Millainen on söpö mies? Semmonen poikamainen? Mielletäänkö söpö mies epäseksikkääksi ja suoraansanottuna jopa huonoa vain miehelle? Kumpi parempi söpö vai komea?
söpö mies?
21
3086
Vastaukset
- selviskönyt
No söpö mies on siis kokonaisvaltaisesti vaan niin niin ihana, ja mitä miehekkäämpi sen osuvampi. Siiiis, sellainen lujan lempeä mies on SÖPÖSÖPÖSÖPÖ!!!!
- Anonyymi
ei.
- N26.........
Söpö mies on kokonaisuudessaan kiva, hauska, rento, jolla on pilkettä silmäkulmassa, sopivan poikamainen ja miellyttävä. :) Miksei söpöä miestä voi sanoa samalla komeaksikin, koska usein söpöillä on myös kiva ulkonäkö. Mutta en koe sanaa "komea" yhtä viehättävänä, siinä tulee mielikuva jotenkin liian jylhästä, vanhastakin miehestä, ehkä hieman jäykästä eikä niin hauskasta ja kivasta ihmisestä, kuin söpö on. Älkää siis miehet ottako söpöyttä ainakaan pahalla! :)
- eiksmeekaaliinnnnnn
No sehän on hellittelynimi alfaurokselle !! Ja sellanen mies on kaikkea mahdollista hyvää ja parasta ;)
- tuulentuiverrus
Millainen mies taas on sellainen nuorekas, jollaisia kaikki nyt haluavat ainakin olla?
- ainakinnäitänuorekka
Nuorekkuus on ulkoista ja sisäistä ja joskus vain ulkoista, tai vain sisäistä. Sisäisesti nuoren tunnistaa hänen ajatusmaailmastaan ja persoonallisuuspiirteistään. Sanotaanko, että suvaitsevainen ja hyväksyvä suhtautuminen kanssaihmisiä kohtaan on nuorekkuutta kuin myös kaikki muutkin positiivisiksi ominaisuuksiksi omaksutut piirteet: iloisuus/hyväntuulisuus, huumori, liikunnallisuus, kohtuullinen lapsenmielisyys ja uteliaisuus ;) ym.
- Anonyymi
Joo tiiän kyl mikä on oikeesti söpö mies 😝 semmonen kunnon komee ja vähä ujo en kestä 😍😁👋 jos oot kuitenki varattu ni mä pidän tän vauvan 🥵💟
- Anonyymi
juuu.
en.
Kestäkää paskanne saatanan ylimammona mammat.
olen mielummin ilman. - Anonyymi
Söpöys on ehkä enemmän naismaista ja komeus miehekkyyttä.
- Anonyymi
En tiedä olenko söpö, ehkä kuitenkin komea. Aina kun katson peiliin tulen hyvälle tuulelle ja itsevarmaksi. Baareissa tai yökerhoissa en juuri käy, koska naisilta ei saa hetken rauhaa. Koko ajan joku roikkuu lahkeessa. koskaan en ole naista yrittänyt iskeä silti aina joku kottarainen on vieressä kun aamulla herään. Moni yrittää tahallaan tulla raskaaksi että saisi minun geeni perimän lapselle. Täytyy olla varovainen.
- Anonyymi
Söpössä ei oo mitään negatiivista. Voi olla vaikka molempia 😄
Söpöjä miehiä, mutta samalla myös hyvännäköisiä:
Rory Gallagher (1948-1995, irlantilainen muusikko)
https://fi.pinterest.com/stormyforest1389/rory-gallagher/
Näyttelijä John Cusack nuorempana
https://fi.pinterest.com/pin/310678074298589997/
Paul McCartney nuorena
https://br.pinterest.com/pin/731623901958542896/- Anonyymi
Bis bis
- Anonyymi
Sian nenä
- Anonyymi
🐽!
- Anonyymi
Söpö mies on ehdottomasti parempi kuin komea. En ole koskaan kiinnostunut yhdestäkään komeasta miehestä.
Söpö voi olla samalla komea ja seksikäskin niin kuin nuo mun hieman ylempään kommenttiin linkittämieni kuvien miehet.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Söpö voi olla samalla komea ja seksikäskin niin kuin nuo mun hieman ylempään kommenttiin linkittämieni kuvien miehet.
Sveitsistä maalivahti Sommer. Ja laji jalkapallo.
- Anonyymi
Tykkään molemmista yhtä paljon :)
- Anonyymi
Martin Garrix on mun mielestä söpö ja komea!
Tässä myös yks. Paul Rodgers (tuli tunnetuksi bändeistä Free ja Bad Company 1960-luvun lopulla ja 1970-luvulla). Oli minusta nuorena kaunis, söpö, suloinen, persoonallisen näköinen, komea, seksikäs, valovoimainen, hurmaava ja vaikka mitä. Vieläkin on charmantti mies ja pysynyt hyvässä kuosissa. Hyvä laulaja.
https://fi.pinterest.com/pin/paul-rodgers--322851867023645675/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892