Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Yllättävä ikävä

M33

Tänään se iski kunnolla, ensimmäistä kertaa pitkään aikaan. Muutamana yönä tässä pidemmän viikonlopun aikana olin nähnyt unia entisestä tyttöystävästäni, mutta tunteet pysyivät vielä hallinnassa…kunnes tänään kesken työpäivän tuntui että jalat pettävät alta.

Erosta siis jo melkein kaksi vuotta, eritasoinen ikävä on vaivannut siitä asti ja tänään se riistäytyi käsistä ensimmäistä kertaa pitkästä aikaa…tahtoisi ajatella että eteenpäin on menty, mutta aika lohduton olo. Tuli kotona katsottua kaikki kuvat läpi (joita en hölmönä(?) ollut tuhonnut vaan säilyttänyt ne erillisellä muistitikulla. Kun niitä ei yli vuoteen ollut tullut kateltua niin ei tullut edes mieleen että näin voisi käydä…). Katselin pitkään yhteisiä kuvia, hänen kaunista vartaloaan ja kasvojaan, ja itkin…Hän epäilemättä mennyt jo eteenpäin elämässään kauan sitten, tiesin hänellä olleen jonkun toisen jo heti suhteemme erovaiheessa, vaikka sen jälkeen en hänestä olekaan sanaakaan kuullut enkä edes puoleentoista ole vuoteen etsinyt mitään tietoja hänestä esim. netin kautta. Olen siis yrittänyt häivyttää hänet elämästäni, mutta näennäisen huonolla menestyksellä.


Melkein kaksi vuotta siis kulunut, ja kovasti sinä aikana on muitakin naisia yrittänyt tapailla. Minkäänlaisia tunteita ei vain voi muita kohtaan kehittää. Valitettavasti kaikki päättyi aikanaan kuin seinään erinäisistä syistä. Tämän takia elämään on jäänyt kuin ammottava aukko jota ei koskaan varmaankaan täyty….tuntui kuin elämäni rakkaus olisi kuollut, vaikka hän asuu alle 5 kilometrin päässä. Yli vuoden olen ainoastaan vuoroin pelännyt ja toivonut hänen kohtaamistaan, hänen soittoaan…

Miten tästä ikävästä pääsee yli? Kunpa tämäkin olisi vain nopea vaihe joka vie oikeaan suuntaan, eikä takapakkia 1,5 vuotta takaisin äärimmäiseen ikävään…..

2

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pane häntä,minä olen paneskellut kolmea exää vielä vuosia eron jälkeen sillä siitä ikävästä pikku hiljaa eroon pääsee.

    • Keijukainen2

      Hmm. Minä ottaisin yhteyttä, ja kertoisin fiilikseni. Joshän on mennyt elämässään eteenpäin ja on onnellinen nykyisessä tilanteessaan, hän tulee arvostamaan ja kuuntelemaan asiasi suurella kunnioituksella. Kerro hänelle mitä ajattelet. Se helpottaa sinua eteenpäin. Ja purkautumisesi jälkeen, kun sinua nolottaa ja mahdollisesti vituttaa että menit nyt näyttämään herkän puolesi ja koet olevasi haavoitettu eli nolona, loppuu ikävä kuin seinään. Keräät luusi ja menet elämässäsi eteenpäin. Kyllä se tyhjiö täyttyy, usko vain. Kiitä tätä edellistä ei "loppuunasti" kestänyttä parisuhdetta siitä eetä se vie sinut jotakin vielä parempaa kohden.toivon sinulle kaikkea hyvää. Ja rohkeutta käsitellä asioita paitsi unissa niin myös päivänvalossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe