Hei kaikki nettideittailijat.
Seksi on aihe joka on hieman arka aihe nettideittisivustolla. Moni mies siitä haluaisi suorasukaisesti puhua, naiset taas usein pelästyvät suorasukaista intiimiasioiden läpikäyntiä.
Muutamia vinkkejä siihen, miten aihetta voisi lähestyä, ja miten ainakaan ei kannata lähestyä löytyy E-kontakti.fin blogista:
http://www.e-kontakti.fi/blogi/seksi-nettideittipalstalla-miten-puhua-ja-mita-puhua/
Ystävällisin terveisin,
Heli E-kontakti.fistä
Seksi nettideitissä: Mistä puhua... Ja miten puhua
40
882
Vastaukset
- kaiikiaikanaan
Seksi on aihe, jota kartan viesteissä ja eka treffeillä. Se ei vaan sovi tuntemattomien
keskustelu piiriin. Joku voi olla (miehet) erimieltä, mutta itse kiusaannun moisesta.
Kun suhde vakiintuu, niin kaikesta voi puhua ja pitääkin, mutta ei aloittaa
viestittelyä kyselemällä toisen seksi mieltymyksistä.- ei ohjeita, pliis
Olen täysin samaa mieltä. Nettikirjoittelussa en ala tuntemattomien kanssa seksistä kirjoittelemaan ja lopetan kirjoittelun siihen paikkaan jos joku alkaisi kyselemään.
Jotkut asiat ovat henkilökohtaisia. Ei se tarkoita että asia olisi tabu tai sitä jotenkin karttaa aiheena mutta se kuuluu kahdenkeskiseen keskusteluun, ei nettikirjoitteluun. Sen aika tulee sitten kun tavataan ja vietetään aikaa yhdessä. - mua ei vaivaa
Minusta taas seksi on yksi puheenaihe muiden joukossa.
Kyllä aikuiset ihmiset voi puhua mistä tahansa. Ja eihän sitä heti tarvikaan kaikkia henkilökohtaisia mieltymyksiä/kokemuksia selvittää, vaan noin niinkuin yleisellä tasolla voi puhella. Mutta jokainen tietysti tekee, niinkuin parhaalta tuntuu. Hei kaikkiaikanaan,
kiusaantuneisuus on juuri oikea sana kuvaamaan tätä. Vaikka en nyt itse pidä itseäni minään maailman tiukapiposimpana tyyppinä, mutta mielestäni tämän aiheen voisi ihan hyvin jättää puitavaksi siihen kun sitten ihan nenäkkäin tavataan :D
Jos välimatkaa on ja tunteet jo roihuavat täysillä, on ymmärrettävää että keskustelu tähän suuntaan menee myös jo "nettitreffi-vaiheessa".
t: Heli E-kontakti.fistä- kauheeta(ko)... ;-)
ei ohjeita, pliis kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. Nettikirjoittelussa en ala tuntemattomien kanssa seksistä kirjoittelemaan ja lopetan kirjoittelun siihen paikkaan jos joku alkaisi kyselemään.
Jotkut asiat ovat henkilökohtaisia. Ei se tarkoita että asia olisi tabu tai sitä jotenkin karttaa aiheena mutta se kuuluu kahdenkeskiseen keskusteluun, ei nettikirjoitteluun. Sen aika tulee sitten kun tavataan ja vietetään aikaa yhdessä.Onhan se nettikirjoittelu, ainakin treffipalstalla, kahdenkeskistä keskustelua :-)
- ei ole
kauheeta(ko)... ;-) kirjoitti:
Onhan se nettikirjoittelu, ainakin treffipalstalla, kahdenkeskistä keskustelua :-)
Ei se ole keskustelua, se on kirjoittelua aivan tuntemattoman tyypin kanssa. Onko mies vai nainen ja minkä ikäinen oikeasti, onko edes 18 v. vaikka mitä kirjottaisi. Ja kuvakin voi olla mistä vaan napattu. Kirjoittele siinä sitten kovin henkilökohtaisia asioita. Siksi niitä tyyppejä langoilta häipyy kun tulee tapaamisen aika, kas kun ei niitä ole olemassakaan.
itse pidän pään aina kylmänä ensimmäiseen tapaamiseen asti ja kirjoittelun kovin pyöreällä hyvää päivää -tasolla. Pikainen tapaaminen, vaikka heti samana päivänä sopii kyllä. - my opinion
ei ole kirjoitti:
Ei se ole keskustelua, se on kirjoittelua aivan tuntemattoman tyypin kanssa. Onko mies vai nainen ja minkä ikäinen oikeasti, onko edes 18 v. vaikka mitä kirjottaisi. Ja kuvakin voi olla mistä vaan napattu. Kirjoittele siinä sitten kovin henkilökohtaisia asioita. Siksi niitä tyyppejä langoilta häipyy kun tulee tapaamisen aika, kas kun ei niitä ole olemassakaan.
itse pidän pään aina kylmänä ensimmäiseen tapaamiseen asti ja kirjoittelun kovin pyöreällä hyvää päivää -tasolla. Pikainen tapaaminen, vaikka heti samana päivänä sopii kyllä.Annetaan kaikkien kukkien kukkia, eli kukin voi itse mielessään päättää, pitääkö sitä kirjoitteluna vai keskusteluna. Eikä nettitreffailussa tietenkään tarvitsekaan heti kaikkia henkilökohtaisia asioitaan selvitelläkään. Senkin jokainen päättäköön itse, mitä pitää sopivana. Minusta kukaan ei voi tällaisiin aikuisten välisiin asioihin määrätä sääntöjä. Kukin määrittelee itse sääntönsä ja rajansa.
- pohdintoja
Onpas taas kovin yksipuolista pureutumista asiaan.
Miksi aina annetaan miehille neuvoja siitä miten heidän pitää mukauttaa käyttäytymistään naisen toivetta vastaavaksi?Miehiä on väestössä enemmän kuin naisia. Miksi enemmistö joutuu mukautumaan vähemmistön sanelemiin ehtoihin? Ai niin, joo... se kysynnän ja tarjonnan laki...
Miksi Heli E-rahastuksesta ei anna naisille neuvoja siitä miten kasvaa vahvaksi, aikuiseksi ihmiseksi joka ei järkyty tekstistä ruudulla? Kyllä meille miehillekin tulee järkyttäviä viestejä mainostajilta ja huijareilta. Kuka suojelee meitä tältä mielipahalta.
Ja miksi Heli E-rahastuksesta ei kannusta naisia puhumaan seksuaalisista toiveistaan avoimemmin ja selkeämmin? Auttaisi parinmuodostuksessa kummasti kun peli olisi selkeämpää ja avoimempaa. Seksi on kaunis asia eikä mikään pelottava mörkö.
No joo, tilannehan on se että E-markkinapaikka ansaitsee euroja jokaisesta lähetetystä viestistä joten miesten vonkausviestit täytyy saada maksimoitua. Eli naisen ei saa antaa liian nopeasti tai kassavirta tyrehtyy!- Search Desktop
Jos haluan seksiseuraa niin haen sitä baarista, siellä toimii WYSIWYG (what you see is what you get). Nettiprofiilin takaa voi paljastua millainen ilmestys tahansa.
JOS kuitenkin jostain syystä hakisin seksiseuraa netin kautta niin hakisin sitä Iskurista, koska sehän on selvästi profiloitunut pelkän seksiseuran hakuun.
Kun taas puhutaan seksistä parisuhteessa niin ei siinä vaiheessa ole mitään väliä sillä, mitä kautta tapailu on alkanut.
Seksitarpeista ja fantasioista etc kirjoitteleminen vieraan ihmisen kanssa ei tarjoa minulle yhtään minkäänlaisia kicksejä saati seksuaalista tyydytystä. Hei pohdintoja,
kiitos palautteestasi.
Olet ihan oikeassa siinä, että tässä asiassa osa ratkaisua olisi se, että kaikki hieman jöllentäisivät vannettaan pään ympärillä. Kuten kirjoitat, seksi on kaunis asia, eikä sitä tulisi pelästyä/hävetä.
Ongelma tässä seksiasiassa menee tosiaan tähän suuntaan, että miesten viestit/kuvat eivät ole kaikille naisille mieleen. En kuitenkaan lainkaan väheksy miesten kohtaamia ongelmia nettitreffisivustoilla.
Me emme ansaitse rahaa "jokaisesta lähetetystä viestistä" eikä kirjoitukseni motiivi todellakaan ole se mitä vihjailet. Meidän toiveemme on, että jokainen tositarkoituksella nettitreffailemaan tuleva jäsen saa parhaan mahdollisen kokemuksen sivustollamme.
Nämä seksivonkausviestit kuuluvat vain mielestämme jollekin muulle sivustolle kuin meille, mitä näitä nyt on, alastonsuomi.com esimerkiksi voisi olla hyvä vaihtoehto?
t: Heli E-kontakti.fistä- pohdintoja
e-kontakti.fi kirjoitti:
Hei pohdintoja,
kiitos palautteestasi.
Olet ihan oikeassa siinä, että tässä asiassa osa ratkaisua olisi se, että kaikki hieman jöllentäisivät vannettaan pään ympärillä. Kuten kirjoitat, seksi on kaunis asia, eikä sitä tulisi pelästyä/hävetä.
Ongelma tässä seksiasiassa menee tosiaan tähän suuntaan, että miesten viestit/kuvat eivät ole kaikille naisille mieleen. En kuitenkaan lainkaan väheksy miesten kohtaamia ongelmia nettitreffisivustoilla.
Me emme ansaitse rahaa "jokaisesta lähetetystä viestistä" eikä kirjoitukseni motiivi todellakaan ole se mitä vihjailet. Meidän toiveemme on, että jokainen tositarkoituksella nettitreffailemaan tuleva jäsen saa parhaan mahdollisen kokemuksen sivustollamme.
Nämä seksivonkausviestit kuuluvat vain mielestämme jollekin muulle sivustolle kuin meille, mitä näitä nyt on, alastonsuomi.com esimerkiksi voisi olla hyvä vaihtoehto?
t: Heli E-kontakti.fistäHyvä, nyt ehdotankin että seuraavaksi kirjoitat ohjeita naisille miten he voivat hieman löysätä pipojaan ja mukautua miesten kommunikointitapoihin tai ainakin yrittää ymmärtää miesten kommunikaatiota loukkaantumatta ja pahoittamatta mieltään. Tähän voisitkin pyytää apua joltain miespuoliselta asiantuntijalta?
Sitäpaitsi seksinvonkausviesti on hieman subjektiivinen käsite. Se minkä yksi kokee seksinvonkaukseksi niin toinen voi kokea humoristisena lähestymisenä ja jäänrikkomisena. Itse miehenä olen joskus jutellut rennosti ja vitsikkäästi naisen kanssa baarissa kevyesti flirttaillen ja seuraavana päivänä nainen on kertonut yhteiselle tutullemme että vonkasin seksiä.
Ongelmana on mielestäni että Suomessa ihmisillä on keskimäärin todella huono itsetunto ja huumorintaju lähellä nollaa. - 101+101
pohdintoja kirjoitti:
Hyvä, nyt ehdotankin että seuraavaksi kirjoitat ohjeita naisille miten he voivat hieman löysätä pipojaan ja mukautua miesten kommunikointitapoihin tai ainakin yrittää ymmärtää miesten kommunikaatiota loukkaantumatta ja pahoittamatta mieltään. Tähän voisitkin pyytää apua joltain miespuoliselta asiantuntijalta?
Sitäpaitsi seksinvonkausviesti on hieman subjektiivinen käsite. Se minkä yksi kokee seksinvonkaukseksi niin toinen voi kokea humoristisena lähestymisenä ja jäänrikkomisena. Itse miehenä olen joskus jutellut rennosti ja vitsikkäästi naisen kanssa baarissa kevyesti flirttaillen ja seuraavana päivänä nainen on kertonut yhteiselle tutullemme että vonkasin seksiä.
Ongelmana on mielestäni että Suomessa ihmisillä on keskimäärin todella huono itsetunto ja huumorintaju lähellä nollaa.Itse olen taas huomannut, että miehet uein ylitulkitsevat naisia näissä asioissa. Jos puhun avoimesti seksistä ja flirttaan, nauran miehen pikkutuhmille jutuille jne. niin mies saattaa olettaa, että olen kiinnostunut hänestä ja haluan hänen kanssaan seksiä. Näinhän asia ei välttämättä tietenkään ole. Sitten kun se alkaa valjeta miehelle, niin voi hyvinkin käydä niin että miehen huumorintaju loppuu. :)
Itse en ihastu helposti ja ilman ihastusta minulla ei pienintäkään kiinnostusta harrastaa seksiä miehen kanssa. Vaitsen sooloseksin mieluummin kuin toisen ihmisen käytön itsetyydytyksen välineenä.
Mies voi tökeröillä tai "vääränlaisilla" seksijutuillaan sammuttaa tosi helposti kiinnostuksen tai orastavan ihastumisen. Kyse ei ole tiukkapipoisuudesta tai huumorintajun puuttesta, vaan siitä, että haen samalla aaltopituudella olevaa, samanhenkistä ihmistä. Seksi on itselleni hyvin tärkeä asia parisuhteessa, joten miehen on oltava myös sen suhteen samoilla taajuuksilla.
- Kekkuri
Miksi tuossa kuvassa on kahden miehen jalat? Onko tämä sitä nykyajan muodikasta moniarvoisuutta?
- --------------------
Mistä sinä päättelit että siinä on kahden miehen jalat? Siinä voi yhtä hyvin olla pienijalkainen mies ja isojalkainen nainen.
- jörkka
Keskimmäiset jalat on naisen laitimmaiset miehen. Etkö ole naisen jalkoja nähnyt?
- no minä
aiemmin kirjotin ihan avoimesti jos mies alkoi kysellä näitä intiimijuttuja, mutta sitten yleensä kun nämä jutut vaan jatku ja jatku ja aloin jossain vaiheessa vihjata että jokos edettäis näkemiseen, ne seksijaarittelijat katosi kuin pieru erämaahan. Ilmeisesti joillain feikeillä ei mitään muuta tarkotusta olekaan kun saada naiset näihin seksitarinoihin mukaan.
Nykysin en sitten enää oo läheny vastaileen liian henk.koht. kysymyksiin vaan todennu että jutellaan näistä sitten jos nähdäänkin ja paremmin joskus tunnetaan. Tähän se sitten tyssääkin monen kanssa tai sitten itse lopetan kirjottamisen jos vaan jatkavat seksijuttujen inttämistä. - oksetti
Tapasin miehen, joka viesteissään ei höpissyt seksistä, mutta treffeillä
alkoi suoranainen kuulustelu mistä pidän ja mistä en.
Kamalan hävettävää oli kysely suu seksistä. Ne kahvittelut loppui hyvin
lyhyeen minun puoleltani.
Luulin tapaavani fiksun miehen, mutta alkoi oksettaa pahemman kerran.
Miksi ja miksi ekoilla treffeillä pitää mennä intiimille alueelle, kun harvoin
tulee jatkoja. - kintut solmussa
Olen netissä keskustellut seksistä ja seksuaalisuudesta erittäin avoimesti keskustelufoorumeilla, käynyt tarkkaan läpi mistä pidän ja mistä en, ja muutenkin pohtinut ja pähkäillyt tätä seksuaalisuutta myös neutraalilta kannalta (ihmisten erilaisia ongelmia jne. eli en pelkästään omasta itsestäni lörpötellen).
Mutta kun aloin pyörimään nettideittisaiteilla kävi äkkiä selväksi että miehet ovat erittäin vanhanaikaisia näissä asioissa. Jos he haluavat keskustella seksistä, sitä tehdään suurinpiirtein muna kädessä irstaalla mentaliteetilla, eli ei osata puhua kuin aikuiset vaan koko juttu on jotenkin pikkutuhmaa. Jää ällöttävä, tahmainen olo moisesta. Henkisesti keskenkasvuiseksi jääneet ovat yksi ongelmaryhmä, tuo edelläkuvaillun kaltainen, mutta sitten on tietysti toinenkin ryhmä. Tämä joka leimaa naisen heti välittömästi horoperseeksi kun seksistä vain vähänkin joku vingahtaa. Mies saattaa oikein vasiten johdatella naista kyseisen aihepiirin puolelle nähdäkseen että heruuko helposti. Ja mitä helpompi nainen, sitä epätodennäköisemmin mies haluaa suhteeseen. Toteaa vain että on tuota sutturaa jo kumminkin kaikki muutkin panneet, enkä kiertopalkinnosta kumppaniani ota. Ei juolahda mieleen että nainen saattaisi kyetä puhumaan seksistä vaikka olisi itseasiassa ja oikeasti ollut selibaatissa jo iät ajat. Eikä varsinkaan juolahda mieleen että nainen saattaisi puhua asiasta jonkun spesiaaliksi kokemansa miehen kanssa.
Vaikka olisi miten avoin, suvaitsevainen, moderni jne. niin ei todellakaan kannata sanoa seksistä etukäteen mitään jos ei halua nimenomaan pelkkää kertapanoa tai seksikaveruutta.
- Kuvassa on minunkin mielestäni kahden miehen jalat. Pienijalkaisemman jalat eivät näytä naisellisilta ehkä sen takia että ne ovat epätyypillisen leveät ja jalkaterän holvi ei ole kauhean kaareva eli syvään uurtunut.- jörkka
Heikommin koulutetut mihet tunnistaa juuri noista reaktioista.
Moi kintut solmussa,
oma kokemukseni tästä seksipuheesta nettitreffeillä on samanlainen. Mennään suoraan siihen ns. aktiin ja unohdetaan se aina naisille niin tärkeä lämmittely :D
Ihan sama kuin "tosielämässä", naiset vaativat hieman enemmän aikaa lämmetäkseen ajatukselle.
Terveisin Heli E-kontakti.fistäjörkka kirjoitti:
Heikommin koulutetut mihet tunnistaa juuri noista reaktioista.
Siis mihin koulutetut?
- kintut solmussa
e-kontakti.fi kirjoitti:
Moi kintut solmussa,
oma kokemukseni tästä seksipuheesta nettitreffeillä on samanlainen. Mennään suoraan siihen ns. aktiin ja unohdetaan se aina naisille niin tärkeä lämmittely :D
Ihan sama kuin "tosielämässä", naiset vaativat hieman enemmän aikaa lämmetäkseen ajatukselle.
Terveisin Heli E-kontakti.fistäItseäni ärsyttää eniten että millään muulla ei ole (miehille) merkitystä. Meni seksiin sitten nopeasti tai hitaasti, onhan parisuhde niin paljon muutakin. Tietenkin jos hakee pelkkää seksiä, niin sittenpä hakee, mutta se pitää tehdä heti alusta asti selväksi. Eikä erehdyttää toista luulemaan että on jostakin merkittävästäkin kanssakäymisestä mukamas kyse, kun ei ole.
Kertoo jotain ihmisen henkisestä tilasta ettei hän ole valmis kohtaamaan toista ihmistä missään muussa asiassa kuin tavallaan molemminpuolisessa itsetyydytyksessä, jota seksi on silloin kun mitään muuta ei toisesta kaipaa. - pohdintoja
kintut solmussa kirjoitti:
Itseäni ärsyttää eniten että millään muulla ei ole (miehille) merkitystä. Meni seksiin sitten nopeasti tai hitaasti, onhan parisuhde niin paljon muutakin. Tietenkin jos hakee pelkkää seksiä, niin sittenpä hakee, mutta se pitää tehdä heti alusta asti selväksi. Eikä erehdyttää toista luulemaan että on jostakin merkittävästäkin kanssakäymisestä mukamas kyse, kun ei ole.
Kertoo jotain ihmisen henkisestä tilasta ettei hän ole valmis kohtaamaan toista ihmistä missään muussa asiassa kuin tavallaan molemminpuolisessa itsetyydytyksessä, jota seksi on silloin kun mitään muuta ei toisesta kaipaa.Oletko siis sitä mieltä että seksi ei ole merkittävä asia parisuhteessa?
Voin näin miehenä sanoa että seksi on parisuhteessa top 3-joukossa tärkeysjärjestyksessä ja uskon että 95 % miehistä on samaa mieltä. Miehille seksi on osoitus rakkaudesta ja arvostuksesta. Taidat olla kovin nuori kun kuvittelet vielä jotain muuta.
Jos koetat löytää jostain miehen parisuhteeseen joka ei pidä seksiä merkittävänä asiana niin onnea matkaan. Ystävyyssuhteet on sitten toinen juttu. - kintut solmussa
pohdintoja kirjoitti:
Oletko siis sitä mieltä että seksi ei ole merkittävä asia parisuhteessa?
Voin näin miehenä sanoa että seksi on parisuhteessa top 3-joukossa tärkeysjärjestyksessä ja uskon että 95 % miehistä on samaa mieltä. Miehille seksi on osoitus rakkaudesta ja arvostuksesta. Taidat olla kovin nuori kun kuvittelet vielä jotain muuta.
Jos koetat löytää jostain miehen parisuhteeseen joka ei pidä seksiä merkittävänä asiana niin onnea matkaan. Ystävyyssuhteet on sitten toinen juttu.Here we go again...
En tunne ketään ihmistä jolle parisuhde on pelkkää, jatkuvaa yhtymistä 24/7. Minulle seksi on sen verran tärkeää että jos se ei toimisi, suhde päättyisi siihen. Kovin armollinen en tässä asiassa ole koska olen joutunut kokemaan kaikenlaista mikä on vaikuttanut seksielämään, ja jos vielä aloitan parisuhteen, edes tuon puolen pitää olla kunnossa. Mutta se mikä tässä nyt mättää on se että miehet eivät tunnu arvostavan yhtään mitään muuta, siis M-U-U-T-A!!! kuin seksiä.
Olisi niin kiva katsella yhdessä elokuvia ja tv-sarjoja telkasta. Olisi kiva syödä yhdessä nautinnollisia aterioita. Olisi ihanaa käyskennellä luonnossa, tarkkailla siellä eläimiä yms. Mukava olisi ylipäätään harrastaa liikuntaa yhdessä, kävellä ja ehkä jopa uidakin (tätäkään eivät kaikki miehet osaa). Olisi hieno homma jos olisi jotain tiettyjä bändejä tai artisteja joista voisimme molemmat yhdessä nauttia. Olisi ihanaa keskustella asioista joita on havainnut maailmanmenossa, kulttuurissa jne.
Ja tottakai aina välillä rakastella.
Mutta mikä kumma siinä oikein on että miehet eivät halua tehdään mitään noista muista asioista, ei ainakaan sillä perusteella miten kärkkäästi he nettideiteissä jämähtävät siihen että "tota akkaa mä panen mutta muuta en san kanssa tee". Jos vähänkin haiskahtaa tuollaiselle, jos tuntuu että mies on niin rajoittunut ettei hän halua antautua yhdessäoloon kuin sängyssä, niin ei kiitos.
Jos naisena menet möläyttämään yhdellekään miehelle että seksi on kivaa ja tärkeää, siellä miehen aivoissa aktivoituu yksi ainoa aivosolu ja se on se panosolu, "pane ja jätä se ämmä". Sen vuoksi naisena joutuu leikkimään jotain vaikeasti saatavaa, ja se on kyllä aika tympeää se, koska ei tässä itsekään ole mistään kivestä tehty.
Ja minulle tosiaan olisi niin ihanaa moni muukin yhdessä tehty asia. Ehkä ei sitten miehille ole. Ehkä he kokevat ärsyttävänä viettää aikaa toisen ihmisen kanssa muuten kuin seksin merkeissä?
Ymmärrätkö mitä tarkoitan? - pohdintoja
kintut solmussa kirjoitti:
Here we go again...
En tunne ketään ihmistä jolle parisuhde on pelkkää, jatkuvaa yhtymistä 24/7. Minulle seksi on sen verran tärkeää että jos se ei toimisi, suhde päättyisi siihen. Kovin armollinen en tässä asiassa ole koska olen joutunut kokemaan kaikenlaista mikä on vaikuttanut seksielämään, ja jos vielä aloitan parisuhteen, edes tuon puolen pitää olla kunnossa. Mutta se mikä tässä nyt mättää on se että miehet eivät tunnu arvostavan yhtään mitään muuta, siis M-U-U-T-A!!! kuin seksiä.
Olisi niin kiva katsella yhdessä elokuvia ja tv-sarjoja telkasta. Olisi kiva syödä yhdessä nautinnollisia aterioita. Olisi ihanaa käyskennellä luonnossa, tarkkailla siellä eläimiä yms. Mukava olisi ylipäätään harrastaa liikuntaa yhdessä, kävellä ja ehkä jopa uidakin (tätäkään eivät kaikki miehet osaa). Olisi hieno homma jos olisi jotain tiettyjä bändejä tai artisteja joista voisimme molemmat yhdessä nauttia. Olisi ihanaa keskustella asioista joita on havainnut maailmanmenossa, kulttuurissa jne.
Ja tottakai aina välillä rakastella.
Mutta mikä kumma siinä oikein on että miehet eivät halua tehdään mitään noista muista asioista, ei ainakaan sillä perusteella miten kärkkäästi he nettideiteissä jämähtävät siihen että "tota akkaa mä panen mutta muuta en san kanssa tee". Jos vähänkin haiskahtaa tuollaiselle, jos tuntuu että mies on niin rajoittunut ettei hän halua antautua yhdessäoloon kuin sängyssä, niin ei kiitos.
Jos naisena menet möläyttämään yhdellekään miehelle että seksi on kivaa ja tärkeää, siellä miehen aivoissa aktivoituu yksi ainoa aivosolu ja se on se panosolu, "pane ja jätä se ämmä". Sen vuoksi naisena joutuu leikkimään jotain vaikeasti saatavaa, ja se on kyllä aika tympeää se, koska ei tässä itsekään ole mistään kivestä tehty.
Ja minulle tosiaan olisi niin ihanaa moni muukin yhdessä tehty asia. Ehkä ei sitten miehille ole. Ehkä he kokevat ärsyttävänä viettää aikaa toisen ihmisen kanssa muuten kuin seksin merkeissä?
