Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Elä herätä mummoa!

Jalkakinhajossilloin

Tuli tuossa taas heikkona hetkenä mieleen yksi nuoruuden ihastus. Hänen kanssaan olimme hyviä ystäviä ja kokeilimme sitä viedä pitemmälle, mutta hän ei tuntenut kuitenkaan minua kohtaan, niinkuin minä häntä kohtaan. Kuuntelin heikkona hetkenä J.Karjalaisen telepatiaa ja minulle tuli hän mieleen.
Nyt minulla on oma elämä ja hänellä oma. Lapsia molemmilla ja puolisot kanssa. Hänellä vaan ne on sattuneet olemaan suoraansanottuna ihan sikoja. Hän on joutunut kärsimään miehensä vuoksi ja hänen lapsensa myös.
Sitä aina on miettinyt että entä jos?....
Tietenkin järki sanoo, että ei olisi nykyisiä ihania lapsia, mutta mitä olisi kysyy silti joku päässä...

6

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonni

      Ei kai sulla vaan oo liikaa aikaa ajatella jonninjoutavia.......

    • Jalkakinhajossilloin

      On varmaankin. Mutta enkai minä tänne kirjoitteliskaan, jos ei olis aikaa....onhan sullakin aikaa lukea.
      Heitin vaan tämän jutun tänne, jos tuo entisajan ihastus löytäis sen ja miettisi miten koin tilanteen. Ei mulla oikein ole mitään ajatusta enempää hänelle enää tarjota, mutta onko hän miettinyt samalla tavalla vai miten...
      On mukavampi jakaa ajatuksiaan täällä, kun miettiä niitä vaan yksin. Onhan tälläistä varmaan tapahtunut muillekin.

    • mun mummoni

      No mee ja herätä se mummo. Mitä aikailet. Sanoista tekoihin. Mitäs oma mummusi siitä tuumaisi ? Mutta älä pahoita nykymummusi mieltä.

      • Jalkakinhajossilloin

        No nuo on vaan sellaisia koodeja...mun jalka hajosi kun erottiin ja toi eppujen biisin sanat kertoo missä se tyttö asui...mummon yläpuolella alivuokralaisena jne..mutta en minä nykyisestä pois halua, vaan tietoa mitä hän miettii nyt? Ja onko muille käynyt jotain samanlaista...


    • soijasoi

      Miks et sä soita... Sillähän se selviää. Kysy kuulumisia.

      • Jalkakinhajossilloin

        En tiedä minkälaisessa suhteessa nyt asuu. Viimesimmän kanssa oli ollu niin mustasukkainen kaveri että olis saanu turpaansa jos ois joku mies soitellu...senkin kuulin kauttarantain...tutuntutulta joka tunsi sen työn kautta....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2238
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1934
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      77
      1658
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1321
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe