1. suurpukin valkoinen ansiotisti
2. Suomen Mustan ruusunkorkkaajan 1. luokan mitali kultaristein
3. Vapaudenristi 2 1
4. Sinistenvalheidenisti
5. Suomen talousseuran Taito ja tuho mitali kullattu
6. Suomen tekstiviestettelyn numeroitu mitali
7. Marttaliiton 25 - vuotis ansiomitalli.
8. Keskuskauppakamarin 30 - vuotis peruskusettajan ansiomerkki
http://static.iltalehti.fi/linnanjuhlat/17806298_503_lj.jpg
Ilkka Kanervan mitallit
6
103
Vastaukset 6
Älkäämme unohtako Ilkan "ansioita" suomettajana 70-luvulla, jolloin Neukkulan suurlähetystö sai kokkareistakin listaa neuvostovastaisia puhuvista. Ileltä tietenkin.
- Ike=Mr. Chance:.
.
Ike=Suomen Mr. Chance
. - !!!
Nahka-asuun pukeutunut, anorektisen laiha, Elina Kiikko. Ei niillä kai oikeeta suhdetta ole. Elina on hyvän näköinen arm candy.
Ile tietää saavansa mediahuomiota ja pääsevänsä kuvattavaksi. Siinä paras (laskelmoitu) mitalli. - Ike Kanerva
Funeteerasin pitää toiset 60v synttärit ja rahaa tulee taas, kuin rännistä
- Nasdaq
Ilkka on perusesimerkki juuri sellaisesta miehisyydestä, joka lähinnä hämmentää.
Mun on vaikea kuvailla itselleni sitä tuskaa, jota hän mitoissaan kokee.
(reps)- Nasdaq
Ainoa keta, kun olen hepun tavannut, oli steissi stadissa.
Siis jäbä on ihna kääpiö, ja nuolee kaikkiin suuntiin monilla eri kielillä.
(reps)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301219- 67859
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42783P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓146648Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss279625- 91619
- 45582
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?36541- 52536
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47520