawless/blackie.jpg

        Tosiasia on se, että tämä kaveri on saanut enemmän pimppiä, kuin mitä nämä itseään niin miehenä pitävät osaavat edes kuvitella, eikä hänen ole tarvinnut edes kinuta.

        Tässä taas todellinen miesten mies, eikä mikään neiti
        http://www.fondos-gratis.es/wp-content/uploads/2012/04/rob-halford.jpg

        Noh, miesten mies sananmukaisesti, sillä tämä kaveri on umpihomo.

        Ulkonäköstä on aina niin hyvä päätellä jotain.


      • sexsaara kirjoitti:

        Hei!
        Kiva, kun edes Anulla on ymmärrystä meitä korkkarimiehiä kohtaan.
        Oli pakko laittaa 5" pleaserit jalkaan ja alkaa kirjoittamaan, kuinka mukavat ovatkaan jalassa. Ja sexyt, kun on sukkanauhaliivit ja nailonit koristeena.
        Tapaisin näissä merkeissä "kohtalotovereitani" mielelläni. Jossain??

        tampere? pistä viesti ;)


      • sexsaara kirjoitti:

        Hei!
        Kiva, kun edes Anulla on ymmärrystä meitä korkkarimiehiä kohtaan.
        Oli pakko laittaa 5" pleaserit jalkaan ja alkaa kirjoittamaan, kuinka mukavat ovatkaan jalassa. Ja sexyt, kun on sukkanauhaliivit ja nailonit koristeena.
        Tapaisin näissä merkeissä "kohtalotovereitani" mielelläni. Jossain??

        pukeudun myös naisten asuihin aina kun on aikaa tuntuvat ihanilta olet kiinnostava


      • klani
        .................... kirjoitti:

        No siinähän on taas eräs asiantuntija, jee jee. Transvestiiteillä ei ensinnäkään naiseksi pukeutumisessa ole mitään seksuaalista, vaan silloin on kyseessä jonkinlainen fetisismi. Toisekseen, luulisi että jos itsetunto on maassa, ei ensimmäinen ajatus olisi tällätä itseään sellaiseen kuosiin, joka jossain määrin ainakin saisi muilta ihmisiltä aikaan lyttääviä kommentteja.

        Eiköhän aika monella ns. tosimiehelläkin ole suuri halu olla jotain muuta, kuin on, koska joka puolella näkee näitä onnettomia tribaalitatuoituja parrakkaita ja punaniskaisia klanipäitä, jotka kulkevat lookissa, joka on 2000-luvun aikana noussut hitiksi. Ihanko itse he keksivät, miltä haluavat näyttää, vai olisiko näillä wannabe -orhilla välähtänyt päässä jotain Sons of Anarchya katsoessa? Tämä myöskin on yleisesti hyväksytty tyyli, joka ei vaadi minkäänlaista vahvaa itsetuntoa, vaan sillä varmistetaan muiden hyväksyntä, koska itsetunto ei riitä mihinkään muuhun.

        Nuo seksuaaliset hyväksikäytöt voi sivuttaa sanomalla, että nämä klanipäät taitavat olla niitä hyväksikäytettyjä, kun täytyy todistella niin kovasti olevansa mies ja vihainen sellainen.

        Tsiigaa, mitkä hirveät korot ja tukkakin noin pitkä, ilmiselvä homo siis?
        http://wasppictures.webs.com/Blackie Lawless/blackie.jpg

        Tosiasia on se, että tämä kaveri on saanut enemmän pimppiä, kuin mitä nämä itseään niin miehenä pitävät osaavat edes kuvitella, eikä hänen ole tarvinnut edes kinuta.

        Tässä taas todellinen miesten mies, eikä mikään neiti
        http://www.fondos-gratis.es/wp-content/uploads/2012/04/rob-halford.jpg

        Noh, miesten mies sananmukaisesti, sillä tämä kaveri on umpihomo.

        Ulkonäköstä on aina niin hyvä päätellä jotain.

        no kyl klanipää ei ole suurimmalla osalla oma valinta ja tattoot on trendi ja yleistynyt nämä ovat syyt.


      • Koroton
        .................... kirjoitti:

        No siinähän on taas eräs asiantuntija, jee jee. Transvestiiteillä ei ensinnäkään naiseksi pukeutumisessa ole mitään seksuaalista, vaan silloin on kyseessä jonkinlainen fetisismi. Toisekseen, luulisi että jos itsetunto on maassa, ei ensimmäinen ajatus olisi tällätä itseään sellaiseen kuosiin, joka jossain määrin ainakin saisi muilta ihmisiltä aikaan lyttääviä kommentteja.

        Eiköhän aika monella ns. tosimiehelläkin ole suuri halu olla jotain muuta, kuin on, koska joka puolella näkee näitä onnettomia tribaalitatuoituja parrakkaita ja punaniskaisia klanipäitä, jotka kulkevat lookissa, joka on 2000-luvun aikana noussut hitiksi. Ihanko itse he keksivät, miltä haluavat näyttää, vai olisiko näillä wannabe -orhilla välähtänyt päässä jotain Sons of Anarchya katsoessa? Tämä myöskin on yleisesti hyväksytty tyyli, joka ei vaadi minkäänlaista vahvaa itsetuntoa, vaan sillä varmistetaan muiden hyväksyntä, koska itsetunto ei riitä mihinkään muuhun.

        Nuo seksuaaliset hyväksikäytöt voi sivuttaa sanomalla, että nämä klanipäät taitavat olla niitä hyväksikäytettyjä, kun täytyy todistella niin kovasti olevansa mies ja vihainen sellainen.

        Tsiigaa, mitkä hirveät korot ja tukkakin noin pitkä, ilmiselvä homo siis?
        http://wasppictures.webs.com/Blackie Lawless/blackie.jpg

        Tosiasia on se, että tämä kaveri on saanut enemmän pimppiä, kuin mitä nämä itseään niin miehenä pitävät osaavat edes kuvitella, eikä hänen ole tarvinnut edes kinuta.

        Tässä taas todellinen miesten mies, eikä mikään neiti
        http://www.fondos-gratis.es/wp-content/uploads/2012/04/rob-halford.jpg

        Noh, miesten mies sananmukaisesti, sillä tämä kaveri on umpihomo.

        Ulkonäköstä on aina niin hyvä päätellä jotain.

        Miksi naisilla on vapaus pukeutua miten haluavat, tai vaikka pukeutua puolialastomaksi itseään esitellen meikkeineen, kaikkineen.Eikö tämäkin ole verrattavissa korkokenkien käyttöön? Niin miehet kuin naisetkin ovat korkokenkien ihailijoita.Todellisia kenkämaailman taideteoksia, mutta vain naisille. Miehiltä kielletty.


      • Anonyymi
        sexsaara kirjoitti:

        Hei!
        Kiva, kun edes Anulla on ymmärrystä meitä korkkarimiehiä kohtaan.
        Oli pakko laittaa 5" pleaserit jalkaan ja alkaa kirjoittamaan, kuinka mukavat ovatkaan jalassa. Ja sexyt, kun on sukkanauhaliivit ja nailonit koristeena.
        Tapaisin näissä merkeissä "kohtalotovereitani" mielelläni. Jossain??

        Ihana kommentti allekirjotan!


    • Esa123243

      Jep olen mies, on erittäin kivaa käyttää huomiota herättäviäkin korkonilkkureita, latan jalkaani aina baareihin jne.. Kivaa olisi jos ei katsottaisi kieroon ihan arkikäytösssä, vaikka töissä. Olen kohta 50 v , mut so what!?

      • ei lisää Marja-Sisko

        Mä olen nähnyt näitä prostituituja transsuja korkkareissaan itseään kadunkulmissa kaupittelemassa ja pakko sanoa, että ei voi muuta kuin ihmetellä miekkosia jotka niihinkin innostuvat.

        Kyllä mies isolla M on mies eikä missään naisten kengissä tai hepenissä kekkuloiva Marja-Sisko . " Vika ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä, niin sen huomaa" sanoi jo entinenkin mies.


    • Hyh hyi

      Miehellä korkokengät, hyi.

      • tyttömäinen

        kyllä,hyi.Mikä mies sellainen joka pitää naisten asusteita.AKKAMAINEN


      • ....................

        Naisella housut, hyi.


    • mulkku69homo

      voi ei paljastuin =)

    • enska

      Hoh hoijaa. Tuntuu, että ihmiset ovat menettäneet ymmärryksensä muutamassa viime vuodessa. Mielestäni jotkut asiat pitäisivät olla itsestäänselvyyksiä, mutta kun ei. Saa nähdä millainen maailma on muutamien vuosien päästä.

      • Maailma muuttuu paremmaksi, kun ihmiset uskaltavat ilmaista vapaammin sukupuoltaan. Korkkarit voivat näyttää hassuilta metsurivaatteiden kanssa, mutta sopivaan vaatetukseen ne ovat vain luonnollinen jatke.


      • enska
        Minna-Maaria kirjoitti:

        Maailma muuttuu paremmaksi, kun ihmiset uskaltavat ilmaista vapaammin sukupuoltaan. Korkkarit voivat näyttää hassuilta metsurivaatteiden kanssa, mutta sopivaan vaatetukseen ne ovat vain luonnollinen jatke.

        Menisitkö Minna-Maaria naimisiin korkkareita ja hametta käyttävän "miehen" kanssa. Maailma on muuttumassa todella sekaiseksi ja joka ei sitä näe ja ymmärrä niin ihmettelen.


      • enska kirjoitti:

        Menisitkö Minna-Maaria naimisiin korkkareita ja hametta käyttävän "miehen" kanssa. Maailma on muuttumassa todella sekaiseksi ja joka ei sitä näe ja ymmärrä niin ihmettelen.

        En menisi, koska olen juuri sellainen :)


      • sunnuntaita

        Kaikki ollaan varmaan "ykssukupuolisia"..Sehän se olis kaiken paras,kun nyt miehetkin käyttää koruja,jotkut hameita ym.Sairaaksi on maailma menossa!!!


      • elukka
        Minna-Maaria kirjoitti:

        En menisi, koska olen juuri sellainen :)

        sinä olet.


      • pomppaa jojoon
        Minna-Maaria kirjoitti:

        Maailma muuttuu paremmaksi, kun ihmiset uskaltavat ilmaista vapaammin sukupuoltaan. Korkkarit voivat näyttää hassuilta metsurivaatteiden kanssa, mutta sopivaan vaatetukseen ne ovat vain luonnollinen jatke.

        sairaaksi tämä paska muuttuu päivä päivältä, v.tun idiootti. manilla köysi houkuttaa aina vaan enemmän ettei tarviis edes kuulla tuollastakin paskaa olevan olemassa.


      • Willevittu
        Minna-Maaria kirjoitti:

        Maailma muuttuu paremmaksi, kun ihmiset uskaltavat ilmaista vapaammin sukupuoltaan. Korkkarit voivat näyttää hassuilta metsurivaatteiden kanssa, mutta sopivaan vaatetukseen ne ovat vain luonnollinen jatke.

        Ja jotkut korkkarit korostaa miessukupuolta?

        Nyt Wittu.


      • dis
        Minna-Maaria kirjoitti:

        Maailma muuttuu paremmaksi, kun ihmiset uskaltavat ilmaista vapaammin sukupuoltaan. Korkkarit voivat näyttää hassuilta metsurivaatteiden kanssa, mutta sopivaan vaatetukseen ne ovat vain luonnollinen jatke.

        Mie oon metsuri ja käytän korkokenkiä työssäni. Ovat käytännölliset alle puolen metrin lumihangessa, sillä korkeat korot pitävät jalat kuivina.
        Käytän myös tampooneja, sillä ne ovat hyviä sytykkeitä nuotioon.


      • enska
        Minna-Maaria kirjoitti:

        En menisi, koska olen juuri sellainen :)

        Hoh-hoijaa! Olen lähes sanaton. Maailma ei ole muuttumassa todella sekaiseksi, vaan se on jo sitä.
        Onhan tuo elämä tuonut vastaan monenlaisia tuttavuuksia myöskin seksuaalisesti poikkeavia. Yhden homon ja pari bi-seksuaalia joista toinen oli saattanut sekaantua eläimiinkin.Yksi yhteinen tekijä yhdisti heitä. He eivät olleet kovinkaan onnellisia elämässän. Jos homo-Jaska olisi ollut onnellinen niin hän ei olisi hukuttautunut. Jos Jaska olisi myöntänyt todellisen ongelmansa eikä olisi paennut sitä alkoholiin, vaan olisi hakenut apua elämäänsä niin hän luultavasti eläisi vielä tänäkin päivänä. Homo-Jaska tiesi, että se mitä hän harrasti ei ollut normaalia ja hän kärsi taipumuksestaan, mutta ylpeys voitti, mikä johti itsetuhoon ja sitä en toivo kenellekkään. Itse olen syntynyt mieheksi ja vaikka minulla on ollut ongelmallinen isäsuhde niinkuin oli Jaskallakin en silti ole homo. Se on valinta.
        Kuuntelin tässä joitain vuosia sitten radiosta erästä seksuaalivähemmistöön kuuluvaa miestä ja hän mielestäni aika hyvin kuvasi sen mistä tässä on kysymys. Hän sanoi, että "hänelle on aivan yhdentekevää onko se petikumppani mies vai nainen pääasia on, että on mukavaa.


      • enska kirjoitti:

        Menisitkö Minna-Maaria naimisiin korkkareita ja hametta käyttävän "miehen" kanssa. Maailma on muuttumassa todella sekaiseksi ja joka ei sitä näe ja ymmärrä niin ihmettelen.

        onko enska sokea...minna-maaria näyttää kovasti mieheltä naisten vaatteissa itsekin...


      • Minna-Maaria kirjoitti:

        Maailma muuttuu paremmaksi, kun ihmiset uskaltavat ilmaista vapaammin sukupuoltaan. Korkkarit voivat näyttää hassuilta metsurivaatteiden kanssa, mutta sopivaan vaatetukseen ne ovat vain luonnollinen jatke.

        Miehelle korkkarit ,maailma muuttu paremmaksi kun sut ja sinunlaiset viedaan suljetulle osastolle


      • hunajainen79 kirjoitti:

        onko enska sokea...minna-maaria näyttää kovasti mieheltä naisten vaatteissa itsekin...

        Itse asiassa se minuakin huvitti. Oma juttuni ei ole todellakaan "muuttua" naiseksi vaan nauttia siitä, että voin ilmentää myös naiseuttani, miehenä!


      • et vain ymmärrä
        enska kirjoitti:

        Hoh-hoijaa! Olen lähes sanaton. Maailma ei ole muuttumassa todella sekaiseksi, vaan se on jo sitä.
        Onhan tuo elämä tuonut vastaan monenlaisia tuttavuuksia myöskin seksuaalisesti poikkeavia. Yhden homon ja pari bi-seksuaalia joista toinen oli saattanut sekaantua eläimiinkin.Yksi yhteinen tekijä yhdisti heitä. He eivät olleet kovinkaan onnellisia elämässän. Jos homo-Jaska olisi ollut onnellinen niin hän ei olisi hukuttautunut. Jos Jaska olisi myöntänyt todellisen ongelmansa eikä olisi paennut sitä alkoholiin, vaan olisi hakenut apua elämäänsä niin hän luultavasti eläisi vielä tänäkin päivänä. Homo-Jaska tiesi, että se mitä hän harrasti ei ollut normaalia ja hän kärsi taipumuksestaan, mutta ylpeys voitti, mikä johti itsetuhoon ja sitä en toivo kenellekkään. Itse olen syntynyt mieheksi ja vaikka minulla on ollut ongelmallinen isäsuhde niinkuin oli Jaskallakin en silti ole homo. Se on valinta.
        Kuuntelin tässä joitain vuosia sitten radiosta erästä seksuaalivähemmistöön kuuluvaa miestä ja hän mielestäni aika hyvin kuvasi sen mistä tässä on kysymys. Hän sanoi, että "hänelle on aivan yhdentekevää onko se petikumppani mies vai nainen pääasia on, että on mukavaa.

        Et sinä tiedä, onko se valinta, etkä voi tuollaista väittää kahden ihmisen elämän perusteella. Useimmille se ei ole oma valinta, vaan tunteilleen ei voi mitään. Se, ettet sinä tätä ymmärrä, ei tarkoita, ettei se ole mahdollista. Homous ei johdu mistään isäsuhteista tai muusta, monet homot tulevat onnellisista heteroperheistä. Homous ei ole mikään vaurio, vaan ihmisen luonnollinen ominaisuus. Vaikket sinä jotain ymmärtäisikään, se ei meinaa, että kyseinen asia on väärin. Kukaan ei ole sinua homoksi pakottamassa, joten anna toisten ihmisten olla sellaisia kuin ovat ja pidä huolta vain omista asioistasi. Suurin syy siihen, että homot ja muut seksuaalisiin vähemmistöihin kuuluvat ihmiset ovat onnettomia ja päätyvät jopa itsemurhaan, on sinunlaistesi ihmisten osoittama halveksunta, syrjintä ja vihamielisyys. Voisitko itse olla kovinkin onnellinen, jos kaikki ympäristössäsi vihaisivat sinua jonkin sellaisen piirteen takia, jolle et oikeasti voi mitään? Jos sinulla ei ole jostain ihmisestä tai asiasta mitään hyvää sanottavaa, olisi parempi olla hiljaa eikä tuomita jotain sellaista, mistä ei mitään ymmärrä.

        T. hetero nainen


      • kuka olen?
        Minna-Maaria kirjoitti:

        Itse asiassa se minuakin huvitti. Oma juttuni ei ole todellakaan "muuttua" naiseksi vaan nauttia siitä, että voin ilmentää myös naiseuttani, miehenä!

        Oot ihan oikeessa siinä, että jokaisessa ihmisessä on sekä miestä että naista...maskuliinista ja feminiinistä energiaa. Kun nämä voimat o tasapainossa ihminen on tasapainoinen. Feminiinisyys on kauneutta ja herkkyyttä ja maskuliinisuus on voimaa ja ns suoraviivaisuutta. Ihminen ilmentää ja voi ilmentää näitä monella tavalla muutenkin. Ilman että yrittää muuttaa ulkomuotoaan esim. Naiseksi ja monet maskuliiniset naiset mieheksi.
        Ei se väärin ole mutta ihmetyttää että niin kauheesti nähdään vaivaa ulkoisen instrumentin muuttamisessa vaikka sisäisistä ominaisuuksista on kyse ja keskityttäisiin omaan henkiseen puoleen ja minän tuntemiseen, koska se on loppupeleissä ainoa todellinen itsesi.


      • lisäys
        kuka olen? kirjoitti:

        Oot ihan oikeessa siinä, että jokaisessa ihmisessä on sekä miestä että naista...maskuliinista ja feminiinistä energiaa. Kun nämä voimat o tasapainossa ihminen on tasapainoinen. Feminiinisyys on kauneutta ja herkkyyttä ja maskuliinisuus on voimaa ja ns suoraviivaisuutta. Ihminen ilmentää ja voi ilmentää näitä monella tavalla muutenkin. Ilman että yrittää muuttaa ulkomuotoaan esim. Naiseksi ja monet maskuliiniset naiset mieheksi.
        Ei se väärin ole mutta ihmetyttää että niin kauheesti nähdään vaivaa ulkoisen instrumentin muuttamisessa vaikka sisäisistä ominaisuuksista on kyse ja keskityttäisiin omaan henkiseen puoleen ja minän tuntemiseen, koska se on loppupeleissä ainoa todellinen itsesi.

        Mutta jokainen taklaa tyylillään


      • Minna-Maaria kirjoitti:

        Itse asiassa se minuakin huvitti. Oma juttuni ei ole todellakaan "muuttua" naiseksi vaan nauttia siitä, että voin ilmentää myös naiseuttani, miehenä!

        Juu, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, ei ole meiltä pois :)


      • Homous on synti.
        et vain ymmärrä kirjoitti:

        Et sinä tiedä, onko se valinta, etkä voi tuollaista väittää kahden ihmisen elämän perusteella. Useimmille se ei ole oma valinta, vaan tunteilleen ei voi mitään. Se, ettet sinä tätä ymmärrä, ei tarkoita, ettei se ole mahdollista. Homous ei johdu mistään isäsuhteista tai muusta, monet homot tulevat onnellisista heteroperheistä. Homous ei ole mikään vaurio, vaan ihmisen luonnollinen ominaisuus. Vaikket sinä jotain ymmärtäisikään, se ei meinaa, että kyseinen asia on väärin. Kukaan ei ole sinua homoksi pakottamassa, joten anna toisten ihmisten olla sellaisia kuin ovat ja pidä huolta vain omista asioistasi. Suurin syy siihen, että homot ja muut seksuaalisiin vähemmistöihin kuuluvat ihmiset ovat onnettomia ja päätyvät jopa itsemurhaan, on sinunlaistesi ihmisten osoittama halveksunta, syrjintä ja vihamielisyys. Voisitko itse olla kovinkin onnellinen, jos kaikki ympäristössäsi vihaisivat sinua jonkin sellaisen piirteen takia, jolle et oikeasti voi mitään? Jos sinulla ei ole jostain ihmisestä tai asiasta mitään hyvää sanottavaa, olisi parempi olla hiljaa eikä tuomita jotain sellaista, mistä ei mitään ymmärrä.

        T. hetero nainen

        Homous EI OLE ihmisen luonnollinen ominaisuus! Jos olisi, niin me kaikki olisimme homoseksuaaleja. Ymmärrätkö?
        Jumala loi meidät mieheksi ja naiseksi, ja antoi meille lahjaksi seksin avioliitossa.

        Koska homous on synti niin siitä voi tehdä parannuksen. En minä vihaa homoja vaan rakastan heitä lähimmäisenä mutta minun kuuluu sanoa ettei terveeseen parisuhteeseen, avioliitosta puhumattakaan kuulu seksi samaa sukupuolta olevan kanssa. Maallisella kielellä puhuttaessa: homous on luonnosvastaista. Raamatunkielellä puhuttaessa: homous on synti. Piste.


      • kuka olen? kirjoitti:

        Oot ihan oikeessa siinä, että jokaisessa ihmisessä on sekä miestä että naista...maskuliinista ja feminiinistä energiaa. Kun nämä voimat o tasapainossa ihminen on tasapainoinen. Feminiinisyys on kauneutta ja herkkyyttä ja maskuliinisuus on voimaa ja ns suoraviivaisuutta. Ihminen ilmentää ja voi ilmentää näitä monella tavalla muutenkin. Ilman että yrittää muuttaa ulkomuotoaan esim. Naiseksi ja monet maskuliiniset naiset mieheksi.
        Ei se väärin ole mutta ihmetyttää että niin kauheesti nähdään vaivaa ulkoisen instrumentin muuttamisessa vaikka sisäisistä ominaisuuksista on kyse ja keskityttäisiin omaan henkiseen puoleen ja minän tuntemiseen, koska se on loppupeleissä ainoa todellinen itsesi.

        Oman minän rakentamisessa ulkoinen instrumentti on tärkeä. Hiusten viisivuotinen kasvatusprosessi on yksi osa minän muokkausta. On kivempi nähdä peilistä upeat kutrit kuin nyrhitty sänki.

        Sosiaalinen sukupuoli on tärkeä tekijä. Jotkut miehet viihtyvät erittäin hyvin naisporukoissa ja naiset miesporukoissa. Tavallaan siinä voi syntyä identifioituminen vastakkaisen sukupuolen edustajaksi.

        Argentiinassa ihminen voi valita sukupuolensa. Miksei meillä Suomessa? Vastaukseksi ei nyt riitä uimahalli tai saunailta, koska ne eivät kosketa millään tavoin suurta osaa ihmisistä.


      • Ymmärrätkö?
        Homous on synti. kirjoitti:

        Homous EI OLE ihmisen luonnollinen ominaisuus! Jos olisi, niin me kaikki olisimme homoseksuaaleja. Ymmärrätkö?
        Jumala loi meidät mieheksi ja naiseksi, ja antoi meille lahjaksi seksin avioliitossa.

        Koska homous on synti niin siitä voi tehdä parannuksen. En minä vihaa homoja vaan rakastan heitä lähimmäisenä mutta minun kuuluu sanoa ettei terveeseen parisuhteeseen, avioliitosta puhumattakaan kuulu seksi samaa sukupuolta olevan kanssa. Maallisella kielellä puhuttaessa: homous on luonnosvastaista. Raamatunkielellä puhuttaessa: homous on synti. Piste.

        Vasenkätisyys EI OLE ihmisen luonnollinen ominaisuus, Jos olisi, niin me kaikki olisimme vasenkätisiä. Ymmärrätkö?
        Punatukkaisuus EI OLE ....
        Vihreät silmät EI OLE ....
        Alle 175 senttiset ihmiset EI OLE ....
        Yli 100 kiloiset ihmiset EI OLE ....


      • Luetun ymmärtäminen?
        Ymmärrätkö? kirjoitti:

        Vasenkätisyys EI OLE ihmisen luonnollinen ominaisuus, Jos olisi, niin me kaikki olisimme vasenkätisiä. Ymmärrätkö?
        Punatukkaisuus EI OLE ....
        Vihreät silmät EI OLE ....
        Alle 175 senttiset ihmiset EI OLE ....
        Yli 100 kiloiset ihmiset EI OLE ....

        Vasenkätisyys, punatukkaisuus, vihreät silmät, alle 175cm, yli 100kg eivät ole synti Raamatun mukaan. Homous ON synti.


    • Mitä hiton väliä oikeestaan millään? Ihmisten aivoissa vaan on liian tärkeät jaot sille, mitä miehet "saavat" käyttää ja mitä eivät. Kukaan ei ole sitä kieltänyt laissa.

      • ei millään

        kohta olekaan varmaan mitään väliä, en ole uskovainen mutta kyllä tämä taitaa jotain lopun alkua olla, ei millään muotoa hyväksyttävissä.


      • Ei niin
        ei millään kirjoitti:

        kohta olekaan varmaan mitään väliä, en ole uskovainen mutta kyllä tämä taitaa jotain lopun alkua olla, ei millään muotoa hyväksyttävissä.

        Jos olisit uskovainen niin TIETÄISIT että tämä on lopun alkua.


      • UskostaOsatonEiNäe
        ei millään kirjoitti:

        kohta olekaan varmaan mitään väliä, en ole uskovainen mutta kyllä tämä taitaa jotain lopun alkua olla, ei millään muotoa hyväksyttävissä.

        Kaikki tämä ON lopun alkua.
        Lue Raamattua niin ymmärrät ja lue sen jälkeen mitä tahansa sanomalehteä jossa kerrotaan nykymaailmanmenosta niin ymmärrät mitä Raamatussa puhutaan. Ihmiskunta on haureuden, rikoksen, homouden, noituuden ja kaiken maailman oksettavuuksien vallassa.
        Raamatussa sanotaan selvästi millaisia ihmiset ovat lopun aikoina ja millainen maailma muutenkin on lopun lähestyessä. Homous on yksi tunnusmerkki lopun ajan ihmisissä ja ihmiset ovat riivaajien oppien vallassa ja huomaatteko kuinka jo nyt kristittyjä tapetaan joka ikinen päivä uskonsa vuoksi?

        Ottakaa tämä profetia vastaan: Synnistä puhumisesta tulee syntiä ja niitä uskovia jotka saarnaavat synnistä, heitä tullaan vainoamaan ja tappamaan.

        Seta on juuri päättänyt että he ovatkin "ihmisoikeusjärjestö" eivät pelkkä "etujärjestö". Homouden pitämistä syntinä, aletaan pitämään rikoksena ihmisyyttä vastaan vaikka se on SYNTIÄ eikä siitä pääse yli eikä ympäri!
        Ns suvaitsevaiset suvaitsevat kaiken muun paitsi sen että synti on syntiä ja synnissä eläminen on syntiä.

        Tehkää parannus sillä teillä on vielä hetki aikaa. Kaikki Raamatun profetiat eivät ole vielä toteutuneet. Mutta sitten kun ovat, niin on jo liian myöhäistä katua.

        Siunausta.


      • ei akua ei loppua
        UskostaOsatonEiNäe kirjoitti:

        Kaikki tämä ON lopun alkua.
        Lue Raamattua niin ymmärrät ja lue sen jälkeen mitä tahansa sanomalehteä jossa kerrotaan nykymaailmanmenosta niin ymmärrät mitä Raamatussa puhutaan. Ihmiskunta on haureuden, rikoksen, homouden, noituuden ja kaiken maailman oksettavuuksien vallassa.
        Raamatussa sanotaan selvästi millaisia ihmiset ovat lopun aikoina ja millainen maailma muutenkin on lopun lähestyessä. Homous on yksi tunnusmerkki lopun ajan ihmisissä ja ihmiset ovat riivaajien oppien vallassa ja huomaatteko kuinka jo nyt kristittyjä tapetaan joka ikinen päivä uskonsa vuoksi?

        Ottakaa tämä profetia vastaan: Synnistä puhumisesta tulee syntiä ja niitä uskovia jotka saarnaavat synnistä, heitä tullaan vainoamaan ja tappamaan.

        Seta on juuri päättänyt että he ovatkin "ihmisoikeusjärjestö" eivät pelkkä "etujärjestö". Homouden pitämistä syntinä, aletaan pitämään rikoksena ihmisyyttä vastaan vaikka se on SYNTIÄ eikä siitä pääse yli eikä ympäri!
        Ns suvaitsevaiset suvaitsevat kaiken muun paitsi sen että synti on syntiä ja synnissä eläminen on syntiä.

        Tehkää parannus sillä teillä on vielä hetki aikaa. Kaikki Raamatun profetiat eivät ole vielä toteutuneet. Mutta sitten kun ovat, niin on jo liian myöhäistä katua.

        Siunausta.

        Haukotus.


    • eix vaan

      Homoila voi olla,ei siinä mitään!

      • homoja meinaan

        Joo saa olla,paremminhan niitä osaa varoakki.


    • heteroo

      ei sitä tarvi isoa määrää lirahtaa päähän sitä alapään nestettä kun heittää ja pahasti..

    • mekkokin päällä..

      olihan uuno turhapurollakin oikein verkkosukat ja korkkarit, ei vaan raukkaparka osannut kävellä niillä;)

    • Housunlahkeet-Laahaa

      Tubbe"= Mauri Pekkarinen käyttää korkokenkiä kun on muuten niin tumppi kooltaan ja vielä kimittävä ääni..

      Muutenkin lyhkäseksi jääneet miehet käyttää korkekorkoisia kenkiä, saadakseen edes hieman näyttämään pidemmältä kuin luonnollisesti olisi.

      Se vaan on hieman koomisen näköistä kun housunlahkeet on läjässä edestäpäin ja takaa ne laahaa maata peittäen kengänkorot.

      • tarviikomieskorkoja

        Olin pari viikkoa sitten matkalla Espanjan Torremolinosissa ja näin siellä kaupan joka myi miesten piilokorkokenkiä. Taisi olla 5-8 cm:n korotuksia. Hinnat olivat jotain sadan euron paikkeilla.


    • hulina hilma

      Moni lyhyehkö julkimo tai julkisuuden hlö näkyy välillä kipittävän miestenkengissä, joissa on piilotettu korko joka on joskus melko korkeakin 5 cm vähintään. Sukkahousuja en ole kyllä nähnyt miehillä lainkaan, en edes Ruotsissa. :D

    • se voi jopa näyttää kiihottavalta..

      jonkin verran niitä näkyy katukuvassa,mut bongaamisen kautta niitä vastaa huomaa..eli ehkä yhet per kuukausi saattaa huomata ollen jalassa normikäytössä.

    • Umpihetero

      Ei taida kuulua heteroiden elämään tuo.

    • Kyösti

      Mistä minä löydän 46-47 numeroa olevat korkkarit? Elopainoa vain 135kg ja pituutta 2 metriä.

      • :)))))))

        Nyt tulee pataan. Heti takaisin omalle palstalle!


      • nilkan nyrjäyttäjät

        Haha nimenomaan. Tolla painolla korot katkee jo ekalla askeleella. Ei kaikki naisetkaan käytä korkkareita, miksi miehen pitäisi?! Huhhuh mitä puheenaiheita taas täällä.


      • yup'fyoyipämkä

        Teetä pohjat konepajalla. Sinulla voisi olla kysyntää sirkuksessa, hämmästyneitä katsojia riittää!


    • Höpönassu

      Hui! On se kauheeta kun me miehet "naisistutaan" nykyisin niin kovaa vauhtia. Niinku nyt eximerkix mä: pusero ja pitkä hame, sukkikset ja rintaliivit ja pitsialkkarit. Hui! Vaan ei tunnu yhtään oudolta vaan ihan tylsän tavalliselta.
      Ilmeisesti kohta pitää epätietoisten heteroiden kysyä lähes joka kolmannelta vastaan tulijalta "että tota noin...ootkosää niiku mies vai nainen...kun mää en oikeen tiiä susta..mää oon vieny baarista monta naista kotiin ja ne on sitten ollukii itteasiassa miehiä...niin että onks sulla munat vai ei ton hameen alla? Muna ei oo täs tapauksessa kiva yllätys, kun en oo oikeen tottunu veteleen persiiseen"

      • ei seoohyvä

        Pojat sanoi jo vuosia, vuosia sitten, kun varoiteltiin niitä transsuista, että saattaa tulla muna käteen, "sehän se on tuttu".


    • kdgno

      Tässä männä kesänä katsoin ,että kuka/mikä koikkelehtii ku bambi liukkaalla jäällä. Sitten huomasin ,että tuohan on mies. Kyllä alakaa usko mennä miessukupuoleen ,sano.

    • Valehtelet

      Eaukka nälissäs.

    • Hienoa on

      Kyllä se on hienoa jos miehellä on korkokengat tai vaikka sukkikset jalassa.
      Todella herkullista.

      Usealla transulla tai miehellähän on useinkin paljon kauniimmat sääret, kroppa kunnossa ja ei ylipainoa.

      Sekä peppu kunnossa (tiukka) ja selluliitit ei roiku.

      Joten kaunis näky ja herkullinen yhtälö.

    • Maailmakunnan peräsin

      Aivan hyvin miehet voisivat kayttää myös rintaliivejä ja pikkuhousuja suojineen tasavertoisessa suomessa voisi myös käyttää nännin tahhdistimia elävöittämiseksi.Miehet ovat jo nyt jäänneet toiseksi joka asiassa sukupuoli rooleissaan.

      • Tasa-arvo Tapio

        Nyt puhutaan asiaa.Miksei mies voisi käyttää tamppooneja tai esim synnyttää.Mikä estää?Vaadin tasa-arvoa.


    • 1m3

      Sukkikset ihan ok; stayupsit kivemmat wc:ssä käydessä. Korkkarit; no way..

    • provo Pena

      Voi paska näitä aiheita, milloin mitäkin korkokenkä ja hame juttuja miehille, on se kovassa huudossa se miehen alistaminen ja naurun alaiseksi saattaminen.

      Miksi ei ketjun nimi voi olla hoi missä trannsut ja muut pervot luuraan kun olis teille tarjolla pervo käsittelyjä

      • kutuiff

        Paljonhan on asioita joita jossakin mielessä voisi mutta onko sitten niin että kuitenkin jossakin mielessä ei voi. Esimerkiksi voi olla että naiset eivät näkemästään kiihoitu.


      • no nyt

        osuit oikeaan.


    • Piparia

      Mahtoi olla pellen näköinen.Ja mahtaa irrota piparia pikkujouluissa.

      • pikkutonttu

        Ei irtoa!


    • Manly man

      Maitokauppaankaan en lähde ilman käsilaukkua ja meikkejä mutta
      Korkkareilla liukastuu!

    • sopii tai ei

      Olet siis törmännyt johonkin goottiin. He käyttävät korkea kantaisiakin saappaita. En usko, että puhut nyt naisten pienistä korkokengistä. Korkokengät on vain tiettyjä tilaisuuksia varten, ei niitä kukaan mukavuus syistä käytä. Pitkät naiset ei käytä ollenkaan.

      • pitkä, upea tyttö

        häääh, ei käytä`? 177 senttiä mulla pituutta ja taatusti käytän korkkareita


      • tyttömäinen

        Toisaalta voisihan pitää vaikka pottaa päässä.Oonhan nähnytkin miehen korkkareissa,mutta olihan kauheeta katseltavaa.


      • 11+1

        Minulla pituutta 180 cm ja korkeimmat korot jotka omistan ovat 16 cm etta taas meni yksi oletus pain honkia :D En tajua kun minultaki joskus miehet kyselevat miksi kaytan korkokenkia kun olen niin pitka... voi jessus kaikki naiset eivat kayta korkkareita vain lisatakseen pituutta.


      • 11+1 kirjoitti:

        Minulla pituutta 180 cm ja korkeimmat korot jotka omistan ovat 16 cm etta taas meni yksi oletus pain honkia :D En tajua kun minultaki joskus miehet kyselevat miksi kaytan korkokenkia kun olen niin pitka... voi jessus kaikki naiset eivat kayta korkkareita vain lisatakseen pituutta.

        Mutta et ole MIES


      • muotitietoinen
        pitkä, upea tyttö kirjoitti:

        häääh, ei käytä`? 177 senttiä mulla pituutta ja taatusti käytän korkkareita

        Tjaa. Itse olen 176cm pitkä enkä ikinä käytä korkokenkiä. Kävelen paljon ja olen maanläheinen. En halua olla hongan kolistaja. Kesällä käytän sandaaleja ja tennsreita ja talvella korottomia saappaita. Korkkarit jalassa olo tuntuu luonnottomalta. Voin vaan kuvitella mitä miehestä tuntuis (ei varmaan yhtään kömpelöltä ja pilvenpiirtäjältä.......:).


    • Bootsit

      Käyttihän merirosvotkin solkikenkiä ja keskiajalla miehet käyttivät yleisesti peruukkia.

      • u.sebu

        Nii ja käyttäähän jotkut miehet kartonkia.


      • See lausutaan
        u.sebu kirjoitti:

        Nii ja käyttäähän jotkut miehet kartonkia.

        Kortonki !


      • Pista sina saariluu perseeseesi


    • Ikäneiti 50

      Monella miehellä on toooosi upeat sääret ja reidet.! Mielellään katselee.

    • Tiivi-Teijo

      Seitsemänkymmentä luvulla miesten juhlakengissä oli yleisesti paksut pohjat ja 7 sentin korot. Koskahan tulee muotiin, vastaus on ei koskaan. Sellaiset kengät on liian kalliit valmistaa ja kukaan mies ei ostaisi niitä. Naisille voidaan sen sijaan myydä vaikka kuinka kalliita kenkiä.

    • Sitä se.

      Teettää lama-aika, alkaa mennä ihmisillä puurot ja vellit sekaisin.

    • boblboboblboblboblbo

      hei..eikö muuta paina mieltä....
      kuka näitä keksi ,saako siittä rahaa...
      jos niin ilmoitaka vaan , keksin kaikenäköistä paskaa!!!

    • Moolekki

      Polttari kamaa kyllä sen siellä ymmärtää mutta ,että MIES laittaisi korkkarit ei kyllä mun mielestä natsaa,,,,,,no ehkä hän ei sitten ole MIES

    • fyy faan

      Kaikkea ne homostelijat tekee.

      • Mikko.

        Paljonjan on sellaisia asioita joita jossakin mielessä voi tehdä, mutta onko nyt kuitenkin niin että korkokengät eivät nyt kuitenkaan sovi miehelle. Esimerkiksi voi olla niin että naista ei näkymä erityisesti kiihoita?


    • normaali mies

      mikä se semmoinen mies oikein on ei sitä voi mieheksi sanoa mies pitää näyttää mieheltä ja nainen naiselta eikös ne oo jotain transuja vai mitä lie

    • Harmiton hetero

      Itse pukeudun naiseksi muutaman kerran viikossa... Ulos en ole vielä tohtinut mennä mutta naistenasustekaupossa kylläkin sovittelemassa mekkoja ym.
      Täytyy myöntää että saan siitä kiksejä :-)
      Kallista hommaa tää kyllä on kun pitää naisten ja miesten vaatteet ostaa...

    • saamennä

      Koko juttu vesittynyt homoboomin myötä. Yks hailee, tuskin kukaan enää kaupungilla edes hätkähtää kenenkään pukeutumisesta, on senverran sekalaista seurakuntaa kadut täynnä. Räikeä meikki pistää enempi silmään, varsinkin jos on parransänki päällä. Parinkymmenen vuoden kuluttua luultavasi suurin osa nuorista miehistä käyttää koruja ja jotain meikkiä.

    • Jotain rotia

      Mikään ei ole ällöttävänpää kuin konkareihin ja minihameeseen pukeutunut karvakoipinen hampuusi.

    • huuuuuuuuuuuuuuuuuuu

      Ei korkokengissä ole mitään ihmeellistä. MM. miesten bootsit ovat kenkiä missä on kunnon korko. Olen joskus nähnyt dokumentin missä sanottiin, että ensimmäiset korkokengät oli tehty miehille. Minulla ei ole todellakaan mitään sitä vastaan, että mies käyttää korkokenkiä. Kuitenkin edellytän, että miehille on ihan oma mallisto joka ei siis muistuta naistenkenkiä.

    • 5yoi

      no se mies ei ole mies vaan TRANSU

    • kyl kyl

      Koska naiset itse käyttävät korkoja pituutensa huijaamiseksi, olisi miestenkin alettava käyttämään. Se olisi tasa-arvoistavaa.

    • prooo
    • jeeee

      Jos akat käyttää solmiota ja pukua, niin siitä vaan korkkarit jalkaan miehet..
      Mikäli käyttää shortseja, tai hametta, silloin on syytä ajaa säärivillat.

    • Miksi ei?

      Korkokengät, hame ja sukkahousut miehillä on Ok. Samoin pitkä hiukset ja naisellinen olemus, miksi yhteiskunnan pitäisi jakautua vain naisiin ja miehiin. Mun mielestä vanhat asetukset saa joutuun romukoppaan. Se että mies pukeutuu feminiisesti ei tarkoita että kyseinen henkilö olis homo. Esimerkiksi korkokengät olivat kreikkalaisilla miehillä auktoriteetin merkki (ja naiset eivät tuolloin edes SAANEET käyttää korkokenkiä) ja aasialaiset miehet edellen käyttävät kengissään hyvinkin paksuja ja korkeita korkoja.

    • Fuckig Gays

      Vedä vittu päähäs homo!

    • 99999999999

      Olen törmännyt..Hurjalta näytti.Hänellä ei ollut kaikki päässä kohdallaan..Ihmetteli sitä toisetkin!!

    • tosisapiens

      Helsingissä toimi Venäläistä syntyperää oleva kelloseppä,vuosia sitten.Hän kulki liikkeessään korkeissa kengissä,sekä huulet maalattuna,hänen vaimonsa toimi samassa liikkeessä.Moni sitä ihmetteli mutta eivät senkummemmin siitä häiriintyneet,eikä miestä nimitelty "homoksi".

      • uskoisin

        No ei varmaankaan. Kyllä siinä jäisi sanattomaksi.


    • hetero3

      Ne on sairaita ja HOMOJA isolla H:lla

    • Tais olla

      Sellanen Tranistori Ransu.

      • Siis

        Transistori.


    • jhkjhkjhkjhkjh

      Haistakaa Vitttu!

    • 353534534

      Mitä ihmeellistä siinä on?
      Jos haluaa käyttää korkkareita kuka on estämään?

      • Jarki


    • 29+29

      Nyt onkin hyvä hetki muistuttaa seuraavasta:

      Ahdasmielisimmät homofobiat lähtevät yksilön tarpeesta torjua oma homoseksuaalisuus.

      Tämäkin saattaisi lämmittää mieltä:

      Tyylitaju ja sukupuolinormit ovat eri asioita. Tyylitön ja tyylikäs voi olla monella tavalla.

    • dfbndsthk
    • Anteeksi, mutta 70-luvun kakarana muistan että naiset ja miehet käyttivät samanlaisia tolppakorkoisia ja paksupohjaisia kenkiä. Ei tämä niin kamalan uusi ilmiö ole.

    • 1616
    • Kdkdkf

      Eikös Ranskan Aurinkokuninkaan hovissa miehet käyttäneet korkkareita?

    • asadfghtd

      Olen törmännyt näihin tennarikorkokenkiin ja sellaiset olisi ihan hienon näköisiä miehellä. :)

    • Freedom of feet

      Ne korkkarit kun eivät ole kovin käytännölliset ja pitkät naisetkaan eivät niitä koskaan käytä., Sitäpaitsi niistä tulee vain jalkavaivoja (vaivaisenluita ja ´liikavarpaita´) kenelle vaan kuka niitä pitempään käyttää .Sekä tietystikin helposti vaurioita parkettilattiaan ...Sukkikset , hameet (varsinkin sellaiset ns. skottityyppiset laskos-) ja vaikka farkkuleggingsit ovat sensijaan ihan ok. mutta ainakin sellaiset kiilakärkiset piikkarikorkkarit joutaisivat minusta jo housuliivien ja korsettien kanssa museoon tai ihan historian romuläjään.Jos joku, (oli sitten kumpaa tai mitä sukupuolta hyvänsä,) käyttää sellaisia niin käyttäköön ei se minua häiritse ollenkaan-tosin ei niiden näkeminen tee mitään muutakaan vaikutusta.Drag-esityksiin ne ,tottahan toki (vielä),kuuluvat mutta eivät ehkä kovin kauaa niihinkään enää ,kun maailma niiden ympärillä muuttuu.

    • SuvaitsevaisuusOnIn

      Minä tunnen miehisiä miehiä, jotka tykkäävät kotioloissa pukeutua naisten alusvaatteisiin, enkä itse sitä naisena kavahda millään tavalla. Tunnen myös alunperin miehenä syntyneen, nykyään hormoonihoidolla itsensä naiseksi muuttaneen ihmisen, eikä siinä ole mitään omituista. Tiedän kymmeniä miehiä, jotka miehisestä olemuksestaan huolimatta, olematta homo, vaan täysin hetero, tykkäävät anaaliseksistä. Tunnen monta miestä, jotka ovat bi-seksuaaleja. Tunnen monta naista, jotka ovat bi-seksuaaleja. Ja kaikkia näitä yhdistää yksi asia: he ovat ihmisiä. Tuntevia, ajattelevia, fiksuja, hauskoja, sinut itsensä kanssa. Heissä ei ole mitään outoa. Jokainen tykkää eri asioista ja jokaiselle se suotakoon ilman että aletaan haukkumaan ja nimittelemään. Olisi suotavaa jokaiselle ahdasmieliselle tutustua tällaisiin ihmisiin ja jutella heidän kanssaan. Ehkä se ymmärryskin lisääntyisi. Eikä se tarkoita sitä, että itse pitäisi alkaa tykkäämään samoista asioista. Mutta voisi edes yrittää ymmärtää... Ihmisiä on erilaisia!!!!

    • antti rokka

      En eikä kukaan muukaan. Ei ole mies.

    • eijumankekka

      Mitä noloa siinä on? Korkokengät näyttävät hyvin miehekkäältä. Mitäpä jos laittaisivat vielä meikit ja kävelisivät pieni laukku kainalossa siellä kaupungilla.

    • -.-

      oletko vittu tosissas.

    • täysi nainen

      Olen heteronainen. En käytä korkokenkiä yms. tässäkin ketjussa esiin nostettuja "naisellisia" attribuutteja.

      Minusta on naurettavaa, että nämä naisiksi pukeutuvat miehet vetävät aina täysin överiksi sekä meikin että "naisellisuuden". Suurin osa naisista ei pukeudu eikä meikkaa niin.

      Sitä paitsi, nämä "tyttöilijät" näyttävät minun silmissäni irvokkailta, sillä he eivät naiseksi pukeutuessaan näytä yhtään aidoilta naisilta vaan siltä, mitä ovatkin, eli miehiltä, jotka yrittävät näyttää naisilta.

      Psykologisesti "tyttöilyyn" liittynee ajatus saada olla jotenkin pehmeämpi naisena ja/tai homoerottisuus, jonka mies kuitenkin haluaa kieltää pukeutumalla muka naiseksi.

    • Mantamummo

      Ei ole eikä toivottavasti törmää! Mitä vässyköitä miehet nykyisin ovat; homoja, transuja, metroseksuaaleja, bi-sukupuolisia tai nörttejä jotka hiippailevat synnytysosatoilla villasukat jaloissaan ja töllöttelevät vieraita tissejä tai takapuolia. Miksi miehet eivät halua olla miehiä. Saapihan sitä vähemmälläkin huomiota ja tunteitaan näyttää, onko pakko olla naismaisia kimittäjiä? Miehelle miehen vaatetus ja turvat kiinni kaikki sekopäät.

      • ma räähki soora.

        Kuni sa olla persjalka aka su palli laahaa varba välis - aka SILLO sa nyhtä hea korge kiikkumas ylitus. Mu pälli tuumaa täl taval.


      • Ihmeporukkaa...

        Näin on Mantamummo! Miehinen mies ei mekkoa eikä korkkareita päällensä pue ja sillä siisti!


    • khehe

      ei se ole vielä muotia jos joku poikkeava jotain tekee.

    • suwasaki

      70-luvulla oli muotia miesten "korkokekngät" mutta ne eivät olleet piikkarit. Muistan keskikoulussa ollessani että useammallakin luokkamme pojalla oli sellaiset läskipohjaiset korkokengät joissa "edessä" oli parisenttiä paksu pohja ja kantapäänalla n kahdeksa senttiä korkeutta.

    • Silmän karkkia!
      • Lisää

      • Lisää2

    • ppppprrrrrrrrr

      MIEHET käyttivät korkokenkiä ENNEN NAISIA!

      Eipä taida yleissivistystä löytyä täältä ;)

    • Skottihamemies

      Naiselle eivät kuulu housut ,eikä mukanaolo yhteiskunnallisessa päätöksenteossa .Naisen maailma on kotona , Nainen vaietkoon seurakunnassa ja kysyköön aina mieheltään luvan kaikkeen.... VAI MITÄ, MANTA-MUMMO ? Ja TÄYSI (-päinen ?) NAINEN. Te olette ,sikäli kun oikeasti olette naisia, ( mitä ei tietenkään koskaan voi näillä keskustelupalstoilla ehdottoman varmasti tietää) esimerkkejä naispuolisista vähä-älyköistä, etten sanoisi vajakeista...Antakaa ihmisten olla mitä ovat ja hyväksykää se ,että eivät he teitä varten elä,ettekä te voi heidän elämäänsä sanella kuitenkaan. Voitte aivan vapaasti ihannoida ihailla sellaisia miehiä kuin haluatte, mitä te sitten niistä muista välitätte,kun ette kerran välitä. Yksinkertaista , vai mitä?Logiikka muuten . sinulla Manta-mummo on noissa miehisyyden vaatimuksissasi aika kummaa: 1 ) mies ei saisi näyttää tunteitaan ( ...miehekästä sitten ei kai ole itkeä äidin hautajaisissakaan ?) 2) miehekästä ei ole "töllötellä ´vieraita´ tissejä ja takapuolia" ( ...naisia ei ´oikea mies´siis saisi edes katsella?) 3) ..."hiippailla synnytysosastoilla" ( miehekästä ei siis ole olla vaimonsa mukana synnytyksessä? Ei hän siellä näet ketään aivan ulkopuolisia mitään "hiippaile".4) homokaan ei tietenkään saisi olla ja kaikille miehille sama valtion univormu koko iäksi. (8 kk riitti minulle)." Ei oo helppoo olla mies" (varsinkaan jos sinunlaisiasi yrittäisi miellyttää...) Ehkä juuri siksi en viitsi mitään niin hullua yrittääkään...

      • Yäk!

        Kuuleppas skottihamevässykkä! MIES ei pue hametta päälleen ja se että viihdyt hamessa kertoo sinusta aika paljon....


      • Skottihamemies
        Yäk! kirjoitti:

        Kuuleppas skottihamevässykkä! MIES ei pue hametta päälleen ja se että viihdyt hamessa kertoo sinusta aika paljon....

        Kuulepas "Yäk!", se että käytät tuollaista ´nimimerkkiä´ kertoo sinustakin aika paljon, ehkä jopa sukupuolesi .En tosin tiedä kumpi se "yäk"-sukupuoli sinulle on ,eli esitätkö nyt noita ehdottomia pukeutumissääntöjäsi omalle vai vastakkaiselle sukupuolelle, vaikea sanoa.Sen sanon kuitenkin ,että sinun reaktiosi(... ja ilmeinen halusi päästä täällä reagoimaan kertoo sekin jotain sinusta ja itse asiassa -aika paljonkin...Sana ´mies´,esimerkiksi kirjoitetaan normaalitekstissä lauseen sisällä kuten sana ´nainen´-kin, ;aina pienellä ja vain lauseen alussa isolla ja silloinkin riittää vain,että etukirjain isolla.. Luot siis ihan iki- omat kielioppisääntösi kirjoittaessasi näin vahvasti kokemastasi asiasta.Asia ei ole sinulle siis yhdentekevä, vaan missiosi ´pitää miehet miehinä´,järjestyksessä ja ruodussa on näin tullut aivan ilmeiseksi ja esille. Paljastit sen nimittäin juuri tuolla sanankirjoitustavallasi. Taisin sanoa että olen sen "Suuren Isänmaallisen" asevelvollisuuteni jo suorittanut ja 34:n vuoden ikääni erinäistenkin firmojen työhaalareita käyttänyt ihan tarpeeksi voidakseni omakotitalossani pukeutua ihan niinkuin haluan ja tuntuu mukavalta. Kävin tuossa äsken hakkaamassa halkoja ja sahaamassa myrskyn rieponia oksia. Jalassa saksalaiset sotilassaaappaat ja saksalaiset Lidlin 60 den sukkiset, punainen skottihameeni ja norjalainen valkea kaulusvillapaitani ja oli ihan helvetin kiva hakata niissä eikä tullut yhtään hiki . Ajattelin siinä ,että vaikka olivat sakemannit tehokkaita, niin kilttejä joutuivat liittoutuneiden voitonparaatissa luhistuneen Berliinin läpi seuraamaan. Ja sitten , että maailma ei sentään loppunut II maailmansotaan, vaikka Stalin ja Hitler ja eräät muut hengessään kai niin toivoivatkin. Ja sitten ,että kaiken tuon hirveyden päättymisestä on onneksi jo kohta 70 vuotta ! Tiesitkö sinä tämän?


      • LOL.
        Skottihamemies kirjoitti:

        Kuulepas "Yäk!", se että käytät tuollaista ´nimimerkkiä´ kertoo sinustakin aika paljon, ehkä jopa sukupuolesi .En tosin tiedä kumpi se "yäk"-sukupuoli sinulle on ,eli esitätkö nyt noita ehdottomia pukeutumissääntöjäsi omalle vai vastakkaiselle sukupuolelle, vaikea sanoa.Sen sanon kuitenkin ,että sinun reaktiosi(... ja ilmeinen halusi päästä täällä reagoimaan kertoo sekin jotain sinusta ja itse asiassa -aika paljonkin...Sana ´mies´,esimerkiksi kirjoitetaan normaalitekstissä lauseen sisällä kuten sana ´nainen´-kin, ;aina pienellä ja vain lauseen alussa isolla ja silloinkin riittää vain,että etukirjain isolla.. Luot siis ihan iki- omat kielioppisääntösi kirjoittaessasi näin vahvasti kokemastasi asiasta.Asia ei ole sinulle siis yhdentekevä, vaan missiosi ´pitää miehet miehinä´,järjestyksessä ja ruodussa on näin tullut aivan ilmeiseksi ja esille. Paljastit sen nimittäin juuri tuolla sanankirjoitustavallasi. Taisin sanoa että olen sen "Suuren Isänmaallisen" asevelvollisuuteni jo suorittanut ja 34:n vuoden ikääni erinäistenkin firmojen työhaalareita käyttänyt ihan tarpeeksi voidakseni omakotitalossani pukeutua ihan niinkuin haluan ja tuntuu mukavalta. Kävin tuossa äsken hakkaamassa halkoja ja sahaamassa myrskyn rieponia oksia. Jalassa saksalaiset sotilassaaappaat ja saksalaiset Lidlin 60 den sukkiset, punainen skottihameeni ja norjalainen valkea kaulusvillapaitani ja oli ihan helvetin kiva hakata niissä eikä tullut yhtään hiki . Ajattelin siinä ,että vaikka olivat sakemannit tehokkaita, niin kilttejä joutuivat liittoutuneiden voitonparaatissa luhistuneen Berliinin läpi seuraamaan. Ja sitten , että maailma ei sentään loppunut II maailmansotaan, vaikka Stalin ja Hitler ja eräät muut hengessään kai niin toivoivatkin. Ja sitten ,että kaiken tuon hirveyden päättymisestä on onneksi jo kohta 70 vuotta ! Tiesitkö sinä tämän?

        No sulla on vissiin pullo piilossa siellä halkokasassa kun on niin omituiset jutut...

        Mahdat olla näky saappaines ja sukkahousuines! :DDDDDDDD


      • skottihamemies
        LOL. kirjoitti:

        No sulla on vissiin pullo piilossa siellä halkokasassa kun on niin omituiset jutut...

        Mahdat olla näky saappaines ja sukkahousuines! :DDDDDDDD

        Omituista olisivat pikemminkin jotkut ´pullojemmat.´ omassa halkokasassa joka on tarkoitus saada liiteriin ressun alta ennen pimeän tuloa, eikä sensijaan jäädä pihalle työn viereen lorvimaan ja ryypiskelemään ,mikä taas ei muuten (siis ryypiskely) lainkaan kuulu tyyliini, ei tapoihin,i eikä mieltymyksiini.Moottorisahan kanssa työskennellessäni käytän toki farkkuja ja metsässä turvahaalaria, mutta niidenkin alla villasukkiksia näin talvella.Vyötärön pitää pysyä siinä kuosissa ,että kotona ollessa hameen vyötärö menee kiinni( ...se onkin muuten hyvä muistuttaja. ) Mitään "keesiä" ei siis saa syntyä. Pääravintonani pidän lohta ,mutta muuten olen kasvissyöjä,pyöräilen autoilukuluja säästäen vuoden ympäri ja harrastan avantouintia.Asun pienessä kaupungissa ,mutta sen verran syrjässä ettei niitä ohikulkijoita pahemmin ole.Heitä varten en todellakaan pukeudu vaan ihan niinkuin minusta tuntuu mukavalta ja itselleni sopii.Lomautuksen jälkeen kun jäin metallifirmasta työttömäksi viime keväänä niin päätin ,että nyt elän kotonani ihan niinkuin itse haluan.Kuten tiedät, niissä hommissahan käyttävät ne harvat naisetkin jotka sen työn ovat valinneet ,hitsaushaalalareita ,eivätkä siis (siellä )mitään hameita tai mekkoja , mutta vapaa-aikana on sitten eri asia.Etkä muuten varmaan ole nähnyt montaa naista talvella hiihtoladulla tai pyörän selässä hame päällä?Järjen käyttö ei siis ole kielletty pukeutumisasioissakaan (...eikä muutenkaan. )Pelkästään sillä perusteella ,ettei joku ole elämässään koskaan (kastemekon ja käärinliinojen välissä) pitänyt mitään muuta alakropan vaatetusta kuin jonkuntyyppisiä housuja, et voi sanoa hänestä yhtään mitään. Kaverihan voi silti olla täysi imbesilli tai idiootti, tai muuten joku sellainen hörhö ,,ettet taatusti haluaisi häntä ikänäsi tavata. Edelleen ,ketään naista et tuomitse "pervoksi" jos satut näkemään hänet housut jalassaan-tai vaikka sitten poliisina työhaalarissaan! Hametta (... vaikka sitten vain joskus vapaa-aikanaan )käyttävän miehen olet sensijaan kyllä valmis tuomitsemaan pelkästään sillä perusteella vaikka miksi ja tiedät hänestä mielestäsi ilman muuta kaiken. Alkoholinkäyttötavat olettamuksen perusteella, ´omituisuuden´ ja hänestä vaikka mitä (ja.yleensä tietysti pelkästään negatiivista).Itsensä,kroppansa ja koko elämisensä ( läheistensä elämän ) esim.omalla tolkuttomalla alkoholinkäytöllään pilannut yksilö ei koskaan herätä minussa halua nauraa, vaan ainoastaan sääliä ja myötähäpeää hänen puolestaan. Rentoudun itse mielummin hameessa ,enkä silloin (enkä ne perusfarkut jalassanikaan)kaipaa typerää seuraa. Miesten puku kravatteineen on minusta lähinnä vangin asu.Jos ei muun niin , moraalisen sovinnaisuuden vangin .Mitään maastoväriasuja en myöskään käytä, sillä onneksi on rauha maassa eivätkä diktaattorit sanele vaatetustamme täällä.ps. Perustelluista näkemyksistä ja mielipiteistä poiketen ns. ´heittoja´pystyy kirjoittamaan kuka vaan tai vastaamaan niihin mielipiteisiin jollain (lähinnä ilkeilevillä) kaksimielisillä kierrätys- puujalkavitseillä .Jos joku ei elämässään ole nähnyt halon hakkuuta, niin paljon taitaa olla näkemättä. ( Älä nyt vaan vastaa ,että " niin ,mutta hameessa ja mies vielävoi hyvänen aika ja . ja heko heko ...".)Ne mielipiteet on nimittäin nähty ja tiedetään jo aivan tarkkaan etukäteen...)


    • Kalle.K.yrpä

      Vaikka olisin nainen, niin piikkikorkoisia kenkiä en jalkaani tunkisi. Ihan vaan siitä syystä, että todennäköisesti normaaleissa kengissä on mukavampi kävellä.

      Onko naisten elämä niin helppoa että pitää keksiä kaikennäköistä millä tehdä elämää vähän hankalammaksi? korko kengät nyt vain yhtenä esimerkkinä.

      • jokainen tyylillään

        En tiedä onko tyttöilyä?
        -bootsit, onko kaikki harrikkakuskit naisellisia?
        -korvakorut ta muut lävistykset?
        -villaiset sukkahousut miehellä joka hiihtää pohjoisnavalle, tosi neiti?
        -bodarit sringeissä, kaikki karvat ajeltu ja keino rusketus?
        -muusikoitten meikkaus?

        Itse käytään lämpimällä kelillä kapulaanaa joka on vähän kuin kietaisuhame, hyvin yleinen asu miehillä Aasiassa ja Afrikassa. Suomessa kapulaana ehkä liitetään enemmän hippeihin mutta todella mukava kun tuuli vilvoittaa palleja ( en käytä alushousuja ), enkä todellakaan koe että tämä olisi mitään tyttöilyä.


    • TurvaKenkäMies

      fetissi horo :)

    • transu ei ole sama asia kun transvestiitti eli "tiitti" joka saa mielihyvää satunnaisista tai säännöllisistä hetkistä olla naisellinen. transu on henkilö joka tuntee olevansa väärässä kehossa se onkin jo monimutkaisempi juttu se. mutta näistä asioista osannee paremmin kertoa ketjussa jo aiemminkin esiintynyt ja asialle vihkiytynyt nim.
      Ja mitä tulee siihen ettei miehet ole tiittien tai transujen perään on potaskaa... itselläni oli profiili eräällä nettisivulla jossa voi käydä selailemassa toisten kuvia edellytyksellä että olet jäsen. siellä oli myös mahdollista kommentoida toisten kuvia. seuranhaku kohdassa omassa profiilissani luki nainen tästä seikasta huolimatta vallan moni mies esitti halukkuutta tutustua kuka missäkin merkeissä. siellä tuli vierailtua myös kaltaisteni profiileissa ja huomattua kuinka suurimäärä miespuolisia pyrki hakemaan seuraa varsinkin jos seuranhaku laatikossa näkyi molempia tai mies. kyseisellä sivustolla harvemmin näki naisten kiinnostuneen lähestyä meitä kohtaan... mutta havaitsin myös useita pariprofiileja joissa oli kuvia miehestä puolisonsa kanssa esm sukkanauhoissa tai jopa saappaissa. yleisesti ottaen heitä ei tänne eksy koska ilmapiiri on niin kielteinen. itse olen käynyt muutamia kertoja bileissä joissa saa toteuttaa omia fantasioitaan olipa se sitten lähes mitä tahansa seksuaalisuuteen liittyvää ja yllätyin siitä positiivisesti ilmapiiristä mikä siellä vallitsee. kukaan ei katsele toisia pitkin nenänvartta. kaikki juttelevat kuten olisivat toisilleen sukua no ehkä jollaintapaa ovatkin... mutta olenko nähnyt miehiä korkkareissa EN mutta tiittejä olen. ja tiittinä olen kävellyt saappaissa ja miehenä olen kävellyt saappaissa, kumpikin käy ja kyllä saan siitä mielihyvää itselleni no aika-ajoin seksuaalisestikin. toki se herättää ajatuksia ulkopuolisissa kun liikun saappaissa kadulla mutta olen päässyt josiitä ylitse että miettisin mitä kukakin ajattelee "so what" mahtuuhan nuo ajattelemaan. tiedättekö että siitäkin saa kiksejä :) totuus on toki etten harrasta saapastelua asuinseudulla ahdasmielisten tuttavieni takia, harmi sinällään, mutta en halua lähimmilleni (tällä tarkoitan lapsiani) hankaluuksia. ja koska suomi ei ole vielä kovinkaan suvaitsevainen. no ehkä jonakin päivänä. olkoon jokainen mitä haluaa kunhan ei sitä toisille tyrkytä .. antakaa siis jokaisen olla mitä kukin haluaa. se ei liene teiltä pois missään muodossa vai onko ?

    • ...

      Mielestäni sopii hyvin androgyynille tai naisen näköiselle miehelle mutta maskuliinisen miehen jalassa ne näyttää vähän hassuilta.

    • korkokenkä

      Ei ole kovin pitkää aikaa siitä kun pitkiä housuja käyttäviä naisia katsottiin paheksuvasti. Olen itse käynyt 60-luvulla kansalaiskoulun, jonka vastine nykyisin lienee yläaste. Tytöt eivät saaneet pitää pikiä housuja, koska kuulemma tyttöjä kasvatettiin "hienoiksi naisiksi". Koulua kävin Oulussa. Myös tyttö- ja poikaluokat olivat erikseen.

      Naiset vain alkoivat pitämään pitkiä housuja. Paheksunnasta huolimatta ja nykyisin ei kukaan kummastele tyttöjen ja naisten pitkiä housuja. Ovat pakkasellakin paras vaate suojaamaan.

      Miksi miehillä ei sitten ole itsetuntoa alkaa vain pitämään jotain vaatetta, minkä hyväksi havaitsevat. Siitä vain kesäkelillä hame päälle. On viileämmpi kuin pitkät housut ja paremman näköinen päällä kuin sortsit. Ja korkkarit jalkaan, jos siltä tuntuu.

      Epäilen kyllä että miehet ovat niin mukavuudenhaluisia, etteivät ala kymmenen sentin korkoisia korkkareita pitämään. Niillä ei ole enää hyvä kävellä eikä juosta. Ja oikeasti ovat tarkoitettukin vain juhlakengiksi, ei kävelyyn.

    • roskapostiandroidi

      Naiset käyttävät korkokenkiä osittain siksi että ne saavat pyllyn näyttämään pyöreämmältä, johtuen lantion asennosta johon kengät pakottavat. Ja osittain siksi että korkkarit "kasvattavat pituutta".
      Suurimmalla osalla miehistä ei ole tarvetta esitellä pyllyä tai olla pitempiä ...

    • Maikki 98

      Onhan bootsitkin korkokengät onko nekin pervoa transu touhua. Mun mielestä jollain läskillä pullajalka äijällä ei kovin miehekästä änkeä tonymoraa koipiinsa. LOL OMFG

    • 11+7

      Erittäin moni nainen käyttää korkoja vain ja ainoastaan siksi, että ne ovat a) "supernaisellisia" b) saavat sääret ja peban näyttämään paremmilta c) saavat täten paremmin miesten huomion. Siinä missä yleistys "pitkät naiset eivät koskaan käytä korkokenkiä" poikkeuksia lukuunottamatta, niin samalla tavalla pitää paikkansa "kaikki miehet kokevat korot naisten jaloissa naisellisiksi ja seksikkäiksi". Miksi? Aikuisviihdeteollisuus lienee yksi suuri osasyy tähän.

      Mainstream-pokessa ei naiset taida pahemmin tennareita, lenkkareita tai muutenkaan tasapohjaisia kenkiä käyttää, korkeintaan joissain koulutyttöfantasioissa (jos edes silloinkaan)? Miksiköhän? Hmmm.

      Oli miten oli, niin ne korot kuitenkin nykypäivänä liitetään siihen naisellisuuteen ja seksikkyyteen. Siinä lienee se suurin syy miksi tyttöilevät miehetkin niitä käyttävät ja haluavat kiskoa jalkaansa. Ne kun edustaa sitä äärimmäistä naisellisuutta. Ja painotan sanaa nykypäivä, koska se mitä oli -70 luvulla saati puhumattakaan joskus keskiajalla, niin ne eivät enää päde siihen mitä ne korkokengät nykypäivänä juuriki edustavat. Kulttuuri- ja aikakausisidonnaista.

      Fetismiä lienee kaikkea maan ja taivaan väliltä. Jotkin yhteiskunnallisesti ja kulttuurisesti hyväksyttävempiä kuin toiset. Jotkin jopa täysin lainvastaisia. Tabujakin kun tässä nykymaailmassa vielä riittää yllinkyllin, niin mene ja tiedä sitten mitä se tulevaisuus tuo tullessaan. Kai lopulta vie tilaan jossa ihmiset sukupuoleen katsomatta pikemminkin androgyynejä joita ei päältäpäin katsottuna kykene erottamaan kumpaa sukupuolta edustaa.

    • Ihmettelijä

      Tulee tästäkin keskustelusta väkisin mieleen... miksi naisia jotka pukeutuvat miestenvaatteisiin ei niin paljon väheksytä :O tai siis kun taas jos mies pukeutuu naisten vaatteisiin ollaan ensimmäisenä ajattelemassa "Homo!" tai jotain muuta vastaavaa... ja taas kun nainen pukeutuessaan niin kuin mies... minusta tasa-arvoa on se että nainen saa pukeutua miehekkäästi ja mies naisellisesti jos haluaa.. ei se ole keneltäkään muulta poissa jos joku toinen tekee niin..

      • Naisilla on ollut "munaa" alkaa pukeutua miehekkäästi, mutta miehiltä se ominaisuus on vissiin suurimmaksi osaksi kadonnut. Mies pelkää eniten sitä, mitä naapuri hänestä ajattelee.


      • Säälin naapuriasi
        Minna-Maaria kirjoitti:

        Naisilla on ollut "munaa" alkaa pukeutua miehekkäästi, mutta miehiltä se ominaisuus on vissiin suurimmaksi osaksi kadonnut. Mies pelkää eniten sitä, mitä naapuri hänestä ajattelee.

        No mitäs se "Minna-Maarian" naapuri ajattelee?

        Jos vaatii "munaa" pukeutua akkojen vaatteisiin niin sellaisella on mennyt kanat ja munat hiukka sekaisin, eikä riitäkkään!


    • vai sukkamehu

      Lopettakaa hyvät miehet jo täys paskan jauhanta. Nanen on nainen ja naisten asusteet ja mies miesten asusteissa. Ymmärrän toki sairaat yksilöt olisko hoito vennäällä paikallaan tai jossakin arabivaltiossa.

      • ei housuille!

        Joo, naisille hameet päälle ja heti!


    • 20+7

      Minna-Maaria on oikeassa. Varsinkin Suomen miehet on vellihousuja.

    • KISSMY AS

      kattokaapa Kiss- yhtyettä on saatana korkeemmat korot kuin naisilla megakorot

    • saatana12

      HAHHAHHAHHAAA!!! Sain nauraa itseni kipeeksi kun tätä vinkumista jostain korkokengistä luin:D =D siis vittu menkää nyt jo itseenne, okei jos se naapurin pertti nyt iha välttämättä ne "ihanat" valkoiset korkokengät haluaa jalkaansa laittaa ja pukee siihe vaikka minihameen topin tai vastaavasti myös mustat sukkikset tai ihan mitä vaan päälleen, mitä nyt naisten osastolta löytyy, niin okei näky voi olla hauska, tosi koominenkin, mutta se ei ole keneltäkään pois, ja milläs sen perustelette,että jos tämä pertti on vaikka naimisissa liisa nimisen naisen kanssa? Haukutte häntä homoksi, jota hän ei ole, haukutte häntä pervoksi, vaikka hän ei mitään pervoa ole tehnyt, muuta kuin nauttinut elämästä. Minulle on ihan sama missä vaatteissa mies kulkee, ja kun nyt katsoo miehien pukeutumista tarkemmin, niin kaikki samanlaisia tylsänäköisiä samaan pukukoodiin pukeutuneita "MIEHEKKÄITÄ" nössöjä kaikki aina hiustyylistä lähtien, jokaisella 90 pronsetista lähtien se sama tylsä poikatyyli... salkkarissakin kaikilla lähes... mitä nyt ismo ja kalle ovat kaljuja, muilla lyhyet poikahiukset... pointsi oli siis se että JOS HALUAT NAUTTIA ELÄMÄSTÄ, ÄLÄ VÄLITÄ MUIDEN PUHEISTA VAAN OSTA NE KORKOKENGÄT TAI NAISTENVAATTEET JOS NIIN TAHDOT. sama se on onko miehellä pinkki puhelin vai sininen... Väri se vain on... Ketä todella kiinnostaa haukkua muita pukeutumisen johdosta, jollei kuulu johonkin lapselliseen jengiin jossa pilkataan niin vammaisia kuin transuja homoja lesboja vittu vaikka sitä perkeleen uskovaa ruotsalaista hihhulia, ja itse ollaan muka niin vitun cool tyyppi sätkä huulessa ja nuuskapurkki kädessä, jauhetaan vittua perkelettä saatanaa räitään kovana miehenä kadulle, työnnetään mummot kumoon ja poltellaan roskiksia ja ollaan olevinaan niin kovia jätkiä... ja sitten salaa kotona mennään äidin vaatekaapille tonkimaan ne pitsialushousut ja vedetään ne jalkaan ja runkataan vessassa kyrpä kovana, mällit alkkareihin ja sen jälkeen kovana heteromiehenä baariin kovistelemaan kuinka miehekäs oletkaan...

    • superheterot

      Täällä on kaikki lenkkimakkara-karjalalippis-persut taas äänessä.

    • Käyttäisin jo uskalt

      Keskustelun läpi luettuani, ihmettelen miten voimakkaita tunteita yksi vaateparsi kuin korkokengät voi aikaan saada. Kukapa osaa kertoa missä lukee tai kuka on määritellyt että juuri korkokengät ovat naisten ja vain naisten!

      Tietääkseni Idästä nousee joka aamu uusi päivä vaikka kuinka miehet korkokengissä kävelisivät ja maailmassa varmasti tapahtu paljon pahempia asioita päivittäin kuin miehet korkkareissa. Käsittämättömän kapea katseista, keneltä se on pois millaisia kenkiä käyttää?

      Käyttäisin myös itse jos en pelkäisi saada koko kylän vihaa niskaani, ajatelkaapa mitä pahaa teen yhteiskunnalle jos vaihdan kävelykenkäni korkkareihin.... En mitään!

      • Uskallan ja käytän

        Ei niitä ole missään määritelty. Jos ostaa vaikka uudet korkokengät vaikka kenkäkaupasta, niin ei siinä kenkälaatikon päällä lue naisten kengät.
        Rohkeasti vaan, jos haluaa korkkareilla kävellä.
        Itse olen käyttänyt muutaman vuoden korkkareita.
        Ensikerta vähän jännitti korkkareissa lähteä ulos kaupungille, mutta kun sen yhden kerran jälkeen jännitys kaikkosi ja sen jälkeen on tullut pidettyä siinä missä muitakin kenkiä.


    • Pää pois pensaasta

      Onhan taas meuhkaamista, ei voi kuin ihmetellä. Kyllä netissä uskalletaan mouhottaa ja huudella homoa ja olla niin miehistä miestä ja naisellista naista. Lähinnä säälittävää.

      Hassua on myös se, että jos puhutaan korkokengistä ja miehistä, niin välittömästi assosioidaan suttuinen transu/tiitti-lookki päälle, tai että niiden korkokenkien pitää olla 15cm piikkikorot joilla sitten karvaiset äijät honkkeloi menemään.

      Hassuja stereotypioita ihmisillä, ei voi muuta sanoa. Kertooko ne sitten enemmän käsiteltävästä aiheesta vai aiheen käsittelijästä jääköön jokaisen omaan harkintaan.

      Onhan se tosiaan kummallista jos Suomalainen mies uskaltautuu kylille lähtiessä vetämään päälleen muutakin kuin ne kulahtaneet verkkarit tai oikein rippipuvun kun juhliin pitää laittautua (Se oli muuten sarkasmia).

      Suomessa tosin korkokenkiä käyttäviä naisiakin katsotaan vinoon, ainakin tämän saman porukan mielestä joka yleensä huutelee minkä milloinkin asian perään, kateus se on se kantava kansanvoima myös tässä asiassa; kun ei itse osata tai pystytä (tai täytä tähän oma hyvä naseva kommenttisi) niin sitten haukutaan niitä jotka pystyy ja kykenee kun onhan se perisuomalaiseen tapaan itseltä pois jos joku toinen saa tai osaa jotain mitä itse ei.

      Ja sitten kun tullaan sieltä maalta kaupunkiin ja siirrytään jopa kansainvälisiin ympyröihin, ollaan tilanteessa jossa suomalainen miehinen mies ja naisellinen nainen on se porukan häpeäpilkku, harmaavarpunen, alipukeutunut juntti.

      Onneksi itse kuulun siihen porukkaan joka osaa ilmaista itseään muutenkin kuin vetämällä neljän promillen kännit ja hakkaamalla vaimon ja lapset, ja naapurin Eikan siinä sivussa kun se on niin homomainen, miehisyyden uhossaan. Ja onneksi meitä sivistyneitä ihmisiä on Suomessakin kokoajan enemmissä määrin, Darvin ei ehkä ollutkaan niin väärässä omissa opeissaan; kyllä luonto hoitaa homman ja epäkelpo aines poistuu luonnonvalinnan kautta aikanaan itsestään.

      Ja kuka minä luulen olevani näitä kommentoimaan? En tiedä muuta, kuin että maailma ei ole musta-valkoinen vaan väliin mahtuu paljon harmaan sävyjä. Kasvakaa ihmiset ulos siitä muotista johon teidät on survottu, eläkää ja antakaa toisten elää. Ei sillä ehkä maailma pelastu, mutta kaikilla on varmasti huomattavasti mukavampi olla.

    • Eikö kannattaisi laittaa samalla hame ja täytetyt rintsikat. Vastaavan miehen pitäis ottaa aika psykiatrille.

    • parsakaaliperuna

      älkää täällä jauhako paskaa, vaan menkää ostamaan ne saatanan korkokenkänne, ei kukaan sitä miehiltä ole kieltänyt! :)

      • w.h.

        Tehdään sekä että, erilaisia korollisia kenkiä löytyy siinä missä lattapohjaisiakin, jalkinevalinta sitten vaan tilanteen mukaan, ja pitäähän sitä paskaakin täällä jauhaa että peruspentit ja pirkot saa lisää vettä myllyyn ;)


    • Nääs nääs voi voi

      Perskele ja korot vaan nousee heliborit nääs...

      • Summa summarum

        Loppukevennys eli loppulässähdys typerän puujalkavitsin muodossa tälle keskustelulle jossa sentään joitakin ihan hyviäkin kirjoituksia oli ja olisi voitu jatkaa pitempäänkin aiheesta, mutta näinhän nämä ´threadit´ yleensä aina loppuvat....


    • Papu22

      Ei tämän tähän tarvitse loppua:) Joku rohkea voi kirjottaa jälleen lisää aiheesta, vaikka että millaisia korkokenkiä haluaisi käyttää, värit korkojen korkeus malli, mitä kokoa ja niin edelleen:) Jätetään tuollaiset NÄÄS NÄÄS VOI VOI pellet omaan arvoonsa imemään omaa paskaansa ja jatketaan aihetta ROHKEASTI :)

      • w.h.

        No laitetaanpa otanta osasta omista kengistä, tuossa siis kuvia kengistä mitä tulee käytettyä ihan normaalisti arkena missä vaan, kaupungilla, kaupassa, baarissa, yms.

        http://aijaa.com/j14uqj
        http://aijaa.com/5tAULG
        http://aijaa.com/w8CZ4T
        http://aijaa.com/Xa2uRy
        http://aijaa.com/5YaPdt
        http://aijaa.com/cU5wXC
        http://aijaa.com/2W4zjs
        http://aijaa.com/dtx9vo
        http://aijaa.com/EtqJKs
        http://aijaa.com/Pw8khT

        Pitkiä katseita tulee joskus, kommentteja ei koskaan. Suurin osa ihmisistä ei tunnu huomaavan tai välittävän pätkän vertaa siitä mitä minulla on jalassa.

        Onko nämä sitten suurin osa monen mielestä korkokenkiä ollenkaan? Antakaahan kommenttia niin ei kuivu keskustelu kokoon. Ja muutkin laittakaa kuvia näytille.


      • positiivinen1
        w.h. kirjoitti:

        No laitetaanpa otanta osasta omista kengistä, tuossa siis kuvia kengistä mitä tulee käytettyä ihan normaalisti arkena missä vaan, kaupungilla, kaupassa, baarissa, yms.

        http://aijaa.com/j14uqj
        http://aijaa.com/5tAULG
        http://aijaa.com/w8CZ4T
        http://aijaa.com/Xa2uRy
        http://aijaa.com/5YaPdt
        http://aijaa.com/cU5wXC
        http://aijaa.com/2W4zjs
        http://aijaa.com/dtx9vo
        http://aijaa.com/EtqJKs
        http://aijaa.com/Pw8khT

        Pitkiä katseita tulee joskus, kommentteja ei koskaan. Suurin osa ihmisistä ei tunnu huomaavan tai välittävän pätkän vertaa siitä mitä minulla on jalassa.

        Onko nämä sitten suurin osa monen mielestä korkokenkiä ollenkaan? Antakaahan kommenttia niin ei kuivu keskustelu kokoon. Ja muutkin laittakaa kuvia näytille.

        Kyllä suurin osa noista laittamistasi kuvista luokitellaan korkokenkiin.
        Voisin itsekkin laittaa kuvia omista käyttämistäni kengistä, kunhan ehdin.
        Jotkut on tullut juttelemaan kanssani normaalisti ja aika paljon olen saanut
        positiivisia kommentteja.


    • homojenhommaa

      Alko oksettamaan hyi saatana! oon nolannu itteni nii monesti etten jaksa laskea mutta kuolisin häpeään jos joutuisin pitämään korkkareita julkisesti.

      • Skottihamemies

        Mistä olet saanut päähäsi ,että korkkarit olisivat jotain "homojen hommaa" ?Homolehdissä niitä ei kyllä ole missään kuvissa eivätkä homot niistä puhu koskaan mitään.Oksentamalla julkisella paikalla kyllä nolaa itsensä tehokkaasti ja aiheuttaa yleistä inhotusta, mutta eihän kukaan todellisuudessa ketään pakota mitään korkkareita pitämään. Siinä mielessä tuo pelko on aivan turha. Korkeat korot on tarkoitettu lyhyille eli tuskinpa voit bongata montaakaan esim. 178-182 senttisttä koripallojoukkeen tyttöä joka olisi niihin ihastunut. Minuun henk.koht. ,korkkarien näkeminen ei tee yhtään mitään vaikutusta,mutta koska periaatteessa noita sukupuolitettuja vaatetabuja yleensäkin voitaisiin jo vihdoinkin vähän madaltaa niin toki hyväksyn ne vaikka kenen jalassa.,ei se siitä kiinni ole eli siitä vaan rohkeasti ,jos siltä tuntuu.Jos on pitkät sääret niin hame voi kyllä olla ihan hyvännäköinen ja tyylikäs ilman niitäkin Oma juttuni on nimenomaan kilttityyppinen ns.skottihame ja nimenomaan sen kanssa antaa mukavan turvallisen tunteen pitää niitä linjakkaita ,kannoistaan raudoitettuja saksalaisia sotilassaappaita ( Retkiaitasta 60 e). (potkuni on tarkka joustava ja osuu kyllä tarvittaessa vaikka leukaperiin!) ps. Ei mikään estä "Manta-mummoa" tai "täyttä naista" käyttämästä kilttiä joten turha heidänkään täällä kiukutella.


    • mANTEI091

      Wau hienoja kenkiä nuo korkokengät, mutta aika miesmäisiä osa vielä... Tosin tuskimpa raavas mies ihan heti jalkaansa saa 37 saappaita ahdettua:)

      • w.h.

        Mistä sait mielikuvan että kenkien pitäisi olla naismaisia jos mies käyttää niitä tai että miksi helvetissä joku yrittäisi ahtaa liian pieniä kenkiä jalkoihinsa? Taitaa olla porvoosta tämä kommentoija mutta vastaanpa nyt silti.

        \'mutta aika miesmäisiä osa vielä'\

        Joo, niin on, ei ole tarkoituskaan yrittään olla naismainen tai mitään muutakaan mitä olen, on minulla sitten jalassa pukukengät, kävelykengät, lenkkarit tai sitten esimerkiksi jotkut noista kengistä mistä laitoin kuvia. Ei minulla ole mitään missiota käyttää enemmän naismaisia kenkiä tai muuttaa ulkoasuani muuten mihinkään suuntaan. Olen Mies miesten vaatteissa, jalassa saattaa vaan välillä olla jotain muuta kuin lattapohjaiset kengät.


    • munmielipide

      Parempi jättää ne korkokengät naisille.

      • Se on ihan sinun mielipiteesi, jonka moni jättää omaan arvoonsa. Nimim: "korkosaappaissa töihin..."


    • KörSsKytin

      Ja taas on joku pelle jauhamassa paskaa... Naisille ja naisille, miksei miehet muka voi perkele pitää korkoja? "munmielipide", perustele ennenkuin lässytät... No ne vaaleanpunaiset kimalle korkokengät ovat ehkä paremman näköiset rusetteineen naisen kuin miehen jalassa, mutta mikään ei estä miestä pukemasta niitä jalkaan, koko vain rajoittaa, ja joillekkin ne vain sopii. Tässä esimerkki, nämä sopii niin naisille kuin miehillekkin: http://www.youtube.com/watch?v=FTmEz6WKvOE Vai mitä mieltä ihmiset on noin yleensä tästä videosta? Olisi kiva kuulla kommentteja.

      • skottihamemies

        Vaikka ajatuksen hyväksynkin täysin, niin aiheesta on kyllä tehty monia paljon parempiakin pätkiä.Tuossahan ei näytetty edes kasvoja , Käveltiin vain omia jalkoja kuvaten pitkin jonkun vessan tai kylppärin lattiaa muutaman askeleen kierros ja ,otettiin kengät pois ja siinä kaikki.Omalla käsivarakuvauksella perspektiivikin vääristyi kokonaan (...jalat näyttlvät kilometrin pituisilta.) Parempia videoita aiheesta on tehty kymmenittäin ,ellei satoja. Kun tuo ilmeisestikään ei ollut omasi, niin miksi sitten valitsit noin surkean esimerkin? Liian pitkät farkunlahkeet peittivät melkein puolet koroista! Jos nimenomaan piti olla housut , niin mielummin sitten strech-farkut ,tai vaikka farkkulegginsit , mutta kyllä farkku -tms. minihame olisi ollut ehdottomasti se kaikkein paras,valinta asusteeksi -siis että olisi nähnyt sääretkin...Neulemekkokin olisi menetellyt paremmin. Ei tuolle ´youtube´-.videolle nyt parhaalla tahdollakaan voi antaa kovin korkeita pisteitä, niin ujoa touhua oli koko kuvaus.Olikohan tuo kaverin ensimmäinen filmi? No ,ehkä hän vielä siitä joskus kehittyy...(koitin sanoa jotain positiivista näin lopuksi...)


    • Mariannekarkki

      Juju saattoikin liittyä siihen, että kyseinen malli sopii niin miehille kuin naisillekkin. Ja aivan video oli aika huonosti kuvattu.

    • Korkokenkä

      Jos sitten tapetaan tämä ketju OVER!

      • skottihamemies

        Älä käytä noin voimakkaita sanoja kuin ´tappaa´. Nyt on itsenäisyyspäivä joten jokainen sanokoon itsenäisesti sanottavansa ,älköönkä kukaan ´tappako´kenenkään ´ kirjoituksia


    • SONTIKKA

      Pistetään loppu tälle paskaketjulle OVER!

      • w.h.

        Niin paljon aihe kuitenkin kiinnostaa että oikein kahden viestin voimin halusit tulla kertomaan mielipiteesi. Kävikö aihe liian henkilökohtaiseksi? Menikö pasmat sekaisin? Eikö polla kestä sitä että joku muu tekee mitä haluaa sinun mielipiteestä huolimatta?

        Ketjut voidaan lopettaa ja poistaa, aiheesta voidaan mesota ja uhota netissä vaikka millä mitalla puolesta ja vastaan, mutta ei se poista sitä tosiasiaa että me miehet voimme käyttää KORKOkenkiä jos huvittaa. Siihen ei sinun mielipiteesi vaikuta suuntaan tai toiseen.


    • Muotia
    • Iines221

      Ketä kiinnostaa, ihmiset saa tehdä mitä haluaa, mutta turha siitä on netissä kitistä, menkää mielummin niille miesten kenkiä valmistaville tahoille kitisemään, ettei ole korkokenkiä miehille, niin kyllä niitä varmaan kauppoihin tulee... Ainiin mutta Suomessa kaikki miehet on niiiiiin nössöjä ettei uskalla asiaansa eteenpäin viedä, voidaan jopa vahingossa luulla homoksi... HEHHEHHEHEE että se siitä miesten korkokenkien pitämisestä tulevaisuudessakin... Oliko muuta, ei? Okei ja nyt sitten ei enää itkemistä netissä kiitos, ellei asialle uskalla jotain tehdä leimautumisen pelossa.

      • w.h.

        Tuntemattoman pelko on suurin este muutoksen tiellä. Koskee niin netissä 'kitisijöitä' kuin kenkävalmistajiakin.

        Nostit nimittäin esille varmastikkin kaksi isointa ongelmaa koskien miesten erilaista pukeutumista, tässä tapauksessa korollisten kenkien käyttöä. Iso osa miehistä jättää korolliset kengät kaappiin juuri leimautumisen pelossa. Ei haukku haavaa tee, mutta satuttaa se silti ja sitä moni pelkää. Tarvitaan vahvoja persoonia aloittamaan joku trendi tai näyttämään tietä isommille massoille, aina tarvitaan ensin ne jotka uskaltaa toteuttaa itseään vaikka yleinen mielipide olisikin asiaa vastaan. Onneksi meitä on jotka uskaltaa, vaikkapa käyttää niitä korollia kenkiä, vaikka leimautumisen riski on olemassa. Mutta jos joku leimaa minut homoksi vain sen takia että käytän korollisia kenkiä silloin tällöin, olkaa hyvät vain, voitte rauhassa homotella, ei haittaa minua.

        Toinen iso ongelma muutoksen pelon varjon alla on sitten enemmänkin kaupallinen. Isoja kokoja ei uskalleta tilata varastoon, kauppiaat pelkää että tuotteet jää varastoon ja hommasta tulee tappiollista. Maailmalla löytyy kenkävalmistajia jotka tekevät kenkäsarjoja myös isoja kokoja, nettiä vähän selaamalla löytyy kauppoja joista noita saa sitten hommattua. Suomessa on muutama erikoisliike mistä saa isoja kokoja, sovittamaankin pääsee. Mutta siinä olet erittäin oikeassa, että miesten pitäisi pitää enemmän ääntä itsestään kenkävalmistajien ja kenkäkauppojen suuntaan, kertoa että kysyntää on ja sitten äänestää jaloillaan ja lompakollaan ja käydä oikeasti ostamassa niitä kenkiä jos joku liike niitä tilaa hyllyyn asti.

        Itselläni on siinä mielessä käynyt hyvä tuuri, että kengän koko on 40-41, ja löydän haluamani kengät normaalikokojen joukosta, olin sitten ostoksilla kummalla puolella käytävää tahansa.


    • Tea-totaller

      Olen törmännyt pornokaupassa pari kertaa, mutta not my cup of tea...

    • Pera K

      Kylä se vaan on sillä tavalla että homoilu on miesten hommaa, mut nainen korkokengissä ja nyloneissa on parasta katottavaa mitä tiedän. Naiset Kiitos!

      • Peran tiedot vajaat

        En tiedä, mitä tekemistä korkokengillä on homouden kanssa. Sen sijaan hameasu korkokengillä on nätti, ihan kenen tahansa päällä.


      • malli

      • proposition_lady
        Peran tiedot vajaat kirjoitti:

        En tiedä, mitä tekemistä korkokengillä on homouden kanssa. Sen sijaan hameasu korkokengillä on nätti, ihan kenen tahansa päällä.

        ihme pervo :D


    • KorkoOrkku

      Tarantino on tunnettu kenkä- ja jalkafetisisti. Vois mällätä enemmän leffoissaan sillä ja vähemmän verellä.

    • Wappunaamari

      Huoh, mistä näitä naistenkenkiä miehille ketjuja oikein tulee? No suomi24:lta tietenkin!

    • malli
    • asenteet muuttuu

      puolesta ja vastaan keskustelua. Harva näkyy muistavan keskustelua sodan jälkeen kun naiset alkoivat pitämään pitkälahkeisia housumuotia. Monet oli riidat siitäkin aiheesta Suomessa. Aikaa kului ja kuinkas onkaan eri ikäisillä naisilla on pitkät housut eikä kitinöitä kuulu. On tiukkoja farkkuja ja lenginssejä. Muoti muuttuu ja asenteet.

    • Perskarhu

      Juuri näin, eli ketä haittaa, jos mies pukee valkoiset korkokengät, mustat sukkahousut topin, minihameen tai vastaavan asusteen päälleen? Muoti muuttuu ja asenteet myös.

    • Liisa-ihmemaa

      Just, olispa näky

    • jannu751

      Kylläpä on osa ahdasmielistä sakkia… Eikös jokainen saa olla mitä haluaa, pukeutua miten lystää ei se meiltä muilta ole pois !?

      Saakeli kun pistää vihaksi välillä ihmisten typeryys ja muka "suvaitsevaisuus"

      • Älä muuta viserrä! Nimim. "Naistenkengissä 20 vuotta, eikä yhtään suotta"


    • Heelman09

      Mä olen nyt viime aikoina käyttänyt 10-14 cm;n korkkareita ja saappaita ihan julkisesti, käynyt kaupassa ja muuten vaan kävellyt tuolla kaupungilla. Ja ihmiset ei tunnu välittävän tippaakaan, miten joku pukeutuu. Tosin onhan mulla ollut aina pitkälahkeiset farkut jalassa, mutta satasta ehkä kaksi viitsii edes vilkaista. Eikä ole kukaan tullut haukkumaan hulluksi, sekopääksi tai muuten pervoksi.

    • ankka3
      • Sunrise Superman

        Sir Richard Branson on sanansa mittainen mies, eikä mikään kitisevä luuseri. Sulla olisi varmasti loppunut kantti tossa vedossa. Niin, että joo...


      • Historioitsija

        Ihan vaan jännä fakta että miehet keksi alunperin korkkarit :D


    • ankka3

      Ketä kiinnostaa, ihmiset saa tehdä mitä haluaa, mutta turha siitä on netissä kitistä, menkää mielummin niille miesten kenkiä valmistaville tahoille kitisemään, ettei ole korkokenkiä miehille, niin kyllä niitä varmaan kauppoihin tulee... Ainiin mutta Suomessa kaikki miehet on niiiiiin nössöjä ettei uskalla asiaansa eteenpäin viedä, voidaan jopa vahingossa luulla homoksi... HEHHEHHEHEE että se siitä miesten korkokenkien pitämisestä tulevaisuudessakin... Oliko muuta, ei? Okei ja nyt sitten ei enää itkemistä netissä kiitos, ellei asialle uskalla jotain tehdä leimautumisen pelossa.
      JA JOS NYT ENNENKUIN ASIALLE ON TEHTY JOTAIN, NIIN LOPETETAAN SE TURHANPÄIVÄINEN LÄSSYTYS SIITÄ KUINKA IHANAT KORKOKENGÄT ON!, joten nyt joku rohkea vaikka stockmannin pomon puheille, vakuuta se korkokengistä ja saa niitä miehille myyntiin, jonka jälkeen asialle on tehty jotain, sitten voidaan jatkaa keskustelua... TAI SITTEN MENET SINNE NAISTEN OSASTOLLE OSTAMAAN NE HELVETIN KORKOKENGÄT! :)

    • yörkkssss

      sunrise superman etkö osaa lukea? VITTU SILLÄ EI OLE PERKELE VÄLIÄ ET ONKO SILLÄ POKERIA VAI EI, VAAN SILLÄ ETTÄ SE NÄYTTÄÄ IHAN HELVETIN RUMALTA! tätäkö te suomalaiset miehet haluatte? näyttää niin perkeleen rumalta! ???? HUHHUH! Jos nyt haluatte naisten vaatteita pukea päällenne, niin tehkää se niin ettei laatta lennä pelkkää naamataulua katsoessa! =S

      • Sunrise Superman

        En ottanut kantaa miltä Sir Richard Branson näyttää, vaan kanttiinsa lunastaa vetonsa. Kerroinko mitä minä haluan pukea ylleni, en. Jos et ymmärrä mitä luet, hae apua. On kivaa kun ymmärtää lukemansa.


    • ankka3

      Aivan aivan mutta tekstissä johon kommentoit, sunrisesuperman niin siinä ei ollut tarkoitus jauhaa kaverin vedosta, totta, veto oli rohkea ja lupaus lunastettiin mutta ulkomuodollisesti näyttää aivan hirveältä. Joten jos nyt sitten itse joskus lukisit kunnolla tekstin aiheen, ennenkuin kirjotat... Mutta siis lyhyt pointti: kaveri näyttää ihan rumalta tolleen meikattuna, mielummin se huulipuna ja meikit pois, ja pelkät vaatteet niskaan... paljon parempi... jos nyt siis naiseksi pitää pukeutua...

    • Fashionshow

      En usko, että kovin monikaan haluaisi nähdä Sir Richard Bransonin karrikoitua naisesitystä kadulla, mutta ehkä jotain tälläistä
      http://www.thingforthebling.com/
      En sano enkä väitä että sopii kaikille, mutta toisilla se toimii.

      • simo47

        Ihan hienon oloista edellinen, kyllä toi sopii,, miehet, pukeutukaa ihan kuinka haluatte, kiinnostavia nämä korko jutut!


    • Mies tahtoo korot

      Olen mies ja haluan napa paidan sekä valkoise t 4 c korolla olevat korkokengät, mistä voin tilata?

    • No ei ole kovinkaan huimaavista koroista kyse, jos on vaan 4 senttiset.
      Voiko edes nimittää korkkareiksi?

    • Markku 48

      Eilen illan pyörin hesan pubeissa 14 cm kiilakoroilla, kivaa, jokin kutina olossa koko ajan, naiset toki kyseli, katseli, hämmästeli, mutta ei sittenkään mitenkään yäk, vaan kuulkaapas nyt, ihan ok, he pitivät jutusta, jotenkin kai moinen asa vaan on jotenkin luonnollista naisille, mies niinkuin lähestyy heidän arvomaailmaansa, siinä ei näytä todellakaan olevan mitään ns pahaa. Tätä jatkan!!

    • en taho korkokenkiä

      Yhteen aikaan oli muodissa huomattavan paksupohjaiset talvikengät, ei siis mitkään naiselliset korkokengät vaan tasaisesti paksupohjaiset.
      Yhdet sellaiset erehdyin ostamaan ja kyllä oli h3lvetin kömpelöt esim. autoa ajaessa sekä nostivat kropan selvästi tavallista korkeammalle. Olen vaan 178cm pitkä mutta silti olo oli outo niissä, kotiin tultua aina vaihto sukkasilleen tuntui melkein laskeutumiselta pilvistä maan tasalle, heitin pian pois käytöstä ne.

      Kymmenen sentin korot varmaan tuntuisi vielä oudommalta, kaikki normaalit liikeradat ja näkökulma muuttuisivat oleellisesti normaalista.

    • Antipervo

      No voi helevata!!!
      Pidän toki itsekin korkkareista mutta vaan vaimoni jalassa ja hyvältä tosiaankin näyttää. En voi kuvitella että mies niitä käyttää, silloin on jokin kieroutuma pääkopassa.
      Nämä kun vielä perustavat parisuhteen ja haluavat kasvattaa lapsia omissa omituisissa ympyröissään niin "metsään mennään" ja lujaa...
      Luojankiitos ei edelliset pressavaalit menneet Haaviston eduksi, silloinhan kaikki poikkeavuudet olisi ollet IN ja erittitänkin trendikästä.
      Nykyisin on suotavaa että tullaan "kaapista ulos" mutta ei se saa tarkoittaa sitä että "ulostautuneet" nostetaan jalustalle ja arvostetaan usein korkeammalle joka tilanteessa kuin me muut "normaalit" immeiset.
      Pysykää omissa piireissänne ja pukeutukaa kuin haluatte mutta älkää ikinä sotkeko siihen varsinkaan lapsia, heillä täytyy olla vapaus ja oikeus kehittyä ja kasvaa "normaalin" lapsuuden, tekevät sen ratkaisun sitten aikanaan suuntautumisestaan kun on mieli kehittynyt.

      • esahki

        Jos haluavat pitää lapsia, niin onko se korkeammalla oloa? Ei, se on tasaarvoista.


    • Tuo lasten sotkemisajatuksesi on naurettavan ja säälittävän välimaastosta. Paljon hyödyllisempää olisi pitää lapset erossa alkoholin lieveilmiöistä. Sateenkaariperheissä asuu nytkin lapsia läjäpäin ja heidän kaverinsa kun lasketaan päälle, niin ollaan jo melkoisissa lukumäärissä.

      Mietin sitä, että kun omassa naislookissani olen mukana taitoluisteluseuran harjoituksissa niin mitä ihmeen haittaa siitä olisi seurassa urheileville lapsille, että näkevät miehen naisvermeissä valkoisia luistimia ja valkoisia neulesormikkaita myöten. Tai että kevätnäytökseen tällään hameen päälle, sikäli mikäli aikuisryhmällemme halutaan yhtenäinen vaatetus. Ja siellä kun on taas läsnä satamäärin lapsia ja heidän vanhempiaan...

      Hohhoijjaa.... Tervetuloa 2010-luvulle!

    • takatauno

      mikä v***** miehiä vaivaa,olin eilen ystävän juhlissa,monella äijällä oli kapeakorkoiset kengät? häh valaiskaa maalaisjuntille

      • Tuskin heitä mikään vaivaa. Miehet tulevat pikku hiljaa naisten rinnalle ja alkavat hyödyntää pukeutumisen kirjoa oman halunsa mukaisesti. Asia näyttää ennemmin vaivaavan sinua. Miksi? Oletko kateellinen?


      • takatauno
        Minna-Maaria kirjoitti:

        Tuskin heitä mikään vaivaa. Miehet tulevat pikku hiljaa naisten rinnalle ja alkavat hyödyntää pukeutumisen kirjoa oman halunsa mukaisesti. Asia näyttää ennemmin vaivaavan sinua. Miksi? Oletko kateellinen?

        en oo ennen moista huomannu


    • Upitetaan Minna-Maaria.

    • Roosan47

      Keskustelu miesten korkkarien käytöstä näyttää hiipuvan kokonaan!
      Käytän itse korkkareita kotosalla päivittäin ja muutaman kerran viikolla käyn myöskin kauppaasioilla korkkareissa.
      En ole saanut mitään kielteistä kommenttia ainakaan vielä, vaikkakin useimmat ovat kaupassa kuulleet korkkareiden kopinan.
      Mielelläni tapaisin korkkarimiehiä joissain bileissä, taikka baarissa missä ei ole syrjintää meitä kohtaan.

    • ihufvoa

      Korot on miehelläkin seksikkäät, niin kauan kuin ne ei ole naisen kengät. Useissa miesten puvun kengissä ja bootseissa on korot.

      • Bootsit eivät ole minun makuuni. Ja kengät ovat sukupuolettomia, ei pitäisi olla naisten kenkiä ja miesten kenkiä, vaan pelkästään kenkiä.
        Minä rakastan korkokenkiä myöskin omissa jaloissani!


      • Neutri
        lisbeth1 kirjoitti:

        Bootsit eivät ole minun makuuni. Ja kengät ovat sukupuolettomia, ei pitäisi olla naisten kenkiä ja miesten kenkiä, vaan pelkästään kenkiä.
        Minä rakastan korkokenkiä myöskin omissa jaloissani!

        Ei millään vaatekappaleella ole sukupuolta. Ei kengillä, ei sukkahousuilla, ei hameella eikä edes rintaliiveillä. Mutta useimmille miehille rintaliivit ovat tarpeettomia, ja useimmille naisille sepalukselliset alushousut ovat täysin turhat.


    • Korkosaappailla

      Käytän säännöllisesti korkosaappaita kaupassa käydessäni ja muillakin asioilla käydessäni. Tänätalvena olen käyttänyt sellaisia Divided 11 cm korokepohjasaappaita. Käytän niitä myös aina laivareissuilla ja ravintoloissa. Laivalla käytän myös välillä 12 cm piikkikorkoja yökerhossa. Ei kukaan ole huomannut mitään, kun on pitkät lahkeet. Käytän myös yleisemmin sellaisia 8 cm korkosaappaita mitä Skåpunkten myi parina viimetalvena. Niillä olen mennyt sitten ihan kaikkialle muualle paitsi töihin.

      • Pätkä__

        6cm koroissa mennään arkisin. Löytyi sellaiset miesten pukukenkien näköiset mustat nauhakengät, iso tolppakorko ja paksu pohja. Oikeastaan aika unisex tyyppiä. Sisälle mahtuu vielä pari cm korokepohjallista, niin pituutta tuleekin jo mukavasti lisää tällaiselle 175cm pätkälle.

        Lisäksi 12cm piikkarit tyyppiä oxford löytyy, mutta pokka ei ole riittänyt normaalisti pitämään yleisellä paikalla. Ehkä muutenkin enemmän juhlakengät. Laivalla, jossain vähän epämääräisissä bileissä jne, voisi varmaan käyttää. Nauhakiinnityksen ansiosta jalassa tukevat, mutta jalat tulee kyllä kipeäksi jos useamman tunnin pitää.

        Umpiheterona kiva todeta, että naisväen kommentti on lähinnä tyyppiä cool;) Mitä nyt teinit saattaa ihmetellä. Homottelua en ole kuullut. Tämä koskee noita piikkareita. Matalampiin kenkiin ei kukaan kiinnitä huomiota, luulevat varmaan että setä on 1970-luvun dinosaurus.


    • tiedostavaN

      Tiesittekö että ihmiset syntyvät nakuna eikä vaatteilla tai kengillä ole oikeasti mitään biologista sukupuolisuutta. Ne ovat vain kulttuurin konventioita jotka muuttuvat aina aikojen kuluessa. 1700-luvulla yläluokkien miehillä oli sukkahousumaiset housut, korkokengät ja isot peruukit. Korkokengät saattaa juontaa muinaiseen kiinaan jossa tyttöjen jalkoja sidottiin niin että ne mahtuivat sellaisiin sekaviin kenkiin ja kävelystä tuli mahdotonta. Tämmöisen invalidisoinnin koettiin olevan naisellista ja sillä osoitettiin että varakkaan naisen ei tarvinut edes kävellä itse kun palvelijat kantoivat paikasta toiseen. Nykyäänkin monet femiinisiksi koetut asiat kuten korkokengät, oikein pitkät kynnet ja minihame tekevät niiden käyttäjästä jollain tapaa avuttoman ja miehen armoilla olevan. 50-luvun amerikassa oli hyvin selkeä sukupuoliroolien jako jossa oli vähän hupsu pikku kotivaimo ja sitten vakava järkevä työssä käyvä mies. Kaikki naiset käyttivät siihen aikaan korkokenkiä, jatkuvasti, sisällä kotona ja töissä. Tätä roolitusta vastaan feministit ovat taistelleet vuosikausia. Jos ruvetaan sanomaan että on hullua että mies käyttää korkokenkiä, niin ihan yhtä hullua on että nainen vapaaehtoisesti käyttää niitä. Niiden haitalliset vaikutukset jalkojen ja selän terveyteen on kiistattomat. Ehkä se kauhistus mikä syntyy kun näkee miehen korkokengissä tulee siitä että silloin tajuaa miten järjetöntä se yleensäkkin on, mutta korkokenkäiset naiset ovat vai niin syvällä käsityksessämme sukupuolirooleista että emme osaa kyseenalaistaa sitä ilmiötä. Yhtä hullua on mm. myös että naisten täytyy meikata puoli tuntia pelkkää kaupassakäyntiä varten. Kannattaa yrittää katsoa maailmaa välillä ilman kulttuurin ja konventioiden sumuttamia laseja ja miettiä miksi se ottaa itseä niin pähän jos näkee jotain sellaista mikä poikkeaa totutusta.

    • sukkismies185cm

      ostan suuren osan vaateistani naisten osastolta eikä kukaan ... saisi mulle tulla haukkumaan tyylillä: olenko homo tai jopa ihmissyöjä! Olen eestiläinen muusikko ja käyttänyt kaikkea vaatetusta mikä on "vaan naisille tarkoitettu" jo vuosia. Etsin juuri pitkiä saappaita naisten osastolta mutta valitettavasti koot ovat aika pieniä. Kyllä sen oikeankin löydän...

    • Valitettavasti vaan korkkareiden ja korkosaappaiden koot loppuvat 42 kokoon!
      Minun kokoni on 43 ja toivoisin liikkeiden huomioivan sen, että myöskin me miehet käytämme korkokenkiä.

      • Kokojalöytyy

        Tuolta
        eromed.de


    • rillifriikki

      Täältäkin löytyy, lightinthebox.com

    • Saapikkaissa

      Olen, varsinkin "Genderblend-bileissä". Muutaman kerran Hesassa kadulla, mutta silloin ei hirveän korkeissa koroissa, kuten naisilla.

    • Ymmärtävä

      Ihme jubailuu. Toosi miehiä. Jotka sit näplää pimeessä vehkeitään. Kyllä mies saa olla vaatteissa kuin vaatteissa. Kaunis on kaunista. Ja vapaata. MIES mallin änkyttäjät /julistajat on nii kokematonta ongelmaista tyyppiä. Ilmankos sotia ym taisteluu kaikkialla. Korkkarit ja sukat ym vaa päälke. Mitään hävettävää

    • M-------

      Olen samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Normalia pääkaupunki setu. Miehellä voi olla korkarit ja hame,ei se keneltäkään ole pois.Jokainen omalla tyylilään ja mieltymiksillä pukeutuu.Ei katso sukupuoleen miten pukeutuu.

    • Anonyymi

      Sukkahousut, siistit ballerinat ja korkkarit menee tosi hyvin yksiin miesten vaatetuksen kanssa. Itse en käytä hameita yms. vaan paljon erilaisia sukkiksia, niiden kanssa housuja, tiukempia ja löysempiä jne. Löysien pitkien housujen kanssa korkoa saattaa olla paljonkin, mutta ei korot juuri näy pitkien housujen alta. Ballerinat tai avokkaat maltillisemmalla korolla tiukempien ja lyhyempien farkkujen kanssa. Enkä käytä niitä siks, että haluisin ihmisten huomioo, päin vastoin. Käytän niitä koska ne tuntuvat hyviltä päällä ja miellyttää omaa silmää. Niinkuin pukeutumisen pitäisi olla.

      • Anonyymi

        Olipa kyseessä mies tai nainen, niin kyllä korkokenkien kanssa on syytä olla ohuet sukat tai sukkahousut. Jotkut valkoiset urheilusukat olisivat aika karsean näköiset korkkareiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa kyseessä mies tai nainen, niin kyllä korkokenkien kanssa on syytä olla ohuet sukat tai sukkahousut. Jotkut valkoiset urheilusukat olisivat aika karsean näköiset korkkareiden kanssa.

        Miehillä tuskin tennissukka virhettä näkee, sillä naisten piikkikorot vaatii ohuen sukan aivan automaattisesti. Todella harvalla miehellä korkojen koko on alle 40.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe