Voi aikuiseen mieheen sattua ero
13 Vuoden yhdessäolon jälkeen.Eikä se miten mitä tehdään vaan miten se tehdään. En voi kun halveksia tapaa aloittaa hommat niin, että
joudun itse urkkimaan asian tai, että jäädään kiinni "housut nilkoissa".
Mentiin läpi tosi kovista paikoista sellaisista mihin moni olis
jäänyt jumiin,että me oltiin kovia kun viimeinen lapsi lähti,
niin huomasin, että minut realisoitiin samalla. Sitten tulikin jo uusi mies moottoripyörineen totta kait perässä ostamaan
itse ja sitten tatuoitavaksi liki 50 v nainen... Jos erootte,
olette eroamassa tai tulette eroomaan, niin arvostakaa edes sen
verran sitä toista, että kerrotte hänelle ensin.
Kun mentiin yhteen olin niin jännä että.. Ja hän käytti koko energiansa muuttamiseeni ja nyt kun en ole enää sama henkilö keneen hän rakastui.
Hän otti juuri sellaisen hylkiön yhteikunnan ulkopuolelta niillä
ominaisuuksilla mitä sanoi minussa inhoavansa ja millainen itse olin.
Täysin käsittämätöntä mutta varmaan se jotenkin liittyy tohon
lasten kotoota muuttoon tai jotain.,Tai sit tuli suhteella vaan mailit täyteen.
Sitten koskaan uskonut
3
413
Vastaukset
- niitä näitä
Eniten varmaan sattuu se, että vieläkin vain kolme neljästä tietää.
Aikuisia ihmisiä ollaan kaikki niin eikö sille viimeisellekkin olis sopinut kertoa. - ymmärrän mutta...
Harvemmin sitä syyttä motkotetaan,wt ollu varmaan missään vaiheessa vain mikään unelmien mies,ainakaan oma-aloitteisesti.Ehkä olitte erilaisia,erilaisista perheistä,naisen ja miehen malli tai persoonat eroavat.Oletko miettinyt tältä kantilta sen sijaan että surkuttelisit tai syyttelisit.
- Kuinka paljon
Ja pahenee vaan..Nyt tuli loputkin tietoo suhteen kestosta
ja muusta vastaavasta. Ei voi kun surullisena todeta, että toinen on menettänyt jotenkin kontrollin tai itsensä. Joku päässä ollut tärkä, mutta pienempi ratas
on lähtenyt viipottamaan omaa tahtiaan.
Olen hengissä, olen suht.terve..Sitten vaan eteenpäin kun
saan tavarani pois. Ei tämä sen kummempaa ole, sitä kun toinen koittaa suojella toista mutta tekee sen valheella on seurauksena vaan kahta
pahemmat haavat. Mutta logiikkaa on turha yrittää sammuneeseen mieleen joten keskityn istten omaan elämääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602