Bonafide HELSINKI tatska paikka kokemuksia?

etsin hyvää paikkaa

Nyt saa kertoa omia kokemuksiaan paikasta ja paikan toimintatavoista ja laadusta.

Hinta/laatusuhteesta?

Kiitän.

5

603

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso Pee

Vähän rullaat alaspäin niin joku on kyselly samaa ja siinä myös vastauksia muutama. Mun mielestä yliarvostettu ja ylimielinen tatuoija. Samalta kadunpätkältä löytyy parempiakin tatuoijia.

• Rebellions

Riippuu kuvasta millasen haluut. Portfolion perusteella näyttäs vaan vähän siltä, et Leenan taito ei riitä isoihin kuviin. Valmiin flashin tai muun selkeästi pienemmän kuvan voisin tuosta paikasta ottaa, mut esim selkäkuvaa tai sleeveä kiitos ei.
      Paikan
      suurin ongelma tällä hetkellä taitaakin olla ylihinnoittelu. Kaiken kaikkiaan hyvin keskinkertainen kuvantekijä.

• Tällainenkokemus

Asiakaspalvelussa ja työn organisoinnissa voisi olla parantamisen varaa... Pitää asiakkaan jonossa roikkumassa ja kun ottaa yhteyttä, niin pyyntö odottaa ja lupaus tarttua toimeen kunhan aikaa riittää, ja tämä toistuu. Kuitenkin sitten etsii uusia asiakkaita fb sivuillaan samalla. Hämmentävää toimintaa. Suoruus voisi toimia paremmin ja kertoisi jo sinäällään ammattitaidosta, jos osaisi myöntää että ei ole osaamista/kiinnostusta/aikaa tehdä jotain projektia. Homma olisi sillä selvä ja mars sitten toisen tatuoijan penkkiin. Ei siinä silloin ongelmaa olisi.

• Bastion888

No mitä muuta voi odottaa entiseltä "viihdetanssijalta"?? ...ei ainakaan suoruutta ja asiakaspalvelua, raha kyllä kelpaa =))

• 1913

... Ja mitähän väliä sillä on, mitä joku on joskus työkseen tehnyt, jos ei ole kuitenkaan ketään vahingoittanut? En tunne koko tatuoijaa, mutta mikään entinen ammatti tuskin on väitettyä ylimielisyyttä aiheuttanut :) Ihmiset voi olla -ttumaisia ilman että työhistoriassa on mitään erikoista... Kertoo kyllä asian ilmituojan katkeeruudesta jotain tuo, että tämmöinen "muka nolo" juttu tarvii kaivella menneisyydestä. Jäitkö kenties ilman kun noin ottaa päähän vieläkin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      617
      1633
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      887
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      743
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    Aihe