Kokeilin uutta Clearasil Daily Foam Washia, Double Action Padseja ja lopuksi Daily Treat&Protection Creamia ja pakko sanoa että tuotteet toimii. Käsittelyn jälkeen laitan joskus vielä normaalia kosteusvoidetta Clearasil- voiteen päälle jos iho tuntuu kireältä. Olen joskus ennen käyttänyt Clearasil- tuotteita ja mielestäni ne vain ärsyttivät ja kuivattivat ihoa.
Viikon jälkeen finnit olivat lähestulkoon kadonneet ja muutenkin iho on ihana pehmeä ja hehkuu terveyttä.
Tietenkään tuote ei välttämättä toimi jos akne on tosi vaikea ja on kokeiltu lääkitystäkin, eikä mikään auta, mutta suosittelen tätä niille joilla on vähän helpompi ja pienempi akneongelma.
Clearasil- tuotteet.
6
2481
Vastaukset
- maisa
Mä oon ollu myös tyytyväinen uusiin clearasilin tuotteisiin! :)
- Minna
Käytättekö kaikkia tuotteita peräkkäin? Entä jos on meikkiä naamassa, niin pesettekö sen ensiksi pois jollain toisella aineella? Itsekin ostin tänään Clearasilin uusia tuotteita, pakko kokeilla kun muillakin hyviä kokemuksia :)
- Ofelia
Minna kirjoitti:
Käytättekö kaikkia tuotteita peräkkäin? Entä jos on meikkiä naamassa, niin pesettekö sen ensiksi pois jollain toisella aineella? Itsekin ostin tänään Clearasilin uusia tuotteita, pakko kokeilla kun muillakin hyviä kokemuksia :)
Kyllä kaikkia peräkkäin. Mutta meikkiä sillä en pese pois, kun toi pesuvaahto on aika kevyttä, enkä usko että sitä siihen tarkoitukseen on tehty.
- MinZillaH
eli paljonks noi maksaa??ja mist niitä saa?
- nainen
marketista tai ainakin sokoksesta, ei ne paljoa sen enempää maksa ku muutkaa tuotteeet! Muistakaa ettei sama tuote ole samanlaista jokaisten kasvoilla!
Mutta kannattaa kokeilla paljn erilaisia nii löytää sen omansa!
Liikunta ja oikea ravinto on paras tapa saada kasvot kuntoon ja varmasti sopii kaikille! Täytyy vaan muistaa putsata kasvot aamuin illoin! =o)
- suvimarjut
Mun mielestä clearasil on just hyvä,tai riippuu ihosta,mun iholle sen ainenkin hyvää.kannattaa kokeilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381644Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341271
- 261171