TUOHITIE

älämuuta

älkää vain koskaan muuttako sinne................

74

2981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älämuutasano

      ei muuteta

    • lilja

      Sieltä kadonnut kaikki lapsiperheet.
      Pari tupakan saastuttamaa raatokärpäsen näköistä äitiä pitävät sen huolen että muut ei vitosen uskalla muuttaa.
      Ahkeraa terrorismista harrastavat.

      • justniin

        Taidat olla se joka sai häädön tuolta. Ei näköjään kaikki ihmiset sopeudu normaalien lapsiperheiden elämään.....mutta hyvä vaan että lastenvihaajat saivat lähdön


      • entinen asukas
        justniin kirjoitti:

        Taidat olla se joka sai häädön tuolta. Ei näköjään kaikki ihmiset sopeudu normaalien lapsiperheiden elämään.....mutta hyvä vaan että lastenvihaajat saivat lähdön

        juu, minäkin kuulin että siellä asui perhe joka vihasi lapsia ja teki niistä valituksia jatkuvasti. Hyvä kun lähtivät, rauha maassa


      • jee7
        entinen asukas kirjoitti:

        juu, minäkin kuulin että siellä asui perhe joka vihasi lapsia ja teki niistä valituksia jatkuvasti. Hyvä kun lähtivät, rauha maassa

        Tämä yksi kirjoittaja taitaa olla juuri yksi niistä terroristeistä,jotka saavat valittamisellaan muut lähtemään.Niinmpä niin. Ennen heitä siellä pärjättiin oikein hyvin.Onneksi pääsi osaketaloon,kunnon ihmisten seuraan.Ei ole valituksia kuulunut.Saapi elää rauhassa.


      • mieenooköyhä
        jee7 kirjoitti:

        Tämä yksi kirjoittaja taitaa olla juuri yksi niistä terroristeistä,jotka saavat valittamisellaan muut lähtemään.Niinmpä niin. Ennen heitä siellä pärjättiin oikein hyvin.Onneksi pääsi osaketaloon,kunnon ihmisten seuraan.Ei ole valituksia kuulunut.Saapi elää rauhassa.

        Nooooo nehän on niitä köyhiä,jotka siellä assuu.Tuohitiellä,reppanoita.


    • laps1

      Kamala sakki tuolla tuohitiellä.mistä niitä oikeen sikiää kun joka vuosi uusi pentu ilmestyy jonkun ukon aikaan saannoksena .chettoalue nykyään .likaisia peikkolapsia ,tupakoivia äitejä,pummeja ja muuten vaan höyrähtäneitä.ite en viittiv edes pissata tuohon pihhaan ettei tartu kihomadot ja kurataudit

      • kaikkea näkee

        naapuri talosta seuranneena sitä hommaa,ei voi kun päätä pyöritellä :(


    • Korpitie

      Siellä Tuohitiellä on niin outoa sakkia että olivat kadottaneet yks aamu Ounasvaarankin näköpiiristä.Ei silleen sen puoleen että niillä on aina vähän pirivenkkelit sekaisin.

      • apilankaari

        korpitiellä asutaan ja hyvä onki asua !! sen vartaa tuohitietä tietään,että älkää vaan sinne muuttako.ainakin olema varottaneet!


      • asukas1
        apilankaari kirjoitti:

        korpitiellä asutaan ja hyvä onki asua !! sen vartaa tuohitietä tietään,että älkää vaan sinne muuttako.ainakin olema varottaneet!

        Meillä on täs Tuohitiellä ihan ekan kerroksen 4h k asunto. leikkipaikkakin parvekkeen alla ja lapsiperhe muutti seinän taakse just. Leikkikavereita löytyy ja rauhallista on muutenkin!


    • sinu touhujas seuraillut

      Luuletko Sie oikiasti että joku ei tajua että nämä jutut on kirjottanu sama henkilö.. ja juuri se henkilö joka sai häädön häiriökäyttäytymisen ja lukuisten perättömien valitusten takia..

      • asukas1

        No mie nyt olen aivan varma siitä! Lukuisat muutkin teot esim. feikkiproliit facessa muut mukavat sen osoittavat. Halusin kuitenkin kirjoittaa et nyt muutki tietäis että hyvä täällä on asua. kaikkien pihan 20lasten kans tehtiin yhessä lumi-ukko ja linna ym.


    • eituohitiellekiitos

      Minusta vain tuntuu että näitä juttuja kirjoitteleepi se ja sama henkilö joka valituksillaan ajaa semmoiset asukkaat pois JOTKA ei suostu nuoleskeleen. Mitä tiedän niin on melkoinen aivopesiä pyylevä muka rouvaksi itseään kutsuu

      • asukas1

        Minusta tuntuu et jos me puhutaan samasta henkilöstä niin se ei tietystä syystä enää asukaan täällä :)
        Siksi onki niin kivaa rauhallista. Ehkä maineen muuttuessa nuihin muihinki tyhjiin asuntohin alkaa tulla porukkaa :)


      • S & S
        asukas1 kirjoitti:

        Minusta tuntuu et jos me puhutaan samasta henkilöstä niin se ei tietystä syystä enää asukaan täällä :)
        Siksi onki niin kivaa rauhallista. Ehkä maineen muuttuessa nuihin muihinki tyhjiin asuntohin alkaa tulla porukkaa :)

        Tuohitie 4 :ssa omassa yli 6 vuotta asunut lapsen kanssa ja on kyllä ollu yks rauhallisimmista paikoista missä oon 30vuoden aikana Rovaniemellä asunu. Oon kiertäny keskustassa, korkalovaarassa ja saarenkylässä ja tältä alueelta en lähe enää. Tarha,koulu,kauppa ja kirkontekeleki (jos tykkäis käyä) vieressä, naapureista ei kuulu muuta ku vessanpöntön vetasu. Ja tosi mukava ku on tuohon naapuritaloon saatu lapsiperheitä kaveriksi!


      • kuuroko
        S & S kirjoitti:

        Tuohitie 4 :ssa omassa yli 6 vuotta asunut lapsen kanssa ja on kyllä ollu yks rauhallisimmista paikoista missä oon 30vuoden aikana Rovaniemellä asunu. Oon kiertäny keskustassa, korkalovaarassa ja saarenkylässä ja tältä alueelta en lähe enää. Tarha,koulu,kauppa ja kirkontekeleki (jos tykkäis käyä) vieressä, naapureista ei kuulu muuta ku vessanpöntön vetasu. Ja tosi mukava ku on tuohon naapuritaloon saatu lapsiperheitä kaveriksi!

        asut viärässä talossa


    • Myös entinen alueen

      Satu Pallari se kirjoittelee täällä eli tuo Tuohitie 5 eka kerroksen neliön asukas ja haukkuu täällä vääriä ihmisiä ja syyttää niinkuin teki Meltauksessa asuessaan muita.Siellä kaikki naapurit saiva niin tarpeekseen että löivät kätensä ristiin kun hän lähti.Tiedän tämän naisen niin pitkältä aikaa jotta ei pääse unouhtumaan,Tietäisittepä miten tämä Satu kohtelee kpäpejään saunareissulla.On kumma että on karvaakaan päässä lapsosilla jäljellä.Eräs asukas kertoi tämän ja moni muukin alueen äitistä kertoneet hänen ennen asuessaan samalla alueella miten hänen silloiset jäkikasvut löivät ja purivat toisten lapsia ja äiti ei ollut moksiskaan.Nyt sama jatkuu tuolla...muka perhepäivähoitaja-onneksi kaupunki ei anna enään tälle naiselle hoidettakasi lapsia.
      Ja turha syyttää kirjoituksesta taas vääriä ihmisiä niinkuin tämä Satu tekee,saat hakea kirjottajaa aivan nyt muualta kuin ajatteletkaan.

      • jukujuku

        nii-in


      • Säälittävä

        No terve kaveri☺️ Oon satun lapsi ja aika saatanan säälittävä ihminen oot kyllä ku puhut täällä paskaa näinki hienosti meän perheestä!! Äiti ei oo IKINÄ koskenukkaan meihin väkivaltasesti nii kanttis olla vaan hiljaa🙏🏻


      • Anonyymi

        Oon Satun lapsi eikä todellakaan olla purtu toisten lapsia🥰😂


      • Anonyymi

        sukuunsa tullu..
        mut ei suvun ainut hullu?


      • Anonyymi

        Tahtoo olla , että kun joku aloittaa tuollaisen haukkumisen , niin hyvin pian löytyy myös muita jotka muka tietävät "varmasti" jotain . Monesti haukkumisen kohteella ei ole muuta keinoa puollustautua juoruajilta , kuin sulkeutua neljän seinän sisään , tai muuttaa muualle .


      • Anonyymi

        omat asiat levällään.. niin kalikka kolahtaa!!


      • Anonyymi

        Siis oma pesä ei ole kunnossa , niin ryhdutään kaivelemaan toisten asioita .
        Se on naapurin vika , kun meillä ryypätään.


    • Ex 25:nen

      Jahas jahas.....no niin.Pitkästä aikaa eksyin tänne keskusteluun ja nyt kirjoitankin tänne aivan kiusaksi ilmoitusluontoisen asian.Tiedoksi tälle c 25 asukkaalle.Minähän olen se entinen siinä asuva,jota sinä täällä haukut oikein sukunimellä tuossa pari pykälää ylempänä perättömillä kirjoituksillasi ja joita olet viljellyt kuulemmani mukaan täällä ennekin ja aivan olet minua terrosrisoinut kesällä yöllisillä tekstiviesteillä tänne kaupunkiin asti.
      Ilouutinen sinulle:Palaamme helmiskuussa aivan sinun keittiön ikkunaa vastapäätä asukkaksi :) Iloisiin tapaamisiin.Rakennetaan niitä lumilinnoja sitten yhdessä.Ei ne niin nopeasti vielä sula :)

      • daaling

        :D:D:D:D:D


      • ladys&centleman
        daaling kirjoitti:

        :D:D:D:D:D

        jopa jooo


    • lklklkl

      Minkälaista seutua se oikeasti on? kokemuksia.

      • pikkukassu

        Huhtikuussa 2016 tulee täyteen 20 vuotta asumista Tuohitiellä.
        Ensin 5 vuotta 5: ssa ja viimoset 15 v 2 : ssa.
        Ekat 5 vuotta vähän vilkkaampaa viimeiset 15 v hyvin rauhaisaa ja miellyttävää asuinaluetta.
        Koulu vieressä... joskus pojat pärtsäävät mopoilla muttei koskaan häiritsevästi.
        Ei narkkeja eikä ulkomaan turisteja... muutampi vanhanliiton harmiton juokala Siwan oluenhakureissulla.
        Tervetuloa vaan


    • KolikonToinenPuoli

      Kerro sekin että bussiyhteydet ovat onnettomat, juoppoja ei ole vain muutama harmiton juokale vaan paljon ja markettiin on pitkä matka.

      • SIWA-

        No mistä ihmeestä ne juokaleet saa kaljansa , jos markettiin on
        pitkä matka ?
        Mikäli keittelee itse , niin kyllä siihenkin hiivaa ja sokeria
        tarvitaan marketista .


      • juokale1

        Siwaan 50 metriä. Kitumarkettiin vähän pidempi, 3 km.


      • HiivaaSokeria
        juokale1 kirjoitti:

        Siwaan 50 metriä. Kitumarkettiin vähän pidempi, 3 km.

        No ilmankos se Juppotien Siwa voi niin pulleasti .


    • paskapaikka

      Jolla on rahaa ostaa Siwasta sapuskansa niin siitä vaan.

      Citymarket on marketti ja sinne on korvesta se kolme kilometriä matkaa. Varaa siis tunti kävelyihin ja kanna raskaat kauppakassit paluumatkalla, bussit ei kulje. Oma auto on pakko olla jos meinaa siellä jeerassa asua.

      Ja totuushan se on että Syvis on helvetin ankea paikka asua, todellinen slummi.

      • nnnnnnmmmm

        Pitää olla raha jo todella tiukalla , jos ei kestä sitä 2-3 Centin
        hinnan eroa , mikä ei aina edes ole CM:n eduksi .

        PS. Joukkoliikenne ei toimi Syväsenvaarassa , se on totta .


    • omamielipide

      Monella työttömällä se raha on tiukassa. Siwassa on muutama hyvä tarjous mutta sitten valtaosa tavaroista onkin paljon kalliimpia kuin esim. Cittarissa. Veikkaan että vuositasolla säästö on mittava jos ostaa ne safkansa Cittarista verrattuna Siwaan.

      Jokainen päättäköön mikä on tärkeää elämässä. Minulle köyhälle autottomalle ja työttömälle kodin sijainti on tärkeä. Itse asun keskustassa jossa kaikki palvelut ovat viiden minuutin kävelyn päässä, olen siihen tyytyväinen.

      • Ounasrinne-Syväsenvaara

        KYSYMYS !
        Mikä järki Rovaniemellä on rakentaa kerrostaloalueita kauas
        keskustasta ja sitten niihin sijoitetaan asumaan kaikkein
        pienituloisimmat ihmiset , joilla ei ole varaa omaan autoon ?


      • eessaus

        olen samaa mieltä. kyllä auto pitää olla että pääsee edes kauppaan ja apteekkiin ym.


    • iloinenantavainen

      Ilmeisesti kyse on siitä että heidät halutaan pois silmistä, vähän niinkuin takapihalle. Lähiöihin sijoitetaan pakolaiset, mustalaiset, vähävaraiset, työttömät ja heidän ilokseen myös yksinhuoltajat. Pitäähän sitä pannakin välillä.

      Ei sieltä Ounasrinteeltä tai jostain Syväsenvaarasta kehtaa bude lähteä joka päivä norkoilemaan viinakaupan eteen Citymarketille tai keskustaan.

    • hevonttu

      Kyllä niitä häiriöitä on joka paikassa. Aina löytyy se yh-äiti jonka lapset teinit pitävät asuntoa nuorisotilana vanhemman poissa ollessa. Sitten menet kohteliaasti mainitsemaan asiasta niin vttuilua tulee takaisin. No onneksi on vielä poliisi ja sossuviranomaiset jotka korjaa ongelman.

    • Uusavuttomia

      Ai syväsenvaara niin syrjässä ettei siellä voi asua jos ei ole autoa? Ootteko tosiaan noin uusavuttomia ettette osaa kävellä tai pyöräillä kauppaan. Cittari ole ku kivenheiton päässä

    • vanhajasairas

      Joskus sinäkin olet iäkkäämpi. Ei se meno sinne Cittariin vielä ole kovin paha mutta kun lähdet takaisin 4 ruokapussin kanssa niin alkaa painaa.

    • 1--2

      Paljon on asuntoja myytävänä /vuokrattavana Tuohitien alueella .
      Hinnat ovat edulliset jostain syystä .

    • Jo_on_uskottavat_jutut

      En tiedä kaupungin todellista syytä, miksi sijoittaa kaikkein köyhimmät tuonne.

      Oletteko ihan varmoja, että tuolla asuu vain päideongelmaiset? Eikö siellä asu yhtään työssäkäyvää ja päihteetöntä henkilöä?

    • SelkisköTämäAsiaNyt

      Ei taida olla suomessa kovin monta päihdeongematonta.
      Riippuvuus mikä riippuvuus.
      Eli vain täysin raitis on päihdeongelmaton.
      Turha väittää mitään muuta.
      Olette riippuvaisia esim. alkoholista, jos ette pysty olemaan kokonaan juomatta. Siis ei koskaan alkoholia.
      Näin ette ole päihdeongelmallisia.
      Tuliko riittävän selvästi.
      Kiitos.

    • EikaikkiOle

      Jos perheenisä Lauantai-iltana saunan jälkeen juo kaksi(2) pulloa
      kylmää olutta , niin ei se tee hänestä alkoholiongelmaista .

      • TuletteNäkemään

        Näin se juuri on monella. Alussa kaksi...siitä se sitten....joooooooo......
        Ken elää hän näkee.
        Alussa kaikki ovat niinsanottuja kohtuukäyttäjiä.
        Toisilla on vain pitempi alku, toisilla lyhyempi.


    • JoopJoop

      No just tuli akuutti jossa puhuttiin alkoholista jne.
      Vahingossa sattui tv päälle. No tuli kuunneltua sitte.
      Siinä oli Rovaniemeltä joku, taisi olla Sari niminen.
      Voi varmaan katella internetistä, jos jäi näkemättä ja kiinnostaa.
      Kiinnittyi huomio siihen että raitis ei oikein "uskalla" tunnustaa olevansa raitis.

      No jaa. Minulla ei ole sellaisia ongelmia ollut koskaan. Päinvastoin.
      Olen korostanut vain riippumattomuuttani huumeista nyt ja aina ennenkin.
      Alkoholi on pahan riippuvuuden aiheuttava paha huume.

    • ei-mulla-muuta

      Kaikilla on ongelmia.

      • NoJoOletKuivankäläpäkkä

        No totta se sullaki on jotaki muutaki ko ei mulla muuta.
        Onko sekin ongelma ko ei ole muuta.

        Alkoholiriippuvuus on muunmuassa itse hankittu ongelma.
        Repikää siitä, jos ei ole muuta.


      • alcatras

        Mukava päissään lukea näitä voivotteluja.
        Vetäkää vittu päähän ja menkää vuorille runkkaamaan.


      • KitkeräKatkeraa
        alcatras kirjoitti:

        Mukava päissään lukea näitä voivotteluja.
        Vetäkää vittu päähän ja menkää vuorille runkkaamaan.

        ÄLÄ OLE KATKERA.
        Ota toisellekki jalalle paskat housuissa.
        Buahahahahahahahahahaaaaaa....


    • MäriskääHolistit

      En tartte alkoholia.
      Märinät pois. Se on siinä.

    • tuuletus-päälle

      Mistä noiden paljon viinaa juovien hirveä haju oikein tulee? Jumalauta se on kauhea pelmahdus kun ne kävelee pelkästään rappukäytävän läpi.

      • Vikaonmuissa

        Ei sitä hajua itse huomaa ja juoppohan on itserakas
        ei se muista välittele .


    • jepjep111

      minkälainen paikka tuohitie on tänä päivänä on myytävänä ainakin paljon asuntoja

    • onnexmuualla

      Ei kai sieltä korvesta kukaan halua kämppää ostaa. Juoppoja on vieläkin kertovat nykyiset asukkaat. Aluetta yritettiin muka siistiä paremmaksia mutta siinä ei ole onnistuttu. Ennenhän sitä sanottiin että kaupungilla on Ounasrinteensä ja maalaiskunnalla Syväsenvaara, molemmat kaatopaikkoja ja slummeja.

    • tttkkknnneeee

      Olen juuri aikeissa muuttaa Rovaniemelle,aluksi vuokra-asuntoon,jotta tutustuu seutuun.Olisi hakusessa reippaalle eläkeläis-rouvalle rauhaliselta seudulta asuntoa.Mikähän olisi asuinalue,josta hyvåt ulkoilu mahdollisuudet.

      • samatjutut-taas

        "Olet aikeissa " , mutta miksi tuossa sinun kirjoituksessasi on niin
        paljon jotain aikaisemmin luettua ?


    • jhd

      rauhallista kai tuossa näyttää olevan. pari juoppoa, mutta niitä nyt on joka kolkassa.

    • Kirkkoon200m

      Olen asunut 12v. Tuohitiellä ja täällä on niin rauhallista , etten
      voi ymmärtää millaisessa hiljaisuudessa aloittaja haluaisi asua .
      Täällä on kaksikin kauppaa aivan vieressä ja hiihtoladuille pääsee
      miltei pihalta , eikä kirjastokaan ole kaukana .
      Vain kunnollinen ravintola puuttuu koko Saarenkylästä , sillä
      tuota Nurmipolun baaria ei juuri ravintolaksi kehtaa kutsua .

    • yuyuuyuy

      Onhan se niin rumaa ja ankeaa seutua että en suosittele kenellekkään. Juoppoja tuntuu riittävän ja uutuutena ovat tulleet narkit.

      • vanha-asukas

        Asutkos täällä kun tietoa ja näkemystä näyttäis olevan.
        Itse asun yhdessä näistä kolmesta talosta jotka ovat tällä lyhyellä kadunpätkällä.
        Ei tosiaankaan pidä levittää täyttä potaskaa alueesta.


      • Ounasrinteenneropatti

        Ei se asu Tuohitiellä , koska se käyttää muotoa SE .


    • marjakatajarannasta

      Asiahan ei minulle kuulu mutta tuttavani asuu siellä ja hän on kertonut kaikenlaisista häiriköistä, juuri noista narkeista varsinkin jotka varastelevat lähikaupassaan.. Älkääkä nyt vetäkö hernettä nenään jos joku arvosteleekin aluetta rauhattomaksi ja ankeaksi. Ettehän te omista sitä asuinaluetta siellä ettekä ole sitä varmaan suunnitelleetkaan. Minunkin mielestäni se on synkkää seutua mutta makunsa kullakin.

    • UskotaanVarmasti

      Ai niin , se tuttavankumminkaima , joka tiesi kaikki asiat.

    • Anonyymi

      onhan se läpeensä surkeaa porukkaa,tuet pois ja töihin

      • Anonyymi

        Onko sulla töitä tarjolla ?


    • Anonyymi

      Tuohitiellä on hyvä asua .
      Mikäli alue tuntuu kurjalta , niin ehdottomasti kannattaa
      muuttaa muualle asumaan esim. Ounasrinteelle.
      Valittaja on yleensä itsekkin häirikkö ja poistuessaan parantaa
      alueeen ilmapiiriä .

      • Anonyymi

        Eikö tuo "Ounasrinteelle" ollut jo hieman liioittelua ?


    • Anonyymi

      Mukavaa seutua ja ihana lasten ääni pihalla joka päivä. Tykkään paljon asua tuohitiellä

      • Anonyymi

        jooja jos aika tulee pitkäksi Tuohitiellä, niin ei muuta kuin
        tekeen muuttokuormaa Sudentielle !


      • Anonyymi

        Ei puhuta Ounasrinteestä mitään .
        Poistavat sääntöjen vastaisena .


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe