kaikki menee kivasti iltaan asti

mies jolla vaimo

meillä on aikaa, lapset muualla. mutta sitten sängyssä hän on väsynyt ei lähesty sanattomina maataan vierekkäin. ja mitkään lämittelyt ei nykyään kiinnosta. kaipauksella muistelen alkuaikoja..

44

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • supriced

Väsynyt? Aamupäivälläkin! Vaikuttaa vakavalle!

• järkeä pässi!

Luuletko sinä oikeasti "mies jolla on vaimo" , että kun lapset ovat hoidossa, vaimollasi on ensimmäisenä asiana mielessään seksi? Oletko sinä ihan tyhmä?
      Kyllä hän hyvin tietää, että oletat hänen sekstailevan kanssasi välittömästi kun lapset ovat hetken poissa ja sen hän varmasti lämmittely-yrityksistäsi huomaa. Se on varmaankin rasittavaa hänelle.

Aivan varmasti hänelläkin on ikävä sinua muistellessaan suhteenne alkua : kenties kävitte lapsettomina syömässä, leffassa, konsertissa ja mukavan päivän päätteksi ehkä sekstasitte?

Olet pahasti hakoteillä, jos kuvittelet, että nappia painamalla väsyneestä äidistä tulee himokas tiikeri sänkyysi!
      Käytä nyt hyvä mies järkeä ja mieti vähän tarkemmin mitä te molemmat voisitte tarvita, jotta seksikin maistuisi. Jos et viitsi asiaa pohtia, ole sitten ilman, hölmö.

• natsi akka

Se vanhapiika natsi akkako täällä taas vaikeroi omaa pahaaoloa ja yrittää tartuttaa muihinkin

• Miksi ei?

On tässä aina vähän se toinenkin puoli, tarkoittaen, että eikö sitten sille äidille olisi koskaan tärkeää olla nainen, parisuhteen toinen osapuoli? Eikö seksi ole hauskaa ja tyydyttävää, iloista ja ihanaa koskaan muuten, ellei mies ensin lahjo jollain? Ymmärrän pointin, että on kiva käydä treffeillä ja jos ehtii ja voi, niin olisi todella terveellistäkin parisuhteelle käydä ihan treffeilläkin. Ymmärrän senkin, että tottakai meistä kaikki kaipaa myös muuta läheisyyttä (saattaa se mieskin kaivata), mutta jotenkin tää että aina sen naisen seksi olisi joten "uhrautumista".
        Miksi se nainen ei koskaan ole väsyneenä piristystä haluava tiikeri, joka haluaa naida kuin nuorena vaan siksi, että siihen on mahdollisuus, ihan ilmaiseksi, etsimättä kumppania ja kun kerrankin on aikaa - ja ehkä jo hyväksi todettu tapaus vieressä?
        Miksi se nainen ei koskaan saa voimaa siitä läheisyydestä ja seksistä?

Sanot, että "Kyllä hän hyvin tietää, että oletat hänen sekstailevan kanssasi välittömästi kun lapset ovat hetken poissa ja sen hän varmasti lämmittely-yrityksistäsi huomaa. Se on varmaankin rasittavaa hänelle."
        Eli kyllä hän tietää, että on edelleen haluttu, että hän on edelleen seksikäs ja saisi seksiä, missä häntä lämmitellään ja hänenkin nautinnostaan yritetään pitää huolta?
        Mahtaa se olla todella rasittavaa.
        Voisiko edes joskus olla kyse myös asenneviasta, kun eikös ne ole ne samat väsyneet äidit, jotka itkee kun ulkonäkö on muuttunut, kun ei tunne itseään haluttavaksi ja kun ei ole enää koskaan nainen?

Eikö se nainen voisi olla yhtälailla joka toinen kerta hakoteillä, kun kuvittelee, että läheisyys, seksi ja parisuhde on pelkkä velvollisuus, että hän marttyyrinä vain antaa, muttei saa mitään?
        Jos mies on hakoteillä joka toinen kerta, kun ei tajua, ettei toinen aina halua, niin voisiko se nainen olla hakoteillä, kun ei koskaan halua? Ja jos toinen ei osaa tehdä asiota oikein, olisiko mahdollista vaikka avata suunsa ja kertoa mitä toivoo, myös seksissä?

Pitääkö lapsien jälkeen seksi ostaa lahjomalla? Tai onko aina pakko harrastaa seksiä kiemuroitten jälkeen, eikä rakkaus riitäkään?
        Eikö seksistä saakaan enää äitinä mitään ja jos ei koskaan ole saanut, miksi semmoisen miehen valitsi?
        Voisiko seksissä olla mahdollisuus myös iloon ja nautintoon - ja hyvän orgasmin jälkeen nukkuu kyllä paremmin ja on aamulla virkeämpi?
        Voisiko toimiva ja onnellinen parisuhde toimia voimaannuttajana?
        Tai, jos vika on kellossa, voisiko sitä yrittää muuttaa ja harrastaa seksiä edes joskus muulloin kun illalla - toisaalta jos ei ole aikaa kuin illalla, niin parempi kai sekin kun ei mitään?
        Eikös näistä asioista voisi kuitenkin parisuhteessa keskustella? Ja miksi vain sen toisen pitää pohtia, mitä "molemmat" voisi tarvita, kun mieshän tuossa vähään tyytyy. Hänelle riittää tavallinen elämä ja vaimo viereen että seksi maistuisi. Miksi se enemmän vaativa ei voisi vähän miettiä, mitä he molemmat tarvitsevat ja sitten vaikka kertoa?

Kun toteaa toiselle riittävän kauan, että ole ilman hölmö, saa pian aikaan taas yhden eroperheen ja olla itse ilman; hassua vaan että suurin osa siihen raahaa sitten jonkun uuden arvuuttelijan kumminkin, eikä elämä siitä kummaksi muutu.
        Parisuhde kun on parilaji sille naisellekin.

• ..ttu
        natsi akka kirjoitti:

Se vanhapiika natsi akkako täällä taas vaikeroi omaa pahaaoloa ja yrittää tartuttaa muihinkin

Hän on sattumoisin oikeassa ja sinä itsekäs natsisika!

• Miksi ei? kirjoitti:

On tässä aina vähän se toinenkin puoli, tarkoittaen, että eikö sitten sille äidille olisi koskaan tärkeää olla nainen, parisuhteen toinen osapuoli? Eikö seksi ole hauskaa ja tyydyttävää, iloista ja ihanaa koskaan muuten, ellei mies ensin lahjo jollain? Ymmärrän pointin, että on kiva käydä treffeillä ja jos ehtii ja voi, niin olisi todella terveellistäkin parisuhteelle käydä ihan treffeilläkin. Ymmärrän senkin, että tottakai meistä kaikki kaipaa myös muuta läheisyyttä (saattaa se mieskin kaivata), mutta jotenkin tää että aina sen naisen seksi olisi joten "uhrautumista".
        Miksi se nainen ei koskaan ole väsyneenä piristystä haluava tiikeri, joka haluaa naida kuin nuorena vaan siksi, että siihen on mahdollisuus, ihan ilmaiseksi, etsimättä kumppania ja kun kerrankin on aikaa - ja ehkä jo hyväksi todettu tapaus vieressä?
        Miksi se nainen ei koskaan saa voimaa siitä läheisyydestä ja seksistä?

Sanot, että "Kyllä hän hyvin tietää, että oletat hänen sekstailevan kanssasi välittömästi kun lapset ovat hetken poissa ja sen hän varmasti lämmittely-yrityksistäsi huomaa. Se on varmaankin rasittavaa hänelle."
        Eli kyllä hän tietää, että on edelleen haluttu, että hän on edelleen seksikäs ja saisi seksiä, missä häntä lämmitellään ja hänenkin nautinnostaan yritetään pitää huolta?
        Mahtaa se olla todella rasittavaa.
        Voisiko edes joskus olla kyse myös asenneviasta, kun eikös ne ole ne samat väsyneet äidit, jotka itkee kun ulkonäkö on muuttunut, kun ei tunne itseään haluttavaksi ja kun ei ole enää koskaan nainen?

Eikö se nainen voisi olla yhtälailla joka toinen kerta hakoteillä, kun kuvittelee, että läheisyys, seksi ja parisuhde on pelkkä velvollisuus, että hän marttyyrinä vain antaa, muttei saa mitään?
        Jos mies on hakoteillä joka toinen kerta, kun ei tajua, ettei toinen aina halua, niin voisiko se nainen olla hakoteillä, kun ei koskaan halua? Ja jos toinen ei osaa tehdä asiota oikein, olisiko mahdollista vaikka avata suunsa ja kertoa mitä toivoo, myös seksissä?

Pitääkö lapsien jälkeen seksi ostaa lahjomalla? Tai onko aina pakko harrastaa seksiä kiemuroitten jälkeen, eikä rakkaus riitäkään?
        Eikö seksistä saakaan enää äitinä mitään ja jos ei koskaan ole saanut, miksi semmoisen miehen valitsi?
        Voisiko seksissä olla mahdollisuus myös iloon ja nautintoon - ja hyvän orgasmin jälkeen nukkuu kyllä paremmin ja on aamulla virkeämpi?
        Voisiko toimiva ja onnellinen parisuhde toimia voimaannuttajana?
        Tai, jos vika on kellossa, voisiko sitä yrittää muuttaa ja harrastaa seksiä edes joskus muulloin kun illalla - toisaalta jos ei ole aikaa kuin illalla, niin parempi kai sekin kun ei mitään?
        Eikös näistä asioista voisi kuitenkin parisuhteessa keskustella? Ja miksi vain sen toisen pitää pohtia, mitä "molemmat" voisi tarvita, kun mieshän tuossa vähään tyytyy. Hänelle riittää tavallinen elämä ja vaimo viereen että seksi maistuisi. Miksi se enemmän vaativa ei voisi vähän miettiä, mitä he molemmat tarvitsevat ja sitten vaikka kertoa?

Kun toteaa toiselle riittävän kauan, että ole ilman hölmö, saa pian aikaan taas yhden eroperheen ja olla itse ilman; hassua vaan että suurin osa siihen raahaa sitten jonkun uuden arvuuttelijan kumminkin, eikä elämä siitä kummaksi muutu.
        Parisuhde kun on parilaji sille naisellekin.

Nimim. Miksi ei?

ASIAA!!

• :))))))))))))))))
        ..ttu kirjoitti:

Hän on sattumoisin oikeassa ja sinä itsekäs natsisika!

hyvä, "järkeä pässi!" Jäit juuri kiinni housut kintuissa.

• 18 + 7

"Olet pahasti hakoteillä, jos kuvittelet, että nappia painamalla väsyneestä äidistä tulee himokas tiikeri sänkyysi!"

Miehet luulevat, että naisenkin mielestä seksi on parempaa kuin suklaa. Väsynyttä äitiä tuskin tarvitsee suklaan perään houkutella.

• mikä vikanasinullaki

nämä 2 tässä varsinaista pässiä onkin jälkimmäinen taitaa olla femakko tai emakko mitä lie. kuka sanoi että lapset on aina hoidossa jos sovitaan 2x kuusssa pitäsi nihin kyllä valmentua. jotkut naiset sopii 2 parisuhde iltaa viikossa se on paljon luvattu en tiä miten pitävät sanansa mutta ei oo paljon jos yhteen mennään ja sen verran on aikaa 24x7 tunnista 2h??? täh? pitäähän sitä pystyä puhumaan eikä vain tuijottaa kattoa. sitten kun tarjoutuu tekemään jotain niin on jotain pieles kun ei tarjousta jyväksytä

• ?????

No, kokeile olla 10 vuotta ilman, jätä se mies hankkimatta, älä harrasta seksiä, elä ja ole yksin. Älä tee niitä lapsia, ei niitä ole pakko tehdä.
        Kun olet 10 vuotta ollut ilman ja puutteessa ja yksin, niin mä tulen kysymään, kumpaa haluat: rakkautta, liiton, seksiä ja lapsia, vai suklaata.

Väsynyt äiti on joskus oikeassa, mutta joskus väsynyt äiti on myös väärässä.
        Miksi seksi, läheisyys, parisuhde ja se mies jonka liittoon valitsi, isäksi lapsilleen otti, jonka kanssa perheen perusti, on turhempi kuin suklaa?
        Miksi väsynyt äiti saa voimaa suklaasta, muttei seksistä?

• 5+1
        ????? kirjoitti:

No, kokeile olla 10 vuotta ilman, jätä se mies hankkimatta, älä harrasta seksiä, elä ja ole yksin. Älä tee niitä lapsia, ei niitä ole pakko tehdä.
        Kun olet 10 vuotta ollut ilman ja puutteessa ja yksin, niin mä tulen kysymään, kumpaa haluat: rakkautta, liiton, seksiä ja lapsia, vai suklaata.

Väsynyt äiti on joskus oikeassa, mutta joskus väsynyt äiti on myös väärässä.
        Miksi seksi, läheisyys, parisuhde ja se mies jonka liittoon valitsi, isäksi lapsilleen otti, jonka kanssa perheen perusti, on turhempi kuin suklaa?
        Miksi väsynyt äiti saa voimaa suklaasta, muttei seksistä?

Viimeiseen kysymykseesi vastaus: väsynyt äiti saa voimaa suklaasta, koska hänen hiilihydraattinsa ovat vähissä, ja suklaa sisältää niitä, seksistä hän taas ei saa voimaa, koska ei ole mies. Ilmeisesti miehet sitten saavat seksistä voimaa, kun kerran tuollaisen kysymyksen esitit.

• Rakastan <3
        5+1 kirjoitti:

Viimeiseen kysymykseesi vastaus: väsynyt äiti saa voimaa suklaasta, koska hänen hiilihydraattinsa ovat vähissä, ja suklaa sisältää niitä, seksistä hän taas ei saa voimaa, koska ei ole mies. Ilmeisesti miehet sitten saavat seksistä voimaa, kun kerran tuollaisen kysymyksen esitit.

Kyllä minä saan voimaa miehestäni, enkä pelkästään seksistä. Miehestä ja lapsista saan voimaa, ja kun en jaksa, mies tukee. Toisaalta, minä olenkin naimisissa oikean ihmisen kanssa...

• 5+1
        Rakastan <3 kirjoitti:

Kyllä minä saan voimaa miehestäni, enkä pelkästään seksistä. Miehestä ja lapsista saan voimaa, ja kun en jaksa, mies tukee. Toisaalta, minä olenkin naimisissa oikean ihmisen kanssa...

Tuohan onkin ihan eri asia. Kysymysmerkkijono puhui seksistä.

• ???????
        5+1 kirjoitti:

Tuohan onkin ihan eri asia. Kysymysmerkkijono puhui seksistä.

Eihän puhunut pelkästä seksistä, vaan rakkaudesta, liitosta, seksistä ja lapsista. Koko paketinhan tuo on käsittääkseni ottanut?
        Vai menikö se niin, että se parisuhde olikin vaan sitä lisääntymistä varten ja kun mies hoiti siitoksen, sen voi vaihtaa suklaaseen?

Meinaan, se on semmonen juttu, että kyllähän suklaa hyvää on, mutta harva kuitenkaan platonista suhdetta haluaa. Kyllähän ystävyyden ja parisuhteen näin karkeasti ottaen erottaa vaan se seksi. Parisuhde on silti se kahden aikuisen välinen suhde siinä perheessä.
        Ja seksin ainakin pitäisi olla vähän muutakin kuin jonkun jo aikaisemmin mainitsemaa "jyystöä" ja jos taas ei ole, eikä parisuhteessa puhuta seksistä, niin missä on vika?
        Kyllähän seksi on sille naisellekin rakkauden ilmaus ja kyllähän sekin siitä jotain saa - tai siis pitäisi. On outoa, että erotetaan liitossakin jotenkin rakkaus ja seksi toisistaan, ehkäpä ihmiset niin kylmästi "runkkaa" yhden illan jutuillaan ettei toisiaan seksistä enää voimaa saa, kun se ei ole läheisyyttä, rakkautta, voimaa antavaa aikuisten leikkiä, eikä ilmeisesti mitään muutakaan.

Väsynyt äiti saa hiilihydraatteja myös siitä samasta ruoasta, mistä muutkin eikä mieskään popsi suklaata koko ajan.
        Kyllä, minä saan läheisyydestä voimaa, seksi on minulle myös osa parisuhdetta ja romanttista rakkautta ja kyllä se vaan kummasti piristää. Tietenkään sitä ei tarvitse aina haluta, mutta tässä nyt nämä naiset jotenkin suhtautuu siihen vain voimia vievänä velvollisuutena. Tykkään kyllä suklaastakin, mutta en todellakaan voi sanoa, että väsyneenä mies on mulle ihan saman tekevä, mä syön ennemmin suklaata. Tai sitten mä voin ensin syödä pari palaa suklaata ja sitten harrastaa seksiä ;)

Ilmeisesti myös jotkut naiset osaavat arvostaa myös sitä, että heitä pidetään haluttavina ja seksikkäinä, että saa läheisyyttä, seksiä ja myös ihan sen orgasmin, sekään ei ole pahasta. Enkä voi nähdä seksiä pelkkänä "antamisena", kyllä mä nään sen myös saamisena.
        Nimittäin minä olen nainen.

Mun mielestä vaan, jos mun mies sanoisi mulle aina, että ei kiinnosta seksi sun kanssa, koska mä ennemmin mässytän suklaata kun mä saan siitä hiilareita, niin kyllä se mua loukkaisi.
        Kyllä mä edelleen ihan vähän ihmettelen.

• voinyvittusentää

"Järkeä Pässi!"
      Jaa saa semmosen kuvan että sun ajatuksien mukaa seksi on miehelle palkinto hyvin suoritettujen kotitöiden jälkeen, tiskit tiskaamatta tai pyykit viikkaamatta ni jalat on ja pysyy kiinni

• et ymmärtänyt

"voinyvittusenää"

Sä et nyt ymmärtänyt tekstiä ollenkaan. Missään ei lukenut kotitöistä MITÄÄN.

Toi oli ihan sun omaa kuvitelmaa.

Sulla ei selvästikään ole lapsia?

Jos sulla on siinä kaksikin muksua roikkumassa lahkeessa,ei hetken rauhaa ja kunlapset on poissa on pies lahkeessa kiinni....niin huvittaako seksi? No ei tasan.

Kyllä ihminen tarvitsee normaalia lepoa,eikä jyystöä lepo vaiheessa

• mä vaan

"Jos sulla on siinä kaksikin muksua roikkumassa lahkeessa,ei hetken rauhaa ja kunlapset on poissa on pies lahkeessa kiinni....niin huvittaako seksi? No ei tasan."

Yllä kuvattu on ehkä yleisempi suhtautuminen, mutta voin kertoa, että on naisia, kuten minä, joille seksi on läheisyyttä ja rentoutumista, ei pelkkää antamista vaan myös saamista. Olen huono antamaan neuvoja, kun en ole ollut haluton, mutta kuten edellä mainittiin, vaimokin varmaan muistelee alkuaikoja, haluaa tuntea olevansa hyvää seuraa (= muutakin kuin äiti) ja haluaa tuntea itsensä halutuksi?

Lepo on toki tärkeää, mutta tärkeämpää on se, että asioista puhutaan. Toiveista, odotuksista, halusta, haluttomuudesta. Silloin ei tarvitse miettiä hiljaa mielessään, lohkeaisko tänään eikä vaimon tarvitse stressata, miten kieltäytyä. Jos on jo oltu niin läheisessä kanssakäymisessä, että on lapsia saatu aikaiseksi, ei luulisi olevan paha paikka puhua ja sopia.

• tota noin ....

Olen työttömäksi jäätyäni ollut koti-isä jo neljä vuotta. Meillä on neljä lasta, kaksi koulussa ja kaksi alle kouluikäistä.

Kaipaan aikuisten keskistä keskustelua kun vaimo tulee töistä. Olen illalla väsynyt, varsinkin kun pienin vielä heräilee ja minä koitan nukuttaa häntä jotta vaimo jaksaisi töissä. Olen mielestäni oppinut paljon siitä, mitä kotiäitien elämästä kerrotaan. Ja miksi en olisi?

Tästä huolimatta (tai ehkäpä juuri tästä syystä) minä haluan illalla ennen nukkumaan menoa olla hetken vierekkäin ja niin väsynyt en ole ikinä ollut ettei siinä alkaisi tehdä mieli seksiä.

• järkeä pässi...huoh

Ihan varmasti hän ymmärsi asiasi oikein. Toi sun tekstis oli vaan niin typerää.
        Itse olen 2 lapsen isä toisen lapsenkans jäin koti isäksi. Ja kyllä se seksi kelpaa iltaisin jopa parantaa unenlaatua taikka jos aika on vähissä nii pikapano vessassa.
        Teil feministeil on aina ykspuoliset ajattelutavat, toi mies ketä sanoit pässiksi just kerto et vaik kuinka yrittää lämmppäillä sen naista. Ja ja toi lapset on nii rankkoi on mun mielest aika hauskaa. Lastenkans on lepposempaa ku duunis ois. Ja kokemusta on kuule kummastakin. Ja aika usein mun suhteessa lämppäys on molemminpuolista.
        Joten järkeä ittelles vaa pässi /feministi

• di di di
        järkeä pässi...huoh kirjoitti:

Ihan varmasti hän ymmärsi asiasi oikein. Toi sun tekstis oli vaan niin typerää.
        Itse olen 2 lapsen isä toisen lapsenkans jäin koti isäksi. Ja kyllä se seksi kelpaa iltaisin jopa parantaa unenlaatua taikka jos aika on vähissä nii pikapano vessassa.
        Teil feministeil on aina ykspuoliset ajattelutavat, toi mies ketä sanoit pässiksi just kerto et vaik kuinka yrittää lämmppäillä sen naista. Ja ja toi lapset on nii rankkoi on mun mielest aika hauskaa. Lastenkans on lepposempaa ku duunis ois. Ja kokemusta on kuule kummastakin. Ja aika usein mun suhteessa lämppäys on molemminpuolista.
        Joten järkeä ittelles vaa pässi /feministi

Tuo miesten "naisen lämmittely" voi vain valitettavasti tarkoittaa, että mies kouraisee jalkovälistä tai rinnoista tms. Ei puhettakaan työkuorman helpottamisesta, jonkun romanttisen eleen tekemisestä, ei kiihottamisesta oikeaan mielentilaan.

Oma mies on ihan helvetin hyvä sängyssä - ja SILTI se hyökkää välillä liian nopeasti kädellään alakertaan.

Niin, ei naisena muuten seksikään hirveästi kiinnosta, jos seksissä miehen kanssa jää ilman tyydytystä.

• huoh oikeesti
        di di di kirjoitti:

Tuo miesten "naisen lämmittely" voi vain valitettavasti tarkoittaa, että mies kouraisee jalkovälistä tai rinnoista tms. Ei puhettakaan työkuorman helpottamisesta, jonkun romanttisen eleen tekemisestä, ei kiihottamisesta oikeaan mielentilaan.

Oma mies on ihan helvetin hyvä sängyssä - ja SILTI se hyökkää välillä liian nopeasti kädellään alakertaan.

Niin, ei naisena muuten seksikään hirveästi kiinnosta, jos seksissä miehen kanssa jää ilman tyydytystä.

Jeps ja mistäs sait sellasen kuvan et tää mies ei osais lämppäilä tai ei antais tyydytystä. Teijän silmissä asia on aina miehen syy.
        Ihan varmasti on pillu mielessä yrittäny parhaansa.
        Ja kyl mun nainen tykkää ku vedän silt ihan vaa housut alas .
        Osa täst palstast on vaa katkeria yh mutseja.
        Seksi ja lämppäily niinkun sanoin ei ole pelkästään miehen duuni.
        Molemmillehan sitä nautintoa ja läheisyyttä pyritään antaa.

• ...
        tota noin .... kirjoitti:

Olen työttömäksi jäätyäni ollut koti-isä jo neljä vuotta. Meillä on neljä lasta, kaksi koulussa ja kaksi alle kouluikäistä.

Kaipaan aikuisten keskistä keskustelua kun vaimo tulee töistä. Olen illalla väsynyt, varsinkin kun pienin vielä heräilee ja minä koitan nukuttaa häntä jotta vaimo jaksaisi töissä. Olen mielestäni oppinut paljon siitä, mitä kotiäitien elämästä kerrotaan. Ja miksi en olisi?

Tästä huolimatta (tai ehkäpä juuri tästä syystä) minä haluan illalla ennen nukkumaan menoa olla hetken vierekkäin ja niin väsynyt en ole ikinä ollut ettei siinä alkaisi tehdä mieli seksiä.

"niin väsynyt en ole ikinä ollut ettei siinä alkaisi tehdä mieli seksiä"
        Mutta kun sinä oletkin mies. Luonto on vain luonut meidät erilaisiksi.

Nainen, joka suurimman rasituksen(raskaus ja synnytys) seksistä kantaa, ei sitä väsyneenä halua. Mies haluaa väsyneenäkin, hänellehän seksi on pelkkä hetken nautinto. Hänelle siitä ei voi koskaan seurata samanlaista fyysistä, vuoden kestävää(raskaus synnytys imetys) rasitusta kuin naiselle.

Evoluutiomme ei ole kehittynyt niin pitkälle, että olisimme sopeutuneet ehkäisyvälineisiin. Tuon huomautuksen kirjoitin siltä varalta, että joku rupeaa inttämän, ettei naisten nykyään tarvitse raskautta pelätä. Mutta kukkokaan ei käskien laula. Meidänkin elimistömme toimii siten, kuin eläisimme "luonnontilassa". Ei meidän nykyään tarvitse nälkääkään nähdä, silti elimistömme varastoi rasvaa pahan päivän varalle. Samoin naiset ovat haluttomia seksiin väsyneinä, koska heidän elimistönsä varautuu joka kerta raskauteen.

• ...
        huoh oikeesti kirjoitti:

Jeps ja mistäs sait sellasen kuvan et tää mies ei osais lämppäilä tai ei antais tyydytystä. Teijän silmissä asia on aina miehen syy.
        Ihan varmasti on pillu mielessä yrittäny parhaansa.
        Ja kyl mun nainen tykkää ku vedän silt ihan vaa housut alas .
        Osa täst palstast on vaa katkeria yh mutseja.
        Seksi ja lämppäily niinkun sanoin ei ole pelkästään miehen duuni.
        Molemmillehan sitä nautintoa ja läheisyyttä pyritään antaa.

"Ihan varmasti on pillu mielessä yrittäny parhaansa."
        - Ihan varmasti menee metsään, jos pelkkä pillu mielessä "parhaansa yrittää". Olisi parempi jos suhtautuisitte naiseenne kokonaisina ihmisinä, eikä pelkkinä pilluina.

"Ja kyl mun nainen tykkää ku vedän silt ihan vaa housut alas"
        - Sulla on sitten vähän erikoisemman puoleinen nainen. Useimmille naisille tuo ei riitä lämmittelyksi. Se voi jopa viedä heiltä loputkin halut.

• mä vaan
        ... kirjoitti:

"niin väsynyt en ole ikinä ollut ettei siinä alkaisi tehdä mieli seksiä"
        Mutta kun sinä oletkin mies. Luonto on vain luonut meidät erilaisiksi.

Nainen, joka suurimman rasituksen(raskaus ja synnytys) seksistä kantaa, ei sitä väsyneenä halua. Mies haluaa väsyneenäkin, hänellehän seksi on pelkkä hetken nautinto. Hänelle siitä ei voi koskaan seurata samanlaista fyysistä, vuoden kestävää(raskaus synnytys imetys) rasitusta kuin naiselle.

Evoluutiomme ei ole kehittynyt niin pitkälle, että olisimme sopeutuneet ehkäisyvälineisiin. Tuon huomautuksen kirjoitin siltä varalta, että joku rupeaa inttämän, ettei naisten nykyään tarvitse raskautta pelätä. Mutta kukkokaan ei käskien laula. Meidänkin elimistömme toimii siten, kuin eläisimme "luonnontilassa". Ei meidän nykyään tarvitse nälkääkään nähdä, silti elimistömme varastoi rasvaa pahan päivän varalle. Samoin naiset ovat haluttomia seksiin väsyneinä, koska heidän elimistönsä varautuu joka kerta raskauteen.

"Nainen, joka suurimman rasituksen(raskaus ja synnytys) seksistä kantaa, ei sitä väsyneenä halua. "

Äläpä puhu kaikkien naisten puolesta.

Komppaan nimimerkkejä "Miksi ei" ja "???????". Hyviä kysymyksiä, joita kannattaisi niin miesten kuin naisten miettiä. Eikä pelkästään miettiä vaan keskustella puolisonsa kanssa.

"Mies haluaa väsyneenäkin, hänellehän seksi on pelkkä hetken nautinto."

Usko tai älä, miehellekin seksi voi olla muutakin kuin hetken nautinto. Monet miehetkin haluavat tuntea itsensä halutuiksi, juuri sen oman puolison taholta. Monet miehet haluavat kosketusta ja hellyyttä.

Sitä en joissakin kommenteissa ymmärrä, miten feminismi liittyy ketjun aiheeseen. Luen itseni feministiksi enkä tajua, miksi se olisi haukkumasana.

• olet putkinäköinen
        ... kirjoitti:

"Ihan varmasti on pillu mielessä yrittäny parhaansa."
        - Ihan varmasti menee metsään, jos pelkkä pillu mielessä "parhaansa yrittää". Olisi parempi jos suhtautuisitte naiseenne kokonaisina ihmisinä, eikä pelkkinä pilluina.

"Ja kyl mun nainen tykkää ku vedän silt ihan vaa housut alas"
        - Sulla on sitten vähän erikoisemman puoleinen nainen. Useimmille naisille tuo ei riitä lämmittelyksi. Se voi jopa viedä heiltä loputkin halut.

Kuka olet sanomaan minun naistani erikoisemman puoleiseksi. Tiedätkö että parisuhteissa on yleensä sellainen asia kuin : Viehätysvoima ja omaa naista / miestä yleensä pidetään seksikkäänä. Joten sekin ajaa sellaisiin tilanteisiin että toinen osapuoli saattaa kiihottua pelkästä paljaan pinnan näkemisestä.
        Mutta ethän selvästi tiedä paljon sellasesta asiasta kuin parisuhde kuin noin puhut.

Tottakait mies ajattelee Pil.lua kun harrastaa seksia olisi huolestuttavampaa jos hän ajattelisi mulkkua.

Ei sitä joka ikinen kerta tarvii toista ihmistä vietellä uusiksi. Siis tottakait parisuhteessa rakastetaan toisiamme ja annetaan läheisyyttä ja hellyyttä joka ikinen päivä, sehän nyt on itsestään selvyys.
        Joten onse outoa että näinkin simppelistä asiasta kun seksi pitää tehä niin vaikeaa.
        Seksi on sitä varten että kummatkin nauttisi. Se ei ole ydinfysiikkaa.

• päiväperho

Kysy rakentavaan sävyyn asiasta päiväsaikaan. Mikä siinä on vaikeaa? Kysy vaikka että itseäsi surettaa suuresti lopahtanut seksielämä, mistä vaimo arvelee tämän ONGELMAN voivan johtua.
      Ei kannata iltaan-sänkyyn edes odotella, etkö itse osaa ottaa häntä kivasti ja viettelevästi aamulla-päivällä-iltapäivällä? Kokeile, ja anna väsyneen levätä klo 22-07.

• mikko80

päivällä töissä. vkl on siivousta kauppaa ynnä muuta. iltasin 22 maissa on liian myöhä... naisilla on kiertonsa ja ongelmansa.

• Yhkistä

Anteeksi, mutta minulla kävi tuo otsikko silmään ''kaikki menee kivasti iltaan asti ''. Eli onko teillä tämä lemmentuokio aina illalla tehtävää puuhaa?

Meillä ainakin ongelma tulee juuri siinä, Mies virkoaa illalla ja pahimmassa tapauksesas juuri silloin, kun minä menen nukkumaan. Minulla riittäisi virtaa päivällä, mutta miehen pitää silloin saada tehtyä ne kaikki muut jutut alat pois - kaupassa käynti, harrastukset, kaveriot, veli, pelaamiset yms yms. Illalla sitten kyllä haluttaisi, mutta minua ei. Olen todella iltauninen ja alan pari tuntia ennen nukahtamista mennä sellaiseen tilaan, että makaan vain lahnana sohvalla. Ei silloin jaksa kiinnostaa ja jos on pakko antaa, niin en kyllä mitään jaksa tehdä. (josta mies sitten valittaakin)

Huomasin tämän muutoksen itsessäni n. vuosi sitten, aiemmin ei tällaista ongelmaa ole ollut. Kannattaa siis kokeilla joskus muulloin kuin illalla. Vaimosi saattaa olla samanlainen, ettei ilta vain sytytä niin yhtään.

• 222222222222

tämmösille lahnoille peukutettaan. kainyt yleisinta kuitenki on että illala rentoudutaan eikä herättyään tai päivällä kun lapset hereillä..

• zzzzzzzzzz
        222222222222 kirjoitti:

tämmösille lahnoille peukutettaan. kainyt yleisinta kuitenki on että illala rentoudutaan eikä herättyään tai päivällä kun lapset hereillä..

Ja yksilöllisiä variaatioitako ei sinun mielestäsi saa olla?
        Miksi kaikkien pitäisi sinun tavallasi toimia?

• veli-Pertti
        zzzzzzzzzz kirjoitti:

Ja yksilöllisiä variaatioitako ei sinun mielestäsi saa olla?
        Miksi kaikkien pitäisi sinun tavallasi toimia?

Mutta arvatkaapas jos tämän ketjun olisi aloittanut nainen ja hän valittaisi ettei saa mieheltään seksiä. Silloin huutaisivat naiset(ja munattomat miehet) kuorossa että JÄTÄ SE SURKIMUS!
        Miettikää, jos taidatte, mihin tämä maailma on mennyt. Enkä rupea nyt suomentamaan...

• Oma aika kaikelle
        222222222222 kirjoitti:

Seksiä ei saa missään nimessä harrastaa, jos lapset ovat hereillä. Huonon vanhemmuuden merkki! Aamuisin, päivisin, iltaisin, öisin, milloin vain löytyy sopiva hetki molemmille.

• 69 / 65
        Oma aika kaikelle kirjoitti:

Seksiä ei saa missään nimessä harrastaa, jos lapset ovat hereillä. Huonon vanhemmuuden merkki! Aamuisin, päivisin, iltaisin, öisin, milloin vain löytyy sopiva hetki molemmille.

Mutta kun me harrastimme seksiä kaikessa nimessä lasten ollessa kotona valveilla!
        Siitä huolimatta heistä on näyttänyt tulleen varsin yhteiskuntakelpoisia yksilöitä.

Makuuhuoneemme ovessa oli wc-oven lukko ja penskat oppivat jo hyvin nuorina ymmärtämään värikoodin merkityksen.
        Tietenkin katsoimme, että heillä oli omaa puuhastelua.

Mielestäni lapsemme oppivat asennoitumaan aikuisten intiimiin kanssakäymiseen luonnollisena osana elämää ilman mystisiä estoja!

• Ei todellakaan norma
        69 / 65 kirjoitti:

Mutta kun me harrastimme seksiä kaikessa nimessä lasten ollessa kotona valveilla!
        Siitä huolimatta heistä on näyttänyt tulleen varsin yhteiskuntakelpoisia yksilöitä.

Makuuhuoneemme ovessa oli wc-oven lukko ja penskat oppivat jo hyvin nuorina ymmärtämään värikoodin merkityksen.

Mielestäni lapsemme oppivat asennoitumaan aikuisten intiimiin kanssakäymiseen luonnollisena osana elämää ilman mystisiä estoja!

Niin, lapsista tullut VARSIN yhteiskuntakelpoisia yksilöitä. Aikuiset eivät tiedä mitä säröä saavat aikaan lasten mieliin. Kuvottavaa.

• Ylikessu
        69 / 65 kirjoitti:

Itsekkyyden huippu. Ei muuta kommentoitavaa.

• 69 / 65
        Ylikessu kirjoitti:

Itsekkyyden huippu. Ei muuta kommentoitavaa.

Kahdelle edelliselle! Kohtalonne ja kokemuksenne ansaitsevat vilpittömän myötätuntoni.

Sitä ei sen sijaan ansaitse tuomitseva asenteenne mutta ehkä se on tarpeen oman uskon säilyttämiseksi.

• 69 / 65

Ketjun "väsyneille" vaimoille!

"Meillä on aikaa, lapset muualla" ei kieli ylenpalttisesta uupumuksesta.
      Miksi ei mikään muu ajankohta kuin ilta sovi?

Jos kumpikaan ei kiinnostu muusta ajankohdasta niin olisikohan mietiskelyn paikka?
      Jos mies ov "vetämättömässä kunnossa niin olisi ehkä aihetta etsiä siihen syytä fysiikasta tai psyykestä.

Ymmärrän hyvin naisihmisen väsymyksen. Vaimoni mentyä osa-aikaiseen työhön pidimme lasten kanssa huolen, etteivät häntä ainakaan kotityöt rasita työstä paluun jälkeen.
      Yksinkertaista vaikkakin itsekästä.
      Sama itsekkyyteni jatkuu vaikka täytänkin viikon kuluttua 70v ja vaimokin on ollut eläkkeellä yhtä kauan kuin minä.

• 2 + 9

Kivaan asiaan riittää aina innostusta, aikaa ja tarmoa. AP:n ongelma siis on yksinkertaisesti siinä, että seksi hänen kanssaan ei ole kivaa tai ainakaan houkuttele puolisoa tarpeeksi.

Naisenkin elämässä on paljon asioita, joista hän toivoo miehensä innostuvan. Otetaan vaikka vaateostoksilla käynti. Muutaman vuoden hän ehkä jaksaa raahata puolisoaan kauppoihin, kunnes hän joutuu hyväksymään, että miehen mukanaolo vain pilaa tunnelman.

• 69 / 65
        2 + 9 kirjoitti:

Kivaan asiaan riittää aina innostusta, aikaa ja tarmoa. AP:n ongelma siis on yksinkertaisesti siinä, että seksi hänen kanssaan ei ole kivaa tai ainakaan houkuttele puolisoa tarpeeksi.

Naisenkin elämässä on paljon asioita, joista hän toivoo miehensä innostuvan. Otetaan vaikka vaateostoksilla käynti. Muutaman vuoden hän ehkä jaksaa raahata puolisoaan kauppoihin, kunnes hän joutuu hyväksymään, että miehen mukanaolo vain pilaa tunnelman.

Rättiostosadjutanttina en ole toiminut vuosikymmeniin. Onhan tuo pärjännyt yksinäänkin tai naisporukassa.

Kun minulle sitten ylpeänä esitellään "saalista" niin yritän olla kohteliaan kiinnostunut.

Minulle on suoraan sanottu, että ulkomailla harhailu naisporukassa on ilman minua rattoisampaa.

Ps. On sillä seurauksensakin. Meillä on kaikki yhteistä joko/tahi ehdolla eikä muitakaan rajoituksia ole paitsi Espanjan asuntomme.
        Ollessamme menossa notariaattiin tekemään kauppakirjoja näki vaimoni kadun varressa ihania hamosia.
        Hän jäi hypistelemään niitä ja minä jatkoin matkaa.
        Vasta muutaman vuoden kuluttua, kun Espanja sai EU-rahoilla tietojärjestelmiään kuntoon ja me jouduimme kunnallis- ja kiinteistäverolle, kävi ilmi, että asunto on ainoastaan minun nimissäni.
        Eipä tuosta ole varsinaista haittaa. Paikallisella testamentilla vaimolle on taattu elinikäinen nautintaoikeus sekä asumiseen, että vuokratuloihin.

• 11 + 7
        69 / 65 kirjoitti:

Rättiostosadjutanttina en ole toiminut vuosikymmeniin. Onhan tuo pärjännyt yksinäänkin tai naisporukassa.

Kun minulle sitten ylpeänä esitellään "saalista" niin yritän olla kohteliaan kiinnostunut.

Minulle on suoraan sanottu, että ulkomailla harhailu naisporukassa on ilman minua rattoisampaa.

Ps. On sillä seurauksensakin. Meillä on kaikki yhteistä joko/tahi ehdolla eikä muitakaan rajoituksia ole paitsi Espanjan asuntomme.
        Ollessamme menossa notariaattiin tekemään kauppakirjoja näki vaimoni kadun varressa ihania hamosia.
        Hän jäi hypistelemään niitä ja minä jatkoin matkaa.
        Vasta muutaman vuoden kuluttua, kun Espanja sai EU-rahoilla tietojärjestelmiään kuntoon ja me jouduimme kunnallis- ja kiinteistäverolle, kävi ilmi, että asunto on ainoastaan minun nimissäni.
        Eipä tuosta ole varsinaista haittaa. Paikallisella testamentilla vaimolle on taattu elinikäinen nautintaoikeus sekä asumiseen, että vuokratuloihin.

"Rättiostosadjutanttina en ole toiminut vuosikymmeniin. Onhan tuo pärjännyt yksinäänkin tai naisporukassa."

Juuri näin! Samalla politiikalla meillä on seksikin hoidettu toistakymmentä vuotta.

• 69 / 65
        11 + 7 kirjoitti:

"Rättiostosadjutanttina en ole toiminut vuosikymmeniin. Onhan tuo pärjännyt yksinäänkin tai naisporukassa."

Juuri näin! Samalla politiikalla meillä on seksikin hoidettu toistakymmentä vuotta.

Mutta kun vaimoni on pitänyt tätä järjestelyä omalta kannaltaan hyvänä!

• 15 + 1
        69 / 65 kirjoitti:

Mutta kun vaimoni on pitänyt tätä järjestelyä omalta kannaltaan hyvänä!

Eli vaimosi on luopunut rättiadjutantistaan, mutta sinä pidät kiinni panoadjutantistasi. En tiedä, kumpi on jäänyt voiton puolelle.

• 69 / 65
        15 + 1 kirjoitti:

Eli vaimosi on luopunut rättiadjutantistaan, mutta sinä pidät kiinni panoadjutantistasi. En tiedä, kumpi on jäänyt voiton puolelle.

Ei ollut mitään luopumista! Miksi olisin roikkunut mukana? Vaimo palaa aina virkistyneenä ja hyväntuulisena tyttöjen matkoilta joissa, pisimmillään 3-viikkoa ei varmaan kokonaisuudessaan kulu rättien parissa.

Tuossa varsinaisessa kysymyksessä saattaa vallita tasapeli. Ainakin reaktioista päätellen.

• naisen niksit

Vinkki miehille:

Nainen tarvitsee läheisyyttä, mikä ei aina automaattisesti johda seksiin.

Intohimoisia suudelmia ja kosketuksia koko päivän aikana. Huomioimista esimerkiksi tiskaus, roskien vienti, auttaminen, kun hän on tekemässä jotain. Nainen kaipaa herkkää kuuntelijaa ja vahvaa tosi miestä samassa paketissa.

Unohda itse akti pariksi viikoksi. Helli naistasi ja tee kaikkesi saadaksesi hänet kiihottumaan joka päivä ja ilta, mutta älä anna, ala pihtariksi. Kun hän parin viikon päästä kerjää sinulta seksiä, voit sitä hänelle armollisesti antaa ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      50
      3247
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1680
    3. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      16
      1619
    4. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      34
      1548
    5. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1362
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1262
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      60
      1201
    8. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1085
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1003
    10. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      952
    Aihe