Unelmien toteutus?

MitäJosEntäJos

En tiedä osuinko oikeaan sarakkeeseen, mutta kai tämä parinani sopii myös tänne.

Olen nääs miettinyt, että miten sitä tälläinen ihminen uskaltaa toteuttaa unelmiaan haaveitaan suunnitelmiaan, kun on aina ollut auttamassa muita kun muut tarvitsee apuatukea oli asia mikä tahansa.
Kun vastapainoksi ei saa tukea, niinkuin itse on heitä tukenut.
Olen tossukka, siltä tuntuu, toistaiseksi elämäni on sujunut muita auttaessa, joko nyt olisi minun aikani toteuttaa unelmiani?

Miten?
Miten rohkenisin ottamaan härkää sarvista ja hyppäämään kyytiin?
Mitä jos....
APUA.

3

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikilla meillä täällä on oma roolinsa ja sen roolin määräävät geenit. Itse haluaisin auttaa muita ihmisiä enemmän, mutta olen ujo, enkä aloitteellinen, vaikka huomaisinkin toisen tarvitsevan apua. Tutki sisintäsi hiljaisina hetkinä ja muistele historiaasi, että miten tähän on tultu ja kuka oikein olet. Ihmisten auttamiseen elämänsä käyttäminen on jaloin tapa kuluttaa aikansa täällä maan päällä.

      Matkusta seuraavan kerran Espanjan Pamplonaan, kun siellä on se vuosittainen härkäjuoksu, jossa härät päästetään vapaaksi kaduille ja toteuta unelmasi.

    • MitäJosEntäJos

      Kiitos roskapostirobotti, mutta härkäjuoksu itsellään ei ole unelmani.

      Ihmisten auttaminen on jees, mutta missä kohtaa sitä pitää itsensäkin huomioida?
      Huomata viime metreillä, ettei itselle tehnyt elämänsä aikana mitään? Onko sekään oikein? Fiksua?
      Eikö elämästä pitänyt nauttia?
      Tykkään olla avuksi, mutta jossain kohtaa kai sen rajankin on kuljettava.
      Mutta koska olen vain ollut avualias-aatu, niin mistä saisin revittyä sopivat rahkeet ja toteuttaa omia unelmiani?

      • haaveita

        Mitkä sinun unelmasi ovat?

        Heti kun yksityiskohtaisesti tiedostat omat unelmasi, sitten vasta niitä on helppo alkaa toteuttaa.

        Jos unelmasi on vain ympäripyoreitä ajatelmia jostain mitä mahdollisesti saattaisi kenties joskus tapahtua, mitään ei tule muuttumaan eikä tapahtumaan.

        Kiteytä sensijaan unelmasi aluksi yhteen asiaan, hae siitä kaikki mahdollinen tieto ja sitten vain alat tekemään mitä tahaansa se vaatiikin että saat tuon unelmasi täytettyä.

        Siitä se lähtee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. Kieli pitkällä täällä odotan :D

      Pus pus :D
      Ikävä
      44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe