jyr == Sepä Se

puolimutca.kop

Palstakretuja on todellisuudessa huomattavasti vähemmän kuin nikkien perusteella vois kuvitella. Jotkut on epäilly esim. että hirvinautailija jyr ja kiivifarmari Sepä Se onkin yks ja sama tollotrolli. Eilen jyr/Sepä Se teki NOLON mokan, jonka hoksas ekana tieteenharjoittaja. "Sepä Se" livautti aivopierun, jonka "jyr" toisti vahingossa eri nikillä. Tässäpä nää smoking gun -kommentit:

Sepä Se: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11882304#comment-64779069-view
jyr: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11882304#comment-64779157-view

Ei sinänsä mitään uutta. Molemmat jyr ja Sepis on lukemieni evojen kommenttien perusteella jääny ennenki kiinni multinikkeilystä. Jyrin kiistaton ykkössija Palstan Patologisinpana Paskanjauhajana vaan vankistuu. Onnittelut jyrille/Sepikselle.

Bruahahhaaaaaaa ;D

52

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..öh

      Onko evokit ihmisten haukkumisuskonto?

      • ..puolimutka

        "Onko evokit ihmisten haukkumisuskonto?"

        No ei tokikaan vaan kuule ihan viihdekäyttäjänä ja huvin vuoksi täällä morkkaan patologisia valehtelijoita ja ketkuja kreationisteja. Se onki hirvee synti mollata valehtelevia trolleja, vai mitä?

        Ettet vaan sinäkin oo jyr tai joku hänen lukemattomista nikeistään?


      • ..öh

        Kyllä EvankelaisLuterilaisuus on, luin linkkisi ja vastaan itse!

        - ..KiitÖs täsHtä


      • naatitaa
        ..puolimutka kirjoitti:

        "Onko evokit ihmisten haukkumisuskonto?"

        No ei tokikaan vaan kuule ihan viihdekäyttäjänä ja huvin vuoksi täällä morkkaan patologisia valehtelijoita ja ketkuja kreationisteja. Se onki hirvee synti mollata valehtelevia trolleja, vai mitä?

        Ettet vaan sinäkin oo jyr tai joku hänen lukemattomista nikeistään?

        Evokius on kehittänyt oman huonon huumorilajinkin?
        Oletteko te tosiaankin kaikki monilahjattomiakin?


      • Puolimutkateisti
        naatitaa kirjoitti:

        Evokius on kehittänyt oman huonon huumorilajinkin?
        Oletteko te tosiaankin kaikki monilahjattomiakin?

        "Evokius on kehittänyt oman huonon huumorilajinkin?"

        On tunne ketään tai mitään nimellä Evokius.

        "Oletteko te tosiaankin kaikki monilahjattomiakin?"

        Eivät kaikki. Lähinnä kreationistit ja kategorisesti.


    • Valitettavasti mielestäni tapaus on kyllä selvä: teksti on selvästi Sepä Sen ja teko-jyr vain kopsasi sen muka "aidon" (jotenkin tuo sana ei sovi jyr:n) jyr:n nimimerkillä, niin kuin hän on ennenkin lähes samalla tavalla tehnyt ja sitten väitti valheellisesti vahingossa lähettäneensä sen muka toiseen kertaan.

      • Puolimutta

        Joo, onhan toikin toki mahdollista tällä trollien täyttämällä palstalla. Sulla on pitempi aikainen kokemus näistä kahdesta sankarista ja oot yksin palstan terävimmistä kirjottajista.


      • rcekim

        Samaa mieltä, epäilemättä asia on noin.


      • Apo-Calypso

        Olen hieman eri mieltä. Olihan tuon patologisen valehteijan käytösmalli aivan samanlainen edellisessä inkarnaatiossaan (a./jb/corfu jne. jne.).
        SS:n tyylilaji on vain hieman erilainen kun patologisen valehtelijamme, mutta tuollaista on helppo simuloida.
        Yhtenä paskiaisena kohtelen molempia nikkejä.


      • jyr
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Olen hieman eri mieltä. Olihan tuon patologisen valehteijan käytösmalli aivan samanlainen edellisessä inkarnaatiossaan (a./jb/corfu jne. jne.).
        SS:n tyylilaji on vain hieman erilainen kun patologisen valehtelijamme, mutta tuollaista on helppo simuloida.
        Yhtenä paskiaisena kohtelen molempia nikkejä.

