Etsin vuokratyöntekijöitä lehtihaastatteluun

Annakaisa Suni

Hei,
Olen Hufvudstadsbladetin toimittaja ja etsin haastateltavia jotka haluaisivat kertoa kokemuksiaan vuokratyöstä. Jutussa on tarkoitus kuvailla työelämän muutosta ja sitä, miten vuokratyön tekeminen vakuttaa elämään. Lisääkö se epävarmuutta ja ulkopuolisuutta työpaikalla? Teetkö vuokratyötä pakon sanelemana vai oletko valinnut sen? Millaisia kokemuksia sinulla on vuokratyöfirmoista?

Mieluiten haluaisin löytää haastateltavia pääkaupunkiseudulta. Haastattelu voidaan tehdä ruotsiksi tai suomeksi. Laita mieluiten sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Kiitos jo etukäteen!

terveisin Annakaisa Suni, Hufvudstadsbladet

3

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erittäin salaista

Voiko anonyymisti vastata haastattelukysymyksiin?

• kfkkxlfl

Minkälainen palkkiopolitiikka Höblalla on? Voisin joka tapauksessa lähetellä yhteystietoja huomenissa.

• Ulkoistettu....

Ei ole enää vaikutusmahdollisuuksi omaan työhön kuin ennen. Asiat jotka ennen liittyi omaan työhön, on nyt asiakkaan sisäisiä asioita, joihin ei ole ensinkään sopivaa puuttua. Työskentelen alalla jonka kaikki yritykset on ulkoistaneet ins.. siis vuokratyöfirmoille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      57
      3669
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2626
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe