Monta suhdetta kannattaa tunnustaa?

.erin

Kertokaa miehet mikä on hyvä luku kertoa teille kun puhutaan historiasta. olen 26-vuotias nainen. Pelkään että jos kerron ihan rehellisesti niin minua pidetään hutsuna. kun aika paljon kuitenkin ollut miehiä villissä nuoruudessani. :O. Onko kolme pitkää suhdetta ja pari ihan lyhyttä vielä hyvä? :)

8

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --M--

No voi herraisä, en mä ainakaan haluais edes kuulla niistä sun aikaisemmista panoistas tai jätkäkavereistas. Itse toivoisin olevani se tärkein asia sulle just nyt ja viis niistä menneistä.
      Tyhmänrehellinen ei pidä olla, nimittäin SE antaa susta vääränlaisen kuvan.

• mek

Itse olen jo yli 50v mies ja kun -80 lopulla sen aikainen suhde meni karille niin päätin että vasta sitten vakiinnun kun sata naista on pääsyt kiksauttamaan mutta jo reilun puolen vuoden jälkeen tuli hyvä nainen iskettya ja sillä tiellä ollaan vieläki. Itseolen noin 20-30 kymmene naisen kanssa sekstaillut ja kivaa on ollut eikä ole tullut mitään 50 kympin villitystä kunnon sinkkuajan takia ja ei niitä säätöjä enää jaksaiskaa kun on hyvä parisuhde olemassa. kaikilla on menneisyys mutta ei ihan kaikkea kannata kertoa ja se siitä.

• Sellainen mies, joka sinusta oikeasti kiinnostuu ei välitä, monenko kanssa olet paneskellut vaan välittää siitä, että haluatko olla hänen naisensa. Jos se on miehellä kiinni siitä, onko niitä sinun entisiä 5 vai 50, niin oletko varma, että haluat sellaisen miehen, joka ei kestä enempää kuin tietyn luvun verran?

Olet kuiteskin nauttinut miehistäsi, joten se on osa sinua. On paljon parempi, että hän rakastuu siihen, kuka sinä olet eikä siihen, ketä yrität esittää.

Ymmärrän, jos miestä huolettaa, että hän ei ole sinulle riittävä, kun kuvittelee, että olet pitänyt hauskaa suurten panomiesten kanssa. Jos haluat olla juuri hänen kanssaan, kannattaa siis muistuttaa siitä.

• ei auttanut

niin että ei haittaa mutta haittaa sitten kuitenkin? jep. vaikealta kuulostaa..

• Montakos suhdetta miehen pitäisi keksiä, ettei pidetä luuserina?

• TIETOMIES

riippuu miehen iästä, mutta nelikymppisellä hyvä määrä on 30-40 kpl. naiset pitää siitä että on suosittu. kannattaa kuitenkin sanoa, että seikkailut on seikkailtu nuoruudessa. ja nyt ollaan vakaa ja harkitseva keski-ikäinen.

• nääh...

Tuskin naisiakaan kiinnostaa monta panoa miehellä on ollut.

• jokaisellamenneisyys

Ei yhtään, älä tunnusta yhtään vaan suutu ja lähde pois. Niin miehetkin tekevät kun on jotain salattavaa. Mies saa siitä vain syyn kiukutella, kiusata sua muilla miehillä ja se yksinkertaisesti tuhoaa suhteenne ja tunteet. Pidä suu kiinni!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      158
      5462
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3283
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      254
      3208
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2698
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1844
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1625
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1586
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1457
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23