Mitä miehen päässä liikkuu??

unohdettu(ko)

Noh.. Tapasin yhden todella mukavan miehen noin vuosi sitten ja alkuun vain rupateltiin fb:ssä silloin tällöin. Pian aloimmekin tekstailemaan ja rupattelemaan joka ilta. Ajanpuutteen vuoksi näimme harvoin, mutta kun näimme päädyimme aina jonnekkin pusuttelemaan. Aluksi hän todella osoitti olevansa kiinnostunut minusta, mutta tapaamisisa peruuntui, hän oli kipeä tai ylitöitä tai jotain. Noh ajattelin ettei tästä tule mitään ja koitin unohtaa.
SItten hän ottaa yhteyttä ja puhutaan vähän syvällisemmin ja hän kertoi edelleen olevansa kiinnostunut. Sanoin itsekkin olevani jos vain nähtäisiin välillä edes. Taas sovittiin että käytäisiin vaikka kahvilla tai leffassa viikonloppuna, mutta jätkästä ei kuulu, pistän viestiä, hän vastaa 2h kuluttua ja kertoo olevansa kipeä..
Nyt on ollut vähän hiljaisempaa ja mies on kuin ei välittäisi minusta, mutta kun hänen kanssaan puhuu hän osoittaa kuitenkin olevansa kiinnostunut?! Hän lähtee tammikuussa armeijaan (itse olen abi ja hän vuoden vanhempi, tulin tänne kirjoittamaan koska teinienpalsta täynnä kaikkea ******:'D), itse en näe sitä ongelmana, on siitä muutkin selvinneet. Emme ole harrastaneet seksiä, joten se ei voi olla asia miksi hän vain silloin tällöin ottaa yhteyttä, ja osoittaa olevansa kiinnostunut.
Uskoisin hänen olevan liian kiltti. Niin ainakin moni yhteinen kaveri on sanonut että liian kiltti, eikä osaa sanoa tytölle ei.. Mutta jos hän ei halua minua niin toki ihan oletettavaa, että hän hiljenee MUTTA MIKSI SANOO AINA KUITENKIN TYKKÄÄVÄNSÄ....... En ymmärrä!
Ehkä tämä ei kuulu ihan tänne aihepiiriin, mutta lähinnä kysyn, että mitä mieltä onko hän aidosti kiinnostunut? Miten iskisin hänet "uudelleen"? Mitä teen?? Pelkään, että jos unohdan nyt niin jälkeenpäin hän taas sanoo pitävänsä minusta ja haluaakin yrittää ja sitten kaduttaa :(

3

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tossa tilanteessa ei auta muu kuin otat poitsua korvasta kiinni, viet pesääsi ja hyssyttelet siellä kunnes hän ei enää osaa pois. Hyssyttely ei tarkoita seksiä, vaan pehmeitä naisellisia keinoja, joilla poikanen saa takauman ihanasta sikiöajasta ja tahtoo käpertyä sellaiseen vieressäsi :)

      • kokenut kolli

        Onkhan Baawo siwari, kunni tiedä, ettei mieheksi kypsy ennen armeijaa ja 19vrk kertausten kautta vasta?
        Antakaamme tuon herkän tytönhupakon elää vielä prinsessasaduissansa,

        Kyllä kivikova elämä vanhana äämänä opettaa aikananaan.

        Sallikaamme tytön elää lapsuuttansa vielä.............
        Sitä ei takaisin saa koskaan


    • Kyöstix

      Taitaa olla homo sellainen homppeli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe