Hei,
Olen Hufvudstadsbladetin toimittaja ja etsin haastateltavia jotka haluaisivat kertoa kokemuksiaan vuokratyöstä. Jutussa on tarkoitus kuvailla työelämän muutosta ja sitä, miten vuokratyön tekeminen vakuttaa elämään. Lisääkö se epävarmuutta ja ulkopuolisuutta työpaikalla? Teetkö vuokratyötä pakon sanelemana vai oletko valinnut sen? Millaisia kokemuksia sinulla on vuokratyöfirmoista?
Mieluiten haluaisin löytää haastateltavia pääkaupunkiseudulta. Haastattelu voidaan tehdä ruotsiksi tai suomeksi. Laita mieluiten sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Kiitos jo etukäteen!
terveisin Annakaisa Suni, Hufvudstadsbladet
Etsin vuokratyöntekijöitä lehtihaastatteluun
Annakaisa Suni
3
276
Vastaukset
- erittäin salaista
Voiko anonyymisti vastata haastattelukysymyksiin?
- kfkkxlfl
Minkälainen palkkiopolitiikka Höblalla on? Voisin joka tapauksessa lähetellä yhteystietoja huomenissa.
- Ulkoistettu....
Ei ole enää vaikutusmahdollisuuksi omaan työhön kuin ennen. Asiat jotka ennen liittyi omaan työhön, on nyt asiakkaan sisäisiä asioita, joihin ei ole ensinkään sopivaa puuttua. Työskentelen alalla jonka kaikki yritykset on ulkoistaneet ins.. siis vuokratyöfirmoille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868