Kumppanin etsintään liittyvät ongelmat

kiitos lukemisesta

Ikää tulee koko ajan lisää ja ikisinkkuus on jo tosiasia.
En tiedä onko mitään enää tehtävissä.
Avoimemmat, flirttailevat, iloiset ja sanavalmiit nuoremmat kaunokaiset saavat miehiä ympärilleen ja heille kaikki on niin helppoa. Miehiä tulee ja menee, aina on mistä valita. Minulle kaikki on ollut aina vaikeaa.
Ennen sentään uskalsin jutella ja yrittää käydä treffeillä avoimin mielin mutta nykyisin olen täysin sulkeutunut ja jäänyt jumiin kuoreeni. Vuosien yksinäisyys on tehnyt tuhojaan, on niin vaikeaa tämä kaikki.
Kokemattomana ja seurustelemattomana on hirveän vaikeaa miesten kanssa. En osaa jutella enkä esiintyä parempana kuin olen. En osaa markkinoida saati myydä itseäni. En osaa olla seksikäs enkä flirtti. Olen liian rehellinen ja asiallinen. Liian rauhallinen ja harkitseva.
Takaraivossa hakkaa etten tuollekaan kelpaa kun en kenellekään koskaan ole kelvannut. Ehkä panoksi olisin kelvannut, vaan halusin rakkautta enkä pelkkään panoon tyytynyt.
Näin myöhemmin ajateltuna, olisi ehkä pitänyt, olisin ehkä tavannutkin jonkun kun olisin hengaillut useiden miesten kanssa. Tai ainakin miessukupuoli ei olisi niin pelottava tai arasteltava asia.
On todella nöyryyttävää myöntää että näin on käynyt ja tähän on tultu. En ikimaailmassa kehtaisi kertoa tätä kenellekään. En yhdellekään miehelle. Enkä tiedä kuinka jaksaisin teeskennellä kokeneempaa ja kestäisinkö ylipäänsä deitti&seurustelukuvioiden stressin kun usein jo jutellessa tulee tunne että tästä on päästävä heti pois. En osaa edes selittää.
Hullua, että silti vielä jossakin on halu toisen ihmisen läheisyyteen, luulisi että olisi tuokin kuollut pois. Sinnikäs pirulainen.
Toisaalta, kun muistelen nuoruuttani, tiesin jo kuusitoistakesäisenä ettei minulle ole ketään missään. Jotenkin sen aavisti kun kaverit alkoivat seurustelemaan. Oli sellainen outo, väkinäinen olo vastakkaisen sukupuolen seurassa.
Meitä on varmasti muitakin kaltaisiani jotka on jääneet kelkasta. ikisinkkuja. Yksinäinen vähemmistö joista kukaan ei piittaa.
Ajatuksia?
Ongelmanratkaisuvinkit?
Jotkut vain on luotu olemaan yksin? Tähän alan itse kallistua, ainakin hyväksyä asian. Vielä ehkä viisi vuotta yksin ja kai tämä on sitten jo ihan ok. Kymmenen vuotta sitten oli vielä todella vaikeaa ja itkeskelin yksinäisyyttäni ja haaveilin joka ilta. Viisi vuotta sitten harvemmin haaveksin ja pillittelin ja nyt en juurikaan itkeskele enkä haaveile kuin joskus. Sitä turtuu.
Tsemppiä kaikille yksinäisille. En voi valehdella että paistaa se päivä risukasaan vielä joskus mutta koettakaahan jaksaa.

134

1152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m27.

mistä päin, miten vanha?

• sillitrooli

> Ajatuksia?

1) Ei sillä ole mitään väliä useimmille miehille, vaikka olisit kokematon. Harva mies ensinnäkään haluaa kovin kokenutta naista, ja jos joku mies haluaa kokeneen naisen, niin se luultavasti ei ole etsimässä vakavaa suhdetta siitä naisesta, vaan haluaa päästä vain panemaan nopeasti ja tehokkaasti.

2) En oikeasti ymmärrä miten nainen yleensäkään voi jäädä yksin. Olen nähnyt jopa todella läskien naisten keräävän miehiä ympärilleen, samoin mm. poikkeuksellisten v-mäisten naisten. En tajua mikseivät naiset voi myöntää, että yksinjääminen on ollut seurausta siitä, että syystä tai toisesta ei ole haluttu alkaa mitään niiden miesten kanssa, joita on tarjoutunut.

Toki ymmärrän sen, ettei voi vaatia että naiset alkaisivat joidenkin räkäisten spurgujen kanssa seurustelemaan; rappiospurguilta ja muilta päänsekoituksen ammattilaisiltahan saa ihan jokainen suunnilleen naiseksi tunnistetteva huomiota. Mutta mielestäni ei se niin olekaan, että vain spurgut olisivat lähestyneet. Se on vain tekosyy monilta naisilta siihen, että on annettu rukkasia sinne sun tänne. Kyllä jokainen edes jotenkin normaalin tai siedettävän kirjoissa oleva nainen on saanut paljon huomiota myös ihan kelpo miehiltä. Se on sitten eri asia, että onko esim. "kemiat kohdanneet" riittävästi. Mutta jos kyse on ollut kemioiden puuttumisesta, niin silloin naisen pitäisi myöntää, että kyse on vain omasta nirsoudesta. Ei siitä, etteikö kelpaisi miehille.

• kiitos lukemisesta

Miehet eivät ole olleet juurikaan kiinnostuneita. Olen ollut muutamilla treffeillä mutta miehet olivat aivan eri maailmasta joten en voinut kuvitellakaan seurustelemista, eivätkä hekään. Oli sen luokan sovinisteja ja outoja tapauksia. Puheissaan jotenkin niin vähätteleviä ja jopa piikitteleviä. Nettitreffit jäivät sitten osaltani niihin kokemuksiin.
        Valitsin aikoinani naivaltaisen opiskelu&työalan jotta pääsin eroon miehistä. Kotona oli alistava isä ja koulukiusattuna 12 vuotta poikien taholta (fyysistä sekä henkistä, joka päivä sain kuulla miten kamala olen) joten kai se jollakin tapaa on tähän kaikkeen vaikuttanut sitten.
        En missään nimessä halua mitään alkoholistia, narkomaania, alistavaa tai väkivaltaista tai kiusaajamiestä. Tottakai olen ennemmin yksin. Ei se mielestäni ole mitään nirsoutta jos ei suostu huonoon kohteluun!
        Ei kai täällä palstallakaan miehet halua ketä tahansa naista, esim mielenterveysongelmaisia tai mummoikäisiä60 vaikka kirjoittavatkin etteivät naista saa?

• sillitrooli
        kiitos lukemisesta kirjoitti:

Miehet eivät ole olleet juurikaan kiinnostuneita. Olen ollut muutamilla treffeillä mutta miehet olivat aivan eri maailmasta joten en voinut kuvitellakaan seurustelemista, eivätkä hekään. Oli sen luokan sovinisteja ja outoja tapauksia. Puheissaan jotenkin niin vähätteleviä ja jopa piikitteleviä. Nettitreffit jäivät sitten osaltani niihin kokemuksiin.
        Valitsin aikoinani naivaltaisen opiskelu&työalan jotta pääsin eroon miehistä. Kotona oli alistava isä ja koulukiusattuna 12 vuotta poikien taholta (fyysistä sekä henkistä, joka päivä sain kuulla miten kamala olen) joten kai se jollakin tapaa on tähän kaikkeen vaikuttanut sitten.
        En missään nimessä halua mitään alkoholistia, narkomaania, alistavaa tai väkivaltaista tai kiusaajamiestä. Tottakai olen ennemmin yksin. Ei se mielestäni ole mitään nirsoutta jos ei suostu huonoon kohteluun!
        Ei kai täällä palstallakaan miehet halua ketä tahansa naista, esim mielenterveysongelmaisia tai mummoikäisiä60 vaikka kirjoittavatkin etteivät naista saa?

Jaa no sitten ymmärrän vaikeuksiasi ainakin hiukan enemmän. Olen itsekin ollut koulukiusattu aikoinaan. Minua kiusasivat pojat ja tytöt, mutta tytöt yllyttivät poikia siihen. Tytöt saivat koko kiusaamisen alunperin alkamaan.

Ymmärrän tosiaan mitä koet, koska itsellenikin tulee vielä nykyäänkin joskus sama tunne joistain naisista kuin niistä kiusaajista aikoinaan. Että tuo haluaa satuttaa minua, ja kääntää muut minua vastaan.

Ehkä voisit hakeutua johonkin, jossa on vähän pehmeämpiluontoisia miehiä. Vaikka johonkin, jossa ollaan eläinten kanssa tekemisissä, mutta jossa voisi myös tavata miehen, jos käy tuuri.

• kiitos lukemisesta
        sillitrooli kirjoitti:

Jaa no sitten ymmärrän vaikeuksiasi ainakin hiukan enemmän. Olen itsekin ollut koulukiusattu aikoinaan. Minua kiusasivat pojat ja tytöt, mutta tytöt yllyttivät poikia siihen. Tytöt saivat koko kiusaamisen alunperin alkamaan.

Ymmärrän tosiaan mitä koet, koska itsellenikin tulee vielä nykyäänkin joskus sama tunne joistain naisista kuin niistä kiusaajista aikoinaan. Että tuo haluaa satuttaa minua, ja kääntää muut minua vastaan.

Ehkä voisit hakeutua johonkin, jossa on vähän pehmeämpiluontoisia miehiä. Vaikka johonkin, jossa ollaan eläinten kanssa tekemisissä, mutta jossa voisi myös tavata miehen, jos käy tuuri.

Liian monella on kiusattuna olemisesta omakohtaista kokemusta.
        Harva sellainen, jota ei ole kiusattu, ymmärtää millaisia ongelmia kiusaaminen sattaa aiheuttaa.

• turha mies

Ongelma onkin siinä että naiseen pitäisi tehdä vaikutus kolmessa minuutissa tai muuten tulee pakit. Naiset katsoo yleensä vain ulkonäköä ja päättävät että tuo ei ole hyvä mies.

Toisaalta naiset hyppää niiden komeiden uroiden syliin minuutissa ja huomaavatkin pian että luonne on pas.ka mutta siltin jatkavat suhdetta sellaisen kanssa. Eli vähemmän komeat ei saa mahdollisuutta vaikka luonne olisi mukava ja kiltti.

On paljon normaaleja tavis miehiä jotka ei pääse edes juttelee naisille koska ulkonäkö ei ole naisten mieleen. Tää on ihan naisten oma vika jos eivät löydä kumppania.

• turha mies.
        turha mies kirjoitti:

Ongelma onkin siinä että naiseen pitäisi tehdä vaikutus kolmessa minuutissa tai muuten tulee pakit. Naiset katsoo yleensä vain ulkonäköä ja päättävät että tuo ei ole hyvä mies.

Toisaalta naiset hyppää niiden komeiden uroiden syliin minuutissa ja huomaavatkin pian että luonne on pas.ka mutta siltin jatkavat suhdetta sellaisen kanssa. Eli vähemmän komeat ei saa mahdollisuutta vaikka luonne olisi mukava ja kiltti.

On paljon normaaleja tavis miehiä jotka ei pääse edes juttelee naisille koska ulkonäkö ei ole naisten mieleen. Tää on ihan naisten oma vika jos eivät löydä kumppania.

Ja voin sanoo että jos mentäis ulkomaille niin nää normi tavis miehet pääsis juttelee siellä naisten kanssa heti.

• kiitos lukemisesta
        turha mies kirjoitti:

Eiköhän tuo sama toimi kuule toisinkin päin. Harva mies ihastuu ns.rumaan naiseen. Elämme pinnallisia aikoja.
        Itse olen ulkonäöltäni tavis, tiedän kyllä ulkonäköön liittyvät realiteetit enkä mitään komeita miehiä ole havittelemassa, en koskaan ollut.

• turha mies.

Eiköhän tuo sama toimi kuule toisinkin päin. Harva mies ihastuu ns.rumaan naiseen. Elämme pinnallisia aikoja.
        Itse olen ulkonäöltäni tavis, tiedän kyllä ulkonäköön liittyvät realiteetit enkä mitään komeita miehiä ole havittelemassa, en koskaan ollut.

Jos rumalla tarkoitat jotain 110 kg painavia naisia niin ei varmaan mutta jos on vaikka 10 kg ylipainoa niin mulle kelpais vallan hyvin. En ole koskan katsonut naisen ulkonäköä vaan luonne merkkaa paljon enemmän mutta se ei valitettavasti toimi toisinpäin.

• kiitos lukemisesta
        turha mies. kirjoitti:

Jos rumalla tarkoitat jotain 110 kg painavia naisia niin ei varmaan mutta jos on vaikka 10 kg ylipainoa niin mulle kelpais vallan hyvin. En ole koskan katsonut naisen ulkonäköä vaan luonne merkkaa paljon enemmän mutta se ei valitettavasti toimi toisinpäin.

Aika huima ylipaino tuo mainitsemasi, joo kai se on sitten jo rumaa. Paitsi että jätän kauneuden arvioinnin katsojan silmille, eli kai riippuu henkilöstä mitä kauniina tai rumana pitää.
        Kymmenen kiloa ylipainoa tuskin kovin monella on luotaantyöntävän rumaa, riippuu tietysti millainen ruumiinrakenne on ja kuinka paino jakautuu.

• sillitrooli

Ajattelin laittaa vähän kannustavammankin tekstin tähän lisäksi. Jos olet alle neljäkymmentä (varmastikin olet), niin mikään ei ole vielä liian myöhäistä. Ainoa mitä miehen saaminen sinulta vaatii, on hakeutua johonkin, jossa miehiä on, ja antaa miehelle mahdollisuus. Hymyile kivoille miehille, ja vaikuta iloiselta heidän huomiostaan. :) Lähde mukaan miehen juttuihin ja ehdotuksiin. Nämä ovat parasta flirttailua naisten puolelta mitä löytyy.

• kiitos lukemisesta

Ei se neljänkympin takaraja kovin kaukana enää ole :(
        Mutta joo..kiitos kannustuksesta.

• anonyymi kurppa

Sittenkö kannattaa luovuttaa kun neljänkympin raja paukkuu?? Perheen perustaminen ei ole mahdollista mutta kai nyt parisuhdetta voi kuitenkin toivoa?

Ymmärrän kyllä aloittajaa oikein hyvin. Oma tarinani on vähän samankaltainen. Ja jotkut naiset voivat todellakin jäädä yksin vaikka "läskeillä ja vittumaisillakin" naisilla olisi mies..mutta millainen mies, se onkin jo eri asia.

• ätmi
        anonyymi kurppa kirjoitti:

Sittenkö kannattaa luovuttaa kun neljänkympin raja paukkuu?? Perheen perustaminen ei ole mahdollista mutta kai nyt parisuhdetta voi kuitenkin toivoa?

Ymmärrän kyllä aloittajaa oikein hyvin. Oma tarinani on vähän samankaltainen. Ja jotkut naiset voivat todellakin jäädä yksin vaikka "läskeillä ja vittumaisillakin" naisilla olisi mies..mutta millainen mies, se onkin jo eri asia.

No YTM tietenkin, tai vähintäänkin KTM.

• anon kurppa
        ätmi kirjoitti:

No YTM tietenkin, tai vähintäänkin KTM.

Mitä nuo maisterit tuossa tekevät?

• kiitos lukemisesta

Lohdullista kuulla, että on kohtalotovereita.

Ja jotkut naiset voivat todellakin jäädä yksin vaikka "läskeillä ja vittumaisillakin" naisilla olisi mies..mutta millainen mies, se onkin jo eri asia.
        Näin minäkin olen sen ajatellut. Ei kenenkään kannata vain ottaa jotakuta esim. väkivaltaista tai juoppoa tai narkomaania jotta saisi jonkunlaisen suhdevirityksen aikaiseksi.

• kiitos lukemisesta kirjoitti:

Lohdullista kuulla, että on kohtalotovereita.

Ja jotkut naiset voivat todellakin jäädä yksin vaikka "läskeillä ja vittumaisillakin" naisilla olisi mies..mutta millainen mies, se onkin jo eri asia.
        Näin minäkin olen sen ajatellut. Ei kenenkään kannata vain ottaa jotakuta esim. väkivaltaista tai juoppoa tai narkomaania jotta saisi jonkunlaisen suhdevirityksen aikaiseksi.

Hei aloittaja ja muut,

itse tunnen useita ihmisiä jotka ovat vasta neljänkympin paremmalla puolella löytäneet sen oikean elämäänsä.

Älä siis missään nimessä luovuta jos parisuhteen saaminen alkaa myöhemmin kiinnostaa, äläkä pidä 40 vuotta minään "nyt se on loppu" -paaluna.

Kaikkea hyvää elämääsi, tärkeintä on tehdä niin kuin itsestä hyvältä tuntuu.

• Näkökulmia

Tuossa joku totesi, ettei ymmärrä, miten tässä yhteiskunnassa joku nainen voi jäädä yksin vastoin tahtoaan.

Totta puhuen, en minäkään ymmärrä. Oli monta vuotta, kun tutustuin naisiin ja tapailin monia, jututin, katselin ympärilleni ja tarkkailin. Jopa ilkeimmällä naisella tuntui olevan ottajia. Ja rumimmalla naisella monia seksikumppaneja.

Kaikella kunnioituksella, mahdotonta uskoa moista.

• kiitos lukemisesta

Ehkäpä kaltaiseni naiset ovat täysin tabu. Näkymättömissä ja hipihiljaa häpeästä? Moni saattaa ystävilleenkin rehvastella miesjutuillaan vaikkei olisi miehiä ollut elämässä vuosiin. Onhan se noloa kun ei naisena kelpaa kenellekään.
        Ymmärrän ainakin itse valehtelun täysin jos se pitää esim työpaikalla juorukellojen suut supussa ja kaveripiirin hierarkian kurissa. Raadollista se tietty on mutta elämä nyt on mennyt tällaiseksi.
        Ainahan vanhojapiikoja on pilkattu ja halveksittu.
        Helpompi on julkisesti sanoa etten miestä elämääni kaipaa enkä ota vaikka tyrkyttäisivät kuinka, vaikka totuus olisi se ettei kelpaa kenellekään selväjärkiselle, normaalille miehelle. Näin toimimalla välttyy julkiselta häpeältä ja nöyryytykseltä.
        Tottakai noin toimiminen hankaloittaa kumppanin löytymistä entisestään kun on pakko pitää pokkaa eikä voi nolata itseillään aloitteilla jotka saattavat mennä mönkään ja taas pikkulinnut laulaa huvittuneena. Mikä nyt on kenellekin tärkeämpää, pitää kovan naisen kulissit yllä ja nyyhkiä tyynyliinaan silloin kun muut eivät nää vaiko yrittää vuodesta toiseen etsiä rakkautta, pahimmillaan hääriä yleisenä pellenä muiden viihdykkeenä ja juorujen aiheena vuodesta toiseen.
        Tämmöistä nyt tuli mieleen.

• ei teitä ole missään

Ehkäpä kaltaiseni naiset ovat täysin tabu. Näkymättömissä ja hipihiljaa häpeästä? Moni saattaa ystävilleenkin rehvastella miesjutuillaan vaikkei olisi miehiä ollut elämässä vuosiin. Onhan se noloa kun ei naisena kelpaa kenellekään.
        Ymmärrän ainakin itse valehtelun täysin jos se pitää esim työpaikalla juorukellojen suut supussa ja kaveripiirin hierarkian kurissa. Raadollista se tietty on mutta elämä nyt on mennyt tällaiseksi.
        Ainahan vanhojapiikoja on pilkattu ja halveksittu.
        Helpompi on julkisesti sanoa etten miestä elämääni kaipaa enkä ota vaikka tyrkyttäisivät kuinka, vaikka totuus olisi se ettei kelpaa kenellekään selväjärkiselle, normaalille miehelle. Näin toimimalla välttyy julkiselta häpeältä ja nöyryytykseltä.
        Tottakai noin toimiminen hankaloittaa kumppanin löytymistä entisestään kun on pakko pitää pokkaa eikä voi nolata itseillään aloitteilla jotka saattavat mennä mönkään ja taas pikkulinnut laulaa huvittuneena. Mikä nyt on kenellekin tärkeämpää, pitää kovan naisen kulissit yllä ja nyyhkiä tyynyliinaan silloin kun muut eivät nää vaiko yrittää vuodesta toiseen etsiä rakkautta, pahimmillaan hääriä yleisenä pellenä muiden viihdykkeenä ja juorujen aiheena vuodesta toiseen.
        Tämmöistä nyt tuli mieleen.

Siksi kai monet pariutuvat kaveripiirin kautta. Voi tutustua toiseen ilman aloitteentekoa ja torjutuksi tulemisen pelkoa. Tai että säikähtää tuntemattoman aloitetta, jonka naama ei ensi sekunnilla kelpaa, ja sitten molemmat pahoittavat mielensä. Mutta kun ei ole edes kaveripiiriä.

Jos vakavasti mietin mitenkä suhtautuisin vaikkapa pyöreähkön naisen tekemään aloitteeseen(naiset eivät tee minulle aloitteita) niin tuntematonta kohtaan olisi helppo olla torjuva pelkän ulkonäön perusteella, kun ei tunne persoonaa. Mutta jos etukäteen tietäisikin, että naisen persoona, äly ja huumorintaju kompensoivat puutteen ulkonäössä, suhtautuminen olisikin toinen. Siksi tuollainen sekalainen kaveripiiri olisi aika tärkeää, jos haluaisi tutustua vastapuoleen syvemmin ihmisenä ennen aloitteen tekoa.

Sellaiset joiden yksinäisyys johtuu ujoudesta tai itsetunnosta kärsivät nykyajan ravintolatyyppisestä pariutumisesta, missä valinta tehdään tiskiltä tutustumatta persoonaan ja ihmiseen. Sellainen pariutuminen on myös tietyllä tapaa myös liian kilpailullinen, missä voittaja(hallitseva alfa) vie kaiken ja voittaja ratkaistaan 15-sekunnissa.

Ajatuskin tutustumisesta naiseen tuntuu työpaikkahakemuksen laatimiselta. Muita hakijoita on tietysti vähintään 300, joista 6 pääsee haastatteluun. Parempi kun ei yritäkään niin voi säilyttää edes itsekunnioituksensa vääjäämättömältä nöyryytykseltä. Minulla ei vain ole mitään sellaista erityistaitoa, jolla voisin tehdä vaikutuksen vaaditussa 15 sekunnissa, ja siten voittaa kilpailun, jos toinen ei ole kiinnostunut tutustumaan ensin ihmisenä(eikä nykyaikana naisten edes tarvitse). Joku toinen kanditaatti on aina komeampi, joku osaa soittaa kitaraa tai pianoa, joku on rikkaampi, paremmassa työssä jne...

Mutta sellaiset naiset, jotka eivät ravintoloissa viihdy, ovat kyllä liian hyvässä piilossa. Introvertin miehen näkökulmasta, pitäisi perustaa jokin sinkkujen filosofinen keskustelukerho, jossa voisi jutella ihan niitä näitä, mutta joka ei houkuttelisi niitä vääräntyyppisiä sinkkuja jotka hallitsevat ravintoloissa. Mutta ehkä naiset kuitenkin jättäisivät saapumatta?

• kiitos lukemisesta
        ei teitä ole missään kirjoitti:

Siksi kai monet pariutuvat kaveripiirin kautta. Voi tutustua toiseen ilman aloitteentekoa ja torjutuksi tulemisen pelkoa. Tai että säikähtää tuntemattoman aloitetta, jonka naama ei ensi sekunnilla kelpaa, ja sitten molemmat pahoittavat mielensä. Mutta kun ei ole edes kaveripiiriä.

Jos vakavasti mietin mitenkä suhtautuisin vaikkapa pyöreähkön naisen tekemään aloitteeseen(naiset eivät tee minulle aloitteita) niin tuntematonta kohtaan olisi helppo olla torjuva pelkän ulkonäön perusteella, kun ei tunne persoonaa. Mutta jos etukäteen tietäisikin, että naisen persoona, äly ja huumorintaju kompensoivat puutteen ulkonäössä, suhtautuminen olisikin toinen. Siksi tuollainen sekalainen kaveripiiri olisi aika tärkeää, jos haluaisi tutustua vastapuoleen syvemmin ihmisenä ennen aloitteen tekoa.

Sellaiset joiden yksinäisyys johtuu ujoudesta tai itsetunnosta kärsivät nykyajan ravintolatyyppisestä pariutumisesta, missä valinta tehdään tiskiltä tutustumatta persoonaan ja ihmiseen. Sellainen pariutuminen on myös tietyllä tapaa myös liian kilpailullinen, missä voittaja(hallitseva alfa) vie kaiken ja voittaja ratkaistaan 15-sekunnissa.

Ajatuskin tutustumisesta naiseen tuntuu työpaikkahakemuksen laatimiselta. Muita hakijoita on tietysti vähintään 300, joista 6 pääsee haastatteluun. Parempi kun ei yritäkään niin voi säilyttää edes itsekunnioituksensa vääjäämättömältä nöyryytykseltä. Minulla ei vain ole mitään sellaista erityistaitoa, jolla voisin tehdä vaikutuksen vaaditussa 15 sekunnissa, ja siten voittaa kilpailun, jos toinen ei ole kiinnostunut tutustumaan ensin ihmisenä(eikä nykyaikana naisten edes tarvitse). Joku toinen kanditaatti on aina komeampi, joku osaa soittaa kitaraa tai pianoa, joku on rikkaampi, paremmassa työssä jne...

Mutta sellaiset naiset, jotka eivät ravintoloissa viihdy, ovat kyllä liian hyvässä piilossa. Introvertin miehen näkökulmasta, pitäisi perustaa jokin sinkkujen filosofinen keskustelukerho, jossa voisi jutella ihan niitä näitä, mutta joka ei houkuttelisi niitä vääräntyyppisiä sinkkuja jotka hallitsevat ravintoloissa. Mutta ehkä naiset kuitenkin jättäisivät saapumatta?

Kirjoitat asiaa.
        Ei minullakaan ole mitään suurta kaveripiiriä. Muutama seurusteleva kaveri joiden kanssa tulee satunnaisesti käytyä jossakin. En tunne muita sinkkuja eikä minulla ole koskaan ollut ystävyyssuhteita vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Olisi kyllä unelmatilanne jos saisi rauhassa tutustua ilman mitään deittiahdistusta.
        Hyvin rehellisesti kirjoitat ja analysoit suhtautumistasi pyöreähköön naiseen.

Kyllä.
        Ihan turhaa on baareissa roikkuminen ainakin minulle. Oli jo nuorempana, nykyisin vielä pahempaa ja toivottomampaa.

Nojaa. Ei ole naisillakaan sen kummempaa. Aina on joku kauniimpi, seksikkäämpi, hoikempi tai nuorempi. Aina.

Minäkin viihdyn kotosalla ja harrastusteni parissa, eli kai tässä ollaan hyvässä piilossa sitten.
        Tuollaiseen kerhoon minä ainakin tulisin. Hieno idea. Mutta miten estät suosittujen ekstroverttien ja alfatyyppien tulon paikalle? Et mitenkään.

• dfhbhuc

Ei se, että saisi seksikumppaneita, tarkoita sitä, että saisi parisuhteen. Faktahan on, että on miehiä, jotka panevat vaikka reikää seinässä. Onko tuolla seinällä siis vastavuoroinen kiintymyssuhde?

• kiitos lukemisesta
        dfhbhuc kirjoitti:

Ei se, että saisi seksikumppaneita, tarkoita sitä, että saisi parisuhteen. Faktahan on, että on miehiä, jotka panevat vaikka reikää seinässä. Onko tuolla seinällä siis vastavuoroinen kiintymyssuhde?

Ei se, että saisi seksikumppaneita, tarkoita sitä, että saisi parisuhteen. Faktahan on, että on miehiä, jotka panevat vaikka reikää seinässä.

Näin minäkin olen asian ymmärtänyt. Ei kyllä pelkkä seksi kiinnosta, ei sellainen nainen joka hakee oikeaa suhdetta saa tuosta hommasta mitään muuta kuin pahan mielen.
        Kun haluan seksiä ja tyydytyksen voin hoitaa asian itse. En edes usko että yhden yön tuttavuus osaisi koskettaa minua oikein(mitä olen ystävieni ja työkavereideni juttuja kuunnellut niin huh huh mitä settiä, minun täytyisi olla aika onnekas jos nauttisin siitä oikeasti, enkä ole ollut elämässäni onnekas muutenkaan joten..) Ehkäpä juuri siksi kokeneet naiset pystyvät kestämään huonot seksikokemukset satunnaisten kumppaneiden kanssa, koska ovat saaneet jo parisuhteissaan lämpöä, hellyyttä ja huomiota sekä tyydytystä. He voivat vain viitata kintaala, että olipa huono kokemus ja siirtyä seuraavaan ihan pokkana, ilman katumusta ja luottavaisena että kyllä se vielä tärppää. Kokemattomalle tuollainen tunteeton miehen tyydytysseksi voi olla täysin traumaattinen ja miehistä entisestään loitontava kokemus. Tätä on varmastikin miehenä vaikea ymmärtää.

• -TSS-

Ei se 40v mikään takaraja ole löytää suhdetta. Tai no kenties jos on tuohon ikään mennessä täysin parisuhdekokematon niin silloin voitaneen sanoa että juna meni jo ajat sitten.

Normaalien ihmisten ollessa kyseessä paljon vanhempiakin ihmisiä on löytänyt suhteita. Tosin, nyt puhutaankin normaaleista ihmisistä joilta suhteen solmiminen on nuorenakin onnistunut.

• kiitos lukemisesta

jos on tuohon ikään mennessä täysin parisuhdekokematon niin silloin voitaneen sanoa että juna meni jo ajat sitten.

Sitä olen ajatellut jo täytettyäni 30v.

Normaalien ihmisten ollessa kyseessä paljon vanhempiakin ihmisiä on löytänyt suhteita. Tosin, nyt puhutaankin normaaleista ihmisistä joilta suhteen solmiminen on nuorenakin onnistunut.

Totta. Ehkä se ei sitten ollut minun juttuni.
        Normaaliudesta en tiedä. Onko se oikeasti normaalia olla vaan sen kanssa jonka sattuu saamaan, aivan sama millainen se on ja kuinka se sinua kohtaan käyttäytyy, kun kaikilla muillakin on joku. Tässä kohtaa normaaliuden mittarina on jonkunlainen sosiaalisen paineen alla määritelty juttu, asia, parisuhde. Koen silti olevani normaali noin muuten, mutta mistäpä sitä tietää.

• Näkökulmia

Tilanne ei ole mahdoton, koska olet nainen. Naiselle löytyy aina kysyntää. Sanoit, ettet panoksi rupea, mutta jospa asiaa kannattaisikin lähestyä seksin kautta. Olen mies, mutta minulla se aikoinaan auttoi. Oli lapsellisia romanttisia ajatuksia, mutta sellainen lähestymistapa ei vain toiminut. Sitten kun aloin ajatella naista enemmän seksiobjektina ja panon kohteena, alkoikin kaikki toimia, eikä ole tarvinnut enää yksin elellä.

Noh, olen mies ja vähän brutaalit keinot ja ajatukset, mutta tällainen näkemys.

• kiitos lukemisesta

Ajattelin sitä, mutta olen aivan liian tunteellinen tuohon toimintamalliin. Tekisin itselleni enemmän hallaa ja ties mitä muita tunne-elämän ongelmia siitä seuraisi. Toiminnasta saattaisi huonossa tapauksessa seurata muitakin ongelmia, jopa väkivaltaa, jota en onnekseni ole aikuisiällä enää muutoin kohdannut.
        Jos olisin kylmempi ja kovempi olisin varmastikin jo toteuttanut tuon itsekin aiemmin pohtimani toimintamallin.
        Olen varmastikin liian romanttinen ja arvotan läheisyyden ja aidot tunteet liian korkealle. Tässä ajassa olen kummajainen.

• mies32

Ajattelin sitä, mutta olen aivan liian tunteellinen tuohon toimintamalliin. Tekisin itselleni enemmän hallaa ja ties mitä muita tunne-elämän ongelmia siitä seuraisi. Toiminnasta saattaisi huonossa tapauksessa seurata muitakin ongelmia, jopa väkivaltaa, jota en onnekseni ole aikuisiällä enää muutoin kohdannut.
        Jos olisin kylmempi ja kovempi olisin varmastikin jo toteuttanut tuon itsekin aiemmin pohtimani toimintamallin.
        Olen varmastikin liian romanttinen ja arvotan läheisyyden ja aidot tunteet liian korkealle. Tässä ajassa olen kummajainen.

Lähes kaikki me, jotka olemme parisuhteisiin joskus päässeet, olemme joutuneet ottamaan riskejä loukkaantumisesta. Suurin osa meistä on ainakin kerran rikottu kunnolla. Eli samoja tyrskyjä kohden on sinunkin uskallettava, ei kukaan voi sinulle luvata ikuista rakkautta ja.harmoniaa etukäteen. Eli kyllä sinne sänkyynkin vaan olisi uskallettava, särkymisen uhallakin. Sitäpaitsi nykyäänhän pillun ja sydämen yhteys on vahvasti kyseenalaistettu, ehkä sinunkin pitäisi, niin et särkyisi jalkovälin kautta.
        Enkä nyt tarkoita, että välttämättä pitäisi alkaa pelkäksi panoksi (voi sekin auttaa), vaan ettet nyt ainakaan antaisi pakkeja sen takia, että mies ehdottaa seksiä. Se ei tarkoita, etteikö mies mitään muuta sinusta haluaisi.

Mutta toivon onnea, varsinkin se nuori tyttö menneisyydessä, joka itki itsensä uneen oli lohdutonta luettavaa. Ehkä hänen takiaan sinun vielä pitäisi yrittää tosissaan. Ei "viimeinen juna" ole koskaan mennyt, aamun ensimmäiseen ei kuitenkaan kestä monta tuntia.

• kiitos lukemisesta
        mies32 kirjoitti:

Lähes kaikki me, jotka olemme parisuhteisiin joskus päässeet, olemme joutuneet ottamaan riskejä loukkaantumisesta. Suurin osa meistä on ainakin kerran rikottu kunnolla. Eli samoja tyrskyjä kohden on sinunkin uskallettava, ei kukaan voi sinulle luvata ikuista rakkautta ja.harmoniaa etukäteen. Eli kyllä sinne sänkyynkin vaan olisi uskallettava, särkymisen uhallakin. Sitäpaitsi nykyäänhän pillun ja sydämen yhteys on vahvasti kyseenalaistettu, ehkä sinunkin pitäisi, niin et särkyisi jalkovälin kautta.
        Enkä nyt tarkoita, että välttämättä pitäisi alkaa pelkäksi panoksi (voi sekin auttaa), vaan ettet nyt ainakaan antaisi pakkeja sen takia, että mies ehdottaa seksiä. Se ei tarkoita, etteikö mies mitään muuta sinusta haluaisi.

Mutta toivon onnea, varsinkin se nuori tyttö menneisyydessä, joka itki itsensä uneen oli lohdutonta luettavaa. Ehkä hänen takiaan sinun vielä pitäisi yrittää tosissaan. Ei "viimeinen juna" ole koskaan mennyt, aamun ensimmäiseen ei kuitenkaan kestä monta tuntia.

Asiaa kirjoitat.
        Kiitos tsempistä.
        Ehkä seksiä ei pitäisikään ottaa niin vakavasti vaan ulkoistaa itsensä ja ajatella vaikka jotain ihan muuta. Teeskennellä kokenutta ja kerätä kokemuksia. Hammasta purren. Ehkä ne turhat tunteet siitä kuolisivatkin eikä ajattelisi koko parisuhdetta tahi miehiä enää kovin romanttisesta näkövinkkelistä. No enpä tiedä. Ei kuulosta kovin houkuttelevalta.
        Ymmärrän toki mitä tarkoitat ja olen sitä itsekin aiemmin ajatellut.

• mies32

Asiaa kirjoitat.
        Kiitos tsempistä.
        Ehkä seksiä ei pitäisikään ottaa niin vakavasti vaan ulkoistaa itsensä ja ajatella vaikka jotain ihan muuta. Teeskennellä kokenutta ja kerätä kokemuksia. Hammasta purren. Ehkä ne turhat tunteet siitä kuolisivatkin eikä ajattelisi koko parisuhdetta tahi miehiä enää kovin romanttisesta näkövinkkelistä. No enpä tiedä. Ei kuulosta kovin houkuttelevalta.
        Ymmärrän toki mitä tarkoitat ja olen sitä itsekin aiemmin ajatellut.

Ei sitä nyt noin kärjistetysti tarvitse ottaa. Pitää ovet auki romanttisuudelle, muttei silti ole heti pitämässä varmana elinikäistä rakkautta, vaikka vähän pelehtisikin miehen kanssa. Suunnilleen noin kai se on muillakin.onnistunut. Ja tietty jos jonkun 5-10 treffikumppanin jälkeen edelleen näyttää yhtä toivottomalta, niin voi uudelleenarvioida tilanteen ja vaikka palata takaisin nykyasenteisiisi. Tuskinpa sitten kiikustuolissa kadut, että yritit ja kokeilit miehiä fyysisestikin.

• kiitos lukemisesta
        mies32 kirjoitti:

Ei sitä nyt noin kärjistetysti tarvitse ottaa. Pitää ovet auki romanttisuudelle, muttei silti ole heti pitämässä varmana elinikäistä rakkautta, vaikka vähän pelehtisikin miehen kanssa. Suunnilleen noin kai se on muillakin.onnistunut. Ja tietty jos jonkun 5-10 treffikumppanin jälkeen edelleen näyttää yhtä toivottomalta, niin voi uudelleenarvioida tilanteen ja vaikka palata takaisin nykyasenteisiisi. Tuskinpa sitten kiikustuolissa kadut, että yritit ja kokeilit miehiä fyysisestikin.

En minä sitä elinikäistä rakkautta enää oikein kai odotakaan. Tarkoitan siis, että se on lottovoiton luokkaa jos ensimmäisellä kerralla tärppäisi(jos kymmenennelläkään). Eli erittäin epätodennäköistä.
        Vaikea on vain päästä treffeille asti, muuten ihan hyviä vinkkejä.

• mies32

En minä sitä elinikäistä rakkautta enää oikein kai odotakaan. Tarkoitan siis, että se on lottovoiton luokkaa jos ensimmäisellä kerralla tärppäisi(jos kymmenennelläkään). Eli erittäin epätodennäköistä.
        Vaikea on vain päästä treffeille asti, muuten ihan hyviä vinkkejä.

Milloin viimeksi kävit "tarjolla" vaikka baaritiskillä? Milloin viimeksi vai koskaanko olet tehnyt aloitteita? Entä ne nettitreffit?

Kyllä sinun minusta kannattaa kuitenkin vähän vielä elätellä toiveita Siitä Oikeasta. Ja jos sen toivon hylkäät, niin ei nyt välttämättä pelkän seksin takia kannata alkaa mihinkään seikkailuihin. Ainakaan jos se ei tunnu sinulle omalta. Vaikka tokihan pelkästä seksistäkin voi nauttia, mutta ei se ehkä nykyisellään sinulta onnistuisi?

• kiitos lukemisesta
        mies32 kirjoitti:

Milloin viimeksi kävit "tarjolla" vaikka baaritiskillä? Milloin viimeksi vai koskaanko olet tehnyt aloitteita? Entä ne nettitreffit?

Kyllä sinun minusta kannattaa kuitenkin vähän vielä elätellä toiveita Siitä Oikeasta. Ja jos sen toivon hylkäät, niin ei nyt välttämättä pelkän seksin takia kannata alkaa mihinkään seikkailuihin. Ainakaan jos se ei tunnu sinulle omalta. Vaikka tokihan pelkästä seksistäkin voi nauttia, mutta ei se ehkä nykyisellään sinulta onnistuisi?

Vähiten väärä ehkä riittäisi. En jaksa enää uskoa mihinkään oikeisiin tai muihin prinsessaunelmiin. Viileän realistisesti kannattaa kai yrittää ajatella näitä juttuja.
        En minä pystykään pelkkiin seksivirityksiin, joten ne voin kyllä unohtaa.
        Nettitreffejä kokeilin muutama vuosi sitten. Ei mitään järkeä niissä, ei ole siellä selväpäisiä ja tasapainoisia miehiä liikkeellä ja jos on niin eivät ole tosissaan vaan leikkimielellä(seksi) ja pahimmillaan varattuja.
        Baaritiskillä tyrkyllä? En koskaan. Olen toki baarissa käynyt mutta yleensä naisporukalla ja yksin taksilla kotiin-kuvio on koettu monet kerrat. En tietenkään ole mikään baarin tai alkon suurkuluttaja, muutaman kerran vuodessa tulee käytyä baarissa. En usko että minulla on tuollaisissa paikoissa vientiä kun ei ole aiemminkaan ollut. Kavereilla on kyllä ollut. Minulle baarit ovat vain ajan ja rahan hukkaa.

• mies32

Vähiten väärä ehkä riittäisi. En jaksa enää uskoa mihinkään oikeisiin tai muihin prinsessaunelmiin. Viileän realistisesti kannattaa kai yrittää ajatella näitä juttuja.
        En minä pystykään pelkkiin seksivirityksiin, joten ne voin kyllä unohtaa.
        Nettitreffejä kokeilin muutama vuosi sitten. Ei mitään järkeä niissä, ei ole siellä selväpäisiä ja tasapainoisia miehiä liikkeellä ja jos on niin eivät ole tosissaan vaan leikkimielellä(seksi) ja pahimmillaan varattuja.
        Baaritiskillä tyrkyllä? En koskaan. Olen toki baarissa käynyt mutta yleensä naisporukalla ja yksin taksilla kotiin-kuvio on koettu monet kerrat. En tietenkään ole mikään baarin tai alkon suurkuluttaja, muutaman kerran vuodessa tulee käytyä baarissa. En usko että minulla on tuollaisissa paikoissa vientiä kun ei ole aiemminkaan ollut. Kavereilla on kyllä ollut. Minulle baarit ovat vain ajan ja rahan hukkaa.

No kokeile edes joskus mennä yksin baaritiskille juomaan pari. Käy vaikka samana iltana teatterissa tai mene baariin jostain illanistujaisista, niin ei tarvitse tälläytyä pelkkää baaria varten, eikä mene koko ilta pilalle huonon baarikeikan takia. Et sinä sinnekään kuole, mutta on pieni mahdollisuus, että jotain kivaa tapahtuu. Tosin miesaines on baareissakin monenkirjavaa, ehkä vielä pahemmin sinun ikäisissäsi kuin parikymppisissä.
        Entäs ne aloitteet? Onko ollut silmäpeliä?

Ehkä ihan taviksesta voi itsesuggestoida prinsessaunelman?

• kiitos lukemisesta
        mies32 kirjoitti:

No kokeile edes joskus mennä yksin baaritiskille juomaan pari. Käy vaikka samana iltana teatterissa tai mene baariin jostain illanistujaisista, niin ei tarvitse tälläytyä pelkkää baaria varten, eikä mene koko ilta pilalle huonon baarikeikan takia. Et sinä sinnekään kuole, mutta on pieni mahdollisuus, että jotain kivaa tapahtuu. Tosin miesaines on baareissakin monenkirjavaa, ehkä vielä pahemmin sinun ikäisissäsi kuin parikymppisissä.
        Entäs ne aloitteet? Onko ollut silmäpeliä?

Ehkä ihan taviksesta voi itsesuggestoida prinsessaunelman?

Täytyy yrittää. On vain iso kynnys mennä yksin jonnekin notkumaan. Kiusallista.
        En minä mitään silmäpelejä osaa, jos näen jonkun kiinnostavan miehen, tuskin uskallan katsoa häneen päin. Salaa voin toki tiirailla :)
        En minä mitään prinsessaunelmia kaipaa, tavallinen rakastava arki olisi upeaa.

• mies32

En minä mitään silmäpelejä osaa, jos näen jonkun kiinnostavan miehen, tuskin uskallan katsoa häneen päin. Salaa voin toki tiirailla :)

Eikö se prinsessaunelma oikeastaan juuri sitä ole? Harva lopulta niinkään onnekas, ainakaan niin, että onni kestäisi vuosikymmeniä.
        Sitä silmäpeliä oppii ja siihen rohkaistuu siellä baarissa, pari rohkaisevaa kun vielä ottaa. Valitse sitten, jos mahdollista, oikeanlainen baari, jossa todennäköisemmin löydät matchin.

Jos kerran olet ulkonäöltäsi tavis, etkä ainakaan susiruma, niin ihmettelen jos ei muka miestä voisi löytyä. Äly ja perusluonne sinulla on kunnossa, siis juuri sitä mitä uskoakseni suurin osa miehistä hakee. Tälläkin palstalla usein miehet sanovat juuri sinua etsivänsä ja vieläpä väittävät olevansa täyspäisiä kunnon miehiä.

Siitä seksistä vaan vielä, kun monesti kaltaisesi tuntuvat melkein seksiallergisilta, niin älä heti panikoi jos joku haluaa sinua naida. Ei se tarkoita, etteikö hän voisi haluta sinua kokonaankin. Eikä ole mikään pakko "antaa" jos ei oikealta tunnu. Sanot vaan, ettet ole vielä valmis. Se Oikea kyllä odottaa.

• mies32

Tuosta yksinmenon kiusallisuudesta: 18v kun baarien ovet aukesivat, piti jäädä odottamaan kaveria nurkan taakse ennen kuin uskalsi baariin sisään. Siis jos oltiin sovittu, että mennään baariin yhdessä. Siis ei voinut muka mennä yksin edes 10 minuutiksi baariin odottamaan kaveria yksin, vaan ennemmin odotti vaikka pakkasessa. Nyt kuulostaa jo aivan mielisairaalta, kun sittemmin muuttojen ja epäsäännöllisten työaikojen takia tottui käymään yksinkin. Ja keskimäärin paremmalla "flaksilla" yksin.

• altista itsesi
        mies32 kirjoitti:

Tuosta yksinmenon kiusallisuudesta: 18v kun baarien ovet aukesivat, piti jäädä odottamaan kaveria nurkan taakse ennen kuin uskalsi baariin sisään. Siis jos oltiin sovittu, että mennään baariin yhdessä. Siis ei voinut muka mennä yksin edes 10 minuutiksi baariin odottamaan kaveria yksin, vaan ennemmin odotti vaikka pakkasessa. Nyt kuulostaa jo aivan mielisairaalta, kun sittemmin muuttojen ja epäsäännöllisten työaikojen takia tottui käymään yksinkin. Ja keskimäärin paremmalla "flaksilla" yksin.

Mies32 puhuu asiaa!

• kiitos lukemisesta
        mies32 kirjoitti:

Eikö se prinsessaunelma oikeastaan juuri sitä ole? Harva lopulta niinkään onnekas, ainakaan niin, että onni kestäisi vuosikymmeniä.
        Sitä silmäpeliä oppii ja siihen rohkaistuu siellä baarissa, pari rohkaisevaa kun vielä ottaa. Valitse sitten, jos mahdollista, oikeanlainen baari, jossa todennäköisemmin löydät matchin.

Jos kerran olet ulkonäöltäsi tavis, etkä ainakaan susiruma, niin ihmettelen jos ei muka miestä voisi löytyä. Äly ja perusluonne sinulla on kunnossa, siis juuri sitä mitä uskoakseni suurin osa miehistä hakee. Tälläkin palstalla usein miehet sanovat juuri sinua etsivänsä ja vieläpä väittävät olevansa täyspäisiä kunnon miehiä.

Siitä seksistä vaan vielä, kun monesti kaltaisesi tuntuvat melkein seksiallergisilta, niin älä heti panikoi jos joku haluaa sinua naida. Ei se tarkoita, etteikö hän voisi haluta sinua kokonaankin. Eikä ole mikään pakko "antaa" jos ei oikealta tunnu. Sanot vaan, ettet ole vielä valmis. Se Oikea kyllä odottaa.

Vaikea on omaa ulkonäköään arvioida mutta luulisin olevani tavis. Ainakin sen mukaan mitä noita naamoja tuolla kaupungilla näkee niin en minä kai ikäisteni naamoista himuisesti eroa. Jonkun toisen mielestä voin tietysti olla rumakin, eipä näistä tiedä.

Tälläkin palstalla usein miehet sanovat juuri sinua etsivänsä ja vieläpä väittävät olevansa täyspäisiä kunnon miehiä.
        No eipä ole näkynyt tosielämässä. Taitaa olla palstahöpinöitä.
        Ymmärrän tietysti ettei minua kotoa kukaan tule hakemaan. On vain turhauttavaa palloilla ulkosalla miestä kyttäämässä kun ei tuota aikaa kovin paljon haaskattavaksi olisi ja vapaansa käyttäisi ennemmin mielekkääseen puuhasteluun. Olisi mukavampaa ja luontevampaa jos sen miehen tapaisi muualla kuin baarissa. Harrastuksenikin ovat vain joko yksilö- tai naisporukkajuttuja.
        Täytyy kai kehitellä jotakin. Ja kai sitä parilla voisi käydä, ihan vaan turisemassa, jos nyt edes sellainen tilaisuus kohdalle osuisi.

• kiitos lukemisesta
        mies32 kirjoitti:

Lohdullista, kiitos :)

• FixusMius
        mies32 kirjoitti:

Tavallinen arki on elämän paras aikaa Sen Oikean kanssa.

• mies32

Vaikea on omaa ulkonäköään arvioida mutta luulisin olevani tavis. Ainakin sen mukaan mitä noita naamoja tuolla kaupungilla näkee niin en minä kai ikäisteni naamoista himuisesti eroa. Jonkun toisen mielestä voin tietysti olla rumakin, eipä näistä tiedä.

Tälläkin palstalla usein miehet sanovat juuri sinua etsivänsä ja vieläpä väittävät olevansa täyspäisiä kunnon miehiä.
        No eipä ole näkynyt tosielämässä. Taitaa olla palstahöpinöitä.
        Ymmärrän tietysti ettei minua kotoa kukaan tule hakemaan. On vain turhauttavaa palloilla ulkosalla miestä kyttäämässä kun ei tuota aikaa kovin paljon haaskattavaksi olisi ja vapaansa käyttäisi ennemmin mielekkääseen puuhasteluun. Olisi mukavampaa ja luontevampaa jos sen miehen tapaisi muualla kuin baarissa. Harrastuksenikin ovat vain joko yksilö- tai naisporukkajuttuja.
        Täytyy kai kehitellä jotakin. Ja kai sitä parilla voisi käydä, ihan vaan turisemassa, jos nyt edes sellainen tilaisuus kohdalle osuisi.

En tietenkään sano, että baari olisi aina ja kaikille paras keino, mutta nykylinjallasi olet nyyhkinyt ja tappanut kaunista sisintäsi jo noin 20v. Jos baari yksin aktiivisella tyylillä on uutta sinulle, niin ehdottomasti sitä suosittelen. Tai sitten keksit tosiaan jotain muuta. Mutta ei se baarikaan silti pois sulje mitään jos nyt pari tuntia edes viikonlopustasi uhraat.

Eiväthän miehet edes tiedä mikä helmi olet, kun ei sinulla ole miespuolisia kavereita, etkä ole missään tarjolla. Tavisnainen saa käsittääkseni baarissa aloitteita silloin tällöin, joten lopulta kai sieltä luulisi tärppäävän jonkun varteenotettavan, joka tajuaa mikä helmi olet.

• kiitos lukemisesta
        mies32 kirjoitti:

En tietenkään sano, että baari olisi aina ja kaikille paras keino, mutta nykylinjallasi olet nyyhkinyt ja tappanut kaunista sisintäsi jo noin 20v. Jos baari yksin aktiivisella tyylillä on uutta sinulle, niin ehdottomasti sitä suosittelen. Tai sitten keksit tosiaan jotain muuta. Mutta ei se baarikaan silti pois sulje mitään jos nyt pari tuntia edes viikonlopustasi uhraat.

Eiväthän miehet edes tiedä mikä helmi olet, kun ei sinulla ole miespuolisia kavereita, etkä ole missään tarjolla. Tavisnainen saa käsittääkseni baarissa aloitteita silloin tällöin, joten lopulta kai sieltä luulisi tärppäävän jonkun varteenotettavan, joka tajuaa mikä helmi olet.

Helmestä en tiedä, mutta kiitos kannustuksesta.
        Suhtaudun epäilevästi baaripotentiaaliin, koska etsin lähes raitista kumppania mutta kai siellä voi joku mieskin parilla olla vaikkei jatkuvasti alkoa käyttäisikään. Mutta onhan se pakko kaikenlaista yrittää jos tulosta meinaa saada.

• mies32

Helmestä en tiedä, mutta kiitos kannustuksesta.
        Suhtaudun epäilevästi baaripotentiaaliin, koska etsin lähes raitista kumppania mutta kai siellä voi joku mieskin parilla olla vaikkei jatkuvasti alkoa käyttäisikään. Mutta onhan se pakko kaikenlaista yrittää jos tulosta meinaa saada.

Voi olla. Etenkin voi olla sellainen, joka sinkkuna käyttää alkoa vaikka kerran viikossa, mutta parisuhteessa pari kertaa vuodessa.
        Aavistan sinulla olevan myös lievää alko-allergiaa. Jos näin, niin minusta vaikka 6-pack tai isoon mieheen 12-packikään kerran viikossa saunan ja / tai sosialisoinnin yhteydessä ei ole mikään iso ongelma, jos homma muuten toimii. Tietysti kaikille alko ei sovi lainkaan, mutta valtaosa ei mielestäni aiheuta ongelmia mainituissa määrissä.

• kiitos lukemisesta
        mies32 kirjoitti:

Voi olla. Etenkin voi olla sellainen, joka sinkkuna käyttää alkoa vaikka kerran viikossa, mutta parisuhteessa pari kertaa vuodessa.
        Aavistan sinulla olevan myös lievää alko-allergiaa. Jos näin, niin minusta vaikka 6-pack tai isoon mieheen 12-packikään kerran viikossa saunan ja / tai sosialisoinnin yhteydessä ei ole mikään iso ongelma, jos homma muuten toimii. Tietysti kaikille alko ei sovi lainkaan, mutta valtaosa ei mielestäni aiheuta ongelmia mainituissa määrissä.

Kannatan terveellisiä elämäntapoja, joten toivon samaa kumppaniltani. En sano ettei koskaan saisi juoda, mutta alko ei kuulu terveellisiin elämäntapoihin joka viikko nautittuna.
        On eri asia ottaa yksi olut saunan jälkeen tai lasillinen punaviiniä ruokaillessa kuin suoranainen lauantaikännääminen.
        Katsoin aivan tarpeeksi isäni juomista pienenä, en aio katsoa samaa enää aikuisiällä.

• mies32

Kannatan terveellisiä elämäntapoja, joten toivon samaa kumppaniltani. En sano ettei koskaan saisi juoda, mutta alko ei kuulu terveellisiin elämäntapoihin joka viikko nautittuna.
        On eri asia ottaa yksi olut saunan jälkeen tai lasillinen punaviiniä ruokaillessa kuin suoranainen lauantaikännääminen.
        Katsoin aivan tarpeeksi isäni juomista pienenä, en aio katsoa samaa enää aikuisiällä.

Arvasin, että siel on joku trauma menneisyydestä. Eihän mäyräkoira iltaan tietenkään kuulu terveysihanteisiin, mutta kukapa meistä on täydellinen? Käynti promillelaskurisivuilla voi myös avartaa: 120kg mies saa juoda mäyriksen 12 tunnissa ja ajaa autoa heti päälle.
        Suurin osa ei myöskään välttämättä käyttäydy kuin isäsi. Itselläni itseasiassa menossa nyt 6-7:s olut kl.21.00 aloitaen.

• kiitos lukemisesta
        mies32 kirjoitti:

Arvasin, että siel on joku trauma menneisyydestä. Eihän mäyräkoira iltaan tietenkään kuulu terveysihanteisiin, mutta kukapa meistä on täydellinen? Käynti promillelaskurisivuilla voi myös avartaa: 120kg mies saa juoda mäyriksen 12 tunnissa ja ajaa autoa heti päälle.
        Suurin osa ei myöskään välttämättä käyttäydy kuin isäsi. Itselläni itseasiassa menossa nyt 6-7:s olut kl.21.00 aloitaen.

No ei tietenkään kukaan ole täydellinen, enkä täydellistä kumppania hae kun en itse ole lähellekään täydellinen traumoineni.
        Silti haaveissa lähes alkoton, päihteetön ja savuton mies.

• mies32

No ei tietenkään kukaan ole täydellinen, enkä täydellistä kumppania hae kun en itse ole lähellekään täydellinen traumoineni.
        Silti haaveissa lähes alkoton, päihteetön ja savuton mies.

Edelleen pyydän tarkistamaan kohtuuden ja alkoholismin rajoja. Etenkin ottaen huomioon sen, että sinkkuna alkon käyttö voi olla kohonnut sekä sen, että suurin osa on kännissäkin vain hilpeitä, eivätkä tappelevia kusipäitä.

Tänä vuonna ensimmäisen kerran harkitsin seksisuhteen aloittamista, jotta "pääsisin eroon" neitsyydestäni. Satuin vielä saamaan kahdelta mieheltä ehdotuksen siitä ja heistä toista harkitsinkin Alkuun en, koska olen aina pitänyt sitä itselleni täysin vääränä toimintatapana ensinnäkin lapsuudessa ja nuoruudessa kokemieni traumojen takia ja toiseksi ajattelen seksistä samalla lailla kuin sinä, minusta seksiin kuuluu myös tunteet toista kohtaan, tuntisin itseni henkisesti "likaiseksi" pelkän aktin suorittamisesta.
        Kaipasin kuitenkin silloin niin kovasti läheisyyttä, että kun mies jatkoi kysymistä, niin rupesin jokaisella seuraavalla yhteydenotolla olemaan yhä enemmän myöntyväinen suhteeseen, mutta vain mielessäni. Mies ilmoitti sitten etten ole sitä mitä hän haluaa.
        Olen täysin varma, etten olisi lopulta kuitenkaan kyennyt, olen kyllä miettinyt olisinko lopulta toiminut vastoin peraatteitani pelkän läheisyyden toivossa. Onneksi en joutunut siihen tilanteeseen, koska jos olisin sitten suostunut, olisi se varmasti suistanut psyykeni yhä pahemmin pois radaltaan enkä tiedä kuinka pahasti se olisi vaurioittanut minua henkisesti.

Aikuinen tietysti tekee omat päätöksensä, mutta jos pelkkä seksisuhde tuntuu hiukankin väärältä, en itse siihen ryhtyisi vaikka sitten sitä hoivakodissa katuisinkin. Vaikka ei se silloinkaan vielä olisi mahdotonta :-D

• kiitos lukemisesta
        femnerd kirjoitti:

Tänä vuonna ensimmäisen kerran harkitsin seksisuhteen aloittamista, jotta "pääsisin eroon" neitsyydestäni. Satuin vielä saamaan kahdelta mieheltä ehdotuksen siitä ja heistä toista harkitsinkin Alkuun en, koska olen aina pitänyt sitä itselleni täysin vääränä toimintatapana ensinnäkin lapsuudessa ja nuoruudessa kokemieni traumojen takia ja toiseksi ajattelen seksistä samalla lailla kuin sinä, minusta seksiin kuuluu myös tunteet toista kohtaan, tuntisin itseni henkisesti "likaiseksi" pelkän aktin suorittamisesta.
        Kaipasin kuitenkin silloin niin kovasti läheisyyttä, että kun mies jatkoi kysymistä, niin rupesin jokaisella seuraavalla yhteydenotolla olemaan yhä enemmän myöntyväinen suhteeseen, mutta vain mielessäni. Mies ilmoitti sitten etten ole sitä mitä hän haluaa.
        Olen täysin varma, etten olisi lopulta kuitenkaan kyennyt, olen kyllä miettinyt olisinko lopulta toiminut vastoin peraatteitani pelkän läheisyyden toivossa. Onneksi en joutunut siihen tilanteeseen, koska jos olisin sitten suostunut, olisi se varmasti suistanut psyykeni yhä pahemmin pois radaltaan enkä tiedä kuinka pahasti se olisi vaurioittanut minua henkisesti.

Aikuinen tietysti tekee omat päätöksensä, mutta jos pelkkä seksisuhde tuntuu hiukankin väärältä, en itse siihen ryhtyisi vaikka sitten sitä hoivakodissa katuisinkin. Vaikka ei se silloinkaan vielä olisi mahdotonta :-D

Lohdullista kuulla, että joku muukin on paininut saman ajatuksen kanssa.
        En epäile omalla kohdallani, ettenkö suoriutuisi aktista melko helpostikin, sitähän voi leikkiä kokeneempaa ja vaikka ihan toista ihmistä. Se on se jälkitila, mitä pelkään. Kauhean paha olo henkisesti jne. Eikä se välttämättä auta tulevaisuudessa miesten parissa olemiseen yhtään, pahimmassa tapauksessa pahentaa tilannetta entisestään.
        Kyllä olen itse sen niin ajatellut että muutamat treffit ja yhdessäolot ja sitten voisin edetä pidemmälle.
        En usko että itse akti on ihmeellinen suoritus ilman tunnesidettä. Moni nainen työpaikallakin tyytymätön seksielämäänsä jne. ja ystävätkinjoskus valittavat miestensä huomionti&hellyystaidoista, joten olen tullut siihen tulokseen että ihmisestä täytyy pitää ennen kuin hänen lähelleen kannattaa pyrkiä.
        Mutta todellakin, jokeinen tyylillään :)
        Tsemppiä!

• "En osaa jutella enkä esiintyä parempana kuin olen. En osaa markkinoida saati myydä itseäni. En osaa olla seksikäs enkä flirtti. Olen liian rehellinen ja asiallinen. Liian rauhallinen ja harkitseva."

Tuo pisti vähän mun silmääni...Sulla on täysin väärä ajattelutapa itsestäsi. Et tosiaankaan ole mitään "liian". Sinä vain OLET rauhallinen ja harkitseva :) Ja ne ovat hyviä luonteenpiirteitä ihmisellä, älä väheksy itseäsi :) Ei se mee niin, että pitää olla äänekäs ja ulospäinsuuntaunut, jotta saisi rakkautta ja läheisyyttä. Ihmiset tykkäävät eri asioista :)

Nyt ihan ensiksi...jotta ihminen koskaan voisi saada "tervettä" parisuhdetta, pitää ensin opetella rakastamaan itseään. Nonnii...oikea käsi nyt vasemmalle olalle ja vasen käsi oikealle olalle...nyt halaat itseäsi oikein lujaa :) Sinä olet sinä, juuri niin epätäydellisen täydellinen kuin ihmisen kuuluukin olla. Olet kaunis. Jokainen ihminen on kaunis. Ja seksikkyys...se lähtee korvien välistä ja se on asenne ;) Olet seksikäs, mutta et uskalla vielä näyttää sitä...ajan myötä kuule ;)

Nyt neuvoisin sua tekemään jotain, mitä tahansa, mikä saisi nostettuu sun itsetuntoa ylös. Onko se liikunta? Tapaat ystäviä? Paljon sosiaalista elämää :) Silloin kun on liikaa yksin, alkaa helposti ajattelee kaikkee peeaskaa.

Mua kans kosketti tosi paljon tuo itkeminen iltaisin uneen...Mun koko varhaisteini-ikä oli juuri tuota samaa. Itkin itseni uneen kuunnellen Yön Joutsenlaulua. Mutta sieltä suosta on mahdollista päästä ylös! Sinäkin pystyt siihen! :) Nyt lupaat itsellesi, että NYT loppuu tämä kurjuus ja alat katsomaan itseäsi ja elämää uusin silmin...sitten kun sulla on hyvä olla itsesi kanssa, niin vastakkainen sukupuolikin huomaa sinut paaaaljon helpommin ;)

Kaikkea hyvää sulle! *HaliRutistusPutistus*

• kiitos lukemisesta

Noi voi kiitos tsempistä. Olen yllättynyt moisesta lämminhenkisyydestä tällä palstalla.
        Kaikkea hyvää sinullekin:)

• Niin minäkin

Hieno kirjoitus!
        Minulla on samanlaisia kokemuksia kuin aloittajalla, enkö kelpaa kellekään? Eikö kukaan ole minusta kiinnostunut?
        Olen tajunnut, että itsesäälissä pitää päästä pois ja olen harjoitellutkin sitä, jo aktiivisestisesti pari vuotta; tehnyt asioita mitkä on minulle hyviä ja sopivia. Rohkaistunut elämälle!
        Ei minulla vieläkään kumppania ole, mutta olen tyytyväisempi itseeni. Ja kas kummaa, olen huomannut myös ajoittaista kiinnostusta miehiltä :) varmasti sitä ennenkin on ollut, mutta olen sen torjunut.
        Olen tavallisen, mukavan näköinen, hieman pyöreä, mutta urheilullisuuteni takia en plösö, pukeudun siististi, iältäni jo yli 30 . Olen kuitenkin auttamattoman ujo vielä vapaiden miesten kanssa, varattujen ( esim . Töissä, harrastuksissa, normaaleissa päivittäisissä tilanteissa) kanssa tavatessani, olen normaali ja luonteva( yrittämättä iskeä) , mutta sinkkumiehistä tavatessa auttamattoman ujo ... Tai sitten jotenkin käperryn kuoreensa, varsinkin jos on paljon muita ihmisiä ympärillä. Niin se on hassua.... Ja sitä pitää opetella. Tarvitsen vaan lisää rohkeutta, vastata flirttiin ja olla kiinnostunut ja osoittaa kiinnostuksensa))

Tsemppiä aloittajalle ja voimakirjoituksen kirjoittajalle!

• kiitos lukemisesta
        Niin minäkin kirjoitti:

Hieno kirjoitus!
        Minulla on samanlaisia kokemuksia kuin aloittajalla, enkö kelpaa kellekään? Eikö kukaan ole minusta kiinnostunut?
        Olen tajunnut, että itsesäälissä pitää päästä pois ja olen harjoitellutkin sitä, jo aktiivisestisesti pari vuotta; tehnyt asioita mitkä on minulle hyviä ja sopivia. Rohkaistunut elämälle!
        Ei minulla vieläkään kumppania ole, mutta olen tyytyväisempi itseeni. Ja kas kummaa, olen huomannut myös ajoittaista kiinnostusta miehiltä :) varmasti sitä ennenkin on ollut, mutta olen sen torjunut.
        Olen tavallisen, mukavan näköinen, hieman pyöreä, mutta urheilullisuuteni takia en plösö, pukeudun siististi, iältäni jo yli 30 . Olen kuitenkin auttamattoman ujo vielä vapaiden miesten kanssa, varattujen ( esim . Töissä, harrastuksissa, normaaleissa päivittäisissä tilanteissa) kanssa tavatessani, olen normaali ja luonteva( yrittämättä iskeä) , mutta sinkkumiehistä tavatessa auttamattoman ujo ... Tai sitten jotenkin käperryn kuoreensa, varsinkin jos on paljon muita ihmisiä ympärillä. Niin se on hassua.... Ja sitä pitää opetella. Tarvitsen vaan lisää rohkeutta, vastata flirttiin ja olla kiinnostunut ja osoittaa kiinnostuksensa))

Tsemppiä aloittajalle ja voimakirjoituksen kirjoittajalle!

Kirjoituksesi herätti ajattelemaan tuota itsesääliä. En ole aiemmin huomannut sääliväni itseäni, onko se todellakin sama asia kuin se, ettei "viitsi" vaivata ketään aloitteillaan tai jutuillaan kun ei niitä aiemminkaan ole kiiinnostanut niin ei niitä kuitenkaan nytkään kiinnosta? Ajattelin sitä enemmänkin realismiksi.
        Minäkin käyn töissä ja harrastan liikuntaa ja kuvataiteita, enkä niissä ympyröissä ole sen kummempi kuin muutkaan enkä todellakaan sääli itseäni tai syrjäänvetäydy naisten parissa. Miehet on vain jääneet vieraiksi joten suhtaudun miehiin tietyllä varauksella ja asiallisuudella, mikä saanee antaa kylmän ja luotaantyöntävän, jopa ylpeän kuvan.
        Täytyypä tarkastella tilannetta :)
        Tsemppiä sullekin! :)

• Kaiken maailman jutuille on omia ryhmiä, sillei 12 askelta pelleily ryhmät kokoontumis tyyliin. Ihme ettei tälle.

• Eiku ymmärrän miksi ei. Kuka nainen nyt haluaisi siihen tapaamiseen... Kun sinne joku kerta menisi ja huomaisi olevansa kahvittelussa, jossa on 12 miestä jotka kaikki kattoo niin kovin kiinnostuneena tuota yhtä joukkoon eksynyttä naista...

Joo huono idea.

• kiitos lukemisesta
        crocuta kirjoitti:

Eiku ymmärrän miksi ei. Kuka nainen nyt haluaisi siihen tapaamiseen... Kun sinne joku kerta menisi ja huomaisi olevansa kahvittelussa, jossa on 12 miestä jotka kaikki kattoo niin kovin kiinnostuneena tuota yhtä joukkoon eksynyttä naista...

Joo huono idea.

En ymmärtänyt.

• Ei kestä kiittää.

En ymmärtänyt.

Niin että ideoita. Perusta tukiryhmä kaltaisillesi. Ja se oli siis p***a idea.

• kiitos lukemisesta
        Ei kestä kiittää. kirjoitti:

Niin että ideoita. Perusta tukiryhmä kaltaisillesi. Ja se oli siis p***a idea.

Ok. Nyt vasta ymmärsin..

• Ap:n viesti voisi olla minun, niin paljon siinä oli yhtäläisyyksiä, kuin olisi omaa elämäntarinaansa lukenut.
      Eräs poikkeus omaani on. Olen joskus miettinyt kertoisinko oman taustani täällä ja nyt tässätuli mieleeni kerronko tässä nyt samalla.
      Olen harkinnut kertomista saadakseni erityisesti miehiltä mielipiteitä ja toisaalta toivonut saavani myös ymmärrystä. Mutta...tiedän 100%:lla varmuudella saavani itse asiatonta, loukkaavaa ja vaikka mitä vastaukseksi juuri mahdollisesti sen eroavan tekijän takia.
      Sitäpaitai tämä on ap:n kertomus.

Tiedän hyvin ap miltä sinusta tuntuu ja toivon sinulle jaksamista myös! :-)

• kiitos lukemisesta

Olisin ollut kyllä kiinnostunut lukemaan tarinasi.
        Sinulle, kohtalotoverini, myös jaksamisia :)

• turha mies

Olipa tekstiä. Itse en vaan jaksa enään etsiä ketään kun on saanut jo niin monet pakit että ei osa laskea niin moneen niin olen vain luovuttanut. baareihin en jaksa vaivautua enään ja muutenkaan en tapaa naisia enään missään. En ole sulkeutunut mut mua ei vaan huvita enään etsiä naista. Minusta naiset on vain nirsoja eivätkä halua tutustua miehiin jos mies ei ole komea ja sillä luonteella ei ole merkitystä kumppania etsittäessä.

• kiitos lukemisesta

Ymmärrän sinua hyvin. Kyllähän siihen turtuu. Helpompaa on vain luovuttaa ja unohtaa koko juttu kuin kerätä pettymyksiä kerta kerran jälkeen vuodesta toiseen.

• "Ehkä panoksi olisin kelvannut, vaan halusin rakkautta enkä pelkkään panoon tyytynyt.
      Näin myöhemmin ajateltuna, olisi ehkä pitänyt, olisin ehkä tavannutkin jonkun kun olisin hengaillut useiden miesten kanssa."

Eihän se ole panoksi myöhästä varmaan. Ainahan noita miehiä on, jotka siihen ryhtyy. Ehkäpä siinä katoaisi sitten se pelottavuus ja arkailu nii.

• kiitos lukemisesta

Ei varmaan mutta aika typerältä kyllä kuulostaa alkaa nyt hyppimään sängystä toiseen tässä iässä ja vielä arkana ja kokemattomana. Nolouden huipentuma.
        Taidan jättää kyllä väliin.

• mies32

Ei varmaan mutta aika typerältä kyllä kuulostaa alkaa nyt hyppimään sängystä toiseen tässä iässä ja vielä arkana ja kokemattomana. Nolouden huipentuma.
        Taidan jättää kyllä väliin.

Päätöksiä, jotka teet noloutta vältelläksesi saatat hyvinkin katua kiikustuolissa.

• kiitos lukemisesta
        mies32 kirjoitti:

Päätöksiä, jotka teet noloutta vältelläksesi saatat hyvinkin katua kiikustuolissa.

Totta tuokin.

• fyiii

Itse ehkä ulkonäköni puolesta nykyään kelpaisin naisille mutta päässä on kaikki solmussa nuorempana saadun pakkikasan ja vuosien masentelun takia että alkaa heti napsumaan jos joku muija yrittää jotain flirttailuja, mieluummin pidän kaikki vaan etäisellä hei-tasolla. Räjäyttäähän se tekis mieli itsensä jos asiaa alkaa liikaa ajattelemaan että naisiin olis mahiksia muttei vaan kantti kestä ja vain sen takia jää kaikesta paitsi, kohta kuitenkin jo keski-iässä. Ehkä joku päivä pimahtaa kunnolla jos vielä ihmetellään miksei minulla ole naista, lataan oikein kunnolla kaikki faktat ulos että mulla on päässä vikaa, mitäs siihen sanotte.

• kiitos lukemisesta

Ymmärrän. Sitä suojelee itseään, jopa niiltä hyviltä jutuilta siinä sivussa kun ei uskalla ottaa riskiä pahojen juttujen pelossa. Samaa vikaa minulla.

• Bobby Sands

Tule minun luokse. Minä laitan sinulle yrttiteetä ja annan suklaakeksiä. Katselen, kun hörpit teen ja rouskutat keksiä. Sitten menemme nukumaan. Saat pusun ja nukumme 16 tuntia onnellista unta.

• call me maybe

Vanhako olet ja pituus ja paino. Sitä naisetkin ekana kysyy? Olet vaan turhautunut kun ei ketään mies haluu tutustuu. Jos olet lihava niin paino putoo urheilemalla. Minä pudotin 115 kilosta 80 kiloon. Kova on kunto mut naisia se ei kiinnosta. Oma terveys kuitenkin on tärkeää.

• kiitos lukemisesta.
        call me maybe kirjoitti:

Vanhako olet ja pituus ja paino. Sitä naisetkin ekana kysyy? Olet vaan turhautunut kun ei ketään mies haluu tutustuu. Jos olet lihava niin paino putoo urheilemalla. Minä pudotin 115 kilosta 80 kiloon. Kova on kunto mut naisia se ei kiinnosta. Oma terveys kuitenkin on tärkeää.

Minulleko tämä oli suunnattu?
        Olen mitoiltani normaali. Painoindeksi on normaalin ylärajoilla. Oma terveys on todella tärkeää, harrastan tanssia ja kuntosalilla käyntiä viikoittain. Liikunta on ollut elämäntapa jo nuoresta.
        Onnittelut painonpudotuksesta ja tervellisempään elämäntapaan siirtymisestä. Jatka samaan malliin.

• jutellaan.
        kiitos lukemisesta. kirjoitti:

Olen mitoiltani normaali. Painoindeksi on normaalin ylärajoilla. Oma terveys on todella tärkeää, harrastan tanssia ja kuntosalilla käyntiä viikoittain. Liikunta on ollut elämäntapa jo nuoresta.
        Onnittelut painonpudotuksesta ja tervellisempään elämäntapaan siirtymisestä. Jatka samaan malliin.

Jos on normi painoinen niin nainen saa miehen saa sormia napsauttamalla.

• mies32
        kiitos lukemisesta. kirjoitti:

Tämä nyt on tämä jokaviikkoinen jankutus, mutta kyllä naisen bmi 24-25 jo on ylipainoa verrattuna kauneusihanteeseen. Mutta ei toki pariutumista kokonaan estävä paino, eikä mikään "inhottava läski". Terveyden kannalta varmaan vielä vähemmän "haitallinen" paino.

• yksioikoisuus
        mies32 kirjoitti:

Tämä nyt on tämä jokaviikkoinen jankutus, mutta kyllä naisen bmi 24-25 jo on ylipainoa verrattuna kauneusihanteeseen. Mutta ei toki pariutumista kokonaan estävä paino, eikä mikään "inhottava läski". Terveyden kannalta varmaan vielä vähemmän "haitallinen" paino.

Sehän riippuu täysin siitä, mistä paino koostuu. Jos on olemattomat lihakset ja iso rasvaprosentti, niin tottakai näyttää plösöltä, mutta jos on hyvä kunto, pieni rasvaprosentti ja kiloja tulee lihaksista, niin 24-25 BMI:llä voi olla tosi kuuma pakkaus.

• kiitos lukemisesta
        mies32 kirjoitti:

Ok. Eli olen siis ylipainoinen. No se siitä sitten, kai.
        Olen kyllä terve ja elämäntapani terveellinen sekä liikunnallinen, en kyllä tämän päivän hollywoodin kauneusihannetta kovin terveelliseksi sanoisi. En kyllä suurta ylipainoakaan sano terveelliseksi mutten laihuutta ihannoivaakaan.

• mies32
        yksioikoisuus kirjoitti:

Sehän riippuu täysin siitä, mistä paino koostuu. Jos on olemattomat lihakset ja iso rasvaprosentti, niin tottakai näyttää plösöltä, mutta jos on hyvä kunto, pieni rasvaprosentti ja kiloja tulee lihaksista, niin 24-25 BMI:llä voi olla tosi kuuma pakkaus.

Hyvin harvoilla naisilla on moista lihasmassaa (että 24-25 olisi ihanne-bmi)ja niillä, joilla on, on melko varmasti turhan tuhti hauis miesten makuun. Mutta toki lihasmassan paino on otettava huomioon.

• yksioikoisuus
        mies32 kirjoitti:

Hyvin harvoilla naisilla on moista lihasmassaa (että 24-25 olisi ihanne-bmi)ja niillä, joilla on, on melko varmasti turhan tuhti hauis miesten makuun. Mutta toki lihasmassan paino on otettava huomioon.

Itse tiedän useita bmi 24-25 naisia, enkä sanoisi ketään heistä lihavaksi, vaikkei muilla kuin yhdellä fitnessnaisella olekaan näkyviä lihaksia. Kaikki he ovat suht kiinteitä ja kauniskroppaisia, kurvit ja kaarteet oikeissa paikoissa, ilman pullistumia. Jos mahtuu koon 36-38 (S-M) vaatteisiin on minun mielestäni normaalikokoinen, eikä lihava. Mutta ehkä sinulle naisen vaatekoon pitää olla 32 tai XS, että voi sanoa normaaliksi?

• mies32

Ok. Eli olen siis ylipainoinen. No se siitä sitten, kai.
        Olen kyllä terve ja elämäntapani terveellinen sekä liikunnallinen, en kyllä tämän päivän hollywoodin kauneusihannetta kovin terveelliseksi sanoisi. En kyllä suurta ylipainoakaan sano terveelliseksi mutten laihuutta ihannoivaakaan.

http://1.bp.blogspot.com/-8WWuZNgzxtI/TwdJzd368-I/AAAAAAAATXU/VPiS3apD9KY/s1600/claudia-sampedro-fireplace-vengemedia-06.jpg

No mitään absoluuttista totuutta terveestä eivät pysty keskenään riitelevät asiantuntijatkaan antamaan. Ja voihan olla, että miesten kauneusihanne keskimäärin eroaa minun ihanteestani, joka taas on lähellä Hollywood-ihannetta. Itse en kuitenkaan pidä nykyistä Hollywood-ihannetta sairaana, vaan hyvin lähellä terveysihannettakin olevana. En kyllä väitä liikunnallisen naisen bmi 24-25:nkään olevan terveysongelma, ainakaan vakava sellainen, mutta seksikkyyspisteet siinä jo laskevat omissa silmissäni. Eivät kuitenkaan välttämättä ratkaisevasti JOS olisit aloitteellinen ja tietäisin kultaisen luonteesi.

Tuossa aika lähelle täydellistä kroppaa. Meni ylös. Ok, taitaa olla silarit, siitä miinus.

• yksioikoisuus
        mies32 kirjoitti:

http://1.bp.blogspot.com/-8WWuZNgzxtI/TwdJzd368-I/AAAAAAAATXU/VPiS3apD9KY/s1600/claudia-sampedro-fireplace-vengemedia-06.jpg

No mitään absoluuttista totuutta terveestä eivät pysty keskenään riitelevät asiantuntijatkaan antamaan. Ja voihan olla, että miesten kauneusihanne keskimäärin eroaa minun ihanteestani, joka taas on lähellä Hollywood-ihannetta. Itse en kuitenkaan pidä nykyistä Hollywood-ihannetta sairaana, vaan hyvin lähellä terveysihannettakin olevana. En kyllä väitä liikunnallisen naisen bmi 24-25:nkään olevan terveysongelma, ainakaan vakava sellainen, mutta seksikkyyspisteet siinä jo laskevat omissa silmissäni. Eivät kuitenkaan välttämättä ratkaisevasti JOS olisit aloitteellinen ja tietäisin kultaisen luonteesi.

Tuossa aika lähelle täydellistä kroppaa. Meni ylös. Ok, taitaa olla silarit, siitä miinus.

Tuolla naisellahan on jopa pieni pömppömaha ja tosi leveä lantio. Ok, täydellinen merkitsee sinulle siis tuota... Mitä arvelet BMI:ksi?

• kiitos lukemisesta
        mies32 kirjoitti:

No olipa seksipommi. Joo ei pelkoa että näyttäisin tuolta.
        Seksikkyyspisteitä ei minulle ole tähän elämään suotu.

• kiitos lukemisesta
        yksioikoisuus kirjoitti:

Tuolla naisellahan on jopa pieni pömppömaha ja tosi leveä lantio. Ok, täydellinen merkitsee sinulle siis tuota... Mitä arvelet BMI:ksi?

Ei kyllä tainnut olla hollywood-kokoa mutta ehkäpä on kauneuskirurgialla photoshopilla laitettu kurvit kohdalleen?
        En sano sillä että olisin kateellinen, hyvännäköinen ja seksikäs oli, mutta totuus usein on se että mallit parantelevat ulkonäköään kauneuskirurgialla ja photoshop hoitelee loput.

• mies32
        yksioikoisuus kirjoitti:

"Täydellisessä" on liikkumavaraa. Bmi tuolla.mahtunee väliin 19-23.

• mies32
        yksioikoisuus kirjoitti:

Itse tiedän useita bmi 24-25 naisia, enkä sanoisi ketään heistä lihavaksi, vaikkei muilla kuin yhdellä fitnessnaisella olekaan näkyviä lihaksia. Kaikki he ovat suht kiinteitä ja kauniskroppaisia, kurvit ja kaarteet oikeissa paikoissa, ilman pullistumia. Jos mahtuu koon 36-38 (S-M) vaatteisiin on minun mielestäni normaalikokoinen, eikä lihava. Mutta ehkä sinulle naisen vaatekoon pitää olla 32 tai XS, että voi sanoa normaaliksi?

Sinun käsityksesi "hoikasta" on varmaan käyty läpi parikymmentä kertaa aiemminkin?

• mies32
        yksioikoisuus kirjoitti:

Niin ja leveä lantio on melkeinpä pelkkää plussaa, jos on kapea vyötärö, kuten tuolla.
        Siitä en tiedä paljonko on Photoshopattu. Ei tuo tietenkään mikään vaatimus ole, enkä ole varma olenko livenä tuollaista koskaan kohdannut. Mutta mitä kauempana tuosta, sitä kauempana ihanteesta.

• yksioikoisuus
        mies32 kirjoitti:

Sinun käsityksesi "hoikasta" on varmaan käyty läpi parikymmentä kertaa aiemminkin?

Tuskinpa, sitä paitsi tässä puhuttiin normaalista, ei hoikasta. Sinun henkilökohtaiset käsityksesi normaalipainosta kyllä tulevat esille joka keskustelussa.

• yksioikoisuus
        mies32 kirjoitti:

Niin ja leveä lantio on melkeinpä pelkkää plussaa, jos on kapea vyötärö, kuten tuolla.
        Siitä en tiedä paljonko on Photoshopattu. Ei tuo tietenkään mikään vaatimus ole, enkä ole varma olenko livenä tuollaista koskaan kohdannut. Mutta mitä kauempana tuosta, sitä kauempana ihanteesta.

Ok, tuo kaunotar on Miss Bikini Miami, joten aika epärealistiset odotukset sinulla kyllä on, jos kuvittelet löytäväsi vastaavan taviksen Suomesta. Ja itsekin varmaan olet ulkonäöllisesti samaa tasoa? :) Onnea etsintään! :D

• mies32
        yksioikoisuus kirjoitti:

Ok, tuo kaunotar on Miss Bikini Miami, joten aika epärealistiset odotukset sinulla kyllä on, jos kuvittelet löytäväsi vastaavan taviksen Suomesta. Ja itsekin varmaan olet ulkonäöllisesti samaa tasoa? :) Onnea etsintään! :D

Moneenko kertaan on sanottava, ettei tuo ole mikään minimivaatimus? Mutta onhan noita bikinimissejä sun muita malleja tullut joskus pyöriteltyä. Suomessa ja etelämmässä.

• mies32
        yksioikoisuus kirjoitti:

Tuskinpa, sitä paitsi tässä puhuttiin normaalista, ei hoikasta. Sinun henkilökohtaiset käsityksesi normaalipainosta kyllä tulevat esille joka keskustelussa.

Kuten myös.

• yksioikoisuus
        mies32 kirjoitti:

Moneenko kertaan on sanottava, ettei tuo ole mikään minimivaatimus? Mutta onhan noita bikinimissejä sun muita malleja tullut joskus pyöriteltyä. Suomessa ja etelämmässä.

Kun kerran olet niin suosittu ja haluttu YT-naisten keskuudessa, niin ihmettelen, miten sinulla riittää aikaa täällä luuseripalstalla ATM:ien joukossa noin aktiivisesti kommentoiden. Luulisi, että kaltaisellasi YT-miehellä olisi parempaakin tekemistä, kuten naiset, rahan tuhlaaminen, työ, kaverit, harrastukset, matkustelu...

• mies32
        yksioikoisuus kirjoitti:

Kun kerran olet niin suosittu ja haluttu YT-naisten keskuudessa, niin ihmettelen, miten sinulla riittää aikaa täällä luuseripalstalla ATM:ien joukossa noin aktiivisesti kommentoiden. Luulisi, että kaltaisellasi YT-miehellä olisi parempaakin tekemistä, kuten naiset, rahan tuhlaaminen, työ, kaverit, harrastukset, matkustelu...

Naisiin ei ole mikään pakko käyttää tuntikausia päivässä. Tuollainen tunti per päivä on aika optimaalinen. Matkusteluun saa kasaan aikaa ja rahaa pari kertaa vuodessa. Kohta on muuten taas aika. Rahaa tuhlaan juuri nyt. Kroppa ei kestä liikuntaa paljon 6 x 1h x vko enempää. Kaverit eivät tarvitse senkään vertaa minua enkä minä heitä. Tulevalla reissulla etelään saanen taas kyllikseni vähäksi aikaa.

• yksioikoinen
        mies32 kirjoitti:

Naisiin ei ole mikään pakko käyttää tuntikausia päivässä. Tuollainen tunti per päivä on aika optimaalinen. Matkusteluun saa kasaan aikaa ja rahaa pari kertaa vuodessa. Kohta on muuten taas aika. Rahaa tuhlaan juuri nyt. Kroppa ei kestä liikuntaa paljon 6 x 1h x vko enempää. Kaverit eivät tarvitse senkään vertaa minua enkä minä heitä. Tulevalla reissulla etelään saanen taas kyllikseni vähäksi aikaa.

Et keksi mielekkäämpää tekemistä kuin päivystää täällä aamusta ympäri vuorokauden? :) Tämä palstakirjoittelu on siis kiinnostavinta, mitä voit tehdä? Olen yllättynyt.

• mies32
        yksioikoinen kirjoitti:

Et keksi mielekkäämpää tekemistä kuin päivystää täällä aamusta ympäri vuorokauden? :) Tämä palstakirjoittelu on siis kiinnostavinta, mitä voit tehdä? Olen yllättynyt.

Joo, myönnän, että:tämä on oire. En pysty elämään täydellisesti haluamaani elämää. Eli paremminkin tämän ajan voisi käyttää kuin sinun kanssasi länkyttåmiseen. Mikä on oma selityksesi?

• FixusMixus
        mies32 kirjoitti:

Kuten myös.

Minustakin XS on ihan tavallinen koko. Joskus riippuu mallista S koko sopii paremmin. Mutta M on jo liian iso. Itsekin viihdyn pienissä koissa.

• mies32
        FixusMixus kirjoitti:

Minustakin XS on ihan tavallinen koko. Joskus riippuu mallista S koko sopii paremmin. Mutta M on jo liian iso. Itsekin viihdyn pienissä koissa.

Minäkin viihdyn pienissä pikkareissa!

• anonyymi kurppa
        yksioikoinen kirjoitti:

Ihmeen paljon kyllä ilmeisesti tuo 32:nen viettää täällä aikaa vaikka väittää omaavansa vilkkaan sosiaalisen elämän. Minäkään en vietä varmaankaan niin paljoa aikaa tämän palstan parissa vaikka olen sentään yli-ikäinen ja ylipainoinen semierakko.

• yksioikoisuus
        mies32 kirjoitti:

Joo, myönnän, että:tämä on oire. En pysty elämään täydellisesti haluamaani elämää. Eli paremminkin tämän ajan voisi käyttää kuin sinun kanssasi länkyttåmiseen. Mikä on oma selityksesi?

Olen tylsistynyt ja tällä hetkellä yksin ja ehkä vähän yksinäinenkin tämänhetkisen elämäntilanteeni takia. Risteyskohdassa. Kaipaan keskustelua, väittelyä, eikä riitelykään ole poissuljettu. :) Usein pidän sinun kirjoituksistasi ja olen samaa mieltäkin, pidän sinua ihan fiksuna tyyppinä, mutta sitten välillä sinusta tulee esiin niin ärsyttäviä piirteitä, joita on pakko vähän provota. :) Ei pahalla. :D

• kiitos lukemisesta

Ihmeen paljon kyllä ilmeisesti tuo 32:nen viettää täällä aikaa vaikka väittää omaavansa vilkkaan sosiaalisen elämän. Minäkään en vietä varmaankaan niin paljoa aikaa tämän palstan parissa vaikka olen sentään yli-ikäinen ja ylipainoinen semierakko.

Hyvä sana tuo semierakko, alan oitis käyttämään sitä. Sopii minuun täydellisesti :)

• mies32
        yksioikoisuus kirjoitti:

Olen tylsistynyt ja tällä hetkellä yksin ja ehkä vähän yksinäinenkin tämänhetkisen elämäntilanteeni takia. Risteyskohdassa. Kaipaan keskustelua, väittelyä, eikä riitelykään ole poissuljettu. :) Usein pidän sinun kirjoituksistasi ja olen samaa mieltäkin, pidän sinua ihan fiksuna tyyppinä, mutta sitten välillä sinusta tulee esiin niin ärsyttäviä piirteitä, joita on pakko vähän provota. :) Ei pahalla. :D

Ohho!

• yksioikoisuus
        mies32 kirjoitti:

Ohho!

Mikä yllätti? ;)

• mies32

Näin oikeam ikäisenä ja oikean painoisena ei tietenkään tarvitsekaan metsästää sosiaalista elämää 24/7, joten jää ainoaksi teille.

• hgjhfkgkjh
        mies32 kirjoitti:

Monille länkyttåminen on pääasia, minkä takia he ovat palstalla. Pomot, työkaverit jne. etsivät omia kavereita.. helppoa kommunikaatiota.

• a kurppa
        mies32 kirjoitti:

Näin oikeam ikäisenä ja oikean painoisena ei tietenkään tarvitsekaan metsästää sosiaalista elämää 24/7, joten jää ainoaksi teille.

Niin mikä jää ainoaksi?

• silmänisku
        a kurppa kirjoitti:

Niin mikä jää ainoaksi?

urheilijan kova humalatila

• mies32
        a kurppa kirjoitti:

Niin mikä jää ainoaksi?

Ehkä jään ainoastaan teille?

• mies32
        yksioikoisuus kirjoitti:

Mikä yllätti? ;)

Itsekritiikkisi.

• yksioikoisuus
        mies32 kirjoitti:

Itsekritiikkisi.

Niin, en ole asettanut itseäni millekään jalustalle. On minussa(kin) virheitä, enkä edes pyri täydellisyyteen, rehellisyyteen itseäni ja muita kohtaan jollain tasolla kyllä.

Pidän sinun kirjoituksistasi varsinkin silloin, kun osoitat inhimillisyytesi. Välillä se vain peittyy kaiken pinnallisuuden alle. Silloin saatan vähän kiusata.

• mies32
        yksioikoisuus kirjoitti:

Niin, en ole asettanut itseäni millekään jalustalle. On minussa(kin) virheitä, enkä edes pyri täydellisyyteen, rehellisyyteen itseäni ja muita kohtaan jollain tasolla kyllä.

Pidän sinun kirjoituksistasi varsinkin silloin, kun osoitat inhimillisyytesi. Välillä se vain peittyy kaiken pinnallisuuden alle. Silloin saatan vähän kiusata.

Joskus se on sinulle tarkoitettukin, joskus taas julma totuus.

• ghghgkhjgj
        mies32 kirjoitti:

Joskus se on sinulle tarkoitettukin, joskus taas julma totuus.

En tiedä onko totuus mutta se on aika julma peli, missä kasvottomana nauraa, irvailla ja pilkata. JOS elämässä ei ole muuta sisältöä, moni etsii sitä toisen kustannuksella.

• FixusMixus
        mies32 kirjoitti:

Ehkä jään ainoastaan teille?

Jäätkö nyt kokonaan?? Kaikille?

• jutellaan.

Baariin ei kannata yksin mennä, kuten darkkis on monta kertaa todennut. Mutta rohkea rokan syö joten ehkä kantsii kokeilla ainakin pari kertaa. Tavallisena iltana ei kannata baariin mennä mutta joku juhlapäivä jolloin porukkaa muutenkin liikkeellä paljon.

• mies32

Kokeiluun voi kyllä olla joku hiljainen tiistai-iltapäiväkin ihan hyvä. Voi ottaa iisisti, ei jonoja, ei sisäänpääsymaksuja, pöytä löytyy, voi vaan totutella ympäristöön. Jos siis muuten ei ole baareissa käynyt ja vähän jännittääkin niitä.

• aikuinen mies
        mies32 kirjoitti:

Kokeiluun voi kyllä olla joku hiljainen tiistai-iltapäiväkin ihan hyvä. Voi ottaa iisisti, ei jonoja, ei sisäänpääsymaksuja, pöytä löytyy, voi vaan totutella ympäristöön. Jos siis muuten ei ole baareissa käynyt ja vähän jännittääkin niitä.

Mene lavatansseihin siellä on aikuisia miehiä jotkut etsivät omaa pariakin sieltä,pääset ainakin jutun alkuun luontevasti tanssin ohessa.

• kiitos lukemisesta
        aikuinen mies kirjoitti:

Mene lavatansseihin siellä on aikuisia miehiä jotkut etsivät omaa pariakin sieltä,pääset ainakin jutun alkuun luontevasti tanssin ohessa.

Kuulostaa hauskalta idealta, joskus parikymppisenä kävin muutaman kerran lavatansseissa. Harmi vain ettei tuon kaltaisia tapahtumia enää juurikaan järjestetä. Täytyypä aktivoitua ensi kesänä ja katsella jos lähistöltä löytyisi joku lavapaikka.

• hhhhff

Tuo baarissa yksin käymisestä jankuttaminen on yhden tämän palstan avohoitopotilaan pakkomielle jolle ei kannata korvaansa korjauttaa. Ikään kuin koko maailmaa kiinnostaisi jonkun baarireissut ja seura tai sen puute.

• Eimitäänturhaa

Treffailu ahdistaa niin paljon, tekisi mieli juosta ympäri seiniä siinä tilanteessa.
      Ikisinkkuna, en vaan uskalla sitoutua kehenkään, ja ne joiden seurassa viihdyn hyvin paljastuvatkin varatuiksi (heh, luonnollisesti).

Ajatuksia?
      Koskaan ei saa luovuttaa, kyllä se menninkäinen kolostaan joskus ryömii.
      Uskon edelleen, että kun se oikea vain osuu kohdalle niin se riittää =)

Ongelmanratkaisuvinkit?
      Jos tietäisin niin kertoisin, kaverina kuulemma olen hyvä, mutta seurustelumielessä en vaan mene samalla metaliteetilla.. Kavereiden valinnassa on ihan sama minkä iköinen / näköinen jos samalla aallonpituudella ja hauskaa on, mutta tämä ei toimi kun ajattelen tulevaa kumppania.. Kyllä sen kumppanin täytyy olla sellainen josta pidän myös ulkoisesti ja hän on henkisesti valmis seurustelemaan eikä käyttämään esim. laastari suhteena edeltävään yms.

Jotkut vain on luotu olemaan yksin?
      Naah en haluaisi allekirjoittaa tätä lausahdusta!! Välillä tosin sorrun tuohon ja totean uteliaille tuon lausahduksin niin melkeen jättävät rauhaan.
      Jotkut on luonnostaan muurit ympärillään pitäviä, siitä on vain päästävä rohkeamman osapuolen ylitse / alitse tai saada niitä muureja matalammiski, että pääsee näkemään millainen ihminen oikeasti on.

• kiitos lukemisesta

Jotkut on luonnostaan muurit ympärillään pitäviä
        joku joskus sanoi minulle jotain tämän suuntaista, että luokseni on vaikea päästä vaikka vaikutankin aluksi avoimelta. Hankalaahan se on itseään muuttaa. Eikä ne muurit ole siihen turhaan rakentuneet.

• kiitos lukemisesta

Jotkut on luonnostaan muurit ympärillään pitäviä
        joku joskus sanoi minulle jotain tämän suuntaista, että luokseni on vaikea päästä vaikka vaikutankin aluksi avoimelta. Hankalaahan se on itseään muuttaa. Eikä ne muurit ole siihen turhaan rakentuneet.

Ja siis myöhemmin hän käytti sanaa muuri kuvaamaan tilaani.

• kaljamaha.

Kumppanin etsiminen ei ole mikään ongelma. Ongelma on rohkedessa ja siinä et jos saa pakit niin monilla menee itsetunto ja ei uskota enään että kelpaa jollekin. Pitää siis van uskoa ja olla oma itsensä ja mennä sinne missä onmuita ihmisiä. Jopa minä olen saanut kauniita naisia vaika en tosiaan ole komea. On kaljamaha ja olen työtön mutta olen pannut kauniita naisia. Seurustellut olen kaks kertaa ja pisin suhde kesti 10 vuotta.

Baari on varmaan yleisin paikka missä tapaa muita joten suunta siis sinne jos ei kadulla uskalla pysäyttää ihmistä ja pyytää treffeille. Jotkut siistit vaatteet vaan päälle ja menoksi. Miehen ei ainakaan kannata olla kovin kännissä jos menee tuntemattomalle juttelee kun ei se kännissä öriseminen tee vaikutusta. Sitten voi miettiä jonkun iskurepliikinkin valmiiksi mutta itse en sellasia käytä koska se olis läpinäkyvää.

Baaritiski on minusta paras paikka iskeä naista jos aikoo iskeä. Naiset voi mennä tanssiravintolaan ja jos joku mies tulee pyytää tassimaan niin naisen pitää sitten alka juttelee sille jotain ettei se mene pelkäksi tanssiksi. Minua ei ole ainakana kukaan nainen tullut koskaan iskemään vaan minä tee aina aloitteen.

• kiitos lukemisesta

Ei taida minun iässäni omanikäisiä /-5v sinkkuja istua joka oksalla, eikä varsinkaan raittiita/semiraittiita tupakoimattomia sinkkumiehiä.
        Rohkeus on tietysti minunkin ongelmani. Vaikeaa on lähestyä ketään.

• yksin myös

Ei taida minun iässäni omanikäisiä /-5v sinkkuja istua joka oksalla, eikä varsinkaan raittiita/semiraittiita tupakoimattomia sinkkumiehiä.

On niitä

• yksin myös

On niitä

• yksin myös

On niitä

• kiitos lukemisesta
        yksin myös kirjoitti:

On niitä

Kyse on ilmeisesti kohtaamisongelmasta.
        Mistä löytää kunnollisen, selväjärkisen miehen? Poissuljetaan tästä nyt baari, joka on jo mainittu ja jossa on kuitenkin enemmän alkoa muita paheita käyttäviä suurin osa.
        Vinkkejä kiitos!!!

Mistä löytää kunnollisen, selväjärkisen miehen? Poissuljetaan tästä nyt baari, joka on jo mainittu ja jossa on kuitenkin enemmän alkoa muita paheita käyttäviä suurin osa.
        Vinkkejä kiitos!!!

Jonkin harrastuksen parista, jos sinulla on jotain mielenkiinnon kohteita, niin chattailla samankaltaisten ihmisten kanssa.

• kiitos lukemisesta
        femnerd kirjoitti:

Jonkin harrastuksen parista, jos sinulla on jotain mielenkiinnon kohteita, niin chattailla samankaltaisten ihmisten kanssa.

On kyllä jo aika täysi kalenteri mutta kai sinne vielä joku miehinen harrastus voisi mahtua. Aloittelin jo valokuvausta, eikös miehet ole yleensä valokuvauskursseilla?
        Kai sitä täytyy uskaltautua nolaamaan itsensä ennen kuin mitään saa tapahtumaan ;)
        Kaikki työväenopistojen kurssit sun muut harrasteet ovat aina naisvoittoisia, jopa kokonaan naisia. En tietysti niille ole miehiä mennyt kyttäämään, mutta monen vuoden harrastuskokemuksella havaintoni on tämä.
        Noista chateista en tiedä, kaikenmaailman hulluja sielläkin.
        Kiitti vinkeistä silti :)

• kantrijyri

Vinkkejä kiitos!!!

Tiedoksesi: yksinäisiä miehiä löytyy Suomen maaseudulta kymmeniä tuhansia. Laitat vaan esim. sopivaan lehteen ilmoituksen ja alat valkata sitä parasta..

• Sinkkunainen

Kun ei etsi mitään ei ole myöskään ongelmia. Kehottaisin juttelua psykoterapeutin kanssa. Avoimesti. Ongelma on sussa itsessäsi.

• kiitos lukemisesta

Eli tarkoitat että tarvisin psykoterapeuttia siihen, että lopettaisin kumppanin etsimisen&haaveilun kumppanista?

• hyi v.ttu

Miehissä ei ole mitään hyvää! Tiedän vanhoja äijiä, joista

- yksi käpälöi kaikkia naisia jotka viereen sattuu istumaan
      - yhdellä on teinityttöjen pornokuvia facebookissa
      - yhdellä on n. 20v. nuorempi heila thaimaasta

Suomalaiset miehet on oksettavia! Vihaan miehiä! Oma isänikin on täys p.ska! Samoin monien kavereiden isät on pelkkiä imbesillejä! Miehet ajattelee vaan kiveksillään! Panee muijia paksuksi muttei osallistu jälkikasvun kasvattamiseen eikä elättämiseen.

Aijon viettää loppuelämäni yksin! En enää kertaakaan haksahda miesten korulauseisiin enkä hellyydenosotuksiin! Saastaa ne on kuitenkin sisältä! Voi kun olisin ollut näin viisas jo aijemmin! Naiset voi nauttia elämästään vasta ilman miehiä!

• kiitos lukemisesta

En tarkoittanutkaan että haen miestä pakolla ja hampaat irvessä, en tietenkään kelpuuta kuvaamanlaisiasi miehiä. Hakusessa on ihan normaali mies jolla on elämänarvot ja elämäntavat paikallaan.
        Minullakin on miehistä huonoja kokemuksia, ihan kotoa ja kouluajoista lähtien. Ei kai kaikki miehet voi ihan tuollaisia olla?
        Kyllä nainen pärjää yksinäänkin vallan hyvin, se on vain se läheisyyden kaipuu ja välittämisen tarve mikä ajaa haaveilemaan vastakkaisesta sukupuolesta omana, ihanana kumppanina.

• haluaa sinut

En tarkoittanutkaan että haen miestä pakolla ja hampaat irvessä, en tietenkään kelpuuta kuvaamanlaisiasi miehiä. Hakusessa on ihan normaali mies jolla on elämänarvot ja elämäntavat paikallaan.
        Minullakin on miehistä huonoja kokemuksia, ihan kotoa ja kouluajoista lähtien. Ei kai kaikki miehet voi ihan tuollaisia olla?
        Kyllä nainen pärjää yksinäänkin vallan hyvin, se on vain se läheisyyden kaipuu ja välittämisen tarve mikä ajaa haaveilemaan vastakkaisesta sukupuolesta omana, ihanana kumppanina.

Varmaan ainakin 50000 miestä suomessa etsii kaltaistasi naista tavallisia suomimiehiä mutta kelpaavatko he sinulle

• mun tarina

Hei tyttönen, jotenkin haluaisin kertoa sinulle vähän toisenlaisen tarinan joka on totta:

Olin myös erittän rajusti koulukiusattu, itseluottamus aikuistuessa oli hyvin lähellä nolla. Opiskelemaan lähtiessä toiselle paikkakunnalle päätin muuttaa itseni ja pakottaa itseni ottamaan kontaktia myös tyttöihin, pakkienkin uhalla. Nuo pakit itse asiassa ei hetken päästä tuntunut miltään. Pari kertaa tärppäs mutta seksi itessään oli onnetonta räpläämistä varmaankin jännityksen ja alkoholin vuoksi. Sitten sattui lekalle alasin kohdalleen ja loytyi tyttö joka "alkoi mua". Hänen kanssaan oltiinkin sitten 25 vuotta yhdessä ja lapset tehty kunnes nyt juuri erottu.

Niin, mitä tekemistä sinun tarinan kanssa. Se että minä olen ollut sillai kunnolla vain yhden naisen sisällä, ja nyt huomaan olevan samanlainen arkajalka ottamaan kontaktia ja pakkeja kuin kakskymppisenä. Vielä tänä päivänäkään ei mun ex vaimoni edes tiedä olleensa se ainoa, sen verran tuo kokemattomuus on mua hävettänyt.Joten, älä huolehdi kokemattomuuttasi nuo miehen ja naisen roolit toimii onneksesi niin että sinun kokemattomuutesi ei haittaa miehen nautintoa se paine on miehillä. Tee päätös ja aloite, älä ajattele mitä muut sinusta ajattelee sillä ei ole mitään merkitystä.

Mainitsit harrastavasi tanssia, siitä vain tansseihin. Älä väitä että niitä ei ole olemassa, niitä on joka puolella suomea. Tanssitaitoiselle naiselle on ihan varmasti vientiä. Mielellään lähtisin sinua viemään, tanssitaitoiset naiset on aina ihania.

• Jos haluaisit jutella kanssani, vaihtaa ajatuksia kun meillä on niin paljon samanlainen elämäntarina. Olen sinua vanhempi, muutaman vuoden päälle 40.
      Minulla ei ole sinkkuystäviä, eikä näistä asioista suoraan sanottuna voi puhua tuttujen kanssa :-)
      Voit laittaa sähköpostia tuohon suomi24:n osoitteeseen eli tuo [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      185
      2680
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1122
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      73
      921
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      810
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      809
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      283
      767
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      88
      759
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      708
    Aihe