polvet kipeät, en osaa lopettaa:)

toivoton heittäjä:)

Oon keihäänheittäjä (harrastanu 3 vuotta Yu:ta) Mulla on ollut nyt pari vuotta polvet kipeät (tulehtunut) ja tulehduskipulääkityksiä on kokeiltu 3 kertaa, samoin voiteita, kinesioteippausta, polvitukia, fysioterapiaa, kylmää on laitettu. Mikään ei kuitenkaan tunnu auttavan. Voi auttaa hetkellisesti mutta seuraavana päivänä taas kävelykin voi olla hankalaa. Treenit jää kesken eikä sen takia kehityskään ole sitä mitä voisi olla vaikka sitä on paljon tullut (ekasta kaudesta tokaan 7,5m ja tokasta kolmanteen8,5m) en kuitenkaan osaa lopettaa ennen kuin kävelemäänkään ei pysty koska tuntuu etten silloin ole antanut kaikkeani ja että ne ei ole vielä "tarpeeksi" kipeät reenin keskeyttämiseen. Mitä tehdä?

3

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuningas

mistä tiedät, että polvesi ovat tulehtuneet? Jos on lääkärin diagnoosi, niin eikö hän neuvonut miten niitä pitäisi hoitaa?

Oletko kokeillut täyslepoa?

En kyllä itte tekis semmosia harjotteita, jotka tekee kipeää. Tekniikkaankin voi tulla vääristymiä kun alkaa luonnostaan varomaan sitä kipua. Lisäks kannattaako rikkoa polvet, että susta vois tulla keskivertoheittäjä...

• 72,33 m

Nyt järki käteen, vaikka kuinka vihloisi! Noilla oireilla sinusta ei koskaan tule edes keskitason heittäjää, vaan elinikäinen puolirampa. On kokemusta! Vaikka kehityksesi on ollut hyvä (paljonko on ennätys nyt?), ei se noilla vaivoilla pahemmin jatku.

Eikö sinulla ole valmentajaa, joka oivaltaisi asian? Tai mene lääkäriiin, kerro samat ja pyydä kuvauksiin. Saisit tietää, missä mennään terveytesi kanssa.

• Viestin aloittaja

Tällä hetkellä sellaiset 40m, vähän päälle. Ja valmentajat löytyy (todella pätevätkin), lääkäri on kyllä neuvonut.... Mutta en vain osaa lopettaa kun tuntuu että jään liikaa jälkeen kun muutenkin kilpailukumppanit ovat harrastaneet monia vuosia kauemmin kuin minä. Ja tauko ei ole tuntunut auttavan, enkä viitsisi sitä turhaan pitää (voiko olla kroonisoitunut).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      50
      2202
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      197
      2029
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      47
      868
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe