Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Teenkö oikein?

GoTiger

Olen asunut avomieheni kanssa yhdessä vasta vuoden ja yhdessä olleet n. 1,5 vuotta.
Avomieheni osaa olla maailman ihanin ja hellin ja huomaavaisin, mutta hänelläkin huonoutensa.
n. viimeisen kuukauden ajan olen miettinyt suhdettamme. Harrastan aktiivsesti urheilua ja treenaa aamuisin ennen töitä, jotta tämä ei vaikuittaisi yhdessä oloomme, koska hän haluaa olla mahdollisimman paljon yhdessä.
Olen suhteemme aikana ollut 2 kertaa ulkona ilman häntä...1.kerralla hän halusi kuskata minut ja kaverini joka paikkaan ja tulla myös hakemaan minut baarista kotiin. Näin myös tapahtui. Kaverini sanoi, että mieheni on mustasukkainen, minusta taas hän halusi vain huolehtia minusta.
No, nyt 2 viikkoa sitten minulla oli firman pikkujoulut ja olin lähdössä sieltä kotiin ja jouduinkin odottamaan taksia 2h. Mieheni viestitteli pitkin iltaa ja loppuillasta en enään vastanut hänelle. Laitoin törkeästi puhelimeni kiinni. Saavuin kotiin n. klo 6 ja mieheni tuli naama punaisena huutamaan minulle mikä sen miehen nimi on? Katsoin huuli pyöreänä, että ei ole ketään. Hän repi minut sohvalta ja raahasi väkisin pihalle, koitin pitää oven karmeista kinni mutta lensin kuin leppäkeihäs ulos pakkasee. Hän sanoi minua huoraksi kun olin pettänyt häntä. Jouduin sitten soittamaan poliisit, että sain vaatteet päälleni ja lähdin ystäväni luokse. Nyt olen ollut ystäväni luona 2 viikkoa ja mieheni haluaisi jatkaa suhdetta, sanoo että on oppinut läksynsä, toivottavasti minäkin.

Olen kuitenkin päättänyt erota. Teenkö oikein, vai jäikö tuo viimeiseksi kerraksi kun hän koskee minua?
Tunteet menevät niin laidasta laitaan ja ulkopuoliset ihmiset melkeinpä kaikki sanoo, että eroa. Mutta miksi tämä on itselle niin vaikeaa?

9

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aihetta on.

      Tulit kello 6 kotiin pikkujouluista. Kyllä se vaan saa pirit irti, sillä ajat sitten on kaikki suljettu, joten kerropa totuus ajanvietostasi, tuskin olit yksin.
      Pettämistä se on sekin, että viettää aikaansa muiden kanssa jo kaikkien paikkojen sulkeuduttua.

      Ainut oli, että mies oli liian raju, ulos ei olisi saanut heittää, mutta olet kyllä siihen hyvin syyllinen itsekin.

    • sadgsadg

      Mies on ripustautuja ja passiivisaggressiivinen mulkero. Hyvä olisi jos näkisit tuon ja osaisit lähteä suhteesta.

    • "sanoo että on

      oppinut läksynsä, toivottavasti minäkin."
      Antoi siis opetuksen, josta itse oppi ja sinunkin olisi hänen
      mielestään pitänyt opetuksestaan oppia.

      Oletko kysynyt, miten hän hoitaisi tulevaisuudessa jatko-opetuksen,
      jos osoittauisi, ettei sinulle sittenkään kerrasta valjennut??

    • tupsoni

      Jos olet oikeasti pettänyt jätä hänet.. jos et nii heräää tähän päivään ja jätä hänet ja hommaa äkkiä uus ;) kuten minä täälä vapaa mies ;) tarttisin naista ;)? Idiootti annapa sille mahdollisuus ja älä heitä hanskoja tiskiin.. mitä luulet uhraisko hän sun vuokses vaikkapa hmm toisen munuaisen jos niin tapahtuis joskus? Joskus tulee sanottua rumasti ku vernpaine on 300..ja toinen huolissaan kun ei tiedä missä olet ja oletko ees kunnossa..

    • nyrkkipeli

      Miksi et vienyt miestäsi mukaasi firmasi pikkujouluihin?
      Eikös pikkujoulut ole yhtiön, yhtiön työntekijöiden ja heidän perheiden yhteinen juhla?

      Kuitenkin, tehty mikä tehty. On hyvin todennäköistä että sinä taas teet jotain mikä ei miellytä miestäsi ja taas nyrkit heiluvat. Kun kerran olet urheilullinen, miksi et opettelisi itsepuolustusta? Sinä tulet tarvitsemaan kunnon karatetaitoja jos haaveilet jatkaa tuon miehen kanssa. Ellet tietysti halua muuttua itsesi ja muiden halveksimaksi marttyyriksi.

      • totuuson

        Minun vaimoni teki vastaavan tempun. Lopulta kertoi, tai sain kuulla hänen ystävättäreltään, että oli ollut työkaverin kanssa (mies) saunassa yms. hänen kotonaan. Kyselin asiasta, niin tunnusti lopulta. Totuudessa pysyminen on tärkeää, tapahtui mitä tapahtui. Erosimme tosin heti tapahtuman jälkeen, mikä oli hyvä juttu.


    • vossikka

      Ei taksin saamisessa mene koskaan kahta tuntia. Siis aikuisten oikeasti. Nämä tarinat ovat kännisten ihmisten karkeaa liioittelua. Pisimmillään menee 40-60 minuuttia. Jos kaksi tuntia olet jossain kuluttanut puhelin kiinni, niin kyllä on miehellä syytäkin suuttua. Ja sulla on syytä lopettaa suhde kun mies heitti sut pakkaseen.

      • naisen mielipide

        Aivan samaa mieltä edellisen kanssa! Ei ole naisella puhtaat jauhot pussissa, koska a) taksiasia=vale b) puhelin pois päältä!
        Mies on nähnyt naamastasi sen, mitä olet tehnyt aamu kuuteen!


    • Kannetttu vesi

      ei tunnetusti kaivossa pysy.

      Kirjoitat, että mies o-s-a-a olla maailman ihanin….
      Osata ( mm. tarvittaessa olla) ja todella olla jotain ovat 2 eri asiaa,
      kuten tekstistäsi ilmeni.
      Ja sinuun kohdistunut kontrollointi ei ole sama asia kuin sinusta huolehtiminen. (Ellet satu olemaan jostain syystä holhottavien kirjoissa.)

      Vaikeaahan se on tunnustaa itselleen, että on 1,5 vuotta elänyt itse rakentamassaan kuvitelmassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe