mehupaasto, miten toimii?

keventäjä

miten toimisi kotikonstein mehupaasto.mulla on hyvin voinnin tavaratalosta ostettua kahta eri mehua joissa luki että sopii paastoon ja laihdutukseen.

mutta laskeeko paasto pahasta esim.hemoglobiini arvoja? :O se ei ole minulle suotavaa, minulla on anemia. Jos se laskee niitä niin minun on harkittava sopiiko täysmehu paasto minulle.laskeeko muita arvoja elimistöstä?

syön kyllä purkista rautaa, sinkkiä, kalkkia, d vitamiinia ja kromia.

saisinko neuvoja ja vinkkejä ja ennen kaikkea henkistä tukea koska elämäni eka mehu paasto on alkamassa :) millainen olo tulee alussa? lopussa? mitä saa syödä ja juoda? ps.mulla EI ole varaa paastopaketteihin joten kotikonstein toteutan.mul on jotain porkkana mehua, sekamehua, ja tomaattimehua tuoremehua, ja teetä n.7 eri laatua.onko kahvi out? :O mulla on jäänyt kasvisliemi pusseja nuttrilett kuurilta 7 kpl.voiko niitä ottaa paastolla? :) kertokaa kaikki kokemuksenne :) kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.

3

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keventäjä

      ps.miten motivoin itteeni kun oon armoton herkuttelija :O minkä pituinen paasto minimissään auttaa mitään jos aluks kokeilis ihan vähän vaan ja jos ei pysty sit ei ja kokeilee uusiks toinen kerta? oon suunnitellut aloittavani tiistaina tai keskiviikkona paaston.sopisiko loppuun ihan vesi tee paasto? :) parille viimeisille päiville.

    • Älä paastoa

      Älä paastoa. Se on epäterveellistä. Miksi paastoat? Tavoitteletko sillä painon pudotusta? Lue ensimmäinen vastaus tästä ketjusta:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11899610

      Oletko ylipainoinen? Lihotko helposti? Onko syytä anemiaasi tutkittu? Anemia on yksi kilpirauhasen vajaatoiminnan oireista. Muita esim. lihominen, väsymys, kuiva iho, hiuksia lähtee, ummetus, palelu, hidas pulssi ym. Jos podet osaa näistä oireista, mene lääkärille ja vaadi kilpirauhaskokeet, vähintään T4-V ja TSH. Pelkkä TSH ei riitä! - Jos sinulla on kilpirauhasen vajaatointa, et saa paastota tai olla vähäkalorisella dieetillä. Ne hidastavat kilpirauhasta edelleen.

    • keventäjä

      mulla on vasta otettu kilpirauhas kokeet ja ei ollut mitään vikaa :) :) olen taas kuullut et paasto tekee hyvää? miksi ei tekisi? laskeeko oikeesti noita hemppari arvoja? mun tavoite on puhdistaa kehoa ja mieltä paastolla ja pudottaa pari kiloa ja jatkaa siitä kevyellä ruokavaliolla ja vielä pari kiloa pois..sitten jatkan normaaliruuan syömistä normaaliannoksilla.joulu tulee...tiiän et se lihottaa mua 5 kiloo.tahdon laihtua ennen sitä myös..lihon TO-DEL-LA helposti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe