Kuka palstalainen viettää

rose

varmasti yksinäisen joulun?

18

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietysti minä

• rose

Oikea vastaus.

• rose
        rose kirjoitti:

Oikea vastaus.

runontaja, älä kuuntele tuota yhtä.
        jollakin on hampaan koloon jäänyt reikiä.

• rose kirjoitti:

runontaja, älä kuuntele tuota yhtä.
        jollakin on hampaan koloon jäänyt reikiä.

Sain minä yhdelle hevostallille kutsun syömään joulupuuroa ja kuuntelemaan joulurauhan julistusta. Jätäbn kuitenkin väliin, joulupäivällinen olisi ollut eri juttu.

• rose
        runontaja kirjoitti:

Sain minä yhdelle hevostallille kutsun syömään joulupuuroa ja kuuntelemaan joulurauhan julistusta. Jätäbn kuitenkin väliin, joulupäivällinen olisi ollut eri juttu.

Minä kyllä pyytäisin sinua menemään ja varsinkin jos sinne tulee muitakin.
        Ei joulua kannata yksin viettää jos on mahdollista nähdä muitakin.
        Yksin olo tekee vain surulliseksi.
        pistä parhaat päälle jos vaikka kohtaat tulevan morsmaikun

• runontaja off
        rose kirjoitti:

Kun paikalle tulee noin 20 muutakin vierasta, tulee muutenkin täyttä.
        Suurempi syy kuitenkin on se, että ollessani siellä ensimmäistä kertaa keikalla, antoivat ymmärtää, että minulle löytyy sieltä sitten vakituinen työ hevosten parissa yli 10 euron tuntipalkalla ja asuntokin siinä vieressä vapaana.

Asuntoon sitten muutti tallinomistajien sukulainen ja kävi ilmi ettei heillä ole varaa palkata edes osaaikaiseksi tallityöläiseksi.
        Nykyinen työ ei salli tallityötä ja yrittivät saada minusta viikottain yhdeksi puoleksi päiväksi hevonpas**n kerääjäksi. Eivät onnistuneet.

• rose
        runontaja off kirjoitti:

Kun paikalle tulee noin 20 muutakin vierasta, tulee muutenkin täyttä.
        Suurempi syy kuitenkin on se, että ollessani siellä ensimmäistä kertaa keikalla, antoivat ymmärtää, että minulle löytyy sieltä sitten vakituinen työ hevosten parissa yli 10 euron tuntipalkalla ja asuntokin siinä vieressä vapaana.

Asuntoon sitten muutti tallinomistajien sukulainen ja kävi ilmi ettei heillä ole varaa palkata edes osaaikaiseksi tallityöläiseksi.
        Nykyinen työ ei salli tallityötä ja yrittivät saada minusta viikottain yhdeksi puoleksi päiväksi hevonpas**n kerääjäksi. Eivät onnistuneet.

ei ,ei kiva.

• Ikisinkku M
        rose kirjoitti:

Miksi näet yksin olemisen jouluna niin pahana peikkona? Itse ainakin pyrin siihen että saisin ainakin aattopäivän ja joulupäivän olla ihan itsekseni rauhassa ilman mitään sähläämistä, syödä kinkkua ja ehkä suklaata, ottaa vähän viiniä, katsella leffoja ja lueskella, oikein mukavaa ja paljon mukavampaa kuin jossain toisten nurkissa pyöriminen.

• rose
        Ikisinkku M kirjoitti:

Miksi näet yksin olemisen jouluna niin pahana peikkona? Itse ainakin pyrin siihen että saisin ainakin aattopäivän ja joulupäivän olla ihan itsekseni rauhassa ilman mitään sähläämistä, syödä kinkkua ja ehkä suklaata, ottaa vähän viiniä, katsella leffoja ja lueskella, oikein mukavaa ja paljon mukavampaa kuin jossain toisten nurkissa pyöriminen.

Minä olen sellainen että koen yksinäisyyden olevan tappava.
        itse pelkään yksinäisyyttä johtuen varmasti siitä, miten olen yksinäisyyden kokenut.
        alholi lisää riskiä suuresti.
        enhän minäkään ole kenenkään nurkissa vaan perheeni kanssa.

• rose

Jaahan en tiedä

• MINÄ JA JOULU

MINÄ!

• rlsi..patonki

Saiskin viettä niin, etteivät tyekkyämmät löydä

• kirpakkaämmä

dazu, ellekivät naikkoset vastaa hyvänyönsoittoihin

• Kuka palstalainen vetää jouluherneet nenään ja jättää rosellit kaupanhyllylle?

• tosi,,pukki

Mit himputtgia

Eiko edes Jopjuna saaollla rauhassa ämmiltäI

• myös Jouluna

Joukossakin voi olla yksinäinen

• yksi yksinäinen

"Yksin ja yksinäinen seurasta riippumatta oon"...

• Hullu ukko

Minä en pakanana edes vietä Joulua. Odotn joulupyhiän vain vapaapäivien vuoksi, en muuten

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1187
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1183
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      866
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      863
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      767
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      667
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      98
      637
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      55
      625
    9. 78
      581
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      538
    Aihe