Missään muuaalla ei pääkaupunkiseudulla peritä
laittomia 5€ laskutuspalkkioita kuin Esportissa.
vaihdan muualle ELIXIA on ok.
Esport Centteri vetää välistä 60€ vuodessa. Loppuivat käynnit siellä
Esportcenter laittomat laskutuslisät
30
262
Vastaukset
- On muita saleja
No joo
Olen kuullut että asiakkaat purnaavat. Maksu on siis laiton.
ei ihme!
Onneksi on muita saleja.- ei esporttiin
Hienoa että ihmiset on tarkkoja joka paikassa huijataan. operaattorit huijaa, nyt vielä tllainen kunto yrityskin. laskutuskerralta 5€ on aivan liikaa.
Pidämpä mielessä kun seuraavan kerran kuntosalille menen, en ainakaan esporttiin. - en vaan maksa
ei esporttiin kirjoitti:
Hienoa että ihmiset on tarkkoja joka paikassa huijataan. operaattorit huijaa, nyt vielä tllainen kunto yrityskin. laskutuskerralta 5€ on aivan liikaa.
Pidämpä mielessä kun seuraavan kerran kuntosalille menen, en ainakaan esporttiin.kyllä puhelinoperaattorit pahimpia kuten esim. elisa.
törkeää rahastusta joka paikassa ja täysin laitonta touhua. et vaan maksa. se on sinä.
- en kaipaa esportia
Juuri näin Esport laskuttaa jokaisessa mieheni tennisvuorolaskussa
5€ joku laskutuspalkkio.
Niiden pitäsi olla tyytyväsiä että asiakkaat käyttävät palveluita.
minä lopetan käymisen ja siirryn MATINKYLÄN salille.
en kaipaa esportin rahastusta. - Jumppa pallo
KALLIS ON
ostan jumppapallon ja teen kotona samat asiat.
miksi maksan itseni kipeeksi.
Samoilla palstoilla haukutaan myös ton firman tennisvuoroja. - ei vi suositella
kyllä sama juttu.
Olen kullut että porukkaa valuu muualle.
Hinnat kovia ja ei kummoinen enemmänkin tehdas lato kun mikään personal trainer-sali.
ei voi enään suositella. - muualle menen
tenniskaverini sanoi ettei viitsi käydä enään halleilla.
Riistävät joka paikassa. Voisivat katsoa peiiin.
Olen itsekkin lopettamassa fitness liikunnan siellä, ESPOOSSA on parempia saleja. - Muutakin elämää
eipä ole häävi sali.
HAISEE muoville. - haisee
haisee raha ja muovi molemmat
- tahrapuhro
Ottamatta kantaa itse paikkaan ja hintaan, ihmettelen että mitä laitonta 5 euron laskutuslisässä on? Ei se laskutus ilmaista ole ja tuo 5 egeä/lasku on aika lähellä niitä kuluja mitä ko. operaatio aiheuttaa.
- Minä en maksa
tahrapuhro kirjoitti:
Ottamatta kantaa itse paikkaan ja hintaan, ihmettelen että mitä laitonta 5 euron laskutuslisässä on? Ei se laskutus ilmaista ole ja tuo 5 egeä/lasku on aika lähellä niitä kuluja mitä ko. operaatio aiheuttaa.
tahrapuhro.
Kyllä 5 egee laskua kohtaan on aivan kohtuutonta, laskun tulee napin painaluksella ja se on siinä. Laiton lasku, ihan sam ajota juuri markkinaoikeus tutkii teleoperaattoreita. Jos joku on hölmö ja haluu maksaa 60€ esim. vuodessa tyhjästä niin ole hyvä. Minä en maksa teen 60€:lla jotain muuta.
Maku asia - kyllikki 4
Kylllä samaa mieltä.
- suositteleva jäsen
Elixia on hyvä valinta.
- sama juttu
Parempi kuin esport sentteri.
huonoa palvelua ja ylimielistä touhua asiakkaita kohtaan, en suosittele sitä. Pitäköön homeelle haisevan kenttänsä ja salinsa. - oman tien kulkija
Kyllä matinkylässä ainakin toimii.
onhan noilla muuallakin saleja.
Esportti on kallis ja eikä mielenkiintoinen paikka. jos haluaa mennä lauma tehtaaseen niin silloin valitse esport lehmikarsina. - MATTI espoosta
Kyllä pitää paikkansa
Kerran kävin kattomassa tuota pellolla olevaa latoa, se riitti.
Voi että, mä olen just ajatellut että vaihtaisinko Esportiin, kun siellä näyttäis olevan tosi paljon noita Les Millsin jumppia, joista tykkään. Koskeeko toi laskutuslisä siis suoraveloitussopimuksiakin?
- zemppii
en tiedä mutta ainakin kuulemma kössin ja tenniksen pelaajia rokotetaan. Aika sikaimaista, muutenkin rahat tiukalla niin tällainen turhan riistäminen ketuttaa.
Kannattaa kysyä ja varmistaa myös, ne kassoilla olevat ei aina ole kartalla. - ei hääppönen
weepu etis parempi sali missä ei tarvii snobailla.
halvempaa ja parempaa tarjolla.
paikka on kallis eikä edes hääppönen lato. - paha olo
ei hääppönen kirjoitti:
weepu etis parempi sali missä ei tarvii snobailla.
halvempaa ja parempaa tarjolla.
paikka on kallis eikä edes hääppönen lato.ei todellakaan ole kummoinen paikka
kävin kerran kattomassa ja haisee muoville. tuli paha olo.
- entinen asiakas
SIKA rahastamista. Olkaa asiakkaat tarkkoina kun asioitte Esportissa.
Minä vaihdoin salia ja suosittelen sitä muille myös. Ylimielistä Kyllä.- pakkanen
kyllä minäkin katson jo uutta paikkaa.
eipä tuo lato ole ollut kovinkaan häävi. ahneita ovat
- Ei esporttiiiiiin...
No Juuri näin.
Ahneus on vallannut tämänkin laitoksen. Olen kuullut monelta samaa, esim. sulkispelaajien ja tennis-osakkeiden omistajien suusta.
En minäkään maksais- hennali
samaa mieltä on todella ruvennut korpee että jokapaikassa yritetään vedättää ylimääräillä kuluilla. Nyt siis esporcentterkin siinä mukana.
en pidä - en hyväksy
hennali kirjoitti:
samaa mieltä on todella ruvennut korpee että jokapaikassa yritetään vedättää ylimääräillä kuluilla. Nyt siis esporcentterkin siinä mukana.
en pidäSIKAMAISTA.
EN HYVÄKSY.
Maija - PERUNALATO
en hyväksy kirjoitti:
SIKAMAISTA.
EN HYVÄKSY.
MaijaSama juttu vaihdan saliin jossa tunnen itseni tärkeäksi. Tässä perunaladossa
en sitä tunnetta ole saavuttanut.
hannele
- SALIN VAIHTO EDESSÄ
justiinsa kyllä minulle on käyttöä 60€.lla
jos tämä pitää paikkansa ei sinne tarvies mennä.
Saleja on Matinkylässä ja Lauttasaaressakin hyvä sali. eivätkä kuulemma laskuttele ylimääräisiä. - törkyturpa
vaihtakaa Lauttasaaren liikkariin saatte hyvää palvelua ilman lisämaksuja.
TÖRKEÄÄ RAHASTUSTA Esportissa. - EI VEDÄTÄ ENÄÄN
Ei vedä enään kun vaihdan salia.
loppuu tuollainen vedätys. LOPPU - esport epäreilu
Kyllä jos olette vakiovuoron tai osakkeen omistaja
niin joka laskussa 5€ lisäbonus maksettava.
Tämä Epäurheilun pyhättö riistää asiakkaitaan. Parempaa ja halvemmalla pärjää MUISSA Pääkaupunkiseudun Fitness paikoissa.
Aika epäreilu paikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124110MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822111Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216951Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848