Unelmien toteutus?

MitäJosEntäJos

En tiedä osuinko oikeaan sarakkeeseen, mutta kai tämä parinani sopii myös tänne.

Olen nääs miettinyt, että miten sitä tälläinen ihminen uskaltaa toteuttaa unelmiaan haaveitaan suunnitelmiaan, kun on aina ollut auttamassa muita kun muut tarvitsee apuatukea oli asia mikä tahansa.
Kun vastapainoksi ei saa tukea, niinkuin itse on heitä tukenut.
Olen tossukka, siltä tuntuu, toistaiseksi elämäni on sujunut muita auttaessa, joko nyt olisi minun aikani toteuttaa unelmiani?

Miten?
Miten rohkenisin ottamaan härkää sarvista ja hyppäämään kyytiin?
Mitä jos....
APUA.

3

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikilla meillä täällä on oma roolinsa ja sen roolin määräävät geenit. Itse haluaisin auttaa muita ihmisiä enemmän, mutta olen ujo, enkä aloitteellinen, vaikka huomaisinkin toisen tarvitsevan apua. Tutki sisintäsi hiljaisina hetkinä ja muistele historiaasi, että miten tähän on tultu ja kuka oikein olet. Ihmisten auttamiseen elämänsä käyttäminen on jaloin tapa kuluttaa aikansa täällä maan päällä.

      Matkusta seuraavan kerran Espanjan Pamplonaan, kun siellä on se vuosittainen härkäjuoksu, jossa härät päästetään vapaaksi kaduille ja toteuta unelmasi.

    • MitäJosEntäJos

      Kiitos roskapostirobotti, mutta härkäjuoksu itsellään ei ole unelmani.

      Ihmisten auttaminen on jees, mutta missä kohtaa sitä pitää itsensäkin huomioida?
      Huomata viime metreillä, ettei itselle tehnyt elämänsä aikana mitään? Onko sekään oikein? Fiksua?
      Eikö elämästä pitänyt nauttia?
      Tykkään olla avuksi, mutta jossain kohtaa kai sen rajankin on kuljettava.
      Mutta koska olen vain ollut avualias-aatu, niin mistä saisin revittyä sopivat rahkeet ja toteuttaa omia unelmiani?

      • haaveita

        Mitkä sinun unelmasi ovat?

        Heti kun yksityiskohtaisesti tiedostat omat unelmasi, sitten vasta niitä on helppo alkaa toteuttaa.

        Jos unelmasi on vain ympäripyoreitä ajatelmia jostain mitä mahdollisesti saattaisi kenties joskus tapahtua, mitään ei tule muuttumaan eikä tapahtumaan.

        Kiteytä sensijaan unelmasi aluksi yhteen asiaan, hae siitä kaikki mahdollinen tieto ja sitten vain alat tekemään mitä tahaansa se vaatiikin että saat tuon unelmasi täytettyä.

        Siitä se lähtee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe