Tuntematon sotilas TV1 klo 22:30. Laatu leffa.
Vastaukset 6
- Ykkösenä ja taas:..
.
"Pensasneuvostoliittolaisia ketjussa"
. - ent.kaivostyöläinen
Siinä on liikaa nikkeliä ilmassa :(
- Kyöstix
Minkähän takia ei näytetty iltapäivällä kuten aikaisempina vuosina?
Elokuvana ihan ok.Ei ole mikään lastenelokuva. Sen verran realistista sodankuvausta, että sopii paremmin iltaan.
- Minä en
isänmaallisuudesta oikein perusta, mutta miksi itsepäisyyspäivänä näytetään aina se pasifistinen elokuva. Varsinkin kirjana se on niin sodanvastainen jermutarina että alta pois. Siinä mielessä se ei itsenäisyyteen sovi.
saisivat minun puolesta lopettaa senki näyttämisen kuten myös kaikki juhlat sun muut höpöhöpöt. siitä niitten kiljun tekemisestä pistää aina silmään se miten paljon aikuinen mies voi päihtyä ja kuin naurettavaksi muuttua.. mutta siinä sivussahan tuo koko leffa meni, liekö kuin paljon katsojia tällä kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.382899- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei195687- 80670
- 66637
- 50635
- 35614
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567