On Off suhteet

Surullinen

Kerronpa tässä tarinani. Olen vähän alta 5-kymppinen mies ja tapasin naisen reilu vuosi sitten. Nainen oli eronnut pitkästä suhteestaan juuri ennen tapaamistamme. Noh ensi tapaamisellamme päädyimme sänkyyn. Sen jälkeen soitin viikon päästä ja tapasimme...taas sänkyyn. Sen jälkeen tämä nainen viestitteli että olisi kiva tavata vielä. Noh tapailimme satunnaisesti. Kunnes 3 kuukautta ensi tapaamisemme jälkeen hän ilmoitti tekstarilla että ei halua tapailla aktiivisesti ketään. noh, annoin olla. Sitten jonkun ajan päästä otin uudestaan yhteyttä ja taas tapailimme. Seksi oli joka kerta hyvää kun tapasimme. Vuoden aikana näitä hänen lopettamisia ja takaisin ottamisia on ollut useita. Kun olin kesällä 2 kk ulkomailla töissä hän ilmoitti puhelimessa että ei halua jatkaa. Noh kun tulin Suomeen niin ilmoitin että olen ostanut hänelle tuliaisen ja kysyin että haluatko sen niin hän sanoi että voit tuoda sen. Kun menin niin hän halasi ja kaikki oli tunnin päästä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Eli taas jatkoimme. Nyt viimeinen hänen ilmoittamansa ero tuli 3 viikkoa sitten ja on todennäköisesti lopullista. Kysyin kun hain tavarani että miltä hänestä nyt tuntuu niin hän sanoi että todella tyhjä olo. Mikä ...vetti häntä oikein on vaivannut tämän vuoden kun ei ole osannut päättää haluaako olla vai ei. Kyllä minä ainakin tiedän haluanko olla jonkun kanssa vai en. En souda ja huopaa koko ajan edestakaisin. Loppupelissä hän teki tällä leikkimisellään minusta hermoraunion ja olen sitä vieläkin. Kertokaa miksi joku käyttäytyy näin ja leikkii toisen ihmisen tunteilla. Minä kun ehdin häneen vieläpä rakastua oikein kunnolla. Nyt olen TAAS ihan paskana, mutta en voi itselleni mitään kun olen rakastunut häneen edelleen. Jos olis munaa niin sanois hänelle että painu huo.. vit..un

3

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suhdetta

      Annoit ymmärtää heti ensitapaamisella että olet seksin perässä. Nainen otti sinut hyvänä panokumppanina - mitä muuta sitten odotit?

    • kuiniinai

      Nainen kannattaa ottaa aina ensin panokumppanina. Jos suhteesta tulee jotain niin tulee. Tunteet kannattaa alussa jättää taka-alalle.

    • olkapää

      Kuulostaa aika pahalta hyväksikäytöltä... Ei taida naikkosesi itsekään tietää, mitä ja kenet haluaa. Mielestäni vanhat suhteet ja tunteet pitää "tappaa" ensin, eikä sännätä suinpäin uuteen suhteeseen, koska siitä tulee helposti vain se laastari, jolla paikataan hetkellisesti aiemman suhteen aiheuttamia haavoja.

      Älä alistu tuollaiseen, vaan anna olla. Älä ota häntä takaisin. Ymmärrän hyvin, että on vaikea kieltäytyä, kun toisesta välittää ja itse olisi halunnut jatkaa. Kerran voi yrittää uudelleen, mutta ei itseään kannata kerta toisensa jälkeen satuttaa, koska selvästi haluatte suhteeltanne eri asioita.

      Tarjoaisin mielelläni sulle olkapääni, mutta olen itsekin niin p*skana, etten tiedä, onko minusta pönkittämämään kenenkään toisen itsetuntoa. :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe