Voi aikuiseen mieheen sattua ero
13 Vuoden yhdessäolon jälkeen.Eikä se miten mitä tehdään vaan miten se tehdään. En voi kun halveksia tapaa aloittaa hommat niin, että
joudun itse urkkimaan asian tai, että jäädään kiinni "housut nilkoissa".
Mentiin läpi tosi kovista paikoista sellaisista mihin moni olis
jäänyt jumiin,että me oltiin kovia kun viimeinen lapsi lähti,
niin huomasin, että minut realisoitiin samalla. Sitten tulikin jo uusi mies moottoripyörineen totta kait perässä ostamaan
itse ja sitten tatuoitavaksi liki 50 v nainen... Jos erootte,
olette eroamassa tai tulette eroomaan, niin arvostakaa edes sen
verran sitä toista, että kerrotte hänelle ensin.
Kun mentiin yhteen olin niin jännä että.. Ja hän käytti koko energiansa muuttamiseeni ja nyt kun en ole enää sama henkilö keneen hän rakastui.
Hän otti juuri sellaisen hylkiön yhteikunnan ulkopuolelta niillä
ominaisuuksilla mitä sanoi minussa inhoavansa ja millainen itse olin.
Täysin käsittämätöntä mutta varmaan se jotenkin liittyy tohon
lasten kotoota muuttoon tai jotain.,Tai sit tuli suhteella vaan mailit täyteen.
Sitten koskaan uskonut
3
316
Vastaukset
- niitä näitä
Eniten varmaan sattuu se, että vieläkin vain kolme neljästä tietää.
Aikuisia ihmisiä ollaan kaikki niin eikö sille viimeisellekkin olis sopinut kertoa. - ymmärrän mutta...
Harvemmin sitä syyttä motkotetaan,wt ollu varmaan missään vaiheessa vain mikään unelmien mies,ainakaan oma-aloitteisesti.Ehkä olitte erilaisia,erilaisista perheistä,naisen ja miehen malli tai persoonat eroavat.Oletko miettinyt tältä kantilta sen sijaan että surkuttelisit tai syyttelisit.
- Kuinka paljon
Ja pahenee vaan..Nyt tuli loputkin tietoo suhteen kestosta
ja muusta vastaavasta. Ei voi kun surullisena todeta, että toinen on menettänyt jotenkin kontrollin tai itsensä. Joku päässä ollut tärkä, mutta pienempi ratas
on lähtenyt viipottamaan omaa tahtiaan.
Olen hengissä, olen suht.terve..Sitten vaan eteenpäin kun
saan tavarani pois. Ei tämä sen kummempaa ole, sitä kun toinen koittaa suojella toista mutta tekee sen valheella on seurauksena vaan kahta
pahemmat haavat. Mutta logiikkaa on turha yrittää sammuneeseen mieleen joten keskityn istten omaan elämääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818