Hei,
Olen Hufvudstadsbladetin toimittaja ja etsin haastateltavia jotka haluaisivat kertoa kokemuksiaan vuokratyöstä. Jutussa on tarkoitus kuvailla työelämän muutosta ja sitä, miten vuokratyön tekeminen vakuttaa elämään. Lisääkö se epävarmuutta ja ulkopuolisuutta työpaikalla? Teetkö vuokratyötä pakon sanelemana vai oletko valinnut sen? Millaisia kokemuksia sinulla on vuokratyöfirmoista?
Mieluiten haluaisin löytää haastateltavia pääkaupunkiseudulta. Haastattelu voidaan tehdä ruotsiksi tai suomeksi. Laita mieluiten sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Kiitos jo etukäteen!
terveisin Annakaisa Suni, Hufvudstadsbladet
Etsin vuokratyöntekijöitä lehtihaastatteluun
Annakaisa Suni
3
272
Vastaukset
- erittäin salaista
Voiko anonyymisti vastata haastattelukysymyksiin?
- kfkkxlfl
Minkälainen palkkiopolitiikka Höblalla on? Voisin joka tapauksessa lähetellä yhteystietoja huomenissa.
- Ulkoistettu....
Ei ole enää vaikutusmahdollisuuksi omaan työhön kuin ennen. Asiat jotka ennen liittyi omaan työhön, on nyt asiakkaan sisäisiä asioita, joihin ei ole ensinkään sopivaa puuttua. Työskentelen alalla jonka kaikki yritykset on ulkoistaneet ins.. siis vuokratyöfirmoille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066