Esport Centterissä peritään laittomia laskutuspalkkioita.
jokaisesta laskusta ahne kassanhoitaja heittää 5 € päälle laskutuspalkkiona.
Lain mukaan veloitus on virheellinen ilman eri suostumusta tai sopimusta.
Olkaa veljet ja siskot tarkkoina ettet maksa turhaan 5€ maksuja.
ESPORT / Tennis-Tapiola ESPORT CENTER
29
3960
Vastaukset
- Rosvoamista
Tätä en ole edes huomannut katsoa vaan maksanut, nyt se loppuu.
minulla on 5€ lla paljon enemmän käyttöä kuin tennistapiolassa.- Älkää maksako
Kyllä pitää paikkansa, kaverilla tennistapiolan osake ja käy siellä viikotain pelaamassa.
maksaa 5€ lisää joka kuukausi. On muuten lkaiton maksu. Älkää maksako. - älä maksa
Älkää maksako kirjoitti:
Kyllä pitää paikkansa, kaverilla tennistapiolan osake ja käy siellä viikotain pelaamassa.
maksaa 5€ lisää joka kuukausi. On muuten lkaiton maksu. Älkää maksako.laiton maksu kyllä.
samaa mieltä tekevät tosi tyhmästi ja haluavat asiakkaistaan eroon.
samaa harrastaa myös kaikkien ystävät puhelin operaattorit. jotka menossa markkinatuomiolle. - ei tarvii maksaa
Älkää maksako kirjoitti:
maksaa 5€ lisää joka kuukausi. On muuten lkaiton maksu. Älkää maksako.Mitäh...
ensin maksaa kalliit pelitunnit ja sitten vielä lisää laitonta touhua.
tätä samaa yrittää moni, mutta hei laki on puolellanne, ei tarvitse maksaa...
näin on marjat. - esportin orjaksi
Kyllä muuten pitää paikkansa olen tennis-osakkeen omistaja ja joka kuukausi sieltä laskun saaneena minua ryöstetään 5€: tarpeeton lisä.
Tulen vastustamaan tällaista rahastusta. ESPORTCENTER tekee itselleen ison virheen jos ahneus ei lopu.
- ahneita ovat
Jos näin on niin en kyllä maksa.
tämähän on aivan törkeetä. ensin maksan kalliit tunnit ja sitten vielä 5 euroa vielä extraa,
ei käy. en hyväksy tuollaista ahneutta.!- Lakia lukenut
Täysin samaa mieltä.
Esportti centteri tai mikä tennistapiola se nyt on perii täysin laitonta 5€ maksua
laskuissaan. Laki sanoo ettei laskussa tule olle ylimääräisiä kuluja etenkään kun niille ei ole perusteita eikä niistä ole kuluttajan kanssa erikseen sovittu.
Kuluttajavirastossa on viranomaisten käsittelyssö Operaattorien laittomat papaerilaskuveloitukset. Olen varma että tele-operaattorit häviävät ja kalliksi tulee.
Sama koskee tennis-tapiolaa.
- TALITINTTI
kyllä kallispaikka.
ei ole edes varaa ostaa limpparia siitä lafkasta. Kuka sitä businesta oiken pyörittää.
Törkeää toimintaa.
TALI on parempi- punatulkkuja
Talitintin pitäis olla ulkona lentämässä eikä sisällä nuuhkimassa.
Toisaalta ei kai tuolla peltihallissa mitään ihmeellistä edes ole.
- en ole enään asiakas
pitää paikkansa tuolla ESPORTILLA on merkillistä toimintaa,
huonoa asiakaspalvelua siis todella ylimieltä ja vielä saat maksaa siitä kalliisti.
Kyllä tällaiselle tavalliselle talliaiselle halvempikin paikka kelpaa...
en ole enään esportin asiakas - Roistoja
on kallis.
ellet ole vakiovuoro asikas. huonoa palvelua.
Rokottavat joka asiasta mitään kunnollista et saa.. Kuulemma tennis osakkeen omistajat ovat käärmeissään ton firman touhuista.
Roistoja - Loppuu pian
SAMA juttu
vaihdan hallia, ylimielistä palvelua, kentät tyydyttävässä kunnossa, valaistus surkea.
Tennis osake kallista lystiä ja kiskurihinnat. Nyt vasta huomannut että joku laskupalkkio. Se loppuu tähän.- tennistä ei
on kallis snobien paikka.
huonoa palvelua ja kallista. Suosittelen porukoille muita vaihtoehtoja.
hallit huonossa kunnossa ja kylmiä. - peli ja pallo
tennistä ei kirjoitti:
hallit huonossa kunnossa ja kylmiä.sika paikka. ei paljon positiivista, niin ainut asia mistä voi olla tyytyväinen että parkkipaikkaa on saatavilla aika kohtuudella. Muutoin ei häävi.
kallis. omistaa ja pelata. - Tämäkö
SURKEAA PALVELUA.
Haiseva halli, en voi suositella, homettakin varmasti ilmassa. nämä peltihallit on mitättömiä. Surkea palvelu takaa täydellisen urheilunautinnon. - Laatua pitää olla
tennistä ei kirjoitti:
hallit huonossa kunnossa ja kylmiä.Niin on peltihallit jotka kohta jyrätään onneksi.
ei tollaisia väkisin tehtyjä halleja kukaan jää kaipaamaan.
Espoo kyllä tarvii laadukkaita ja hinnaltaan sopia tennishalleja ei peltirähjiä.
- KIITOS VINKISTÄ
samaa mieltä. en ole kuullutkaan mistään 5€ lisämaksuista. Pitääpä tarkistaa.
Kiitos vinkistä.
Kyllä mielummin pidän sen 5€ itse kun lajoitan sen kuukausittain jonkun takataskuun.
KIITTI VINKISTÄ - en hyväksy
Onko muissakin halleissa sama juttu.
mitenkäs Talissa.??? meillä on joku firman vuoro siellä ja pelaajat vastaavat kustannuksista.
Törkeitä nuo lisämaksut- nenänuuska
Tietääkö kukaan onko kulikisessa tai laajasalossa sama meeninki.
Esport on kyllä kuuluisa siitä että rahastavat tyhjästä.
Tämä on vielä varma viesti.
- naurettavaa rahastam
Vai niin sellainen meeninki. Naurettavaa rahastusta jos tuo pitää paikkansa.
EI KÄY- ei myös minulle
Hyvä vinkki. tämä on paras linkki.
Vaihdan hallia ja suosittelen muillekin. Kyllästyttää turhat rahastukset, vailla perusteita.
ei käy minullekkaan - loppu hyvin
ei myös minulle kirjoitti:
Hyvä vinkki. tämä on paras linkki.
Vaihdan hallia ja suosittelen muillekin. Kyllästyttää turhat rahastukset, vailla perusteita.
ei käy minullekkaanmiten muuten ahneille käy????
siitä tulee p.kainen loppu....
Niin nytkin näyttää tulevan - Boikottiin
EI KÄY TUOLLAINEN RAHASTAMINEN.
Boikottiin koko putka. jos olisi edes sen arvoinen, mutta ei ole. - Karvapallo
Boikottiin kirjoitti:
EI KÄY TUOLLAINEN RAHASTAMINEN.
Boikottiin koko putka. jos olisi edes sen arvoinen, mutta ei ole.Ei taida Tennistapiolassa kohta olla asiakkaita kun näin kirjoittavat.
Olis varmaan peiliinkatsomisen paikka. Tällaisena aikana ei luulisi firmalla olevan varaa isotella
- henri
Jos joku vielä sanoo että tennistapiola niin tuon rottia sinne.
Snoppailu paikka, ei edes hyvä henki. Tali parempi meilahti myös.
Olen lopettanut esportissa käymisen kallis! - SAMA JUTTU
Karvapallolle
kyllä samaa mieltä tohon, kallis paikka ja kehtaavat veloittaa jostain turhasta.
Naurettavaa selitystä olen kuullut.
jos menet ruokakauppaan niin ei sielläkään veloiteta siitä että käyt ruokakaupassa, vaan siitä mitä ostat.
Tennistapiola elää vielä 90-lukua näissä palveluissaan. VAIHTAKAA porukka kenttää. Minä aion tehdä sen pikimmiten - kaitsu 7
minua pitkään tympiny tällaiset välistävetäjät. boikottiin koko lafka.
snobeja täynnä, epämiellyttävä ja teeskentelevä ilmapiiri - Jens_39000
Se on niin syvältä, ettei kukaan halua niiden osakkeita, edes ilmaiseksi. Vaikea päästä eroon!
- Anonyymi
Juu, ei pääse eroon. Itse olin niin tyhmä, että otin pojalleni (sillä hetkellä terve) ilmaiseksi osakkeen. Nyt poika ei pysty käymään pelaamassa, niin olen maksanut tyhjästä kahdeksan vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1471192Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491095Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964- 124961
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205911Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13815- 39802