Ymmärrätkö mitä tarkoitan?Ymmärrän täysin mitä tarkoitat.
Ehkä ongelmana onkin että olet tavannut vääränlaisia miehiä, sellaisia joilla ei olee mielenkiintoa sinuun henkilönä tai sinun harrastuksiisi.
Ongelma voi olla myös se että vaadit että miehen täytyty olla kiinnostunut KAIKISTA samoista asioista kuin sinäkin ja se onkin jo vaikeaa. kyllä ihmisillä täytyy olla omiakin harrastuksia ja kiinnostuksen aiheita, ei parisuhteessakaan voi olla koko ajan kuin paita ja peppu. Muuten suhteesta tulee nopeasti hyvin ahdistavaa.
Ei minulla kyllä mitään panosolua ole, kyllä minä olen kiinnostunut ihmisistä ihmisinä, paneminen luonnistuu vain seksuaalisessa mielesä kiinnostavien ihmisten kanssa.
Myönnän kyllä itsekin että miehenä tunnen seksuaalista vetovoimaa joihinkin naisiin joiden kanssa en halua tehdä mitään muuta kuin skestailla. Mutta tällaisissa tilanteissa onkin tärkeää kertoa naiselle suoraan mistä on kyse eikä antaa naiselle väärää kuvaa miehen toiveista. Netissä ei ole oikein sivistynyttä tapaa kertoa tuo asia suoraan, siksi tämäkin keskustelu on avattu. Livenä asia onkin helpompaa selvittää. - kintut solmussa
pohdintoja kirjoitti:
Ymmärrän täysin mitä tarkoitat.
Ehkä ongelmana onkin että olet tavannut vääränlaisia miehiä, sellaisia joilla ei olee mielenkiintoa sinuun henkilönä tai sinun harrastuksiisi.
Ongelma voi olla myös se että vaadit että miehen täytyty olla kiinnostunut KAIKISTA samoista asioista kuin sinäkin ja se onkin jo vaikeaa. kyllä ihmisillä täytyy olla omiakin harrastuksia ja kiinnostuksen aiheita, ei parisuhteessakaan voi olla koko ajan kuin paita ja peppu. Muuten suhteesta tulee nopeasti hyvin ahdistavaa.
Ei minulla kyllä mitään panosolua ole, kyllä minä olen kiinnostunut ihmisistä ihmisinä, paneminen luonnistuu vain seksuaalisessa mielesä kiinnostavien ihmisten kanssa.
Myönnän kyllä itsekin että miehenä tunnen seksuaalista vetovoimaa joihinkin naisiin joiden kanssa en halua tehdä mitään muuta kuin skestailla. Mutta tällaisissa tilanteissa onkin tärkeää kertoa naiselle suoraan mistä on kyse eikä antaa naiselle väärää kuvaa miehen toiveista. Netissä ei ole oikein sivistynyttä tapaa kertoa tuo asia suoraan, siksi tämäkin keskustelu on avattu. Livenä asia onkin helpompaa selvittää.Itseasiassa olen nykyään korostanut ilmotuksissani että ei tarvitse olla kiinnostunut kaikista asioista kuin minä, mutta _joistakin_ että sitä yhteistä puuhasteltavaa ja keskusteltavaa on.
Aikoinaan luulin että kun luettelee kaiken mitä harrastaa siitä lukija osaa päätellä että on valinnanvaraa mistä löytää se yhteinen sävel, mutta tuosta on joku toinenkin aiemmin maininnut että hän luuli että pitää olla koko repertuaari hallussa. Lisäksi olen luullut että nykyään on muodikasta alleviivata olevansa aktiivinen ihminen, jolloin tietenkin harrastuksia pitää olla paljon. Mutta jotkut ovat sitäkin netissä sanoneet että pelkäävät etteivät mahdu toisen ihmisen elämään kun tällä on niin paljon tekemistä. On se minullakin käynyt mielessä joidenkin miesten ilmoituksia lukiessani että miten tuo ehtisi muka seurustellakin. Sitten kun lukee jonkun julkkiksen haastattelun ja ohessa on pieni yhteenveto siitä persoonasta, niin harrastuksena on mainittu esim. "lukeminen, laskettelu, nypläys". Ja se on siinä.
Kamalan vaikeaa laatia sellainen ilmoitus joka ei mene yli eikä ali missään asiassa.
Mutta ei se ilmoitus auta millään tavalla jos ei ole semmoisia ihmisiä liikenteessä joilla on tilaus kokonaiselle ihmissuhteelle. Monet muutkin ikäiseni (40 ) naiset ovat valitelleet että ikäisiään miehiä ei löydä kirveelläkään. Kai niin moni on kuitenkin vielä parisuhteessa (joka saattaa vedellä viimeisiään).
- mies+-50
Keskustelun kulusta riippuu, oman ikäiseni naisystävän kanssa muistaakseni aloitettiin melko pian valittelemaan molemmin puolin sinkkujen ainaista puutetta, haluttiin korjaus tilanteeseen, Ja se myös saatiin. Viikon päästä tapaaminen, kolme päivää yhtä mittaa ihana aja himokasta seksiä.
Suhde jatkuu ja paranee, ja kun muutkin mielenkiinnon kohteet, maailmankatsomus ja elämäntavat kolahtivat kerralla yhteen, siitä on tulossa elämänmittainen seikkailu. Ilman rohkeutta ja silmää suhteeseen ei oltaisi tässä. Hyvä että ollaan.
Jos seksiin liittyviä hienovaraisiakin kysymyksiä kartellaan, on todennäköistä että deittaus loppuu aika pian tyhmään kahvikuppitapaamiseen ja mitättömiin lauseisiin. Ja niistähän ei hyödy kukaan- höhjahöh
No se riippuu tuosta hienovaraisuudesta, ei helvata ole hauskaa alkaa
heti puhumaan puutteesta. Ellei sitten ole kaksi samanlaista asialla,
mutta tuo kuuluu jo vain seksiä etsivien osastoon. Hei mies 50,
kirjoitat asiaa tuossa että jos ei mitään pilkettä silmäkulmasta löydy tässä asiassa, suhdekin hiipuu helposti tuollaiseen kahvitteluun.
Rohkeutta, huumorintajua ja pilkettä silmäkulmassa: siitä se hyvä nettitreffikokemus lähtee :D
t: Heli E-kontakti.fistä
- ujo mies.
Mitä on seksi?
- muiskis
pitämistä kädestä kiini.
- nussintaa
Syö sinä keksiä,jätä seksi niille jotka osaa panna
Naiset eivät kyllä saa kakastua ulos jos olivat vaan seksiä haluamassa.
- kerro kerro kerro
Parempi selvittää perusasiat viimeistään toisessa viestissä, pitääkö seksistä, vai eikö sillä ole merkitystä, kerran päivässä, vai ei koskaan, onko jotakin minkä kokee ehdottoman tärkeäksi. Jos mennään naisenlogiikan mukaan, eikä asioista kehdata kertoa, ollaan tilanteessa vuodenpäästä, jossa todetaan, muuten kivaa, mutta toinen kärsii seksin puutteesta ja toinen ruinaamisesta, näin ei voi jatkua, erotaan...
Älkää aiheuttako surua, murheita ja ajan haaskausta, kertokaa MITÄ HALUATTE ja mielummin mahdollisimman aikaisin! - veikkaus iloa elämää
Joillekin naisille seksi on sitä kun istutaan puutarhakeinussa ja katsellaan auringon laskua käsi kädessä.
Huom. tuossa lukee joillekin naisille ei kaikille naisille tai vain naisille. - .....
Olen mies ja kylläkin naiset mulle kirjoittelee seksijuttuja. Eli ei ihan oikein mennyt Helin aloitus taaskaan..
Hieno juttu jos kirjoittelee!
Aina joutuu hieman yleistämään ja kärjistämään näitä asioita, kyse oli tosiaan siitä että yllärinä tuleva raju seksiviesti voi pelästyttää monet nettideittailijat. Siksi siis kannattaa aloittaa siis hieman mietitymmällä taktiikalla!
t: Heli E-kontakti.fistä
- kkk1
Ne naisten puheet seksistä, ku pitäs saada kahta tai kolmea miestä yhtaikaa...heh
naisiakin on moneen makuun, niin ku miehiäkin.
Ja se voi olla hyvinkin nainen joka aloittaa intiimi keskustelun/kirjottelun.
( 0 ) ( 0 ) - naistapannaan
Uuuuuh ,uuuuh,uuuuh,uuuh,aaah,aah,ooooh,oooh,kita läts huohoti huohoti,läähäti läähäti,ooooh oooh uuuh uuuh,lits lits lits läts
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341962Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3821792Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698- 32674
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665