Kyllä se syö miestä, ihan oikeasti :( Olisi kivaa jos olisi joku nainen kuka edes välittäisi musta.
Kyllähän tässä alkaa masentumaan kun elämä jatkuu sinkkuna aina vain...
21v, neitsyt ja koko ikäni ollut sinkku
10
456
Vastaukset
- Nimimerkki
Itse olen 23v sinkku, ja edelleen poikuus tallessa.
- ottuthb
Itse olen 25v sinkku, ja edelleen poikuus tallessa.
- EiVanhuusAla21v
21 v. on TODELLA nuori, joten ei todellakaan tarvi olla parisuhdetta tuossa iässä. Kasvat ja muutut vielä todella paljon, etkä ole maailmaakaan (en tarkoita matkustelua) nähnyt juuri paljoakaan. Sullahan on elämä vasta edessä!
- 18+3
paskan marjat
- mies.
Mene baariin juttelee naisille, sieltä minäkin sain billua. Harvoin naiset iskee miehii joten miehen pitää mennä naisen luokse.
No älä nyt turhaan ala masentua noin nuorena siitä sinkkuna olemisesta, sillä oot vielä noin nuori ja sulla on vasta ne parhaat nuoruusvuodet edessäpäin, joten ihan turha stessata tollaisen asian takia.
- ikuinen sinkku
Älkää kakarat valittako !
Suomessa on paljon yli kolmekymppisiäkin ihmisiä, joilla ei ole ollut parisuhdetta.
Monet ihmiset elävät koko elämänsä yksin. Minäkin tunnen muutaman yli 50-vuotiaan, jotka ovat olleet aina yksin. Ihan tavallisia ihmisiä ovat.
Jos vielä 30-vuotiaana on neitsyys/poikuus tallessa, on luvallista tulla poraamaan tälle palstalle.- 35v ja panematon
Kannatan. Rutinakielto alta kolmikymppisille neitsyeille!
- Paska maailma
Kohta 28v ja neitsyys tallessa, kertaakaan en ole seukannut. :(
- veikkaan....
Että aisuri-timpan poika tuskin on enää parikymppisenä ollut kokematon:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110