exää janottaa

minua ei janota

Vaikka elää avioliitossa ykkösöityneen kakkosensa kanssa niin soitti ja tahtoi tavata. En suostunut koska elän nykyisin hyvässä parisuhteessa uuden miehen kanssa.
Ex kertoi katuvansa tekojaan, pyysi jälleen kerran anteeksi, eikä ole näiden vuosien aikana voinut unohtaa tekojaan, eikä antaa itselleen anteeksi.

Kertoi menneensä naimisiinkin pelkästä uhmasta.
Totesin hänen joutuvan kantamaan tekojensa seuraukset, eikä minua enää kiinnosta hän.
Eikä enää kiinnostatunut kysyä, miksi teki niin kuin teki.

Minä olen tänään oennelisempi kuin hän tulee koskaan olemaan.

51

1006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuoden paras viesti

      Juuri tuonhan takia tänne vanha suola janottaa-palstalle eksytäänkin..... kun ei muka janota yhtään. Salli nauraa. Edes anonyyminä et pysty kirjoittamaan janotuksestasi. Jatka valehtelua itsellesi.

      • hui,hai

        vuoden paras viesti. Hengitä syvään ja rauhallisesti ja ota lääkkeesi. Pelkäätkö, että sinun kaappaama mies haikailee exänsä perään? Hui hai pois sellaset ajatukset.
        Jos ap sanoo, että ei huoli, että elää hyvässä parisuhteessa.. Niin mitä pelättävää sinulla on?


      • naurettavaa1

        HAH, paljastiti itsesi "vuoden paras vitsi" noinko epävarmalla pohjalla elämä petturin kanssa on, että senvuoksi partioit "vanha suola janottaa" palstalla etsiskellen mahdollisen jätetyn exän vuodatuksia.


      • sekoilua

        Oikeesti aika selkäpiitä karmivaa jos olet oikeassa.
        Jossakin on mies joka elää omaa elämäänsä täysin tietämättä hänen exvaimonsa valheellisista kirjoituksista netissä ____₩₩₩₩
        Sitten on toinen mies jolle tämä sama nainen esittää rakastunutta ja onnellista.
        Tuota tuota... ei ole kyllä kaikki kynät penalissa.
        Mistähän noin sekaisin voi mennä?


      • upponalle
        sekoilua kirjoitti:

        Oikeesti aika selkäpiitä karmivaa jos olet oikeassa.
        Jossakin on mies joka elää omaa elämäänsä täysin tietämättä hänen exvaimonsa valheellisista kirjoituksista netissä ____₩₩₩₩
        Sitten on toinen mies jolle tämä sama nainen esittää rakastunutta ja onnellista.
        Tuota tuota... ei ole kyllä kaikki kynät penalissa.
        Mistähän noin sekaisin voi mennä?

        ..valheet ja petos paistavat läpi, ei niitä voi peittää
        mieli on sairastunut


      • eräsex
        sekoilua kirjoitti:

        Oikeesti aika selkäpiitä karmivaa jos olet oikeassa.
        Jossakin on mies joka elää omaa elämäänsä täysin tietämättä hänen exvaimonsa valheellisista kirjoituksista netissä ____₩₩₩₩
        Sitten on toinen mies jolle tämä sama nainen esittää rakastunutta ja onnellista.
        Tuota tuota... ei ole kyllä kaikki kynät penalissa.
        Mistähän noin sekaisin voi mennä?

        Sekoilua. Vähän varovaisuutta lausunnoissa.
        Emme tiedä onko "ei janota":n kirjoitus vale. Siis ainoa selkäpiitä karmiva asia tässä on epäillä kirjoituksen toden peräisyyttä ja syyttää ap:n olevan sekasin.
        Emme tunne tapausta.


    • ei janota, ei

      Kiitos vuoden paras viesti.

      Kun sanon, että ei janota, niin ei janota. Exän soitot ja anelut on täysin turhaa .Niistäkin täällä keskustellaan.

      • buzzeled123

        Mulla ja exällä " loppui" suhde 2008 oltiin 10 v yhdessä. Itselläni oli ensimmäisestä liitosta lapsia joten en halunnut enää lapsia ja tämä oli syy eroon, muuten elämämme oli täydellistä. Koska hän niin paljon halusi lapsia en halunnut olla hänen onnensa tiellä. Joten otin ulkomaan komennuksen, jolla olen edelleen. Olimme edelleen kuitenkin yhteydessä kun sain yhteiseltä tutultamme tietää, että hän seurustelee hajosin ihan täysin, myöskin isäni kuoli tuohon aikaan joten olin aivan maassa ja ex oli kylmääkin kylmempi. Itsekkin tapasin ulkomaalaisen naisen joka on mukava, luotettava ja kaikin puolin kunnollinen aloimme seurustelemaan.
        Exäni uusi mies oli totaalinen luuseri ekonomi, mutta juoppo ja väkivaltainen. Exäni soitteli aina mulle kun sillä meni huonosti suhteessa.
        sitten Exäni erosi uudesta miehestään ja rukoili mua takaisin. Yritin olla tukena ja päädyimme sänkyyn muutaman kerran. Sitten huomasin että vähän ajan päästä alkoi sama juttu, hän vaati minua jättämään uuden naiseni ja olisin varmaan hänet jöttänytkin, mutta sama stoori alkoi taas vauva sitä ja tätä. Lopetimme yhteydenpidon sain taas tietää, että hänellä oli uusi suhde. Nyt 2 v siitä kun viimeksi oltiin yhteydessä hän lähestyi minua email-vuodatuksella, että hän ei ole koskaan kokenut henkisesti samanlaista yhteyttä kuin minun kanssa ja hänen uudet suhteet kaatuvat koska edelleen rakastaa minua. Hän on nyt 42 ja antanut periksi lapsi haaveille. Nyt hän ehdotti tapaamista. Rakastan häntä edelleen, mutta niin rakastan uutta naistani enkä haluaisi loukata häntä, lisäksi olen kiintynyt hänen perheeseensä ja sukulaisiin. Suhde on turvallinen ja tasainen, eu niin paljon intohimoa ja draamaa kuin exäni kanssa.
        olen hämilläni ja ainakin tänään tartun pulloon ja menen lähi kyläni kapakkaan.


      • ei janota ei
        buzzeled123 kirjoitti:

        Mulla ja exällä " loppui" suhde 2008 oltiin 10 v yhdessä. Itselläni oli ensimmäisestä liitosta lapsia joten en halunnut enää lapsia ja tämä oli syy eroon, muuten elämämme oli täydellistä. Koska hän niin paljon halusi lapsia en halunnut olla hänen onnensa tiellä. Joten otin ulkomaan komennuksen, jolla olen edelleen. Olimme edelleen kuitenkin yhteydessä kun sain yhteiseltä tutultamme tietää, että hän seurustelee hajosin ihan täysin, myöskin isäni kuoli tuohon aikaan joten olin aivan maassa ja ex oli kylmääkin kylmempi. Itsekkin tapasin ulkomaalaisen naisen joka on mukava, luotettava ja kaikin puolin kunnollinen aloimme seurustelemaan.
        Exäni uusi mies oli totaalinen luuseri ekonomi, mutta juoppo ja väkivaltainen. Exäni soitteli aina mulle kun sillä meni huonosti suhteessa.
        sitten Exäni erosi uudesta miehestään ja rukoili mua takaisin. Yritin olla tukena ja päädyimme sänkyyn muutaman kerran. Sitten huomasin että vähän ajan päästä alkoi sama juttu, hän vaati minua jättämään uuden naiseni ja olisin varmaan hänet jöttänytkin, mutta sama stoori alkoi taas vauva sitä ja tätä. Lopetimme yhteydenpidon sain taas tietää, että hänellä oli uusi suhde. Nyt 2 v siitä kun viimeksi oltiin yhteydessä hän lähestyi minua email-vuodatuksella, että hän ei ole koskaan kokenut henkisesti samanlaista yhteyttä kuin minun kanssa ja hänen uudet suhteet kaatuvat koska edelleen rakastaa minua. Hän on nyt 42 ja antanut periksi lapsi haaveille. Nyt hän ehdotti tapaamista. Rakastan häntä edelleen, mutta niin rakastan uutta naistani enkä haluaisi loukata häntä, lisäksi olen kiintynyt hänen perheeseensä ja sukulaisiin. Suhde on turvallinen ja tasainen, eu niin paljon intohimoa ja draamaa kuin exäni kanssa.
        olen hämilläni ja ainakin tänään tartun pulloon ja menen lähi kyläni kapakkaan.

        buzzeled123
        Ymmärrän. Kehottaisin miettimään mikä on oikein ketäkin kohtaan. TUnteet exääsi kohtaan saattavat olla muistoja joita olet elätellyt mielessäsi.
        Yritä antaa muistoille antamasi rakkaus nykyiselle puolisollesi. Jos häntä kerran rakastat niin rakasta täydellä sydämellä eikä vain sillä mikä jää yli muistoista.

        Tiedät mitä sinulla on nyt mutta et voi tietää minkälainen olisi elämä exäsi kanssa.


      • buzzeled123
        ei janota ei kirjoitti:

        buzzeled123
        Ymmärrän. Kehottaisin miettimään mikä on oikein ketäkin kohtaan. TUnteet exääsi kohtaan saattavat olla muistoja joita olet elätellyt mielessäsi.
        Yritä antaa muistoille antamasi rakkaus nykyiselle puolisollesi. Jos häntä kerran rakastat niin rakasta täydellä sydämellä eikä vain sillä mikä jää yli muistoista.

        Tiedät mitä sinulla on nyt mutta et voi tietää minkälainen olisi elämä exäsi kanssa.

        Kiitos viestistä, olet oikeassa. Exän kanssa ei tulisi onnistumaan. Liikaa on aikaa kulunut ja liian paljon on tapahtunut. Muistot hämäävät ja hämmentävät, mutta todellisuus olisi toinen. Tuntisin katkeruutta siitä miten hän kohteli minua kun isäni kuoli, minulla ei ollut ketään kenen kanssa jakaa suruani hän oli myös läheinen isäni kanssa, mutta sanoi kylmästi minulle, ettei halua olla kanssani missään tekemisissä, koska hänellä on uusi suhde.
        pitäisi osata sulkea nuo muistot ja lopettaa niissä eläminen ja arvostaa mitä on.


      • hfjslhf
        buzzeled123 kirjoitti:

        Kiitos viestistä, olet oikeassa. Exän kanssa ei tulisi onnistumaan. Liikaa on aikaa kulunut ja liian paljon on tapahtunut. Muistot hämäävät ja hämmentävät, mutta todellisuus olisi toinen. Tuntisin katkeruutta siitä miten hän kohteli minua kun isäni kuoli, minulla ei ollut ketään kenen kanssa jakaa suruani hän oli myös läheinen isäni kanssa, mutta sanoi kylmästi minulle, ettei halua olla kanssani missään tekemisissä, koska hänellä on uusi suhde.
        pitäisi osata sulkea nuo muistot ja lopettaa niissä eläminen ja arvostaa mitä on.

        Onko isäsi kuolemasta jo kauankin, vai ihan tuore tapahtuma? Kun muistoista puhuit, etkö ole päässyt yli tuosta kylmästä kohtelusta. Jos oli jo silloin kylmä suhtautumistapa, niin miten se olisi vuosien saatossa muuttunut?


    • ei yhtään janoa

      Lähes sama tilanne meilläkin. Mies aviossa ja lapsi ykköistyneen kakkosen kanssa mutta vaan jaksaa yrittää takaisi. Oli muka elämän pahin virhe että nai sen naisen. Olen myös onnellisessa suhteessa enkä ikimaailmassa enää koskisi eksään. Tekisi mieli kertoa vaimolleen mutta ei niin paljoa kiinnosta että edes viitsisin.

    • ei janota ei

      Niin, tännehän voimme anonyyminä kertoa loukkaamatta ketään.
      Enkä muutenkaan halua kotirauhani rikkoutumista exän soittojen vuoksi. Enkä ole senvuoksi kertonut nykyisellenikään mitään.

      • ei janota ei

        Yksi mielipide vielä tähän asiaan. Minä en koskaan, missään tapauksessa suostuisi kakkoseksi edes exälle. Minun taholta ei ykköstyneen kakkosen tarvi sellaista pelätä.
        Minä kun en todellakaan toivo heille samaa mitä itse aiheuttivat aikoinaan minulle.
        Enkä myöskän halua tuhota nykyistä elämääni.


      • takkiauki

        Hei mutta kyllä JOKU varmaan kertoo sinun uudelle miehellesi tästä kuinka exmiehesi sinua haluaa takaisin. Minusta sinun olisi paras avautua asiasta sekä miehellesi että exäsi aviopuolisolle.


      • ##$$££€€

        Mutta minähän voisin kertoa...hmmm täytyypäs oikein harkita miten ja missä...


    • mehukasta

      hienoa ah niin mehukasta !!! että joku todella väittää menneensä naimisiinkin(!) saakka pelkästä uhmasta..eihän tuolle voi kuin nauraa. miten keskenkasvuinen eksäsi onkaan! olet varmaan saanut paljon paremman puolison kuin tämä eksä. nyt voisit vaikka juhlia ostamalla kuohuviiniä

      • tarkistan

        kuka on keskenkasvuinen?


      • ersäsex
        tarkistan kirjoitti:

        kuka on keskenkasvuinen?

        Tunnetusti tiedetään, että petturi valehtelee saadakseen toisen koukkuun. Jos hän valehtelee mennensä naimisiin uhmasta niin on ap:n vastuulla tehdä päätöksiä, Ei meidän täällä, eikä meillä myöskää syytä epäillä ap:n kirjoitusta.


    • Neelia

      Eräsex, kun näytät tietävän tästä tapauksesta enemmänkin...
      Voitko analysoida miksi ap. mahdollisesti kirjoittaisi tänne aloituksen joka on ei ole totta?
      Onko syynä tuo mitä joku jo epäili, ap:n toive?
      Onko penalissa kynät hukassa?
      Provosointi?
      Ja jos provosointi niin onko onnistunut?
      Ystäväni mainitsi vastaavasta tapauksesta ja analysoi henkilön sairastuneen henkisesti.

      • eräsex

        En tunne tapausta ettekä tunne tekään. Ei kaikkia kirjoituksia tarvi kysenalaistaa. Itse suhtaudun kaikkeen ajatuksella, että tänne kirjoitetaan toivossa saada vertasitukea.
        Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Eiks vaan?


      • Neelia
        eräsex kirjoitti:

        En tunne tapausta ettekä tunne tekään. Ei kaikkia kirjoituksia tarvi kysenalaistaa. Itse suhtaudun kaikkeen ajatuksella, että tänne kirjoitetaan toivossa saada vertasitukea.
        Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Eiks vaan?

        Nimenomaan tarvitsee kyseenalaistaa sitähän tämä juuri on!
        Siinä se kupletin juoni :)
        Mitähän ap kommentoi näihin kirjoituksiin?
        No toivokaamme ettei lue, koska huomaisi paljastuneen.
        Tiedä vaikka jo mieskin tietäisi .....:D kyllä siinä olisi ap:llä selittämistä.


      • eräsex
        Neelia kirjoitti:

        Nimenomaan tarvitsee kyseenalaistaa sitähän tämä juuri on!
        Siinä se kupletin juoni :)
        Mitähän ap kommentoi näihin kirjoituksiin?
        No toivokaamme ettei lue, koska huomaisi paljastuneen.
        Tiedä vaikka jo mieskin tietäisi .....:D kyllä siinä olisi ap:llä selittämistä.

        Neelia, ap ehkä huomasi, mahdottomuutensa tedän kaikkitietävien keskuudesa eikä senvuoksi kommentoi. En tiedä. Oli vain arvaus. Minäkin jätän tämän keskustelun aivan omaam arvoonsa. Täällä kun ei hyväksytä kuin tietynlaisia kommrntteja.


      • bye-bye
        eräsex kirjoitti:

        Neelia, ap ehkä huomasi, mahdottomuutensa tedän kaikkitietävien keskuudesa eikä senvuoksi kommentoi. En tiedä. Oli vain arvaus. Minäkin jätän tämän keskustelun aivan omaam arvoonsa. Täällä kun ei hyväksytä kuin tietynlaisia kommrntteja.

        ;) vai alkoiko puntit tutisemaan sinu..... ai niin ap:llä

        nämä kirjoituksethan jäävät tänne myös myöhemmin luettavaksi


      • hui,hai
        bye-bye kirjoitti:

        ;) vai alkoiko puntit tutisemaan sinu..... ai niin ap:llä

        nämä kirjoituksethan jäävät tänne myös myöhemmin luettavaksi

        Voi,voi teitä pikkuaivoisia nyxiä. Jos olette onnellisesti aviossa petturin kans niin mitä pelättävää teillä siitä jos joku ex, eikä suinkaan ainoa, on saanut soiton petturiexältään ja haluaa kuulla onko samanlaisia tapauksia muitakin. Tätäkin ketjua lukiessa on käynyt ilmi, että on.


      • valheella_lyhyet_
        hui,hai kirjoitti:

        Voi,voi teitä pikkuaivoisia nyxiä. Jos olette onnellisesti aviossa petturin kans niin mitä pelättävää teillä siitä jos joku ex, eikä suinkaan ainoa, on saanut soiton petturiexältään ja haluaa kuulla onko samanlaisia tapauksia muitakin. Tätäkin ketjua lukiessa on käynyt ilmi, että on.

        No onneksi sinä suuripäinen (hih) olet tänne "sattunut" eksymään.
        Ei nuo muut kirjoittajat ole huolissaan suhteistaan, ovat vain huolissaan sinun suhteestasi uuteen mieheen ja kuinka hän reagoi saatuaan tietää näistä keksityistä puheluista. Käy meille päivitämässä miten kävi.


      • lue koko ketju
        valheella_lyhyet_ kirjoitti:

        No onneksi sinä suuripäinen (hih) olet tänne "sattunut" eksymään.
        Ei nuo muut kirjoittajat ole huolissaan suhteistaan, ovat vain huolissaan sinun suhteestasi uuteen mieheen ja kuinka hän reagoi saatuaan tietää näistä keksityistä puheluista. Käy meille päivitämässä miten kävi.

        valheilla...... Voiko ihminen olla noin tyhmä? Väität, että kaikki jätet valehtelee kertoessaan ja halutessaan keskustelua, miksi jättäjä soittelee. Useampi tapaus tässäkin ketjussa.


      • hui,hai
        lue koko ketju kirjoitti:

        valheilla...... Voiko ihminen olla noin tyhmä? Väität, että kaikki jätet valehtelee kertoessaan ja halutessaan keskustelua, miksi jättäjä soittelee. Useampi tapaus tässäkin ketjussa.

        en ole ap, enkä, ei yhtään janota, enkä buzzel123,enkä myöskään ole kenenkään ex. En vain voi olla ihmettelemättä kummaa jankkausta täällä. Yritättäkö tosiaankin saafa jonkun ihmisen myöntämään omassa elämässään taphtuvia asioita valheekso? Todella sairasta touhua. Sehän on yhtä kun alettas jankkaamaan kuinka nyxä tai nyxät vainoatte jätettyä,jätettyjä. Jankattas ja jankattas väittäen valheeksi kaiken puolustuksenne. Ailuskin joutui luopumaan virastaan toisen naisen levittämien valheiden vuoksi. Nainen on toiselle naiselle susi. Sen olette te nyxät todistaneet tässäkin ketjussa.


      • ghtfcvbug
        hui,hai kirjoitti:

        en ole ap, enkä, ei yhtään janota, enkä buzzel123,enkä myöskään ole kenenkään ex. En vain voi olla ihmettelemättä kummaa jankkausta täällä. Yritättäkö tosiaankin saafa jonkun ihmisen myöntämään omassa elämässään taphtuvia asioita valheekso? Todella sairasta touhua. Sehän on yhtä kun alettas jankkaamaan kuinka nyxä tai nyxät vainoatte jätettyä,jätettyjä. Jankattas ja jankattas väittäen valheeksi kaiken puolustuksenne. Ailuskin joutui luopumaan virastaan toisen naisen levittämien valheiden vuoksi. Nainen on toiselle naiselle susi. Sen olette te nyxät todistaneet tässäkin ketjussa.

        Ei kukaan muu kuin aloittaja todista mikä on, keksinyt koko jutun haluaa provosoida.
        En ole nyksä en myöskään niksa, nainen olen ja huomaan kyllä miten täynnä epätoivoa ja katkeruutta on apn ja hänen muiden
        nimimerkkien sisältämät tekstit.
        Sääliksi käy häntä ja myös hänen miestään, nykyistä...


      • Ursula×s
        lue koko ketju kirjoitti:

        valheilla...... Voiko ihminen olla noin tyhmä? Väität, että kaikki jätet valehtelee kertoessaan ja halutessaan keskustelua, miksi jättäjä soittelee. Useampi tapaus tässäkin ketjussa.

        Joka kerran keksitään, sitä aina epäillään. Sananlasku sopii tähän keskusteluun. Aloituksen jälkeen heti ensimmäinen kommentti osui oikeaan. Aloittaja nousi puolustamaan ja muidenkin lukijoiden epäilykset heräsivät. Selittäminen ja puolustelu johtavat usein totuuden paljastumiseen. Mielestäni eräsex on sama persoona kuin ap.
        Meille on aivan merkityksetöntä lopulta onko aloitus totta vai keksitty, tärkeää nyt olisi alloittajan miettiä miksi pettää itseään?
        Mitä lohdutusta saa näillä keksityillä tarinoilla?
        Valheet johtavat umpikujaan josta palatessa joutuu kohtaamaan ne joille on valehdellut, näin elämässä.
        Asosiaalinen persoona valehtelee tavoitellakseen omaa etua mutta miten sen tänne yhdistää, en tiedä.


      • hui,hai
        Ursula×s kirjoitti:

        Joka kerran keksitään, sitä aina epäillään. Sananlasku sopii tähän keskusteluun. Aloituksen jälkeen heti ensimmäinen kommentti osui oikeaan. Aloittaja nousi puolustamaan ja muidenkin lukijoiden epäilykset heräsivät. Selittäminen ja puolustelu johtavat usein totuuden paljastumiseen. Mielestäni eräsex on sama persoona kuin ap.
        Meille on aivan merkityksetöntä lopulta onko aloitus totta vai keksitty, tärkeää nyt olisi alloittajan miettiä miksi pettää itseään?
        Mitä lohdutusta saa näillä keksityillä tarinoilla?
        Valheet johtavat umpikujaan josta palatessa joutuu kohtaamaan ne joille on valehdellut, näin elämässä.
        Asosiaalinen persoona valehtelee tavoitellakseen omaa etua mutta miten sen tänne yhdistää, en tiedä.

        Mikä ero on, minua ei janota, ja, ei yhtään janota, nimimerkkien viesteissä. Kummassakin sama asia. Miten voitte väittää, että toisen nimmarin takana olisi valehtelija? Joo selitys on siinä, että täällä patruloiva nyxä luulee tunnistavansa exän jolle mustasukkanen. Monta nimimerkkiä käyttäen hyökkää tuntematonta henkilöä kohtaan mennen henkilökohtaisuuksiin luullessaan tuntevansa ihmisen. Ap n kannattaa ehkä tehdä tutkintapyyntö nimittelystä ja väärän tiedon levittämidestä.


      • myös eräsex
        hui,hai kirjoitti:

        Mikä ero on, minua ei janota, ja, ei yhtään janota, nimimerkkien viesteissä. Kummassakin sama asia. Miten voitte väittää, että toisen nimmarin takana olisi valehtelija? Joo selitys on siinä, että täällä patruloiva nyxä luulee tunnistavansa exän jolle mustasukkanen. Monta nimimerkkiä käyttäen hyökkää tuntematonta henkilöä kohtaan mennen henkilökohtaisuuksiin luullessaan tuntevansa ihmisen. Ap n kannattaa ehkä tehdä tutkintapyyntö nimittelystä ja väärän tiedon levittämidestä.

        Ihme ketju. Minunkin ex soitteli aikoinaan ja rukoili anteeksiantoa luvaten jättää nyxänsä. En huolinut takaisin, enkä ole huolinut ketään muutakan. Ex erosi nyxästä ja viime kuuleman mukaan on yksin ja onneton. Väitättekö nyt minuakin valehtelijaksi


      • ympyrää
        Ursula×s kirjoitti:

        Joka kerran keksitään, sitä aina epäillään. Sananlasku sopii tähän keskusteluun. Aloituksen jälkeen heti ensimmäinen kommentti osui oikeaan. Aloittaja nousi puolustamaan ja muidenkin lukijoiden epäilykset heräsivät. Selittäminen ja puolustelu johtavat usein totuuden paljastumiseen. Mielestäni eräsex on sama persoona kuin ap.
        Meille on aivan merkityksetöntä lopulta onko aloitus totta vai keksitty, tärkeää nyt olisi alloittajan miettiä miksi pettää itseään?
        Mitä lohdutusta saa näillä keksityillä tarinoilla?
        Valheet johtavat umpikujaan josta palatessa joutuu kohtaamaan ne joille on valehdellut, näin elämässä.
        Asosiaalinen persoona valehtelee tavoitellakseen omaa etua mutta miten sen tänne yhdistää, en tiedä.

        "Valheet johtavat umpikujaan josta palatessa joutuu kohtaamaan ne joille on valehdellut, näin elämässä."
        Asosiaalinen persoona ei myönnä valehdelleensa, uskoo itse omat valheensa.
        Ei näin tiedosta kohtaamisia, jatkaa samalla tyylillä, ainoastaan läheiset ja valheiden kohteet tiedostavat.


      • syytä miestäsi
        Ursula×s kirjoitti:

        Joka kerran keksitään, sitä aina epäillään. Sananlasku sopii tähän keskusteluun. Aloituksen jälkeen heti ensimmäinen kommentti osui oikeaan. Aloittaja nousi puolustamaan ja muidenkin lukijoiden epäilykset heräsivät. Selittäminen ja puolustelu johtavat usein totuuden paljastumiseen. Mielestäni eräsex on sama persoona kuin ap.
        Meille on aivan merkityksetöntä lopulta onko aloitus totta vai keksitty, tärkeää nyt olisi alloittajan miettiä miksi pettää itseään?
        Mitä lohdutusta saa näillä keksityillä tarinoilla?
        Valheet johtavat umpikujaan josta palatessa joutuu kohtaamaan ne joille on valehdellut, näin elämässä.
        Asosiaalinen persoona valehtelee tavoitellakseen omaa etua mutta miten sen tänne yhdistää, en tiedä.

        Ursula, onko miehlläsi asosiaalinen persoona? Valehtelee että suhde eksään on ohi tai että eksä ei enää janota jne, silti sinulla on epäilys? Onko jäänyt kiinni valheista useammankin kerran? Jos ei, miksi olet täällä ja tarjoat diagnoosiasi jollekin tuntemattomalle tietämättä mitään hänen tilanteestaan? Ei täällä voi ketään tunnistaa ja ihan turha epäillä tuntemattomia miehesi eksäksi.


    • ei yhtään janota

      Onpas outo ketju tosiaan, kirjoitin yhden kommentin tuonne ylempänä ja nyt satuin lukaisemaan. Aika moni eksä varmaan ottaa yhteyttä entiseen kumppaniinsa kun omassa nykyisessä suhteessa on jokin kriisi tai oma käytös alkaa kaduttamaan tms.. Siinä nyt ei ole mitään ihmeellistä koska itsekin olen kokenut saman. Ihmettelen että asiaa pidetään jotenkin epäuskottavana.

      Minusta jotenkin tuntuu siltä että nykyiset puolisot eivät luota miehiinsä ja epäilevät näiden juuri haikailevan eksiensä perään ja siksi päivystävät tällä palstalla ja teilaavat ap:n kaltaiset kirjoittajat. Ap:n teksti olisi voinut olla omani, samankaltaisuutta oli niin paljon joten alkoi mietityttämään onko hänen nyksänsä tällä palstalla päivystämässä. Hmm..no, uskon että moni nyksäkin on samassa tilanteessa kuten me eksätkin ja siksi samankaltaisia tarinoita riittää.

    • 1517

      Mä ihmetetlen että aina naiset syyttävät naisia, eksiä tai nyksiä tai kakkosia tai kolmosta. Kun sillä ukolla on taipumus pettää tai pitää yhteyttä eksiin tai muuta niin pitäis ekana epäillä että se ukko taaskin on samoja koiruuksia tekemässä kuin aina.

    • peace and love

      Ap:ta valheista syyttävä (selvästi on vain yksi vainoharhainen kirjoittaja noiden tekstien takana) henkilö, koeta ymmärtää että moni ottaa yhteyttä exiinsä kun vanha suola alkaa janottamaan, sitä tekevät niin naiset kuin miehetkin. Olen kokenut sen omakohtaisesti. Jos joku kirjoittaa niin täällä, ei se tarkoita että kyseessä olisi juuri sinun miehesi. Rauhoitu siis. Jos olet miehesi kanssa, luota häneen. Jos et luota, eroa. Täällä päivystäminen ja vainoharhaisuus ei ole tervettä.

      • PokkaPitää?

        "Jos joku kirjoittaa niin täällä, ei se tarkoita että kyseessä olisi juuri sinun miehesi. "
        niinpä ja tuskin nyksäsi

        Anteeksi mutta kuka täällä päivystää? Päivystävexä? Siinähän olisikin hyvä toimenkuva jos olet joutunut työttömäksi ;)

        Pelkäät että nyxä on löytänyt tämän aloituksen, sehän tarkoittaisi sitä että myös exmies tietää tästä...mitenkäs se nassu sitten laitetaan kun seukkikerran kohtaatte esim. lasten vuoksi tai jossain muualla esim jossain sukulaisten juhlissa?


      • minua ei janota
        PokkaPitää? kirjoitti:

        "Jos joku kirjoittaa niin täällä, ei se tarkoita että kyseessä olisi juuri sinun miehesi. "
        niinpä ja tuskin nyksäsi

        Anteeksi mutta kuka täällä päivystää? Päivystävexä? Siinähän olisikin hyvä toimenkuva jos olet joutunut työttömäksi ;)

        Pelkäät että nyxä on löytänyt tämän aloituksen, sehän tarkoittaisi sitä että myös exmies tietää tästä...mitenkäs se nassu sitten laitetaan kun seukkikerran kohtaatte esim. lasten vuoksi tai jossain muualla esim jossain sukulaisten juhlissa?

        pokka pitää. Päätin jo heti ketjun alussa olla kommentoimatta enää tähän keskusteluun koska näytti siltä, että nyxäkin eksyi tänne. Kysymyksesi koski mahdollisia perhetapaamisia. Ei minua haittaa. Minua kiellettiin osallistumasta exappivanhempien juhliin. Kunniotin nyxää niinpaljon, että tottelin. Kävin ennen varsinaisia juhlia auttamasa järjestelyissä. Anoppi kertoi kärsivänsä tilanteesta ja vannoi minun olevan hälle tärkeä. Mitä tulee lasten juhliin, niin ei ole exää näkynyt. Aina on kutsu menny. Lahjat tulee aina jonkun sukulaisen kautta. Siksi olen ihmeissäni exän soiton vuoksi. Exällä ei ole lapsia nyxän kans.


      • belezza
        minua ei janota kirjoitti:

        pokka pitää. Päätin jo heti ketjun alussa olla kommentoimatta enää tähän keskusteluun koska näytti siltä, että nyxäkin eksyi tänne. Kysymyksesi koski mahdollisia perhetapaamisia. Ei minua haittaa. Minua kiellettiin osallistumasta exappivanhempien juhliin. Kunniotin nyxää niinpaljon, että tottelin. Kävin ennen varsinaisia juhlia auttamasa järjestelyissä. Anoppi kertoi kärsivänsä tilanteesta ja vannoi minun olevan hälle tärkeä. Mitä tulee lasten juhliin, niin ei ole exää näkynyt. Aina on kutsu menny. Lahjat tulee aina jonkun sukulaisen kautta. Siksi olen ihmeissäni exän soiton vuoksi. Exällä ei ole lapsia nyxän kans.

        Ai, mistä ulottuvuudesta sinä näitä "totuuksia" kirjoitat? Missä tapasit exappivanhemmat?
        Mutta kuule, hyvää tulevaa viikonloppua ja iloista mieltä.


      • minua ei janota
        belezza kirjoitti:

        Ai, mistä ulottuvuudesta sinä näitä "totuuksia" kirjoitat? Missä tapasit exappivanhemmat?
        Mutta kuule, hyvää tulevaa viikonloppua ja iloista mieltä.

        nyt kysyn sulta, että mitä totuuksia sinä luulet jakavas. Minä en ole sinun vihaamasi ex. Joten ole kiltti ja lopeta tuntemattoman ihmisen vainoaminen.


      • belezza
        minua ei janota kirjoitti:

        nyt kysyn sulta, että mitä totuuksia sinä luulet jakavas. Minä en ole sinun vihaamasi ex. Joten ole kiltti ja lopeta tuntemattoman ihmisen vainoaminen.

        MINÄ en vainoa, jutustelen lämpimikseni. Tämä oli niin kivan tuntoinen viestiketju. Älä ota elämää noin vakavasti, huumoria vähän, lalllaaallaaa.


    • juoksulenkille

      belezza, vai että jutustelet lämpimikses? Ihmeelliset harrastukset sulla.

    • huvittava on eksäsi

      :D Pitää olla ihmisen keskenkasvuinen että ihan väittää menneensä NAIMISIIN toisen kanssa uhmasta.Minkäs sille enää voi.. Kysyitkö nousiko "höyry päästä vielä alttarillakin"? :D

      • ei janota

        Älä muuta sano. Sairas tyyppi tosiaan.


    • semmosia ovat

      No petturit ja valehtelijat puhuvat mitä sylki suuhun tuo yrittäessään pehmittää toista.
      Kertoihan tuossa edellä toinenkin petettyex kuinka hänen ex sanoo katuvansa, että koskaan meni yhteen kakkosensa kanssa.

      • ei uskota

        "Kertoihan tuossa edellä toinenkin petettyex kuinka hänen ex sanoo katuvansa, että koskaan meni yhteen kakkosensa kanssa."

        En oikein osta noita katumusharjoituksia, niillä kyllä ostetaan aikaa, aikaa saada olla rauhassa uuden rakkaansa kanssa, aikaa hoitaa käytännön järjestelyt mahdollisen eron yheydessä. Yritetään silottaa eksän tietä ymmärrykseen.
        Siinä tehdään kuitenkin väärin, parempi kerta rysäys kuin viikkojen tai kuukausien turhan toivon antaminen eksälle.


    • minua ei janota

      Jälleen kerran viesti ex:ltä kuinka katuu eroamme. Eikö se koskaan luovuta? Hyväksysis ressuka jo, että tehty mikä tehty.

      • glurps

        tarjoa sille vaikka lonkero jospa se sitten helpottaisi


    • Kun on joskus saanut elämänsä parasta seksiä; ei sitä kuulkaa niin vaan unohda !

      Parhaat seksit on yleensä sellaisen kanssa, jonka kanssa jokapäiväinen elämä ei kulje täysin kuten "on suunniteltu" ?

      Naiset haluaa aina KAIKEN; paljon rahaa, vähän töitä, pitkät lomat; jokaviikkoinen hemmottelu ja seksiä kun HE tarvitsevat; ja pitäisi vielä olla ennustaja, jotta tietää koska se aika on .

      Oli tuollaisessa suhteessa 4 vuotta "koeajalla" muutaman kerran annoin sormuksen ... aina sain sen takaisin.

      Vaikka erosta on nyt jo vuosia; kai yhä jotakin tunteita on vielä jäljellä ?

      No osat ovat vaihtuneet ; tuntien rakastelu on nykysuhteessa muuttunut ... joksikin aivan muuksi !

      No koin siinä välissä eturauhastulehduksen; joka muuten vie menut mieheltä ? ( onko muilla kokemuksia ? )

      Jotkut naiset todellakin luulee olevansa hyviä seksissä; vaikka ovat todellisuudessa surkeita ? ( yleensä ne ei juuri koskaan ole oleet kenenkään kanssa SELVIN PÄIN ).

      Kannattaa JATKAA etsintää koska melempien sekä seksin, että arjen tulee toimia hyvässä suhteessa !

      Vaikka jos rehellisisä ollaan; jos tuo yksi nainen tulisi baarissa ehdottelemaan; en todellakaan tietäisi mitä tehdä ... tarjoaisinko sormusta vai vain seksiä ?

      Naiset luulee, että miehet ajattelee vain alapäällään ja kun saa sänkyyn saa HALLINTAANSA miehen muutenkin ... on muuten väärä luulo tuo !

      Ja naisen TYYDYTTÄMISEEN ei tarvita munaa; muistakaa miehet; kuten nainen voi miehen tyydyttää ilman limareikää . Vaikka hyvää se tekee sekin.

      Vaikka kirjoituksesta saa toisenlaisen kuvan; etsin VAIMOA itselleni loppuelämäksi ... juoppoja tupakoitsijoita olisi tarjolla vaikka kuinka kun on saanut omakotitalon valmiiksi ... mutta SE OIKEA ... se todellakain on vielä kateissa !

      Sillon on kamalaa kun järki ja tunteet ovat ristiriidassa keskenään ... niin kai on käynyt tämänkin keskusteluketjun aloittajalle ?

      Ja moni ei usko, että voisi saada ANTEEKSI kaikki tekemisensä; jos uskaltaa ottaa riskin !

      Jos ex-mies ei olisi ollut naimisissa tai uudessa suhteessa; mitähän olisi tapahtunut ?

      JÄREN mukaan vanha suoja ei janota; mutta syvät tunteet voivat olla PALJON muuta !

      Elämä meitä kuitenkin täällä kuljettaa !

      Kun on paljon kokenut ei enää lankea joka "loveen" ... nimimerkki saman talon 3 kertaan ostanut ! ( kuinka monta pillereitä käyttävää naista on "sattumalta" tullut raskaaksi ).

      Monen miehen ja naisen haave on tasapainoinen suhde hyvällä seksillä ... miten siis voisit YHDISTÄÄ nuo 2 miestä ( hellä koti-iskä ja raju pervo-reiska )

      Joskus hyvin harvoin nuo asiat voivat jo olla samassa paketissa ... kelpais muuten monelle naiselle ! ( avioituvat nuorena ja pysyvät aviossa ).

      • sinun näkökantasi

        Olipahan teksti.No nuo ovat yhden ihmisen mielipiteitä, taidat tykätä neuvoa muita tilanteissa joista itselläsi on kokemusta, mutta muista että vain yhden uniikin ihmisen kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2786
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2086
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe