On marraskuun viimeisen päivän ilta. Ystävyydestä kirjoitettiin ensin ansiokkaasti, mutta sitten jostain sen kääntöpuolesta.
Meitä on moneksi kirjoittajina ja ihmisinä ja sen lisäksi ainakin yksi. Voisin halutessani tuon nimen palstalaisille paljastaa, mutta tapoihini se ei kuulu. Ehkäpä asianomainen tuon tekee itse.
lii sal ei ole kyseessä sillä me olemme "olleet rakkaita keskenämme" ja sellaisina pysymme. Katleijakin on mielestäni aiheetta syytetty.
On päädytty surullisen päivän iltaan.
59
215
Vastaukset
- kaisu-liisa
Minulla on ollut ihan hauska päivä. Ei hauskempi, muttei pahempikaan, kuin tavallisesti.
En jaksa kantaa täällä kaunaa, varsinkaan, kun ei ole mitään tarvetta.
Tulisin tänne mieluusti hetkeksi lukemaan leppoisia viestejä. Samaa mieltähän meidän ei tarvi olla, mutta erimielisyytensäkin voi osoittaa kohteliaasti.
Ihmettelen erittän paljon, että täällä saa vapaasti puhua muista nimimerkeistä. Muualla sellaiset viestit joutavat nopsaan roskakopsaan.
Eikö täällä jakseta puhua asiasta, vaan pitää mennä henkilötasolle?
Kummallista jankkamista aina ja aina. Ihan kuin pahin painajainen.- |||.
Oman aivoitteluni perusteella sen annetaan jatkua, koska muuten ei olisi montakaan viestiä palstalla.
|||. kirjoitti:
Oman aivoitteluni perusteella sen annetaan jatkua, koska muuten ei olisi montakaan viestiä palstalla.
Kyllä palstalla on hyviä kirjoittajia, jotka kirjoittavat vain ja aina asiaviestejä. Voisin mainita vaikkapa kaisu-liisan ja Makriinan, nämä vain esimerkkeinä.
Voittehan jatkaa noita viestejänne omassa "paremmassa ketjussa".Onhan tuo minunkin päiväni sujunut. On vaan kovin ylivoimaista ymmärtää tuollaista riidan kaivuuta, jota niin mieluusti harrastetaan.
- kaisu-liisa
Ruuneperi kirjoitti:
Kyllä palstalla on hyviä kirjoittajia, jotka kirjoittavat vain ja aina asiaviestejä. Voisin mainita vaikkapa kaisu-liisan ja Makriinan, nämä vain esimerkkeinä.
Voittehan jatkaa noita viestejänne omassa "paremmassa ketjussa".Minulle tuli pieni hiekoituskivi hampaan väliini, vaikka kauniista sanoitkin.
MInä en osaa olla kuin minä, kuiva ja tosikko.
Minusta on turha muovailla mitään parempaa, kuin kukaan.
Kaipa ihmisluonne muovaa täälläkin meistä omanlaisiaan. Minä olen livessä liiankin tulinen, mutta kun astun palstan portaisiin, valtaa mieleni turha viileys.
Kuin saisin jäävesisuihkun päälleni.
Sinä, Ruuneperi, olet lyhyen palstaoppimääräni perusteella arvaamaton.
Onneksi.
Ennalta-aavistettu on usein pettymys. Mutta nyt kai sinistä jäätelönpalaa? - jotain järkeä
kaisu-liisa kirjoitti:
Minulle tuli pieni hiekoituskivi hampaan väliini, vaikka kauniista sanoitkin.
MInä en osaa olla kuin minä, kuiva ja tosikko.
Minusta on turha muovailla mitään parempaa, kuin kukaan.
Kaipa ihmisluonne muovaa täälläkin meistä omanlaisiaan. Minä olen livessä liiankin tulinen, mutta kun astun palstan portaisiin, valtaa mieleni turha viileys.
Kuin saisin jäävesisuihkun päälleni.
Sinä, Ruuneperi, olet lyhyen palstaoppimääräni perusteella arvaamaton.
Onneksi.
Ennalta-aavistettu on usein pettymys. Mutta nyt kai sinistä jäätelönpalaa?Arvaamattomuus on hankala luonteenpiirre, luulisi vanhuksilla jo olevan luonne muotoutunut. Vaikeaa on muun yhteisön oikuttelevan tuuliviirin kanssa elää, turha siitä on jotain hyvettä kehitellä edes mielistelyn halussaan.
Jos odottaa, että palsta ei tuota pettymyksiä, ollaan jo ihan liian tosissaan tämän kanssa. Typerää julistella jotain ylistyksiä tai alistuksia kun on vähän aikaa palstalla palloillut. - kaisu-liisa
jotain järkeä kirjoitti:
Arvaamattomuus on hankala luonteenpiirre, luulisi vanhuksilla jo olevan luonne muotoutunut. Vaikeaa on muun yhteisön oikuttelevan tuuliviirin kanssa elää, turha siitä on jotain hyvettä kehitellä edes mielistelyn halussaan.
Jos odottaa, että palsta ei tuota pettymyksiä, ollaan jo ihan liian tosissaan tämän kanssa. Typerää julistella jotain ylistyksiä tai alistuksia kun on vähän aikaa palstalla palloillut.Minulle riittää oman typeryyteni suitseminen.
- eipävaan
kaisu-liisa kirjoitti:
Minulle riittää oman typeryyteni suitseminen.
tunnu riittävän. Siinä oikein kovis mummo.
- kaisu-liisa
eipävaan kirjoitti:
tunnu riittävän. Siinä oikein kovis mummo.
Jotta sinäkin pysyisit asiassa, en ole sinun, enkä kenenkään muunkaan mummo.
- Liisa S.
Ruuneperi kirjoitti:
Voittehan jatkaa noita viestejänne omassa "paremmassa ketjussa".Ruuneperi, mainitsit minut tuossa aloituksessasi, ja voin sanoa että kyllä, lohdutuksen sanoja olet osannut minulle oikeaan aikaan ja oikealla tavalla sanoa, kiitän niistä.
Sillä tänne tullessani suruni oli niin uutta ja suuri, että lohduttavat sanat olivat kuin balsamia haavoihini, rakas olit silloin ja edellenkin kunnioitan sinua tosi paljon. - Kuuntelija nn
Liisa S. kirjoitti:
Ruuneperi, mainitsit minut tuossa aloituksessasi, ja voin sanoa että kyllä, lohdutuksen sanoja olet osannut minulle oikeaan aikaan ja oikealla tavalla sanoa, kiitän niistä.
Sillä tänne tullessani suruni oli niin uutta ja suuri, että lohduttavat sanat olivat kuin balsamia haavoihini, rakas olit silloin ja edellenkin kunnioitan sinua tosi paljon.
- p.ilmari
Ilmoitin ylläpidolöle sinun kirjoittaneen keskusteluissa, joissa en edes itse ollut mukana minun nimeni ja sitä jatkoi silloinen sheriffi Bilman ja ainakin Korpikirjailija.
Näinä päivinä olen tullut sinun keskusteluihisi vastaamaan.
Syy on, että jatkat samaa kuin jo v. 2002 ollessasi eka kertaa sherffinä. Siinä ominaisuudessakin usein käytit naiskeskustelijoista törkeitä nimityksiä jalausumia.
Frerdiikkaan tutustuin tuolloin ja olen nyt paljastanut meidän hyvän ystävyytemme.
Petit hänen luottamuksensa - valitettavasti. Yhtystietoni ovat myös ylläpidolla.
Oe mies ja vataa. kuin mies.- hus hus
Turha odottaa Ruuneperilta asiallista käytöstö. Eihän osaa kun leuhkia, yrittäen ajaa muita pois palstalta. Eilen poistetiin useita Ruuneprin viestejä palstalta.
tässä esimerkki,Voittehan jatkaa noita viestejänne omassa "paremmassa ketjussa". esiintyy kuin forumin omistaja - herää ruune
hus hus kirjoitti:
Turha odottaa Ruuneperilta asiallista käytöstö. Eihän osaa kun leuhkia, yrittäen ajaa muita pois palstalta. Eilen poistetiin useita Ruuneprin viestejä palstalta.
tässä esimerkki,Voittehan jatkaa noita viestejänne omassa "paremmassa ketjussa". esiintyy kuin forumin omistajaHärskiä asettaa jalustalle muutama mielistelijänsä , kuin malliksi muille palstan kirjoittajille. Tällä tapaa vaan syventää juopaa ja suoranaista tappelua.
herää ruune kirjoitti:
Härskiä asettaa jalustalle muutama mielistelijänsä , kuin malliksi muille palstan kirjoittajille. Tällä tapaa vaan syventää juopaa ja suoranaista tappelua.
Keitä olen asettanut jalustalle?
- HÄJYPOIKA
Ruuneperi kirjoitti:
Keitä olen asettanut jalustalle?
Ruune!
Olen nyt täällä katsomassa viimeisen erän.
Jos sinussa on miestä niin HÄIVY -ÄLÄKÄ TULE TAKAISIN..
FREDERIIKKA OLI VIIMEINEN TOSI YSTÄVÄSI.
PETIT HÄNEN LUOTTAMUKSENSA JATKUVASTI. - harmaaohimoinen
HÄJYPOIKA kirjoitti:
Ruune!
Olen nyt täällä katsomassa viimeisen erän.
Jos sinussa on miestä niin HÄIVY -ÄLÄKÄ TULE TAKAISIN..
FREDERIIKKA OLI VIIMEINEN TOSI YSTÄVÄSI.
PETIT HÄNEN LUOTTAMUKSENSA JATKUVASTI.Harmmaohimoisena esiintyi jo 2001 tullen sekoilemaan hyviin keskusteluihin.
Tänään on pikkujoulu ja aamulla soi Hoosianna.
Ennen se oli komeaa kuultavaa, kun sen kuoro lauloi moniäänisesti.
Nyt kuulemma on katsottu, että ylistys kuuluu kaikille, joten kuoroista on luovuttu ja käheä kirkkokansa laulaa sen sitten omalla kultakurkullaan.
Joulurauhaa tässä voisi vähitellen ruveta kehittelemään. Myös palstalle, kunhan tämä ystävyys nyt on tarkistettu joka kantilta.
Ripusteltiin tuossa jo jotain lamppuja ikkunaan.Otsikkoon: voihan tuon noinkin ihan hyvällä syyllä ilmaista. Kaukanahan tuosta on ollut "hempeämielisyys" palstalla.,
Kun onhan näitä nähty. Vähän saman tapaisia.
Raadollisilla työläisillä on yleistä ronskimpi tapa sanoa asiansa selkokielellä turhia kaunistelematta ja sössöttämättä. En sanoisi, että se johtuu "sivistymättömyydestä", vaan se tulee kiireisen työn ja melun keskellä tavaksi, jonka yhteisö ymmärtää.
Annappas olla, jos joukkoon tulee "ummikko", joka on ulkona tavoista.
Melko pian alkaa valitus ja pillitys: joku on loukannut ja sanot rumasti. Saattaapa saada pienen "joukkueenkin" tueksi. Niinpä tunkkaista alkaa tulla.
Näitä tapauksia muutaman jouduin selvittämään ihan tehtävään valittuna ja vastuullisena. Yleensä kerran rauhallinen puhuttelu ja kertominen meni perille sekä "kiusatulle, että kiusaajalle."
Täällähän se ei toimi, kasvot puuttuu. Erilaisuutta on kyllä ihmisten välillä. Olen elämää livenäkin nähnyt ja elänyt joukoissa yhtenä mukana, voisin sanoa, että turha torailu ei edes riipu " oppineisuudesta" tai sen puutteesta. Tikusta voi kasvaa tukki säätyyn katsomatta turhankin helposti.- kot kot.....
Nyt alkoi ketjussa haisemaan kanankakka. Eikä ihme muu on tullut kanalasta tänne aikuisten palstalle
- Vastaan sanon nyt
Mihin tarkoitukseen oli ruunelta tuo nikkipari?
Riidan haastantaa sitkeästi.
Täällä on kuitenkin suurin osa kirjoittajista asiallisia, selkeäsanaisia ja kirjoittavat sopuisasti.
Mielipiteet saavat vaihdella se ei ole ilkeyttä muuten kuin jonkun vanhojen konkarien on päästävä ilkeilemään jopa nimittelemään. Kiitän ruuneperiä kun kuitenkin poistit sen aloituksesi, joka surua aiheutti eiliseen päivään. Toivottavasti tämä aloituksesi ei päättyisi samoin.
- mitä kiittämistä
uuden riitaketjun aloittamisessa. Eikö tuo katleijjakaan ikinä opi.
- En kerro
mitä kiittämistä kirjoitti:
uuden riitaketjun aloittamisessa. Eikö tuo katleijjakaan ikinä opi.
Ei ,,,kyllä tämä ketju oli jo olemassa, tämähän oli ketjuna jo eilen illalla klo: 23.49 Ja Ystävyys ketju loppui aamulla, kerrohan Ruuneperi kuinka se kävikään.
- Kysyn vaaan
En kerro kirjoitti:
Ei ,,,kyllä tämä ketju oli jo olemassa, tämähän oli ketjuna jo eilen illalla klo: 23.49 Ja Ystävyys ketju loppui aamulla, kerrohan Ruuneperi kuinka se kävikään.
Onko Ruuneperi palstalla sefuna vai luotsina, jo on kumma?
- kairan kuja
Kysyn vaaan kirjoitti:
Onko Ruuneperi palstalla sefuna vai luotsina, jo on kumma?
Kaksi kertaa
oli jo kaksi kertaa liikaa.
Jos toisella nikillä niin voi olla.
Fredika halusi hänet aikoinaan kolmannelle kaudelle, mutta veti esityksensä pois.
Oli alullepanija edellisille esityksilleen aikoinaan.
- xxxxxxxxxxxx
Höpö höpö,älä yritä lue
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11877186#comment-64781991 - Kiia
Aloittaja kirjoittaa muutaman nimimerkin jotka ainakaan eivät aiheuta riitaa, ovat jopa rakkaita.
Parissa viestissään luokittelee nimimerkkejä, kaikki muut ovat pohjasakkaa.
Uskotaan jo, ollaan pois kun ei hyvälläkään saa olla mukana.
Tämä aloitus olisi hyvä heittää roskiin ja katsoa onko Ruuneperillä aihetta jossa ei tarvitse viitata riitoihin ja muihin kirjoittajiin.- Mutta onhan se
hauskaa kun riidellään, hus kii!
Missä viestissä hän mainitsee muiden olevan "pohjasakkaa"?
Noin ankaran väitteen tueksi on esitettävä ko. kirjoitus.
Muutenkin - täällä lainaillaan toisten kirjoituksia ilman viitettä tuosta vaan. Se ei ole hyvien tapojen mukaista.- ymmärsinkin.
Makriina kirjoitti:
Missä viestissä hän mainitsee muiden olevan "pohjasakkaa"?
Noin ankaran väitteen tueksi on esitettävä ko. kirjoitus.
Muutenkin - täällä lainaillaan toisten kirjoituksia ilman viitettä tuosta vaan. Se ei ole hyvien tapojen mukaista.Makriina
Ymmärrän, että olet ruunen kannalla.
Pitääkö se sanoa, että muut ovat pohjasakkaa?
Kun mainitaan nimiä, johan tyhmempikin ymmärtää mihin luokkaan nimeltämainitsemattomat kuuluvat.
Onko pakko joka viestiin vastata, jos viesti ei ole Sinulle osoitettu, tai mielipiteeseesi vastattu.
Nyt vastaan Sinulle ja sen aina pyrin mainitsemaankin viestin alussa.
Kiitos kuitenkin. - Uskossa oleva
ymmärsinkin. kirjoitti:
Makriina
Ymmärrän, että olet ruunen kannalla.
Pitääkö se sanoa, että muut ovat pohjasakkaa?
Kun mainitaan nimiä, johan tyhmempikin ymmärtää mihin luokkaan nimeltämainitsemattomat kuuluvat.
Onko pakko joka viestiin vastata, jos viesti ei ole Sinulle osoitettu, tai mielipiteeseesi vastattu.
Nyt vastaan Sinulle ja sen aina pyrin mainitsemaankin viestin alussa.
Kiitos kuitenkin.Makriina
vaikka vaarisi omistaakin saaren, niin ei pidä nokka pystyssä muita nenänvartta pitkin katsoa, niin ko sinä teet!!. - Makriina on arka
Uskossa oleva kirjoitti:
Makriina
vaikka vaarisi omistaakin saaren, niin ei pidä nokka pystyssä muita nenänvartta pitkin katsoa, niin ko sinä teet!!.se pelkää ja piiloutuu jos pitäisi jotain vastata.
- Makriina ek
Makriina on arka kirjoitti:
se pelkää ja piiloutuu jos pitäisi jotain vastata.
Uskossa oleva.
Meinasin vastata, mutta kunnioitan uskoasi.
Niin kuin itsekin tiedät, ei kannata heittää eka kiveä lasitaloon, vai minne se nyt on kiellettykään heittämästä. Uskovaisena olet siitä perillä.
Saareen voit yrittää heittää, siellä ei pääse pahaa tapahtumaan, senkun vaan.
Minulla ei ole nenänvartta, sillä nenäni on se suomalainen malli, jota pitää sateella suojella ettei huku.
Nokkaa minulla ei ole, outo näky se olisikin, jos samassa naamassa olisi nokka ja nenä.
Ja nyt sitten voit jatkaa sunnuntaipuhdettasi rauhallisesti, hoosianna vaan.
Niin teen minäkin.
- zzzzzzzzzzzzzzzzx
"Vanhoja kaunoja" setvittiin väkivalloin Nurmeksessa
Julkaistu: 1.12.2013 10:57
NURMES Kahdessa yksityisasunnossa tapahtuneet pahoinpitelyt ja ryöstö työllistivät Pohjois-Karjalan poliisilaitosta perjantain ja lauantain välisenä yönä.
Kolme miestä tunkeutui puolilta öin Nurmeksessa sijaitsevaan yksityisasuntoon, jossa he pahoinpitelivät kahta asunnossa ollutta miestä. Poliisin mukaan tapauksesta epäillyt henkilöt ovat 17-, 21- ja 32-vuotiaita miehiä.
Noin tuntia myöhemmin kolme nuorta miestä tunkeutui myös toisaalla Nurmeksessa sijainneeseen asuntoon, mistä he anastivat väkivaltaa käyttäen omaisuutta. Poliisin mukaan kutsumattomat vieraat olivat tässä tapauksessa 19- ja 20-vuotiaita.
Poliisi jatkaa tapausten esitutkintaa, mutta arvioi alustavasti, että molemmissa rikoksissa on kysymys vanhoista "kaunoista", joita on yritetty selvittää väkivallan avulla. Kaikki tekijät saatiin kuitenkin rikosten jäljiltä poliisin suojiin.
IS- Haukotus...
Kenen palstalaisen syyksi z...x on tämän tapahtuman pannut?
- siiliäkö
Onko kivaa puhua toisille aina rumasti?
Luulen, että jos täällä pitempään rupeaa olemaan, niin muuttuu samanlaiseksi,
aina piikit pystyssä olevaksi, epäluuloiseksi, että voisinko tuosta suuttua,
joo kyllä, vaikka ei mitään suututtavaa olisikaan.
Siksi en näillä palstoilla viihdy. - ohhhhhhh
niin ihanan arvaamaton tuo Ruune, te muut niin tylsiä, ette täytä vaatimuksiani. Ruuneen ja Minuun verrattuna olette pohjanoteerauksia ja pelkkiä pettymyksiä !!!!!
- Senkin etanat!
Tuottakaa nyt sisältöä hiukan nopeammin ja reippaammin!
- Sisällöntuottajat ov
atvain omia komeroitaan ja vaatehuoneitaan järjestelemässä, kun pitäisi jotain sisältöä palstalle saada. Tyhjää täynnä.
- Haukotus taas
Onko sinulla jo kaapit joulusiivossa?
Vietätkö joulusi kaapissa?
Kirjoitappas kiireesti hyvä aloitus. - Hop HOP
Haukotus taas kirjoitti:
Onko sinulla jo kaapit joulusiivossa?
Vietätkö joulusi kaapissa?
Kirjoitappas kiireesti hyvä aloitus.Sisällötuottajana sinun se pittää tehä!
- Ruuneperin ketjut
ovat suosittuja!!
- HOPI hopi
pöpipäät!!!
- katleija
HOPI hopi kirjoitti:
pöpipäät!!!
hirtehisesti,,,,
Ilot meill on ilmaiset, murheet pittäis ostaa juuuuu-uuuuu
http://www.youtube.com/watch?v=HFE2rlmCMXE - hi..li..ma
katleija kirjoitti:
hirtehisesti,,,,
Ilot meill on ilmaiset, murheet pittäis ostaa juuuuu-uuuuu
http://www.youtube.com/watch?v=HFE2rlmCMXELainata voi ovathan ne kaikkien luettavissa yleisellä sivulla, tuo jatkuva tietämättömyys alkaa tuttamaan.
En tiedä miten se on täällä olevista lehdistä, kai sama, kun kaikkien luettavissa ovat netissä - häjypoika
hi..li..ma kirjoitti:
Lainata voi ovathan ne kaikkien luettavissa yleisellä sivulla, tuo jatkuva tietämättömyys alkaa tuttamaan.
En tiedä miten se on täällä olevista lehdistä, kai sama, kun kaikkien luettavissa ovat netissäHilima
kuului siihen mummopiiriin, joka hyöri aikanaan 40 palstalla.
Kutsui minuakin mukaan.
En koskaan ole pitänyt heidän höpinöistään - nykyisin sumppikuppilassa tissuttelevat.
Eikö hilima kuulu enää sisäpiiiriin.
Muistan kun tulit pyörähtämään 80 palstalla. Olit menossa tuohon piiriin, joka sittemmin on ollut kahvilana.
Tutkiskellessani huomasin, että lumi oli portilla kenenkään menemättä sisään
- sata 0.laa
Hyvää Joulukuun eka päivää --
Saako tällaisesta joku "poonuksia -- että viitsittekin " en sanonut vanhat ihmiset -- Joku olis vaikka saanut herneen nenään .
Mutta keksitääs joku muuaihe kun nämä toistemme arvostelut .
Itse olen "ihan nolla" .- Sama 0
Hyvää adventtia -- Haoosiannaa ,,jne.
Liisa sal,Satuna olen hänet oppinut tuntemaan kautta aikojen.
Hän on mielestäni ollut asiallinen kirjoittelija ja ihmettelen kuinka häntä on ryöpytetty palstalla.
Niinhän se on,ettei siihen"puolustuksella puheenvuoro"kelkkaan liienmälti ole tunkua,sen sain aikoinaan tuta,kun meikäläistä ryöpytettiin oikein runomitalla.
Anteeksiantakaa,koska he eivät tiedä mitä he tekevät,nämä historialliset sanat ovat myös tätä digitalisoitunutta aikaa- lexMM
Asiallinen
Kummallista tämän saitin "keskustelu" kun asiattomat pyrkivät puolustamaan toisia asiattomia ja mollaamaan sellaista,
joka ei ole edes osallistunut laisinkaan palstalla mihinkään keskusteluun.
- perämies I
rituliinille: parempi kun et puutu näihin ryöpytysasioihin, niissä et voi olla asiantuntija, silloin on parempi pitää suunsa kiinni
Olen ollut palstakirjoittelijana lähes kymmenen vuotta ja todella tiedän ja tunnen palstan.
Jospa perämies nyt navikois purtensa toiselle saitille ja jättäis pentumaisen uhoomisen
- Yhdyn täysin
Rituliinin mielipiteeseen Satu-nikistä tai Liisa.sal-nikistä, hän on ollut asiallinen kirjoittaja ja oivaltava.
Olen ajatellut nyt millaista monilla ryöpytykseen joutuneilla tai joutuvilla on, ei pitäisi olla hyökkääjiä kannustamassa, kuten pelkääjät ja seurailijat tekevät oman nahkansa varjellakseen. Rituliinissa on rohkeutta sanoa asiat suoraan niinkuin ne ovat. ja oivaltavuutta nähdä asian todellinen laita.- .....
Lukekaa tuolta ylempää mitä itse hajupoika tänään tuolla ylempänä sanoo ruuneperille.Tajutkaa viimein Haju on sotkenut palstaa ja niin Satu ja moni muu on saanut kiusaamisestaan tuta. Haju vihaa hyviä kirjoittajia kuten Satu esim.
Mikä saavutus että saa oman myyräntyönsä näyttämään muiden tekemältä.
- Yritätkö itse just
sitä saada aikaseksi, eli näyttämään kiusaamisesi muiden tekemältä?
- ymmärrys hoi
Avaa silmäsi sinäkin ja lopeta syyttömien parjaaminen. Vielä tänäänkin ketjusi lopussa 50 palstallakin tunnistettavasti haukuit.
- Miksi jatkat tätä
ymmärrys hoi kirjoitti:
Avaa silmäsi sinäkin ja lopeta syyttömien parjaaminen. Vielä tänäänkin ketjusi lopussa 50 palstallakin tunnistettavasti haukuit.
jobin postiesi laittelua? Kyllä täällä moni muukin on tasan
samaa mieltä kuin Rituliini, ei vain ole raivokohtausten maalitauluksi haluttu ryhtyä. Rituliini oli rohkea ja sanoi sen mitä kymmenet muut myös haluavat sanoa. LOPETA.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832032Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3941811- 591808
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691475Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681354Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101350Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751317- 671253
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141123KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1011107