Minä olen jokseenkin kevytmielininen. En stressaannu asioista. Menen sinne minne tuuli kuljettaa ja en hirveästi stressaa etukäteen, että mikä minusta tulee isona. Minulla on omia mielipiteitä ja toteutan niitä, olivat muut niistä mitä mieltä tahansa. Olen mies, joka kulkee omia polkujaan. Olenko minä renttu? Mikä on renttuuden vastakohta?
Millainen on Renttu?
10
1450
Vastaukset
- Real Renttu
Olen renttu, koska elän joka päivän kerrallaan. Jos annan jollekkin lahjan, en välttämättä tuhlaa siihen rahaa lainkaan. Vaikka rakastaisin, en välttämättä sitä kertoisi. Pukeudun halpoihin kuteisiin, enkä välitä miten tukkani on. Seuraan toisten touhuja vierestä,koska en itse touhua mitään, haaveilen paljon ja mietin maailman menoa. Rentut on jollain tavalla taiteellisia ja luovia, siksi jotkut kunnon miehet joilla on rahaa ja kunniaa, ovat pikkuriikkisen verran kateellisia meille.
Meillä ei ole ongelmia, koska teemme asioita niin vähän, koska meillä ei ole suunnitelmia. Emme ansaitse rahaa, emmekä siitä koituvaa vastuuta. Olemme huolettomia veikkosia ja juttelemme paljon tuntemattomille ihmisille.
Mutta meitä ei pidä verrata pultsareihin, sillä harvoin meitä näkee öisillä kaduilla.. Meidät tapaa yleensä iltahämärissä, kun olemme hakemassa inspiraatiota kuvitelmiimme...- Haaveilija
sanasi oli kuin suoraan omasta maailmastani tällä hetkellä. Miten ihmeessä pystyit siihen?
Niinpäniin, jotkut pitävät renttuina niitä, jotka ajavat prätkällä, omistavat tatskoja ja jotka ovat ehkä jopa päässeet jo rikosrekisteriinkin. Toisten mielestä ne hyvännäköiset mallipoju pintaliitäjät ovat niitä renttuja. miten sen nyt ottaa? - Real Renttu
Haaveilija kirjoitti:
sanasi oli kuin suoraan omasta maailmastani tällä hetkellä. Miten ihmeessä pystyit siihen?
Niinpäniin, jotkut pitävät renttuina niitä, jotka ajavat prätkällä, omistavat tatskoja ja jotka ovat ehkä jopa päässeet jo rikosrekisteriinkin. Toisten mielestä ne hyvännäköiset mallipoju pintaliitäjät ovat niitä renttuja. miten sen nyt ottaa?Olen elänyt kuin renttu, hilpeästi päivä kerrallaan, koska en jaksa sekaantua tähän maailman mielettömyyteen. Mieletäni on tajutonta käydä kuntosalilla jotta omaisi hyvän kropan, vaikka toisia ihmisiä kiinnostaa meidän renttujen luonne. Kaikki aina kysyvät et "miten sä oikein pystyt elämään ilman suunnitelmia?". Se kun ei tee suunnitelmia, ei tuo myöskään murheita huomisesta ja silloin voi ottaa ilon irti elämästä.
Koska asun PK-seudulla, monesti ratikkaa odotellessa joku pukumies on antanut parikin euroa siksi että voisin käydä syömässä. Koska olen nuori ja melko samankaltainen kuin kallion spurgut, niin ihmiset antavat rahaa pelkästä säälistä...
Oikeasti säälin heitä jotka säälivät minua. Miksi sääliä jotain köyhiä ihmisiä kun heillä on kuitenkin murheita jo huomisesta. Minulla ei ole murheita, ei tarvetta taistella jokaista päivää lävitse.
Tällaista tällä kertaa heimovel, sano manne kun kurkkuun sen viimeisenkin vei... - uncle dirty
Real Renttu kirjoitti:
Olen elänyt kuin renttu, hilpeästi päivä kerrallaan, koska en jaksa sekaantua tähän maailman mielettömyyteen. Mieletäni on tajutonta käydä kuntosalilla jotta omaisi hyvän kropan, vaikka toisia ihmisiä kiinnostaa meidän renttujen luonne. Kaikki aina kysyvät et "miten sä oikein pystyt elämään ilman suunnitelmia?". Se kun ei tee suunnitelmia, ei tuo myöskään murheita huomisesta ja silloin voi ottaa ilon irti elämästä.
Koska asun PK-seudulla, monesti ratikkaa odotellessa joku pukumies on antanut parikin euroa siksi että voisin käydä syömässä. Koska olen nuori ja melko samankaltainen kuin kallion spurgut, niin ihmiset antavat rahaa pelkästä säälistä...
Oikeasti säälin heitä jotka säälivät minua. Miksi sääliä jotain köyhiä ihmisiä kun heillä on kuitenkin murheita jo huomisesta. Minulla ei ole murheita, ei tarvetta taistella jokaista päivää lävitse.
Tällaista tällä kertaa heimovel, sano manne kun kurkkuun sen viimeisenkin vei...Renttu on monilta osin nykypäivän hippi. O tempo o mores
- rentun ex-vaimo
Ei sun piirteesi kuulosta renttumaisuudelta, vaan kuin olisit joku camelbootsmies, mutta ei vielä valmis sellainenkaan.
Oikea renttu on elää toisen kustannuksella. Hän ottaa vastaan kaiken mitä hänelle vaan annetaan.Yhtään ei hävetä käydä tyhjentämässä isoädin jääkaappia tai eläkkeellä olevan äidin pankkitiliä, samaten, jos morsio ostaa kihlat ja kellot, niin mikä ettei.Renttu jotenkin ajattelee, että hänelle kuuluukin kaikki, ja jos joku tyhmyyttään jotain antaa, niin ilman muuta otetaan vastaan. Toki hän muistaa olla tyytyväinen saamiinsa lahjoihin, imarteleehan se antajan mieltä, mutta harmistuu todella, jos joku ilkeää häneltä kieltää mitään. Tavaroita ja asioita pyydetään aivan sillä sävyllä, että on ilman muuta ilo ne hänelle antaa. On kyse siskon ostamasta kuulakärkikynästä tai torikauppiaan esittelemästä Suomen muotoisesta seinäkellosta.
Renttu ei järkeile, koska sitä ei ole liiemmin käytössä, mutta tunnetta riittää. Hän haaveilee, ja osaa vetää herkemmän haaveisiinsa mukaan, uskomaan ja jopa kustantamaan niitä. Renttu saa toisen uskomaan, että antaisi vaikka viimeisen paitansa, jos sellaisen omistaisi, joten ole hyvä, ja osta minulle paita. Kuunkin hän tuntuu hakevan taivaalta, paitsi ettei nyt juuri voi, kun pitää suunnitella suurta tulevaisuutta.
Rentulle on tärkeää toteuttaa unelmansa siten, että hän ei loukkaa ketään, vaan siten että saa kaikki siihen liittyvät toivomaan niiden totetumista, kenteis tekemään sen hänelle tai ainakin ottamaan osaa kustannuksiin. - pullapirkko
renttu on sika joka renttuilee ja röhkii ja levittelee paskaansa toisten niskaan.
- <<<
En tiedä aivan tarkkaa määritelmää,vaikka niistä pidänkin, mutta tässä olisi täydellinen vastakohta.
Olkoon tämä "Keijo" 35 vuotias ekonomi tai DI. Hän on opiskellut ahkerasti ja valmistunut noin 26 vuotiaana hyvin arvosanoin. Hänellä on rakas opettaja vaimo, jonka hän tapasi opiskelijajuhlien yhteydessä 25 vuotiaana. He olivat molemmat "kilttejä" ihmisiä ja seurusteltuaan 5 vuotta menivät naimisiin. Perheeseen kuuluu kaksi lasta tyttö ja poika ja he asuvat omakotitalossa pahan kaupungin ulkopuolella pienessä maaseutukunnassa, jossa lapsilla on hyvä ympäristö kehittyä.
Vaimo on kunnan koulussa opettajana ja mies laatupäällikkö keskisuuressa yrityksessä. Vapaa-aikaa he kuluttavat puuhaillen pihallaan ja välillä käymällä teatterissa tai ulkomailla. Perhe ei halua erottua muista vaan he näyttävät keskimääräiseltä keskiluokan perheeltä.
Mies kirjoittaa väitöskirjaa yritysten laatustrategioista ja vaimo osallistuu kunnan hallintoon olemalla kunnanhallituksen puheenjohtaja. Kumpikaan heistä ei polta ja alkoholia he käyttävät vai ruoan kanssa.
Jotain tännepäin olisi se vastakohta- rentun ex-vaimo
En mä kylä tuollaistakaan elämää haluaisi. Renttukokemukseni opettamana olen oppinut tajuamaan, ettei mun arvo ole siinä, miten saan tyydytettyä jonkun toisen tarpeet. Mä en ole vastuussa siitä, ettei miehellä ole ehjiä kalsareita eikä puhdasta paitaa. Olen myöskin tajunnut, etten enää ilmaiseksi tarjoa itseäni kenenkään käyttöön luullen sitä rakkaudeksi. Mä voin kuunnella huolia ja murheita, pönkittää itsetuntoa, lievittää riutunutta miehenmieltä, mutta sillä on hintansa. Minä en ole enää se, joka ruinaa huomiota, jota saa silloin kun mies haluaa kykenee ja voi antaa, vaan elän omaa elämääni. Seksiä voin tarjota, mutta enää en lyö sydäntäni enkä sieluani tiskiin samantien, vaan elän totena ajatusta "tämä on pelkkää seksiä". Enää ei pääse renttu lyömään näpeille, kun ojentelen käsiäni häntä kohti. Jos ei ota kiinni, pidä huolta näin upeasta naisesta, niin menköön muualle,kitukoon ja kärsiköön ihan tykönään. Tai sitten jonkun sellaisen naisen, joka ei vielä ole herännyt näkemään totuutta miehistä -rentuista tai ei, vaan tekevät kaikkensa, jotta voisivat nöyryyttää itseään vielä kerran.
- uncle dirty
rentun ex-vaimo kirjoitti:
En mä kylä tuollaistakaan elämää haluaisi. Renttukokemukseni opettamana olen oppinut tajuamaan, ettei mun arvo ole siinä, miten saan tyydytettyä jonkun toisen tarpeet. Mä en ole vastuussa siitä, ettei miehellä ole ehjiä kalsareita eikä puhdasta paitaa. Olen myöskin tajunnut, etten enää ilmaiseksi tarjoa itseäni kenenkään käyttöön luullen sitä rakkaudeksi. Mä voin kuunnella huolia ja murheita, pönkittää itsetuntoa, lievittää riutunutta miehenmieltä, mutta sillä on hintansa. Minä en ole enää se, joka ruinaa huomiota, jota saa silloin kun mies haluaa kykenee ja voi antaa, vaan elän omaa elämääni. Seksiä voin tarjota, mutta enää en lyö sydäntäni enkä sieluani tiskiin samantien, vaan elän totena ajatusta "tämä on pelkkää seksiä". Enää ei pääse renttu lyömään näpeille, kun ojentelen käsiäni häntä kohti. Jos ei ota kiinni, pidä huolta näin upeasta naisesta, niin menköön muualle,kitukoon ja kärsiköön ihan tykönään. Tai sitten jonkun sellaisen naisen, joka ei vielä ole herännyt näkemään totuutta miehistä -rentuista tai ei, vaan tekevät kaikkensa, jotta voisivat nöyryyttää itseään vielä kerran.
Pienenä liennytyksenä otettakoon esiin se fakta, että jos rentulla ei ole puhtaita alkkareita se lainaa sun boksista ne valkoiset slogin tangat.
- renttuihin kyllästynyt
rentun ex-vaimo kirjoitti:
Rentut ovat itsekkäitä sikoja.Ne sopivat parhaiten yhteen juuri niiden naisten kanssa, jotka eivät nimenomaan tajua nöyryyttävänsä itseään jatkuvasti.Perässä juoksevat pillittäjä-bitchit jotka pala kurkussa vahtivat, että eihän se petä, ei. (ja taatusti ainakin vähän tyydyttelee)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222748Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101852Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671739Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521705Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191653Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971633Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701440Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001235Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311178Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121137