Mitä mieltä oottejos mies käyttää leggareita, tarkoitan ihan tavallisia mustia. Käytän niitä pitkien kalsarien sijaan.
Legginssit miehellä
5
353
Vastaukset
- Tallaaja
Käytän leggareita ja sukkkiksia. Hyvin olen niillä pärjännyt.
- Hyvä vaihtoehto
Mitä outoa tuossa olisi? Leggarithan on aivan samanlaiset kuin miesten ohuet kalsaritkin. Ainakin Etelä-Suomessa on niin lauhat talvet ettei raappa- ja villahousuja tarvita kuin harvoin. Sisätyössä paksut alushousut on vain haitaksi (menee vielä "sukuonni" kun munat hautuu liian kuumassa). Leggareilla pärjää lyhyitä aikoja kovassakin pakkasessa mutta eivät ole liian kuumat sisätiloissa pitkien housujen alla.
- Piuhat poikki
Tuota sukuonnea ne jaksaa lehdissäkin savuta, sillä ei ole suurimmalla osalla enää mitään väliä viimeistään 40v päivien jälkeen, moni laittaisi jo ennen sitä piuhat poikki jos se kävisi helpommin.
- Lääkkeet
Piuhat poikki kirjoitti:
Tuota sukuonnea ne jaksaa lehdissäkin savuta, sillä ei ole suurimmalla osalla enää mitään väliä viimeistään 40v päivien jälkeen, moni laittaisi jo ennen sitä piuhat poikki jos se kävisi helpommin.
Kyllä siinä hautomisesta vähän muutakin seuraa kuin siittiökato.
http://fashion.telegraph.co.uk/news-features/TMG9393537/Fashion-for-tight-jeans-is-increasing-testicular-problems-among-men.html - Lääkkeitä ei tarvita
Lääkkeet kirjoitti:
Kyllä siinä hautomisesta vähän muutakin seuraa kuin siittiökato.
http://fashion.telegraph.co.uk/news-features/TMG9393537/Fashion-for-tight-jeans-is-increasing-testicular-problems-among-men.htmlTuossa ei hautomisella ole mitään vaikutusta, eikä leggareilla/sukkahousuillakaan, jos ne ei ole aivan liian pienet tai väärin puetut.
Liian tiukat farkut eivät jousta, toisin kuin nämä vaatekappaleet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653