Tuossa alempana on keskusteluketju miesten alapääkarvoista...
Pistin merkille, että monet miehet ajelevat karvat kalunvarresta!
Siis, mitäh, kasvaako jollakin miehellä karvoja siinä varressakin??? Olen tavannut tähän mennessä vain karvattomia vehkeitä.. =)
Sit moni mies poistaa karvat palleistaankin. Mitenkä te sen teette? Saksilla vai vallanko vahalla? Mahtaa olla näky. Kun mietin niitä kaikkia karskeja miestuttujani, kun ne höylää munaskuukkeleitaan, niin ei voi muuta kuin nauraa....
munakarvat?
5
848
Vastaukset
- se saa joka ajaa
Mua taas pelkästään hymyilyttää leveästi, kun otan kieleni käsittelyyn sellaisen karskin miehen karvattomat pallit ja vehkeen. Karvaisia en huolisi lähellekään, joten..
- huvinsa kullakin
filosofinen kysymys: miksi ihmisen genitaalialueen karvoitus on enemmän kuin pelkkää "karvaa"? Että asiaa käsittelevään ketjuunkin tulee parisataa vastausta puolesta ja vastaan. Herättää ilmeisesti suuria tunteita.
- ei ainakaan
minun miehellä ole näkynyt siittimen varessa karvoja
- karvainen ville
mulla on alkanu tulla munakarvoi jo 11,5 vuotiaanaa.oon nyt 13
- TosiKarvatonMies
Moikka vaan.
Juu, kyllä sielläKIN kasvaa karvoja.
Ihan käsi-peli-partakoneella olen poistellut karvat palleista jne.
Mutta jatkokysymys, johon toivoisin asiallisia vastauksia.
Nykyään on noita laser ym. hoitoja, mutta itse en ainakaan ole löytänyt paikkaa, joka avoimesti kertoo sivuillaan, että poisto onnistuu myös alapäästä. (aina vaan naisille sitä sun tätä plaa plaa...)
Kertokaa ihmeessä ympärisuomen näitä paikkoja, ja hintoja, koska onhan se selvä että kysyntä on olemassa. Joka taas tarkoittaa että tarjontaa lähes varmasti on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki862917Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from802386Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752228Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä222185Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen71706Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue121475- 831267
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81130- 691097
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191054