        Minä en vastaa SS:n puheista.

        Pidä minut vain erillään hänestä niin ymmärrät minua paremmin, ja tietenkin myös veljeäni SS:ää.

        Emme näet edusta ihan samanlaista kreationistista näkemystä, mutta evoluutioteoria toki murenee kummankin käsittelyssä ihan helposti.


      • jyr kirjoitti:

        Minä en vastaa SS:n puheista.

        Pidä minut vain erillään hänestä niin ymmärrät minua paremmin, ja tietenkin myös veljeäni SS:ää.

        Emme näet edusta ihan samanlaista kreationistista näkemystä, mutta evoluutioteoria toki murenee kummankin käsittelyssä ihan helposti.

        >evoluutioteoria toki murenee kummankin käsittelyssä ihan helposti.

        Älä vaan tukehdu niihin murusiin. Sen sijaan voit roudata ne kottikärryllä vaikka Helsingin yliopistoon. Ovat varmasti kiitollisia sinulle ja kaikille sivupersoonillesi.


      • jyr
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Olen hieman eri mieltä. Olihan tuon patologisen valehteijan käytösmalli aivan samanlainen edellisessä inkarnaatiossaan (a./jb/corfu jne. jne.).
        SS:n tyylilaji on vain hieman erilainen kun patologisen valehtelijamme, mutta tuollaista on helppo simuloida.
        Yhtenä paskiaisena kohtelen molempia nikkejä.

        Raamattu taas laskee Apon kuuluvan näihin.

        2. Piet 3:3

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=2. Piet. 3:1&rnd=1385965252939



      • dadada!

    • Välillä sitä kyllä miettii, että onko tänne viihdearvonkaan takia enää järkeä kirjoittaa, jos palstalla on oikeasti vain muutama oikea kreationisti. Saako siitä viihdettä, jos trolli esittää pähkähulluja väitteitä kreationismin nimissä ja niistä sitten jankutetaan trollin toiveiden mukaisesti satoja viestejä...

      • tietenteurastaja

        Huomasit!
        Minä olen ihmetellyt miten te viihdytte täällä puhumassa potaskaa ja pidätte jotkut sitä jopa viihteenä.
        Suoraan sanottuna se osoittaa enemmän teidän apinamaisuutenne kuin mikään muu fyysisitä ominaisuuksistanne. (eihän teistä ole puihin.)


      • jyr

        Ehkä Solon1 asia onkin vain niin että sinä putoat kärryiltä kesken ketjun ja sekös ketuttaa.


      • jyr kirjoitti:

        Ehkä Solon1 asia onkin vain niin että sinä putoat kärryiltä kesken ketjun ja sekös ketuttaa.

        Sinä et valaskaloinesi ole koskaan kärryillä ollutkaan. :D


      • puolimutk.a
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Sinä et valaskaloinesi ole koskaan kärryillä ollutkaan. :D

        "Sinä et valaskaloinesi ole koskaan kärryillä ollutkaan. :D"

        Ei ollut hirvinaudastakaan kärryjen vetäjäks :D


      • jyr


    • jyr

      Evokkien herkkäuskoisuus loistaa jälleen kirkkaana.

      Palstaa vuosikausia sekoitellut nikkivoro-poistattelija on omaksunut uuden tyylin.

      Nyt hän puhuu ajoittain selkokielellä nikilläni kohtuullisen uskottavia puolijärkeviä juttuja alituisen yltiö-lude-sekoilun sijaan.

      En ole edes välittänyt likikään kaikkia edes oikoa, mutta yllättävän kauan hän on palstalla ollut, yhtä kauan kuin Repe.

      Enkä tietenkään ole SepäSe, sillä hän vetoaa uskontoon ja minä taas en. En juurikaan puutu hänen keskusteluihinsa koska en halua sekoittaa hänen johdattelemiaan keskusteluja eri suuntaan kuin mitä hän tarkoittaa.

      Sama koskee mm. Jaakobin avauksia, en juurikaan niihin puutu samasta syystä.
      Nämä pojat pärjäävät kyllä ihan hyvin omillaan.

      • rcekim

        "Enkä tietenkään ole SepäSe, sillä hän vetoaa uskontoon ja minä taas en."

        Eli sepis on uskonnon hurmossa kirjoitteleva hihhulihörhö, ja sinä olet muuten vaan totaalinen idiootti.


      • SepäJyr
        rcekim kirjoitti:

        "Enkä tietenkään ole SepäSe, sillä hän vetoaa uskontoon ja minä taas en."

        Eli sepis on uskonnon hurmossa kirjoitteleva hihhulihörhö, ja sinä olet muuten vaan totaalinen idiootti.

        Äläs nyt liioittele, ei kukaan ole täydellinen


      • tieteenharrastaja
        rcekim kirjoitti:

        "Enkä tietenkään ole SepäSe, sillä hän vetoaa uskontoon ja minä taas en."

        Eli sepis on uskonnon hurmossa kirjoitteleva hihhulihörhö, ja sinä olet muuten vaan totaalinen idiootti.

        Jyrin kirjoituksissa aidoimmilta tuntuvat tiedekauna ja tieteilyhinku; niissä esitettyihin kaistapäisiin järkeilyihin ja väitteisiin on vaikeinta uskoa hänen itsensäkään uskovan. Jos hänellä on palstalla havaittu taito trollata niitä, ei ole konsti eikä mikään tuottaa sen pohjalla eri roolina umpisilmäistä uskontoa esittävä Sepä Se. Vain kaunaista tiedekateutta olisi vaikea pitää ihan kokonaan poissa.

        Myönnän silti mahdottomuuden anonyymipalstlla varmasti päätellä mitään.


      • jyr
        rcekim kirjoitti:

        "Enkä tietenkään ole SepäSe, sillä hän vetoaa uskontoon ja minä taas en."

        Eli sepis on uskonnon hurmossa kirjoitteleva hihhulihörhö, ja sinä olet muuten vaan totaalinen idiootti.

        Recim taas on herkkäuskoinen olemattomiin menninkäis-apinaihmisiin ja ufoihin uskova totaalisesti aivopesty herjaava standardievokki.

        Ja huomaatkos että tämä ei ollut herja vaan toteamus.


      • Hiski+naapurin.kissa
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Jyrin kirjoituksissa aidoimmilta tuntuvat tiedekauna ja tieteilyhinku; niissä esitettyihin kaistapäisiin järkeilyihin ja väitteisiin on vaikeinta uskoa hänen itsensäkään uskovan. Jos hänellä on palstalla havaittu taito trollata niitä, ei ole konsti eikä mikään tuottaa sen pohjalla eri roolina umpisilmäistä uskontoa esittävä Sepä Se. Vain kaunaista tiedekateutta olisi vaikea pitää ihan kokonaan poissa.

        Myönnän silti mahdottomuuden anonyymipalstlla varmasti päätellä mitään.

        Taisimme viimeksi arvioida että kauna kohdistuu muuhunkin kuin tieteeseen eli ylimalkaan niihin joilla menee paremmin.


      • jyr
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Jyrin kirjoituksissa aidoimmilta tuntuvat tiedekauna ja tieteilyhinku; niissä esitettyihin kaistapäisiin järkeilyihin ja väitteisiin on vaikeinta uskoa hänen itsensäkään uskovan. Jos hänellä on palstalla havaittu taito trollata niitä, ei ole konsti eikä mikään tuottaa sen pohjalla eri roolina umpisilmäistä uskontoa esittävä Sepä Se. Vain kaunaista tiedekateutta olisi vaikea pitää ihan kokonaan poissa.

        Myönnän silti mahdottomuuden anonyymipalstlla varmasti päätellä mitään.

        Höpöhöpö tieteenharrrastaja, minähän rakastan tiedettä enemmän kuin yksikään evolutionisti, varsinkin simpassin y-kromosomitutkimusta.

        Eiköhän se ole niinpäin että evokkeja ketuttaa kun simpanssi ei olekaan niin kovin lähellä ihmistä, ja että tutkijoilla meni pasmat niin sekaisin että piti alkaa tarjota tuolle huimalle perintötekijäeroavuudelle selitykseksi S.J. Gouldin pilkattua pikaevoluutiota.

        Mitä opimme tästä? Sen että nyt sitten onkin voimassa kaksi evoluutiota yhtäaikaisesti, hidas sekä hyppäys sellainen.

        Eli ts. evoluutioteoria se menee aina vain hullummaksi ja epäuskottavammaksi. Ei ole mikään ihme että yhä useampi evolutionisti on kääntänyt kelkkansa viime aikoina.
        Suuressa maailmassa moderni tieteellinen kreationismi jyllää voimakkaasti sillä se vetoaa tiedeihmisten järkeen ilman uskonnollisuuden rasitetta.


      • jyr
        Hiski+naapurin.kissa kirjoitti:

        Taisimme viimeksi arvioida että kauna kohdistuu muuhunkin kuin tieteeseen eli ylimalkaan niihin joilla menee paremmin.

        Mitä hiski tarkoittaa?
        Suurimmalla osalla maailman ihmisiä menee aika lailla huonommin kuin minulla joten tyytyväinen tässä saa oloihinsa olla.

        Piti itse asiassa oikein miettiä jonkin aikaa ennen kuin tuli mieleen jotakin mikä harmittaisi.
        Ja tulihan niitäkin asioita muutama.
        Tässä lista:
        -Lievä ylipaino joka johtuu kissanpäivistäni.
        -Lievästi huonontunut lähinäkö. Hesarin lukeminen onnistuu enää vain vaivoin ilman klaseja.
        -Lapseni asuvat turha kaukana.
        -Elämä on turhan lyhyt.
        - Säälin evokkeja ja muita umpisokeita jotka eivät osaa viettää laadukasta elämä, eikä syvä sääli ole kovin mukava tunne.
        -Evokkien tyhmyys joskus ärsyttää.
        -Asuntoautoni seiniin on kertynyt kosteutta.
        -Uima-allas ehti jäätyä ennen kuin sain sen tyhjennetyksi.
        -Pari hervottoman suurta puuta pitäisi kaataa tontilta sillä pelkään että ne saattavat kaatua taloni päälle kun nuo myskyt näyttävät aina vain voimistuvan ja koska naapurin tontilta kaatui monia puita viime myräkässä.
        -Uusi lumilinko pitäisi kasata pakkasessa kun se mokoma oli pikku palasina paketissaan.
        -Pakettiautosta katkesi kaasuvaijeri. Sillä on hankala ajella korjaamolle.
        - Ruohonleikkurin hihna pitäisi vaihtaa.
        -Pitäisi ostaa uusi moottorikelkka jotta pääsi kalaan heti kun jäät alkavat kantaa.
        -Laituri on lahoamaan päin.
        -Kaivon kansi samoin.
        -Kissa katosi.
        -Uusi kissa on laiska vetelys.
        -Linnunpöntöt pitäisi uusia.
        -Varastoista pitäisi viedä pari autokuormaa roinaa kirpparille.
        -Minulla on kolme ylimääräistä ruohonleikkuria. Haluaako joku? Yhdessä itsevetävässä Partnerissa vuotaa tankki, toisessa Techumetissa rengas rikki, kolmas toimii moitteettomasti mutta on vähän liian pieni.
        - Muita suruja ei tullut juuri nyt mieleen.

        .


      • puolimutka.kop
        jyr kirjoitti:

        Höpöhöpö tieteenharrrastaja, minähän rakastan tiedettä enemmän kuin yksikään evolutionisti, varsinkin simpassin y-kromosomitutkimusta.

        Eiköhän se ole niinpäin että evokkeja ketuttaa kun simpanssi ei olekaan niin kovin lähellä ihmistä, ja että tutkijoilla meni pasmat niin sekaisin että piti alkaa tarjota tuolle huimalle perintötekijäeroavuudelle selitykseksi S.J. Gouldin pilkattua pikaevoluutiota.

        Mitä opimme tästä? Sen että nyt sitten onkin voimassa kaksi evoluutiota yhtäaikaisesti, hidas sekä hyppäys sellainen.

        Eli ts. evoluutioteoria se menee aina vain hullummaksi ja epäuskottavammaksi. Ei ole mikään ihme että yhä useampi evolutionisti on kääntänyt kelkkansa viime aikoina.
        Suuressa maailmassa moderni tieteellinen kreationismi jyllää voimakkaasti sillä se vetoaa tiedeihmisten järkeen ilman uskonnollisuuden rasitetta.

        "Höpöhöpö tieteenharrrastaja, minähän rakastan tiedettä enemmän kuin yksikään evolutionisti,...."

        Hih hih. Ei se oo tiedettä mitä sinä patologinen paskanjauhaja rakastat.

        Sitäpaitsi valehtelu ja paskanjauhanta on sun rakkain harrastukses, jopa perverssillä tavalla.

        "Suuressa maailmassa moderni tieteellinen kreationismi jyllää voimakkaasti sillä se vetoaa tiedeihmisten järkeen ilman uskonnollisuuden rasitetta."

        Bruahahhahhahahahhhaaah aamun paras vitsi.


      • tieteenharrastaja
        Hiski+naapurin.kissa kirjoitti:

        Taisimme viimeksi arvioida että kauna kohdistuu muuhunkin kuin tieteeseen eli ylimalkaan niihin joilla menee paremmin.

        Minusta noin ei ole, tiedetrauma näkyy vahvasti.

        Olen nyt muutaman kerran huomannut Sepäsen teksteissä sekä samanlaista kaunaa että selviä trollin merkkejä. Merkkaan näkyviin, täysin tietäen, että oma ennakkokantani saattaa näyttää näkyjä. Arvioikaa siis te muut, jotka vielä uskotte erilliseen Sepä-persoonaan.


      • asiasta toiseen, sep
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Minusta noin ei ole, tiedetrauma näkyy vahvasti.

        Olen nyt muutaman kerran huomannut Sepäsen teksteissä sekä samanlaista kaunaa että selviä trollin merkkejä. Merkkaan näkyviin, täysin tietäen, että oma ennakkokantani saattaa näyttää näkyjä. Arvioikaa siis te muut, jotka vielä uskotte erilliseen Sepä-persoonaan.

        Te rokoteuskovaiset olette hoopoja!

        http://www.youtube.com/watch?v=t--EWTnfpn0


    • Holy Ghost

      Jyr on niin monta kertaa jäänyt kiinni emävalheista, että mikään ei enää ole off-limits mitä häneen tulee, vaikka tässä tapauksessa Sepä Se onkin kenties eri henkilö. Mitään jyrin sanomaa en voi ottaa millään tasolla tosissaan todellisuuteen perustuvana. En hänen kreationistihöpinöitään enkä hänen tarinoita omasta elämästään enkä mitään muutakaan hänen väitöstään.

      • Jyrse

        nl ni, mutta ainahan viestin voi poistaa ja syytää siitä muita, pussit katoaa kassit putoaa ja en puhu itseäni pussiin kun pussit katoaa.


      • jyr

        Holy valaisi hyvin sitä tasoeroa joka tiedon suhteen vallitsee minun ja hänen ufoja, alieneja, ja menninkäisiä ja jumalisia sattumia vilisevän utopia-unimaailmansa kanssa.


      • jyr
        Jyrse kirjoitti:

        nl ni, mutta ainahan viestin voi poistaa ja syytää siitä muita, pussit katoaa kassit putoaa ja en puhu itseäni pussiin kun pussit katoaa.

        Pystyykö nikitön poistamaan sanomisensa? Ei se ainakaan ennen ollut mahdollista.

        Joten kaikki minkä sanon, on luotettavaa puhetta.


      • jyr kirjoitti:

        Pystyykö nikitön poistamaan sanomisensa? Ei se ainakaan ennen ollut mahdollista.

        Joten kaikki minkä sanon, on luotettavaa puhetta.

        Pystyy poistattamaan.

        Nikillä kirjoittaja pystyy poistamaan omansa, mutta siitä jää jälki.


      • jyr kirjoitti:

        Pystyykö nikitön poistamaan sanomisensa? Ei se ainakaan ennen ollut mahdollista.

        Joten kaikki minkä sanon, on luotettavaa puhetta.

        >Joten kaikki minkä sanon, on luotettavaa puhetta.

        Joten siis kaikki minkä relisteröimättömät sanovat, on luotettavaa puhetta.

        Kaikkea sitä oppii, suurkiitos taas tästäkin kultajyvästä.


      • jyr kirjoitti:

        Holy valaisi hyvin sitä tasoeroa joka tiedon suhteen vallitsee minun ja hänen ufoja, alieneja, ja menninkäisiä ja jumalisia sattumia vilisevän utopia-unimaailmansa kanssa.

        Kyllä teillä tosiaan on aika hurja tasoero, mutta en nyt viitsi tarkentaa kun olen kiltillä tuulella.


    • jyr

      Ole jo evokki - typeryys hiljaa kun minulle puhut..

    • jyr

      Isäni oli itse JUMALA!!Äitini oli aivokuollut evokki..siksi minusta tuli täydellinen ihminen!!Olen korkeammalle kuin yksikään tämän palstan aivopieru evolutikka!!

      • Marioiden kans

        Jumalalla mukav duuni, kun saa kaikken Mariodien luona vieralla "työnpuolesta" nussii kaikkia. SuperMariokin ja veljensä :LuigiMario valittaa pyllynkipua kun Jeesus on tullut..


    • Leesus KasariLettilä

      hah, Jyr tehtailee "pakana on kuollut" linkki uutiseen viestejä kun itse jäi kiinni MultinikkeilynSynnistä, Leesus soikoon

    • jyr

      Jeesus on LAMMASFEDISTI


      "Karjaan syntynyttä esikoista ei kukaan saa pyhittää Herralle, koska se esikoisena jo on Herran oma. Olipa esikoinen nauta, lammas tai vuohi, se kuuluu Herralle. [2. Moos. 13:2 ]

    • 7up

      up up

    • Sepä Se

      Emme kommentoi Evo-huhuja,

    • olen huomannu..

      Ironista kyllä, se on SepäSe==Jyr se joka useimmiten keskusteluissa saa nokkiinsa ja joutuu perääntymään. Liekö samasta asiasta kyse myös nyt. Ääneen väärässä olemisen tunnustaminen kun on liian häpeällistä, niin häipyvät palstalta vähin äänin ja seuraavalla kerralla keskusteluun osallistuessaan esittävät, etteivät muista sitä kun heidät viime kerralla palstalla keskustellessaan niin perusteellisesti rökitettiin ja naurettiin ulos.

      Jyrin sanoin "EN YMMÄRRÄ MISTÄ PUHUT!!!!!!!!!!!"

      • tieteenharrastaja

        Perusteellisimmat poistattavat koko avaamansa ketjun, jossa tuli pahasti loittiin.


    • jouni lappi

      molemmat vakionikit katosi, jotenkin siihen aikaan, kun maailmassa alkoi olla krisejä.

      Onkohan Jeesus jo suolistettu ja syöty riisin kera, näiden uskovaisten nimimerkin Voimin, pääsiäisenä?

    • Totuudentorvettaja

      Eräs syy, miksi itse en jaksa väitellä täällä kovinkaan paljon, on siinä että suuri osa nimimerkeistä (todennäköisesti yhden-kahden oikean kirjoittajan luomia) on trolleja, eikä oikeita uskovia.

      Jos joku jaksaa päivästä ja vuodesta toiseen trollata, pitää kyllä pohtia henkilön mielenterveyden tilaa. Voi olla että esimerkiksi Jyr monine nimimerkkeineen on itseasiassa palstan oikeita jumalkammoisia toisin kuin evoluutiosta asiallisesti kirjoittavat. Aito uskovainen Jyr ei uskoakseni ole, mutta jos joku jatkaa tuollaista pelleilyä näin pitkään, on hänellä oltava vahva motivaatio taustalla. Toisin kuin palstan harvat, oikeat uskovat luulevat, heidän "vihollisensa" eivät ole evoluutiosta asiaa kirjoittavat henkilöt, vaan nämä feikkiuskovat. Voi silti olla, että feikkiuskovilla on taustallaan ahdistava lapsuus uskovaisessa ympäristössä, jota he nyt purkavat, enkä voi heitä siitä syyttää. Olen nähnyt vuosien saatossa monta ex-uskovaa, joilla on ollut päihde- ja mielenterveysongelmia uskovaisten vanhempiensa takia.

      • Totuudentorvettaja

        Tarkennukseksi edelliseen lisää sen, että tarkoitin uskovaisilla vanhemmilla ääriuskovaisia, jotka ovat käyttäneet jyrkkiä kasvatuskeinoja, kuten kovia fyysisiä rangaistuksia ja perheitä joissa nuorilla ei ole ollut mahdollisuutta elää normaalilla tavalla, vaan kaikkeen nuoruuteen liittyvään, kuten esimerkiksi seksuaalisuuteen tai pukeutumiseen on puututtu hyvin kielteisesti. Joissain lahkoissa myös television katselu ja monet muut arkipäiväiset asiat ovat voineet olla kiellettyjä.


    • SepäSeLopetti?

      Ryhdistäydy YK, yms Dentilal,nikit on jyr.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2500
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1930
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1008
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    7. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      863
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      812
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe