Uutta MP3:sta ostamassa

ämpeekolme

Moi. Tässä olisi aikomuksena ostaa uusi mp3:nen, mutta kun valikoima on niin laaja niin ajattelin kysäistä jos täällä olisi jollain ehdottaa hyvää laitetta.

Laitteelta vaatisin näyttöä, soittolistojen tekemisen mahdollisuutta, hyvää akunkestoa ja kestävää rakennetta. Eikä nyt hirveän kalliskaan saisi olla. GoGear Vibe 4 GB MP3 Player on vaikuttaa ihan hyvältä, mutta vähän sekottaa kun tuolla nimellä on vaikka kuinka monen näköistä mallia.

Kiitokset

1

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sony seuraavaksi?

      Hieman jo vanha aloitus, mutta vastataan silti kun aihe itselle oli juuri ajankohtainen.

      Mulla oli joskus aiemmin ipod nano 8gt ja olin siihen todella tyytyväinen. Töissä pidin sitä taskussa ja hyvin tuntui kestävän "lumen ja jään" ja jonkinlaiset kolhut. Näyttö oli iso, hyvä ja tarkka, sekä laitteen käyttö yksinkertaista. Muistaakseni siinä oli soittolistat ja systeemit, vaikka itse en niitä ominaisuuksia käyttänytkään. Akun kestoa en nyt muista tunneissa, mutta muistaakseni oli ihan hyvä. Hintaa podeilla on kyllä jonkin verran, mutta mielestäni ainakin tuo edellinen oli hintansa arvoinen. Oiskohan tuo omani maksanut jotain 150 euron kieppeillä aikanaan.

      Nyt viimeksi hankin 4gt SanDiks Sansa Clip :n. Tarkoitus oli löytää halpa perussoitin, jolla ei niin väliä vaikka tippuisi järveen. Päivän vasta tämän kanssa puljannut, mutta positiivinen yllätys ollut tähän mennessä. Pieneen kokoonsa nähden (mahtuu nyrkin sisään kokonaan) erittäin helppo ja selkeä käyttää. Soittolistaa ja radiota näkyy löytyvän tästäkin. Pieni miinus tulee äänenvoimakkuudesta, joka on maksimillaankin "turvallisella" tasolla. En ole kovassa melussa vielä testannut, että riittääkö volyymi. Tällä ei siis voi huudattaa ihan samaan malliin kun ipodilla. 30 euron laitteeksi kuitenkin ihan jees. Akun kestoksi luvataan n. 15h. Aika näyttää, pitääkö tuo lupaus. Ja jos muistikapasiteetti loppuu kesken, niin laitteessa on paikka microsd muistikortille ja taas mahtuu.

      Tämä Sandisk on ostettu ihan tarkoituksella "kakkossoittimeksi metsään". Jos haluaisin itselleni soittimen ihan normaaliin arkikäyttöön, niin ostaisin varmaan taas ipodin. Tai Sonyn. Sonystä ei ole käyttökokemusta, mutta vaikutti ihan pätevältä laitteelta. Olin itseasiassa jo erittäin lähellä ostaakin sen, mutta sillä oli vähän liikaa hintaa "rähjäsoittimeksi".

      http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/ipod-ja-mp3-soittimet/NWZE384R/sony-mp4-soitin-nwz-e384-punainen#tab-specs

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe