Olen ollut jäsenenä kolme vuotta ko. kuntosalilla.ja henkilöllisyys on tunnistettu..
Kuntosali ei suostu nyt uusimaan jäsenyyttä maksaessani pankkikortilla, vastaanotosta sanoivat pokkana, että on tapahtunut virhe, siis että olen ollut maksavan asiakkaana kolme vuotta. Yrityksen asiakaspalvelu noudattaa ohjeita eikä suostu keskustelemaan asiasta eikä yhdistämään muualle..
Haloo :)
Tärkeintä on saada henkilötunnus ei maksua. Itselläni on ollut ongelmia henkilötunnuksen väärinkäytössä enkä sitä siis levittele. En ymmärrä myyjän logiikkaa.
Ilmeisesti ko. ketjulla menee niin hyvin, ettei halua ottaa asiakkaita, tai
ansaintalogiikassa henkilötunnus on tärkeämpi kuin maksu sinänsä.:).
Asiakaspalvelun mukaan en ole ainut asiakas joka on käännytetty, harmillista mutta miksi ihmeessä FIT1 kuntosaliketju mainostaa kovasti ja haluaa saada
asiakkaita, jos maksu ei kelpaa.
.
Fit1 kuntosali ei halua maksavia asiakkaita vaan henkilötunnuk.
5
878
Vastaukset
- 8+5
En tajunnut sun viestistä hölkäsenpöläystä.
- Anonyymi
Vastaamon tietomurron jälkeen moni on miettinyt, kannattaako hetua jakaa ympäriinsä. Sieltä vuosi paljon henkilötunnukisia.
Henkilötunnuksen kysely liittyessä esimerkiksi kuntosaliketju Liikkuun on tarpeeton.
Ihmisen pystyy yksilöimään nimen ja syntymäajan perusteella. Identtisillä kaksosillakin on aina eri etunimi, vaikka syntymäpäivä on sama. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaamon tietomurron jälkeen moni on miettinyt, kannattaako hetua jakaa ympäriinsä. Sieltä vuosi paljon henkilötunnukisia.
Henkilötunnuksen kysely liittyessä esimerkiksi kuntosaliketju Liikkuun on tarpeeton.
Ihmisen pystyy yksilöimään nimen ja syntymäajan perusteella. Identtisillä kaksosillakin on aina eri etunimi, vaikka syntymäpäivä on sama."Tietosuojavaltuutettu on ottanut kantaa useisiin tapauksiin, jotka koskevat henkilötunnuksen tallentamista.
Henkilötunnusta tuskin tarvitaan, jos on ostamassa kuntosalikorttia ja maksamassa kuntosalikäyntejä etukäteen".
https://shl.fi/2016/12/12/henkilotunnuksen-kasittely/
...
- zeppet
Tuntui myyjällä tärkeämmältä saada sotuni kuin pankkikorttimaksu.
- tahrapuhro
Jos on käteisasiakas niin vittuako sillä hetulla tekee? Sen nyt saa muutenkin selvitettyä jos haluaa/tarvitsee.
Mutta älä nyt tuosta repeä, voit aivan hyvin siirtyä laadukkaalle salille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984