Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Paras hinta/laatu?

????????????????????

7

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jr901
    • veroeurot jenkkeihin

      iherbin vitamiinit ikävä kyllä ovat "made in china" laatua, ainakin ne halvimmat. Hinta on halpa mutta se laatu...

    • iherbrbest

      Ainakin NowFoods, Doctors Best on erittäin hyviä eikä mikään "made in china" laatua. Ja olisi hyvä olla takeita aina jutuille, olen syönyt itse iherbin tuotteita monta kk nyt. Kävin mittauttamassa vitamiiniarvot ja kaikki olivat niin kuin pitikin. Näyttää "made in china" toimivan. Voit toki itse ostaa suomesta rainbow vitamiineja ihan vapaasti:) Ei ole kauan aikaa kun testattiin suomen hyllyjen D-vitamiinit ja mitä selvisikään, ei pitänyt monissa tableteissa arvot paikkaansa ja vedettiin hyllyiltä pois.

      • suurin osa on

        No kerropas mistä tiedät että NowFoods ja Doctors Best eivät ole kauko-idän raaka-aineista valmistettuja?


    • sdgfa

      Se tutkimus on todettu erheelliseksi, epätarkaksi. En tiedä nykyistä tilannetta mutta ilmeisesti jotkut hakevat korvausta väärien tietojen levittämisestä.

    • iherbrbest

      samaahan voi kysyä sinulta että mistä sinä tiedät mistä ne on valmistettuja? Uskotko sokeasti suomen kauppahyllyihin että siellä on paras tavara ja laatu? Pistetäänpä hyvää esimerkkiä hintasuhteesta:

      http://www.life.fi/epages/life.sf/fi_FI/?ObjectID=2313883

      Suomen tunnettu life lisäravinnekauppa, purkki on 50kpl D-vitamiiniä, 55uq.

      http://www.iherb.com/Solgar-Natural-Vitamin-D3-2200-IU-100-Veggie-Caps/36033

      iHerbin kauppa, sama purkki, sama merkki, kaksi kertaa enemmän tabuja, hinta 7,82€. Yli kaksi kertaa halvempaa ja kaksi kertaa enemmän.

      Ja jos niin paljon mietityttää missä on valmistettu, lue purkista ja valmistajan sivuilta. Suomi on kallis maa, suomessa on ylihintaa suurimmassa osassa kauppatuotteissa. Samalla tavalla nämä suomen vitamiinit ostetaan ulkomailla, tehdään ulkomailla ym. Kannattaisi ottaa tietoja ennekuin alkaa huutelemaan:) Voit toki mennä "luotettavaan" life kauppaan ostamaan samaa ulkomailta tilattua tuotetta kaksikertaa kalliimmalla hinnalla:) Itse olen ainakin tyytyväinen iHerbiin, ei sieltä ole kenenkään pakko tilata jos haluaa itsensä maksaa kipeäksi suomessa:) Kiitos tuolle blogin kirjoittajalle ja tekijälle, minulle oli iso apu:)

    • Parasta löytyy

      PARAS ON lauttasaasen lkiikuntakeskus.
      Huonoin ESPORT CENTER. jos haluat rahallesi vastinetta ja olet pääkaupnkiseudulta valitse Larun liikkari tai ELEXIA.

      Esport centter on kallis ja huono kaikessa suhteessa. Sieltä löydät vain espoolaisia läskipeffoja uusissa vetimissään jossa näyttävät pelleiltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe