Kypsät naiset päihittävät tyttöset.

tikari1

Kaikki miehet ja pojat tuntevat eniten seksuaalista vetoa 30-60-vuotiaisiin naisiin. Miehet pitävät itsevarmoista aikuisista naisista, jotka tietävät mitä haluavat.

157

2429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beitti on esillä

Olkaa varovaisia, ettette lankea beittiin.

• Ei kaikki

paitsi 40-60 vuotiaat miehet. He haluavat epävarmemman tyttösen jotta voivat tuntea itsensä varmemmiksi. Nuoret miehet ehkä haluavat koska heilläkin on kyky irottella eikä ole vielä kertyneitä katkeruuksia syömässä itsetuntoa =)

• päivystävä sovinisti

Nyt sitä omaa egoa PIKKUSEN pienemmälle :D

• Voi voi
        päivystävä sovinisti kirjoitti:

Nyt sitä omaa egoa PIKKUSEN pienemmälle :D

Naiset buustailevat täällä toistensa olematonta egoa, totuutta he eivät kestä.

• Anonyymi

Akat sen katkeruuden on aiheuttaneet

• Cloetta...

No, olen 50 nainen ja en takuulla päihitä nuoria naisia, ainakaan ulkonäössä. Ja en usko, että jos tosissaan kilpasille ruettaisiin, päihittäisin missään muussakaan, jos miesten mieltymyksistä kilpailtaisiin.

En usko lainkaan mihinkään puumailmiöön. AIna on ollut miehiä, jotka etsivät kypsää naista milloin minkäkin syyn nojalla, osa etsii äitihahmoa, osa sitä itsevarmaa naista, jonka olkapäähän on helppo nojata.

Miksi meidän naisten edes pitäisi olla kilpasilla moisesta? Kaikille löytyy ihailijansa mutta kyllä nuoret naiset ovat kauniita ja kiinnostavia; me vanhemmat olemme varmasti usein itsevarmempia mutta empä usko sen mitenkään erityisesti ketään miestä kiinnostavan tai kiihottavan.

Ollaan siis realisteja.

• DirLan Daa

Ollaanpa ihan realisteja. Olen myös viisikymppinen nainen, ja päihitän mennen tullen monet itseäni nuoremmat naiset jos miesten mieltymyksestä puhutaan. En ole koskaan edes ollut ikäiseni tai vanhemman miehen kanssa.

• kumppania etsimässä

Nuoret naiset ovat tietysti kauniita. Kiinnostavuus on sitten toinen juttu. Jos sillä tarkoitetaan naisen henkistä kehitystä, niin eiköhän vanhempi nainen ole vähintäänkin yhtä kiinnostava. Ilmeisesti Cloetta tarkoittaa kuitenkin kiinnostavalla sitä, että mies on kiinnostunut naisesta, joka on kaunis.

• DAADAA
        DirLan Daa kirjoitti:

Ollaanpa ihan realisteja. Olen myös viisikymppinen nainen, ja päihitän mennen tullen monet itseäni nuoremmat naiset jos miesten mieltymyksestä puhutaan. En ole koskaan edes ollut ikäiseni tai vanhemman miehen kanssa.

haha, uskot varmasti itse niin, totuus on joka tapauksessa toinen. Ethän sinäkään huoli ikäistäsi miestä itsellesi, haloo!

• Dirlan Daa
        DAADAA kirjoitti:

haha, uskot varmasti itse niin, totuus on joka tapauksessa toinen. Ethän sinäkään huoli ikäistäsi miestä itsellesi, haloo!

Tässä kiteytyy suomalainen junttikateus. Tässä maassa on kiellettyä sanoa mitään positiivistä itsestään. Aivan sama minulle, mitä minusta ajattelette. Olen vanha ja nätti, mitä pahaa siinä on? Ai niin, tietysti ne satakiloiset kolmekymppiset kelpaavat paremmin kuin vanha ja hyvärunkoinen. Minun ei kuitenkaan tarvitse kelvata kenellekään, minullahan on jo mies. Nuori ja hyvännäköinen, ollut jo pari vuosikymmentä.

• Tytöntyttö!
        Dirlan Daa kirjoitti:

Tässä kiteytyy suomalainen junttikateus. Tässä maassa on kiellettyä sanoa mitään positiivistä itsestään. Aivan sama minulle, mitä minusta ajattelette. Olen vanha ja nätti, mitä pahaa siinä on? Ai niin, tietysti ne satakiloiset kolmekymppiset kelpaavat paremmin kuin vanha ja hyvärunkoinen. Minun ei kuitenkaan tarvitse kelvata kenellekään, minullahan on jo mies. Nuori ja hyvännäköinen, ollut jo pari vuosikymmentä.

Junttikateuskortti on aina hyvä veto, silloin kun ei ole älliä enempää.

• Ei mitään sanottavaa
        Tytöntyttö! kirjoitti:

Junttikateuskortti on aina hyvä veto, silloin kun ei ole älliä enempää.

Järjenköyhät käyttää tuota kateuskorttia kun argumentit loppuvat kesken.

• Dirlan Daa
        Ei mitään sanottavaa kirjoitti:

Järjenköyhät käyttää tuota kateuskorttia kun argumentit loppuvat kesken.

Junttiuteen kuuluu luonnollisena osana myös se, että kateellisuuttaan ei tietenkään myönnetä. Hoh hoijaa, haukotuttaa.

• Niinpä niin
        Dirlan Daa kirjoitti:

Junttiuteen kuuluu luonnollisena osana myös se, että kateellisuuttaan ei tietenkään myönnetä. Hoh hoijaa, haukotuttaa.

Hah mistä sulle pitäis olla kateellinen? :D Siitäkö että olet vanha akka joka (rivien välistä luettuna) kadehtii nuoria kauniita naisia joita miehet oikeastu haluaa?

• osui ja upposi
        Niinpä niin kirjoitti:

Hah mistä sulle pitäis olla kateellinen? :D Siitäkö että olet vanha akka joka (rivien välistä luettuna) kadehtii nuoria kauniita naisia joita miehet oikeastu haluaa?

Kylläpä meni hiljaiseksi.

• Dirlan Daa
        osui ja upposi kirjoitti:

Kylläpä meni hiljaiseksi.

Tällä vanhalla akalla on muutakin tekemistä kuin päivystää teidän kateellista ininää täällä. Minulla ei ole mitään syytä kadehtia ketään. Pitäisiköhän sinun opetella lukemaan sieltä rivien välistä? Voit minun puolestani jankuttaa maailmaan tappiin saakka kuinka miehet eivät tällaista vanhaa naista halua, mutta totuus on vaan toinen. Ymmärrät sinä sitä tai et.

• päivystävä sovinisti
        DirLan Daa kirjoitti:

Niin siis päihität jonkun 20-vuotiaan läskipalleron. Tsemppiä, hyvin menee!

• En usko että kukaan
        Dirlan Daa kirjoitti:

Tällä vanhalla akalla on muutakin tekemistä kuin päivystää teidän kateellista ininää täällä. Minulla ei ole mitään syytä kadehtia ketään. Pitäisiköhän sinun opetella lukemaan sieltä rivien välistä? Voit minun puolestani jankuttaa maailmaan tappiin saakka kuinka miehet eivät tällaista vanhaa naista halua, mutta totuus on vaan toinen. Ymmärrät sinä sitä tai et.

Vastaa kysymykseen, kuka olisi sinulle kateellinen ja mistä?

• HAH
        DirLan Daa kirjoitti:

Dirlan on taas näitä 50 ämmiä joilla liian suurot luulot itsestään!Sen sijaan Cloetta selkeästi on älykäs ja fiksu nainen.Realisti kypsä kaunis ihminen.Tämän kirjoitti nainen 46.

• näinmuutenon
        Dirlan Daa kirjoitti:

Paremmalla rungollakaan niin väliä, mutta tuo itsetunto on se mikä minua ainakin kiinnostaa. Nuoret naiset vaan vinkuu, että miksi et sano, että olen kaunis jne. Nämä puumat tietävät sen ja niille ei tarvitse sitä olla jankkaamassa, vaan voi keskittyä elämiseen. Jatka dirlan daa vaan samaa rataa. Minäkin haluisin tuollaisen NAISEN, enkä inisevää blondia peilin edessä...

• Anonyymi
        DirLan Daa kirjoitti:

Ja mikähän pedofili siellä kehuu itseään. VOI VOI

• jzst

Nyt olen kyllä niin väärässä.....

• xtir6t

Mitä ihmettä, tämä poisti lainaukseni? Piti siis vastata tähän: ""me vanhemmat olemme varmasti usein itsevarmempia mutta empä usko sen mitenkään erityisesti ketään miestä kiinnostavan tai kiihottavan.""

• Voi voi

Taas tämä yksi joka esiintyy tuhannelle nimimerkillä kirjoittaa, että miehet tykkäävät "kypsistä" naisista, kun ei kestä totuutta: Uroksen seksuaalinen kutsumus kohdistuu lisääntymiskykyiseen naaraaseen. Kaikki valehtelemattomat ja viriilit miehet tuntevat vetoa 16–35 vuotiaisiin naisiin.

Ne jotka eivät kilpailussa pärjää joutuvat tyytymään vanhempiin.

; P

• Miehen näkökulma

Aloituksen on tehnyt selvästi vanha ja katkeroitunut nainen joka yrittää vakuutella itselleen ja muille että vanhat ovat muka haluttavampia mutta se on pahasti ristiriidassa sen faktan kanssa että biologia tulee tässä asiassa vastaan. Mitä nuorempi ja kauniimpi nainen sitä haluttavampi on ja nämä kaksi ominaisuutta viestittävät miehille että nainen on hedelmällinen ja kykenee tuottamaan terveitä jälkeläisiä. Tämä on asia jota vastaan ei voi taistella, niin luonto on asian järjestänyt. Joten on huvittavaa että tällaisesta asiasta väännetään loputtomiin. Kyllä jos pitäisi minun valita että 60-ryppyinen, jo parhaat päivänsä nähnyt kärttyinen mummeli vai freesi ja kaunis nuori 20-vuotias niin ei tarvitse kauaa miettiä että kummanko valitsisin.

• kumppania etsimässä
        Miehen näkökulma kirjoitti:

Aloituksen on tehnyt selvästi vanha ja katkeroitunut nainen joka yrittää vakuutella itselleen ja muille että vanhat ovat muka haluttavampia mutta se on pahasti ristiriidassa sen faktan kanssa että biologia tulee tässä asiassa vastaan. Mitä nuorempi ja kauniimpi nainen sitä haluttavampi on ja nämä kaksi ominaisuutta viestittävät miehille että nainen on hedelmällinen ja kykenee tuottamaan terveitä jälkeläisiä. Tämä on asia jota vastaan ei voi taistella, niin luonto on asian järjestänyt. Joten on huvittavaa että tällaisesta asiasta väännetään loputtomiin. Kyllä jos pitäisi minun valita että 60-ryppyinen, jo parhaat päivänsä nähnyt kärttyinen mummeli vai freesi ja kaunis nuori 20-vuotias niin ei tarvitse kauaa miettiä että kummanko valitsisin.

Minä en paljon perusta noista hedelmällisyysperusteluista. Ei kai kuuskymppinen mies enää lapsia käy laittamaan. Luulen, että perustelu on hyvin yksinkertainen: ihminen on kauneuden etsijä. Nuori nainen on kaunis. Siksi mies pitää hänestä. Mies ei välitä niinkään naisen suorituskyvystä, koska moni mies on sillä tavalla perinteinen, että tarvittaessa ottaa vastuun perheen kustantamisesta. Nainen sen sijaan joutuu asettamaan miehen "tuloksentekokyvyn" etusijalla, koska elossapysyminen menee estetiikan edelle, perhe on resursseja vaativa prosessi ja harva nainen on kovin hyvätuloinen.

• kumppania etsimässä
        kumppania etsimässä kirjoitti:

Minä en paljon perusta noista hedelmällisyysperusteluista. Ei kai kuuskymppinen mies enää lapsia käy laittamaan. Luulen, että perustelu on hyvin yksinkertainen: ihminen on kauneuden etsijä. Nuori nainen on kaunis. Siksi mies pitää hänestä. Mies ei välitä niinkään naisen suorituskyvystä, koska moni mies on sillä tavalla perinteinen, että tarvittaessa ottaa vastuun perheen kustantamisesta. Nainen sen sijaan joutuu asettamaan miehen "tuloksentekokyvyn" etusijalla, koska elossapysyminen menee estetiikan edelle, perhe on resursseja vaativa prosessi ja harva nainen on kovin hyvätuloinen.

Huomasin kirjoittaneeni aika ristiriitaista tekstiä. Joka tapauksessa olen sitä mieltä, että kauneus määrää aika paljon miehen valintoja joka iässä riippumatta siitä, aikooko lapsia hankkia. Ja naisen valintoja kauneus ei paljonkaan määrää missään iässä. Siis nainen katsoo aina enemmän miehen resursseja oli tarkoitus hankkia lapsia tai ei.

Tuosta tulikin uusi ajatus. Mies haluaa kauniin naisen. Nainen haluaa itse olla kaunis. Mitä se kertoo miehistä ja naisista.

• Hitsiläinen!

Tunnen yhden komean 47 vuotiaan miehen joka on poikkeuksellisen komea ja urheilullisestikin lahjakas kaveri. Miehen vaimo on vuoden vanhempi ja en ikinä usko tuon miehen muuta naista haluavan oli se sitten nuorempi tai vanhempi. Miehellä riittäisi kyllä ottajia tiedän sen. Kerran asiasta juttelin tämän miehen kanssa ja hän kertoi että vaimonsa on ainoa nainen joka ikinä koskaan on miehen persoonaan ja luonteeseen rakastunut. Kaikki muuta vain ulkokuoreen tai urheilusaavutuksiin. Mies myös itse pitää vaimoaan ihanimpana kaikista ja sen näkee jokainen joka heidät yhdessä näkee. Tämä mies ei ole vain tyytynyt vanhempaan vaimoonsa vaan jopa ylpeä naisestaan! Kahdehtivvaa tuo hänen vaimonsa onni.

• ,,,,,,,,,,,,,,,

Ja taas evoluutiopsykologi latelee totuuksia, onko ihan tieteellisesti todistettu fakta taas?

• Menkää pois kurpat
        Miehen näkökulma kirjoitti:

Viesti on saanut miinusta koska osuu arkaan paikkaan ja on 100% totta. Nuori ja kaunis miehen tiellä pitää!

• i7u6bvre
        Menkää pois kurpat kirjoitti:

Viesti on saanut miinusta koska osuu arkaan paikkaan ja on 100% totta. Nuori ja kaunis miehen tiellä pitää!

Ei, vaan koska joku asialle omistautunut on päättänyt miinustaa useamman kerran. Näitä tapauksia näkee välillä, esim. alkoholikeskusteluissa joku jakaa jopa satoja miinuksia.

• Totuus satuttaa
        i7u6bvre kirjoitti:

Ei, vaan koska joku asialle omistautunut on päättänyt miinustaa useamman kerran. Näitä tapauksia näkee välillä, esim. alkoholikeskusteluissa joku jakaa jopa satoja miinuksia.

Niin ja siksi että se on totta. Kurpat täällä miinustelee viestejä.

• i7u6bvre
        Totuus satuttaa kirjoitti:

Niin ja siksi että se on totta. Kurpat täällä miinustelee viestejä.

Sekin pitänee paikkansa, mut mt- ongelmaiset äijät tekevät sitä kyl paljon enemmän.

• Uskomatonta touhua
        i7u6bvre kirjoitti:

Sekin pitänee paikkansa, mut mt- ongelmaiset äijät tekevät sitä kyl paljon enemmän.

Miksi miehet miinustelisivat sellaisia viestejä, joissa ei ole mitään heitä loukkaavaa, vaan pelkkiä toteamuksia? Eiköhän sitä tee juurikin totuuden tiedostavat naiset, joita ketuttaa etteivät saa irralla todellisuudesta olevia mielipiteitään läpi täällä ja ovat katkeroituneita.

• i7u6bvre
        Uskomatonta touhua kirjoitti:

Miksi miehet miinustelisivat sellaisia viestejä, joissa ei ole mitään heitä loukkaavaa, vaan pelkkiä toteamuksia? Eiköhän sitä tee juurikin totuuden tiedostavat naiset, joita ketuttaa etteivät saa irralla todellisuudesta olevia mielipiteitään läpi täällä ja ovat katkeroituneita.

Huomasitko tuon lyhenteen viestissäni? Sitä paitsi näillä sivuilla seikkailee enimmäkseen miehiä. Taidat olla elikkä, no ei se mitään, tiedät varmaan kuka minä olen ;)

• ....
        Hitsiläinen! kirjoitti:

Tunnen yhden komean 47 vuotiaan miehen joka on poikkeuksellisen komea ja urheilullisestikin lahjakas kaveri. Miehen vaimo on vuoden vanhempi ja en ikinä usko tuon miehen muuta naista haluavan oli se sitten nuorempi tai vanhempi. Miehellä riittäisi kyllä ottajia tiedän sen. Kerran asiasta juttelin tämän miehen kanssa ja hän kertoi että vaimonsa on ainoa nainen joka ikinä koskaan on miehen persoonaan ja luonteeseen rakastunut. Kaikki muuta vain ulkokuoreen tai urheilusaavutuksiin. Mies myös itse pitää vaimoaan ihanimpana kaikista ja sen näkee jokainen joka heidät yhdessä näkee. Tämä mies ei ole vain tyytynyt vanhempaan vaimoonsa vaan jopa ylpeä naisestaan! Kahdehtivvaa tuo hänen vaimonsa onni.

No onpa iso ikäero, kerrassaan yksi vuosi.

• Iso Nisäkäsuros
        kumppania etsimässä kirjoitti:

Huomasin kirjoittaneeni aika ristiriitaista tekstiä. Joka tapauksessa olen sitä mieltä, että kauneus määrää aika paljon miehen valintoja joka iässä riippumatta siitä, aikooko lapsia hankkia. Ja naisen valintoja kauneus ei paljonkaan määrää missään iässä. Siis nainen katsoo aina enemmän miehen resursseja oli tarkoitus hankkia lapsia tai ei.

Tuosta tulikin uusi ajatus. Mies haluaa kauniin naisen. Nainen haluaa itse olla kaunis. Mitä se kertoo miehistä ja naisista.

"Mies haluaa kauniin naisen. Nainen haluaa itse olla kaunis. Mitä se kertoo miehistä ja naisista."

No ser kertoo, että käyttäydymme kuten isojen nisäkkäiden kuuluukin käyttäytyä. Mies hakee elinvoimaista, seksuaalista ja hedelmällistä ja nainen haluaa olla sellainen. Urokset kilapilevat naaraista ja naaraat haluavat kilpailun olevan mahdolisimman kovaa, jotta saavat mahdollisimman hyvin siittäjän.

• hohohohohohoho
        Iso Nisäkäsuros kirjoitti:

"Mies haluaa kauniin naisen. Nainen haluaa itse olla kaunis. Mitä se kertoo miehistä ja naisista."

No ser kertoo, että käyttäydymme kuten isojen nisäkkäiden kuuluukin käyttäytyä. Mies hakee elinvoimaista, seksuaalista ja hedelmällistä ja nainen haluaa olla sellainen. Urokset kilapilevat naaraista ja naaraat haluavat kilpailun olevan mahdolisimman kovaa, jotta saavat mahdollisimman hyvin siittäjän.

Iso nisäkäsuros on tainnut saada vähän pienet aivot.

• Uskomatonta touhua
        i7u6bvre kirjoitti:

Huomasitko tuon lyhenteen viestissäni? Sitä paitsi näillä sivuilla seikkailee enimmäkseen miehiä. Taidat olla elikkä, no ei se mitään, tiedät varmaan kuka minä olen ;)

Olen kylläkin mies. Noniin, oletko tyytyväinen, helpottiko tämä tieto?

• pseudoelikkä
        Uskomatonta touhua kirjoitti:

Olen kylläkin mies. Noniin, oletko tyytyväinen, helpottiko tämä tieto?

Tottakai "elikkä" on mies, se lienee kaikille jo tullut selväksi

• nuoreuskaunistaa

Valitettavasti jos rehellisiä ollaan; väsyneet, katkerat vanhat kurpat eivät kiinnosta miehiä, nuori nainen on ihanan raikas ja seksikäs... vetoaa 99% miehiin.

• "väsyneet, katkerat vanhat kurpat eivät kiinnosta miehiä"

Tämä kai pätee myös niihin, jotka ovat väsyneitä, katkeria nuoria kurppia? Väitän että iso osa tuntee vetoa eloisiin, huumorintajuisiin ja itsestään huolehtiviin varttuneempiinkin naisiin, ei se iästä ole kiinni kuulkaas.

"nuori nainen on ihanan raikas ja seksikäs... vetoaa 99% miehiin"

Meitäkin on montaan junaan. Vai väitätkö että jos on nuori, on automaattisesti ihanan raikas ja seksikäs. Esimerkiksi nämä 16-23-vuotiaat:

http://i294.photobucket.com/albums/mm100/walter523/UglyGirl.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-GBaPup9RWTs/Ty-Z6Ay0jdI/AAAAAAAADLs/zJlsEEyMbV0/s1600/IMG_8991.jpg

http://www.fatgirlreading.com/wp-content/uploads/2010/10/IMG_1211.jpg

http://www.breaktopic.com/wp-content/uploads/2012/01/chicks-crazy-111.jpeg

http://static.stara.fi/wp-content/uploads/2013/02/courtneystodden11022013b.jpg

http://1.bp.blogspot.com/-1OL1hb4cwqk/T5r_fbytVvI/AAAAAAAAASg/PD69Ma4AQKU/s1600/a.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3369/4613634246_8bcb7a28fa_m.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-iQZdBwzbKaQ/TiRUVsOuZtI/AAAAAAAAEAI/WwNCQW3sapo/s1600/IMG_0898.JPG

Kaikki ihanan raikkaita ja seksikkäitä nuoria naisia :D Tällä en halunnut haukkua ketään, vaan näyttää sen että ehkä se pornoelokuvista tuttu teini (eli oikeasti kolmekymppinen nainen) ei ihan se realistinen totuus suurimmasta osasta väestöä.

Seuraavaksi 40-60-vuotiaita

http://www.cougarwomen.net/wp-content/uploads/2010/11/cougardress.jpg

http://30unbreakablemanlaws.files.wordpress.com/2010/10/headshot1.jpg

http://www.cinemaretro.com/uploads/RAQUELWELCHWHITE.jpg

http://www.popcrunch.com/wp-content/uploads/2009/06/cougar.jpg

http://cdn.mg.co.za/crop/content/images/2013/07/11/cougarlife2_.jpg/676x380/

http://www.owlmusicsearch.com/wp-content/uploads/2013/04/114-232x300.jpg

http://www.midwesttvguy.com/wp-content/uploads/2012/11/courtney-cox-10.jpg

http://s9.thisnext.com/media/largest_dimension/EE2E92DB.jpg

Meitä on niin moneksi, jospa ei annettaisi sen iän määritellä miten kiinnostava ihminen on. En vaan sinänsä voi käsittää, että miten joku voi sanoa tykkäävänsä vain nuorista tai vain vanhemmista naisista, koska jokaisessa ikäryhmässä on mätiä munia ja jokaisessa on helmiä.

• muuut

Vajaa kymmenen vuotta sitten olin vielä vapailla markkinoilla ja koko silloinen seksielämäni perustui lähes sataprosenttisesti kypsille naisille. Oli siinä sivussa pari nuorempaakin naista, mutta ei niistä ollut mihinkään. Kokeneet ja kypsään ikään ehtineet naiset ovat jo niin sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ja tietävät mistä pitävät, toisin kuin monet parikymppiset teini-ikään jämähtäneet pissikset. Se tunne kun onnistuu viettelemään puuman tai tulee itse puuman viettelemäksi. Aijaijai...

Ja kyllä minuakin katseltiin omituisesti kaveripiirissä, mutta en välittänyt paskaakaan. Itseasiassa monet näistä naureskelevista frendeistä tulivat yleensä kahdenkeskisissä jutteluissa kyselemään että millaista on ja miten itsekin saisi.

Minä panin paljon, ja parhaimmista naisista tuli vakipanosuhteita. Yhtään en vaihtaisi pois. Menneisyyteenkään ei ole paluuta, olenhan jo kolmikymppisenä liian vanha näille upeille naaraille...

• hiphei3
        rosa-m.m kirjoitti:

"väsyneet, katkerat vanhat kurpat eivät kiinnosta miehiä"

Tämä kai pätee myös niihin, jotka ovat väsyneitä, katkeria nuoria kurppia? Väitän että iso osa tuntee vetoa eloisiin, huumorintajuisiin ja itsestään huolehtiviin varttuneempiinkin naisiin, ei se iästä ole kiinni kuulkaas.

Meitäkin on montaan junaan. Vai väitätkö että jos on nuori, on automaattisesti ihanan raikas ja seksikäs. Esimerkiksi nämä 16-23-vuotiaat:

http://2.bp.blogspot.com/-GBaPup9RWTs/Ty-Z6Ay0jdI/AAAAAAAADLs/zJlsEEyMbV0/s1600/IMG_8991.jpg

http://1.bp.blogspot.com/-1OL1hb4cwqk/T5r_fbytVvI/AAAAAAAAASg/PD69Ma4AQKU/s1600/a.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-iQZdBwzbKaQ/TiRUVsOuZtI/AAAAAAAAEAI/WwNCQW3sapo/s1600/IMG_0898.JPG

Kaikki ihanan raikkaita ja seksikkäitä nuoria naisia :D Tällä en halunnut haukkua ketään, vaan näyttää sen että ehkä se pornoelokuvista tuttu teini (eli oikeasti kolmekymppinen nainen) ei ihan se realistinen totuus suurimmasta osasta väestöä.

Meitä on niin moneksi, jospa ei annettaisi sen iän määritellä miten kiinnostava ihminen on. En vaan sinänsä voi käsittää, että miten joku voi sanoa tykkäävänsä vain nuorista tai vain vanhemmista naisista, koska jokaisessa ikäryhmässä on mätiä munia ja jokaisessa on helmiä.

Pornossa esiintyy kyllä lähes aina 18-25-vuotiaita naisia. 25 on jo ns. mature kamaa.

Siinä olet kuitenkin oikeassa, että ikä ei kerro, onko nainen kaunis vai ruma. Vanha voi olla kaunis ja nuori voi olla ruma. Iällä ei ole mitään merkitystä.

• Älä yleistä.
        muuut kirjoitti:

Vajaa kymmenen vuotta sitten olin vielä vapailla markkinoilla ja koko silloinen seksielämäni perustui lähes sataprosenttisesti kypsille naisille. Oli siinä sivussa pari nuorempaakin naista, mutta ei niistä ollut mihinkään. Kokeneet ja kypsään ikään ehtineet naiset ovat jo niin sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ja tietävät mistä pitävät, toisin kuin monet parikymppiset teini-ikään jämähtäneet pissikset. Se tunne kun onnistuu viettelemään puuman tai tulee itse puuman viettelemäksi. Aijaijai...

Ja kyllä minuakin katseltiin omituisesti kaveripiirissä, mutta en välittänyt paskaakaan. Itseasiassa monet näistä naureskelevista frendeistä tulivat yleensä kahdenkeskisissä jutteluissa kyselemään että millaista on ja miten itsekin saisi.

Minä panin paljon, ja parhaimmista naisista tuli vakipanosuhteita. Yhtään en vaihtaisi pois. Menneisyyteenkään ei ole paluuta, olenhan jo kolmikymppisenä liian vanha näille upeille naaraille...

Ja parikymppinen nainen on automaattisesti jämähtänyt teini-ikään? Ja parikymppinen nainen on automaattisesti pissis? Tosi "avarakatseista ja kypsää" sulta sanoa noin...

• muuuuuuut
        Älä yleistä. kirjoitti:

Ja parikymppinen nainen on automaattisesti jämähtänyt teini-ikään? Ja parikymppinen nainen on automaattisesti pissis? Tosi "avarakatseista ja kypsää" sulta sanoa noin...

Joo juuri tuota tarkoitin. Hienosti päätelty.

• ewayaw4ya4wyae
        hiphei3 kirjoitti:

Pornossa esiintyy kyllä lähes aina 18-25-vuotiaita naisia. 25 on jo ns. mature kamaa.

Siinä olet kuitenkin oikeassa, että ikä ei kerro, onko nainen kaunis vai ruma. Vanha voi olla kaunis ja nuori voi olla ruma. Iällä ei ole mitään merkitystä.

Ei itse asiassa ole, yritän etsiä vähän dokumenttia löytämästäni jutusta jossa kerrottiin että teinipornonäyttelijöiden keski-ikä oli jotain 25:n luokkaa mutta en muista yhtään millä englanninkielisellä sivulla se oli

• 2+19
        Älä yleistä. kirjoitti:

--toisin kuin MONET parikymppiset teini-ikään jämähtäneet pissikset--

Hyvä lukutaito Älä yleistä:llä =D

• qwqwqwqwqwqwqwqw
        ewayaw4ya4wyae kirjoitti:

Ei itse asiassa ole, yritän etsiä vähän dokumenttia löytämästäni jutusta jossa kerrottiin että teinipornonäyttelijöiden keski-ikä oli jotain 25:n luokkaa mutta en muista yhtään millä englanninkielisellä sivulla se oli

En tiedä sivustoasi mutta kun katsoin tämän listan läpi http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_British_pornographic_actors pelkästään brittiläisistä pornonäyttelijöistä niin ainakin siellä keski ikä tuntui olevan siinä 28-40 välissä

• Haloo.
        qwqwqwqwqwqwqwqw kirjoitti:

En tiedä sivustoasi mutta kun katsoin tämän listan läpi http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_British_pornographic_actors pelkästään brittiläisistä pornonäyttelijöistä niin ainakin siellä keski ikä tuntui olevan siinä 28-40 välissä

Tietenkin pornonäyttelijät ovat aikuisia naisia. 20-25-vuotiaassa lapsessa ei ole mitään haluttavaa. Sitä paitsi jos tuon ikäinen esiintyisi pornossa, niin se olisi lain mukaan silloin lapsipornoa.

• qwqwqwqwqw
        Haloo. kirjoitti:

Tietenkin pornonäyttelijät ovat aikuisia naisia. 20-25-vuotiaassa lapsessa ei ole mitään haluttavaa. Sitä paitsi jos tuon ikäinen esiintyisi pornossa, niin se olisi lain mukaan silloin lapsipornoa.

Eikös lapsipornon raja ole Suomessa se 18?

• Haloo. kirjoitti:

"20-25-vuotiaassa lapsessa ei ole mitään haluttavaa"

No en minä nyt tuotakaan menisi allekirjoittamaan. Edelleenkin myös meissä parikymppisissä löytyy haluttavia tapauksia, turha mennä iän perusteella mitään tuomitsemaan.

• Haloo.
        rosa-m.m kirjoitti:

"20-25-vuotiaassa lapsessa ei ole mitään haluttavaa"

No en minä nyt tuotakaan menisi allekirjoittamaan. Edelleenkin myös meissä parikymppisissä löytyy haluttavia tapauksia, turha mennä iän perusteella mitään tuomitsemaan.

Ehkä, mutta kyllä esimerkiksi 30-40-vuotiaissa on enemmän niitä haluttavia tapauksia kuin 20-25-vuotiaissa.

• nuoreuskaunistaa
        rosa-m.m kirjoitti:

Korjaan nyt tuota sanomaani etten tarkoita nuorista noita linkitettyjä rumiluksia, vaan terveelliset elämäntavan omaavat ja tupakoimattomat nuoret joilla hyväkuntoinen kroppa ja kauniit kasvot. Näitäkin on, ja niitä tarkoitan.

• nuoreuskaunistaa
        qqwqwqwqwqw kirjoitti:

Nyt kun tälle linjalle lähdettiin niin en malta olla vastaamatta. Eli sinun mielestäsi 'nuoreuskaunistaa' nämä kaikki yli 40 vuotiaat pornonäyttelijät ovat siis väsyneitä katkeria vanhoja kurppia noiden rosan linkkaamien teinien rinnalla

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/77/Taylor_Wane_2008.jpg

http://cdn2.image.keezmovies.phncdn.com/actor/42/30/13190/234x344.jpg

http://i2.listal.com/image/89274/600full-dominique-simone.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/30/Crystal_Knight_r010027.png

http://www.abcnyheter.no/files/images/2005-40/medium/68844.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4c/Roxanne_Hall_2_adjusted.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/db/Cathy_Barry_iafd.jpg

Nuo sinun linkittämät ovat silti vanhoja ja se näkyy. Epätoivoisesti vanhat naikkoset yrittävät peittää ikääntymisen paksulla meikillä ja pukeutumalla tyrkysti. Ja lehmäntissit ovat turn off...

• Näin se on
        Haloo. kirjoitti:

Ehkä, mutta kyllä esimerkiksi 30-40-vuotiaissa on enemmän niitä haluttavia tapauksia kuin 20-25-vuotiaissa.

Ei tasan ole, 20 vuotias on haluttava ja kaunis, 40 vuotias jo parhaat päivänsä nähnyt. Minkäs sille voi? Luonnollinen prosessi, joka tapahtuu meille kaikille jossakin vaiheessa.

• tailakkatailaa
        Näin se on kirjoitti:

Ei tasan ole, 20 vuotias on haluttava ja kaunis, 40 vuotias jo parhaat päivänsä nähnyt. Minkäs sille voi? Luonnollinen prosessi, joka tapahtuu meille kaikille jossakin vaiheessa.

Ei todellakaan ole 20 vuotias paras eikä automaattisesti kaunis, tänä päivänä on niin paljon yli kolmekymppisiä kauniita naisia että ehkä 30 vuotta sitten parikymppiset päihittivät vanhemmat naiset mutta tänä päivänä se on vähintään tasan. Siiderimahaiset, tupakoivat pullukkateinit eivät käännä päätä vaikka tällä hetkellä seurustelenkin 25 vuotiaan kanssa

• silmä käteen
        nuoreuskaunistaa kirjoitti:

Korjaan nyt tuota sanomaani etten tarkoita nuorista noita linkitettyjä rumiluksia, vaan terveelliset elämäntavan omaavat ja tupakoimattomat nuoret joilla hyväkuntoinen kroppa ja kauniit kasvot. Näitäkin on, ja niitä tarkoitan.

Sai kyllä vähän eri käsityksen viestistäsi, sitä paitsi aika harva nuori nainen on enää hyväkuntoinen ja itsestään oikeasti huolehtiva. Lisäksi kommenttisi oli muutenkin typerä, sillä tietysti miehiin vetoaa hyväkuntoinen ja kauniskasvoinen nainen, iästä riippumatta.

• qwrteate

Nuo sinun linkittämät ovat silti vanhoja ja se näkyy. Epätoivoisesti vanhat naikkoset yrittävät peittää ikääntymisen paksulla meikillä ja pukeutumalla tyrkysti. Ja lehmäntissit ovat turn off...

Vanhoja? :D Nelikymppiset? Ja se näkyy? Olet aika huono provo.

• ikävä juttu
        qwrteate kirjoitti:

Vanhoja? :D Nelikymppiset? Ja se näkyy? Olet aika huono provo.

Juu, on ne ja ne on ihan ryppyisiä etenkin suomimuijat elähtää monasti jo ennen 30 ikävuotta.

• tuukke
        ikävä juttu kirjoitti:

Juu, on ne ja ne on ihan ryppyisiä etenkin suomimuijat elähtää monasti jo ennen 30 ikävuotta.

Jos naisen seksikkyyteen vaikuttaa noin paljon jotkut rypyt niin suosittelen kasvamaan aikuiseksi.

• ryryryry
        ikävä juttu kirjoitti:

Suomalaiset naiset paranevat vanhetessaan, jos vain osaavat pitää itsestään huolta. Jos valittavanani olisi hyvännäköinen 55-vuotias ja hyvännäköinen 25-vuotias niin valintani olisi se viiskymppinen. Miksi? Taidot, asenne ja nautinto. Ei se pillu ollut sen tiukempi teinillä kuin keski-iän ohittaneella, ennemminkin voisi sanoa että lapseton nainen on ulkonäöllisesti haluttavampi kuin lapsen saanut, mutta poikkeuksia tietysti on vaikka millä mitalla.

• nuoreuskaunistaa
        silmä käteen kirjoitti:

Sai kyllä vähän eri käsityksen viestistäsi, sitä paitsi aika harva nuori nainen on enää hyväkuntoinen ja itsestään oikeasti huolehtiva. Lisäksi kommenttisi oli muutenkin typerä, sillä tietysti miehiin vetoaa hyväkuntoinen ja kauniskasvoinen nainen, iästä riippumatta.

Mutta viittasinkin tuohon rosa-m.m:n viestiin johon laittoi kaikki kamalimman näköiset nuoret. Tässä kauniita nuoria naisia:

http://wallpoper.com/images/00/44/31/72/beautiful-young-woman_00443172.jpg

http://us.123rf.com/400wm/400/400/domenicogelermo/domenicogelermo1110/domenicogelermo111000031/10802217-happy-young-woman-with-beautiful-slim-body-in-yellow-sport-clothes--isolated-on-white-background.jpg

http://cache1.asset-cache.net/xc/118398725-young-indian-woman-bikini-model-at-beach-thinkstock.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=B53F616F4B95E553C978AED9141437126793D9CB0E4C2AA3BDC128C0A9CD218FAF02A446DE301F85

http://starcasm.net/wp-content/uploads/2012/06/Shayla-Quinn-Beverly-Hills-Nanny.jpg

Päihittävät varmasti jotkut vanhukset...

• mikomikom

Mutta viittasinkin tuohon rosa-m.m:n viestiin johon laittoi kaikki kamalimman näköiset nuoret. Tässä kauniita nuoria naisia:

http://us.123rf.com/400wm/400/400/domenicogelermo/domenicogelermo1110/domenicogelermo111000031/10802217-happy-young-woman-with-beautiful-slim-body-in-yellow-sport-clothes--isolated-on-white-background.jpg

http://cache1.asset-cache.net/xc/118398725-young-indian-woman-bikini-model-at-beach-thinkstock.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=B53F616F4B95E553C978AED9141437126793D9CB0E4C2AA3BDC128C0A9CD218FAF02A446DE301F85

http://starcasm.net/wp-content/uploads/2012/06/Shayla-Quinn-Beverly-Hills-Nanny.jpg

Mieluummin ainakin minä panisin ketä tahansa noista rosan linkkaamista vanhuksista kuin noita sinun linkkaamiasi tyttösiä. Taidat olla itse aika nuori, eikö vain. Silloin sitä tuntui kolmekymppisetkin kamalilta vanhuksilta mutta nyt kun olen ohittanut neljänkympin niin parikymppiset ovat vielä niin lapsen kengissä ja nyt rehevät tissit perse ja itsevarma ote mulkusta vievät enemmän jalat alta kun teinien hirveän hauras epävarma ja vaivaannuttava asenne. Ja viestistäsi kieltämättä sai käsityksen että tarkoitit ketä tahansa tyyliin kolmenkympin ohittanutta rupsahtaneeksi ja ketä tahansa nuorta kauniiksi ja seksikkääksi. Joko sinulla on vikaa ymmärryksessä tai sitten oikeinkirjoituksessa mutta sen varmaankin uskot että tuo lukusi 99 % oli aika puuta heinää.

• 3+12

Eikös tuo viimeinen eli Shayla ole jo kolmekymppinen? Ei kai sellaista enää nuoreksi lasketa sinun mittapuulla. Enkä kyllä ole samaa mieltä siitä että nuo kuvasi naiset olisivat sen seksikkäämpiä kuin esim nuo rosa-m.m:n iäkkäämmät naiset. Itse asiassa rehellisesti sanottuna nuo sinun kuvasi olivat aivan mitäänsanomattomia. Tosin mitä minä tässä edes vastaan kun olet vain huono provo.

• hmpj
        rosa-m.m kirjoitti:

Siis mitäköhä vittua, linkkasit paskimmat 16-23 edustajat ja parhaimmat 40-60? Nainen nyt yleisesti ottaen on kauneimmillaan 16-23vuotiaana. Oisit heittäny victorian secretit toiselle puolelle vaakaa.

• hmpj
        mikomikom kirjoitti:

Mieluummin ainakin minä panisin ketä tahansa noista rosan linkkaamista vanhuksista kuin noita sinun linkkaamiasi tyttösiä. Taidat olla itse aika nuori, eikö vain. Silloin sitä tuntui kolmekymppisetkin kamalilta vanhuksilta mutta nyt kun olen ohittanut neljänkympin niin parikymppiset ovat vielä niin lapsen kengissä ja nyt rehevät tissit perse ja itsevarma ote mulkusta vievät enemmän jalat alta kun teinien hirveän hauras epävarma ja vaivaannuttava asenne. Ja viestistäsi kieltämättä sai käsityksen että tarkoitit ketä tahansa tyyliin kolmenkympin ohittanutta rupsahtaneeksi ja ketä tahansa nuorta kauniiksi ja seksikkääksi. Joko sinulla on vikaa ymmärryksessä tai sitten oikeinkirjoituksessa mutta sen varmaankin uskot että tuo lukusi 99 % oli aika puuta heinää.

Ainakin sinä - tähän voikin lopettaa sit lukemisen. Kun tosiaan joku syö paskaakin, se ei silti tarkota, että siitä koskaa tulis valtavirran suuntaus

• vastaan...
        hmpj kirjoitti:

Ainakin sinä - tähän voikin lopettaa sit lukemisen. Kun tosiaan joku syö paskaakin, se ei silti tarkota, että siitä koskaa tulis valtavirran suuntaus

Minä sentään puhun vain omasta puolestani kun taas täällä jotkut latelevat muka faktoja esim siitä että vanhempi nainen ei kiinnosta ketään ja vain nuori on kaunis mikä on täyttä paskapuhetta.

• jflsvelzkgbdksla
        hmpj kirjoitti:

Siis mitäköhä vittua, linkkasit paskimmat 16-23 edustajat ja parhaimmat 40-60? Nainen nyt yleisesti ottaen on kauneimmillaan 16-23vuotiaana. Oisit heittäny victorian secretit toiselle puolelle vaakaa.

Sehän siinä oli ideana senkin tolvana, että kaikista ikäluokista löytyy kauniita ja seksikkäitä sekä niitä päinvastaisia eikä se liity sen paremmin ikään kuin perskarvojen väriinkään.

• hfiskavvd
        hmpj kirjoitti:

Sitä paitsi victoria secretin mallithan ovat kolmekymppisiä?

• nuoreuskaunistaa
        silmä käteen kirjoitti:

Onhan tosiaan niitä kuin sinä, jotka tykkäävät kanssa niistä vanhoista naisista ja se on ok. Mutta minä en pidä ainakaan seks. haluttavina enää. Totta, on olemassa hyväkuntoisia ja kauniskasvoisia vanhempiakin naisia mutta ne eivät silti päihitä hoikkia ja urheilevia nuoria naisia ainakaan omassa mittakaavassani. Vanhuus näkyy jollain tavalla, joillakin naama roikkuu (bulldogin posket), rinnat navassa... Mutta ehkä tämä johtuu tosiaan nuoresta iästäni, ehkä mielipiteeni muuttuu kun ikää tulee lisää.

• jepa jeeeee

Onhan tosiaan niitä kuin sinä, jotka tykkäävät kanssa niistä vanhoista naisista ja se on ok. Mutta minä en pidä ainakaan seks. haluttavina enää. Totta, on olemassa hyväkuntoisia ja kauniskasvoisia vanhempiakin naisia mutta ne eivät silti päihitä hoikkia ja urheilevia nuoria naisia ainakaan omassa mittakaavassani. Vanhuus näkyy jollain tavalla, joillakin naama roikkuu (bulldogin posket), rinnat navassa... Mutta ehkä tämä johtuu tosiaan nuoresta iästäni, ehkä mielipiteeni muuttuu kun ikää tulee lisää.

Vaikka kuinka naiset yrittäisivät pitää itsensä nuoren näköisinä, sen oikean iän näkee aina jostain ja yleensä jopa suht helposti. Tämä ei tarkoita sitä etteikö naisten kannattaisi pitää itsestään huolta, vaikka ikää tuleekin jatkuvasti lisää. Hyvin itsestään huolehtinut 37-vuotias on houkuttelevampi kuin 37-vuotias terveytensä ja kuntonsa laiminlyönyt. Mutta 22-vuotiasta tuo 37-vuotias ei ikinä peittoa, vaikka se 22-vuotias ei olisikaan vielä alkanut kiinnittämään kuntoonsa yms huomiota. Se nuoruuden mahti on vaan niin voimakas.

• 1994
        jepa jeeeee kirjoitti:

Vaikka kuinka naiset yrittäisivät pitää itsensä nuoren näköisinä, sen oikean iän näkee aina jostain ja yleensä jopa suht helposti. Tämä ei tarkoita sitä etteikö naisten kannattaisi pitää itsestään huolta, vaikka ikää tuleekin jatkuvasti lisää. Hyvin itsestään huolehtinut 37-vuotias on houkuttelevampi kuin 37-vuotias terveytensä ja kuntonsa laiminlyönyt. Mutta 22-vuotiasta tuo 37-vuotias ei ikinä peittoa, vaikka se 22-vuotias ei olisikaan vielä alkanut kiinnittämään kuntoonsa yms huomiota. Se nuoruuden mahti on vaan niin voimakas.

Olen aina ihmetellyt tätä joidenkin miesten nuoruuden palvontaa. Olen 19-vuotias ja oikeasti, luulevatko miehet että aidot nuoret naiset ovat jotain missejä kun meikit ja lisäkkeet poistetaan? Viimeksi saunaillassa jossa oli parisenkymmentä ikäistäni naista, nähtiin että selluliittia, pömppövatsaa, roikkurintaa ja huonoa ihoa kyllä riittää meilläkin. Emme me ole sen "raikkaampia" ja "hehkuvampia" kuin meitä vanhemmatkaan. Porno saattaa aiheuttaa miehillä sellaista luuloa, että vaatteiden alta paljastuu nuorilla naisilla sileä, karvaton keho kera pulleiden pimppihuulien ja nöpöttävien nännien. Ja näin kun se ei todellakaan ole, ehkä alle prosentilla meistä sellainen pakkaus on. Ja kyllä niitä samanlaisia on varttuneemmissakin naisissa.

Enkä suoraan sanottuna usko että erottaisit rivistä ketkä ovat 37-vuotiaita ja ketkä 22-vuotiaita. Suurin osa meistä nuorista käyttää tupakkaa, alkoholia, meikkejä ja/tai syövät epäterveellisesti, eivät liiku jne. ja SE näkyy naamassa ja vartalossa. Tupakoiva ja juhliva 20-vuotias näyttää varmasti surkealta verrattuna nelikymppiseen, terveellisesti elävään naiseen.

Nuoruuden mahti, mitä ihmettä se on? En minä ainakaan sellaista tunnista itsessäni, vaikka olenkin hoikka ja pitkähiuksinen nuori nainen. Myös minulla kuten kaikilla kavereillani on selluliittia, monilla heillä on myös roikkurinnat. Niitä minulla ei ole peppu roikkuu sitäkin enemmän, vaatteilla saan senkin peitettyä. Riittää että on hoikka.

Täytyy vielä lisätä näille iästä paasaaville, että kuinka vain 16-22-vuotiaat ovat seksikkäitä (mikä on täysin naurettava väite, ettekä te edes tajua sitä) että jos 10-vuotias, nätti lapsi meikataan ja hänet laitetaan jalat levitettynä alasti poseeraamaan seksikkäästi, eli tekemään lapsipornoa, te ette huomaisi eroa 18-vuotiaaseen ja runkkaisitte menemään. Meikillä saa kenet tahansa näyttämään seksikkäältä huoralta, myös sen lapsen, jonka ikä menee reilusti tuon maagisen ikärajan alle. Eli ikä ei varmasti voi olla peruste ihmisen seksikkyydelle, vaan täysin muut asiat. Tai sitten varmaan on jotain vähän päässä vialla.

Ja oikeasti: minkään ikäinen nainen ei haaveile teistä räkäisistä, kaljamahaisista miehistä, joita tämä palsta varmasti on täynnä haukkumassa muka rumia naisia.

• Niin se vaan on
        hfiskavvd kirjoitti:

Sitä paitsi victoria secretin mallithan ovat kolmekymppisiä?

Kauneimmat parikymppisiä.

• 547hhteyh546
        1994 kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt tätä joidenkin miesten nuoruuden palvontaa. Olen 19-vuotias ja oikeasti, luulevatko miehet että aidot nuoret naiset ovat jotain missejä kun meikit ja lisäkkeet poistetaan? Viimeksi saunaillassa jossa oli parisenkymmentä ikäistäni naista, nähtiin että selluliittia, pömppövatsaa, roikkurintaa ja huonoa ihoa kyllä riittää meilläkin. Emme me ole sen "raikkaampia" ja "hehkuvampia" kuin meitä vanhemmatkaan. Porno saattaa aiheuttaa miehillä sellaista luuloa, että vaatteiden alta paljastuu nuorilla naisilla sileä, karvaton keho kera pulleiden pimppihuulien ja nöpöttävien nännien. Ja näin kun se ei todellakaan ole, ehkä alle prosentilla meistä sellainen pakkaus on. Ja kyllä niitä samanlaisia on varttuneemmissakin naisissa.

Enkä suoraan sanottuna usko että erottaisit rivistä ketkä ovat 37-vuotiaita ja ketkä 22-vuotiaita. Suurin osa meistä nuorista käyttää tupakkaa, alkoholia, meikkejä ja/tai syövät epäterveellisesti, eivät liiku jne. ja SE näkyy naamassa ja vartalossa. Tupakoiva ja juhliva 20-vuotias näyttää varmasti surkealta verrattuna nelikymppiseen, terveellisesti elävään naiseen.

Nuoruuden mahti, mitä ihmettä se on? En minä ainakaan sellaista tunnista itsessäni, vaikka olenkin hoikka ja pitkähiuksinen nuori nainen. Myös minulla kuten kaikilla kavereillani on selluliittia, monilla heillä on myös roikkurinnat. Niitä minulla ei ole peppu roikkuu sitäkin enemmän, vaatteilla saan senkin peitettyä. Riittää että on hoikka.

Täytyy vielä lisätä näille iästä paasaaville, että kuinka vain 16-22-vuotiaat ovat seksikkäitä (mikä on täysin naurettava väite, ettekä te edes tajua sitä) että jos 10-vuotias, nätti lapsi meikataan ja hänet laitetaan jalat levitettynä alasti poseeraamaan seksikkäästi, eli tekemään lapsipornoa, te ette huomaisi eroa 18-vuotiaaseen ja runkkaisitte menemään. Meikillä saa kenet tahansa näyttämään seksikkäältä huoralta, myös sen lapsen, jonka ikä menee reilusti tuon maagisen ikärajan alle. Eli ikä ei varmasti voi olla peruste ihmisen seksikkyydelle, vaan täysin muut asiat. Tai sitten varmaan on jotain vähän päässä vialla.

Ja oikeasti: minkään ikäinen nainen ei haaveile teistä räkäisistä, kaljamahaisista miehistä, joita tämä palsta varmasti on täynnä haukkumassa muka rumia naisia.

Voi kuules ku sä et oo 19-vuotias! Hyvä yritys silti ja aika pitkän tarinan jaksoitkin kirjoitella. Sä et oo 1994 vaan ehkä 1974 ja kyllä sullekin ottaja löytyy, mutta koita tajuta, että vaikka olisitkin nyt hehkeä, olit 20 vuotta sitten vielä hehkeämpi. Äärimmäisen harva nainen ulkonäöllisesti ainakaan paremmaksi muuttuu kun vanhenee. Toki tyyliä muuttamalla, elintapoja muuttamalla yms saa vähän kohennettua ulkonäköä, mutta noihan voi tehdä se nuorikin ;)

• 1994
        547hhteyh546 kirjoitti:

Voi kuules ku sä et oo 19-vuotias! Hyvä yritys silti ja aika pitkän tarinan jaksoitkin kirjoitella. Sä et oo 1994 vaan ehkä 1974 ja kyllä sullekin ottaja löytyy, mutta koita tajuta, että vaikka olisitkin nyt hehkeä, olit 20 vuotta sitten vielä hehkeämpi. Äärimmäisen harva nainen ulkonäöllisesti ainakaan paremmaksi muuttuu kun vanhenee. Toki tyyliä muuttamalla, elintapoja muuttamalla yms saa vähän kohennettua ulkonäköä, mutta noihan voi tehdä se nuorikin ;)

Todistus siitä että olen 19, ihan vain sinua varten... Idiootti.
        Ole hyvä: http://i1154.photobucket.com/albums/p537/Melin94/IMG_3219.jpg

• atehatahte
        Niin se vaan on kirjoitti:

Kauneimmat parikymppisiä.

Parikymppisiä? Enpä usko... Ettei kuitenkaan niinkuin 35-vuotias Marisa Miller? http://desktop-bilder.com/images/wallpapers/83-marisa-miller.jpg

Ja kolmekymmentävuotias Miranda?

http://media.2oceansvibe.com/wp-content/uploads/2013/10/miranda-kerr-underwear-4.jpg

Ja 32-vuotias Alessandra Ambrosio? http://media1.santabanta.com/full1/Global Celebrities(F)/Alessandra Ambrosio/alessandra-ambrosio-77a.jpg

Sekä 32-vuotias Adriana Lima? http://girlgetstrong.com/wp-content/uploads/2010/10/images10.jpg

Hmmm... Mietipä uudelleen. :D

• nuoreuskaunistaa
        1994 kirjoitti:

Noniin piti tähän tuoda mukaan ne lapsetkin ja haukkua kaikki nuorista pitävät pedofiileiksi. Itse olen ehdottomasti sen kannalla, että naisen täytyy olla yli 18-vuotias. Suojaikäaja on 16 vuotta ja mielestäni se on ehkä jo liian nuori. Toki jotkut alle 18-vuotiaat näyttävät ikäistään paljon vanhemmilta ja voivat vielä valehdella ikänsä jolloin väärinkäsityksiäkin voi syntyä. Mutta alle 18-vuotiaisiin en koske.

• pyhä yksinkertaisuus

Noniin piti tähän tuoda mukaan ne lapsetkin ja haukkua kaikki nuorista pitävät pedofiileiksi. Itse olen ehdottomasti sen kannalla, että naisen täytyy olla yli 18-vuotias. Suojaikäaja on 16 vuotta ja mielestäni se on ehkä jo liian nuori. Toki jotkut alle 18-vuotiaat näyttävät ikäistään paljon vanhemmilta ja voivat vielä valehdella ikänsä jolloin väärinkäsityksiäkin voi syntyä. Mutta alle 18-vuotiaisiin en koske.

Taidat olla oikeasti joko provo tai sitten varsinainen puusilmä. En näe yhtäkään kohtaa jossa nuorista pitävät haukuttaisiin tuossa pedofiileiksi, vaan pointtina oli se että ikä on seksuaalisessa maailmassa vain veteen piirretty viiva ja että sen tiukoista rajoista paasaavat eivät todellisuudessa erottaisi tällättyä tyttöä ja nuorta naista toisistaan mikä on aivan totta.

• sgssgsg
        1994 kirjoitti:

Hyvin sä yrität naisten kannalta asioita miettiä, mutta miesten ajatuksia on varmasti aika vaikea naisena ymmärtää. Moni mies vaan tykkää nuoresta. Nuoruuden näkee päällepäin ja biologisista syistä johtuen se on tosi hottia. Vanhemmat naiset voi olla ihan tyylikkäitä yms, mutta eivät enää samalla tavalla hotteja ku nuoremmat kanssasisarensa. Puumat voi sitten olla vähän eri tavalla hotteja...

• nuoreuskaunistaa
        sgssgsg kirjoitti:

Hyvin sä yrität naisten kannalta asioita miettiä, mutta miesten ajatuksia on varmasti aika vaikea naisena ymmärtää. Moni mies vaan tykkää nuoresta. Nuoruuden näkee päällepäin ja biologisista syistä johtuen se on tosi hottia. Vanhemmat naiset voi olla ihan tyylikkäitä yms, mutta eivät enää samalla tavalla hotteja ku nuoremmat kanssasisarensa. Puumat voi sitten olla vähän eri tavalla hotteja...

Hä? Mikä vastaus toi nyt oli olevinaan?

• hmpj
        atehatahte kirjoitti:

Parikymppisiä? Enpä usko... Ettei kuitenkaan niinkuin 35-vuotias Marisa Miller? http://desktop-bilder.com/images/wallpapers/83-marisa-miller.jpg

Ja kolmekymmentävuotias Miranda?

http://media.2oceansvibe.com/wp-content/uploads/2013/10/miranda-kerr-underwear-4.jpg

Ja 32-vuotias Alessandra Ambrosio? http://media1.santabanta.com/full1/Global Celebrities(F)/Alessandra Ambrosio/alessandra-ambrosio-77a.jpg

Sekä 32-vuotias Adriana Lima? http://girlgetstrong.com/wp-content/uploads/2010/10/images10.jpg

Hmmm... Mietipä uudelleen. :D

Siis Kerrihän otti kenkää kun täytteli päälle kolmenkymmenen, Cara Delevigne (20v) sen sijaan astu tilalle. Candice Swanepoel, Rosie Huntington Whiteley ovat kuumimpia ja yllätäen ei kolmekymppisiä. Sieltä vaan kattoon kuinka moni ottanu monoo täyttäessään 30v->

• hmpj
        hmpj kirjoitti:

Siis Kerrihän otti kenkää kun täytteli päälle kolmenkymmenen, Cara Delevigne (20v) sen sijaan astu tilalle. Candice Swanepoel, Rosie Huntington Whiteley ovat kuumimpia ja yllätäen ei kolmekymppisiä. Sieltä vaan kattoon kuinka moni ottanu monoo täyttäessään 30v->

Totta et muutama aivan alkuperäinen enkeli pysyny mukana, mutta suurinosa ei todellakaan ole 30vuotiaita :D Faktat taas haltuun

• hmpj
        jflsvelzkgbdksla kirjoitti:

Sehän siinä oli ideana senkin tolvana, että kaikista ikäluokista löytyy kauniita ja seksikkäitä sekä niitä päinvastaisia eikä se liity sen paremmin ikään kuin perskarvojen väriinkään.

Mulla oli ideana, että kauniimpia yksilöitä löytyy enemmän 20vuotiaista kun niistä 40vuotiaista, vaikka kuinka pahalta se tuntuiskaan.

• hgf6554
        hmpj kirjoitti:

Mulla oli ideana, että kauniimpia yksilöitä löytyy enemmän 20vuotiaista kun niistä 40vuotiaista, vaikka kuinka pahalta se tuntuiskaan.

Tottakai ne nyt vielä ihan suht sexyt 40-vuotiaat olivat paljon sexympiä kakskyt vuotta sitten. Sellainen jo kakskymppisenä ruma nainen on aivan uskomattoman ruma sitten nelikymppisenä. Onneks 4/5 kakskymppisistä on enemmän tai vähemmän hotteja. Nelikymppisistä taas max 1/5 on vielä pantavia.

• mielipiteen
        hmpj kirjoitti:

Totta et muutama aivan alkuperäinen enkeli pysyny mukana, mutta suurinosa ei todellakaan ole 30vuotiaita :D Faktat taas haltuun

Faktat sulla on perseessä. Kyse tuskin oli ainoastaan näistä virallisesti tämän päivän enkeleistä jotka ovat todella mitättömiä verrattuna noihin yllä linkitettyihin naisiin. Totta se on, kolmekymppiset enkelit ovat kuumempia kuin ne parikymppiset luuviulut.

• hmpj
        mielipiteen kirjoitti:

Faktat sulla on perseessä. Kyse tuskin oli ainoastaan näistä virallisesti tämän päivän enkeleistä jotka ovat todella mitättömiä verrattuna noihin yllä linkitettyihin naisiin. Totta se on, kolmekymppiset enkelit ovat kuumempia kuin ne parikymppiset luuviulut.

Mitätöi sinä vaan, onneks nää hommat menee tosiaan enemmistön mukaan. Antaa näiden luuviulujen painaa miljoona tiliä.

• olderi..

Tää alkaa jo kyllästyttää, sama aihe toistuu täällä ja seksipalstalla. Välillä joku pappa käy provoomassa nuorten naisten puolesta, välillä joku muu toisin päin. No, onhan näitä kommentteja hauska lukea, kun jotkut ottavat provot tosissaan.

Tietenkin asia riippuu yksilöistä, mutta kyllä yleisesti ottaen miehet pitävät suunnilleen samanikäisistä tai hieman nuoremmista naisista. On paljon miehiä, jotka pitävät reilustikin nuoremmista naisista, mutta ei heitä oikeasti ole niin paljon kuin esim. tätä palstaa seuraamalla voisi luulla, täällä kun sama henkilö voi esittää mielipiteensä monta kertaa, ja niin nämä muutamat provoilijat totta vie tekevät.

Nuoret naiset usein pitävät hieman vanhemmista miehistä, mutta harvoin yli 15v vanhemmista, tässäkin on toki poikkeuksia. Sit vanhemmat naiset eivät enää niin haikailekaan itseään vanhempien miesten perään....

• Miksi valittaa

Onpa tyhmää edes väitellä tästä, hyvät ihmiset: ette osaa erottaa MIELIPITEITÄ ja FAKTOJA toisistaan. Se on mielipide jos joku sanoo pitävänsä 50-vuotiaita naisia kauniimpina kuin 20- vuotiaita. Se taas on fakta että suurin osa ihmisistä pitää nuoria ihmisiä kauniina ja nykymaailma etenkin ihannoi nuoruutta ja kauneutta. Voisipa sanoa että kyse on myös biologinen mitä tulee lisääntymiseen. Nuoret naiset ovat kyvykkäämpiä lisääntymään kuin keski-ikää lähestyvät.

• Älähän yleistä!

Mitähän helvettiä tuo aloittaja höpöttää? Ite olen 30 ja ehdottomasti 18-30 -vuotiaat on mun mieleen, vaikka vanhempien naisten kanssakin olen seksiä harrastanut. Itseasiassa jotkut 16-vuotiaat olis aivan törkeen sexyjä, koska ovat niin freesejä ja biologiselta kannalta muuten ei voisikaan olla. Mutta 16-vuotiasta ei enää oikein viitsis panna ku ovat muuten vähän lapsosia. Mutta parhaimman näköisiä ovat! Tuollaiset päälle parikymppiset ovat noin muuten paras paketti meikäläiselle. Jotkut yli nelikymppiset mua ei juuri kiinnosta seksuaalisesti, mutta ehkäpä sitten ku itekin on keski-ikäinen ni tilanne on eri.

• ju6vcfe

Aloittajan väite, että KAIKKI miehet tuntevat eniten vetoa 30-60 -vuotiaisiin on tietty naurettava. Ehkä sen voisi muokata muotoon: suurin osa 40-vuotiaista valitsisi kumppanikseen mieluummin 30-45 -vuotiaan kuin 20- vuotiaan, vaikka voikin pitää osaa 20-vuotiaista erittäin viehättävänä....

• aewtt<zdsg

Sitten kun ikää alkaa tulla niin usko pois, luultavasti sinäkin huomaat että ne 16-vuotiaat lapset eivät ole myöskään ehkä ulkonäöltäänkään niitä viehättävimpiä. Ajat muuttuu ja ihmiset muuttuu.

• Deal with it
        aewtt<zdsg kirjoitti:

Sitten kun ikää alkaa tulla niin usko pois, luultavasti sinäkin huomaat että ne 16-vuotiaat lapset eivät ole myöskään ehkä ulkonäöltäänkään niitä viehättävimpiä. Ajat muuttuu ja ihmiset muuttuu.

Ihanteet ja biologiset vietit eivät muutu miksikään, nuori viehättää siksi koska on kaunis ja lisääntymiskykyinen. Piste.

• pseudoelikkä
        Deal with it kirjoitti:

Ihanteet ja biologiset vietit eivät muutu miksikään, nuori viehättää siksi koska on kaunis ja lisääntymiskykyinen. Piste.

Elikkä evoluutiopsykologia on kiistelty tiede, elikkä minkä siis toki tiesitkin, olethan fiksu sekoboltsi

• catch
        Deal with it kirjoitti:

Muistat varmaan tämän: ;)

"Öhöm
        Testo ja lihasten kasvuhormoni ovat ihan eri asioita.
        Testo lisää agressiivisuutta ja seksuaalista lipidoa.
        Teston väheminen näkyy miehessä esim parran harmaantumisena.

Lihasten kasvuhormonin määrä johtuu murrosiän jälkeen geeneistä ja siitä kuinka paljon kroppaansa treenaa.
        Samoin testoa saa kun treenaa ahkerasti. Terve hyväkuntoinen viriili mies on hyvässä kunnossa fyysisesti ja sillä seisoo tanakasti vaikka hautaan asti.
        Mutta treenata pitää ja sitä enemmän mitä vanhemmaksi tulee. Treeniksi riittää fyysinen työ ja perus kuntoilu jollain 140-150 sykkeillä pari tuntia vähintään viikossa.

Oma bmi on 23 ja treenaan 4,5 h viikossa ja olen täysin terve ja verenpaineen 20 tasolla samoin lihaskunto testi tulos.

Noin kolmekymppisen huomasin että penikseni ei enään paisu yhtä isoksi kuin aiemmin ja nyt olen syönyt lisävitamiineja ja kalaöljyjä säännöllisesti jo vuosia ja penikseni on kasvanut selvästi sekä pituutta ja paksuutta. Samoin olin 30senä hieman ylipainoinen. "

• rehaetre
        Deal with it kirjoitti:

>nuori viehättää siksi koska on kaunis<

Ei edes puolet tämän päivän nuorista ole kauniita.

• 85555555555555555555
        catch kirjoitti:

Muistat varmaan tämän: ;)

"Öhöm
        Testo ja lihasten kasvuhormoni ovat ihan eri asioita.
        Testo lisää agressiivisuutta ja seksuaalista lipidoa.
        Teston väheminen näkyy miehessä esim parran harmaantumisena.

Lihasten kasvuhormonin määrä johtuu murrosiän jälkeen geeneistä ja siitä kuinka paljon kroppaansa treenaa.
        Samoin testoa saa kun treenaa ahkerasti. Terve hyväkuntoinen viriili mies on hyvässä kunnossa fyysisesti ja sillä seisoo tanakasti vaikka hautaan asti.
        Mutta treenata pitää ja sitä enemmän mitä vanhemmaksi tulee. Treeniksi riittää fyysinen työ ja perus kuntoilu jollain 140-150 sykkeillä pari tuntia vähintään viikossa.

Oma bmi on 23 ja treenaan 4,5 h viikossa ja olen täysin terve ja verenpaineen 20 tasolla samoin lihaskunto testi tulos.

Noin kolmekymppisen huomasin että penikseni ei enään paisu yhtä isoksi kuin aiemmin ja nyt olen syönyt lisävitamiineja ja kalaöljyjä säännöllisesti jo vuosia ja penikseni on kasvanut selvästi sekä pituutta ja paksuutta. Samoin olin 30senä hieman ylipainoinen. "

Sori kun kiilaan väliin, ylläoleva on minun kirjoittamaa, saa lainata vapaasti.

Olen 45 mies ja en voisi kuvitellakkaan seurustelevani paljonkaan alle 30 v naisen kanssa. Tuntisin itseni hyväksikäyttäjäksi ja hieman pedo...

Nuorten kuuluu olla keskenään ja hakea sitä kenen kanssa aikoo perustaa perheen sekä tehdä lapsia.

Olen vanhanaikainen ja myönnän sen

• Harmillista

Niin on, se on ihan järjetön. Mistä tällaisia aloituksia oikein tulee? Tuntuu että tämä koko palsta on nykyään pelkkää typerää trollausta ja provoilua. Aiemmin sentään oli asiakeskustelua.

• kjyhtbgrvfewd

Johtuu siitä, et pari ilmeisen mt-ongelmaista vakioaloittajaa työntää aloituksia eetteriin jos ei 24/7, niin 18/6 vähintään.

• Nainen

Älkää nyt viittikö väitellä naistä asioista. Kauneus ja kypsyys tai kypsymättömyys on jokaisen omassa mielessä ja täysin kytköksissä siihen mistä itse tykkää niin miehissä kun naisissa.Nämä asiat ovat jokaisen itse harkittava mistä tykkää ja mistä ei. Kaikissa ikäluokissa on kypsiä ja vähemmän kypsiä ihmisiä ja nuoret saavatkin olla ja heidän pitääkin olla tietyllä tavalla "kypsymättömiä" koska aika ja kokemus tekee ihmisestä sen mitä tekee itse kustakin meistä. Ei voi olettaa eikä vaatia missään nimessä, että nuori ei saisi olla "bissis" 20-vuotiaana, koska sitähän hän on verrattuna 30 ihmisen kokemuksiin verrattuna Se on luonnon laki, jota kaikkien tulisi kunnioittaa. Vain ikä ja kokemus tuo varmuutta. Ja ainakaan normaalit vanhemmat naiset eivät takuulla ala kilpasille nuorten naisten kanssa, se olisi muuten aivan epänormaalia touhua. Nykyään kun eletään pitempään ja naisetkin ovat pitempään kauniita ja yhä enemmän yksineläviä, niin niitä tilaisuuksia vaan tulee eteen, varsinkin jos on nuoremman näköinen kuin ikä edellyttää ja on pysynyt hyvässä kunnossa. Mun mielestä pitää ottaa järki käteen tässäkin asiassa ja miettieä myös ikää, kenen kanssa on niin naisten kuin miestenkin. Mutta jos tarkastelee evoluutiopsykologiaa, niin vanhempi mies saa aina nuorempaa naista ihan syystä, että ihminen jatkuu, ja vanhempi nainen saa nuorempaa miestä iloitteluun. Lukekaa evoluutiopsykologiaa, koska sieltä käy ilmi, että jo vuosituhansia sitten oli vanhempia naisia, jotka "huolehtivat" nuoremmista miehistä, jotka taas varmistivat niin kauan tämän naisen hengissä olemisen, kunnes olivat kypsiä ja "koulutettuja" ottamaan itsellen nuoren ja hedelmällisen naisen. Ei se oo tänä päivänäkään tän ihmeelisempää. Ja vanha mies piti haaremia, jossa oli hyvinkin eri-ikäisiä naisia, koska hierarkia piti pitää yllä myös naisten kesken, että suku jatkuu ja lapset tulevat hoidetuiksi. Tätä vastaan on turha taistella, koska ihminen ei juurikaan ole tältä osin muuttunut käyttäytymiseltään, se on vain tullut "sivistyneemmäksi". Ihmisen kehitys ob jäänyt huimasti jälkeen näissä asioissa verrattuna muihin nisäkkäsiin. Ihminen on kehittynyt muuten paljon, mutta nämä alkukantaiset tarpeet ovat pahasti jäljessä verrattuna esim. tieteelliseen muuhun kehitykseen.

• 7+18

Elikkä evoluutiopsykologi iski jälleen

• miss18v

Hei nää ihannenaisten palstat ovat aina täynnä alistavaa ja haukkuvaa puhetta naista tai tytöistä. Tietysti jokaisella on omat mielipiteet mutta nuoret naiset ovat ehkä "hehkeämpiä" Mutta jotain vanhemmissa naisissa on miksi ei viitsisi edes lähteä kisaamaan. Ehkä nuoret 16-20v eivät ole vanhempien miesten silmissä kuitenkaan muuten haluttavia kuin seksiin. Vanhemmat naiset ovat minusta viehättäviä kuin nuoremmatkin. Arvostan vanhemmissa naisissa sitä mitä ne on saanut jo aikaan. on turha laittaa näitä halventavia tekstejä. jokaisella on oma mielipide tai oma kohtainen kokemus ja se on sen silmissä fakta.
      Harmittaa kuitenkin nämä miesten aloittamat keskustelut joissa halvennetaan naisia tai tyttöjä. Antaa kaikkien kukkien kukkia!

• Näin se menee

Miksi yleistää että kaikki parikymppiset on henkisesti jotasin pentuja ja kaikki vanhat taas viisaita ja kypsiä? Kun asia ei ole näin! Ihmisiä on monenlaisia kaikenikäisissä. Molemmissa on hyvät puolensa, vanhemmilla on iän tuomaa elämänkokemusta, nuoret taas ovat optimistisempia, menevämpiä ja tuovat eri näkökulmaa vanhemmalle miehelle. Kumpikaan ei ole pahasta, mutta jos miehet saisi valita: 40-vuotias nainen vai 20-vuotias kypsä ja siksu nainen, niin parikymppinen vie voiton.

• Näin se menee

Siis fiksu :D

• m42vee

-Kumpikaan ei ole pahasta, mutta jos miehet saisi valita: 40-vuotias nainen vai 20-vuotias kypsä ja siksu nainen, niin parikymppinen vie voiton. -

Eiköhän tuo riipu myös miehen iästä.... Olen nyt 42v mies ja n. 7-8v sitten olisin valinnut ko. tilanteessa sen parikymppisen , mut sit satuin treffailemaan ja sekstailemaan muutaman kerran 18-22v naisten kans ja sen jälkeen olen vannonut kypsempien nimeen!

• anonyymiatte
        m42vee kirjoitti:

-Kumpikaan ei ole pahasta, mutta jos miehet saisi valita: 40-vuotias nainen vai 20-vuotias kypsä ja siksu nainen, niin parikymppinen vie voiton. -

Eiköhän tuo riipu myös miehen iästä.... Olen nyt 42v mies ja n. 7-8v sitten olisin valinnut ko. tilanteessa sen parikymppisen , mut sit satuin treffailemaan ja sekstailemaan muutaman kerran 18-22v naisten kans ja sen jälkeen olen vannonut kypsempien nimeen!

Joo. Parikymppisiä on kiva katsella jos ovat kuosissa mutta ei niiden puhetta jaksa kuunnella eikä edes seksiä tartte kokea kun on kerran kokenut. Kaipaan sängyssä varmaa otetta naiselta joka osaa myös ottaa miehen enkä pornoääniä feikkaavaa pumpattavaa barbaraa. Omien kokemuksien perusteella nuoremmat naiset 20-30 vuotiaat ovat niin arkoja ja no taidottomia sekä oppineet pornosta asioita ihan liikaa joten jätän heidät suosiolla niille keille nuori ikä on se juttu.

• mikomikon
        anonyymiatte kirjoitti:

Joo. Parikymppisiä on kiva katsella jos ovat kuosissa mutta ei niiden puhetta jaksa kuunnella eikä edes seksiä tartte kokea kun on kerran kokenut. Kaipaan sängyssä varmaa otetta naiselta joka osaa myös ottaa miehen enkä pornoääniä feikkaavaa pumpattavaa barbaraa. Omien kokemuksien perusteella nuoremmat naiset 20-30 vuotiaat ovat niin arkoja ja no taidottomia sekä oppineet pornosta asioita ihan liikaa joten jätän heidät suosiolla niille keille nuori ikä on se juttu.

Kerran jos on kunnon naista saanut niin ei tytöt enää tunnu missään, pornossa ihan hauskoja kattella mutta seksiin tarvitaan nainen. Yhtään ottamatta sen enempää kantaa aapeen provoiluun tästäkin meinaan olisi saanut ihan asiallisen keskustelun.

• Myös itse
        mikomikon kirjoitti:

Kerran jos on kunnon naista saanut niin ei tytöt enää tunnu missään, pornossa ihan hauskoja kattella mutta seksiin tarvitaan nainen. Yhtään ottamatta sen enempää kantaa aapeen provoiluun tästäkin meinaan olisi saanut ihan asiallisen keskustelun.

Voi olla mutta yksittäiset mielipiteet eivät muuta keskiarvoa miksikään eli sitä että suurin osa miehistä katselee nuoria ja kauniita naisia kaikkien mieluisammin.

• anonyymiatte
        Myös itse kirjoitti:

Voi olla mutta yksittäiset mielipiteet eivät muuta keskiarvoa miksikään eli sitä että suurin osa miehistä katselee nuoria ja kauniita naisia kaikkien mieluisammin.

Katselee katselee, mutta kenen kanssa mieluiten harrastaa seksiä, on täysin eri juttu ja mielestäni tärkeämpi. Siinä tärkein juttu ei ole nuori ikä vaan taito nauttia, antaa ja ottaa, naisellisuus ja rohkea ote sekä itsevarmuus.

• pappara40
        anonyymiatte kirjoitti:

Katselee katselee, mutta kenen kanssa mieluiten harrastaa seksiä, on täysin eri juttu ja mielestäni tärkeämpi. Siinä tärkein juttu ei ole nuori ikä vaan taito nauttia, antaa ja ottaa, naisellisuus ja rohkea ote sekä itsevarmuus.

Nimenomaan. Kyl mäkin nelikybäukko mielellään kattelen abityttöjä, mut panisin heitä korkeintaan sikajurrissa ja pitempää suhdetta en solmisi heidän kanssaan missään tapaukses.

• :Dv

Näin muuten viihteellä semmosen 35-40v naisporukan jossa pari ämmää rupes hyperventiloimaan ja sättimään toisilleen paria ~20v nuorta naista. Kai tää alottaja on joku niistä

• Jep

Että se siitä itsevarmuudesta, kyllä näistä keski-iän kriisissä rypevistä ämmistä se epävarmuus usein paistaa.

• FuckerXXX

Tyttöset on parhaita. Mä olen itsevarma ja dominoiva sängyssä, joten en tarvitse naisen aloitteellisuutta tai taitoja mihinkään. Mulle riittää, että nainen osaa maata tai olla muussa vaaditussa asennossa ja nauttia siitä mitä teen hänelle.

Okei, suihinottotaito ja -halu olisi ihan kiva lisä, mutta ei sitä vanhemmilta naisiltakaan ole aina tuntunut löytyvän. Joka tapauksessa nuoruus on naisen valttikortti ja seksikkäin ominaisuus.

• mjuhy4tfr

Epäilenpä, että naisen nautinnolla ei ole sinulle juuri merkitystä...

• FuckerXXX
        mjuhy4tfr kirjoitti:

Epäilenpä, että naisen nautinnolla ei ole sinulle juuri merkitystä...

Siinähän epäilet. Mä taas epäilen, ettet ole nuorimmasta päästä ;) Tosin kyllä mulle vanhemmatkin naiset kelpaavat, nuoremmat vaan näyttävän paljon paremmalta. Makuasioita.

Ihmettelen kyllä ku täytyy tulla ylempään asialliseen vastaukseeni kitisemään. Luulisi, että täällä saa esittää omia mielipiteitään vai onko tämä threadi vain sitä varten, että pitäisi kehua vanhempien naisten ihanuutta, vaikka oikeasti enemmän diggailee nuoremmista?

Niin ja mitä tulee naisen nautintoon. Mulla on melkein aina tapana hieroa nainen päästä varpaisiin ja antaa hänelle sitten suuseksiä. Yleensä nainen saa ensimmäiset orkkunsa jo tuossa kohtaa. Sitten tulee se naista huomioiva yhdyntä. Mä en vaan tarvitse mitään ratsastusta tai ihme temppuja naiselta. Mulle riittää ihan, että hän saa rauhassa keskittyä nauttimaan siitä mitä teen hänelle.

Jos sulle on tärkeää päästä esittelemään omia temppuja ja taitojasi, eiköhän suurin osa miehistä ole vaan ihan mielissään. Käsittääkseni aika monikin mies tykkää vaan maata röhnöttää selällään ku nainen imuttaa, ratsastaa tai jotain muuta. Mun juttu se ei vaan ole.

• tiainen.

Jotenkin viestisti "FuckerXXX" sai sinusta aikamoisen runkkarin vaikutelman. Riittää että nainen osaa vaan maata, voi veljet :D Toivottavasti et satu mun kohdalleni seksikumppaneissa

• koittakaa nyt pärjät
        tiainen. kirjoitti:

Jotenkin viestisti "FuckerXXX" sai sinusta aikamoisen runkkarin vaikutelman. Riittää että nainen osaa vaan maata, voi veljet :D Toivottavasti et satu mun kohdalleni seksikumppaneissa

Jos FuckerXXX olisi sanonnut tykkäävänsä vain makaamisesta selällään ja naisen hoitavan hommat, joku varmaan olisi siitäkin tullut vittuilemaan ja haukkumaan laiskaksi runkkariksi :D Pitäisi varmaan täällä netissäkin käsitellä naisia silkkihansikkain ja mielistellä, ettei vaan joku hermostuisi.

• yhyhyhyhyh

>Mulle riittää, että nainen osaa maata tai olla muussa vaaditussa asennossa <

No hyi vittu!

• mjuhy4tfr
        FuckerXXX kirjoitti:

Siinähän epäilet. Mä taas epäilen, ettet ole nuorimmasta päästä ;) Tosin kyllä mulle vanhemmatkin naiset kelpaavat, nuoremmat vaan näyttävän paljon paremmalta. Makuasioita.

Ihmettelen kyllä ku täytyy tulla ylempään asialliseen vastaukseeni kitisemään. Luulisi, että täällä saa esittää omia mielipiteitään vai onko tämä threadi vain sitä varten, että pitäisi kehua vanhempien naisten ihanuutta, vaikka oikeasti enemmän diggailee nuoremmista?

Niin ja mitä tulee naisen nautintoon. Mulla on melkein aina tapana hieroa nainen päästä varpaisiin ja antaa hänelle sitten suuseksiä. Yleensä nainen saa ensimmäiset orkkunsa jo tuossa kohtaa. Sitten tulee se naista huomioiva yhdyntä. Mä en vaan tarvitse mitään ratsastusta tai ihme temppuja naiselta. Mulle riittää ihan, että hän saa rauhassa keskittyä nauttimaan siitä mitä teen hänelle.

Jos sulle on tärkeää päästä esittelemään omia temppuja ja taitojasi, eiköhän suurin osa miehistä ole vaan ihan mielissään. Käsittääkseni aika monikin mies tykkää vaan maata röhnöttää selällään ku nainen imuttaa, ratsastaa tai jotain muuta. Mun juttu se ei vaan ole.

En ole nuorimmasta päästä, mut en kyl ole nainenkaan :)

• minäkin sellainen
        koittakaa nyt pärjät kirjoitti:

Jos FuckerXXX olisi sanonnut tykkäävänsä vain makaamisesta selällään ja naisen hoitavan hommat, joku varmaan olisi siitäkin tullut vittuilemaan ja haukkumaan laiskaksi runkkariksi :D Pitäisi varmaan täällä netissäkin käsitellä naisia silkkihansikkain ja mielistellä, ettei vaan joku hermostuisi.

Ei tääl juuri naiset kirjoittele, vaan just ne säälittävät masturbaattorit

• tiainen.
        minäkin sellainen kirjoitti:

Ei tääl juuri naiset kirjoittele, vaan just ne säälittävät masturbaattorit

No nainen minä ainakin olen :D

• minäkin sellainen
        tiainen. kirjoitti:

No nainen minä ainakin olen :D

No sua en epäillytkään :)

• activeeee

Onko mitään niin ihanaa kuin haluava vanhempi nainen. Itselläni on sänkyseurana välillä itseäni viisikymppinen vanhempi nainen joka on aivan mahtava. On käsittämättömän kiihoittavaa saada hyväillä hänen pehmeää ihoaan joka saa hänet syttymään. Rinnat ovat terhakkaat, pulleat nännit nauttii suukottamisesta ja ihana tosi kostea ja haluava karvaton vittu.

• Tuivakussu

just joo ... viisikymppiset terhakkaat tissit ja tosi kostea se ... ihan varmasti, juu. Kas, lehmiä lentää taivaalla.

• awrtetet
        Tuivakussu kirjoitti:

just joo ... viisikymppiset terhakkaat tissit ja tosi kostea se ... ihan varmasti, juu. Kas, lehmiä lentää taivaalla.

Nimimerkkisi mukaan olet nähtävästi ollut kuivatussuinen pienestä pitäen. Voi voi, mutta älä ole kateellinen niille keillä kosteutta riittää.

• ottakaayhteyttä

Naisessa pitää näkyä elämä, olla lantion kaarta ja auringon päivettämiä
      juonteita. Uskaltaa tuntea ja haluta....mutta..

kuka oikeasti on kiinnostunut nuoremmasta miehestä?

lumihippuja(a)gmail.com

-mies 45 vuotta-

• Nuoreuskaunistaa

Jotkut tykkää äideistä, jotkut tyttäristä. Mitä sitten?

• nimimerkkierkki

Etkös sinä ole se sama hörhö joka väitti kivenkovaan että nuorta naista haluaa 99 % miehistä ja että vanhaa ei halua kukaan? Mikä nyt mielen muutti noin jyrkästi?

• puumamummo

Ja jotkut isoäideistä ;)

• HAH
        puumamummo kirjoitti:

Ja jotkut isoäideistä ;)

kaiken kaikkiaan todella naurettava keskustelu.Linkittämänne kuvat suurin osa photoshopattuja.Miksette linkitä eri ikäryhmistä ihan normaalien naisten tai miksei miestenkin kuvia?Kysyn vaan.Ihan sellaisia joissa ei ole käytetty photoshopin taikaa::))))

• nohäh
        HAH kirjoitti:

kaiken kaikkiaan todella naurettava keskustelu.Linkittämänne kuvat suurin osa photoshopattuja.Miksette linkitä eri ikäryhmistä ihan normaalien naisten tai miksei miestenkin kuvia?Kysyn vaan.Ihan sellaisia joissa ei ole käytetty photoshopin taikaa::))))

Aivan mut mitä ihmettä nainen tekee vanhemmalla miehellä, miehen potenssikyky laskee kokoajan iän myötä`?
        Nuorempi on aina parempi siltä saa hyvää seksiä tai saa ylipäätänsä enemmän seksiä

• ooooooooooooooooooo
        nohäh kirjoitti:

Aivan mut mitä ihmettä nainen tekee vanhemmalla miehellä, miehen potenssikyky laskee kokoajan iän myötä`?
        Nuorempi on aina parempi siltä saa hyvää seksiä tai saa ylipäätänsä enemmän seksiä

Suurin osa miehistä ei halua mitään itseään vanhempaa kurppaa, joten turha sun on tollasta ees miettiä ;)

• ahah
        ooooooooooooooooooo kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei halua mitään itseään vanhempaa kurppaa, joten turha sun on tollasta ees miettiä ;)

Suurin osa naisista ei halua potenssihäiriötä potevaa miestä..kyllä nuorempi mies aina iäkkäämmän miehen voittaa petihommissa lol, joten turha tuommosta edes miettiä miksi nainen tarvitsee nuoremman miehen aah

• näion
        HAH kirjoitti:

taitaa olla harvemmin luonnollisia kuvia esillä ja siksi miehet on ihan pihalla kun eivät löydäkkään netin näkösiä muokkaamia naisia
        kuvat on photoshopattuja, meikattuja, hiuslisäkkeellisiä, tekoripsisiä, tukat värjättyjä,väri/aurinkovoiteita läträtty ties minne ja pumpattu silikonia ja botoksia ..viittiikö sinne ees tavallinen ja luonnollinen nainen kuvaansa laittaa , ainakaan luonnollisena.

• sun paikka Afrikassa
        ahah kirjoitti:

Suurin osa naisista ei halua potenssihäiriötä potevaa miestä..kyllä nuorempi mies aina iäkkäämmän miehen voittaa petihommissa lol, joten turha tuommosta edes miettiä miksi nainen tarvitsee nuoremman miehen aah

Miksi sitten yleensä mies on naista vanhempi? Jos sulle jatkuva kyrvän sisään ottaminen on niin tärkeää, voithan aina lähtää jonnekin Afrikkaan. Sieltä saa monta kyrpää kerralla vuorotellen sisään aivan kysymättäkin!

• seksi on osa parisuh
        sun paikka Afrikassa kirjoitti:

Miksi sitten yleensä mies on naista vanhempi? Jos sulle jatkuva kyrvän sisään ottaminen on niin tärkeää, voithan aina lähtää jonnekin Afrikkaan. Sieltä saa monta kyrpää kerralla vuorotellen sisään aivan kysymättäkin!

nooh:) Seksi on kuitenkin aika tärkeä seikka parisuhteessa ,sitä et voi kieltää

• ooks ihan vanha? ;)
        seksi on osa parisuh kirjoitti:

nooh:) Seksi on kuitenkin aika tärkeä seikka parisuhteessa ,sitä et voi kieltää

Mutta eipä tuo potenssi ikää katso vaan yleiskuntoa. Vanhemmilla miehillä on lisäksi yleensä enemmän kestoa. Ja sitähän sä haluat, paljon jyystöä ;) Vanhemmilla on myös enemmän kokemusta ja taitoa naisen tyydyttämiseen. Toisaalta jotain rumaa kurppaa ei välttämättä edes huvita tyydyttää jos on kaunista eli nuortakin tarjolla.

Kyllä suurin osa nuorista miehistä kuules ottaa ihan oman ikäisensä tai nuoremman naisen mieluiten. Jotkut harvat nuoret miehet voi ehkä haluta kokeilla puumaa. Mutta eipä sellaisesta puumasta parisuhteeseen ole, ku ei sellainen voi saada enää lapsiakaan.

• Anonyymi
        ooks ihan vanha? ;) kirjoitti:

Mutta eipä tuo potenssi ikää katso vaan yleiskuntoa. Vanhemmilla miehillä on lisäksi yleensä enemmän kestoa. Ja sitähän sä haluat, paljon jyystöä ;) Vanhemmilla on myös enemmän kokemusta ja taitoa naisen tyydyttämiseen. Toisaalta jotain rumaa kurppaa ei välttämättä edes huvita tyydyttää jos on kaunista eli nuortakin tarjolla.

Kyllä suurin osa nuorista miehistä kuules ottaa ihan oman ikäisensä tai nuoremman naisen mieluiten. Jotkut harvat nuoret miehet voi ehkä haluta kokeilla puumaa. Mutta eipä sellaisesta puumasta parisuhteeseen ole, ku ei sellainen voi saada enää lapsiakaan.

Mistä niille vanhoille miehille on nuorta naista tarjolla? Yleensä näkee että nuoret naiset valittaa kun liian vanhat on kiinnostuneita. Nuoret naiset haluaa ihan tutkitusti omanikäisiä miehiä. Haaveilijat luulevat että flaksi käy nuorempien kohdalla, mutta totuus on toinen.

• nuoreuskaunistaa

Olen edelleenkin sitä mieltä että nuoret vie mutta pieni osa tykkää niist mummoista. En kylläkään kuulu siihen 1%.. Mieli ei ole muuttunut mihinkään.

• 1+1

Ei ne nuoret aina vie :O Suuremmalle osalle kun ei kelpaa vanhempi mies

• Tämä on nykyaikaa

Miksi sitten nykyään on paljon sellaisia pareja, joissa nainen on miestä huomattavasti nuorempi?

• puumatrendi rules

En tiedä, mutta se on vaan helvetin hyvä - vähemmän nuoria miehiä kilpailemassa samoista nuorista naisista, joista ite pidän. Ja tietysti enemmän nuita nuoria naisia sitten vapaana vastaavasti.

• Mikä on nykyaikaa?

Kyllä tuollaiset parit taitaa olla kyllä vähemmistö. Eiköhän valtaosassa pareista mies ole samanikäinen tai hieman vanhempi, Sitten vähemmistönä on ne parit joissa mies on selvästi vanhempi tai nainen ylipäätään vanhempi.

Tästä varmaan löytyy ihan tilastotietoa. Googlaamaan.

Englannissa tehtiin pari vuotta sitten tutkimus nettideittaulusta. 20 000 parihakemusta käytiin läpi ja vain hyivn harvoissa tapauksissa nainen etsi nuoremaa miestä. Tyypillisesti nainen etsi hieman itseään vanhempaa ja mies itseään nuorempaa.

Luulot on luuloja, tieto rulaa.

• ggsdgsdgds
        Mikä on nykyaikaa? kirjoitti:

Kyllä tuollaiset parit taitaa olla kyllä vähemmistö. Eiköhän valtaosassa pareista mies ole samanikäinen tai hieman vanhempi, Sitten vähemmistönä on ne parit joissa mies on selvästi vanhempi tai nainen ylipäätään vanhempi.

Englannissa tehtiin pari vuotta sitten tutkimus nettideittaulusta. 20 000 parihakemusta käytiin läpi ja vain hyivn harvoissa tapauksissa nainen etsi nuoremaa miestä. Tyypillisesti nainen etsi hieman itseään vanhempaa ja mies itseään nuorempaa.

Näin on, kiitos faktatiedoista. Täällä palstalla nyt on vaan joku katkera kurppa, joka ehkä haaveilisi nuorista pojista ja koittaa muitakin saada puhuttua fetissinsä taakse.

• bibipoika
        Mikä on nykyaikaa? kirjoitti:

Kerrankin järkevä kommentti tämänlaatuisessa ketjussa. Näitä kun lukee, niin tulee sellainen kuva, että JOKAINEN mies haluaa kumppanikseen abitytön, mikä ei todellisuudessa pidä paikkaansa.

• Anonyymi
        ggsdgsdgds kirjoitti:

Näin on, kiitos faktatiedoista. Täällä palstalla nyt on vaan joku katkera kurppa, joka ehkä haaveilisi nuorista pojista ja koittaa muitakin saada puhuttua fetissinsä taakse.

Enemmän sitä fetissiä näkee, että ne nuoret pojat haaveilee vanhemmista naisista. Tätä ei jotkut tunnu millään hyväksyvän. Miksi? Mitä se on heiltä pois? Eikö heille jää vähemmän kilpailua niistä ikäisistään naisita, jos nuoria ovat? ;)

• miehiämiehiä

Näyttää olevan, että naiset jotka ovat eronneet ottavat eron jälkeen sen nuoremman miehen. Joillakin tutuilla on jopa lähes 20v nuorempi mies. Tosin itsekkin nappasin joku vuosi sitten 7 v nuoremman. En kyllä katsellutkaan vanhempia, no jonkun verran tsiikailin ikäisiäni miehiä. Kivhan se olisi jos yhteisiä elinvuosia riittäisi pitempään kun tuo miesten elinikä on lyhyempi kuin naisilla.
      Ja tottakai mies on varmasti viriilimpi sängyssä kun esim. joku 10v minua vanhempi:)

• 6+0

Niin nykyaikana huom naiset valitsee kumppanin ja naisten seksuaalinen vapautuminen myötä naiset pystyvät vaatimaan mieheltä myös hyvää seksiä.
        Tokihan se nuorempi mies on kyvykkäämpi sängyssä
        Tosiaan enneaikaan mies valitsi kumppanin,mut ajat ovat muuttuneet:)
        Näkyy olevan ylestymässä nykyään se että naisella on nuorempi mies.

• jihuuuuu
        6+0 kirjoitti:

Niin nykyaikana huom naiset valitsee kumppanin ja naisten seksuaalinen vapautuminen myötä naiset pystyvät vaatimaan mieheltä myös hyvää seksiä.

Mitäpä ne vanhat ukot nuorilla tekee kun ei ne oikeen pysty kovin kummiin suorituksiin:)

• mrmyery
        6+0 kirjoitti:

Hyvä pointti, tuosta tosiaan on ainakin osittain kysymys.

• Näin se on
        jihuuuuu kirjoitti:

Mitäpä ne vanhat ukot nuorilla tekee kun ei ne oikeen pysty kovin kummiin suorituksiin:)

Jos seisokki on ongelma, aina voi ottaa viagraa tai cialista. Cialista voi ottaa jatkuvalla syötöllä kuten naiset e-pillereitä. Ja seisoo varmasti kuin teinipojalla ellei paremminkin.

Täytyy nyt palstan puumien huomata, että ei teille kaikille mitään nuoria poikia riitä, sillä puuman täytyy olla tosissaan hyvännäköinen tai rikas ja ne loput 90% puumista jää sitten ilman. Suurin osa nuorista miehistä kuitenkin ensisijaisesti etsii nuorta lihaa - nekin, jotka ehkä puumaan joutuvat tyytymään jostain syystä tai kokeilumielellä ottavat sellaisen.

Siis älkää nyt hölmöt naiset kuvitelko, että te voisitte 5kymppisenä saada jonkun pysyvän rakastajan jostain nuoresta miehestä. Se on aivan se pieni eliittipuumien joukko, joka siihen kykenee jos kykenee.

Ettekö nyt voi myöntää tosiasioita? Vanha nainen on parhaimmillaan kun hän huolehtii lapsenlapsistaan eikä meikkaa itseään kuluneen huoran näköiseksi ja mene yöelämään aiheuttamaan hilpeyttä yritäessään etsiä nuorta munaa, jotta voisi tuntea itsensäkin sitten nuoremmaksi. Noh, ehkä joku tarpeeksi kännissä oleva nuorimies voi hyvällä tuurilla tulla laskemaan mällinsä tuon akan sisuksiin.

• 5+5
        Näin se on kirjoitti:

Jos seisokki on ongelma, aina voi ottaa viagraa tai cialista. Cialista voi ottaa jatkuvalla syötöllä kuten naiset e-pillereitä. Ja seisoo varmasti kuin teinipojalla ellei paremminkin.

Täytyy nyt palstan puumien huomata, että ei teille kaikille mitään nuoria poikia riitä, sillä puuman täytyy olla tosissaan hyvännäköinen tai rikas ja ne loput 90% puumista jää sitten ilman. Suurin osa nuorista miehistä kuitenkin ensisijaisesti etsii nuorta lihaa - nekin, jotka ehkä puumaan joutuvat tyytymään jostain syystä tai kokeilumielellä ottavat sellaisen.

Siis älkää nyt hölmöt naiset kuvitelko, että te voisitte 5kymppisenä saada jonkun pysyvän rakastajan jostain nuoresta miehestä. Se on aivan se pieni eliittipuumien joukko, joka siihen kykenee jos kykenee.

Ettekö nyt voi myöntää tosiasioita? Vanha nainen on parhaimmillaan kun hän huolehtii lapsenlapsistaan eikä meikkaa itseään kuluneen huoran näköiseksi ja mene yöelämään aiheuttamaan hilpeyttä yritäessään etsiä nuorta munaa, jotta voisi tuntea itsensäkin sitten nuoremmaksi. Noh, ehkä joku tarpeeksi kännissä oleva nuorimies voi hyvällä tuurilla tulla laskemaan mällinsä tuon akan sisuksiin.

Potenssilääkkeet on ihan ok, paitti ettei ne haluja tuo lisää, että ei ne ole apu ihan joka pulmaan

• Anonyymi
        5+5 kirjoitti:

Potenssilääkkeet on ihan ok, paitti ettei ne haluja tuo lisää, että ei ne ole apu ihan joka pulmaan

Juuri näin. Potenssilääkkeet ei auta jos omaa halua ei ole.

• Pedari!

Minusta on jännää, kun puhutaan ensin vaikka nuorista naisista, jotka ovat kiinnostuneita kokeneemmista miehistä, niin sitten joku nainen aina vääntää tarinan niinpäin, että kyllä vanha naakka on paras nuorille uroille. So what. Wanhat naiset saa ihan rauhassa lempiä nuoria miehiä. Eihän se keneltäkään ole pois niinkuin ei ole pois sekään, jos nuori nainen lempii kokeneemman miehen kanssa.

Tää suomi24 saa kyllä ihmeisiin. Kuinka jumalattoman suvaitsemattomia ihmisiä onkaan.

Jos nyt joku vanha haahka saa helpostusta sillä, että kirjoittaa tänne, vanhempien naisten olevan ylivertaisia nuoriin. No, sehän kertoo kirjoittajasta enemmän kuin mistään muusta!

• Anonyymi

On kyllä huvittava "keskustelu", tämäkin. Täällä Suomi24:ssä aika lailla jumiutui aikanaan nämä jutut, yksi tai muutama levitti samaa agendaa. Totuushan on se, minkä me kaikki vähänkään ajattelemaan kykenevät tiedämme: yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Ja samoin yksi pojasta ja toinen isukista. Sitä omaa makua ja mielipidettä vain yritetään yleistää kaikkia koskevaksi. Kuitenkin joku voi tykätä vähän vanhemmasta ja joku aina niistä nuorista. Ja vaikka on tutkittu että enimmäkseen miehet tykkää aina nuorista naisista, omasta iästään riippumatta, ja naiset enimmäkseen omanikäisistä, niin tietysti poikkeuksia on, paljonkin. Sitä on vain (ilmeisesti suht pienen) osan mahdotonta myöntää. Paljon tätä yleistämisvimmaa näkee monessa muussakin asiassa, mutta tällä palstalla aina törmää tähän ummehtuneeseen ajatteluun, että kun minä tykkään nuorista naisista, kaikki miehet tykkää. Ja sitten toiveajattelu, että ne kaikki nuoret naiset tykkää itsestä, saa vallan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5010
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3262
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      100
      3220
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2453
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      31
      2240
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2019
    7. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      17
      1653
    8. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1599
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1590
    10. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1566
    Aihe