Olisitteko onnellisia?

shake bom bom

Jos kaikki aikuisten suhteet olisi vapaita? Saisi pxxxskella miten lystää eikä olsi draamaa.

36

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • im ready

Olisin IKIONNELLINEN.! Ei tarttis vaimon hapanta naama kattoo ja väksin yrittää vonkua seksiä-

• oikeesti,

millaista elämäsi olisi tässä ikionnellisuudessa? Kerro vähän. Menisikö se niin, että kun sua alkais sen pari kertaa viikossa tehdä mieli, niin ensin vinkkaat vaimolle, että miten olis ja jos ei tuu vihreää valoa, niin sitten soitat jollekin kaverille, joka on suostunut sua tarvittaessa hoivaamaan. Ja jos sillä kin on kiireitä, muita menoja, niin sitten soitat toiselle ja kolmannelle... vai miten ajattelit, että homam toimii käytännössä?

• häh?

Nehän on.

• uskoton m

Ei paha idea ollenkaan.Olen miettinyt että olemmeko loppujen lopuksi niin onnellisia ja pariuskollisia sittenkään..

• jotain muuta tekemis

Siihenpä se paneskelu sitten loppuisi

• shake bom bom

Nii muttajospa nyt ei ajatella maksullisia naisia vaan sitä ideaa yleensäkin että voitaisin vapaasti käydä ilman sitotumisia vieraassakin petissä..tai mikä vieras se sit enää olisi. .:D Olisi ihemiset varmaan tyytyväisi seksin määrään :D

• liedon paarma

Ei kai kukaan estä pomppimasta vaikka kymmenessä pedissä päivittäin, jos sille tuntuu. Useimmille seksissä on tärkeämpää se laatu, eikä määrä. Parisuhteen voi sopia ihan kuinka vapaaksi ikinä kantti kestää puolin ja toisin.

Sitoutuminen on aika vapaaehtoista muutenkin, joten aloitus ei oikein auennut ja jäin miettimään (jäinköhän), että mikä ap:n vapautta rajoittaa?

Kanileikit kuulostavat työläiltä, joten itse laiskana en viitsi edes kokeilla.

• Ei kiitos. Itse olen sitoutuneen parisuhteen kannalla. Ainakaan minulle ei sovi vapaat suhteet. Jos minun kanssa alkaa olemaan, niin ei miehen sovi hillua miten sattuu. Haluan parisuhteelta paljon enemmän.

Ne jotka haluavat vapaita suhteita ja hyppiä kukasta kukkaan eivät ole minua varten.

• tosi..patonki

Juu, varma leipä parempi, kuin omat kyvyt

• Tämä tästä tähän

Tuollainen ei ole hyvä juttu naisten lapsiprojektien kannalta. Ne kun perustuu pihtaamiseen ja sitten kun pamahtaa paksuksi, niin laki pakottaa miehen rahoittamaan projektin.

Mutta miehille vapaus sopii mainiosti!

Niin ja krisupellet on mitä on...

• noo...

Kenen luona ne miehet käy, kun naiset pihtaa?

• tosi..patonki
        noo... kirjoitti:

Kenen luona ne miehet käy, kun naiset pihtaa?

Voin lähttää sinulla Bangkokoin kartan

• Se, miten muut määrittelevät uskollisuuden suhteessaan, ei kuulu minulle, mutta itse haluan vain ja ainoastaan yksiavioisen parisuhteen ilman minkäänlaisia poikkeuksia. Pettäminen johtaisi välittömästi eroon. Sillä ei olisi merkitystä olisiko kyseessä yhden illan sähellys vai pitempiaikainen suhde, yhtä kaikki, ero olisi sillä sinetöity.

Joskus nuorempana kuvittelin olevani liian ehdoton tässä asiassa, ja yritin ajatella avarakatseisemmin, mutta jouduin palaamaan takaisin ehdottomuuteeni, ei vain pysty. Olen siis mieluummin ilman parisuhdetta kuin uskottomassa sellaisessa.

• Haluat siis

että mies rassailee vain sun röörejä?

• Haluat siis kirjoitti:

että mies rassailee vain sun röörejä?

Kuten yllä sanon, haluan olla vain ja ainoastaan yksiavioisessa parisuhteessa.

Miehen täytyy vain jakaa näkemys kanssani tässä asiassa omaehtoisesti. Aika draamaton asetelma.

• tosi..patonki
        oasis79 kirjoitti:

Kuten yllä sanon, haluan olla vain ja ainoastaan yksiavioisessa parisuhteessa.

Miehen täytyy vain jakaa näkemys kanssani tässä asiassa omaehtoisesti. Aika draamaton asetelma.

voivoi typyseni!

DEn ole varautunut ollenkaan Räsäsmäisyyteen........

Täällä on vain noini 1% kiristtettyjä

Mitä haaremini kaunottaret ajattelevatkaan, kun vain yxi on blondi ja hihhuli

• tosi..patonki kirjoitti:

voivoi typyseni!

DEn ole varautunut ollenkaan Räsäsmäisyyteen........

Täällä on vain noini 1% kiristtettyjä

Mitä haaremini kaunottaret ajattelevatkaan, kun vain yxi on blondi ja hihhuli

Menipäs nyt päin katajaa ja kannonnokkaa tuo kommentti....

Ensinnäkin en ole typysesi ja toisekseen räsäsmäisyys yököttää.

• tosi..patonki
        oasis79 kirjoitti:

Menipäs nyt päin katajaa ja kannonnokkaa tuo kommentti....

Ensinnäkin en ole typysesi ja toisekseen räsäsmäisyys yököttää.

Kuuleppas rakkain ämmäni (blondiudest huolimatta)

Et ikinä antaisi minulle ansaitsemaani arvonantoa tosi--uroksena, ellet testaa muita miehiä lainkaan------menisi erityiskykyni täysin hukkaan ja lakkaist rakastamasta minua "täydellä syötöllä".....lainaus peräisin kirjoitustaidottomalta romaninaiselta, jonka siippa lähti lusimaan:)

En sinusta Räsäskää toivokaan, mutta noin tuhannen miehen kokemus saisi sinut
        arvostamaan minua oikeudenmukaisesti

• tosi..patonki kirjoitti:

Kuuleppas rakkain ämmäni (blondiudest huolimatta)

Et ikinä antaisi minulle ansaitsemaani arvonantoa tosi--uroksena, ellet testaa muita miehiä lainkaan------menisi erityiskykyni täysin hukkaan ja lakkaist rakastamasta minua "täydellä syötöllä".....lainaus peräisin kirjoitustaidottomalta romaninaiselta, jonka siippa lähti lusimaan:)

En sinusta Räsäskää toivokaan, mutta noin tuhannen miehen kokemus saisi sinut
        arvostamaan minua oikeudenmukaisesti

Ota kumiankka kaveriksi ja mene vaikka ammeeseen seilaamaan aikasi kuluksi :)

• tosi..patonki
        oasis79 kirjoitti:

Ota kumiankka kaveriksi ja mene vaikka ammeeseen seilaamaan aikasi kuluksi :)

heh hupakkoni.......kivissa näytät kumiankalta
        Ei se niin häpeä ole, onhan Ratikallakin ties kuinka mones kumiämmä jo.

Ymmärsui, että olet kolealaa azoreilla (=kanahaukka)

Se EI OLE valtamerta............

Oletko jokin Sini Saarela....diabeetikko ja astanaattinen hupakko, joka ei tiedä meren woimaa ja yrittää kavuta alukseen uskoen olevansa sankarikin vielä.

Mutta kyllä sinusta tykkään, vaikka blondi oletkin

• olisin erittän onnellinen. ei tarttis poksautella silloin kun ei halua....

• ukko ykx

Olisin varmaan pyörryksissä alkuun mutta pidemmän päälle alkaisi kyllästyttää.Olen kuitenkin jollakin tapaa parisuhteen kannalla.Eihän me ihmiset olla kertakäyttökamaa-Eihän?

• tv-bongari

Tänään kotimainen esimerkki kolmiodraamasta illalla:

23:15 Musta jää

tiistai 3.12

Kun Saara tutustuu miehensä rakastajattareen käynnistyy valheiden kehä ja yhä syvenevä painajainen. N: Outi Mäenpää, Ria Kataja, Martti Suosalo. O: Petri Kotwica.

• Alkoi jo?

Joku jännäri vai?

• tosi..patonki

Antropolgi ovat joa ajat sitten selvittäneet asian ilman kirkon (Räsäskän puuttumista)

Kivikauden aikaan, kun ihmistä tehtiin
      ihmiset pukeutuvat viikinanalehtiin
      Apionat ne puusta alastoi
      määmy suurimman valikoi.

Silloin oli jo evoluution kannalta edullista, että mies sopeutui elättämääm _omat_
      jälkeläisensä----perheitä saattoi olla tekevällä miehellä useitkin

Ja mies toi mammutinkinkun ainakin Jouluksi
      kokoomujslaiset eivät sitäkään, kun eivät osanneet metsästää, vaan kuljeskelivat maantierosvoina Sherwoodin puskissa ja kokkelipropagandana sanoivat vain
      varstavansa rikkaailt ja antavansa köyhille---hehheee-- Englannin kuningashuone perii suurimmat maatalouskorvaukset EU:lta------Katainen ja Jutta maksavat

Alkuaikoina mies velvollisuudentunnossansa elätti penskat noi viisivuotiaiksi
      ja opettivat erätaidot, että voivat elättää Wanaha äitinsäa lapsenpiioiksi

Ämmät eivät kehityksen tässävaiheessa tehneet muuta, kuin tarjoilivat tissejänsä
      ja pituvät nuotiossa tulta sapelihammastiikeriden varlta

• Tarina oli yhtä mielenkiintoinen ja opettavainen kuin appelsiininsiemenen matka suoliston kautta takaisin tuottavaksi puuksi.

Oletko harkinnut ottaa lomaa.......palstalta tai ihan mistä vaan?

• tosi..patonki
        modelli kirjoitti:

Tarina oli yhtä mielenkiintoinen ja opettavainen kuin appelsiininsiemenen matka suoliston kautta takaisin tuottavaksi puuksi.

Oletko harkinnut ottaa lomaa.......palstalta tai ihan mistä vaan?

Voi paaparaa--tarina oli ehkä liian vaikeatajuinen?

Tässä uutta iltalukemista:

Yx seilori ratsasti läpi Nevadan, kun 9 viimeinen mohikaani hyökkäsivät tomahawkeillansa.
        Seilor vetäsi niitä kaikkia turpaan.

Tarinan opetus: Seiloreille ei pottuilla.

• ikirunkkari

Ei se mitään muuttaisi.

• Seksi on tylsä aihe.

• kybernetiikan laitos

Sesorisi on vain vajavainen vielä.........kokeilemme liskoöljyä

• man in hide

Mies olisi onnellisimmillaan jos olis vaikka 10 naista mutta naiset tuntien siitä tulisi turhaa kitkaa ja loppujen lopuksi ne kaikki pihtaisivat :D

• näinpä juuri,

me naiset pihdataan aina paitsi niiltä yhdeltä prosentilta alfauroksia, niille annetaan aina ja jokainen.

• Wasn´t me

Mä veikkaan ettei joka miehelle löydy kymmentä naista. Eikä se yks jarppi niitä kaikkia naikkosia jaksais millään hoidella. Usko pois.
        Tää on vapaa maa, voithan aina yrittää, se ei ole meikäläiseltä pois.

• rose

Ei olisi mukavaa.
      taudit leviäisi ja kaataisi kaikki.
      pidättäysin täysin.

• en olis. pelkkä paneskelu ei takaa onnea,
      ja useampaan mieheen yhtäaikaa mullei riittäis hermot eikä kärsivällisyys..

mur

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1173
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      62
      1153
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      866
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      863
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      757
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      667
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      97
      633
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      608
    9. 78
      571
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      538
    Aihe