vävyä tekisi mieli...

mummo60

Olen jo yli 50 vuotias nainen ja neljän lapsen mummi. Minulla on avoliitto miehen kanssa jonka kanssa on ihan mukavaa. Seksikin onnistuu ja sitä on riittävästi. Mutta jotenkin nyt viimeaikoina olen seurannut tyttäreni aviomiestä ja hän on niin ihana, kun hän yrittää kaikkensa, mutta tyttäreni vaan ei anna hänelle armoa. Hän piikittelee miespoloa ja latistaa häntä minunkin kuullen. Tiedän heidän seksielämän olevan ihan olematonta. Nyt aina kun olen heillä, niin ettei tyttäreni ole paikalla, olen tarkoituksella hieman kiusannut tästä miestä leikkisästi. Viime kerralla hän kaappasikin minut syliin keittiössä ja antoi suudelman ja puristi ihanasti takapuolesta. Karkasin naureskellen tilannetta, mutta sisälläni alkoi palaa. Olen jo nähnyt märkiä unia ja haluaisin ne toteuttaa. Uskallanko? Luulen, että saisimme tehtyä sen tyttäreni tietämättä...

31

10975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep jep

      Harlekiinin numero oli mikä?

    • Fisting

      Tottakai uskallat! Muista pyytää, että kokeilette fistingia. Ensin nyrkillä vaginaan ja sitten peppuun ja vaginaan samaan aikaan. Vävysi tykkää takuulla...

      • Kaasua touhuun

        Ilman muuta, rohkeasti eteenpäin. Kyllähän se niin on että about kaikki vävyt näkee unia anopeista samassa sängyssä kassit tyhjennettynä. Anna palaa kun on noin hieno tilaisuus.


    • mummolle järkeä

      Hyvä mummo, näpit irti tyttären miehestä. Kun vävy seuraavan kerran puristaa pakaraasi, isket mukavasti munille. Sitten pieni nuhdesaarna siitä, että vävy antaa tyttären pompottaa itseään. Miehen pitää ottaa tilanne hallintaan. Sitten voitte vielä ihan perheen kesken tehdä pienen pakaraharjoituksen: mummo näyttää mallia avomiehensä kanssa kunnon puristelusta ja vävy ja tytär seuraavat perässä. Voitte sitten pisteyttää suoritukset. Pisteytyksessä voitte ottaa huomioon myös kostumisen asteen. Ja näitä harjoituksia voitte sitten jatkaa hamaan tulevaisuuteen, mutta siten, että sukupolvet pysyvät tiukasti erillään.

    • Anoppi moraalilla

      No oli tuokin juttu, omia päiväuniasi, kun katselen omia vävyjäni niin ei kyllä tule edes sellaiset ajatukset mieleen, joten älä viitsi kirjoitella tuollaisia, kai me suomalaiset nyt ollaan hieman enemmän kehittyneitä mitä tulee moraaliin, sexi menee toisille päähän jotenkin ja sitten inkutaan netissä omia mielikuvituksiaan. Itsehän olet tyttäresi kasvattanut sellaiseksi kun hän on, miksi valitat.

    • mummonurin

      anna palaa, elät vain kerran......

    • Anonyymi

      Yes!ehdottomasti harrastakaa seksiä.tekee hyvää molemmille...ja kestää taas nalkutustakin paremmin ja kukaties saa vaikka itseluottamusta tms.niin paljon jotta voimasuhteekin tasoittuu kotona.

    • Anonyymi

      hei AP provoilija. Kuulostaisit paljon luotettavammalta jos olisi "tyttäresi aviomies" sijasta sanonut "joulupukki".

      Teeppä seuraavasta haaveilustasi paljon uskottavampi.

    • Anonyymi

      Sairasta !

    • Anonyymi

      Kokeile ihmeessä, kun tytär pihtaa.Tehkää se kunolla ettet jää kiinni.Onnea kovasti panohommiin.

    • Anonyymi

      Annat ilman turhaa ahdistusta,se mukavaa puuhaa molenmat nautii.Avaa pesä vävylle hän antaa sinulle hyvää siementä.

      • Anonyymi

        Anna kunolla,että vävy on sinun vallassa.Saa aina haluut.


    • Anonyymi

      Anna vävylle ihmeessä,sinä saat nuorta kyrpää,ja vävy haaveilee sinusta varmaan ? Onnea touhuun.

      • Anonyymi

        Minä miniänä olen antanut apelle seksiä 1.5 vuotta 40-50 panoa kuukaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä miniänä olen antanut apelle seksiä 1.5 vuotta 40-50 panoa kuukaudessa.

        Oliko sulla se vähän yli vuoden ikäinen poika? Ja appi remontoimassa teillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä miniänä olen antanut apelle seksiä 1.5 vuotta 40-50 panoa kuukaudessa.

        Eli melkein kerran päivässä? Olisiko totuus kuitenkin pari kertaa viikossa?


    • Anonyymi

      Jos molemmat haluaa ja vävypoloinen on vieläpä puutteessa, niin antakaa palaa ...
      Itse antaisin anopilleni ilomielin milloin vaan ja mielelläni vaikka ihan säännöllisesti.
      Eilen katsoin kuinka anoppi nojasi keittiön pöytää vasten ja mietin miten hienoa olisi nussia häntä siinä asennossa takaapäin.
      Parhaassa tapauksessa hyvät välinne paranevat paranemistaan ja lähennytte kirjaimellisesti. Oman anoppini kanssa lähentyisin mielelläni uudestaan ja uudestaan kunnolla syvällisesti. ;)

    • Anonyymi

      Minulla vähän saman tapainen tilanne.
      Appeni ja anoppini seksielämä on loppunut ja oma liittoni on vähäistä.
      Ollaan ajauduttu appeni kanssa seksisuhteeseen.
      Saan apeltani seksiä tyydyttävästi kun omaa miestä ei kiinnosta muu kuin nettipelit.
      Onneksi appeni haluaa panna miniän kanssa.

    • Anonyymi

      Minulla oli vaimo napapiirin pohjoispuolelta ja kun olin siellä ensikertaa käymässä ja menimme vaimoni kanssa saunaan.
      Hämmästyin kun vaimoni veljet ja siskot tuli samaan aikaan sitten hämmästyin vielä enemmän kun appeni ja anoppini tuli myös saunaan yhtäaikaa.
      Näin koko suvun naiset alasti heti toisena päivänä.
      Ymmärrän sen kun sauna oli karjakeittiön viereen tehty erittäin iso löylyhuone ollut ehkä aiemmin jotenkin koko navetan lämmitys ja tarvikkeiden pesu paikka.
      Vaati paljon puuta lämmittää se iso tila.
      Yhteis saunominen säästi varmaan
      helvetisti puuta.
      Ja olihan se mielenkiintoista katsella vaimoni suvun alastomia naisia.
      Myöhemmin olemme vaihtaneet paria yhden siskon kanssa.
      Panin vaimoni siskoa samalla kun hänen mies pani vaimoani.

    • Anonyymi

      Hyi häpeä. Olet saastaa.

    • Anonyymi

      Tästä olisi mukava kuulla lisää aloittajalta, vaikka aloitus onkin jo monen vuoden takaa. Tai muiden kokemuksia, jos ajatukset ja haaveet ovat toteutuneet. Näitä aloituksia lukiessa näyttää siltä, että ei lainkaan niin harvinaista, että tunteita ja haluja syntyy.

    • Anonyymi

      nauti elämästä, uusi kokemus antaa elämän iloa

    • Anonyymi

      Anna ihmeessä!

    • Anonyymi

      Kuuluuko kummia sukuun lainkaan?

    • Anonyymi

      Parempihan se vävyn kanssa on rakastella, kuin lähteä vieraisiin.

    • Anonyymi

      Vuonna 84 nain anoppia eka kerran.
      Sillä oli 24vuotta vanhempi ukko.
      El meni 18v ieskimiehwlle lasten hoitajaksi jne.
      Sitten 40 ukkolla ei seisona muu kuin kiukku niin avitin.
      Oli sit 61vuotias kun panin viimeisen kerran.
      Nuolin ja panin ja joskus imi..
      Tälläistä on nyt käytiin juuri anopin haudalla vaimon kanssa.
      Ihanaa oli tänä iltana nain vaimoni silmät kiinni ja ajattelen anoppiani rakasta ihmistä.

    • Anonyymi

      Sairas paskiainen olet, vai vielä pitäisi tuhota toisten yhteiselot? Olet täysi paskiainen.
      Häpeä!

    • Anonyymi

      Minulla suhde vävypoikaan ollut nyt viisivuotta. Tytär ei osaa antaa seksiä niin että se riittäisi . Hän hallitsee nuolemisen. Tykkää kun imutan ,imutan loppuun asti.. Oma ukkoni
      Ei tykkää imutuksesta. Eikä nuole pimpsaa. Olen siisti terve 58v mummo. Nyt asiat ok . Aina kun tilaisuus rakastelemme . Heillä nyt poika .Himoni vain jylläävät rankasti.

      • Anonyymi

        Kuinka intiimisuhteenne alkoi?
        Missä ja kuinka usein tapaatte näissä merkeissä?


      • Anonyymi

        Olispa kiva kirjoitella 58v mummo


    • Anonyymi

      En tiedä onko aloitus totta vai ei, mutta tuossa tilanteessa sanoisin, että ilman muuta naikaa ja nauttikaa.
      Kaikki naiset ja miehet haluaa seksiä, se on totuus, ei sitä himoa estä ja pidättele onko anoppi tai vävy.
      Minusta, jos molemmat haluaa seksiä, ei ole mitään syytä olla naimatta, on sitten anoppi tai vävy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe