Mitä haluaisit joululahksi?

Myymälän Johtaja

Eli mikä on suurin toiveesi.

40

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Nukkua pari yötä kertaakaan heräämättä. En ole tänä vuonna nukkunu kun 3-4 ehjää yötä. Se ois mun lahja toive. Tarpeellinen.

      • J Alihankavainaa

        Mene unilääkärille, Suimessa ei ole vaan vielkään unilääktiedekuntaa
        ei myöskään edes psykiatreillekaan koulutusta,

        tk-lääkärit saavat oppinsa mm, Phizerin lääkeahenteilta ja jääy koukkuun näidem bastuuntunnottmien sikojen vuoksi.


      • ....
        J Alihankavainaa kirjoitti:

        Mene unilääkärille, Suimessa ei ole vaan vielkään unilääktiedekuntaa
        ei myöskään edes psykiatreillekaan koulutusta,

        tk-lääkärit saavat oppinsa mm, Phizerin lääkeahenteilta ja jääy koukkuun näidem bastuuntunnottmien sikojen vuoksi.

        En kärsi unettomuudesta. Nukun ja nukahdan normaalisti ilman mtn lääkkeitä, kun vaan saisin nukkua. Eli joku muu heräis puolesta aina kun tarvii herätä ja hoitas puolestani ne asiat joiden vuoksi joudun heräämään. Ei muuten mut migreenin takia tarvis jotenkuten säännöllisesti unta.


      • tosi..typy out :)
        .... kirjoitti:

        En kärsi unettomuudesta. Nukun ja nukahdan normaalisti ilman mtn lääkkeitä, kun vaan saisin nukkua. Eli joku muu heräis puolesta aina kun tarvii herätä ja hoitas puolestani ne asiat joiden vuoksi joudun heräämään. Ei muuten mut migreenin takia tarvis jotenkuten säännöllisesti unta.

        Vaavi valvottaa. Mikä sillä on? Tekeekö hampaita, huutaa nälkää, vai liikkuu ja elää nukkuessaan? Kasvuvaihe?
        Pikkuisten kanssa on semmosta. Koitahan jaksaa, nuku kun pystyt. Kun äiti saa tarpeeksi lepoa, niin pikkuinenkin on tyytyväisempi.

        Naiset ei ole superhmisiä. Tehdään parhaamme, kun voidaan. Kumppanin auttava käsi pitäisi aina olla tarjolla, näin koko poruklla olisi parempi olla.
        Rauhallista joulun odotusta sinne.


      • ....
        tosi..typy out :) kirjoitti:

        Vaavi valvottaa. Mikä sillä on? Tekeekö hampaita, huutaa nälkää, vai liikkuu ja elää nukkuessaan? Kasvuvaihe?
        Pikkuisten kanssa on semmosta. Koitahan jaksaa, nuku kun pystyt. Kun äiti saa tarpeeksi lepoa, niin pikkuinenkin on tyytyväisempi.

        Naiset ei ole superhmisiä. Tehdään parhaamme, kun voidaan. Kumppanin auttava käsi pitäisi aina olla tarjolla, näin koko poruklla olisi parempi olla.
        Rauhallista joulun odotusta sinne.

        Ihanaa, joku tajuaa tilannetta. :) Tekee sekä hampaita että opettelee jalkeilla kulkemista. Itkeä tirisee kun ei malta nukkua kaiken kehityksen keskellä. Joo apua arvostais suuresti ja olis naama hymyssä, kun ehtis huilia. Hyvät joulut sullekin. :-)


    • Hullu ukko

      Selvää rahaa jolla kuitata ulosotot pois.

    • Odotan aina sitä joulupäivän rauhaa, kun kaikki jouluhössötys on ohi ja lapset syventyneet aattona saamiin lahjoihinsa. Toivoisin, että saisin ainakin yhden kirjan (ja taidan saadakin..) ja suklaata villasukat. Bonuksena toivoisin lukurauhaa, että voisin lukea esim. 20-50 sivua putkeen ja vetää samalla konvehtia napaan.. Hörppiä ehkä samalla vielä vähän glögiä.. Kun tuon saisin (ja uskon että saan), menen mielelläni sen jälkeen pelaamaan lautapeliä muun perheen kanssa loppupäiväksi, sellaisia kun lapsille tiedossa lahjaksi myös, ainakin yksi :)

      • miesvm_1967

        Vieläkö lapset suostuu pelaamaan lautapelejä? Meillä se on ollut hiljaista viimiset vuodet, tabletit, kännyt yms. teknosälä kiinnostaa nykyään enemmän kuin lautapelit :(

        Mutta noin muuten minäkin toivon että jouluhössötys loppuu mahd. äkkiä ja saan löhötä rauhassa joulunpyhät.

        En kyllä tosin tiedä että onko talossa edes lapsia joulunpyhinä, toivotaan että on edes jonakin päivänä. Näyttää kylllä siltä että muksut ovat eksillä.. no ainakin superrauhallinen joulu sitten tiedossa. Vain karvamukula kitisee sitte, ulos tyttöjen tassunjälkiä nuuhkailemaan. Ja tietty kinkkua ja muuta jouluruokaa se katselee kostein silmin ja huulin. Sitä ei tietty voi paljon antaa terveyssyistä, sitäpaitsi jätkän maha ei kestä kuitenkaan, pääsen pian ripulisouviin.


      • asiasta kiinostunut
        miesvm_1967 kirjoitti:

        Vieläkö lapset suostuu pelaamaan lautapelejä? Meillä se on ollut hiljaista viimiset vuodet, tabletit, kännyt yms. teknosälä kiinnostaa nykyään enemmän kuin lautapelit :(

        Mutta noin muuten minäkin toivon että jouluhössötys loppuu mahd. äkkiä ja saan löhötä rauhassa joulunpyhät.

        En kyllä tosin tiedä että onko talossa edes lapsia joulunpyhinä, toivotaan että on edes jonakin päivänä. Näyttää kylllä siltä että muksut ovat eksillä.. no ainakin superrauhallinen joulu sitten tiedossa. Vain karvamukula kitisee sitte, ulos tyttöjen tassunjälkiä nuuhkailemaan. Ja tietty kinkkua ja muuta jouluruokaa se katselee kostein silmin ja huulin. Sitä ei tietty voi paljon antaa terveyssyistä, sitäpaitsi jätkän maha ei kestä kuitenkaan, pääsen pian ripulisouviin.

        Oletko sinkku?


      • evakko
        asiasta kiinostunut kirjoitti:

        Oletko sinkku?

        kierrättäjä


      • miesvm_1967 kirjoitti:

        Vieläkö lapset suostuu pelaamaan lautapelejä? Meillä se on ollut hiljaista viimiset vuodet, tabletit, kännyt yms. teknosälä kiinnostaa nykyään enemmän kuin lautapelit :(

        Mutta noin muuten minäkin toivon että jouluhössötys loppuu mahd. äkkiä ja saan löhötä rauhassa joulunpyhät.

        En kyllä tosin tiedä että onko talossa edes lapsia joulunpyhinä, toivotaan että on edes jonakin päivänä. Näyttää kylllä siltä että muksut ovat eksillä.. no ainakin superrauhallinen joulu sitten tiedossa. Vain karvamukula kitisee sitte, ulos tyttöjen tassunjälkiä nuuhkailemaan. Ja tietty kinkkua ja muuta jouluruokaa se katselee kostein silmin ja huulin. Sitä ei tietty voi paljon antaa terveyssyistä, sitäpaitsi jätkän maha ei kestä kuitenkaan, pääsen pian ripulisouviin.

        Mun lapset on vielä ala-asteella. ja kyllä ne "suostuu" ja suorastaan vaatii lautapeli-seuraa ;)

        Älykännyt, jotka saivat nyt "vasta" aiheutti yllättäen sen, että tietokoneen taika hävisi. Nyt viihtyvät kännyillä videoita yhdessä tehden kyllä ja kavereille tekstaten, mutta pelaaminen on vähentynyt. Ja kännyssä on se hyvä puoli, että sen voi napata aina pois. Esim. tyyliin; saat takaisin, kun läksyt on tehty, huone siivottu jne. jne. :)) Oon sen verran natsi-äiti :>


    • ei enempää

      Myymälän Johtajan

    • Olen pelkkä 0

      Emmä mitään halua

    • gkafkg

      imetysliivit

    • Riittävästi riihikuivaa rahaa ja metritolkulla pitkää pinnaa.
      Ainahan sitä saa haaveilla... niin ja jos joku ystävällinen tonttu tulisi siivoamaan mun kaaosmaisen autotallin. Mä en jaksa enää könytä siellä, se on mission impossible ( suurimmaksi osaksi ne ei ole mun tavaroita).

    • evakko

      Kaikille enemmän aikaa (ja hermoja) olla läheistensä kanssa.

      • tele tappi

        Juuri kirjoitin nimerkeistäsi.


      • tele tappi
        tele tappi kirjoitti:

        Juuri kirjoitin nimerkeistäsi.

        nimimerkeistäsi


      • evakko
        tele tappi kirjoitti:

        nimimerkeistäsi

        entä sitten? haluutko lahjoja?


    • Olisi mukava, jos paha mieli kaikesta koetusta katoaisi.

    • desperate housewife

      Naisille suunnattua pornoa ja lasisen näköisen dildon. Liukuvoiteen saan lähimmästä K-marketista.

    • Kyöstix

      Uuden pyörätuolin :)

      • Kyöstix

        Lisäksi jos saisi molempiin polviin tekonivelet


    • pujopaarta

      Partakoneen

    • rose29

      suurin toiveeni on omakotitalo mutta tuskin nyt joululahjaksi kukaan antaisi 8)
      nyt toivon kaikille tipatonta joulua.

    • talvipakkaseen

      Villasukat tai lapaset

    • Vatipäille oman palstan!

    • Neiti Pakkanen

      Palstan vanhukselle viikoittainen rollattorihuolto ja peräruiske.

      • Sen peräruiskeen voin antaa sun naamalle ja sen jälkeen sinut pistetään rollaatoriin ja rollaattori kaivoon.


      • Neiti Pakkanen
        modelli kirjoitti:

        Sen peräruiskeen voin antaa sun naamalle ja sen jälkeen sinut pistetään rollaatoriin ja rollaattori kaivoon.

        Plaah, plaah, plaa..... Sun hoitosuunnitelma ei sovi mulle. Pidä tunkkis!


    • Saada olla rakkaiden parissa.

      Niin ja suklaata, jota voi sitten yhdessä mussutella villasukat jalassa köllötellessään ja lautapelejä pelaillessa...

      • Hullu ukko

        Minä sain taloyhtiöltä rasiallisen suklaakonvehteja:) Pimeässä eteisessä en nähnyt niitä postiluukusta pudotettuja konvehteja ja astuin niiden päälle.

        Konvehtien jälkeen VVO muisti uudella joululahjalla ja lähetti kirjeen, että korottaa ensi vuonna vuokraa 15 eurolla...kivaa.!


    • Mr VSOP

      Pullon renaultia

      • Myydäänkö

        niitä nykyään pulloissaa?


      • tippoinamukiin
        Myydäänkö kirjoitti:

        niitä nykyään pulloissaa?

        "tipparellua"


    • Jos aikaa sais niin olis kiva, muttaku ei saa niin materiaa sitä vissiin pitää toivoa, joten jos Mustangiini saisin remmiahtimen niin olisin ikuisesti kiltti rakas joulupukki.

    • kuulat sekaisin

      Vihreät kuulat

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe