Tää on yleinen kysymys joka askarruttaa meitä sinkkumiehiä.
Ollaan juteltu tässä kaveriporukassa ja asiasta ovat olleet samaa mieltä jopa naiset itse. Kunnon vastauksia ei ole tullut.
Oikeastaan on täysin käsittämätöntä että mitä sinkumpi nainen on niin sitä sulkeutuneempi hänestä yleensä tulee miesten kanssa.
Ja kyllä, unohdetaaan ne "mä en tarvii miestä" kommentit koska tässä on kyse naisista jotka haluavat miehen ja suhteen.
Onko ne syyt:
1. aloitteita tulee joka tapauksessa miehiltä teitpä niitä itse tai et
2. et voi kiinnostua miehestä joka ei tee aloitetta
3. aloite kuuluu miehelle
4. olet tehnyt aloitteita
-mutta vain todella harvoin
-tarkkaan valituille
-jotka ovat joko varattuja tai selkeästi komeita tavoiteltuija miehiä
5. sinua huolettaa-jännittää-pelottaa aloitteenteko
6. et tiedä miten aloite tehdään
Aloite siis on sellainen josta toinen saa SELVÄN käsityksen että kyseessä on aloite eikä vain yleinen juttelu jne.
Päädyimme yleisesti siihen päätelmään että naisten aloitteet rajoittuvat lähinnä baariin tarpeeksi humalassa, tiettyjen naisten aktiivisuuteen tai sitten siihen että nainen jo tuntee miehen hyvin jonka jälkeen alkaa tälle juttelemaan ja kutsuu tätä "aloitteeksi".
Olen aika väsynyt miehenä tekemään aloitteita naisten passiivisuuden ja huomiohakuisuuden takia. Tuntuu että osa todellakin kuvittelee että miehelle riittää että nainen on nätti ja hoikka (siitä on hyvä lähteä toki! ;)).
Olen valmis tekemään aloitteita myös jatkossa, mutta kovasti ihmettelen naissinkkujen valitusta että miksei miehet ole rohkeampia mm. päivittäisisssa arkisissa tilanteissa tai että he haluiaisivat suhteen.
Kuitenkaan itse nämä naiset eivät ole valmiita laittamaan itseään likoon.
Mitä järkeä?
Ja se "huoran leima" ei tule normaali naiselle joka tekee aloitteen ellei ehdotus ole suora seksi ehdotus.
Miksi sinkkunaiset ette tee aloitteita?
199
1937
Vastaukset
- Satanistististi
Olen tehnyt alotteita mutta myöskin huolettaa-jännittää-pelottaa aloitteen teko.
- Ei ymmarra
Missä olet tehnyt aloitteita?
Suurinta osaa ihmisistä jännittää aloitteiden teko. - Satanistististi
Ei ymmarra kirjoitti:
Suurinta osaa ihmisistä jännittää aloitteiden teko.Baareissa ja nettitreffeillä.
- Ei ymmarra
Satanistististi kirjoitti:
Baareissa ja nettitreffeillä.
Noin arvalinkin.
Molemmat taitaa olla niitä "kivuttovampia" naisille. Ei ymmarra kirjoitti:
Noin arvalinkin.
Molemmat taitaa olla niitä "kivuttovampia" naisille.Rehellisesti sanoen itse olen myös nettideitissä turvautunut tähän huonoimpaan mahdolliseen tyyliin, eli että olen odottanut yhteydenottoa ja vain harvoin itse laittanut viestiä, flirttejä kyllä ja vieraillut miesten sivustoilla.
Syy on tällainen naisellisen turhamainen: on kiva, kun joku jahtaa minua eikä toisinpäin. Tottakai jännitys/ujous on ollut myös osasyynä.
t: Heli E-kontakti.fistä- soita Helille!
e-kontakti.fi kirjoitti:
Rehellisesti sanoen itse olen myös nettideitissä turvautunut tähän huonoimpaan mahdolliseen tyyliin, eli että olen odottanut yhteydenottoa ja vain harvoin itse laittanut viestiä, flirttejä kyllä ja vieraillut miesten sivustoilla.
Syy on tällainen naisellisen turhamainen: on kiva, kun joku jahtaa minua eikä toisinpäin. Tottakai jännitys/ujous on ollut myös osasyynä.
t: Heli E-kontakti.fistäHeh hee! Heli odottaa yhä!
soita Helille! kirjoitti:
Heh hee! Heli odottaa yhä!
Heh, no itse asiassa tälläkin palstalla ollaan jo moneen kertaan todettu se että minulle kävi niin onnellisesti että se parisuhde on löytynyt näistä luonteeni vajavaisuuksista huolimatta :D
t: Heli E-kontakti.fistä- jjkklkö
Ei ymmarra kirjoitti:
Suurinta osaa ihmisistä jännittää aloitteiden teko.Ennen en tehnyt aloitteita, kun uskoin sitä naisille suunnattavaa propagandaa, että mies kyllä tekee aloitteen, jos on kiinnostunut, ja jos ei tee, ei ole kiinnostunut. Myöhemmin aloin itse tehdä aloitteita, jolloin totesin sen toimivaksi. Sen onko mies kiinnostunut oikeasti huomaa aloitteen jälkeen. Kiinnostunut mies ottaa sen jälkeen yhteydenpidon aloitteellisuuden itselleen, mutta jos tuntuu, että pitäisi vetää miestä perässä kuin kivirekeä, hän ei ole kiinnostunut.
- Totuus
e-kontakti.fi kirjoitti:
Heh, no itse asiassa tälläkin palstalla ollaan jo moneen kertaan todettu se että minulle kävi niin onnellisesti että se parisuhde on löytynyt näistä luonteeni vajavaisuuksista huolimatta :D
t: Heli E-kontakti.fistäMainostat tuota e-kontaktia, niin paljon, että se miehesikin menee kohta sinne etsimään itselleen parempaa naista. Mutta toisaalata, mitä sitten vaikka menisikin. Ei niiltä nettideitti sivuilta kukaan mies voi löytää naista, koska miehiä on paljon enemmän ja naiset niin passiivisia.
- Samaa p*skaa
Voi ei. Taas tämä aihe.
Keksikää jotain uutta, pliis!- Ei ymmarra
Mistä joku sattumanvarainen tänne kirjoittaja kuten minä tietää mitä täällä on aiemmin keskusteltu ja mitä ei?
Keksi itse jotain parempaa tai vastaa aiheesen apina-ipana. - Samaa p*skaa
Ei ymmarra kirjoitti:
Mistä joku sattumanvarainen tänne kirjoittaja kuten minä tietää mitä täällä on aiemmin keskusteltu ja mitä ei?
Keksi itse jotain parempaa tai vastaa aiheesen apina-ipana.Kelaa noita vanhoja ketjuja. Ne ovat vielä olemassa. Ei ole kovin iso vaiva.
Ei mitään uutta auringon alla... - Ei ymmarra
Samaa p*skaa kirjoitti:
Kelaa noita vanhoja ketjuja. Ne ovat vielä olemassa. Ei ole kovin iso vaiva.
Ei mitään uutta auringon alla...Kaivele sinä muniasi. Sinun kuonaasi noista vanhoista ketjuista kuitenkin löytyy joten turha vaiva.
- Samaa p*skaa
Ei ymmarra kirjoitti:
Kaivele sinä muniasi. Sinun kuonaasi noista vanhoista ketjuista kuitenkin löytyy joten turha vaiva.
Nyt selvisi sekin, miksei kukaan nainen tee sinulle aloitteita.
Heh.
Tervetuloa palstalle. Olet ihan oikeassa paikassa. - Ei ymmarra
Samaa p*skaa kirjoitti:
Nyt selvisi sekin, miksei kukaan nainen tee sinulle aloitteita.
Heh.
Tervetuloa palstalle. Olet ihan oikeassa paikassa.Kirjoittaa nimimerkki "samaa p'skaa".
Harvinaisen löysää sellaista suollat. Metakeskustelut eivät järin kiinnosta.
Keskity aiheeseen, älä pieniin muniisi. Se antaa huonon ensi vaikutelman. ;) - Samaa p*skaa
Ei ymmarra kirjoitti:
Kirjoittaa nimimerkki "samaa p'skaa".
Keskity aiheeseen, älä pieniin muniisi. Se antaa huonon ensi vaikutelman. ;)Uusi ATM.
- Ei ymmarra
Samaa p*skaa kirjoitti:
Uusi ATM.
Terveisiä sinulle sitten, Uusi ATM.
- tätitanttara
Ei ymmarra kirjoitti:
Kirjoittaa nimimerkki "samaa p'skaa".
Keskity aiheeseen, älä pieniin muniisi. Se antaa huonon ensi vaikutelman. ;)Jos osaisi kirjoittaa yhdyssanat oikein, antaisi sekin paremman ensivaikutelman.
- 19+12
Miten SELVÄ pitää olla aloitteen, että assburgerkin ymmärtäisi sen aloitteeksi? Normaalille miehelle hymy ja katsekontakti menee yleensä perille, mutta assburgerille ei ilmeisesti edes se, että nainen tulee juttusille. Jos ehdotan, että "lähdetään minun luokseni harrastamaan seksiä" niin onko se riittävä aloite? Vai MITÄ teille oikein pitäisi sanoa, jotta ymmärtäisitte, että nyt nainen teki aloitteen?
- 5678
Täysin teoreettinen kysymys sillä assburgereille ei tehdä aloitteita.
- Miksi,jumalani?Miksi
Siis tarkoittaako hymy ja katsekontakti, että "lähdetään minun luokseni harrastamaan seksiä"? EIKÄ KUKAAN OLE KERTONUT MINULLE!
Viimeksi kun kirjoitin palstalle, että nainen hymyili minulle linja-autossa ja katsoi silmiin, heti useampi nainen kirjoitti palstalle, ettei se merkinnyt mitään ja nainen vain hymyili ajatuksilleen. Miksi olette umpikieroja valehtelijoita, ettekä kertoneet totuutta vaan tahdotte minulle näin vain pahaa? - 19+11
5678 kirjoitti:
Täysin teoreettinen kysymys sillä assburgereille ei tehdä aloitteita.
Kysyn ihan oikeasti. Mitä pitää sanoa, että se tajutaan aloitteeksi? "Alkaisiksä seurustelee mun kaa?"
Oikeasti, kertokaa. - Ei ymmarra
Aika assburgeri taidat olla itse jos OLETAT että hymy ja katsekontakti ovat aloite.
Vaikutat provoilijalta kun esität että "mitä teille".
No, kahville pyytäminen on aikuismaista.
Asian esittäminen siten että pelkästä hymystä ja katseesta pitäisi ymmärtää tai sitten vaihtoehtona on suora ehdotus seksille niin taidat olla aika lapsellinen.
Nainen tekee aloitteeen silloin kun PUHUU SANOIKSI ALOITTEEN. - Ei ymmarra
19+11 kirjoitti:
Kysyn ihan oikeasti. Mitä pitää sanoa, että se tajutaan aloitteeksi? "Alkaisiksä seurustelee mun kaa?"
Oikeasti, kertokaa.Olet aika vammainen jos et osaa pukea asiaa sanoiksi toiselle ihmiselle.
Tuon perusteella saisin naisilta SATOJA aloitteita per päivä.
Kuinka monta aloitetta saan päiväsässä oikeasti? EN YHTÄÄN:
Lähdetkö kahville?
Tapailetko ketään?
Olisitko kiinnostunut käymään treffeillä?
Oletko sinkku?
Tuossa on muutama aloite.
Myös kiinnostuksen pukeminen sanoiksi on aloite.
Pelkkiä vihjailuja ja jotain epäselvää sanatonta viestintää EI LASKETA aloitteiksi.
Jos vinkkaat miehelle silmää baarissa ja mies tulee juttelemaan sinulle niin totuudessa naisena olet vain antanut miehelle mahdollisuuden tehdä aloitteen, mutta hän tekee aloitteen, ET SINÄ.
Piste. - 17+5
Ei ymmarra kirjoitti:
Olet aika vammainen jos et osaa pukea asiaa sanoiksi toiselle ihmiselle.
Lähdetkö kahville?
Tapailetko ketään?
Oletko sinkku?
Pelkkiä vihjailuja ja jotain epäselvää sanatonta viestintää EI LASKETA aloitteiksi.
Jos vinkkaat miehelle silmää baarissa ja mies tulee juttelemaan sinulle niin totuudessa naisena olet vain antanut miehelle mahdollisuuden tehdä aloitteen, mutta hän tekee aloitteen, ET SINÄ.
Piste.1.Lähdetkö kahville?
Jos juttelen miehen kanssa parhaillaan baarissa niin miksi minun pitää pyytää häntä kahville? Miksi en voi jutella siinä ja silloin (olettaen, että kumpikin haluaa jatkaa juttua)? Jos kuitenkin pyydän kahville niin pitääkö minun sen jälkeen poistua hänen seurastaan? Entä jos hän tulee illan aikana uudestaan vastaan?
2.Tapailetko ketään?
Ja tuo on mielestäsi aloite? Oletetaan, että mies vastaa että "en tällä hetkellä" - miten tuossa on tapahtunut aloite? Mihin tuossa on tapahtunut aloite?
3.Olisitko kiinnostunut käymään treffeillä?
Ensinnäkään treffeille ei pyydetä käymään vaan lähtemään. Toiseksi: KUKAAN aikuinen ihminen ei kysy baarissa, että "Olisitko kiinnostunut lähtemään treffeille?" Siinähän sitä parhaillaan treffataan. Jos on mukavaa niin jompi kumpi luultavasti kysyy mennäänkö jatkoille tai tavattaisiinko uudestaan.
4.Oletko sinkku?
Ks. kohta 2.
Kysyin eilen viimeksi yhdeltä netissä pari päivää sitten tapaamaltani mieheltä (ei nettitreffeillä, minulla ei ole edes profiilia, vaan meillä on yhteinen tuttava ja hänen kauttaan osallistuimme samaan keskusteluun ja siitä se sitten lähti) että "eikös sinulla pitäisi olla takapenkillä (moottoripyörän) joku nätti nainen? ;-)" (tosin kysymys oli englanniksi koska se on yhteinen kielemme). Teinkö tietämättäni aloitteen? - Ei ymmarra
17+5 kirjoitti:
1.Lähdetkö kahville?
Jos juttelen miehen kanssa parhaillaan baarissa niin miksi minun pitää pyytää häntä kahville? Miksi en voi jutella siinä ja silloin (olettaen, että kumpikin haluaa jatkaa juttua)? Jos kuitenkin pyydän kahville niin pitääkö minun sen jälkeen poistua hänen seurastaan? Entä jos hän tulee illan aikana uudestaan vastaan?
2.Tapailetko ketään?
Ja tuo on mielestäsi aloite? Oletetaan, että mies vastaa että "en tällä hetkellä" - miten tuossa on tapahtunut aloite? Mihin tuossa on tapahtunut aloite?
3.Olisitko kiinnostunut käymään treffeillä?
Ensinnäkään treffeille ei pyydetä käymään vaan lähtemään. Toiseksi: KUKAAN aikuinen ihminen ei kysy baarissa, että "Olisitko kiinnostunut lähtemään treffeille?" Siinähän sitä parhaillaan treffataan. Jos on mukavaa niin jompi kumpi luultavasti kysyy mennäänkö jatkoille tai tavattaisiinko uudestaan.
4.Oletko sinkku?
Ks. kohta 2.
Kysyin eilen viimeksi yhdeltä netissä pari päivää sitten tapaamaltani mieheltä (ei nettitreffeillä, minulla ei ole edes profiilia, vaan meillä on yhteinen tuttava ja hänen kauttaan osallistuimme samaan keskusteluun ja siitä se sitten lähti) että "eikös sinulla pitäisi olla takapenkillä (moottoripyörän) joku nätti nainen? ;-)" (tosin kysymys oli englanniksi koska se on yhteinen kielemme). Teinkö tietämättäni aloitteen?1. Puhuttiin yleisesti aloitteista, ei baarista.
Juttelun aloittaminen VOI OLLA aloite, pelkkä juttelu takaisin EI OLE ALOITE.
Hymy ja katsekontakti EIVÄT OLE ALOITTEITA.
3. Tässä ei puhuta edelleenkään baarista pelkästään.
"Siinähän sitä parhaillaan treffataan."
Baarissa ei todellakaan treffata. Treffit ovat "virallinen" tapaaminen, kun taas baarissa voidaan jutella kenelle tahansa.
2. ja 4. Ei varsinaisesti ole aloite, mutta noin valovuoden enemmän aloite kuin hymy ja katsekontakti.
Kuinka moni ei-kiinnostunut kyselee sinulta että "tapailetko ketään?" tai "oletko sinkku?"
" "eikös sinulla pitäisi olla takapenkillä (moottoripyörän) joku nätti nainen? ;-)" (tosin kysymys oli englanniksi koska se on yhteinen kielemme). Teinkö tietämättäni aloitteen? "
Eihän tuo ole lähimainkaan sama kysymys.
Tuon sinun kysymyksen voi tulkita pelkäksi vitsiksi.
Kysymystä onko joku varattu tai onko sinkku ei voi tulkita kuin sellaisina kuin ne ovat ja kyllä mies yleensä niistä ymmärtää jo yskän.
Tietysti varsinaisen aloitteen teko ei ole pahitteeksi eli treffeille pyytäminen.
Mutta vaikuttaa siltä että sinulla on joku "teenpä tästä hankalan keskustelun ja ymmärrän tahallaan väärin ja puhun baarista" -vaihe joten keskustelumme on päättynyt. - 17+8
Ei ymmarra kirjoitti:
1. Puhuttiin yleisesti aloitteista, ei baarista.
Juttelun aloittaminen VOI OLLA aloite, pelkkä juttelu takaisin EI OLE ALOITE.
Hymy ja katsekontakti EIVÄT OLE ALOITTEITA.
3. Tässä ei puhuta edelleenkään baarista pelkästään.
"Siinähän sitä parhaillaan treffataan."
Baarissa ei todellakaan treffata. Treffit ovat "virallinen" tapaaminen, kun taas baarissa voidaan jutella kenelle tahansa.
2. ja 4. Ei varsinaisesti ole aloite, mutta noin valovuoden enemmän aloite kuin hymy ja katsekontakti.
Kuinka moni ei-kiinnostunut kyselee sinulta että "tapailetko ketään?" tai "oletko sinkku?"
" "eikös sinulla pitäisi olla takapenkillä (moottoripyörän) joku nätti nainen? ;-)" (tosin kysymys oli englanniksi koska se on yhteinen kielemme). Teinkö tietämättäni aloitteen? "
Eihän tuo ole lähimainkaan sama kysymys.
Tuon sinun kysymyksen voi tulkita pelkäksi vitsiksi.
Kysymystä onko joku varattu tai onko sinkku ei voi tulkita kuin sellaisina kuin ne ovat ja kyllä mies yleensä niistä ymmärtää jo yskän.
Tietysti varsinaisen aloitteen teko ei ole pahitteeksi eli treffeille pyytäminen.
Mutta vaikuttaa siltä että sinulla on joku "teenpä tästä hankalan keskustelun ja ymmärrän tahallaan väärin ja puhun baarista" -vaihe joten keskustelumme on päättynyt.No tehdään tästä helppoa:
Kukaan aikuinen ihminen ei mene pelkän ulkonäön perusteella jonkun vieraan ihmisen juttusille kysymään onko tämä sinkku ja lähtisikö kahville. Juttusille voi mennä mutta jos siinä jutellaan puolin ja toisin niin se ehdotus jutun jatkamisesta esimerkiksi kahvikupillisen äärellä voi tulla kummalta tahansa. Ja koska pelkkä juttusille meno ei mielestäsi ole aloite niin jos nainen menee juttusille ja mies keskustelun aikana ehdottaakin kahville menoa niin ilmeisesti mielestäsi mies joutui TAAS tekemään aloitteen?
Vielä vähemmän kukaan menee yhtäkkiä pyytämään toista ihmistä treffeille.
Itse en tee aloitteita - siis sinun mittapuullasi - sen takia, että ne eivät johda mihinkään. Jos mies on kiinnostunut, hän tekee aloitteen, jos ei niin siinä ei oma aloitteeni auta. Juttusille menen, hymyilen ylipäänsä paljon ja otan kontaktia ihmisiin (iästä, sukupuolesta ja ulkonäöstä riippumatta). Netin kautta tekemäni aloitteet = avausviestit ovat tuottaneet parhaimmillaankin vastaukseksi vain pari vaivautunutta viestiä. Livenä tulee mieleen esimerkiksi tilanne eräässä pikaruokalassa, kun perässäni jonottanut mies kysyi mitä oikein tilasin (eräs kasvisjuttu) ja vaihdoimme pari sanaa. Kun hän oli maksanu oman ostoksensa ja pyori etsien istumapaikkaa niin vinkkasin että tulisi samaan pöytään jatkamaan juttua. Jatkoimme juttua, minä aktiivisempana, ja syötyään hän sanoi että kiitos seurasta ja lähti. Että se siitä.
Niissä tapauksissa, kun mies on se joka tulee juttusille, en muista koskaan käyneen niin että hän olisikin yhtäkkiä vain sanonut että kiitos seurasta ja heippa. MIKSI siis tunkisin itseäni miesten seuraan, jos lopputulos on nolla, ja kun sitä seuraa on muutenkin tarjolla ja silloin tiedän että henkilö on minusta kiinnostunut?? - dfhdfh
"Miten SELVÄ pitää olla aloitteen, että assburgerkin ymmärtäisi sen aloitteeksi? Normaalille miehelle hymy ja katsekontakti menee yleensä perille, mutta assburgerille ei ilmeisesti edes se, että nainen tulee juttusille."
Miehetkin tulee mulle puhumaan, hymyilee ja katsoo silmiin. Haluaako ne siis homoseksiä kaikki? Hyi saatana. - Ei ymmarra
17+8 kirjoitti:
No tehdään tästä helppoa:
Kukaan aikuinen ihminen ei mene pelkän ulkonäön perusteella jonkun vieraan ihmisen juttusille kysymään onko tämä sinkku ja lähtisikö kahville. Juttusille voi mennä mutta jos siinä jutellaan puolin ja toisin niin se ehdotus jutun jatkamisesta esimerkiksi kahvikupillisen äärellä voi tulla kummalta tahansa. Ja koska pelkkä juttusille meno ei mielestäsi ole aloite niin jos nainen menee juttusille ja mies keskustelun aikana ehdottaakin kahville menoa niin ilmeisesti mielestäsi mies joutui TAAS tekemään aloitteen?
Vielä vähemmän kukaan menee yhtäkkiä pyytämään toista ihmistä treffeille.
Itse en tee aloitteita - siis sinun mittapuullasi - sen takia, että ne eivät johda mihinkään. Jos mies on kiinnostunut, hän tekee aloitteen, jos ei niin siinä ei oma aloitteeni auta. Juttusille menen, hymyilen ylipäänsä paljon ja otan kontaktia ihmisiin (iästä, sukupuolesta ja ulkonäöstä riippumatta). Netin kautta tekemäni aloitteet = avausviestit ovat tuottaneet parhaimmillaankin vastaukseksi vain pari vaivautunutta viestiä. Livenä tulee mieleen esimerkiksi tilanne eräässä pikaruokalassa, kun perässäni jonottanut mies kysyi mitä oikein tilasin (eräs kasvisjuttu) ja vaihdoimme pari sanaa. Kun hän oli maksanu oman ostoksensa ja pyori etsien istumapaikkaa niin vinkkasin että tulisi samaan pöytään jatkamaan juttua. Jatkoimme juttua, minä aktiivisempana, ja syötyään hän sanoi että kiitos seurasta ja lähti. Että se siitä.
Niissä tapauksissa, kun mies on se joka tulee juttusille, en muista koskaan käyneen niin että hän olisikin yhtäkkiä vain sanonut että kiitos seurasta ja heippa. MIKSI siis tunkisin itseäni miesten seuraan, jos lopputulos on nolla, ja kun sitä seuraa on muutenkin tarjolla ja silloin tiedän että henkilö on minusta kiinnostunut??Järkyttävää sössötystä.
"Kukaan aikuinen ihminen ei mene pelkän ulkonäön perusteella jonkun vieraan ihmisen juttusille kysymään onko tämä sinkku ja lähtisikö kahville."
Olen tehnyt näin useita kertoja ja käynyt treffeillä tuolta pohjalta. Olen aikuinen.
"Vielä vähemmän kukaan menee yhtäkkiä pyytämään toista ihmistä treffeille."
Tapahtuu jatkuvasti. Miesten taholta.
"Niissä tapauksissa, kun mies on se joka tulee juttusille, en muista koskaan käyneen niin että hän olisikin yhtäkkiä vain sanonut että kiitos seurasta ja heippa. MIKSI siis tunkisin itseäni miesten seuraan, jos lopputulos on nolla, ja kun sitä seuraa on muutenkin tarjolla ja silloin tiedän että henkilö on minusta kiinnostunut?? "
Vaikutat aika itsekkäältä tyypiltä jonka tärkein asia on varmistaa ettet saa nokillesi ja että toinen on EHKÄ kiinnostunut.
Ajatteleppa jos jokainen mies ajattelisi samalla tavalla kuin sinä?
" Jos mies on kiinnostunut, hän tekee aloitteen, jos ei niin siinä ei oma aloitteeni auta. "
Väärin. Mies ei välttämättä syystä tai toisesta tee aloitetta -se olisi sitten sinun tehtäväsi, mutta tekosyyt mikset tee niin estävät sen.
Mikset lähesty miehiä jotka SINUA KIINNOSTAVAT? - Miekkonen 26
Ei mulle hymy ja katse kerro yhtää mitään, liian monta kertaa kuullut että "saahan täällä katsella" tai "en mä etsi seuraa". Joten en päättele mistään hymyistä mitään.
Suoraan passaapi tulla juttelemaan, pyytämään kahville, tai vaikka "ois kiva nähdä selvinpäin joskus" jos on baarissa tämä tilanne. - 16+9
Ei ymmarra kirjoitti:
Järkyttävää sössötystä.
"Kukaan aikuinen ihminen ei mene pelkän ulkonäön perusteella jonkun vieraan ihmisen juttusille kysymään onko tämä sinkku ja lähtisikö kahville."
Olen tehnyt näin useita kertoja ja käynyt treffeillä tuolta pohjalta. Olen aikuinen.
"Vielä vähemmän kukaan menee yhtäkkiä pyytämään toista ihmistä treffeille."
Tapahtuu jatkuvasti. Miesten taholta.
"Niissä tapauksissa, kun mies on se joka tulee juttusille, en muista koskaan käyneen niin että hän olisikin yhtäkkiä vain sanonut että kiitos seurasta ja heippa. MIKSI siis tunkisin itseäni miesten seuraan, jos lopputulos on nolla, ja kun sitä seuraa on muutenkin tarjolla ja silloin tiedän että henkilö on minusta kiinnostunut?? "
Vaikutat aika itsekkäältä tyypiltä jonka tärkein asia on varmistaa ettet saa nokillesi ja että toinen on EHKÄ kiinnostunut.
Ajatteleppa jos jokainen mies ajattelisi samalla tavalla kuin sinä?
" Jos mies on kiinnostunut, hän tekee aloitteen, jos ei niin siinä ei oma aloitteeni auta. "
Väärin. Mies ei välttämättä syystä tai toisesta tee aloitetta -se olisi sitten sinun tehtäväsi, mutta tekosyyt mikset tee niin estävät sen.
Mikset lähesty miehiä jotka SINUA KIINNOSTAVAT?Voi rakas lapsi...
Yritetään nyt vielä kerran: Sinulla on jokin ihmeellinen käsitys aloitteista ja siitä mikä on aloite ja mikä ei ole. Normielämässä ei kukaan kyttää sitä, kumpi avasi ensimmäisenä suunsa ja mitä sieltä tuli, vaan pyrkii löytämään mielenkiintoisia tuttavuuksia, joista kenties kehittyy jotain enemmänkin.
Kirjoitin edellä: "Juttusille menen, hymyilen ylipäänsä paljon ja otan kontaktia ihmisiin (iästä, sukupuolesta ja ulkonäöstä riippumatta)."
Jos näen baarissa mielenkiintoisen miehen niin ensimmäinen asia mitä teen on ottaa häneen katsekontakti. Jos hän ei vastaa siihen (siis näkee minut mutta kääntää katseensa pois joko tiedostamattaan eli en herättänyt yhtään kiinnostusta tai ihan tietoisesti etten vain lähestyisi) niin that's it. Jos hän vastaa katsekontaktiin ja hymyyn niin tilanteesta riippuen se voi johtaa siihen, että jompikumpi lähestyy. Tilanne taas riippuu esimerkiksi seurassa olevista kavereista, istumapaikasta jne; jos toinen on vaikka kaveriporukan keskellä niin ei siihen yleensä huvita tunkeutua vaan sitten odotetaan, että hän lähtee hakemaan juomaa tai muuten irtautuu seuralaisistaan.
Tässä vaiheessa meidän normaalien ihmisten mielestä on jo tehty aloite sikä sitä tarvitse oikeiden eikä mielikuvituskavereiden kanssa vatvoa, että kumpi sen nyt oikein teki, se joka ympärilleen katsoessaan pysähtyi katsomaan komeaa miestä/kaunista naista silmiin ja hymyili tälle, vai se joka vastasi katseeseen, vai se joka sitten loppujen lopuksi tuli ensimmäisenä juttusille.
Lopputulos on ainoa, jolla on merkitystä.
Eli kultaseni, kyllä minä lähestyn niitä miehiä, jotka minua kiinnostavat. Minä en vain säntää heidän luokseen kysymään heitä kahville vaan teen sen sillä nonverbaalisella (ja verbaalisella) tavalla, millä se on aina tehty. Ei tikanpoikia yleensä tarvitse opettaa kiipeämään puuhun. - mies32
16+9 kirjoitti:
Voi rakas lapsi...
Yritetään nyt vielä kerran: Sinulla on jokin ihmeellinen käsitys aloitteista ja siitä mikä on aloite ja mikä ei ole. Normielämässä ei kukaan kyttää sitä, kumpi avasi ensimmäisenä suunsa ja mitä sieltä tuli, vaan pyrkii löytämään mielenkiintoisia tuttavuuksia, joista kenties kehittyy jotain enemmänkin.
Kirjoitin edellä: "Juttusille menen, hymyilen ylipäänsä paljon ja otan kontaktia ihmisiin (iästä, sukupuolesta ja ulkonäöstä riippumatta)."
Jos näen baarissa mielenkiintoisen miehen niin ensimmäinen asia mitä teen on ottaa häneen katsekontakti. Jos hän ei vastaa siihen (siis näkee minut mutta kääntää katseensa pois joko tiedostamattaan eli en herättänyt yhtään kiinnostusta tai ihan tietoisesti etten vain lähestyisi) niin that's it. Jos hän vastaa katsekontaktiin ja hymyyn niin tilanteesta riippuen se voi johtaa siihen, että jompikumpi lähestyy. Tilanne taas riippuu esimerkiksi seurassa olevista kavereista, istumapaikasta jne; jos toinen on vaikka kaveriporukan keskellä niin ei siihen yleensä huvita tunkeutua vaan sitten odotetaan, että hän lähtee hakemaan juomaa tai muuten irtautuu seuralaisistaan.
Tässä vaiheessa meidän normaalien ihmisten mielestä on jo tehty aloite sikä sitä tarvitse oikeiden eikä mielikuvituskavereiden kanssa vatvoa, että kumpi sen nyt oikein teki, se joka ympärilleen katsoessaan pysähtyi katsomaan komeaa miestä/kaunista naista silmiin ja hymyili tälle, vai se joka vastasi katseeseen, vai se joka sitten loppujen lopuksi tuli ensimmäisenä juttusille.
Lopputulos on ainoa, jolla on merkitystä.
Eli kultaseni, kyllä minä lähestyn niitä miehiä, jotka minua kiinnostavat. Minä en vain säntää heidän luokseen kysymään heitä kahville vaan teen sen sillä nonverbaalisella (ja verbaalisella) tavalla, millä se on aina tehty. Ei tikanpoikia yleensä tarvitse opettaa kiipeämään puuhun.Kyllä se aloitteentekijä on se, joka avaa suunsa. Katse ja hymy ei välttämättä tarkoita edes halua kontaktiin.
Tuolla mainitsemallasi tavalla on kanssani käyttäytynyt ainakin 10 000 naista, eikä heistä kukaan ole tullut juttelemaan. Eli joko sinä liioittelit verbaliikkaasi tai olet ääriharvinainen poikkeus.
Aloitteentekijänaiset ovat aina tulleet puskista yllättäen. - ziccizacci
mies32 kirjoitti:
Kyllä se aloitteentekijä on se, joka avaa suunsa. Katse ja hymy ei välttämättä tarkoita edes halua kontaktiin.
Tuolla mainitsemallasi tavalla on kanssani käyttäytynyt ainakin 10 000 naista, eikä heistä kukaan ole tullut juttelemaan. Eli joko sinä liioittelit verbaliikkaasi tai olet ääriharvinainen poikkeus.
Aloitteentekijänaiset ovat aina tulleet puskista yllättäen.Niin jotkut huusivat minulle katoilta, toiset autoista, muut tulivat suoraan luokse ja antoivat kukkia, muut puhuivat "Moi kaunis nainen!", kun ajalevat polkupyörällä ohitseni, mutta en luullut ollenkaan, että nämä kaikki on aloitteen yrityksiä.
- mies32
ziccizacci kirjoitti:
Niin jotkut huusivat minulle katoilta, toiset autoista, muut tulivat suoraan luokse ja antoivat kukkia, muut puhuivat "Moi kaunis nainen!", kun ajalevat polkupyörällä ohitseni, mutta en luullut ollenkaan, että nämä kaikki on aloitteen yrityksiä.
Milloin noin kävi?
- ziccizacci
mies32 kirjoitti:
Milloin noin kävi?
Sekä aikaisemmin että myös vähän aika sitten. Oikeastaan näin on tapahtunut koko elämäni. Olen siihen tottunut.
- mies32
ziccizacci kirjoitti:
Sekä aikaisemmin että myös vähän aika sitten. Oikeastaan näin on tapahtunut koko elämäni. Olen siihen tottunut.
No mitä teit kukille ja kukantuojille?
- Vaikka näin
19+11 kirjoitti:
Oikeasti, kertokaa.Nussi litimärkää teinivittuani sinä ATM-uros!
- affgf
19+11 kirjoitti:
Oikeasti, kertokaa.No läheks kahville;pizzalle,keilaamaan,leffaan,minigolffaan?jne
on selkeä aloite :)hymyily taas ei ole selkeä aloite..vaan erittäin epäselvä.
t.mies30w - ziccizacci
mies32 kirjoitti:
No mitä teit kukille ja kukantuojille?
Otin ne ja sanoi kiitos ja jatkoin matkaa.. Kukat on vain mukavaa fiilistä ei muuta. Kaikki antavat kukkia kailikke ilman taka-ajatusta. Mitä sinä tekisit kukille, jos joku antaisi sinulle yllättäen?
- mies32
ziccizacci kirjoitti:
Otin ne ja sanoi kiitos ja jatkoin matkaa.. Kukat on vain mukavaa fiilistä ei muuta. Kaikki antavat kukkia kailikke ilman taka-ajatusta. Mitä sinä tekisit kukille, jos joku antaisi sinulle yllättäen?
Kiittäisin ja antaisin tuojalle hellyyttä.
- ziccizacci
mies32 kirjoitti:
Kiittäisin ja antaisin tuojalle hellyyttä.
Ehkä pitää minun tuoda sinulle joskus kukkia :)
- mies32
ziccizacci kirjoitti:
Ehkä pitää minun tuoda sinulle joskus kukkia :)
Paljon parempi niin päin kuin jos minä toisin sinulle.
- ziccizacci
mies32 kirjoitti:
Paljon parempi niin päin kuin jos minä toisin sinulle.
Tämä olisi ihana juttu. Kauniit kukat tuovat kaukeutta elämään :) Kiitos ajatuksesta :)
- Treffitön
Ei ymmarra kirjoitti:
Olet aika vammainen jos et osaa pukea asiaa sanoiksi toiselle ihmiselle.
Lähdetkö kahville?
Tapailetko ketään?
Oletko sinkku?
Piste.No siinä se vika näemmä on. Ite ainakin yritän hymyillä kun katseet kohtaavat ja jutella mukavia antaakseni hyvän kuvan. Myös kysymyksellä seurusteletko on tarkoitus antaa vihje, jos et niin pyydä treffeille. Ite olen sikäli romantikko, että haluaisin miehen pyytävän treffeille ekana. Mielestäni miehet esittävät monesti coolia, jolloin en täysin osaa tulkita heidän kiinnostustaan, jolloin pelkään nolaavani itseni, kun mies kieltäytyy.
- laiskatyhmäsaamaton
Pysyn varmaan sinkkuna nyt sitten ikuisesti. En vaan osaa enkä ehkä edes halua tehdä aloitteita. Uuteen ihmiseen tutustuminen on aina aika työlästä. Rupattelen mielellään ihmisten kanssa, jos mulle jutellaan ensin siis..mutta en niistäkään tilanteista aina tajua juuri silloin siinä hetkessä, että tuo henkilö oli minusta kiinnostunut! Mulla on yleensä joku juttu, jota teen (olen kävelemässä tms) ja eihän siinä nyt sitten malta pysähtyä keskustelemaan pidemmäksi aikaa! Baarissa on sitten taas yleensä meluisaa ja juttujen laatukin on mitä on, eli en oikeastaan siellä viitsi edes keskittyä muihin, kuin ystäviin ja siihen tuoppiin :D
Tuomittu sinkkuuteen..ihan omaa laiskuuttaan ja hölmöyttään.- Ei ymmarra
Tuota on hyvä miettiä.
Hyvä vastaus koska ainakin olet rehellinen itsellesi.
Väsyttää kun joku nainen lässyttää jostain miesten ja naisten rooleista tai siitä että "kun ei löydy ketään" tai "Miksei kukaan kiinnostu tai löydä sitä oikeaa".
Mutta sitten ollaan pissat housussa kun olisi mahdollisuus tehdä se aloite ja etsitään se vika miehestä kun mitään ei tapahdu.
- Ta$a-arvo
Naiselle tasa-arvo tarkoittaa kaikia naiselle sopivia juttuja, samaa palkkaa halutaan, samoja virkoja, kotitöiden jakamista, jne, jne.
Mutta kyllä se on miehen tehtävä tehdä aloite!!! Jep, jep.
Minun exäni oli upea nainen, hän tuli jopa auttamaan renkaidenvaihdossa, teinhän minäkin kaikkia muita töitä. Toi niitä minulle auton viereen ja pes irroitettuja, teki mitä siinä kerkesi ja oli suureksi avuksi. Itse hoidin mielelläni sen raskaamman puolen tuossa, exä kun painoi vain 55kg, ja minä 90 kg.- Ei ymmarra
Mietin tätä asiaa IHAN OIKIASTI SINKKUNAISTENKIN KANNALTA.
Jotenkin järki ei tahdo ymmärtää että kun esimerkiksi kaveripiirissä on sinkkunaisia jotka itkevät kun eivät löydä miestä, mutta miehiä on ympärillä kuin miehen mutaa.
Itse en heistä ole kiinnostunut monestakin syystä, mutta kyllä ne omat mahdollisuudet paranee jos tekee itse aloitteita.
Ehkä tämä on niitä tunnemaailman juttuja joita me miehet emme ymmärrä.
- Inhorealismi
Niien ei tartte. Se osuus miehistä joka aloitteita tekee, eli iso osa kyllä... Riittää noita viihdyttämään ihan tarpeeksi. Niistä voi sitten valkata ne miellyttävimmät, mikä on pieni osuus miehistä, jotka riittävät kyllä viihdyttämään kaikkia halukkaita naisia.
- Ei ymmarra
Typerä vastaus.
Eihän tässä ole kyse siitä että tekeekö miehet aloitteita vai ei.
Tässä on kyse siitä että tekeekö naiset niitä aloitteita.
Teenhän minäkin aloitteita, MUTTA OLISI JOSKUS KIVA JOS JOLLAKIN NAISELLA OLISI TARPEEKSI HENKISIÄ MUNASARJOJA TEHDÄ ITSE SE ALOITE!
Eikä oltaisi niin vässyköitä ja tekosyiden keksijöitä.
Kysehän on siitä että yleinen aloitteiden määrä kasvaa jos sekä miehet että naiset tekevät aloitteita.
Kavereiden kanssa vain mietittiin tuossa (kaikki meistä tekee aloitteita ja osa on jo suhteissa) että mikä vaikeus se on naisilla tehdä aloitteita vaikka ollaan niin itsevarmaa ja vahvaa naista että. - Inhorealismi
Ei ymmarra kirjoitti:
Typerä vastaus.
Teenhän minäkin aloitteita, MUTTA OLISI JOSKUS KIVA JOS JOLLAKIN NAISELLA OLISI TARPEEKSI HENKISIÄ MUNASARJOJA TEHDÄ ITSE SE ALOITE!
Kysehän on siitä että yleinen aloitteiden määrä kasvaa jos sekä miehet että naiset tekevät aloitteita.
Kavereiden kanssa vain mietittiin tuossa (kaikki meistä tekee aloitteita ja osa on jo suhteissa) että mikä vaikeus se on naisilla tehdä aloitteita vaikka ollaan niin itsevarmaa ja vahvaa naista että.Typerä vastaus.
Kerroin sinulle syyn, mutta et usko ja jos et ymmärrä niin sille minä en mitään mahda. Niiden ei tarvitse ja se on syy. Ei pitäisi olla kovin vaikeaa ymmärtää tuota yksinkertaista seikkaa. - vaihtoehto
Ei ymmarra kirjoitti:
Typerä vastaus.
Kavereiden kanssa vain mietittiin tuossa (kaikki meistä tekee aloitteita ja osa on jo suhteissa) että mikä vaikeus se on naisilla tehdä aloitteita vaikka ollaan niin itsevarmaa ja vahvaa naista että.Ehkä naiset eivät vain tee aloitteita sinun suuntaasi. Itse olen kyllä aloitteita mielenkiintoisia mihiä kohtaan tehnyt ja näin nykyisen puolisonikin tavannut.
- I-R 7
Aika lähellä olette pyörineet pohdinnoissa. Minun kohdallani se menee siten, että mies pysyy varsin huomaamattomana, jos sieltä suunnasta ei tule mitään kiinnostuksen elettä. Esimerkiksi jos olen meidän toimistotalon lounaspaikassa, niin keskityn enemmän pihviini kuin viereisessä pöydässä istuvan mieheen. Jos viereisestä pöydästä tulisi jonkinlaista katsekontaktia tai lounasjonossa small talkkia, niin jo heräisin. Sellaisen jälkeen asia etenisi minun puoleltani hieman, jos mies olisi minulle mieleinen. Olen siis sellainen nainen, joka vaatii että mies osoittaa ensin kiinnostuksen.
Tietenkin seuraavassa vaiheessa katson tarkkaan, että mies on sopiva. Koska en ole yksinäinen ( on ystäviä) ja olen tottunut elämään itsenäisesti, niin en tietenkään ota miestä elämääni vain ottamisen ilon vuoksi. En ole sitä naistyyppiä, joka ei voi olla viikkoakaan sinkkuna tai ei-rakastuneesta tilassa. Uskoisin, että mies arvostaa tätä piirrettä eli että jos valitsen hänet niin hän ei todellakaan ole samantekevä ihminen. Ei ole aikomusta tuhlata elämänvuosia samantekevän miehen kanssa. Ehkä tässä on ikisinkun piirrettä, mutta miksi olla parisuhteessa samantekevän ihmisen kanssa? Eikös näitä esimerkkejä ole tarpeeksi?- Ei ymmarra
Tuot tässä yhden aika tärkeän jutun esille...
Miksi te naiset määritätte asian niin että aloite on joku naimisiinmeno pakko?
Luuletko että miehet tekevät aloitteita vain tosi kiinnostaville naisille?
Osa meistä miehistä ampuu sarjatulta tai haulikolla että osuisi edes johonkin eli että aloitteen jälkeen mennään treffeille jne. tutustutaan.
Esimerkiksi jos odotat että jostain katsekontaktista ja hymystä jossain toimistotalossa kehittyy jotain ilman sinun aktiviista panosta (menet juttelemaan ja kyllä jossain vaiheessa myös pyydät ulos!) edes mitään sen ihmeellisempää niin olet väärässä.
Kuvitteletko että se aloitteen teko on todellakin joku SUURI VALINTA?
Lisäksi kerrot itse keskittyväsi PIHVIISI joten mistä tiedät vaikka joku sinua katselee? Lisäksi nähtävästi oletat että se on se ulkonäkö josta miehen tulee sinussa kiinnostua?
Yritän tässä käydä läpi näitä juttuja joita kavereiden kanssa keskusteltiin koska ihmeteltiin että eikö naiset tajua kuinka paljon lähestymismahdollisuuksia todella on ja kuinka vähän he niistä ymmärtävät?
". Ei ole aikomusta tuhlata elämänvuosia samantekevän miehen kanssa. Ehkä tässä on ikisinkun piirrettä, mutta miksi olla parisuhteessa samantekevän ihmisen kanssa? Eikös näitä esimerkkejä ole tarpeeksi? "
Tämähän ei liity aiheeseen mitenkään, mutta kysynpä huvikseni...
Eikös todennäköisyydet löytää "ei-samantekevä ihminen" ole suurempi JOS ITSE TEET ALOITTEITA ja OSOITAT KIINNOSTUKSEN kuin jos odotat että miehet tekevät? - I-R 7
Ei ymmarra kirjoitti:
Osa meistä miehistä ampuu sarjatulta tai haulikolla että osuisi edes johonkin eli että aloitteen jälkeen mennään treffeille jne. tutustutaan.
Esimerkiksi jos odotat että jostain katsekontaktista ja hymystä jossain toimistotalossa kehittyy jotain ilman sinun aktiviista panosta (menet juttelemaan ja kyllä jossain vaiheessa myös pyydät ulos!) edes mitään sen ihmeellisempää niin olet väärässä.
Lisäksi kerrot itse keskittyväsi PIHVIISI joten mistä tiedät vaikka joku sinua katselee? Lisäksi nähtävästi oletat että se on se ulkonäkö josta miehen tulee sinussa kiinnostua?
Yritän tässä käydä läpi näitä juttuja joita kavereiden kanssa keskusteltiin koska ihmeteltiin että eikö naiset tajua kuinka paljon lähestymismahdollisuuksia todella on ja kuinka vähän he niistä ymmärtävät?
". Ei ole aikomusta tuhlata elämänvuosia samantekevän miehen kanssa. Ehkä tässä on ikisinkun piirrettä, mutta miksi olla parisuhteessa samantekevän ihmisen kanssa? Eikös näitä esimerkkejä ole tarpeeksi? "
Eikös todennäköisyydet löytää "ei-samantekevä ihminen" ole suurempi JOS ITSE TEET ALOITTEITA ja OSOITAT KIINNOSTUKSEN kuin jos odotat että miehet tekevät?Miksi te naiset määritätte asian niin että aloite on joku naimisiinmeno pakko?
V: No oikeastaan mun kohdalla se menee niin, että jos mulle riittää vaan joku lyhyt seksisuhde, niin silloin voin olla aloitteellisempi. Se on oikeastaan
Aika helppo valita mies vaikkapa alastonkuvansa perusteella ja sitten jättää kun aika koittaa. Ei tarvitse kovinkaan pitkälle miettiä "mitä tästä tulee". Sen sitten näkee sängyssä. Mutta jos kuitenkin on tarkoituksena hakea vakavaa, niin sitten kyllä sillä miehellä pitää olla vähän pidempi huvien ominaisuuksien lista.
V: totta sarjatulityyppejä on netti ja kapakka pullollaan. Kasvotusten kohtaamisessa karsiutuu pahimmat pois.
V: Totta. Tässä kyllä pitää olla naisen rohkeampi.
V: uskoisin ettei suomalainen mies tee aloitetta, jos ei ole kiinnostunut. Ulkomaalaiset ovat oma lukunsa.
Lisäksi kerrot itse keskittyväsi PIHVIISI joten mistä tiedät vaikka joku sinua katselee?
V: Kun vuosia käy samassa paikassa, niin sitten kohtaamisia on enemmän. Mutta tietenkin naiset voisivat enemmän katsoa ympärille. Siinä olet oikeassa.
Lisäksi nähtävästi oletat että se on se ulkonäkö josta miehen tulee sinussa kiinnostua?
V: Kyllä näkö- ja kuuloaistit ovat keskeisessä asemassa tässä miljöössä. Tanssiparketilla mukaan voivat tulla maku-, haju- ja tuntoaisti.
V: Totta, yritän parantaa tapojani. - Ei ymmarra
I-R 7 kirjoitti:
V: No oikeastaan mun kohdalla se menee niin, että jos mulle riittää vaan joku lyhyt seksisuhde, niin silloin voin olla aloitteellisempi. Se on oikeastaan
Aika helppo valita mies vaikkapa alastonkuvansa perusteella ja sitten jättää kun aika koittaa. Ei tarvitse kovinkaan pitkälle miettiä "mitä tästä tulee". Sen sitten näkee sängyssä. Mutta jos kuitenkin on tarkoituksena hakea vakavaa, niin sitten kyllä sillä miehellä pitää olla vähän pidempi huvien ominaisuuksien lista.
V: totta sarjatulityyppejä on netti ja kapakka pullollaan. Kasvotusten kohtaamisessa karsiutuu pahimmat pois.
V: Totta. Tässä kyllä pitää olla naisen rohkeampi.
V: uskoisin ettei suomalainen mies tee aloitetta, jos ei ole kiinnostunut. Ulkomaalaiset ovat oma lukunsa.
Lisäksi kerrot itse keskittyväsi PIHVIISI joten mistä tiedät vaikka joku sinua katselee?
V: Kun vuosia käy samassa paikassa, niin sitten kohtaamisia on enemmän. Mutta tietenkin naiset voisivat enemmän katsoa ympärille. Siinä olet oikeassa.
Lisäksi nähtävästi oletat että se on se ulkonäkö josta miehen tulee sinussa kiinnostua?
V: Kyllä näkö- ja kuuloaistit ovat keskeisessä asemassa tässä miljöössä. Tanssiparketilla mukaan voivat tulla maku-, haju- ja tuntoaisti.
V: Totta, yritän parantaa tapojani.Tapojen parantaminen kannattaa aina. Eritoten se auttaa itseä jos etsii seuraa.
Miehenä en ole koskaan lakannut miettimästä miten aloite tehdään tai miten jotakin naista lähestytään.
Osa naisista taas odottaa että "se oikea mies tulee, vie ja minä vikisen".
Aiheuttaa varmaan suurimassa osassa miehiä silmien pyörittelyä varsinkin kun nainen kertoo ettei kukaan potentiaalinen mies lähesty. - I-R 7
Ei ymmarra kirjoitti:
Tapojen parantaminen kannattaa aina. Eritoten se auttaa itseä jos etsii seuraa.
Miehenä en ole koskaan lakannut miettimästä miten aloite tehdään tai miten jotakin naista lähestytään.
Osa naisista taas odottaa että "se oikea mies tulee, vie ja minä vikisen".
Aiheuttaa varmaan suurimassa osassa miehiä silmien pyörittelyä varsinkin kun nainen kertoo ettei kukaan potentiaalinen mies lähesty.Tottakai sitä sopisi vähän enemmän pitää katsekontaktia avoinna, mutta sitä vaan ei tule tehtyä koska alkutilanteesta ei ole vielä kenestäkään kiinnostunut.
Naisilla ( tai ainakin minulla) on juuri tuo toimintamalli. Ei sitä käyttäytymistä erityisemmin suunnittele, mutta niin asiat näyttävät menevän.
Varmasti sitä toimisi tehokkaammin, jos olisi selkeä tavoite "iske tunnissa mies ja voita tonni". Varmaan tästä syystä tietyissä maissa tavoitteena on just tuo tonni tai muu summa. Kun on tavoitteena pidempi kunnollinen suhde, niin silloin on enemmän muuttujia pelissä. Voi miten helppoa se olisi, jos miehen voisi valita pelkän varallisuuden tai peniksen pituuden perusteella. Sen nyt osaisi tehdä pienemmälläkin älykkyydellä. - 4+6
Ei ymmarra kirjoitti:
Eikös todennäköisyydet löytää "ei-samantekevä ihminen" ole suurempi JOS ITSE TEET ALOITTEITA ja OSOITAT KIINNOSTUKSEN kuin jos odotat että miehet tekevät?Eräs vaivaannuttava seikka on juurikin tuo, että "osa miehistä ampuu sarjatulta" eli yrittävät jok´ikistä naista. On tietysti kiva heittää läppää ihmisten kanssa, minä todella rakastan sitä, mutta siihen se jääkin.
- toivonsa menettänyt
Ei ymmarra kirjoitti:
Eikös todennäköisyydet löytää "ei-samantekevä ihminen" ole suurempi JOS ITSE TEET ALOITTEITA ja OSOITAT KIINNOSTUKSEN kuin jos odotat että miehet tekevät?Miksi te naiset määritätte asian niin että aloite on joku naimisiinmeno pakko?
No tämä on kyllä huomattu, todella masentava totuus olla vain joku pommitettava niiden satojen joukossa.
Osaako mies edes aidosti ihastua saati sitten rakastua naiseen, epäilen..
Haluaako mies itse eds naimisiin, haluaako jakaa elämänsä yhden ainoan kanssa kun sarjatulitus on niin paljon mukavempaa ja aina löytyy uusia pommitettavia, nuorempia ja nätimpiä.
Mitä järkeä lähestyä ihmisiä summamutikassa ilman mitään ihastuksen häivääkään?
Mulla on ainakin muuta tekemistä, ei tarvi päiviään täyttää merkityksettömille ventovieraille lirkutteluun. - mies32
toivonsa menettänyt kirjoitti:
No tämä on kyllä huomattu, todella masentava totuus olla vain joku pommitettava niiden satojen joukossa.
Osaako mies edes aidosti ihastua saati sitten rakastua naiseen, epäilen..
Haluaako mies itse eds naimisiin, haluaako jakaa elämänsä yhden ainoan kanssa kun sarjatulitus on niin paljon mukavempaa ja aina löytyy uusia pommitettavia, nuorempia ja nätimpiä.
Mitä järkeä lähestyä ihmisiä summamutikassa ilman mitään ihastuksen häivääkään?
Mulla on ainakin muuta tekemistä, ei tarvi päiviään täyttää merkityksettömille ventovieraille lirkutteluun.Kun täälläkin naiset neuvovat, että aloitteita miehen pitäisi tehdä vain niille naisille, jotka hymyilevät heille ja kääntävät päätään peräänsä, niin mitäpä jos mies on sen näköinen, ettei huomiota tule? Silloin on kai vaan tehtävä aloitteita valikoimatta. Kauneimpiin eli ihastuttavimpiinkaan ei saisi keskittyä, koska he eivät ole samaa tasoa. Eli sarjatulta vaan, ymmärrän hyvin.
- ajatus.
mies32 kirjoitti:
Kun täälläkin naiset neuvovat, että aloitteita miehen pitäisi tehdä vain niille naisille, jotka hymyilevät heille ja kääntävät päätään peräänsä, niin mitäpä jos mies on sen näköinen, ettei huomiota tule? Silloin on kai vaan tehtävä aloitteita valikoimatta. Kauneimpiin eli ihastuttavimpiinkaan ei saisi keskittyä, koska he eivät ole samaa tasoa. Eli sarjatulta vaan, ymmärrän hyvin.
Ei ihme että puolet liitoista päättyy eroon kun sarjatulitetaan ja otetaan mitä sattuu saamaan.
Väitän että harkitummat oikeaan ihastumiseen perustuvat seurustelusuhteet eivät pääty niin helposti kuin nuo olen tän kaa kun en nyt muitakaan saanut enkä yksinkään halua olla-suhteet. - mies32
ajatus. kirjoitti:
Ei ihme että puolet liitoista päättyy eroon kun sarjatulitetaan ja otetaan mitä sattuu saamaan.
Väitän että harkitummat oikeaan ihastumiseen perustuvat seurustelusuhteet eivät pääty niin helposti kuin nuo olen tän kaa kun en nyt muitakaan saanut enkä yksinkään halua olla-suhteet.Usko jo, että jos tavisrumis mies menee iskemään naista, johon ihastuu, tulee märkä rätti naamalle ja "mitä ihmettä sä sairas pervo oikein aattelit!".
- Eräs nainen
Täällä on sellainen käsitys aloitteista, että se
1) pitää tehdä tuntemattomalle miehelle
2) olla niin suora että mieskin sen tajuaa.
En tee tällaisia aloitteita, koska en lähtökohtaisesti ole kiinnostunut tuntemattomista miehistä. Teen kyllä aloitteita tutustumiseen esim. menen juttelemaan (ja pyrin pitämään keskustelua yllä), mutta se ei vielä tarkoita, että haluaisin mitään kaveruutta enempää.
Jos olen kiinnostunut enemmästä, otan ruumiillista kontaktia ja flirttailen varsin suoraan esim heittämällä kaksimielistä läppää. Jos se on miehelle ok ja mies vastaa hyvällä fiiliksellä takaisin, voin ehdottaa esim. suoraa suutelua. Jos mies taas menee jotenkin vaikeaksi tai ei muuten vastaa flirttiin, niin jätän sen suoran aloitteen tekemättä (vaikka ymmärrän, että se voi johtua myös siitä että ei tiedä miten toimia, eikä vain siitä ettei olisi kiinnostunut).
Mitä enemmän olen itse kiinnostunut, sitä suorempia aloitteita teen. Mutta jotta olisin kiinnostunut, minulla täytyy olla jo jonkinlainen kaverisuhde mieheen.
Jos välillämme on aiemmin ollut jotain platonisen kaveruuden ylittävää, niin sitten saatan todella suoraankin sen jatkamista ehdottaa. ;)
Noin toivon, että myös mun kanssa toimitaan. Eli ei mitään pystymetsästä ehdotteluja, vaan pientä tilanteen ja fiilisten kartoitusta ennen sitä.
Parhaiten toimii, jos kiinnostuksesta ilmaistaan vuorotellen ja vähän kerrallaan. Näin molemmat on parhaiten kartalla toisesta. Näin siksikin, että fiilikset ei synny hetkessä, vaan usein sen flirttailun myötä myös.- Ei ymmarra
Missä "täällä"?
Nopeasti viestisi lukeneena voisin aika nopeasti kuvailla noita mahdollisia syntyviä suhteita ehkäpä kaveripanoiksi, säädöiksi ja hoidoiksi. Olenko väärässä?
Ihmettelen suuresti aina että nainen kertoo kuinka tärkeää on saada "flirtillä tunnelma oikeaksi".
Tulee aina olo että naiselle on tärkeämpää se fiilis mikä syntyy olipa se sitten vaikkapa täysin väärän miehen kanssa kuin sitten että flirtistä ei heti synny "sitä fiilistä" oikean miehen kanssa.
Jostain syystä aikuisilla ihmisillä tuntuu olevan vaikeuksia tehdä suoria ja selviä aloitteita sekä osoittaa kiinnostusta muullakin kuin flirttitemppuilulla. Se oli oikeastaan meidän kaveripiirimme puheenaihe alunperin, eli se että miksi naisista ei ota selvää ja miksi he valittavat sinkkuutta jos ovat niin epäselviä viestinnässään sekä siinä että eivät tee aloitteita.
Lopputulemana todettiin että moni nainen tosiasiassa tahtoo enemmän pelata kuin suhdetta siihen asti kunnes mies "tietää" kuinka pelata naista jonka jälkeen nainen ihastuu ja sitten se on menoa.
Kunnes paljastuu että mies pelaa muidenkin kanssa samalla tavoin ja nainen itkee taas sinkkuuttaan kohta vaikka ITSE VALITSE sen miehen vain sen perusteella koska mies teki hänelle aloitteen ja pelasi "peliä" oikein.
Näin me mietimme, jonka takia tulin kysymään suoraan mikä niissä aloitteissa on niin vaikeaa jos sinkkuus ei miellytä.
Mutta ehkä flirttailu ja epäselvät "aloitteet" ovat naisten juttu.
Moni mies kaipaisi suorempaa rehellisempää linjaa olematta kuitenkaan suoraan ehdotteleva. - 18+20
Nyt puhutaan kieltä jota minäkin ymmärrän.
Naisten treffailu olisi ilmeisesti helpompaa kuin miesten :-D Tai no, onneksi on niitäkin miehiä, jotka ymmärtävät flirttiä ja sellaisiakin aloitteita, joissa ei suoraan töksäytetä että "lähdetkö treffeille"! - 20+12
Ei ymmarra kirjoitti:
Missä "täällä"?
Nopeasti viestisi lukeneena voisin aika nopeasti kuvailla noita mahdollisia syntyviä suhteita ehkäpä kaveripanoiksi, säädöiksi ja hoidoiksi. Olenko väärässä?
Ihmettelen suuresti aina että nainen kertoo kuinka tärkeää on saada "flirtillä tunnelma oikeaksi".
Tulee aina olo että naiselle on tärkeämpää se fiilis mikä syntyy olipa se sitten vaikkapa täysin väärän miehen kanssa kuin sitten että flirtistä ei heti synny "sitä fiilistä" oikean miehen kanssa.
Jostain syystä aikuisilla ihmisillä tuntuu olevan vaikeuksia tehdä suoria ja selviä aloitteita sekä osoittaa kiinnostusta muullakin kuin flirttitemppuilulla. Se oli oikeastaan meidän kaveripiirimme puheenaihe alunperin, eli se että miksi naisista ei ota selvää ja miksi he valittavat sinkkuutta jos ovat niin epäselviä viestinnässään sekä siinä että eivät tee aloitteita.
Lopputulemana todettiin että moni nainen tosiasiassa tahtoo enemmän pelata kuin suhdetta siihen asti kunnes mies "tietää" kuinka pelata naista jonka jälkeen nainen ihastuu ja sitten se on menoa.
Kunnes paljastuu että mies pelaa muidenkin kanssa samalla tavoin ja nainen itkee taas sinkkuuttaan kohta vaikka ITSE VALITSE sen miehen vain sen perusteella koska mies teki hänelle aloitteen ja pelasi "peliä" oikein.
Näin me mietimme, jonka takia tulin kysymään suoraan mikä niissä aloitteissa on niin vaikeaa jos sinkkuus ei miellytä.
Moni mies kaipaisi suorempaa rehellisempää linjaa olematta kuitenkaan suoraan ehdotteleva."Lopputulemana todettiin että moni nainen tosiasiassa tahtoo enemmän pelata kuin suhdetta siihen asti kunnes mies "tietää" kuinka pelata naista jonka jälkeen nainen ihastuu ja sitten se on menoa."
No ei kai kukaan halua _suhdetta_ nähdessään jonkun ihmisen ensimmäistä kertaa? :-o
Ja tottakai fiilis on tärkeää! Mihin siinä toisessa ihmisessä pitäisi voida ihastua, ellei hänen kanssaan tule hyvä fiilis ja sellainen olo, että nyt ollaan samalla aallonpituudella? - Linjaa kiitos
Ei ymmarra kirjoitti:
Missä "täällä"?
Moni mies kaipaisi suorempaa rehellisempää linjaa olematta kuitenkaan suoraan ehdotteleva."Moni mies kaipaisi suorempaa rehellisempää linjaa olematta kuitenkaan suoraan ehdotteleva."
Mikä on se miehille riittävän suora ja rehellinen linja olematta suoraan ehdotteleva??? - Näinkö se menee?
20+12 kirjoitti:
"Lopputulemana todettiin että moni nainen tosiasiassa tahtoo enemmän pelata kuin suhdetta siihen asti kunnes mies "tietää" kuinka pelata naista jonka jälkeen nainen ihastuu ja sitten se on menoa."
No ei kai kukaan halua _suhdetta_ nähdessään jonkun ihmisen ensimmäistä kertaa? :-o
Ja tottakai fiilis on tärkeää! Mihin siinä toisessa ihmisessä pitäisi voida ihastua, ellei hänen kanssaan tule hyvä fiilis ja sellainen olo, että nyt ollaan samalla aallonpituudella?Moni ihminen todellakin haluaa tutustua toiseen ennen kuin tietää onko kiinnostunut vai ei.
Mies, jotta tämän tekisi, kaipaa naiselta jotain suoraa "aloitetta", treffipyyntöä tms ennen kuin voi aloittaa tämän tutustumisen.
Nainen taas tahtoo tutustua ensin tyyppiin, ennen kuin päättää haluaako tämän kanssa esim. treffeille.
Nainen ei siis osoita kiinnostusta ennen kuin on oikeasti kiinnostunut. Miehet sitä vastoin haluaisivat, että naiset pyytäisivät treffeillle tms vaikka eivät ole kiinnostuneita, jotta voitaisiin kiinnostus selvittää? - Ei ymmarra
Näinkö se menee? kirjoitti:
Moni ihminen todellakin haluaa tutustua toiseen ennen kuin tietää onko kiinnostunut vai ei.
Mies, jotta tämän tekisi, kaipaa naiselta jotain suoraa "aloitetta", treffipyyntöä tms ennen kuin voi aloittaa tämän tutustumisen.
Nainen taas tahtoo tutustua ensin tyyppiin, ennen kuin päättää haluaako tämän kanssa esim. treffeille.
Nainen ei siis osoita kiinnostusta ennen kuin on oikeasti kiinnostunut. Miehet sitä vastoin haluaisivat, että naiset pyytäisivät treffeillle tms vaikka eivät ole kiinnostuneita, jotta voitaisiin kiinnostus selvittää?Mitenkähän se tutustuminen onnistuu jos ei tee aloitetta?
On olemassa sellainen surullisenkuuluisa asia kuin friend-zone johon joutuu takuuvarmasti jos lähtee joltain "kavereina vain" liikkeelle.
"Nainen taas tahtoo tutustua ensin tyyppiin, ennen kuin päättää haluaako tämän kanssa esim. treffeille. "
Missä ei ole mitään järkeä jos ei ole mahdollisuutta tutustua toiseen menemättä treffeille kunnolla. - Ei ymmarra
Linjaa kiitos kirjoitti:
"Moni mies kaipaisi suorempaa rehellisempää linjaa olematta kuitenkaan suoraan ehdotteleva."
Mikä on se miehille riittävän suora ja rehellinen linja olematta suoraan ehdotteleva???Kahville/treffeille jne.pyytäminen.
Ei epämääräinen kavereina oleilu, hengailu tai vain vihjailu tai myöskään tuo mainittu avunpyytely yms.
Suoraan ehdotteleva olisi sitten "meille vai teille", tai jatkoille lähtö tai kutsu kotiin jne.
Täytyykö vääntää rautalangasta? - Ei ymmarra
18+20 kirjoitti:
Nyt puhutaan kieltä jota minäkin ymmärrän.
Naisten treffailu olisi ilmeisesti helpompaa kuin miesten :-D Tai no, onneksi on niitäkin miehiä, jotka ymmärtävät flirttiä ja sellaisiakin aloitteita, joissa ei suoraan töksäytetä että "lähdetkö treffeille"!Mistä lähtien AVOIMENA OLEMINEN JA SUORUUS ovat olleet "töksäyttelyä"?
Teini-ikäisten vampyyrikirjoissako? - 12+16
Ei ymmarra kirjoitti:
Kahville/treffeille jne.pyytäminen.
Ei epämääräinen kavereina oleilu, hengailu tai vain vihjailu tai myöskään tuo mainittu avunpyytely yms.
Suoraan ehdotteleva olisi sitten "meille vai teille", tai jatkoille lähtö tai kutsu kotiin jne.
Täytyykö vääntää rautalangasta?No väännä nyt. Kuvitellaan, että näen sinut
1) baarissa
2) kahvilassa
ja kiinnostun. Kerro mitä minun pitää tehdä ja sanoa ja missä järjestyksessä.
Olen edellä jo kertonut mitä normaalisti tekisin: jos saan "vastauksen" katsekontaktiin ja hymyyn ja tulee tilaisuus niin tulen juttusille. Baarissa tilaisuus erittäin todennäköisesti tulee, ellei "kohde" ole vain piipahtamassa kavereineen ja lähde hetikohta pois. Kahvilassa kynnys on korkeampi, koska vaikka toinen vastaisi katseeseen ja hymyyn niin on vaikea tietää, haluaisiko hän oikeasti jonkun tuppautuvan pöytäänsä. Enpä ole tainnut sellaista koskaan tehdä, sen sijaan olen monia kertoja jutellut ihmisen kanssa, joka on istunut samassa pöydässä.
Mutta kuvaile nyt sellainen lähestyminen, joka olisi miesten mieleen. - joopajoo
Ei ymmarra kirjoitti:
Mistä lähtien AVOIMENA OLEMINEN JA SUORUUS ovat olleet "töksäyttelyä"?
Teini-ikäisten vampyyrikirjoissako?No jotain tilannetajua nyt luulisi olevan jokaisella normaalilla ihmisellä.
- vaikee
En tee aloitteita yksinkertaisesti koska itsetunto on niin huono etten missään tapauksessa uskaltaisi mennä puhumaan ventovieraalle miehelle. Harmi etten ole nätimpi koska ei minullekaan tule miehet tekemään aloitetta. Kulttuuriimme ei myöskään kuulu jutustelu vieraiden ihmisten kanssa luontevasti joten osittain senkin vuoksi on vaikea ylipäätään tutustua toisiin.
- asdf7654
Käännän tän keskustelun teille pikaisesti sinkut-suomi:
Aloittaja vinkuu koska naiset eivät tee hänelle aloitteita. Naiset kyllä tekevät aloitteita ja miehille tehdään aloitteita mutta se ei ole mitään uutta, että self made ATM ei ole näissä kuvioissa osallisena.
Toisin sanoen hän ajaa takaa pointtia että naisille ei "kelpaa" mikään ja että sinkkunaisten pitäisi laskea rimaa hänen tasolleen sen sijaan, että yrittävät löytää sellaisen kumppanin, joka oikeasti sytyttää niin että tutustumaan viitsi edes lähteä.- Aloitteita saamanton
Tämä selittää paljon.
Ylipäänsä se "naiset ovat vaikeita" -vinkuna.
Ihan yhtä lailla miehet ovat vaikeita, jos sukupuolet eivät kohtaa vaikka haluaisivat.
Naiset vaan eivät ole täällä valittamassa, että miehet eivät koskaan tee aloitteita, vaikka on paljon naisia, joille eivät tee. - Ei ymmarra
Maailman paskin provo.
Kysy äidiltä lupa että saatko valvoa pitempään kuin yhdeksään. - Ei ymmarra
Aloitteita saamanton kirjoitti:
Tämä selittää paljon.
Ylipäänsä se "naiset ovat vaikeita" -vinkuna.
Ihan yhtä lailla miehet ovat vaikeita, jos sukupuolet eivät kohtaa vaikka haluaisivat.
Naiset vaan eivät ole täällä valittamassa, että miehet eivät koskaan tee aloitteita, vaikka on paljon naisia, joille eivät tee.Ainut mitää kuulen on teidän kahden pieniaivoisen uikutus.
Aloituksen kysymys on harvinaisen selkeä.
Jokainenhan voi kertoa perustelut miksei toimi niin.
"Naiset vaan eivät ole täällä valittamassa, että miehet eivät koskaan tee aloitteita, vaikka on paljon naisia, joille eivät tee. "
Joo, mutta kaksi tyyppiä joiden sukupuolta en tiedä ovat täällä valittamassa jossain ketjussa siitä miten heidän on vaikea olla vastaamatta tai vastata asiallisesti keskusteluun (sinä ja tuo toinen valopää). - Ihmettelenpä vaan
Ei ymmarra kirjoitti:
Ainut mitää kuulen on teidän kahden pieniaivoisen uikutus.
Aloituksen kysymys on harvinaisen selkeä.
Jokainenhan voi kertoa perustelut miksei toimi niin.
"Naiset vaan eivät ole täällä valittamassa, että miehet eivät koskaan tee aloitteita, vaikka on paljon naisia, joille eivät tee. "
Joo, mutta kaksi tyyppiä joiden sukupuolta en tiedä ovat täällä valittamassa jossain ketjussa siitä miten heidän on vaikea olla vastaamatta tai vastata asiallisesti keskusteluun (sinä ja tuo toinen valopää).Sun tapa puhua toisille ihmisille on kyllä harvinaisen luotaantyöntävä. Ootko koskaan kuullut kohteliaisuudesta?
- jasmine
Ei ymmarra kirjoitti:
Maailman paskin provo.
Kysy äidiltä lupa että saatko valvoa pitempään kuin yhdeksään.KIrjoitustesi perusteella suurin osa naisista ei edes halua tutustua sinuun. Siitä johtunevat harvat yhteydenotot.
- seiska1
7. Mies pitää aloitteen tekevää naista aina epätoivoisena, eikä siitä siksi voi syntyä minkäänlaista suhdetta.
Olen tehnyt aiemmin paljonkin aloitteita, mutta silloin kukaan mies ei ole koskaan silloin aidosti kiinnostunut minusta. Päätin jättää suorien aloitteiden tekemisen kokonaan ja nykyään kyllä annan miehelle signaaleja (menen lähelle, katselen silmiin, hymyilen, teen itseäni tykö...), että olen kiinnostunut, mutta en pyydä suoraan, vaan odotan, että mies tekee sen itse.- Jos mies on kiinnos
Muista ettei tuo välttämättä johdu siitä että SINÄ TEIT ALOITTEET vaan siitä ettei miehiä vain jostain syystä kiinnostunut.
Aloitteiden teko kannattaa, olipa mies tai nainen.
Tietysti jos niitä ei tee niin siten varmistaa että a) voi jäädä yksin b) ei saa näpeilleen. - seiska1
Jos mies on kiinnos kirjoitti:
Muista ettei tuo välttämättä johdu siitä että SINÄ TEIT ALOITTEET vaan siitä ettei miehiä vain jostain syystä kiinnostunut.
Tietysti jos niitä ei tee niin siten varmistaa että a) voi jäädä yksin b) ei saa näpeilleen.Kokemukseni mukaan tuo epäsuora tapa toimii paremmin, jopa samoihin miehiin.
- Lillian
Jos mies on kiinnos kirjoitti:
Tietysti jos niitä ei tee niin siten varmistaa että a) voi jäädä yksin b) ei saa näpeilleen."Aloitteiden teko kannattaa, olipa mies tai nainen."
Väärin. Naiselle aloitteen teko ei aina kannata.
Jotkut miehet nimittäin pelästyvät aloitetta tekevää naista ja pitävät häntä liian hyökkäävänä ja miesmäisenä naisena.
Nämä kyseiset miehet kaipaavat itselleen naisellista ja säädyllistä naista. Kaunista, hentoa kedon kukkaista.
Kaikki naiset eivät halua olla sellaisia, eivätkä kaikki miehet halua sellaisia naisia. Mutta jos haluat olla se herkkä, naisellinen nainen niin et mene äijäilemään iskemällä miehiä. - Ei ymmarra
Lillian kirjoitti:
"Aloitteiden teko kannattaa, olipa mies tai nainen."
Väärin. Naiselle aloitteen teko ei aina kannata.
Jotkut miehet nimittäin pelästyvät aloitetta tekevää naista ja pitävät häntä liian hyökkäävänä ja miesmäisenä naisena.
Nämä kyseiset miehet kaipaavat itselleen naisellista ja säädyllistä naista. Kaunista, hentoa kedon kukkaista.
Kaikki naiset eivät halua olla sellaisia, eivätkä kaikki miehet halua sellaisia naisia. Mutta jos haluat olla se herkkä, naisellinen nainen niin et mene äijäilemään iskemällä miehiä."Väärin. Naiselle aloitteen teko ei aina kannata. "
Miten niin "väärin"? Aktiivisuus kannattaa aina. Siten varmistaa sen että saa ehkä sen mitä tahtoo todennäköisemmin kuin että jos ei tee mitään asialle.
"Nämä kyseiset miehet kaipaavat itselleen naisellista ja säädyllistä naista. Kaunista, hentoa kedon kukkaista. "
Sinäkö tahdot miehen joka tahtoo tuollaisen naisen?
"Mutta jos haluat olla se herkkä, naisellinen nainen niin et mene äijäilemään iskemällä miehiä. "
Kuinka moni suomalainen nainen on tuollainen samaan aikaan kun kailottaa kuinka vahvoja, itsenäisiä jne. naisia ovat?
Seuraava väittämäsi kaiketi on se että mies ei ole tarpeeksi äijämäinen jos ei tee aloitetta tai jotain muuta sössötihössötystä. - Lillian
Ei ymmarra kirjoitti:
"Väärin. Naiselle aloitteen teko ei aina kannata. "
Miten niin "väärin"? Aktiivisuus kannattaa aina. Siten varmistaa sen että saa ehkä sen mitä tahtoo todennäköisemmin kuin että jos ei tee mitään asialle.
"Nämä kyseiset miehet kaipaavat itselleen naisellista ja säädyllistä naista. Kaunista, hentoa kedon kukkaista. "
Sinäkö tahdot miehen joka tahtoo tuollaisen naisen?
"Mutta jos haluat olla se herkkä, naisellinen nainen niin et mene äijäilemään iskemällä miehiä. "
Kuinka moni suomalainen nainen on tuollainen samaan aikaan kun kailottaa kuinka vahvoja, itsenäisiä jne. naisia ovat?
Seuraava väittämäsi kaiketi on se että mies ei ole tarpeeksi äijämäinen jos ei tee aloitetta tai jotain muuta sössötihössötystä.Sulle sopii nimimerkki "Ei ymmärrä". :)
Rautalangasta:
Neiti A kokee olevansa hento ja hauras nainen. Hän pitää siitä ja haluaa luoda itsestään sellaisen mielikuvan, kuin olisi hauras kedon kukkainen. Ehkä vähän vanhanaikainen mutta naisellinen. Siis tämä on neiti A:n ihannekuvan naisesta, jollainen hän haluaa olla.
Neiti A haavailee miehestä, joka on suojeleva. Neiti A:n mielestä miehestä tekee miehekkään juuri sellainen satujen Prinssi Rohkea -linja. Neiti A pitää perinteisestä mies-nais-rooliasetelmasta.
Jotta neiti A saisi haluamansa miehen, hänen ei kannata mennä iskemään miehiä koska todennäköisesti hänen ihannemiehensä arvostaa myös vanhanaikaisia mies-nais-rooliastelmia eikä arvosta sitä, että nainen tulee iskemään.
Meitä on moneen junaan. Kaikki naiset eivät ole niinkuin neiti A. Kaikki miehet eivät pidä neiti A.n kaltaisista naisista. Kaikki miehet eivät pidä iskeviä naisia miehekkäin.
Neiti A oli vain esimerkki naistyypistä, jolle miesten iskeminen ei aina kannata. - mies32
Lillian kirjoitti:
Sulle sopii nimimerkki "Ei ymmärrä". :)
Rautalangasta:
Neiti A kokee olevansa hento ja hauras nainen. Hän pitää siitä ja haluaa luoda itsestään sellaisen mielikuvan, kuin olisi hauras kedon kukkainen. Ehkä vähän vanhanaikainen mutta naisellinen. Siis tämä on neiti A:n ihannekuvan naisesta, jollainen hän haluaa olla.
Neiti A haavailee miehestä, joka on suojeleva. Neiti A:n mielestä miehestä tekee miehekkään juuri sellainen satujen Prinssi Rohkea -linja. Neiti A pitää perinteisestä mies-nais-rooliasetelmasta.
Jotta neiti A saisi haluamansa miehen, hänen ei kannata mennä iskemään miehiä koska todennäköisesti hänen ihannemiehensä arvostaa myös vanhanaikaisia mies-nais-rooliastelmia eikä arvosta sitä, että nainen tulee iskemään.
Meitä on moneen junaan. Kaikki naiset eivät ole niinkuin neiti A. Kaikki miehet eivät pidä neiti A.n kaltaisista naisista. Kaikki miehet eivät pidä iskeviä naisia miehekkäin.
Neiti A oli vain esimerkki naistyypistä, jolle miesten iskeminen ei aina kannata.Enpä nyt tiedä. Kyllä minä voisin pitää neiti A:sta ja voisin uskoakseni olla ihan hyvä "suojelija"(mitä sitten nykyaikana tarkoittaakaan?) hänelle, enkä pahastuisi aloitteestaan. Mikäli hän haluaisi juuri minut, niin aloitteella se todennäköisimmin onnistuisi. Hinnaksi jäisi vain vamma prinsessasieluunsa.
- dsvdfv
Onkohan se joku naisten yleinen aloiteyritys sellanen että miestä pyydetään humoristisesti naureskellen tekemään jotain remppausta/korjausta/yms. naisen asuntoon jos satutaan puhumaan jostain asiaan liittyvästä? Esim. puhutaan vaikka seinien maalaamisesta niin nainen sitten "hehheh joo sun pitäis tulla maalaan mun seinä" ja mies siihen vaikka että "hehheh joo niin pitäis" ja se onkin sitten siinä. Pitäskö tollasen muka edetä johonkin, pitäisikö miehen silloin alkaa tivaamaan naiselta päivämäärää ja kellonaikaa että milloin saapuu telojen ja pensseleiden kanssa "maalaamaan" vai hä?
- 21+1=211
Jos nainen oikeasti pyytäisi miestä maalaamaan kotiinsa niin siitäkös alkaisi huuto, kuinka naiset kuvittelevat olevansa itsenäisiä mutta eivät oikeasti pärjää ilman miehiä.
Itse olen käyttänyt kerran raskaan seinähyllyn kiinnittämisessä apuna veljeäni, kun hän oli joka tapauksessa tulossa käymään, mutta koska hän asuu kaukana niin jos ylipäänsä on pakko pyytää apua niin pyydän naispuolisilta ystäviltä. Maalaamiseen ei mitään apua tarvita, sen ja monta muuta hommaa hoidan ihan itse.
Olen suunnattoman kyllästynyt siihen riekkumiseen, että jos nainen ei pyydä apua niin hän on liian itsenäinen, mutta jos pyytää apua niin se osoittaa että hän vain kuvittelee olevansa itsenäinen vaikka ei pärjääkään ilman miehiä. Ei niitä seiniä munalla maalata eli kyllä se naisiltakin onnistuu. Muutot ja muut sellaiset tehtävät, missä tarvitaan enemmänkin fyysistä voimaa, ostan ihan rahalla niin ei kukaan joudu tuntemaan itseään hyväksikäytetyksi, koska suht hentona naisena en voi tehdä samanlaista vastapalvelusta. - dsvdfv
21+1=211 kirjoitti:
Jos nainen oikeasti pyytäisi miestä maalaamaan kotiinsa niin siitäkös alkaisi huuto, kuinka naiset kuvittelevat olevansa itsenäisiä mutta eivät oikeasti pärjää ilman miehiä.
Itse olen käyttänyt kerran raskaan seinähyllyn kiinnittämisessä apuna veljeäni, kun hän oli joka tapauksessa tulossa käymään, mutta koska hän asuu kaukana niin jos ylipäänsä on pakko pyytää apua niin pyydän naispuolisilta ystäviltä. Maalaamiseen ei mitään apua tarvita, sen ja monta muuta hommaa hoidan ihan itse.
Olen suunnattoman kyllästynyt siihen riekkumiseen, että jos nainen ei pyydä apua niin hän on liian itsenäinen, mutta jos pyytää apua niin se osoittaa että hän vain kuvittelee olevansa itsenäinen vaikka ei pärjääkään ilman miehiä. Ei niitä seiniä munalla maalata eli kyllä se naisiltakin onnistuu. Muutot ja muut sellaiset tehtävät, missä tarvitaan enemmänkin fyysistä voimaa, ostan ihan rahalla niin ei kukaan joudu tuntemaan itseään hyväksikäytetyksi, koska suht hentona naisena en voi tehdä samanlaista vastapalvelusta.No herran jestas, maalaaminen nyt vaan esimerkkinä ja heti tulee armoton feministinen saarna :D Eli nainen ei missään nimessä silloin pyydä oikeasti apua vaan se oli joku lähestymisyritys vai mitä tahdoit sanoa?
- yksinkertaista
"En tee tällaisia aloitteita, koska en lähtökohtaisesti ole kiinnostunut tuntemattomista miehistä. Teen kyllä aloitteita tutustumiseen esim. menen juttelemaan (ja pyrin pitämään keskustelua yllä), mutta se ei vielä tarkoita, että haluaisin mitään kaveruutta enempää."
Allekirjoitan tämän myös! Miksi minua kiinnostaisi tehdä aloitteita tuntemattomille ihmisille? Kyllä se ihminen, jolle haluan aloitteen tehdä, pitää olla sellainen joka minua jo kiinnostaa eli siis tuttu. En tee aloitteita (eli näitä treffipyyntöjä) ottaakseni selvää kiinnostaisiko joku hyvännäköinen mies minua. Tutustumisaloitteita voin toki tehdä, mutta jos tyyppi vaikuttaa epäkiinnostavalta niin en minä sitä minnekään kahville sitten pyydä.
En myöskään pidä siitä, kun miehet tekevät aloitteita minulle ulkonäköni perusteella. "Hei oot nätti tyttö, lähetäänkö kahville?" -tyyppisesti. No, ei lähdetä. Ei minua kiinnosta toiset ihmiset pelkän ulkoisen olemuksen perusteella, enkä viihtyisi ihmisen kanssa joka kiinnostuu minusta pelkän ulkoisen olemukseni perusteella. - Lopenkyllästynyt
Kai se syy on siinä että miehet alkaa heti vongata seksiä. Seksiä saa ihan helposti muualtakin, joten ei enää kiinnosta tehdä aloitetta.
Kun ekaoilla treffeillä puhutaan asiat selviksi, että tutustutaan rauhassa ennenkuin mennään sänkyyn. Sitten mies kuitenkin alkaa heti kohta jo tunkea kättä housujen sisään.
Miehiin ei voi yhtään luottaa. Jos mies pyytää että oltaisiin vain kavereita, niin se jo kohta vonkaa pillua. Mä en harrasta seksiä kavereiden kanssa.
Musta olis reilumpaa sanoa ekoilla treffeillä "en ole oikeasti niin kiinnostunut seurstelusta, mutta toivoisin seksiä" tai "voidaanko olla fuckbuddyja?"- Ei ymmarra
Harmitus. Ymmärrät ehkä että tuossa menettää molemmat osapuolet paljon, siis ne osapuolet eli sinä ja ne miehet jotka eivät vonkaa seksiä?
Olen niitä miehiä jotka eivät vonkaa seksiä ja tahtovat tutustua rauhassa. En jaksa liikaa pelata noita flirttipelejä tai yrittää pyrkiä jonkun pöksyihin.
Aloitteen teon näen ihan puhtaana pyrkimyksenä tutustua paremmin siltä pohjalta että lopputulos on muutakin kuin kaveruutta. Jos siis molempia kiinnostaa myöhemmin.
Joihinkin miehiin voi luottaa. Kyse on vain siitä että päädytkö heidän kanssaan treffreille.
Oletko sinä pyytänyt noista jotakuta itse treffeille?
Itse taas näen nämä epäselvät aloitteet ja kaveripiireissä tapahtuvan touhuilun/flirttailun seurauksena sen että suhteet ovat lähinnä tätä fuckbuddeilua eikä todellisia suhteita synny.
Aloitehan ei sinällään ole suuri asia. Mielestäni ne voittomahdollisuudet ovat paljon suuremmat kuin riskit. - Lopen kyllästynyt
Ei ymmarra kirjoitti:
Harmitus. Ymmärrät ehkä että tuossa menettää molemmat osapuolet paljon, siis ne osapuolet eli sinä ja ne miehet jotka eivät vonkaa seksiä?
Olen niitä miehiä jotka eivät vonkaa seksiä ja tahtovat tutustua rauhassa. En jaksa liikaa pelata noita flirttipelejä tai yrittää pyrkiä jonkun pöksyihin.
Aloitteen teon näen ihan puhtaana pyrkimyksenä tutustua paremmin siltä pohjalta että lopputulos on muutakin kuin kaveruutta. Jos siis molempia kiinnostaa myöhemmin.
Joihinkin miehiin voi luottaa. Kyse on vain siitä että päädytkö heidän kanssaan treffreille.
Oletko sinä pyytänyt noista jotakuta itse treffeille?
Itse taas näen nämä epäselvät aloitteet ja kaveripiireissä tapahtuvan touhuilun/flirttailun seurauksena sen että suhteet ovat lähinnä tätä fuckbuddeilua eikä todellisia suhteita synny.
Aloitehan ei sinällään ole suuri asia. Mielestäni ne voittomahdollisuudet ovat paljon suuremmat kuin riskit.Ei ymmärrä,
olen tehnyt omasta mielestäni harkiten aloitteita. Katselen aikani ja sitten jos kohde vaikuttaa kunnon ihmiseltä, saatan kysyä suoraan asiaa.
Sanon heti alkuun että en etsi pelkkää seksiseuraa, mutta haluaisin tutustua paremmin.
Lähes poikkkeuksetta kuvio on tämä: mies sanoo olevansa minun ihastunut ja jakavansa ajatukseni, ensin pitää tutustua ja sitten vasta sänkyyn.
Omasta mielestäni seurustelun kuuluu hellyys. Kun suutelisit miehen kanssa tai vaikkapa hieroisit olkapäitä, tilanne menee aina siihen, että mies alkaa kähmiä kiimaisena.
Koen sen ikäväksi, jos olen ihastunut ja aikomukseni on alkaa rakentaa kunnollista suhdetta. Toisaalta ei haluaisi torjua ihastustaan ja toisaalta on hyvin pettynyt siihen että toinen ihminen on vain siitä pillustani kiinnostunut.
En ole harrastanut kunnollista seksiä moneen vuoteen. Joku onneton yritys siinä välissä on, mutta en ole tyydyttävää seksiä nattinut pitkiin pitkiin aikoihin.
Miehet ei vaan tunnu tajavan sitä että hosumalla ne ajaa itsensä siihen tilaan että ovat jo valmiiksi naisen silmissä huonoja sängyssä.
Kuka tahansa nainen löytää kiimaista ja hätäistä seksiseuraa, mutta löytää mies joka jaksaa hetken odottaa ja luoda henkistä sidettä ja luottamusta välillenne, siinä on jo hankalampi asia.
Tykkään seksistä ihan valtavasti, kun luotan mieheen. Mutta luotettavan miehen löytäminen....niin se on jo toinen juttu. Nykyajan ihmisillä on niin kamala kiire saada kaikki tähän ja heti!!! - mies32
Lopen kyllästynyt kirjoitti:
Ei ymmärrä,
olen tehnyt omasta mielestäni harkiten aloitteita. Katselen aikani ja sitten jos kohde vaikuttaa kunnon ihmiseltä, saatan kysyä suoraan asiaa.
Sanon heti alkuun että en etsi pelkkää seksiseuraa, mutta haluaisin tutustua paremmin.
Lähes poikkkeuksetta kuvio on tämä: mies sanoo olevansa minun ihastunut ja jakavansa ajatukseni, ensin pitää tutustua ja sitten vasta sänkyyn.
Omasta mielestäni seurustelun kuuluu hellyys. Kun suutelisit miehen kanssa tai vaikkapa hieroisit olkapäitä, tilanne menee aina siihen, että mies alkaa kähmiä kiimaisena.
Koen sen ikäväksi, jos olen ihastunut ja aikomukseni on alkaa rakentaa kunnollista suhdetta. Toisaalta ei haluaisi torjua ihastustaan ja toisaalta on hyvin pettynyt siihen että toinen ihminen on vain siitä pillustani kiinnostunut.
En ole harrastanut kunnollista seksiä moneen vuoteen. Joku onneton yritys siinä välissä on, mutta en ole tyydyttävää seksiä nattinut pitkiin pitkiin aikoihin.
Miehet ei vaan tunnu tajavan sitä että hosumalla ne ajaa itsensä siihen tilaan että ovat jo valmiiksi naisen silmissä huonoja sängyssä.
Kuka tahansa nainen löytää kiimaista ja hätäistä seksiseuraa, mutta löytää mies joka jaksaa hetken odottaa ja luoda henkistä sidettä ja luottamusta välillenne, siinä on jo hankalampi asia.
Tykkään seksistä ihan valtavasti, kun luotan mieheen. Mutta luotettavan miehen löytäminen....niin se on jo toinen juttu. Nykyajan ihmisillä on niin kamala kiire saada kaikki tähän ja heti!!!Sinun pitäisi ehkä opetella ymmärtäväisemmäksi. Tässä pari pointtia:
-Mies saattaa luulla sinun haluavan kiihkeää kiimaa. Hän voi pelätä menettävänsä sinut jos ei ole tarpeeksi kiihkeä.
-Se, että joku haluaa pilluasi, ei tarkoita, että hän haluaa vain sitä tai kenen tahansa sitä. Ennemmin löydät luotettavan ja hellän puolison miehestä, joka haluaa naida sinua kuin sellaisesta, joka ei halua.
-Hellä hempeily onnistuu paremmin sitten myöhemmin, kun seksi on hoidettu pois takaraivosta jyskyttämästä.
Enkä taaskaan yritä saada sinua etenemään miehen vauhtiin, mene vaan omaa vauhtiasi ja jarruttele miestä, mutta yritä ymmärtää, että mies on fantasioinut sinusta alastomana allaan jo ensikatseesta lähtien. Jos mies ei edes ole naissirkusta pyörittävä pelimies, niin koko seksuaalienergiansa kohdistuu sinun pimpsaasi. Ei ihme, jos se siis jotenkin tulee ilmi käytöksestäänkin.
Kuvaava esimerkki kiimaisista uroista: yksi uroskoira yritti alkaa panemaan jalkaani. No käskin sen tiehensä pari kertaa ja luimistellen lähti. Myöhemmin sille kyllä kelpasi taas normaali silittely ja muu koiranelämä. Ei sekään siis VAIN halunnut panna minua, vaikka hetkellisesti kiima vei voiton. - Lopen kyllästynyt
mies32 kirjoitti:
Sinun pitäisi ehkä opetella ymmärtäväisemmäksi. Tässä pari pointtia:
-Mies saattaa luulla sinun haluavan kiihkeää kiimaa. Hän voi pelätä menettävänsä sinut jos ei ole tarpeeksi kiihkeä.
-Se, että joku haluaa pilluasi, ei tarkoita, että hän haluaa vain sitä tai kenen tahansa sitä. Ennemmin löydät luotettavan ja hellän puolison miehestä, joka haluaa naida sinua kuin sellaisesta, joka ei halua.
-Hellä hempeily onnistuu paremmin sitten myöhemmin, kun seksi on hoidettu pois takaraivosta jyskyttämästä.
Enkä taaskaan yritä saada sinua etenemään miehen vauhtiin, mene vaan omaa vauhtiasi ja jarruttele miestä, mutta yritä ymmärtää, että mies on fantasioinut sinusta alastomana allaan jo ensikatseesta lähtien. Jos mies ei edes ole naissirkusta pyörittävä pelimies, niin koko seksuaalienergiansa kohdistuu sinun pimpsaasi. Ei ihme, jos se siis jotenkin tulee ilmi käytöksestäänkin.
Kuvaava esimerkki kiimaisista uroista: yksi uroskoira yritti alkaa panemaan jalkaani. No käskin sen tiehensä pari kertaa ja luimistellen lähti. Myöhemmin sille kyllä kelpasi taas normaali silittely ja muu koiranelämä. Ei sekään siis VAIN halunnut panna minua, vaikka hetkellisesti kiima vei voiton.Kyllä se nyt valitettavasti vaan on niin että miehillä ei ole mitään moraalia.
Ystävättärien miehet ehdottelee seksiä, ne -jotka haluavat olla vain kavereita- haluavat seksiä ja ne joiden kanssa on SOVITTU YHDESSÄ että ei hosuta seksiin haluavat pikaseksiä.
Tiedän että naisetkin osaa sikailla, mutta nyt puhunkin omasta näkökulmastani. - mies32
Lopen kyllästynyt kirjoitti:
Kyllä se nyt valitettavasti vaan on niin että miehillä ei ole mitään moraalia.
Ystävättärien miehet ehdottelee seksiä, ne -jotka haluavat olla vain kavereita- haluavat seksiä ja ne joiden kanssa on SOVITTU YHDESSÄ että ei hosuta seksiin haluavat pikaseksiä.
Tiedän että naisetkin osaa sikailla, mutta nyt puhunkin omasta näkökulmastani.Mitä sinä sitten edes jaksat miehiä ajatella?
Tälläkin palstalla myös naiset kertovat kuinka kaveruuden kautta on kiva siirtyä panemaan ja/tai seurustelemaan. Ihmekös sitten, että miehetkin sitä yrittävät. Voi myös olla, että kaveruus on alunperinkin ollut miehelle "ota tai jätä"-tilanne eli siihen on jääty kytikselle. Mikäli sinulla on tapana kääntää treffiseura friendzonelle.
"Otetaan iisisti"-sopimus ei kuulosta kovin konkreettiselta. Toiselle se tarkoittaa, ettei panna kaksilla ekoilla treffeillä, toisille, ettei puoleen vuoteen.
Pettäjiä on naisissakin, mutta noita miehiä en puolustele. Tämä on ainoa moraaliin ja sikailuun liittynyt kohta valitusvirressäsi. - FixusMixus
mies32 kirjoitti:
Mitä sinä sitten edes jaksat miehiä ajatella?
Tälläkin palstalla myös naiset kertovat kuinka kaveruuden kautta on kiva siirtyä panemaan ja/tai seurustelemaan. Ihmekös sitten, että miehetkin sitä yrittävät. Voi myös olla, että kaveruus on alunperinkin ollut miehelle "ota tai jätä"-tilanne eli siihen on jääty kytikselle. Mikäli sinulla on tapana kääntää treffiseura friendzonelle.
"Otetaan iisisti"-sopimus ei kuulosta kovin konkreettiselta. Toiselle se tarkoittaa, ettei panna kaksilla ekoilla treffeillä, toisille, ettei puoleen vuoteen.
Pettäjiä on naisissakin, mutta noita miehiä en puolustele. Tämä on ainoa moraaliin ja sikailuun liittynyt kohta valitusvirressäsi.Eikös kaveruus alunperin toimi periaatteella - "ota tai jätä"? Jos ihmiset haluavat olla yhdessä se tarkoittaa että Ota, älä jätä! :) Näin ajattelen.
- Kympin Nainen
Minulla kyseessä tämä vaihtoehto:
4. olet tehnyt aloitteita
-mutta vain todella harvoin
-tarkkaan valituille
Onnistumisprosentti 100%, joten samalla linjalla ajattelin jatkaa.- aäsdvaä m k
Mää arvasin tän!
- Kympin Nainen
aäsdvaä m k kirjoitti:
Mää arvasin tän!
Ai miten niin arvasit? Koska olen aiemminkin jotain saman tyylistä maininnut?
- mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Ai miten niin arvasit? Koska olen aiemminkin jotain saman tyylistä maininnut?
Varmaan koska kellään ei ole varaa antaa sinulle pakkeja.
- Kympin Nainen
mies32 kirjoitti:
Varmaan koska kellään ei ole varaa antaa sinulle pakkeja.
Veetuiletteko molemmat? Onhan varaa, siis antaa pakkeja. Prosenttiluku johtuu tarkasta valinnasta sekä toisaalta siitä, ettei aloitteiden määrä ole suuren suuri. Näin ollen tilastollista merkittävyyttä tuosta on turha hakea. Hitsi mulla tulee välillä ihan asburger olo teidän kanssa.. Onko kyseessä joku palstavirus?
- ziczaczuc
Kympin Nainen kirjoitti:
Veetuiletteko molemmat? Onhan varaa, siis antaa pakkeja. Prosenttiluku johtuu tarkasta valinnasta sekä toisaalta siitä, ettei aloitteiden määrä ole suuren suuri. Näin ollen tilastollista merkittävyyttä tuosta on turha hakea. Hitsi mulla tulee välillä ihan asburger olo teidän kanssa.. Onko kyseessä joku palstavirus?
Tämä mies32 on palstaviris. Tiesin sen.
- mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Onpas kiukkuista, kun kertoo kohteliaisuuden. On tainnut tulla taas kohteliaisuuskiintiö täyteen siellä miehiä pidellessä.
Aspit eivät tietysti ole parhaita kommunikoimaan.. tässä malliesimerkki.
Mutta siinä olet oikeassa, että jotkut miehet joutuisivat sydän verta vuotaen antamaan pakit, joten paras tehdä taustatyö kunnolla jatkossakin. - mies32
ziczaczuc kirjoitti:
Tämä mies32 on palstaviris. Tiesin sen.
Mitä palstavirikset tekevät?
- ziczaczuc
mies32 kirjoitti:
Mitä palstavirikset tekevät?
Pääsivät ajatuksiin ja sekoittivat ne lopullisesti. :)
- Kympin Nainen
mies32 kirjoitti:
Onpas kiukkuista, kun kertoo kohteliaisuuden. On tainnut tulla taas kohteliaisuuskiintiö täyteen siellä miehiä pidellessä.
Aspit eivät tietysti ole parhaita kommunikoimaan.. tässä malliesimerkki.
Mutta siinä olet oikeassa, että jotkut miehet joutuisivat sydän verta vuotaen antamaan pakit, joten paras tehdä taustatyö kunnolla jatkossakin.Ymmärsitkö tuon kiukkuisuutena? Sitä se ei ollut, en vaan ollut varma kommenttien varsinaisista tarkoitusperistä, hyvin yksinkertaista, mutta näköjään monimutkaista silti. Kuka siis on aspi? Tuota viimeistä kappaletta en taas tajunnut yhtään :(
- mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Ymmärsitkö tuon kiukkuisuutena? Sitä se ei ollut, en vaan ollut varma kommenttien varsinaisista tarkoitusperistä, hyvin yksinkertaista, mutta näköjään monimutkaista silti. Kuka siis on aspi? Tuota viimeistä kappaletta en taas tajunnut yhtään :(
No tarkoitusperäni olivat hyvin yksinkertaiset. Ilmeisesti liian yksinkertaiset.
Olisi tietysti kovin piristävää jos sinäkin olisit aspi, toisi vähän inhimillistä heikkoutta.kymppiyteesi.
Niin sydän verillähän siinä voi mies joutua antamaan pakit jos on vaikka varattu tai asuu mahdottoman kaukana tai on homo. - kysmusuus
mies32 kirjoitti:
No tarkoitusperäni olivat hyvin yksinkertaiset. Ilmeisesti liian yksinkertaiset.
Olisi tietysti kovin piristävää jos sinäkin olisit aspi, toisi vähän inhimillistä heikkoutta.kymppiyteesi.
Niin sydän verillähän siinä voi mies joutua antamaan pakit jos on vaikka varattu tai asuu mahdottoman kaukana tai on homo.Kuinka kaukanan on kaukana? Maapallon toisella puolellako? Mutta sinne lentokoneet lentävät.
- mies32
ziczaczuc kirjoitti:
Pääsivät ajatuksiin ja sekoittivat ne lopullisesti. :)
Onko sinusta tullut hullu?
- ziczaczuc
mies32 kirjoitti:
Onko sinusta tullut hullu?
Vain vaikeasti ohjattavissa.
- Kympin Nainen
mies32 kirjoitti:
Niin sydän verillähän siinä voi mies joutua antamaan pakit jos on vaikka varattu tai asuu mahdottoman kaukana tai on homo.Aspi olo jatkuu, joten en edes yritä tulkita mahd. piiloviestejä.
Mutta siis, jos aiempi oli kohteliaisuus, niin kiitos siitä.
Ja aloitteita tehdessä on ollut aina mainitsemasi kaltaiset perusasiat tiedossa, joten ei huolta.
Mielenkiintoista muuten, että käytit tuo ilmaisua "miehiä pidellessä".. Mutta tämä on se minun heikkouteni, joskus ajattelen asioista liian monimutkaisesti. - mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Aspi olo jatkuu, joten en edes yritä tulkita mahd. piiloviestejä.
Mutta siis, jos aiempi oli kohteliaisuus, niin kiitos siitä.
Ja aloitteita tehdessä on ollut aina mainitsemasi kaltaiset perusasiat tiedossa, joten ei huolta.
Mielenkiintoista muuten, että käytit tuo ilmaisua "miehiä pidellessä".. Mutta tämä on se minun heikkouteni, joskus ajattelen asioista liian monimutkaisesti.Miehiä pidellessä tuli siitä, kun joku väänsi perjantaina hauskanpitosi kavereiden kanssa siihen. Mielestäni ihan hauskasti. Siitä en tiedä kuinka osuvaa se sitten oli todellisuuden kanssa.
Kun kerran jossitella täytyy, niin kohteliaisuus kai se on jos sanoo sinun vaikuttavan niin ihanalta, ettei kukaan voisi antaa pakkeja.
Nyt täytyy mennä nukkumaan ennen kuin alan kosimaan;) - Kympin Nainen
mies32 kirjoitti:
Miehiä pidellessä tuli siitä, kun joku väänsi perjantaina hauskanpitosi kavereiden kanssa siihen. Mielestäni ihan hauskasti. Siitä en tiedä kuinka osuvaa se sitten oli todellisuuden kanssa.
Kun kerran jossitella täytyy, niin kohteliaisuus kai se on jos sanoo sinun vaikuttavan niin ihanalta, ettei kukaan voisi antaa pakkeja.
Nyt täytyy mennä nukkumaan ennen kuin alan kosimaan;)No (sana)tarkastipa sinäkin palstajuttuja muistat..
Mutta joo, nukkumaanmenoaika, kauniita unia!
- yksimiesvaan
Miehenä tämä kummastuttaa koska olen itse noin 2v aikana saanut 6 aloitetta naisilta. Enkä ole kuin vaan ihan tavallinen tallaaja niin kuin myös ne aloitteen tehneet naiset. Eikä siis mitään kuviteltuja vaan ihaan johtivatkin lähempään kanssakäymiseen. Taitaapi olla ennemmin että ette käy oikein missään? Ei kukaan yleensä sentään kadulta tule iskemään.
- dvgdfg
No nyt vähän yksityiskohtia siitä naisten iskemisestä, missä ja miten nämä naaraat sinua sitten tulivat "iskemään"?
- Ei ymmarra
Kerroppa missä naiset sinua noin lähestyy?
- Jääprinsessa
Se ettei AP:t ja hänen kavereitaan kukaan nainen ole tullut iskemään tarkoita, etteivät naiset tekisi aitoja aloitteita. AP ja kaverit eivät ole vain olleet tarpeeksi tasokkaita, että heitä olisi tultu iskemään.
Niinkuin miehet tekee naisille, niin samallailla naisetkin iskee vain niitä kaikkein komeimpia / parhaimpia tapauksia. Ei kukaan iske taviksia. Siinä ei ole mitään hohtoa.
Eivät miehetkään iske tavis-naisia vaan koittavat aina paikan kuuminta naista.
Ehkä vika ei ole iskijöissä vaan iskettävissä.
Osa AP:n kavereista on parisuhteessa. No ehkä he ovat itse iskeneet tyttöystävänsä tai tyttöystävät ovat vaan ottaneet jonkun jannun kainaloon, kun yksin on kurja olla tai he uskovat, että kyllä se ihastuminen sieltä ajan kanssa tulee.- Ei ymmarra
Palaisit asiaan.
Kommentoi aihetta äläkä vänkytäjänkytä sivusta aloittajasta tai hänen kavereistaan kun et heitä tunne etkä tule tuntemaan.
Viestisi on niin onneton että siinä ei ole enempää kommentoitavaa.
Tämä oli armopala sinulle että tunnet edes että sinulla on joku ihmiskontakti surkeassa elämässäsi.
Jos et osaa vastata kysymykseen koska a) sinulla ei ole aivoja b) sinulla ei ole munasarjoja niin suosittelen näiden palstojen aivottomampia avauksia. NE sopivat sinulle paremmin.
Saisin hyvät naurut kun kertoisin tuon juttusi kavereille tason puutteesta. Enemmän ongelma taitaa olla että tasoa on liikaa eli joillakin menee pupu pöksyyn tai naiset olettavat että "nää miehet tekee kyl aloitteita itse".
Tosin itsestäni en puhu mitään näin vaatimattomana miehenä ja toisaalta pyydän että pysytään siinä aiheessa yleisesti.
Voit kertoa vaikka omista aloitteistasi joita olet tehnyt ja esimerkeistä omista tasokkaasta kaveripiiristäsi jos mielestäsi naiset tekevät aloitteita. - Jääprinsessa
Ei ymmarra kirjoitti:
Palaisit asiaan.
Kommentoi aihetta äläkä vänkytäjänkytä sivusta aloittajasta tai hänen kavereistaan kun et heitä tunne etkä tule tuntemaan.
Tämä oli armopala sinulle että tunnet edes että sinulla on joku ihmiskontakti surkeassa elämässäsi.
Jos et osaa vastata kysymykseen koska a) sinulla ei ole aivoja b) sinulla ei ole munasarjoja niin suosittelen näiden palstojen aivottomampia avauksia. NE sopivat sinulle paremmin.
Saisin hyvät naurut kun kertoisin tuon juttusi kavereille tason puutteesta. Enemmän ongelma taitaa olla että tasoa on liikaa eli joillakin menee pupu pöksyyn tai naiset olettavat että "nää miehet tekee kyl aloitteita itse".
Tosin itsestäni en puhu mitään näin vaatimattomana miehenä ja toisaalta pyydän että pysytään siinä aiheessa yleisesti.
Voit kertoa vaikka omista aloitteistasi joita olet tehnyt ja esimerkeistä omista tasokkaasta kaveripiiristäsi jos mielestäsi naiset tekevät aloitteita.Ei kiitos sinulle vastauksestasi, joka osoitti kuinka puhdasta kultaa sisäinen kauneutesi on. Se taitaa säkenöidä niin paljon, että naiset varsin pökertyy ympärilläsi eivätkä siksi tule iskemään.
:D
Oikeasti, miksi olet noin vihainen ja hyökkäävä?
Mitä vastauksiasi lukee, niin tulee sellainen mielikuva että sinulla on pääsi juuri se oikea vastaus, jonka haluaisit jonkun naisen tänne kirjoittavan. Kun sitä oikeaa vastausta ei tule, haukut vastaajaa ja viimeisenä oljenkortena vetoat siihen, ettei vastaaja ymmärtänyt oikein ensimmäistä kysymystäsi.
Jälleen kerran, onko vika viestin vastaanottajassa vai myös viestin laatijassa? - Hmmm...
Ei ymmarra kirjoitti:
Palaisit asiaan.
Voit kertoa vaikka omista aloitteistasi joita olet tehnyt ja esimerkeistä omista tasokkaasta kaveripiiristäsi jos mielestäsi naiset tekevät aloitteita.Olet jumalattoman kireä.
Se näkyy varmaan ulospäin. Luultavasti sen takia naiset eivät tee sinulle aloitteita. Ne kaipaavat rentoa tyyppiä. - mies32
Ei ymmarra kirjoitti:
Palaisit asiaan.
Voit kertoa vaikka omista aloitteistasi joita olet tehnyt ja esimerkeistä omista tasokkaasta kaveripiiristäsi jos mielestäsi naiset tekevät aloitteita.Ainakin jossain vaiheessa noin 25-vuotiaana aloitteita tuli vähintään kerran baari-illassa keskimäärin. Sinkkuna ja aktiiviyöeläjänä tarkoitti siis ainakin 50 aloitetta vuodessa. Lasken juttelemaantulot, joissa selvästi jäädään seuraan ja aletaan kyselemään sinkkuutta tms. tai sitten aletaan tanssilattialla kähmimään. Ja tuleehan noita edelleen kohtalaisesti yössä. Harmillisen harvoin vaan juuri niiltä kiinnostavilta.
Ehkä siis onnekseni en ole pelottavan tasokas. - hjhjhjhjj
mies32 kirjoitti:
Ainakin jossain vaiheessa noin 25-vuotiaana aloitteita tuli vähintään kerran baari-illassa keskimäärin. Sinkkuna ja aktiiviyöeläjänä tarkoitti siis ainakin 50 aloitetta vuodessa. Lasken juttelemaantulot, joissa selvästi jäädään seuraan ja aletaan kyselemään sinkkuutta tms. tai sitten aletaan tanssilattialla kähmimään. Ja tuleehan noita edelleen kohtalaisesti yössä. Harmillisen harvoin vaan juuri niiltä kiinnostavilta.
Ehkä siis onnekseni en ole pelottavan tasokas.Kyllä pelottava pelottaa, ihan sopivasti sopii hyvin. Nainen tietää mitä haluaa.
- I-R 7
"Niinkuin miehet tekee naisille, niin samallailla naisetkin iskee vain niitä kaikkein komeimpia / parhaimpia tapauksia. Ei kukaan iske taviksia. Siinä ei ole mitään hohtoa."
Naisena voin sanoa, ettei tuo pidä paikkaansa ainakaan minun käyttäytymisessäni. Mitä komeampi, sitä suurempi kynnys on edes small talkkiin. Taviksien kanssa juttu luistaa helpommin ja mahdollisesti siksi heillä on paremmat tilaisuudet tutustua minuun jutustelun merkeissä.
Ja kouluasteikolla (4-10) lienen 8,5-9 ulkonäkö tasoa. Ja varsin mukava. - I-R 7
"Niinkuin miehet tekee naisille, niin samallailla naisetkin iskee vain niitä kaikkein komeimpia / parhaimpia tapauksia. Ei kukaan iske taviksia. Siinä ei ole mitään hohtoa."
Naisena voin sanoa, ettei tuo pidä paikkaansa ainakaan minun käyttäytymisessäni. Mitä komeampi, sitä suurempi kynnys on edes small talkkiin. Taviksien kanssa juttu luistaa helpommin ja mahdollisesti siksi heillä on paremmat tilaisuudet tutustua minuun jutustelun merkeissä.
Ja kouluasteikolla (4-10) lienen 8,5-9 ulkonäkö tasoa. Ja varsin mukava. - 9+10
Eiköhän ne ole ihan mielikuvituskavereita...
- Ei ymmarra
Koska keskustelijat eivät osaa pysyä täällä aiheeessa niin en näe syytä jatkaa tähän ketjuun osallistumista.
- simppeliä
Näin se homma menee:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013050416977177_vi.shtml - petr tchaikovski
Pääosin naiset ei tee alotteita, koska heidän ei tarvitse. Tietenkin jos kauneutta ei ole annettu paljoa niin aktiivisuus voi vähän nousta tai sitten vaan odotetaan josko joku mies tekisi aloitteen. Lisäksi vielä moni nainen pelkää maineensa puolesta jos on kovinkin innokas tutustumaan moniin miehiin.
Oma kokemus on se, että kyllä naiset tekevät alotteita, mutta sillon he ovat oikeasti todella kiinnostuneita. Jos he ovat vähän kiinnostuneita niin eivät yleensä halua/kehtaa tehdä alotetta. Elämän aikana 9 naista tehnyt aloitteen ja kyllä he kaikki ovat niin selkeästi osoittaneet kiinnostuksen että ei siitä ole voinut erehtyä.
Fakta on myös se, että se on miesten vika kun naiset ei tee alotteita. Joka kerta kun käy baarissa näkee monia miehiä liehittelemässä naisia, joten naisia lähestytään ja se passivoittaa heitä. En minäkään tee ikinä alotteita (okei tein joskus 16v teininä muutaman kerran), mutta nykyään lähes 30 kymppisenä ei vaa jaksa ainakaan missään baarissa etc. Tietenkin jos tutustuu johonkin naiseen työnkautta jne. ja huomaa naisen kiinnostuksen niin sitten voi jotain ehdotella. Kyllähän naisista näkee sen jälkeen kun on muutama sana vaihdettu niin 3 sekunnissa onko se kiinnostunu yhtään. Voihan niistä tulla hyviä kavereita vaikka ei kiinnostuneelta vaikutakkaan (itselläkin usea), mutta kyllä seksiin/suhteeseen potentiaaliset näkee heti käytöksestä. - animal man
Onko tämä mysteeri?
Miksi naiset eivät ensimmäisenä valloittaneet Mount Everestiä? Miksi Juri Gagarin oli mies? Koska naiset ovat heikompia, hauraampia ja monin tavoin vaatimattomampia kuin miehet ja tämä heijastuu heidän käyttäytymiseensä. Erityisesti naiset ottavat vähemmän riskejä.
Jotkut naiset onnistuvat ylittämään nämä kulttuuriset/biologiset "rajoitteensa", mutta selvästikään se ei ole helppoa.
Miesten kannalta nykyinen tilanne ei ole mielestäni kovin paha, heille on kuviossa annettu toimijan rooli. Naiset kenties kokevat, että tilanne on hyväksyttävä, koska kiinnostaville miehillä voi sentään eleillä antaa merkkejä ja osa miehistä näihin eleisiin sitten naisen onneksi reagoi. Mutta tämä jättää paljon sattuman varaan (esim. mies ei välttämättä tunnista vihjeitä, miehellä on huono päivä, eikä hänellä ole juuri sillä hetkellä energiaa tehdä aloitetta jne. jne.)
Tässä pelissä mies tekee viimeisen päätöksen asian eteenpäin viemiseksi, miehen kohtalo on hänen omissa käsissään sikäli, että hän useammin tekee sen mitä voi. Nainen voisi enemmän mutta ei syystä tai toisesta toimi.- animal man
Perun yllä sanomani, koska kirjoitin sen sattuneista syistä v*ttuuntuneessa tilassa. Oli siinä pala totuutta, mutta asia ei ole noin mustavalkoinen. Olen tavannut monta itseäni rohkeampaa naista.
- lottamari<3
Jaa, en ymmärrä millaista aloitetta aloittaja oikein kaipaa? Yleensä homma menee niin, että jos molempia kiinnostaa, niin aloitteenteko on vähän yhteinen juttu. Elikkäs tällä tarkoitan sitä, että jos nainen näyttää olevansa selvästi kiinnostunut miehestä, niin mieskin uskaltaa tehdä aloitteen rennommin ja varmemmin ja sama pätee toisinkin päin, jos nainen näkee miehen todella olevan hänestä kiinnostunut, ei ole mitään ongelmaa lähestyä tuota miestä ja puhutella häntä.
Ongelma on yleensä siinä, että kummatkaan osapuolet eivät uskalla näyttää riittävän selvästi olevansa toisesta kiinnostuneita, kyräillään ja annetaan epäselviä viestejä, jotka voidaan monasti tulkita väärin, vaikkapa vain ystävällisyydeksi.
Rohkeutta silmäpeliin,...kyllä se siitä :)- mies32
No ei se nyt vaan naisten puolelta noin mene. Naisille on ongelma tulla juttelemaan, vaikka kuinka olisi katseita ja sähköä ja hymyä. Tosin suurimmalla osalla kerroista minulla olisi ollut hymyssä petrattavaa, mutta eiköhän hymykin ole ollut mukana satakunta kertaa ilman, että yksikään niistä naisista olisi toiminut.
- lottamari<3
mies32 kirjoitti:
No ei se nyt vaan naisten puolelta noin mene. Naisille on ongelma tulla juttelemaan, vaikka kuinka olisi katseita ja sähköä ja hymyä. Tosin suurimmalla osalla kerroista minulla olisi ollut hymyssä petrattavaa, mutta eiköhän hymykin ole ollut mukana satakunta kertaa ilman, että yksikään niistä naisista olisi toiminut.
Sitten en ymmärrä. Ainakin minun ei ole ollenkaan vaikea mennä tai tulla juttelemaan miehelle, joka selvästi näyttää olevan kiinnostunut minusta. Se on tosi helppoa silloin, muuten tuskin uskaltaa tuosta noin vaan mennä, ellei toinen millään eleillä näytä vihreää valoa aloitteentekoon.
Näin se nyt vaan menee, sano mitä sanot..aina on toiminut. - mies32
lottamari<3 kirjoitti:
Sitten en ymmärrä. Ainakin minun ei ole ollenkaan vaikea mennä tai tulla juttelemaan miehelle, joka selvästi näyttää olevan kiinnostunut minusta. Se on tosi helppoa silloin, muuten tuskin uskaltaa tuosta noin vaan mennä, ellei toinen millään eleillä näytä vihreää valoa aloitteentekoon.
Näin se nyt vaan menee, sano mitä sanot..aina on toiminut.No sitten vaan selityksiä keksimään, ehkä se on joku näistä:
-Olet harvinainen poikkeus
-Minun viestintäni ei ole tarpeeksi tervetulleeksi toivottavaa
-Olen niin itsevarman oloinen, etteivät naiset usko aloitteensa olevan tarpeen
-Olen niin epäitsevarman oloinen, että naiset flirtin jälkeen menettävät kiinnostuksensa
-Olen liian ruma ja toimin vain egoboostina huomiohuorille
-Olen liian komea, mikä saa naiset jännittämään / pelkäämään
-Olen tulkinnut naisten eleet väärin, he ovat olleet muuten vain iloisia ja katselleet tapetin kuvioita takanani
-
- yst. vast.
Kohdat 5. ja 6.
- Myy
Olen tehnyt aloitteen, mutta vain kerran. Olen hyvin ujo, mutta iso vaikuttava tekijä on se, etten ihastu kovin helpolla. Aloitetta en lähde tekemään jos en ole hyvin kiinnostunut ja se tarkoittaa, että mies pitäisi tuntea etukäteen aika hyvin. Mies, jolle tein aloitteen olikin opiskelukaveri.
Tämä on ehkä aika tyhmää, mutta pelkään loukkaavani muita ihmisiä. En mene aktiivisesti juttelemaan miehille baarissa, koska pelkään heidän tulkitsevan aikeeni väärin. En oikein ehkä osaa selittää ajatuksiani kovin hyvin. Mutta monet ihmiset etsivät baarista esimerkiksi yhden illan juttuja ja pelkään antavani miehelle väärän singaalin jos menen juttelemaan. - good heart
Olen saanut monet pakit naisilta ja kerran sitten ruma nainen tuli pyytämään tanssimaan .Sanoin sille pokkana että ei kiitos, olet liian ruma. En ollut mielestäni ilkeä koska naiset tekee samalla lailla vaikka eivät ääneen uskalla sanoa että olen liian ruma.
- good heart
Minusta naisilla on liian huono itsetunto että ne tulis iskemään. Ainakin huonompi kuin sellasilla miehillä jotka ei ole koskaan edes halannut naista 30 ikävuoteen mennessä. Naiset ajattelee että jos mies antaa pakit niin ei voi koskaan enään yrittää iskeä miestä, menee maine kavereiden silmissä ja nainen on mielestään ruma jos ei heti kelpaa.
- 20+10
Ja sinä kutsut itseäsi kiltiksi mieheksi...
- Kkiee
good heart kirjoitti:
Minusta naisilla on liian huono itsetunto että ne tulis iskemään. Ainakin huonompi kuin sellasilla miehillä jotka ei ole koskaan edes halannut naista 30 ikävuoteen mennessä. Naiset ajattelee että jos mies antaa pakit niin ei voi koskaan enään yrittää iskeä miestä, menee maine kavereiden silmissä ja nainen on mielestään ruma jos ei heti kelpaa.
Höpö höpö, naisethan on vahvoja! Sanoohan sen nyt mainoskin.
Ollaan itsenäisiä, omanarvontuntoisia, yhtä hyviä, ellei parempiakin kun miehet, suotiuyuvia, fiksuja, oikeita naisia isolla N:llä, miestäkään ei koskaan tarvittais, mutta mukavampi kaksin... ainoastaan vaan sitä aloitetta ei uskalleta tehdä, muuten vain on maailma rajana. Mukavampi olla naama norsun ....lla sitten jos mies ei tee aloitetta, mistä tahansa syytä. Tai antaa niitä tylyjä pakkeja, sen vahva nainen katsos taitaa. - 18+2
Niin, että naiset on sulle sellainen joukko. 1 nainen = kaikki naiset. Kun joku nainen on antanut pakit sulle niin sä voit sitten hyvällä omallatunnolla antaa pakit jollekin ihan toiselle naiselle ja vielä päälle haukkua rumaksi. Ja se on susta ihan oikein ja sä oot toooosi kiva mies???? Voi jeesus....
- 4747
Mitä väliä sillä on? Tuollaisia juttelette kaveriporukassa? No kivaa kun teillä on elämä.
- good heart
Joskus 5 vuotta sitten uutena vuotena nainen teki mulle aloitteen kun tuli hakee tanssimaan jossain baarissa. Tanssittiin pari hidasta biisi ja oltiin siin niin lähellä toisiamme että alkoi muna seisomaan kun en kovin usein pääse naisen kanssa lähituntumaan. Otin siin sitten hiukan eroa ettei se huomaa mun stondista. Nainen oli tosi nätti ja pari kipaleen jälkeen jo suudeltiin. Se pyysi mun numeroo ja parin päivän päästä tavatiin uudestaan ja sain siltä pimppiä. Sen suhteen jälkeen en ole pimppiä saanut. Tapailtiin joku puol vuotta
- giselle
Syitä miks en i tee koskaan aloitetta löytyy sun vaihtorhdoista eli 1, 2, 3. Ja noista 2 vaihtoehto on isoin syy. Tätä ei varmaankaan lasketa aloitteeksi mutta baarissa voin ottaa katsekontaktii mieheen ja viestiä niin että mahdollisesti olen kiinnostunut ja sitten odotan että hän tulee jutteleen. Jos ei tule niin unohdan sen ja katson toisen vaihtoehdon. Olen vaan niin vanhanaikainen ja mun mielestä miehen kuuluu tehdä aloite. En vaan ole sellanen joka pystyy/haluu aloitteen tehdä. En voi kiinnostuu sellasesta miehestä kenelle mun pitää mennä itseäni tyrkyttään.
- 17+11
Onko kukaan ottanut huomioon sitä, että luontaisesti nainen on haavoittuvaisempi, fyysisesti etenkin. Naiselle on luontaisempaa olla olematta ns. näkyvästi agressiivisempi/aktiivisempi osapuoli kumppaninvalinnassa. Naiselle on luontaisempaa tutustua tilanteeseen rauhassa ja tutkailla mahdollista kumppania, onko tämä turvallinen... Mies voi olla naiselle huonossa tilanteessa jopa vakava uhka, harvemmin toisin päin, tällä siis lienee jotakin vaikutusta naisten varovaisuuteen..
Ihmiselläkin on biologinen pariutumiskäyttäytyminen, soidinmenot, kuten muillakin eläinkunnan edustajilla. Sehän ei tietenkään ole kiveen hakattua, koska ihminen on monimutkainen eläin, mutta jos nainen tekee osansa kumppanin valinnassa keimailemalla, niin ei sitä tulisi ryhtyä tuomitsemaan laiskuudeksi tai huonoksi itsetunnoksi.
Yhteiskunnan lisäksi, niin suurta osaa käyttäytymisestämme määrää kuitenkin puhtaasti biologinen perimämme..
Ja itseasiassahan osa kumppaninvalintaprosessia on myös se, että tunnistaako vastapuoli tämän naisen "aloitteen" eli onko hän henkisiltä ominaisuuksiltaan kehittynyt sopivaksi kumppaniehdokkaaksi..- mies32
Turvallisempaahan naiselle on itse valita luotettavan ja kiltin oloinen mies kuin jäädä keimailuistaan kiihottuneiden jännä-ähkijöiden saaliiksi. Taitaakin nainen luontaisesti arvostaa jotain muuta kuin turvallisuutta.
- 15+5
mies32 kirjoitti:
Turvallisempaahan naiselle on itse valita luotettavan ja kiltin oloinen mies kuin jäädä keimailuistaan kiihottuneiden jännä-ähkijöiden saaliiksi. Taitaakin nainen luontaisesti arvostaa jotain muuta kuin turvallisuutta.
Olen tosi pahoillani sinun puolesta siitä millaisissa sosiaalisissa piireissä sinä elät.. Jos olet onnistunut ympäröimään itsesi jännä-ähkijöillä, sekä näiden kertakäyttöisillä naisilla, etkä erityisemmin pidä siitä, niin kannattaisiko miettiä joitain muita toimintatapoja omanlaisesi seuran löytämiseksi? :)
- mies32
15+5 kirjoitti:
Olen tosi pahoillani sinun puolesta siitä millaisissa sosiaalisissa piireissä sinä elät.. Jos olet onnistunut ympäröimään itsesi jännä-ähkijöillä, sekä näiden kertakäyttöisillä naisilla, etkä erityisemmin pidä siitä, niin kannattaisiko miettiä joitain muita toimintatapoja omanlaisesi seuran löytämiseksi? :)
Nythän ei puhuttu minun piireistäni, vaan niistä, joissa miehet aloitteita tekevät eli pääosin baareissa tuntemattonina tuntemattomille naisille. Ei nainen noissa pysty ehkäisemään jänniksien tekemiä aloitteita. Suhteessa suurimman osan aloitteista epäilemättä tekevät aina jännä-ähkijät.
- 11+20
mies32 kirjoitti:
Nythän ei puhuttu minun piireistäni, vaan niistä, joissa miehet aloitteita tekevät eli pääosin baareissa tuntemattonina tuntemattomille naisille. Ei nainen noissa pysty ehkäisemään jänniksien tekemiä aloitteita. Suhteessa suurimman osan aloitteista epäilemättä tekevät aina jännä-ähkijät.
Ja osaat kertoa tämän kaiken puhumasi todeksi ja yleiseksi normiksi, et omasta kokemuksesta vaan...?
- mies32
11+20 kirjoitti:
Ja osaat kertoa tämän kaiken puhumasi todeksi ja yleiseksi normiksi, et omasta kokemuksesta vaan...?
No onhan tässä tullut elämää nähtyä. Mitä halventavampi suhtautuminen miehellä on naisiin, sen enemmän hän heitä iskee onnistuneesti. Psykopaatti ei yleensä kärsi jännityksestä. Sitten on monia miehiä, jotka olisivat 100% turvallisia, mutta eivät jänniä, eivätkä aktiivisia iskijöitä, jotka ovat ehkä eläneet neitsyinä kolmekymppisiksi. Jos turva olisi se mitä nainen etsii, niin tietysti noiden miehien luokse olisi jono. Vaan ei ole, vaan linnakundikin saa huomattavasti enemmän.
http://www.futurepundit.com/archives/005291.html - 10+19
mies32 kirjoitti:
No onhan tässä tullut elämää nähtyä. Mitä halventavampi suhtautuminen miehellä on naisiin, sen enemmän hän heitä iskee onnistuneesti. Psykopaatti ei yleensä kärsi jännityksestä. Sitten on monia miehiä, jotka olisivat 100% turvallisia, mutta eivät jänniä, eivätkä aktiivisia iskijöitä, jotka ovat ehkä eläneet neitsyinä kolmekymppisiksi. Jos turva olisi se mitä nainen etsii, niin tietysti noiden miehien luokse olisi jono. Vaan ei ole, vaan linnakundikin saa huomattavasti enemmän.
http://www.futurepundit.com/archives/005291.htmlHarmi ettei itse tutkimusta tunnu löytyvän mistään? On myös tullut tuota elämää, ja tutkimuksia sekä "tutkimuksia" nähtyä, että tiedän nojata tiedossa laajempiin kokonaisuuksiin.
Perus kysymys tässä 200 lukio-opiskelijalla teetetyssä "tutkimuksessa" näkyy muutenkin olevan että "who will get laid more?" Eikä niinkään kumppaninvalinnassa..
Haluaako siis kiltti ja turvaa naiselle tarjoava mies sitten kuitenkin tätä samaa? Mahdollisimman monta seksikumppania?
"tutkimuksessa! tämän artikkelin mukaan on kartoitettu kyselyillä mieshenkilöiden henkisiä ominaisuuksia, sekä seksielämän vilkkautta.
Tähän ei siis liity osiota parinmuodostuksesta.. Olisiko mahdollista että kiltti, hyvä ja ensisijaisesti turvaa naiselle ja perheelleen tarjoava mies ei näy näissä "get laid"-tilastoissa, koska useamman pesän korkkaamisen sijaan tämä löytää itselleen pysyvän suhteen? - mies32
10+19 kirjoitti:
Harmi ettei itse tutkimusta tunnu löytyvän mistään? On myös tullut tuota elämää, ja tutkimuksia sekä "tutkimuksia" nähtyä, että tiedän nojata tiedossa laajempiin kokonaisuuksiin.
Perus kysymys tässä 200 lukio-opiskelijalla teetetyssä "tutkimuksessa" näkyy muutenkin olevan että "who will get laid more?" Eikä niinkään kumppaninvalinnassa..
Haluaako siis kiltti ja turvaa naiselle tarjoava mies sitten kuitenkin tätä samaa? Mahdollisimman monta seksikumppania?
"tutkimuksessa! tämän artikkelin mukaan on kartoitettu kyselyillä mieshenkilöiden henkisiä ominaisuuksia, sekä seksielämän vilkkautta.
Tähän ei siis liity osiota parinmuodostuksesta.. Olisiko mahdollista että kiltti, hyvä ja ensisijaisesti turvaa naiselle ja perheelleen tarjoava mies ei näy näissä "get laid"-tilastoissa, koska useamman pesän korkkaamisen sijaan tämä löytää itselleen pysyvän suhteen?Joka tapauksessa tuo kertoo siitä, että psykoilta naiseniskentä sujuu = jäämällä odottamaan aloitteita, nainen ei mitenkään turvaa itseään, vaan ennemmin päinvastoin. Eivät ne jo perheensä perustaneet kunnon miehetkään iskemään tule uutta. Tämähän myös tarkoittaa, että vaikka kunnonmieheltä.iskeminen sujuisi, niin kaikista iskuyrityksistä he tekevät suhteessa määräänsä todella pienen osan, koska sitoutuvat pian. Jos nyt lasketaan vaikka ikävuosina 20-40 tehdyt iskutapahtumat: turvallisella perheenisällä ehkä 5 onnistunutta iskua kunnes tärppää pitkäaikaisemmin, psykolla helposti 10 onnistumista per vuosi x 20 = 200 eli 40 x perheenisää enemmän. Jos psykoja on 5% väestöstä, niin 5% x 40 = 200. Eli kaikista pillun päälle johtavista aloitteista 2 x useampi on psykon kuin turvallisen miehen tekemä. Jos taas nainen itse tekisi aloitteet, olisi mahdollisuus osua psykoon aika sama kuin väestöosuutensa eli se (hatusta heittämäni) 5%.
Prosentit ja panomäärät voivat tästä vähän vaihdella, mutta pointti lienee tullut esiin? Eikä tässä edes otettu huomioon psykojen todennäköisesti parempaa onnistumisprosenttia. - animal man
Ymmärrän, että on helpompaa uskotella itselleen, että mies ei ollut "henkisiltä ominaisuuksiltaan sopiva", kun hän ei reagoinut sinun vilkuiluusi.
- 17+14
mies32 kirjoitti:
Joka tapauksessa tuo kertoo siitä, että psykoilta naiseniskentä sujuu = jäämällä odottamaan aloitteita, nainen ei mitenkään turvaa itseään, vaan ennemmin päinvastoin. Eivät ne jo perheensä perustaneet kunnon miehetkään iskemään tule uutta. Tämähän myös tarkoittaa, että vaikka kunnonmieheltä.iskeminen sujuisi, niin kaikista iskuyrityksistä he tekevät suhteessa määräänsä todella pienen osan, koska sitoutuvat pian. Jos nyt lasketaan vaikka ikävuosina 20-40 tehdyt iskutapahtumat: turvallisella perheenisällä ehkä 5 onnistunutta iskua kunnes tärppää pitkäaikaisemmin, psykolla helposti 10 onnistumista per vuosi x 20 = 200 eli 40 x perheenisää enemmän. Jos psykoja on 5% väestöstä, niin 5% x 40 = 200. Eli kaikista pillun päälle johtavista aloitteista 2 x useampi on psykon kuin turvallisen miehen tekemä. Jos taas nainen itse tekisi aloitteet, olisi mahdollisuus osua psykoon aika sama kuin väestöosuutensa eli se (hatusta heittämäni) 5%.
Prosentit ja panomäärät voivat tästä vähän vaihdella, mutta pointti lienee tullut esiin? Eikä tässä edes otettu huomioon psykojen todennäköisesti parempaa onnistumisprosenttia.Itseasiassa sinun pointtisi jää minulta kieltämättä hieman kadoksiin?
Mikä on pointtisi? Panomies saa panna enemmän? Kyllä.. varmasti saa, on myös olemassa asiaan verrannollinen naistyyppi tiesitkös?
Psykojen parempaa onnistumisprosenttia mihin? Panemiseen? Käyvätkö nämä "jännikset" sekä "kunnon miehet" samanlaisen karsinnan myös naisvalinnoissaan? Mikä siis perinpohjin erottaa nämä kaksi miestyyppiä? Tähtääkö hyvä, turvallinen mies myös mahdollisimman humalaiseen "tarjolla" olevaan naiseen?
Ensimmäisessä viestissäni en mitenkään ilmaissut "naisen vain jäävän odottamaan aloitteita" ..vaan itseasiassa päinvastoin... Jos edes luit viestiä? ;)
En valitettavasti näe argumenteissasi oikeastaan yhteyttä naisen luontaiseen osaan soidinmenojen suhteen, kuten en myöskään montaakaan faktaan perustuvaa kommenttia.
Pariutuminen on herkkää tanssia, jossa molemmilla osapuolilla on osansa. Jos toinen ei osaa askeleita, ei tule tanssia.
Minä puhun pariutumisesta vieläkin.. ;) - 11+3
animal man kirjoitti:
Ymmärrän, että on helpompaa uskotella itselleen, että mies ei ollut "henkisiltä ominaisuuksiltaan sopiva", kun hän ei reagoinut sinun vilkuiluusi.
Evoluutiopsykologian lukemisesta ei taitaisi olla ainakaan haittaa, mitä luulet?
Oletat minun olevan nainen? Ja luit sanan "vilkuilla" minun viestistäni? - mies32
17+14 kirjoitti:
Itseasiassa sinun pointtisi jää minulta kieltämättä hieman kadoksiin?
Mikä on pointtisi? Panomies saa panna enemmän? Kyllä.. varmasti saa, on myös olemassa asiaan verrannollinen naistyyppi tiesitkös?
Psykojen parempaa onnistumisprosenttia mihin? Panemiseen? Käyvätkö nämä "jännikset" sekä "kunnon miehet" samanlaisen karsinnan myös naisvalinnoissaan? Mikä siis perinpohjin erottaa nämä kaksi miestyyppiä? Tähtääkö hyvä, turvallinen mies myös mahdollisimman humalaiseen "tarjolla" olevaan naiseen?
Ensimmäisessä viestissäni en mitenkään ilmaissut "naisen vain jäävän odottamaan aloitteita" ..vaan itseasiassa päinvastoin... Jos edes luit viestiä? ;)
En valitettavasti näe argumenteissasi oikeastaan yhteyttä naisen luontaiseen osaan soidinmenojen suhteen, kuten en myöskään montaakaan faktaan perustuvaa kommenttia.
Pariutuminen on herkkää tanssia, jossa molemmilla osapuolilla on osansa. Jos toinen ei osaa askeleita, ei tule tanssia.
Minä puhun pariutumisesta vieläkin.. ;)Jos olet edelleen noin kujalla, niin ei kai tässä auta kuin sanoa, että haista vee.
Mutta vielä kerta kiellon päälle: aluksi väitettiin, että nainen turvallisuushakuisena jää odottamaan aloitteita. Kerroin mielipiteenäni ja kohtalaisesti sittemmin perustellen, että todellisuudessa aloitteellinen nainen löytää turvallisen miehen vähintään yhtä helposti tai todennäköisesti helpomminkin kuin aloitteita odottamaan jäävä. - 11+13
mies32 kirjoitti:
Jos olet edelleen noin kujalla, niin ei kai tässä auta kuin sanoa, että haista vee.
Mutta vielä kerta kiellon päälle: aluksi väitettiin, että nainen turvallisuushakuisena jää odottamaan aloitteita. Kerroin mielipiteenäni ja kohtalaisesti sittemmin perustellen, että todellisuudessa aloitteellinen nainen löytää turvallisen miehen vähintään yhtä helposti tai todennäköisesti helpomminkin kuin aloitteita odottamaan jäävä.Olet ilmeisesti hyvin hämmentynyt tämän asian tiimoilta. Sinä aloitit keskustelun minun jättämääni viestiin joten oletan sinun käyvän keskustelua minun kanssani, etkä yleisten väittämien kanssa..
"nainen turvallisuushakuisena jää odottamaan aloitteita." Ei ole valitettavasti minun kommenttini, sekoitat sen nyt jonkun toisen sanomaan, taikka omiin käsityksiisi joita et halua ottaa tarkasteluun.
Onko tästä viestiketjusta nyt oletettava sinun edustavan otantaa hyvästä ja turvallisesta miehestä? Tai ainakin toimivan näiden äänenä keskustelussa?
En loukkaannu haistattelustasi. Olen itseasiassa vain enenevässä määrin pahoillani sosiaalisen, kuin myös henkisen elämäsi tilasta.
Jonain päivänä jos voit mieleltäsi paremmin, niin toivotan sinut tervetulleeksi tänne aidan toiselle puolelle. Täällä on ihan hyvä olla... ;) - mies32
11+13 kirjoitti:
Olet ilmeisesti hyvin hämmentynyt tämän asian tiimoilta. Sinä aloitit keskustelun minun jättämääni viestiin joten oletan sinun käyvän keskustelua minun kanssani, etkä yleisten väittämien kanssa..
"nainen turvallisuushakuisena jää odottamaan aloitteita." Ei ole valitettavasti minun kommenttini, sekoitat sen nyt jonkun toisen sanomaan, taikka omiin käsityksiisi joita et halua ottaa tarkasteluun.
Onko tästä viestiketjusta nyt oletettava sinun edustavan otantaa hyvästä ja turvallisesta miehestä? Tai ainakin toimivan näiden äänenä keskustelussa?
En loukkaannu haistattelustasi. Olen itseasiassa vain enenevässä määrin pahoillani sosiaalisen, kuin myös henkisen elämäsi tilasta.
Jonain päivänä jos voit mieleltäsi paremmin, niin toivotan sinut tervetulleeksi tänne aidan toiselle puolelle. Täällä on ihan hyvä olla... ;)Olemme edelleen näemmä niin eri tasoilla keskustelijoina ja ajattelijoina, että tästä on turha jatkaa. Tähän tulokseen tulin jo edellisessä viestissäni ja siksi haistattelin sinulle takaisin, käyttäen vain suoraa ja lyhyttä tapaa sinun muka-sivistyneen jaaritteluhaistattelusi vastaukseksi ja esiintuomiseksi.
- true love
mies32 kirjoitti:
Kiltillä nyt naiset ei tee mitään. Kiltti vois vaikka kohdella hyvin naista joten ei semmonen tylsä elämä sovi naisille.
- 12+8
mies32 kirjoitti:
Olemme edelleen näemmä niin eri tasoilla keskustelijoina ja ajattelijoina, että tästä on turha jatkaa. Tähän tulokseen tulin jo edellisessä viestissäni ja siksi haistattelin sinulle takaisin, käyttäen vain suoraa ja lyhyttä tapaa sinun muka-sivistyneen jaaritteluhaistattelusi vastaukseksi ja esiintuomiseksi.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi tasoisuudestamme keskustelijoina. :)
Tosin, pyydän anteeksi jos koet minun hyökänneen sinua vastaan haistatelleen? Mielestäni eriävänkin mielipiteen omaaviin ihmisiin tulee suhtautua asiallisesti, ja oletan näin toimineeni?
Ja mielestäni myös ennen eriävän mielipiteen jakamista, tulisi tutustua vastapuolen sanomaan, jotta tietää itse mistä lähtee keskustelemaan, muuten on vaarana se että keskustelussa siirrytään aivan toiseen topiciin joka ei liittynyt alkuperäiseen asiaan mitenkään.. - animal man
11+3 kirjoitti:
Evoluutiopsykologian lukemisesta ei taitaisi olla ainakaan haittaa, mitä luulet?
Oletat minun olevan nainen? Ja luit sanan "vilkuilla" minun viestistäni?Evoluutiopsykologiana julkaistu tutkimus on osaltaan aika kehnoa. Tuolla aikaisemmin kirjoittamassani viestissä totesin itsekin, että naiset ottavat vähemmän riskejä. Onko naisten aloitteettomuus (sikäli jos se on tosiasia) ihmisen varhaisessa kehityshistoriassa syntynyt adaptaatio? Onko valintapaine suosinut aloitteettomia naisia? Totta kai tälle voi keksiä "evoluutiopsykologisen" selityksen, mutta niin voi tarpeen vaatiessa mille tahansa ilmiölle ja siinä onkin evoluutiopsykologian ongelma, ad hoc selitykset.
Ja vaikka se olisikin adaptaatio, ei tämä vielä tee käyttäytymisestä järkevää, ja siitähän tässä keskustelussa on osittain kysymys: mitä järkeä naisen on luovuttaa lähestymisvalta miehille. Nykyään mies ei muodosta naiselle samanlaista fyysistä uhkaa kuin 100 000 vuotta sitten.
Ilmeisesti ajatuksesi on, että tällä tavalla nainen saa potentiaalisesta kumppanista jotain tietoa. Mutta mitä tietoa? Jos kyseessä on adaptaatio, niin mikään ei takaa, että tämä on nykyään hyödyllistä tietoa. Ehkä jopa päinvastoin. Ja korvaako saatu hyöty sen mitä nainen ehkä menettää jättämällä aloitteet miehille?
Minulla henkilökohtaisesti ei ole asiaan mitään selvää kantaa. - 15+15
animal man kirjoitti:
Evoluutiopsykologiana julkaistu tutkimus on osaltaan aika kehnoa. Tuolla aikaisemmin kirjoittamassani viestissä totesin itsekin, että naiset ottavat vähemmän riskejä. Onko naisten aloitteettomuus (sikäli jos se on tosiasia) ihmisen varhaisessa kehityshistoriassa syntynyt adaptaatio? Onko valintapaine suosinut aloitteettomia naisia? Totta kai tälle voi keksiä "evoluutiopsykologisen" selityksen, mutta niin voi tarpeen vaatiessa mille tahansa ilmiölle ja siinä onkin evoluutiopsykologian ongelma, ad hoc selitykset.
Ja vaikka se olisikin adaptaatio, ei tämä vielä tee käyttäytymisestä järkevää, ja siitähän tässä keskustelussa on osittain kysymys: mitä järkeä naisen on luovuttaa lähestymisvalta miehille. Nykyään mies ei muodosta naiselle samanlaista fyysistä uhkaa kuin 100 000 vuotta sitten.
Ilmeisesti ajatuksesi on, että tällä tavalla nainen saa potentiaalisesta kumppanista jotain tietoa. Mutta mitä tietoa? Jos kyseessä on adaptaatio, niin mikään ei takaa, että tämä on nykyään hyödyllistä tietoa. Ehkä jopa päinvastoin. Ja korvaako saatu hyöty sen mitä nainen ehkä menettää jättämällä aloitteet miehille?
Minulla henkilökohtaisesti ei ole asiaan mitään selvää kantaa.Mutta minähän en ole sanonut sanaakaan siitä että nainen olisi luonnostaan "aloitteeton" nähdessään mieleisensä miehen?
Meinasin olla niin reipas että olisin avannut osiin tämän koko asian, mutta huomasin, että tässä alkaa tulla tavaraa yhden novellin verran..
Ihmisen pariutuminen on äärimmäisen hienovarainen tapahtumasarja, johon kuuluu signaalien antamista ja tulkitsemista puolin jos toisinkin..
Sinä tartut ajatukseen "mitä hyötyä naiselle on aloitteettomuudesta" Minä vastaan, eihän nainen ole aloitteeton, naisen aloitteellisuus on vain erilaista kuin miehen. Ja lähestymisvalta nimenomaan on naisella, sillä nainen päättää antaako itseään lähestyttävän vai ei.
Naiset ja miehet toimivat siis eri tavoin.. Koska ihmisen menestyksen avain on kyvyssä muodostaa sosiaalisia ryhmiä.
Lyhyesti ja ytimekkäästi, naiselle on ollut etua markkinoilla viestiessään ominaisuuksia kuten rauhallisuus, pehmeys, ja maltillisuus, koska näistä on hyötyä jälkikasvusta huolehtimiseen. Lisäksi on tarvittu sitä että nainen herättää suojeluvietin miehessä, jotta tämä suojaisi naisen sekä tämän jälkeläiset.
Tässä tullaan siis siihen, että jos mies "ei ymmärrä" eli nainen ei onnistu herättämään käytöksellään tätä tunnetta miehessä, tällöin mies ei ole potentiaalinen kumppani naiselle. - 10+17
15+15 kirjoitti:
Mutta minähän en ole sanonut sanaakaan siitä että nainen olisi luonnostaan "aloitteeton" nähdessään mieleisensä miehen?
Meinasin olla niin reipas että olisin avannut osiin tämän koko asian, mutta huomasin, että tässä alkaa tulla tavaraa yhden novellin verran..
Ihmisen pariutuminen on äärimmäisen hienovarainen tapahtumasarja, johon kuuluu signaalien antamista ja tulkitsemista puolin jos toisinkin..
Sinä tartut ajatukseen "mitä hyötyä naiselle on aloitteettomuudesta" Minä vastaan, eihän nainen ole aloitteeton, naisen aloitteellisuus on vain erilaista kuin miehen. Ja lähestymisvalta nimenomaan on naisella, sillä nainen päättää antaako itseään lähestyttävän vai ei.
Naiset ja miehet toimivat siis eri tavoin.. Koska ihmisen menestyksen avain on kyvyssä muodostaa sosiaalisia ryhmiä.
Lyhyesti ja ytimekkäästi, naiselle on ollut etua markkinoilla viestiessään ominaisuuksia kuten rauhallisuus, pehmeys, ja maltillisuus, koska näistä on hyötyä jälkikasvusta huolehtimiseen. Lisäksi on tarvittu sitä että nainen herättää suojeluvietin miehessä, jotta tämä suojaisi naisen sekä tämän jälkeläiset.
Tässä tullaan siis siihen, että jos mies "ei ymmärrä" eli nainen ei onnistu herättämään käytöksellään tätä tunnetta miehessä, tällöin mies ei ole potentiaalinen kumppani naiselle.ja... se syy miksi naiselle on edullisempaa olla maltillisempi puolisoehdokkaan kelpoisuuden tarkastelussa, lienee siinä, että vahvasta kumppanista on ollut hyötyä naiselle sekä tämän jälkikasvulle, joten ulkoisesti vahvuutta osoittavat tekijät kertovat miehessä tästä.
MUTTA pelkästään tämä piirre miehessä ei ole määrittävä tekijä, sillä naisen on sen lisäksi varmistuttava että mies vahvuudessaan ei tule oleemaan kuitenkaan vaaraksi naiselle sekä jälkeläisille...
Hyvin hyvin monimutkaisia mutta kiehtovia asioita.. - animal man
15+15 kirjoitti:
Mutta minähän en ole sanonut sanaakaan siitä että nainen olisi luonnostaan "aloitteeton" nähdessään mieleisensä miehen?
Tässä tullaan siis siihen, että jos mies "ei ymmärrä" eli nainen ei onnistu herättämään käytöksellään tätä tunnetta miehessä, tällöin mies ei ole potentiaalinen kumppani naiselle.Ei jaksa ruveta kikkailemaan sanoilla, aloitteettomuudella tarkoitan tietenkin keskustelussa olevaa ilmiötä.
Minusta nämä selitykset ovat taas sellaisia just-so-tarinoita. Miksi nainen ei voi viestiä rauhallisuuttaan, maltillisuuttaan ja kykyä sitoutumiseen kohteliaalla lähestymisellä? Kuten sanoin voi olla, että tämä on adaptaatio, mutta niin on sokerin himokin. Eli voi olla, että aloitteen tekevä mies saa naisella veden kielelle ja aloitteeton nainen tekee miehen kiinnostuneemmaksi, mutta kysymys oli siitä onko tämä järkevää nykymaailmassa, vai johtaako pullanhimo harhaan. - Mm11
Ehkä juuri tuon haavoituvuudeen takia miehistä tulee vahvempia ja luonnollisempia johtajia. Uskalletaan myös ottaa riskiä, tavoitella rohkeammin haluamaansa, eikä pelätä saavansa naarmuja matkalla.
Joku nainen saattaa olla eri mieltä, mutta se taas ei sovi yo. evoluutioteoriaan.
Vahva, riskinottoon kykenevä, riskiäkin ottava nainen tekisi aloitteita. - 10+19
animal man kirjoitti:
Ei jaksa ruveta kikkailemaan sanoilla, aloitteettomuudella tarkoitan tietenkin keskustelussa olevaa ilmiötä.
Minusta nämä selitykset ovat taas sellaisia just-so-tarinoita. Miksi nainen ei voi viestiä rauhallisuuttaan, maltillisuuttaan ja kykyä sitoutumiseen kohteliaalla lähestymisellä? Kuten sanoin voi olla, että tämä on adaptaatio, mutta niin on sokerin himokin. Eli voi olla, että aloitteen tekevä mies saa naisella veden kielelle ja aloitteeton nainen tekee miehen kiinnostuneemmaksi, mutta kysymys oli siitä onko tämä järkevää nykymaailmassa, vai johtaako pullanhimo harhaan.Nykymaailmaan suhteutettuna monikaan asia ei näytä järkevältä, mutta on hyvä ymmärtää käyttäytymisemme lähtökohtia. Ja minä esitin näkökulman asiaan, että kenties nainen luonnostaan käyttäytyy toisin kuin nykymaailman poikamiehen kannalta olisi edullisinta.
Mikä sitten on tämä keskustelussa oleva ilmiö? Olen huomannut tässä myös pientä rönsyilyä pitkin keskustelua? Nämä asiat mistä minä puhun eivät ole pääsääntöisin harkittuja tietoisesti tapahtuvia asioita.
Mikä on siis tämä aloitteettomuus mistä puhutaan? Eli miksei nainen tee millaista aloitetta? Sellaista kuin mieheltä voitaisiin odottaa? Siihen taisin jo vastatakin aiemmin. Ja kyllä, sehän on nimenomaan adaptaatiota, kuten edellisissä viesteissäni esitin.
Siis evoluutiossahan ei ole kyse mistään muusta kuin jatkuvasta adaptaatiosta? Evoluutio tapahtuu koko ajan... mukautumiskykyisemmät yksilöt selviävät. Eli mielestäni olemme täysin saman asian äärellä.. Sitäpaitsi.. Evoluutio ei ole mitenkään reilua ja tasapuolista, vain ainoastaan adaptiivisten yksilöiden suosimista..
ps. Onkohan meillä erilainen määritelmä sanalle "adaptaatio"? - 9+15
Mm11 kirjoitti:
Ehkä juuri tuon haavoituvuudeen takia miehistä tulee vahvempia ja luonnollisempia johtajia. Uskalletaan myös ottaa riskiä, tavoitella rohkeammin haluamaansa, eikä pelätä saavansa naarmuja matkalla.
Joku nainen saattaa olla eri mieltä, mutta se taas ei sovi yo. evoluutioteoriaan.
Vahva, riskinottoon kykenevä, riskiäkin ottava nainen tekisi aloitteita.Olet täysin oikeassa!
Koska ihmisrodun selviytymisen kannalta on ollut tärkeää että naisten menettämisiltä vältyttäisiin.. Ja yleinen riskien ottaminen lisää myös menetysten todennäköisyyttä.. Naisten vahvuudet ovat olleet sosiaalisen tasapainon säilyttämisessä ja riskienhallinnassa, muttei niinkään vahvassa johtamisessa, kuten me tässä puhumme.
Jälleen voitaisiin vedota nykymaailman olevan erilainen, mutta se ei kumoa tiettyjen käyttäytymisnormiemme lähtökohtia... Eikä se tietenkään myös tarkoita "näin kaikkien tulisi käyttäytyä". Nykymaailmassa pärjää toisenlaisetkin ihmisryhmät.. - animal man
10+19 kirjoitti:
Nykymaailmaan suhteutettuna monikaan asia ei näytä järkevältä, mutta on hyvä ymmärtää käyttäytymisemme lähtökohtia. Ja minä esitin näkökulman asiaan, että kenties nainen luonnostaan käyttäytyy toisin kuin nykymaailman poikamiehen kannalta olisi edullisinta.
Mikä sitten on tämä keskustelussa oleva ilmiö? Olen huomannut tässä myös pientä rönsyilyä pitkin keskustelua? Nämä asiat mistä minä puhun eivät ole pääsääntöisin harkittuja tietoisesti tapahtuvia asioita.
Mikä on siis tämä aloitteettomuus mistä puhutaan? Eli miksei nainen tee millaista aloitetta? Sellaista kuin mieheltä voitaisiin odottaa? Siihen taisin jo vastatakin aiemmin. Ja kyllä, sehän on nimenomaan adaptaatiota, kuten edellisissä viesteissäni esitin.
Siis evoluutiossahan ei ole kyse mistään muusta kuin jatkuvasta adaptaatiosta? Evoluutio tapahtuu koko ajan... mukautumiskykyisemmät yksilöt selviävät. Eli mielestäni olemme täysin saman asian äärellä.. Sitäpaitsi.. Evoluutio ei ole mitenkään reilua ja tasapuolista, vain ainoastaan adaptiivisten yksilöiden suosimista..
ps. Onkohan meillä erilainen määritelmä sanalle "adaptaatio"?Evoluutiota tapahtuu kokoajan, mutta käytännössä evoluutiopsykologia pyrkii selittämään ihmisen ominaisuuksia suhteessa niiden rooliin ihmisen evoluutiohistoriassa. Tämä tarkoittaa, että kyseisillä ominaisuuksilla oltava geneettinen perusta, joka syntyäkseen vaatii pikemminkin satojentuhansien vuosien aikajänteen. Siksi ajatus on, että nykyihmisen monet piirteet periytyvät olennaisesti juuri "esihistorialliselta" ajalta, eikä esim. viimeiseltä 10 000 vuoden ajalta.
- 3+16
animal man kirjoitti:
Evoluutiota tapahtuu kokoajan, mutta käytännössä evoluutiopsykologia pyrkii selittämään ihmisen ominaisuuksia suhteessa niiden rooliin ihmisen evoluutiohistoriassa. Tämä tarkoittaa, että kyseisillä ominaisuuksilla oltava geneettinen perusta, joka syntyäkseen vaatii pikemminkin satojentuhansien vuosien aikajänteen. Siksi ajatus on, että nykyihmisen monet piirteet periytyvät olennaisesti juuri "esihistorialliselta" ajalta, eikä esim. viimeiseltä 10 000 vuoden ajalta.
Kyllä, olemme siis samalla astialla niinsanotusti.. Viimeiset 10 000 vuotta tosin ovat vahvistaneet ja tukeneet näitä tiettyjä geneettisiä piirteitä.
Jos modernia maailmaa katsotaan, niin tämä ihmisten yksilöä korostava ja eriytynyt elämäntapa on varsin tuore.
Pienemmissä kyläyhteisöissä tai kaupungeissa asuminen on ihmiskunnan sotaisan historian aikana pitänyt tilanteen näissä puhumissamme asioissa varsin samanlaisina..
Kuka siis tietää mitä tulevaisuudessa tapahtuu myös parinmuodostuksessa..
- 719
Ihmettelen, miten aina jaksatte märehtiä samaa asiaa. Onhan jo useasti sanottu, että naisen riittää räpsäyttää silmiä, ja jollei mies lähde liikkeelle se ei lähde. Tämä toimii täydellisesti NORMAALIEN miesten suhteen, eikä hyvää käytäntöä tarvitse muutaman asburgerin vuoksi päivittää.
- yksinainen23
En uskalla/jaksa tehda alotteita. Vientia on ollut miesten taholta, mutta sitten on kaynyt selvaksi etta heita kiinnostaa kanssani vaan seksi, kunnes loytavat paremman jota pyytavat oikeasti treffeille sitten, ja ottavat tyttoystavakseen.
Olen kyllastynyt pettymaan kerta toisensa jalkeen joten miehet saavat olla.- animal man
Valkkasit "tarjokkaista" pantavimmat ja nyt olet pettynyt kun pääsit vain panemaan? Montaa miestä lähestyit oma-aloitteisesti? Et siis yhtäkään, koska pelkäät - mitä sinä muuten pelkäät? Nyt olet kyllästynyt, vaikka et edes jaksanut yrittää?
- yksinainen23
animal man kirjoitti:
Valkkasit "tarjokkaista" pantavimmat ja nyt olet pettynyt kun pääsit vain panemaan? Montaa miestä lähestyit oma-aloitteisesti? Et siis yhtäkään, koska pelkäät - mitä sinä muuten pelkäät? Nyt olet kyllästynyt, vaikka et edes jaksanut yrittää?
Niin, olen harrastanut yhdenillanjuttuja ja seksisuhteita joskus, vaan en enaa. Pantavimmista en tieda, mutta kai sinakin haluat naida vetavien naisten kanssa mieluummin ? :)
Olen koettanut antaa monenlaisille miehille mahdollisuutta esim baarissa juttelujen jalkeen, mutta tulos on se etta he ovat kuitenkin illan jalkeen " voisit tulla meille?;DD" vaikken ole antanut heidan suudella/millaan tavoin olettaa etta olisin tarjolla sellaiseen. sitten sanon suoraan etta en, mutta jos haluaisivat nahda selvinpain muissa merkeissa, se olisi kiva juttu. Ja tulos on, etta kiinnostus lopahtaa. Annan sitten olla kokonaan. En ole ikina kaynyt treffeilla. En edes ole mikaan valaan nakoinen. - animal man
yksinainen23 kirjoitti:
Niin, olen harrastanut yhdenillanjuttuja ja seksisuhteita joskus, vaan en enaa. Pantavimmista en tieda, mutta kai sinakin haluat naida vetavien naisten kanssa mieluummin ? :)
Olen koettanut antaa monenlaisille miehille mahdollisuutta esim baarissa juttelujen jalkeen, mutta tulos on se etta he ovat kuitenkin illan jalkeen " voisit tulla meille?;DD" vaikken ole antanut heidan suudella/millaan tavoin olettaa etta olisin tarjolla sellaiseen. sitten sanon suoraan etta en, mutta jos haluaisivat nahda selvinpain muissa merkeissa, se olisi kiva juttu. Ja tulos on, etta kiinnostus lopahtaa. Annan sitten olla kokonaan. En ole ikina kaynyt treffeilla. En edes ole mikaan valaan nakoinen.Tyypillistä settiä baarissa, ei tuosta syystä vielä kannata luovuttaa. Niin, tietenkin tykkään naida naisia joilla on leveä lantio, isot tissit jne. mutta haluan kuvitella, että viisastumisen myötä ihminen oppii arvostamaan muita asioita ja pystyy ylittämään vanhat kaavat.
Siitä kai tässäkin ketjussa oli kysymys, eli kivikautisten pariutumiskuvioiden tai viettien kyseenalaistamisesta. - normi mies
yksinainen23 kirjoitti:
Olen koettanut antaa monenlaisille miehille mahdollisuutta esim baarissa juttelujen jalkeen, mutta tulos on se etta he ovat kuitenkin illan jalkeen " voisit tulla meille?;DD" vaikken ole antanut heidan suudella/millaan tavoin olettaa etta olisin tarjolla sellaiseen. sitten sanon suoraan etta en, mutta jos haluaisivat nahda selvinpain muissa merkeissa, se olisi kiva juttu. Ja tulos on, etta kiinnostus lopahtaa. Annan sitten olla kokonaan. En ole ikina kaynyt treffeilla. En edes ole mikaan valaan nakoinen.Jo tällänen tavis tuli tekee aloittee ilman mitään et seksi mielessä ja haluaisin tutustuu rauhassa niin antaisit varmaan pakit heti koska en ole komea.
- yksinainen23
normi mies kirjoitti:
Jo tällänen tavis tuli tekee aloittee ilman mitään et seksi mielessä ja haluaisin tutustuu rauhassa niin antaisit varmaan pakit heti koska en ole komea.
Jos joku mies sanoisi mulle suoraan, etta haluaisi tutustua, on kiinnostunut persoonastani ja haluaisi vieda minut ulos, lahtisin ilman muuta treffeille. En edes odota mitaan kynttilaillallisia vaan esim kavelylla kayminen, jopa macdonaldsiin vieminen olisi ihan sopoa jollain tavoin. Paa asia on ettei mies kysyisi minua makuuhuoneeseensa, ainakaan ihan heti.
- true love
Ei naiset tee rumille tai taviksille mitään alotteita. Eikä se auta jos itse tekee kun ei vaan kelpaa
- Erilainen aloite
Mun viimeisin "aloite" oli hieman erilainen: Olin ostoksilla Kodin Ykkösessä ja tullessani alas liukuportaita katseemme kohtasivat todella komean miehen kanssa viipyilevän pitkästi. Molemmat olivat selvästi todella kiinnostuneita toisistaan. Sitten alkoi "kissa-hiiri" -leikki. Menin osastoille, joihin en muuten olisi mennyt, mutta huomasin ilokseni, että mies tuli aina hieman perässäni. Kun olin tauluosastolla (mennyt toiselle puolen kauppaa), mies tuli taas sinnekin, mutta kun hymyilin hänelle ja olisin ollut valmis vaikka juttelemaan, niin hän jatkoikin matkaa. Samaa peliä jatkui loppuun asti, eli ns. seurailimme toisiamme ja katsoimme toisiamme pitkään. Lopuksi ajattelin, että pitäisi jotenkin saada annettua käyntikorttini hänelle, mutta en niin nopeasti keksinyt miten. Lähdin pois kaupasta ja harmittelin, että en saanut annettua hänelle puhelinnumeroani. Kun olin ajanut pätkän matkaa tajusin, että en voi jättää tekemättä asialle mitään. Tein uparit ja ajoin takaisin kaupan pihaan. Mies oli juuri ehtinyt lähteä pois. Mietin, miten voisin saada enää yhteyttä häneen.. Pian tajusin, että mies oli antanut puhelinnumeronsa myyjälle, kun oli tilannut jonkin tuotteen. Niinpä soitin myymälään ja pyysin heiltä palvelusta, että soittaisivat miehelle ja antaisivat hänelle puhelinnumeroni. :) Valtitettavasti sain kuitenkin seuraavana päivänä soiton myyjältä, että hänen esimiehensä ei ollut antanut lupaa tälle kyseiselle pyynnölle. Ymmärrän kyllä heidän kantaansa, mutta siinä jäi nyt sitten yhteydenotto mieheen. Jos oltaisiin oltu ravintolassa, olisin varmasti mennyt juttelemaan suoraan hänelle!
- mies.
Hieno mielikuvitus sulla. Heräsitkö pöksyt märkänä?
- YxVaan
Se on "helppo" selitys tuo, että naiset haluaa todella komeen ja tavoitellun miehen. Kyllä siinä se luonne taitaa loppupeleissä ratkaista. Se ei pelaa, joka pelkää tai ei osaa/pysty. Ei siinä komeus ja se että muijat kuolaa paljon auta, kun ei tajua, että kuka on kiinnostunut ja kuka vain kohtelias, eikä osaa/pysty tekemään aloitetta. Yksinhän siinä jää. Lisäks naisella pitää olla itseluottamusta, jotta se uskoo, että komeelle kelpaa tositarkoituksella.
- siperia opettaa
Käyn niin harvoin ihmisten ilmoilla (baari, yökerho) että aloitteiden teko on jäänyt todella vähiin. Suomessa kun ei ole soveliasta pyydellä puhelinnumeroita kaduilla tai kaupoissa(jossa ihmiset ovat todella kiireisiä ja yrmeitä). Teatterissa ja konsertissa ei viitsi häiritä esityksiin keskittyneitä miehiä, jotka mitä todennäköisimmin ovat omissa porukoissaan.
Baarissa miehet usein todella humalaisia, minkä vuoksi ei viitsi vaivautua. Ikävä kokemus oli kun pyysin koko illan minua vongannutta miestä kahville ja (lähdin tietysti yksin kotiin) vaihdoimme numerot. Teimme treffit muutaman päivän päähän. Paikalle tultuani mies sanoi ettei muista illasta mitään ja että oli todella hämmentynyt koko trefikutsusta. Hän naureskeli asialle, kysyi jopa mitä oli tapahtunut. Toisia treffejä ei luonnollisestikaan tullut, en usko että hän olisi selvinpäin edes lupautunut kunnon treffeille(hän saa varmasti baaristakin). Oli vain seksiä vailla, jota vonkasi sitten epäsuorasti myös treffeillä. Sanoi että minkäänlainen parisuhde ei tällä hetkellä kiinnosta. Asia siis selvä ja pisteet rehellisyydestä.
Toinen ongelma on ns.hakuammunta. On vaikeaa tehdä aloitteita summamutikassa pelkästään miehen ulkoisen olemuksen perusteella. Tähän ongelmaan liittyy myös se, ettei voi ollenkaan tietää kuinka ventovieras mies suhtautuu aloitteeseen. Esim. pääseekö hänestä illan aikana ollenkaan eroon (tällaisen tilanteen kokenut muutaman kerran). Meitä on niin moneksi. Kaikki eivät ole ihan täydellä järjellä varustettuja, eikä sitä voi millään pelkästä ulkoasusta päätellä (perussiisteys ja hygienia voi olla kunnossa sekopäälläkin).
Ihmisiin tutustuminen on aina mukavaa ja on kiva käydä vaikkapa kahvittelemassa vaikkei koskaan enää tapaisikaan henkilöä uudelleen. Satunnaiset tuttavuudet rikastuttavat elämää. Selitä tämä sitten niille fanaattisille, joiden mielestä teidän tulisi tavata uudelleen (stalkkerin uhrina olon kokeneena).
Ideaalein tilanne olisi jostakin ympyröistä tutuksi tullut mies, jonka kanssa voisi pikkuhiljaa tutustua syvemmin. Nämä tilanteet ovat kyllä erittäin harvinaisia. - nainen25
olen aktiviinen miesten suhteen. teen aloitteita. suurin osa baarissa ja suht selvinpäin. mennyt juttelemaan niitä näitä. pakit on tullut useammin kuin onnistuminen, syystä tai toisesta. olen mielestäni kaunis nainen mutta kuitenkin persoonallinen. usein ne miehet jotka yrittää iskeä mua, ei kiinnosta, syystä tai toisesta. olisin todella otettu jos mies tulisi juttelemaan selvinpäin( baarissa tai arkisessa tilanteessa.)
- mies32
Älä niistä pakeista masennu, eihän kauneinkaan nainen ole kaikkien makuun ja yli puolet miehistä on varattujakin. Lisäksi itse olen joskus "antanut pakit" asburgeroimalla eli liian jännityksen takia jäätymällä.
- Puuman kaataja
Naisethan ne on kiimasempia ku miehet. Saa hätistellä oikein ettei tarttis joka ilta panna, pitäähän sitä telkkarillekin olla aikaa.
http://tinyurl.com/Kreisiiiii - Yleistystä
EIPÄS VAAN KAIKKI MIEHETKÄÄN USKALLA TEHÄ ALOITETTA! Se on huomattu!! Ja se myös, että suurimmalle osalle miehistä kelpaa vain täydellinen pakkaus...............ja ujot naiset ei kelpaa melkeen kellekkään miehelle!!.....
- aivansama.
oli kuinka kaunis ja mukava, mutta en löydä miestä kun olen rauhallinen!! En siis ole ujo, mutta rauhallinen, kyllä juttelen normaalisti mutta en jaksa pälättää jatkuvasti..Ilmeisesti miehet haluavat naisen joka pälättää ja kälättää jatkuvasti korvanjuuressa.....ihan sama sitte.
- pimahtanutko?
aivansama. kirjoitti:
oli kuinka kaunis ja mukava, mutta en löydä miestä kun olen rauhallinen!! En siis ole ujo, mutta rauhallinen, kyllä juttelen normaalisti mutta en jaksa pälättää jatkuvasti..Ilmeisesti miehet haluavat naisen joka pälättää ja kälättää jatkuvasti korvanjuuressa.....ihan sama sitte.
En tajua muutenkaa joitakin miehiä..ykski sano ettei oo kiinnostunu seksistä eikä parisuhteesta mun kanssa mutta sitten joku pari viikkoo ton jälkee suuteli ja näytti kiinnostustaa mua kohtaa....ja sitku kysyin missä mennää kun suutelit mua niin se vaan sano taas että ei se merkannu mitää me ollaa vaa kavereita..ja sit ton jälkee lähin himppee ni heti tulee peräs ja soittelee missä meeet mul on asiaaa...ja sama rata jatku vähänaikaa kunnes näin paremmaks tehä nii että en enää soittele perää tai osota kiinnostust kun en jaksa tommost epäselvyyt.. Miksei voi sanoa suoraan onko o i k e a s t i kiinnostunu eikä tollei jaaritella....
- Alkuperäiselle
..HAASTE ALKUPERÄISELLE: kerropa yksikin luonteva arkiseen tilanteeseen sopiva lähestymisvinkki (siis tuikituntematonta miellyttävän näköistä miestä ajatellen) niin lupaan kokeilla!:P
- nainen+30
Mäkin lähden mukaan tähän :)
Eli ap vinkatkoon mitä tehdään :) - mies32
"Moi".
Kuulin juuri, että kaverilleni oli tullut nainen sanomaan "voisin lähtee paneen sun kanssa", mutta ei mennyt läpi. Nyt sekin nainen sitten ajattelee, ettei kannata tehdä aloitteita. - Alkuperäiselle
nainen+30 kirjoitti:
Mäkin lähden mukaan tähän :)
Eli ap vinkatkoon mitä tehdään :)Jaa, näytti miehet jäävän itse hiljaiseksi vaikka saivat tilaisuuden vaikuttaa =P
T:alkuperäinen ylläolevan haasteen heittäjä
- Että aloite
Sinkku ei tee aloitetta kun haluaa olla sinkku , parinvaihtoralli ei ole mikään tavoiteltava harrastus naisille . Miehet taas mesoo kun siat vatukossa , ovat niin loppuun kaluttuja ettei kukaan huoli jämiä . Oikein kuulema laskevat kuka enemmän on kaatanut . Missähän välissä muka pitäs ehtiä tekemään aloite mokomille vielä pahhhh..
Mahtaakohan kaikki ihmiset sitten yleensäkin haluta olla vaan sinkkuja, ketkä eivät pyri pois tuosta tilasta?
- inna-1
5. En kehtaa. en taho tyrkyttää omaa seuraa. Hymyiltyä tulee paljon ihan luonnostaan, ja on se sitten vastakaikuakin joskus tuonut... ehkä vähän jopa harmittaa, että on niin ujo
- näinnn
Naiset antavat miesten hoitaa kaikki likaiset työt.
- minkäs teet
Melkein kaikki joille olen mennyt itse puhumaan tai joista olen ollut kiinnostunut ovat olleet varattuja. Viimeisimmän jätkän kohdalla kävi jopa sellainen flaksi, että hän oli vasta eronnut tyttöystävästään.
En tiedä ollenkaan mistä se johtuu, omasta mielestäni ei ole mitkään korkeat vaatimukset. - Anonyymi
Kun nainen on liikaa pettynyt rakkaudessa, niin hän sulkeutuu. Olin itse ennen avoin. Katsoin vastaantulevia silmiin. Monien mielestä olin kiinnostava. Eron jälkeen tein paljon työtä, ettei minusta hyötyvät miehet enää yritä lähestyä. Samalla suljin itseni ja nykyään en varmaan enää edes huomaisi, jos joku yrittäisi tehdä vaikutuksen. Se on puolustuskeino ja itsesuojelurefleksi. Osaisin iskeä miehen, jos haluaisin, mutta näen elämäni parempana ilman miestä, joten torjun kaikki jo olenuksellani. Tämä johtuu niistä miehistä, jotka olivat ennen sinua, ja kohtelivat huonosti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2578860IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3066167Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661310Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61267- 1091081
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.74907Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60847Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43758MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk310680Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23666