varmasti yksinäisen joulun?
Kuka palstalainen viettää
18
155
Vastaukset
Tietysti minä
- rose
Oikea vastaus.
- rose
rose kirjoitti:
Oikea vastaus.
runontaja, älä kuuntele tuota yhtä.
jollakin on hampaan koloon jäänyt reikiä. rose kirjoitti:
runontaja, älä kuuntele tuota yhtä.
jollakin on hampaan koloon jäänyt reikiä.Sain minä yhdelle hevostallille kutsun syömään joulupuuroa ja kuuntelemaan joulurauhan julistusta. Jätäbn kuitenkin väliin, joulupäivällinen olisi ollut eri juttu.
- rose
runontaja kirjoitti:
Sain minä yhdelle hevostallille kutsun syömään joulupuuroa ja kuuntelemaan joulurauhan julistusta. Jätäbn kuitenkin väliin, joulupäivällinen olisi ollut eri juttu.
Minä kyllä pyytäisin sinua menemään ja varsinkin jos sinne tulee muitakin.
Ei joulua kannata yksin viettää jos on mahdollista nähdä muitakin.
Yksin olo tekee vain surulliseksi.
pistä parhaat päälle jos vaikka kohtaat tulevan morsmaikun - runontaja off
rose kirjoitti:
pistä parhaat päälle jos vaikka kohtaat tulevan morsmaikunKun paikalle tulee noin 20 muutakin vierasta, tulee muutenkin täyttä.
Suurempi syy kuitenkin on se, että ollessani siellä ensimmäistä kertaa keikalla, antoivat ymmärtää, että minulle löytyy sieltä sitten vakituinen työ hevosten parissa yli 10 euron tuntipalkalla ja asuntokin siinä vieressä vapaana.
Asuntoon sitten muutti tallinomistajien sukulainen ja kävi ilmi ettei heillä ole varaa palkata edes osaaikaiseksi tallityöläiseksi.
Nykyinen työ ei salli tallityötä ja yrittivät saada minusta viikottain yhdeksi puoleksi päiväksi hevonpas**n kerääjäksi. Eivät onnistuneet. - rose
runontaja off kirjoitti:
Kun paikalle tulee noin 20 muutakin vierasta, tulee muutenkin täyttä.
Suurempi syy kuitenkin on se, että ollessani siellä ensimmäistä kertaa keikalla, antoivat ymmärtää, että minulle löytyy sieltä sitten vakituinen työ hevosten parissa yli 10 euron tuntipalkalla ja asuntokin siinä vieressä vapaana.
Asuntoon sitten muutti tallinomistajien sukulainen ja kävi ilmi ettei heillä ole varaa palkata edes osaaikaiseksi tallityöläiseksi.
Nykyinen työ ei salli tallityötä ja yrittivät saada minusta viikottain yhdeksi puoleksi päiväksi hevonpas**n kerääjäksi. Eivät onnistuneet.ei ,ei kiva.
- Ikisinkku M
rose kirjoitti:
pistä parhaat päälle jos vaikka kohtaat tulevan morsmaikunMiksi näet yksin olemisen jouluna niin pahana peikkona? Itse ainakin pyrin siihen että saisin ainakin aattopäivän ja joulupäivän olla ihan itsekseni rauhassa ilman mitään sähläämistä, syödä kinkkua ja ehkä suklaata, ottaa vähän viiniä, katsella leffoja ja lueskella, oikein mukavaa ja paljon mukavampaa kuin jossain toisten nurkissa pyöriminen.
- rose
Ikisinkku M kirjoitti:
Miksi näet yksin olemisen jouluna niin pahana peikkona? Itse ainakin pyrin siihen että saisin ainakin aattopäivän ja joulupäivän olla ihan itsekseni rauhassa ilman mitään sähläämistä, syödä kinkkua ja ehkä suklaata, ottaa vähän viiniä, katsella leffoja ja lueskella, oikein mukavaa ja paljon mukavampaa kuin jossain toisten nurkissa pyöriminen.
Minä olen sellainen että koen yksinäisyyden olevan tappava.
itse pelkään yksinäisyyttä johtuen varmasti siitä, miten olen yksinäisyyden kokenut.
alholi lisää riskiä suuresti.
enhän minäkään ole kenenkään nurkissa vaan perheeni kanssa.
- rose
Jaahan en tiedä
- MINÄ JA JOULU
MINÄ!
- rlsi..patonki
Saiskin viettä niin, etteivät tyekkyämmät löydä
- kirpakkaämmä
dazu, ellekivät naikkoset vastaa hyvänyönsoittoihin
Kuka palstalainen vetää jouluherneet nenään ja jättää rosellit kaupanhyllylle?
- tosi,,pukki
Mit himputtgia
Eiko edes Jopjuna saaollla rauhassa ämmiltäI - myös Jouluna
Joukossakin voi olla yksinäinen
- yksi yksinäinen
"Yksin ja yksinäinen seurasta riippumatta oon"...
- Hullu ukko
Minä en pakanana edes vietä Joulua. Odotn joulupyhiän vain vapaapäivien vuoksi, en muuten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631187- 1071183
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68767
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto98637- 55625
- 78581
- 39538