Moi, olen jo pitkän aikaa halunnut aloittaa taitouinnin ja verkostakin olin paljon etsiskellyt, mutta kertaakaan en ole löytänyt Turusta taitouintiseuraa. Onko siis totta, että Turussa ei olisi yhtäkään seuraa?
Voisiko joku perehtynyt vastata:)
TAITOUINTI TURUSSA
2
315
Vastaukset
Uintilajeista näitä harvemmin harrastettuja kysytään aika usein, mutta siinä missä lähes jokaisella uimaseuralla on harraste- ja kilpauintitoimintaa, niin muut uintilajit (taitouinti, hypyt ja vesipallo) ovat vähän aliedustettuja.
Mikäli Uimaliiton sivuja (http://www.uimaliitto.fi/taitouinti/seurat/) on uskominen, niin valitettavasti maan taitouintiseurat ovat Espoon Cetus, Helsingin Uimarit, Joensuun Uimaseura, Swimming Jyväskylä, Kuopion Uimaseura, Oulun Uinti ja Vantaan Uimarit.
Olettaisin, että ohjaajan löytyessä kuitenkin kiinnostuneita taitouimareita voisi löytyä. Tätä pitäisi varmaankin kokeilla kotipuolessakin, mutta ehkäpä taitouintia voisi yrittää aloittaa vaikkapa uimaseuran ja tanssi- tai voimisteluseuran yhteisleirillä? Toki uusiakin kokeilijoita lajin pariin olisi varmasti tulossa.- Taitouimari
Itse harrasti taitouintia Joensuun Uimaseurassa alusta loppuun n.5-6vuotta, mutta valmentajat muuttivat pois niin siihen tyssäsi! :( Käytiin kisoissa, mutta ei ikinä Turun Uimareita näkynyt, joten ei varmaan sitten ole..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773701
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851648Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271405- 1591278
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut211076Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124959- 62785