Mitä tarkoittaa treffi-ilmoituksessa

niin?

"Olen juoksuni juossut" ?

37

217

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buunm buum

      Luulen että huijaa..Juuri noin ne levottomat ja aina syrjähyppyjä tekvät yrittäää tehdä vaiktuksen.Kun niiltä kysyy että onko paljon takan seurustelusuhteita tai avoliittoja-niin yleensä on ja PALJON! Voit tietystki kysyä että Maratoniako tarkoitat?

    • .............

      Ei se ainakaan aina seksiin viittaa. Tunnen yhden neitsyen, joka laittoi ilmoitukseensa noin.

    • Ei enää piirinmestar

      .

      "Get outta piirinmestaruuskisoista"

      Har!

      .

    • Jos minä olisin juoksuni juossut, niin tarkoittaisin sitä, että olen ymmärtänyt oman tasoni ja tyydyn siihen mitä saan, enkä enää kuvittele olevani jotain muuta kuin mitä olen.

    • ...

      Paavo Nurmen viimeiset sanat tunnetusti.
      Kertoo jotain yleissivistyksen tasosta, nimenomaan siitä, että se on korkea.

      • ...

        Tosin nuo on sanat on se sukulaisten siistimä versio. Huhu kertoo, että todellisuudessa hän sanoi, "Ny vittu riittää tää saatanan ravaaminen.", ja sen hän totesi sukulaisilleen, jotka kyttäs perintöä ja ravasivat jatkuvasti katsomassa, joko mestari on kuollut.


    • Tuo ilmeisesti tarkoittaa, että kaikenlainen hilluminen ja lenkkeily on loppunut. Hän ehkä pitää kävelemisestä enemmän.

      • Lopeta toi pelleily, haluaisit kuitenkin tulla piiskatuksi.


      • modelli kirjoitti:

        Lopeta toi pelleily, haluaisit kuitenkin tulla piiskatuksi.

        Sulla on ihmeellinen fantasia saada piiskata mua. Kuriton, sietäisit itse kunnon selkäsaunan!


      • tosi..typy kirjoitti:

        Sulla on ihmeellinen fantasia saada piiskata mua. Kuriton, sietäisit itse kunnon selkäsaunan!

        Olet näköjään samanlainen, "sielunkumppani" carpe diem!


    • ...

      Hän on halvaantunut jostain alaselän tienoilta, jossain seksionnettomuudessa, eikä enää siis kykene juoksemaan.

    • haha980

      Se tarkoittaa että on epäurheilijamainen!

    • nyrkkisääntö:

      treffi-ilmoituksessa mikään ei tarkoita yhtään mitään.

    • ei ehdi kirjautuu
    • puskarunoilija

      Makaa sohvalla 24/7 ja raapii pallejaan. Toinen liikuntamuoto on jääkaapilla/vessassa käynti.

      • kylä näi o

        .

        Vähän niin kuin Viru-dokumentissa, tyyppi jolla on kuivunutta verta oleva paita yllään ja kyselee joka päivä ympärijuovuksissa missä mä oon

        Har!

        .


    • Ikisinkku M

      Se tarkoittaa sitä että kaukomaat ja kaikenlaiset miehet on jo niin nähty menneinä rilluvuosina, nyt ollaan pa ja tarvitaan kiltti, hyväluonteinen ja ennenkaikkea hyvävarainen mies huolehtimaan itsestä ja mahdollisesti lapsesta/lapsista.

    • nainen..

      Oletko sinä sellainen mies?

      • nainen..

        Ikisinkulle tämä


      • Ikisinkku M

        Kiltti ja hyväluonteinen ole kyllä, hyvävaraisuudesta voi olla montaa mieltä, omaan käyttöön on riittävästi mutta tiedä sitten riittäisikö ihan muille jaettavaksi asti, riippunee vaatimustasosta.


      • nainen..
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Kiltti ja hyväluonteinen ole kyllä, hyvävaraisuudesta voi olla montaa mieltä, omaan käyttöön on riittävästi mutta tiedä sitten riittäisikö ihan muille jaettavaksi asti, riippunee vaatimustasosta.

        olet kiinnostava, vaikka onkin hölmöä sanoa se täällä

        eikä edellä sanotuilla ole mitään merkitystä, näin vain on


      • Ikisinkku M
        nainen.. kirjoitti:

        olet kiinnostava, vaikka onkin hölmöä sanoa se täällä

        eikä edellä sanotuilla ole mitään merkitystä, näin vain on

        Kiitoksia, minusta tuo ei ollut hölmöä vaan oikein mieltä lämmittävää :)


      • nainen..
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Kiitoksia, minusta tuo ei ollut hölmöä vaan oikein mieltä lämmittävää :)

        :) niin minustakin, kiva iltaa sulle


      • Ikisinkku M
        nainen.. kirjoitti:

        :) niin minustakin, kiva iltaa sulle

        Kuten myös sulle :) Minulla ihan mukavan rauhallinen koti-ilta tänään, ensiviikonloppuna firman pikkujoulut niin ei tänäpyhänä viitsi mihinkään liikenteeseenkään lähtä.


      • nainen..
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Kuten myös sulle :) Minulla ihan mukavan rauhallinen koti-ilta tänään, ensiviikonloppuna firman pikkujoulut niin ei tänäpyhänä viitsi mihinkään liikenteeseenkään lähtä.

        :) minulla on vasta kahden viikon päästä ne pikkujoulut..

        tänä viikonloppuna kotona, kaikessa rauhassa, kohta teemalta leffaa :)


      • Ikisinkku M
        nainen.. kirjoitti:

        :) minulla on vasta kahden viikon päästä ne pikkujoulut..

        tänä viikonloppuna kotona, kaikessa rauhassa, kohta teemalta leffaa :)

        Hauska sattuma, just itsekin katsoin ampparien tv-oppaasta että tuosta teeman leffasta voisi ainakin alkua katsoa jahka alkaa kun on ihan onnistunutkin ilmeisesti arvostelujen perusteella, siispä hyvää elokuvailtaa meille :)


      • nainen..
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Hauska sattuma, just itsekin katsoin ampparien tv-oppaasta että tuosta teeman leffasta voisi ainakin alkua katsoa jahka alkaa kun on ihan onnistunutkin ilmeisesti arvostelujen perusteella, siispä hyvää elokuvailtaa meille :)

        :)


    • En harrasta treffipalstoja, mut kaipa sillä yritetään vakuuttaa sitoutumiskykyä- ja halua. Epäilyttävä sanonta silti, voihan se juoksuaika iskeä taas, vaikka keväällä.

      • Mietin asiaa vielä lisää ja "olen juoksuni jo juossut" on vahva turnoff-ilmaus. Normaaliin elämään kuuluu monenlaiset juoksemiset; toi saa kuulostamaan ihan siltä että on harrastanut kaikenlaisia holtittomuuksia :>


      • koin riittämättömyyden tunnetta mutta tällä kertaa myös poistin vastaukseni :D


      • LaRito kirjoitti:

        koin riittämättömyyden tunnetta mutta tällä kertaa myös poistin vastaukseni :D

        Miksi, eihän tässä(kään) asiassa ole oikeita ja vääriä mielipiteitä? :s


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Miksi, eihän tässä(kään) asiassa ole oikeita ja vääriä mielipiteitä? :s

        no siksi edelleen että oon sun kanssa samaa mieltä, pahvi. muotoilit asian vaan paremmin.


      • LaRito kirjoitti:

        no siksi edelleen että oon sun kanssa samaa mieltä, pahvi. muotoilit asian vaan paremmin.

        Ai :D No pahvi osuu sitten hyvin :)


    • Ymmällään

      Entä mitä tarkoittaa naisen seuran haku ilmoituksessa "estoton", kun todellisuudessa eivät sitä ole?

    • Maanantaikpl

      Tuo on satavarmasti naisen ilmoitus.

      Ensinnäkin nainen kertoo että hän on ihan tavallinen nainen, joka ei yritä mitään ihmelliistä vaan laatii treffi-ilmoituksena apinoimalla muiden naisten terffi-ilmoituksia. Samasta ilmoituksesta voi poimia myös fraaseja kuten "pilkettä silmäkulmassa" ja "carpe diem" jne...

      Toiseksi nainen kuuluu joukkoon joka jakaa elämänsä erilaisiin aikakausiin: on aika jolloin kuuluu juosta joko miesten perässä tai näitä karkuun tai mieheltä miehelle tai jotain muuta, mutta jossain vaiheessa vaan huomaa että vähän nuoremmat juoksvat vähän kauniimmin. On siis aika siirtyä uuteen elämänvaiheeseen, jossa vierelle kaivataan aasia, joka kustantaa kivemman asumisen ja elämisen, on seurana mukavissa koti-illoissa, suostuu tekemään tai ainakin kasvattamaan lapsia ja jostain syystä haluaisi tehdä sen entisen juoksijan kanssa.

      Mutta tämä on siis miesnäkökulmasta. Naiset tietänee paremmin mitä ne tuolla tarkoittaa.

      • modelli

        No voi perskutarallaa! Kerran olin V 65 sivuilla etsimässä vihjeitä ja ohjenuoraa, niin siellä eräs heppa ilmoitti, että on juoksunsa juossut....no en pelannut. Mihin lie polle parka joutunut, jonkun 120 kg läski ämmän alle varmaan. On siinnäkin elukalla elämä, ensin ravaat pitkin suomea ja sitten kun pitäisi jäädä eläkkeelle niin joudut läskiämmien alle piiskattavaksi.


      • Maanantaikpl
        modelli kirjoitti:

        No voi perskutarallaa! Kerran olin V 65 sivuilla etsimässä vihjeitä ja ohjenuoraa, niin siellä eräs heppa ilmoitti, että on juoksunsa juossut....no en pelannut. Mihin lie polle parka joutunut, jonkun 120 kg läski ämmän alle varmaan. On siinnäkin elukalla elämä, ensin ravaat pitkin suomea ja sitten kun pitäisi jäädä eläkkeelle niin joudut läskiämmien alle piiskattavaksi.

        No mutta kyllä jotkut keveämmätkin neidot ja rouvat osaa ratsastaa. Ei kyntämies vakoa valitse eikä ratsumies ratsastajaa vai miten se onkaan.

        Olen aika vakuuttunut että lihajalostamoiden kestomakkaroina myydään vain niitä juoksunsa juosseita tai anakin liian monta kertaa laukanneita.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe