Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sitten koskaan uskonut

Kuinka paljon

Voi aikuiseen mieheen sattua ero
13 Vuoden yhdessäolon jälkeen.Eikä se miten mitä tehdään vaan miten se tehdään. En voi kun halveksia tapaa aloittaa hommat niin, että
joudun itse urkkimaan asian tai, että jäädään kiinni "housut nilkoissa".

Mentiin läpi tosi kovista paikoista sellaisista mihin moni olis
jäänyt jumiin,että me oltiin kovia kun viimeinen lapsi lähti,
niin huomasin, että minut realisoitiin samalla. Sitten tulikin jo uusi mies moottoripyörineen totta kait perässä ostamaan
itse ja sitten tatuoitavaksi liki 50 v nainen... Jos erootte,
olette eroamassa tai tulette eroomaan, niin arvostakaa edes sen
verran sitä toista, että kerrotte hänelle ensin.

Kun mentiin yhteen olin niin jännä että.. Ja hän käytti koko energiansa muuttamiseeni ja nyt kun en ole enää sama henkilö keneen hän rakastui.
Hän otti juuri sellaisen hylkiön yhteikunnan ulkopuolelta niillä
ominaisuuksilla mitä sanoi minussa inhoavansa ja millainen itse olin.

Täysin käsittämätöntä mutta varmaan se jotenkin liittyy tohon
lasten kotoota muuttoon tai jotain.,Tai sit tuli suhteella vaan mailit täyteen.

3

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitä näitä

      Eniten varmaan sattuu se, että vieläkin vain kolme neljästä tietää.
      Aikuisia ihmisiä ollaan kaikki niin eikö sille viimeisellekkin olis sopinut kertoa.

    • ymmärrän mutta...

      Harvemmin sitä syyttä motkotetaan,wt ollu varmaan missään vaiheessa vain mikään unelmien mies,ainakaan oma-aloitteisesti.Ehkä olitte erilaisia,erilaisista perheistä,naisen ja miehen malli tai persoonat eroavat.Oletko miettinyt tältä kantilta sen sijaan että surkuttelisit tai syyttelisit.

    • Kuinka paljon

      Ja pahenee vaan..Nyt tuli loputkin tietoo suhteen kestosta
      ja muusta vastaavasta. Ei voi kun surullisena todeta, että toinen on menettänyt jotenkin kontrollin tai itsensä. Joku päässä ollut tärkä, mutta pienempi ratas
      on lähtenyt viipottamaan omaa tahtiaan.

      Olen hengissä, olen suht.terve..Sitten vaan eteenpäin kun
      saan tavarani pois. Ei tämä sen kummempaa ole, sitä kun toinen koittaa suojella toista mutta tekee sen valheella on seurauksena vaan kahta
      pahemmat haavat. Mutta logiikkaa on turha yrittää sammuneeseen mieleen joten keskityn istten omaan elämääni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe