Moi..Sanoo Pirteä Mies Tampereellta Nyt Tulee Tällä Viikolla Kuusi Vuotta Täyteen Tampereen Asukki.. 28.12.2013 Tulee IKÄÄ MITTARIIN 46-VUOTTA..JUUH On Erittäin Miellyttävä Kuunnella Elvarin Joulu CD.T..Hänen Äänen Toisto Ja Laulu Ääni Maailman Paras Hän On Minun IDOLI.,Onhan Minulla ISO ELVIS TATUOINTI.JOUP Voimaakin On YllinKyllin..En Tykkää FORSSA JA HÄMEENLINNA EX TUTUT MYÖS,Mollivoittoiset Kokemukset..Vaikka IHMETEKOIHIN Pystyisin Parketilla TANSSIT ON TANSSTTU Sanoo MR.TWIST 35 Vuoden Kokemus..En Viitsi Paljoo Kirjoitella ROCKABILLY SIVUILLE...Joulun Odotusta,Muistakaa Olla Kilttejä,Muuten Ei PUKKI KORVATUNTURILTA LAHJOJA TUO..ÖITÄ..T.Marko
ELVIS Joulu CD.T On 6KPL,Voin Kävellä TAMPERE-OULU
MR.TWIST.ROCKABILLY1
1
109
Vastaukset
- Mr. lardass
Kiinnostaa niinkuin kilo pskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996