..samassa paikassa koulun loppumisen jälkeen. Joka talvi yt:t. Eli nyt 7 kerta. Yhdellä viikon lomautuksella olen selvinnyt ja se tuli viime vuonna kaikille. Useimmiten laitetaan osa porukasta lomalle toistaiseksi. Sitten joko seuraavana päivänä tulee uusia lomautettujen tilalle tai vasta kuukausien päästä. Mutta pitkäaikaislomautettuja ei takaisin oteta. Aika kusisen hyvin ne osaa junailla, jotta työntekijöillä on jatkuva kilpailutilanne päällä, ylitöitä on pakko tehdä jatkuvalla syötöllä silloin kun on kiire aikaa, tai tietää, miten ensi yt:ssä käy. Lisäksi ei tarvi maksaa irtisanomisista palkkaa, kun vain lomautetaan ja unohdetaan iäksi ja uudet työntekijät on halvempia kuin jokusen vuoden olleet. Työnlaatu on kuraa alati vaihtuvalla porukalla ja sitä ihmetellään, miksi laatu kusee ja rekku kustannukset on pilvissä. Kait tämä on sitten sitä tervettä kilpailuttamista. Vaikea sanoa kun en muissa firmoissa ole työskennellyt.
Nää yt:t tulee muuten aina sopivasti joululahjaksi täsmälleen näihin aikoihin :)
7 vuotta töissä..
kepulis
4
326
Vastaukset 4
- nainen
Oliko vieteri vetonen
- huuhaahuuhaa
mikä ala kyseessä?
- jeah
Kuulostaa rakennusalan yritykseltä
- vuonna 2013
jeah kirjoitti:
Kuulostaa rakennusalan yritykseltä
IT firma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510